Kies voor een liggend beroep.quote:Op dinsdag 14 april 2020 07:10 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Weekend weer voorbij. Maar ik lig nog zo lekker.
quote:Op dinsdag 14 april 2020 07:43 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Dan was het geen matige nacht geweest natuurlijk.
Je hebt het naar de kut praten al volledig onder de knie.quote:Op dinsdag 14 april 2020 07:43 schreef Citizen.Erased het volgende:
Snelle leerlingquote:Op dinsdag 14 april 2020 07:46 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Je hebt het naar de kut praten al volledig onder de knie.
Of een goeie leermeester?quote:
Dubbele reistijd nu vanaf de bank naar de eettafel? #thuiswerkenquote:
Aanrecht bezet.quote:Op dinsdag 14 april 2020 07:55 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dubbele reistijd nu vanaf de bank naar de eettafel? #thuiswerken
quote:Op dinsdag 14 april 2020 07:43 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ja.quote:Op dinsdag 14 april 2020 08:16 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ja, is het je eindelijk gelukt
Ik maakte nog wel bijna de fout om de mok na een paar slokken weer neer te zetten.quote:
Ja, maar waarom deze dip in de temparatuurquote:
Bilderberg groep.quote:Op dinsdag 14 april 2020 08:25 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ja, maar waarom deze dip in de temparatuurIk was net ingesteld op lente-temperaturen
![]()
Alsof zij zich met het weer bezig houdenquote:
ach, als je zelf al 1250 per kwartaal betaalt is die 70 per maand ook nog maar wisselgeldquote:Op dinsdag 14 april 2020 08:30 schreef Lospedrosa het volgende:
Met je kind naar de kindersportschool voor ¤70 p.m.![]()
https://www.ad.nl/economi(...)-5000-euro~a00f6e6b/
Had je de illusie dat het na 28 april voorbij zou zijn?quote:Op dinsdag 14 april 2020 08:37 schreef gcjoel het volgende:
Overal worden lock downs verlengd tot in mei
Ik wil niet meer hoor!
Na 6 april al hoor.quote:Op dinsdag 14 april 2020 08:39 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Had je de illusie dat het na 28 april voorbij zou zijn?
Mijn collega in Frankrijk zit er wel een beetje doorheen. Daar mag je echt helemaal niets.quote:Op dinsdag 14 april 2020 08:37 schreef gcjoel het volgende:
Ik wil niet meer hoor!
Oh ja, is waar ook, dat was de eerste datum. Ik ben wel benieuwd op het moment dat er versoepelingen komen, wat er dan als eerste versoepeld gaat worden.quote:
Als je gewoon doet alsof het vandaag maandag is, gaat de week helemaal snel voorbij.quote:Op dinsdag 14 april 2020 08:44 schreef Elvi het volgende:
[..]
Owja!ik was vergeten dat het dinsdag is
het voelt als een maandag
Ik hoopte wel op versoepeling ja.quote:Op dinsdag 14 april 2020 08:39 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Had je de illusie dat het na 28 april voorbij zou zijn?
Ja begrijpelijk, ik begin er ook steeds meer moeite mee te krijgen en wij mogen nog relatief veel.quote:Op dinsdag 14 april 2020 08:43 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Mijn collega in Frankrijk zit er wel een beetje doorheen. Daar mag je echt helemaal niets.
Ik dacht dat het aan mij lagquote:Op dinsdag 14 april 2020 08:48 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Ja begrijpelijk, ik begin er ook steeds meer moeite mee te krijgen en wij mogen nog relatief veel.
Het is ook niet dat ik normaal zoveel plannen heb.quote:Op dinsdag 14 april 2020 08:51 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik heb eigenlijk nog nergens last van.
#kluizenaarslevenforlife
Ik mis vooral mijn sporten en mijn wijnmomentjes met mn vriendinnetjesquote:Op dinsdag 14 april 2020 08:51 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
#kluizenaarslevenforlife
ik mis alleen de sport eigenlijk..quote:Op dinsdag 14 april 2020 08:51 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
#kluizenaarslevenforlife
ja, fietsen, hardlopen en wandelen doe ik nu ook veel.quote:Op dinsdag 14 april 2020 08:53 schreef gcjoel het volgende:
Sport kan gelukkig nog wel, fietsen en wandelen![]()
Iets anders deed ik gelukkig al niet.
er worden ook lockdowns versoepeld juist toch?quote:Op dinsdag 14 april 2020 08:37 schreef gcjoel het volgende:
Ik wil niet meer hoor!
Ja oostenrijk en denemarken dacht ik.quote:Op dinsdag 14 april 2020 08:54 schreef Ruse het volgende:
[..]
er worden ook lockdowns versoepeld juist toch?
Gisteren na het hardlopen was ik wel vrij ver naar de tyfusquote:Op dinsdag 14 april 2020 08:56 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Ik mis kickboksen en zwemmen echt enormWandelen en skeeleren doe ik nu dan wel meer, en ik doe wel thuissport. Maar dat is toch niet hetzelfde als kickboksen met een maatje en me lekker helemaal naar de tyfus zwemmen
Ja, in Spanje ook, maar meer uit noodzaak, omdat mensen geen geld meer hebben, dan vanwege de gezondheid.quote:Op dinsdag 14 april 2020 08:54 schreef Ruse het volgende:
[..]
er worden ook lockdowns versoepeld juist toch?
Ik zou de quarantaine prima kunnen gebruiken om deze te leren spelen op de piano.quote:
Lekkerquote:Op dinsdag 14 april 2020 08:57 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Gisteren na het hardlopen was ik wel vrij ver naar de tyfus
Ja, die telt niet.quote:Op dinsdag 14 april 2020 08:58 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ja, in Spanje ook, maar meer uit noodzaak, omdat mensen geen geld meer hebben, dan vanwege de gezondheid.
jawel. Ik wil formule 1 en wielrennen op tvquote:
de hele regio was afgesloten voor toeristen, dus het was ook heerlijk rustig buiten.quote:
Kan ik me voorstellen jaquote:Op dinsdag 14 april 2020 09:01 schreef gianni61 het volgende:
[..]
de hele regio was afgesloten voor toeristen, dus het was ook heerlijk rustig buiten.
Vooral zaterdag tijdens het mountainbiken was dat heerlijk.
Ik mis het vooral op de zondag dat er geen sport is om te kijken. Maar zelf doen, heb ik niet zo'n last van eigenlijk. Maar ik zou eigenlijk wel wat meer moeten gaan bewegen, anders heb ik straks zo een spierblessure natuurlijk, zodra ik weer ga beginnen.quote:Op dinsdag 14 april 2020 09:01 schreef gianni61 het volgende:
[..]
jawel. Ik wil formule 1 en wielrennen op tv
alle mensen stonden in de rij voor de hornbachquote:Op dinsdag 14 april 2020 09:03 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Kan ik me voorstellen jaBeste vriendinnetje woont in Diemen, die is vorige week maar even een rondje door Amsterdam gaan hardlopen, ook over de Dam enzo, helemaal leeg. Ze stuurde ook foto's, heel apart
En de milieustraatquote:Op dinsdag 14 april 2020 09:07 schreef gianni61 het volgende:
[..]
alle mensen stonden in de rij voor de hornbach
Een hele zak gevonden in mijn bureaula.quote:Op dinsdag 14 april 2020 09:14 schreef rival het volgende:
Wie heeft zondag de meeste paaseitjes gevonden?
Ik heb nog meer dan genoeg games die ik moet spelen dus het mag nog wel even duren.quote:Op dinsdag 14 april 2020 08:51 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
#kluizenaarslevenforlife
Hier nog veel te druk in huis de komende maanden om nog maar iets van een deuk te slaan in m'n gamesquote:Op dinsdag 14 april 2020 09:21 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik heb nog meer dan genoeg games die ik moet spelen dus het mag nog wel even duren.
1 haas, 4 eitjesquote:Op dinsdag 14 april 2020 09:14 schreef rival het volgende:
Wie heeft zondag de meeste paaseitjes gevonden?
Geen crappy pauperflatje hebben.quote:Op dinsdag 14 april 2020 09:22 schreef STING het volgende:
[..]
Hier nog veel te druk in huis de komende maanden om nog maar iets van een deuk te slaan in m'n games
Ja, dat heb ik ook.quote:Op dinsdag 14 april 2020 09:21 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik heb nog meer dan genoeg games die ik moet spelen dus het mag nog wel even duren.
Als het straks klaar is niet meer!quote:Op dinsdag 14 april 2020 09:23 schreef STING het volgende:
[..]
Daar verlang ik soms nog wel naar terug ja
Nee, van paaseitjes word je alleen maar dik, ik word dit jaar niet dikquote:
Het is heerlijk. De VVE doet de grote dingen, ik hoef alleen voor de binnenkant te zorgen. Als ik daar zin in heb. En dat heb ik niet.quote:Op dinsdag 14 april 2020 09:23 schreef STING het volgende:
[..]
Daar verlang ik soms nog wel naar terug ja
Ik word het ook niet.quote:Op dinsdag 14 april 2020 09:25 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Nee, van paaseitjes wordt je alleen maar dik, ik word dit jaar niet dik
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
quote:Op dinsdag 14 april 2020 09:26 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik word het ook niet.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
What you forget, you are gonna repeat.
|| justdiggit.org ||
quote:Op dinsdag 14 april 2020 09:26 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik word het ook niet.Boks!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Meeste winkels zijn toch weer open gegaan? (als ze al dicht waren? )quote:
hier niet, maar dat heeft niks met corona te makenquote:
Heb je ook nog wat anders in je assortiment?quote:
mijn hele afzuigkap is aan vervanging toe.quote:Op dinsdag 14 april 2020 09:45 schreef Californium het volgende:
Oke! Thx!
De lampen van mijn afzuigkap gingen niet meer aan. Dus toen ging ik de oude eruit halen zag ik dat het filter wel aan vervanging toe was
Ik heb dequote:Op dinsdag 14 april 2020 10:00 schreef Californium het volgende:
[..]
Heb je ook nog wat anders in je assortiment?
Huehuequote:Op dinsdag 14 april 2020 10:01 schreef gianni61 het volgende:
[..]
mijn hele afzuigkap is aan vervanging toe.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |