Kies voor een liggend beroep.quote:Op dinsdag 14 april 2020 07:10 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Weekend weer voorbij. Maar ik lig nog zo lekker.
quote:Op dinsdag 14 april 2020 07:43 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Dan was het geen matige nacht geweest natuurlijk.
Je hebt het naar de kut praten al volledig onder de knie.quote:Op dinsdag 14 april 2020 07:43 schreef Citizen.Erased het volgende:
Snelle leerlingquote:Op dinsdag 14 april 2020 07:46 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Je hebt het naar de kut praten al volledig onder de knie.
Of een goeie leermeester?quote:
Dubbele reistijd nu vanaf de bank naar de eettafel? #thuiswerkenquote:
Aanrecht bezet.quote:Op dinsdag 14 april 2020 07:55 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dubbele reistijd nu vanaf de bank naar de eettafel? #thuiswerken
quote:Op dinsdag 14 april 2020 07:43 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ja.quote:Op dinsdag 14 april 2020 08:16 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ja, is het je eindelijk gelukt
Ik maakte nog wel bijna de fout om de mok na een paar slokken weer neer te zetten.quote:
Ja, maar waarom deze dip in de temparatuurquote:
Bilderberg groep.quote:Op dinsdag 14 april 2020 08:25 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ja, maar waarom deze dip in de temparatuurIk was net ingesteld op lente-temperaturen
![]()
Alsof zij zich met het weer bezig houdenquote:
ach, als je zelf al 1250 per kwartaal betaalt is die 70 per maand ook nog maar wisselgeldquote:Op dinsdag 14 april 2020 08:30 schreef Lospedrosa het volgende:
Met je kind naar de kindersportschool voor ¤70 p.m.![]()
https://www.ad.nl/economi(...)-5000-euro~a00f6e6b/
Had je de illusie dat het na 28 april voorbij zou zijn?quote:Op dinsdag 14 april 2020 08:37 schreef gcjoel het volgende:
Overal worden lock downs verlengd tot in mei
Ik wil niet meer hoor!
Na 6 april al hoor.quote:Op dinsdag 14 april 2020 08:39 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Had je de illusie dat het na 28 april voorbij zou zijn?
Mijn collega in Frankrijk zit er wel een beetje doorheen. Daar mag je echt helemaal niets.quote:Op dinsdag 14 april 2020 08:37 schreef gcjoel het volgende:
Ik wil niet meer hoor!
Oh ja, is waar ook, dat was de eerste datum. Ik ben wel benieuwd op het moment dat er versoepelingen komen, wat er dan als eerste versoepeld gaat worden.quote:
Als je gewoon doet alsof het vandaag maandag is, gaat de week helemaal snel voorbij.quote:Op dinsdag 14 april 2020 08:44 schreef Elvi het volgende:
[..]
Owja!ik was vergeten dat het dinsdag is
het voelt als een maandag
Ik hoopte wel op versoepeling ja.quote:Op dinsdag 14 april 2020 08:39 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Had je de illusie dat het na 28 april voorbij zou zijn?
Ja begrijpelijk, ik begin er ook steeds meer moeite mee te krijgen en wij mogen nog relatief veel.quote:Op dinsdag 14 april 2020 08:43 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Mijn collega in Frankrijk zit er wel een beetje doorheen. Daar mag je echt helemaal niets.
Ik dacht dat het aan mij lagquote:Op dinsdag 14 april 2020 08:48 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Ja begrijpelijk, ik begin er ook steeds meer moeite mee te krijgen en wij mogen nog relatief veel.
Het is ook niet dat ik normaal zoveel plannen heb.quote:Op dinsdag 14 april 2020 08:51 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik heb eigenlijk nog nergens last van.
#kluizenaarslevenforlife
Ik mis vooral mijn sporten en mijn wijnmomentjes met mn vriendinnetjesquote:Op dinsdag 14 april 2020 08:51 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
#kluizenaarslevenforlife
ik mis alleen de sport eigenlijk..quote:Op dinsdag 14 april 2020 08:51 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
#kluizenaarslevenforlife
ja, fietsen, hardlopen en wandelen doe ik nu ook veel.quote:Op dinsdag 14 april 2020 08:53 schreef gcjoel het volgende:
Sport kan gelukkig nog wel, fietsen en wandelen![]()
Iets anders deed ik gelukkig al niet.
er worden ook lockdowns versoepeld juist toch?quote:Op dinsdag 14 april 2020 08:37 schreef gcjoel het volgende:
Ik wil niet meer hoor!
Ja oostenrijk en denemarken dacht ik.quote:Op dinsdag 14 april 2020 08:54 schreef Ruse het volgende:
[..]
er worden ook lockdowns versoepeld juist toch?
Gisteren na het hardlopen was ik wel vrij ver naar de tyfusquote:Op dinsdag 14 april 2020 08:56 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Ik mis kickboksen en zwemmen echt enormWandelen en skeeleren doe ik nu dan wel meer, en ik doe wel thuissport. Maar dat is toch niet hetzelfde als kickboksen met een maatje en me lekker helemaal naar de tyfus zwemmen
Ja, in Spanje ook, maar meer uit noodzaak, omdat mensen geen geld meer hebben, dan vanwege de gezondheid.quote:Op dinsdag 14 april 2020 08:54 schreef Ruse het volgende:
[..]
er worden ook lockdowns versoepeld juist toch?
Ik zou de quarantaine prima kunnen gebruiken om deze te leren spelen op de piano.quote:
Lekkerquote:Op dinsdag 14 april 2020 08:57 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Gisteren na het hardlopen was ik wel vrij ver naar de tyfus
Ja, die telt niet.quote:Op dinsdag 14 april 2020 08:58 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ja, in Spanje ook, maar meer uit noodzaak, omdat mensen geen geld meer hebben, dan vanwege de gezondheid.
jawel. Ik wil formule 1 en wielrennen op tvquote:
de hele regio was afgesloten voor toeristen, dus het was ook heerlijk rustig buiten.quote:
Kan ik me voorstellen jaquote:Op dinsdag 14 april 2020 09:01 schreef gianni61 het volgende:
[..]
de hele regio was afgesloten voor toeristen, dus het was ook heerlijk rustig buiten.
Vooral zaterdag tijdens het mountainbiken was dat heerlijk.
Ik mis het vooral op de zondag dat er geen sport is om te kijken. Maar zelf doen, heb ik niet zo'n last van eigenlijk. Maar ik zou eigenlijk wel wat meer moeten gaan bewegen, anders heb ik straks zo een spierblessure natuurlijk, zodra ik weer ga beginnen.quote:Op dinsdag 14 april 2020 09:01 schreef gianni61 het volgende:
[..]
jawel. Ik wil formule 1 en wielrennen op tv
alle mensen stonden in de rij voor de hornbachquote:Op dinsdag 14 april 2020 09:03 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Kan ik me voorstellen jaBeste vriendinnetje woont in Diemen, die is vorige week maar even een rondje door Amsterdam gaan hardlopen, ook over de Dam enzo, helemaal leeg. Ze stuurde ook foto's, heel apart
En de milieustraatquote:Op dinsdag 14 april 2020 09:07 schreef gianni61 het volgende:
[..]
alle mensen stonden in de rij voor de hornbach
Een hele zak gevonden in mijn bureaula.quote:Op dinsdag 14 april 2020 09:14 schreef rival het volgende:
Wie heeft zondag de meeste paaseitjes gevonden?
Ik heb nog meer dan genoeg games die ik moet spelen dus het mag nog wel even duren.quote:Op dinsdag 14 april 2020 08:51 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
#kluizenaarslevenforlife
Hier nog veel te druk in huis de komende maanden om nog maar iets van een deuk te slaan in m'n gamesquote:Op dinsdag 14 april 2020 09:21 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik heb nog meer dan genoeg games die ik moet spelen dus het mag nog wel even duren.
1 haas, 4 eitjesquote:Op dinsdag 14 april 2020 09:14 schreef rival het volgende:
Wie heeft zondag de meeste paaseitjes gevonden?
Geen crappy pauperflatje hebben.quote:Op dinsdag 14 april 2020 09:22 schreef STING het volgende:
[..]
Hier nog veel te druk in huis de komende maanden om nog maar iets van een deuk te slaan in m'n games
Ja, dat heb ik ook.quote:Op dinsdag 14 april 2020 09:21 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik heb nog meer dan genoeg games die ik moet spelen dus het mag nog wel even duren.
Als het straks klaar is niet meer!quote:Op dinsdag 14 april 2020 09:23 schreef STING het volgende:
[..]
Daar verlang ik soms nog wel naar terug ja
Nee, van paaseitjes word je alleen maar dik, ik word dit jaar niet dikquote:
Het is heerlijk. De VVE doet de grote dingen, ik hoef alleen voor de binnenkant te zorgen. Als ik daar zin in heb. En dat heb ik niet.quote:Op dinsdag 14 april 2020 09:23 schreef STING het volgende:
[..]
Daar verlang ik soms nog wel naar terug ja
Ik word het ook niet.quote:Op dinsdag 14 april 2020 09:25 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Nee, van paaseitjes wordt je alleen maar dik, ik word dit jaar niet dik
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
quote:Op dinsdag 14 april 2020 09:26 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik word het ook niet.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
What you forget, you are gonna repeat.
|| justdiggit.org ||
quote:Op dinsdag 14 april 2020 09:26 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik word het ook niet.Boks!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Meeste winkels zijn toch weer open gegaan? (als ze al dicht waren? )quote:
hier niet, maar dat heeft niks met corona te makenquote:
Heb je ook nog wat anders in je assortiment?quote:
mijn hele afzuigkap is aan vervanging toe.quote:Op dinsdag 14 april 2020 09:45 schreef Californium het volgende:
Oke! Thx!
De lampen van mijn afzuigkap gingen niet meer aan. Dus toen ging ik de oude eruit halen zag ik dat het filter wel aan vervanging toe was
Ik heb dequote:Op dinsdag 14 april 2020 10:00 schreef Californium het volgende:
[..]
Heb je ook nog wat anders in je assortiment?
Huehuequote:Op dinsdag 14 april 2020 10:01 schreef gianni61 het volgende:
[..]
mijn hele afzuigkap is aan vervanging toe.
Nee boeit me nietquote:Op dinsdag 14 april 2020 10:07 schreef STING het volgende:
[..]
Ga je ook weer LEGO masters kijken zaterdag?
ik heb de eerste aflevering gekeken, maar ik ben afgehaakt.quote:Op dinsdag 14 april 2020 10:07 schreef STING het volgende:
[..]
Ga je ook weer LEGO masters kijken zaterdag?
En dan is het nog maar maandagdinsdag.quote:Op dinsdag 14 april 2020 10:13 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik was van plan om om 16 uur te stoppen, maar ik denk dat ik eerder stop.![]()
Ja, het wordt 'm niet deze week. Misschien maar gewoon stoppen met deze week en volgende week een nieuwe poging wagen.quote:Op dinsdag 14 april 2020 10:15 schreef STING het volgende:
[..]
En dan is het nog maar maandagdinsdag.
En dat is?quote:Op dinsdag 14 april 2020 10:20 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Vanmorgen alweer 8 mailtjes ontvangen.
Hahaha 8quote:Op dinsdag 14 april 2020 10:20 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Dat dan weer nietquote:Op dinsdag 14 april 2020 10:01 schreef gianni61 het volgende:
[..]
mijn hele afzuigkap is aan vervanging toe.
100.quote:Op dinsdag 14 april 2020 10:26 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Hahaha 8
Had er al 100 in het weekend. Niet dat het grappig is![]()
hele keuken eigenlijk wel, maar goed, dat is een zorg voor de volgende bewoner.quote:
Nou, het schiet dan niet op met mailtjes afwerken natuurlijk als er net zo veel weer bijkomen als dat je er afwerkt.quote:
quote:Op dinsdag 14 april 2020 10:33 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Wil jij pijpen voor de afzuigkap?
Na jou de zondvloed.quote:Op dinsdag 14 april 2020 10:33 schreef gianni61 het volgende:
[..]
hele keuken eigenlijk wel, maar goed, dat is een zorg voor de volgende bewoner.
[..]
Huur woning dus jaquote:Op dinsdag 14 april 2020 10:33 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Staat het inmiddels te koop?quote:Op dinsdag 14 april 2020 10:33 schreef gianni61 het volgende:
[..]
min of meer.quote:
Hier omgekeerde wereld, ik krijg niet zo heel veel mail en zou het juist fijn vinden om wat meer te krijgen, nu moet ik mezelf steeds aan het werk houden, poe poequote:Op dinsdag 14 april 2020 10:20 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik wil je best wat mailtjes doorsturen ter afhandeling.quote:Op dinsdag 14 april 2020 10:35 schreef STING het volgende:
[..]
Hier omgekeerde wereld, ik krijg niet zo heel veel mail en zou het juist fijn vinden om wat meer te krijgen, nu moet ik mezelf steeds aan het werk houden, poe poe
Gelijk heb je.quote:Op dinsdag 14 april 2020 10:35 schreef gianni61 het volgende:
[..]
min of meer.
als de volgende bewoner de keuken wel nog mooi vindt dan moet die hem fijn er in laten zitten.
No thanks, straks ga ik ook lopen klagenquote:Op dinsdag 14 april 2020 10:38 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik wil je best wat mailtjes doorsturen ter afhandeling.![]()
Ha.quote:Op dinsdag 14 april 2020 10:54 schreef STING het volgende:
[..]
No thanks, straks ga ik ook lopen klagen
Al dat kleinburgerlijke leed van die zelfverklaarde werkpaarden hier.quote:Op dinsdag 14 april 2020 10:54 schreef STING het volgende:
[..]
No thanks, straks ga ik ook lopen klagen
Zelfde als verdrinken. Als je echt verdrinkt heb je geen tijd om te roepen dat je aan het verdrinken bent.quote:Op dinsdag 14 april 2020 11:52 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Al dat kleinburgerlijke leed van die zelfverklaarde werkpaarden hier.
Mooi verwoordquote:Op dinsdag 14 april 2020 12:16 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Zelfde als verdrinken. Als je echt verdrinkt heb je geen tijd om te roepen dat je aan het verdrinken bent.
[..]
Maken ze een TV programma over LEGO en dan is het nog steeds niet goed. Wat nu als je droomvrouw er voorbij komt?quote:Op dinsdag 14 april 2020 12:23 schreef Faxie het volgende:
[..]
Waarom wel?
Die drama en persoonlijke verhalen kunnen me gestolen worden.
Ja heb hier nog een lengte spiralo 125mm vandaar.quote:Op dinsdag 14 april 2020 10:34 schreef Californium het volgende:
[..]
[..]
Huur woning dus janiet mijn taak
Maakt dat uit?quote:Op dinsdag 14 april 2020 12:34 schreef Faxie het volgende:
En hoe weet ik dat ze op mij valt en niet op mn Lego?
Dat weet je met vrouwen nooit.quote:Op dinsdag 14 april 2020 12:34 schreef Faxie het volgende:
En hoe weet ik dat ze op mij valt en niet op mn Lego?
ja sorry, die van mij komt morgen pas onlinequote:
ja ben al een tijdje aan het zoeken, ik zou een 'goede' koop nu niet latenquote:Op dinsdag 14 april 2020 12:37 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Ben je actief op zoek nu?
De woonboot gaat niet door?
Ja een mooi huis (of boot) is leuk maar je wil wel lekker kunnen leven toch?quote:Op dinsdag 14 april 2020 12:38 schreef Ruse het volgende:
[..]
ja ben al een tijdje aan het zoeken, ik zou een 'goede' koop nu niet laten
heb een bod gedaan op de boot, maar financieel wordt het dan de komende 3-10 jaar erg penibel, dus denk niet dat ik dat ga doen
Precies. Van een vrouw die zegt dat ze enkel op je persoonlijkheid valt, weet je al een ding; ze liegt tegen je.quote:Op dinsdag 14 april 2020 12:36 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Dat weet je met vrouwen nooit.
denk als ik nu een starterswoning met nhg kan kopen, dan kan een schip over 5 jaar prima. maar goed, ik ben geloof ik niet de enige die een starterswoning zoektquote:Op dinsdag 14 april 2020 12:40 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Ja een mooi huis (of boot) is leuk maar je wil wel lekker kunnen leven toch?
Zou persoonlijk liever iets kleiner of minder wonen
het is áltijd de lego toch..quote:Op dinsdag 14 april 2020 12:42 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Precies. Van een vrouw die zegt dat ze enkel op je persoonlijkheid valt, weet je al een ding; ze liegt tegen je.
Nee helaas is dat nog niet echt minder geworden momenteel.quote:Op dinsdag 14 april 2020 12:42 schreef Ruse het volgende:
[..]
denk als ik nu een starterswoning met nhg kan kopen, dan kan een schip over 5 jaar prima. maar goed, ik ben geloof ik niet de enige die een starterswoning zoekt
Ik snap dat wel...quote:
quote:Op dinsdag 14 april 2020 12:44 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Je hebt zijn lego nog niet gezien, dan snapte je me.
Ik snap hetquote:Op dinsdag 14 april 2020 12:44 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Kijk mij niet verbaasd zijn.quote:
Ik val enkel op persoonlijkheidquote:Op dinsdag 14 april 2020 12:42 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Precies. Van een vrouw die zegt dat ze enkel op je persoonlijkheid valt, weet je al een ding; ze liegt tegen je.
ah, is dat een compliment?quote:Op dinsdag 14 april 2020 12:44 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Zolang het woordje 'je' mist, voel ik mij niet aangesproken.quote:
Ik begin eindelijk een beetje op te warmen hier, hele ochtend zitten rillenquote:
ik krijg zo nu en dan een korte energieboost als ik realiseer dat het dinsdag is ipv maandag.quote:
Zo'n beetje hele ochtend koppijn, dat begint een beetje te zakken, maar door de kou, wordt het weer erger.quote:Op dinsdag 14 april 2020 13:14 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik begin eindelijk een beetje op te warmen hier, hele ochtend zitten rillen
Je was ok.quote:Op dinsdag 14 april 2020 13:22 schreef DrMarten het volgende:
Voor het eerst in iets van 10 jaar een hele appel gegeten
Ben benieuwd
ik gooi het klokhuis meestal weg, maar goed, het kan geen kwaad..quote:Op dinsdag 14 april 2020 13:22 schreef DrMarten het volgende:
Ben benieuwd
Nu groeit er zo een appelboompje in je buik.quote:Op dinsdag 14 april 2020 13:22 schreef DrMarten het volgende:
Ben benieuwd
Ik ook, daarom ook zo lang niet meer gegeten. Maar zit toch thuis, dus nu is hét moment om weer eens te testen.quote:Op dinsdag 14 april 2020 13:35 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Als ik een 'rauwe' appel eet kan ik serieus protest van mijn ingewanden verwachten
Sterktequote:Op dinsdag 14 april 2020 13:38 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Ik ook, daarom ook zo lang niet meer gegeten. Maar zit toch thuis, dus nu is hét moment om weer eens te testen.
quote:Op dinsdag 14 april 2020 08:59 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik zou de quarantaine prima kunnen gebruiken om deze te leren spelen op de piano.
Dat lijkt te doen zo op het eerste gezicht.quote:
Het is toch ook al oktober?quote:Op dinsdag 14 april 2020 13:57 schreef gcjoel het volgende:
pff heb nu al het gevoel alsof het grijze weer alweer dagen duurt
Is ook zo.quote:Op dinsdag 14 april 2020 13:57 schreef gcjoel het volgende:
pff heb nu al het gevoel alsof het grijze weer alweer dagen duurt
Gister was het stiekem gewoon zonnig maar wel fris.quote:Op dinsdag 14 april 2020 14:01 schreef Californium het volgende:
[..]
Is ook zo.
2 dagen zijn ook dagen
oei, dan moet ik langzaam mn vakantie gaan boekenquote:
Voor de zomer van 2021?quote:Op dinsdag 14 april 2020 14:05 schreef gianni61 het volgende:
[..]
oei, dan moet ik langzaam mn vakantie gaan boeken
Heeeel langzaam.quote:Op dinsdag 14 april 2020 14:05 schreef gianni61 het volgende:
[..]
nee, december 2020quote:
Uitgaan van het ergste, dan kan het alleen maar meevallen.quote:Op dinsdag 14 april 2020 14:14 schreef gianni61 het volgende:
[..]
nee, december 2020
ik hoop dat het leven dan weer normaal is
Heb al.aanbetaald in januariquote:Op dinsdag 14 april 2020 14:05 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Haha. Grapjas.quote:Op dinsdag 14 april 2020 14:14 schreef gianni61 het volgende:
[..]
nee, december 2020
ik hoop dat het leven dan weer normaal is
Jij bent er toch van overtuigd dat je op vakantie kan dus waar maak jij je druk om?quote:
ik ben een optimist.quote:
Om Macron.quote:Op dinsdag 14 april 2020 14:19 schreef Californium het volgende:
[..]
Jij bent er toch van overtuigd dat je op vakantie kan dus waar maak jij je druk om?
Wat is daar mis mee?quote:Op dinsdag 14 april 2020 14:21 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Naar Frankrijk op vakantie gaan.
Er wonen daar Fransen, dat lijkt me al reden genoeg.quote:
OMG, we moeten ook dealen met andere landenquote:
Gaat niet gebeuren! Te veel mensen....quote:Op dinsdag 14 april 2020 14:26 schreef Lospedrosa het volgende:
Al willen ze de toerdesjans naar half juli verplaatsen
Normandië was geweldigquote:Op dinsdag 14 april 2020 14:24 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Er wonen daar Fransen, dat lijkt me al reden genoeg.
Ja hij doet mee met de zuiderlijke landen denk ik.quote:Op dinsdag 14 april 2020 14:25 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Sinds gisteren wel. Die man probeert de gele hesjes zo binnen te houden
6 januari 2021quote:Op dinsdag 14 april 2020 14:28 schreef rival het volgende:
Zeg experts. Wanneer denken jullie dat ik naar Rome kan?
In ieder geval zo ongeveer rond 18 juli 2029quote:Op dinsdag 14 april 2020 14:28 schreef rival het volgende:
Ik denk eerder oktober 2021. Geen grap. Dan is er vast wel een vaccin/medicijn en zijn we weer 'normaal' (relatief dan).quote:Op dinsdag 14 april 2020 14:28 schreef rival het volgende:
Als je de taal spreekt zijn ze best aardig hoor.quote:Op dinsdag 14 april 2020 14:24 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Er wonen daar Fransen, dat lijkt me al reden genoeg.
Tot de volgende uitbraakquote:Op dinsdag 14 april 2020 14:32 schreef Elvi het volgende:
[..]
Ik denk eerder oktober 2021. Geen grap. Dan is er vast wel een vaccin/medicijn en zijn we weer 'normaal' (relatief dan).
straks zitten we net als de japanners allemaal gezellig met een mondkapje in het stadionquote:
Ik wil zeggen dat je gek bent.quote:Op dinsdag 14 april 2020 14:32 schreef Elvi het volgende:
[..]
Ik denk eerder oktober 2021. Geen grap. Dan is er vast wel een vaccin/medicijn en zijn we weer 'normaal' (relatief dan).
Nee 11 mei, noteer maar vast.quote:Op dinsdag 14 april 2020 14:37 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Ik wil zeggen dat je gek bent.
maar mensen die toen het begon zeiden dat de kinderen niet meer naar school gaan tot na de zomervakantie lijken ook gelijk te gaan krijgen.
Ik wil daar liever in de zomer heen dus kan je vragen of ze iets harder willen werken?quote:Op dinsdag 14 april 2020 14:32 schreef Elvi het volgende:
[..]
Zou het met liefde noteren.quote:Op dinsdag 14 april 2020 14:38 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Nee 11 mei, noteer maar vast.
Appje gaat ons redden
Maar plannen makenquote:Op dinsdag 14 april 2020 14:40 schreef Californium het volgende:
We kunnen het beste gewoon maar afwachten hoe en wat....
Doe ik ook altijd met tettenpics. En dat kom altijd goed tot op heden.quote:Op dinsdag 14 april 2020 14:40 schreef Californium het volgende:
Zou ik de komende twee maanden nog maar even niet doenquote:
Ik mag toch een beetje dromenquote:Op dinsdag 14 april 2020 14:40 schreef Californium het volgende:
Nee ben niet dom, ik wil het maar doe het niet.quote:Op dinsdag 14 april 2020 14:41 schreef Californium het volgende:
[..]
Zou ik de komende twee maanden nog maar even niet doen![]()
Ik wil ook allemaal leuke dingen met CELekker uit eten of naar een museum ofzo
Mja ... het is zoals het is
Gelukkig heb ik dit in de afsluiting van mn depressie al geleerd. Anders zou ik helemaal gek worden nuquote:Op dinsdag 14 april 2020 14:41 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Hier ben ik zo slecht in, wel goede oefening op zich.
Zodra ik mag ga ik ook los hoorquote:Op dinsdag 14 april 2020 14:42 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Nee ben niet dom, ik wil het maar doe het niet.
Maar toch stiekem denk ik: oeh als het dan mag doe ik dat !![]()
En als het dan dus toch weer niet kan ben ik beetje sip
In en uit ademen.quote:Op dinsdag 14 april 2020 14:44 schreef Ruse het volgende:
gewoon denken, wat zou een boeddhistische monnik doen
Ik hou mezelf gewoon bezig met plannen dat nog wel kan,quote:Op dinsdag 14 april 2020 14:42 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Gelukkig heb ik dit in de afsluiting van mn depressie al geleerd. Anders zou ik helemaal gek worden nu'Het is wat het is'
En sporten?quote:Op dinsdag 14 april 2020 14:44 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Ik hou mezelf gewoon bezig met plannen dat nog wel kan,
OK maandag eten we dat, woensdag gaan we fietsen, zaterdag gaan we thuis uit eten
Goede houvast, alsnogquote:Op dinsdag 14 april 2020 14:44 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Ik hou mezelf gewoon bezig met plannen dat nog wel kan,
OK maandag eten we dat, woensdag gaan we fietsen, zaterdag gaan we thuis uit eten
Dat doen monniken nietquote:
Mij best. Heb dat altijd wel een goed idee gevonden.quote:Op dinsdag 14 april 2020 14:35 schreef gianni61 het volgende:
[..]
straks zitten we net als de japanners allemaal gezellig met een mondkapje in het stadion
Zolang ze zich maar niet vergrijpen aan kleine monnikjes dan.quote:
Niet naar een stadion gaan vind ik een nog veel beter idee.quote:Op dinsdag 14 april 2020 14:47 schreef CherryLips het volgende:
Mij best. Heb dat altijd wel een goed idee gevonden.
Een echte boeddhistische monnik kent die 'gevoelens' als lust, jaloezie, haat, etc. niet..quote:Op dinsdag 14 april 2020 14:47 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Zolang ze zich maar niet vergrijpen aan kleine monnikjes dan.
Concertje ofzoquote:Op dinsdag 14 april 2020 14:48 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Niet naar een stadion gaan vind ik een nog veel beter idee.
Dat is wel een dingetje ja.quote:
het zou het bier drinken wel een stuk lastiger makenquote:Op dinsdag 14 april 2020 14:47 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Mij best. Heb dat altijd wel een goed idee gevonden.
Dat laatste waarschijnlijk. Ik heb niet de illusie dat je je instinct kan uitschakelen.quote:Op dinsdag 14 april 2020 14:48 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Een echte boeddhistische monnik kent die 'gevoelens' als lust, jaloezie, haat, etc. niet..
Of nouja, kent ze misschien wel, maar zal er nooit naar handelen..
Ja ook dat, zou compleet de plank mis slaan dus/quote:Op dinsdag 14 april 2020 14:50 schreef gianni61 het volgende:
[..]
het zou het bier drinken wel een stuk lastiger maken
Gewoon zo'n bierhelm op tochquote:Op dinsdag 14 april 2020 14:50 schreef gianni61 het volgende:
[..]
het zou het bier drinken wel een stuk lastiger maken
Hoe moet ik dan bier drinken!quote:Op dinsdag 14 april 2020 14:50 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Gatver moet er niet aan denken met mondkapje. benauwd smerig ding.
Via infuusquote:Op dinsdag 14 april 2020 14:51 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Hoe moet ik dan bier drinken!
inderdaad. dan blijf ik wel thuisquote:Op dinsdag 14 april 2020 14:50 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Ja ook dat, zou compleet de plank mis slaan dus/
ik ga een gasmasker aanpassen zodat ik 1 van de filters er af kan schroeven en een bierblik er op kan klikkenquote:Op dinsdag 14 april 2020 14:50 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Gewoon zo'n bierhelm op toch
[ afbeelding ]
Gewoon naar mij luisteren. Ik ben alwetend. Misschien moet ik eens meedoen met de staatsloterij.quote:Op dinsdag 14 april 2020 14:37 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Ik wil zeggen dat je gek bent.
maar mensen die toen het begon zeiden dat de kinderen niet meer naar school gaan tot na de zomervakantie lijken ook gelijk te gaan krijgen.
Ik voorzie een hoopquote:Op dinsdag 14 april 2020 14:50 schreef gcjoel het volgende:
Gatver moet er niet aan denken met mondkapje. benauwd smerig ding.
Je kunt er brood mee bakken. Dan heb je bij elke hap een biersmaak.quote:Op dinsdag 14 april 2020 14:51 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Hoe moet ik dan bier drinken!
Ik zou 2 zijn.quote:Op dinsdag 14 april 2020 14:55 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik voorzie een hoop
[ afbeelding ]
en
[ afbeelding ]
Jij hebt mazzel met je lengte. Scheelt een hoop enge mannetjes die nummer 1 in je oor fluisteren.quote:
Gelukkig ben ik wèl lang genoeg daarvoorquote:Op dinsdag 14 april 2020 14:57 schreef AirwiN het volgende:
Jij hebt mazzel met je lengte. Scheelt een hoop enge mannetjes die nummer 1 in je oor fluisteren.
Bah!quote:Op dinsdag 14 april 2020 14:57 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Jij hebt mazzel met je lengte. Scheelt een hoop enge mannetjes die nummer 1 in je oor fluisteren.
En dan laat je even je schwartz zien?quote:Op dinsdag 14 april 2020 14:57 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Gelukkig ben ik wèl lang genoeg daarvoor
Spoilert alertquote:Op dinsdag 14 april 2020 14:59 schreef Faxie het volgende:
En dan laat je even je schwartz zien?
[ afbeelding ]
dat zou wel een voordeel zijn van die mondkapjes. Als iemand dan in je oor staat te schreeuwen, voel je tenminste niet meer de speekseldruppels tegen je aan vliegenquote:Op dinsdag 14 april 2020 14:57 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Moet ik dan 20 broden eten?quote:Op dinsdag 14 april 2020 14:55 schreef Elvi het volgende:
[..]
Je kunt er brood mee bakken. Dan heb je bij elke hap een biersmaak.
Fattiesquote:
Biertje kun je er nog wel doorheen drinken idd. Eten is lastiger...quote:Op dinsdag 14 april 2020 15:06 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Die broden onder je mondkapje door wegduwen is nog lasteriger dan een biertje
Uitwringen boven een emmerquote:Op dinsdag 14 april 2020 15:06 schreef Citizen.Erased het volgende:
Wel een goede manier om toch bier meer te smokkelen naar Lowlands. Hele backpack vol brood. .
rietje eronderdoor stekenquote:Op dinsdag 14 april 2020 15:09 schreef Californium het volgende:
[..]
Biertje kun je er nog wel doorheen drinken idd. Eten is lastiger...
Goed punt!quote:
pure alcohol op het mondkapje gooien en goed inademen zou wel redelijk moeten werken toch?quote:Op dinsdag 14 april 2020 15:09 schreef Californium het volgende:
[..]
Biertje kun je er nog wel doorheen drinken idd. Eten is lastiger...
Denk het welquote:Op dinsdag 14 april 2020 15:11 schreef gianni61 het volgende:
[..]
pure alcohol op het mondkapje gooien en goed inademen zou wel redelijk moeten werken toch?
Moet toch ook lekker zijnquote:Op dinsdag 14 april 2020 15:11 schreef gianni61 het volgende:
[..]
pure alcohol op het mondkapje gooien en goed inademen zou wel redelijk moeten werken toch?
Beetje het lijm snuiven 2.0?quote:Op dinsdag 14 april 2020 15:11 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Zodra er een vaccin is.quote:Op dinsdag 14 april 2020 14:28 schreef rival het volgende:
Meteen knock-out ook.quote:Op dinsdag 14 april 2020 15:11 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ja, dat is het probleem.quote:Op dinsdag 14 april 2020 14:33 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Als je de taal spreekt zijn ze best aardig hoor.
kunt er nog wel een beetje geurstofjes doorheen mengen..quote:
ja kán ook een tampon met vodka in je reet doenquote:Op dinsdag 14 april 2020 15:15 schreef Lokasenna het volgende:
Ik zou best openstaan voor dronken worden zonder daadwerkelijk iets te hoeven drinken, want echt smakelijk vind ik het allemaal niet.
"Je ne sais pas, je ne parle pas Français"quote:
Dit schijnt niet echt een veilige toedieningsvorm te zijn.quote:Op dinsdag 14 april 2020 15:16 schreef Ruse het volgende:
[..]
ja kán ook een tampon met vodka in je reet doen
quote:Op dinsdag 14 april 2020 15:15 schreef Lokasenna het volgende:
Ik zou best openstaan voor dronken worden zonder daadwerkelijk iets te hoeven drinken, want echt smakelijk vind ik het allemaal niet.
Of gummibeertjes weken in vodkaquote:Op dinsdag 14 april 2020 15:16 schreef Ruse het volgende:
[..]
ja kán ook een tampon met vodka in je reet doen
Je ne parle pas Français, mais je parle Anglais et Néerlandais.quote:Op dinsdag 14 april 2020 15:17 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
"Je ne sais pas, je ne parle pas Français"
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |