Kies voor een liggend beroep.quote:Op dinsdag 14 april 2020 07:10 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Weekend weer voorbij. Maar ik lig nog zo lekker.
quote:Op dinsdag 14 april 2020 07:43 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Dan was het geen matige nacht geweest natuurlijk.
Je hebt het naar de kut praten al volledig onder de knie.quote:Op dinsdag 14 april 2020 07:43 schreef Citizen.Erased het volgende:
Snelle leerlingquote:Op dinsdag 14 april 2020 07:46 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Je hebt het naar de kut praten al volledig onder de knie.
Of een goeie leermeester?quote:
Dubbele reistijd nu vanaf de bank naar de eettafel? #thuiswerkenquote:
Aanrecht bezet.quote:Op dinsdag 14 april 2020 07:55 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dubbele reistijd nu vanaf de bank naar de eettafel? #thuiswerken
quote:Op dinsdag 14 april 2020 07:43 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ja.quote:Op dinsdag 14 april 2020 08:16 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ja, is het je eindelijk gelukt
Ik maakte nog wel bijna de fout om de mok na een paar slokken weer neer te zetten.quote:
Ja, maar waarom deze dip in de temparatuurquote:
Bilderberg groep.quote:Op dinsdag 14 april 2020 08:25 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ja, maar waarom deze dip in de temparatuurIk was net ingesteld op lente-temperaturen
![]()
Alsof zij zich met het weer bezig houdenquote:
ach, als je zelf al 1250 per kwartaal betaalt is die 70 per maand ook nog maar wisselgeldquote:Op dinsdag 14 april 2020 08:30 schreef Lospedrosa het volgende:
Met je kind naar de kindersportschool voor ¤70 p.m.![]()
https://www.ad.nl/economi(...)-5000-euro~a00f6e6b/
Had je de illusie dat het na 28 april voorbij zou zijn?quote:Op dinsdag 14 april 2020 08:37 schreef gcjoel het volgende:
Overal worden lock downs verlengd tot in mei
Ik wil niet meer hoor!
Na 6 april al hoor.quote:Op dinsdag 14 april 2020 08:39 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Had je de illusie dat het na 28 april voorbij zou zijn?
Mijn collega in Frankrijk zit er wel een beetje doorheen. Daar mag je echt helemaal niets.quote:Op dinsdag 14 april 2020 08:37 schreef gcjoel het volgende:
Overal worden lock downs verlengd tot in mei
Ik wil niet meer hoor!
Oh ja, is waar ook, dat was de eerste datum. Ik ben wel benieuwd op het moment dat er versoepelingen komen, wat er dan als eerste versoepeld gaat worden.quote:
Als je gewoon doet alsof het vandaag maandag is, gaat de week helemaal snel voorbij.quote:Op dinsdag 14 april 2020 08:44 schreef Elvi het volgende:
[..]
Owja!ik was vergeten dat het dinsdag is
het voelt als een maandag
Ik hoopte wel op versoepeling ja.quote:Op dinsdag 14 april 2020 08:39 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Had je de illusie dat het na 28 april voorbij zou zijn?
Ja begrijpelijk, ik begin er ook steeds meer moeite mee te krijgen en wij mogen nog relatief veel.quote:Op dinsdag 14 april 2020 08:43 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Mijn collega in Frankrijk zit er wel een beetje doorheen. Daar mag je echt helemaal niets.
Ik dacht dat het aan mij lagquote:Op dinsdag 14 april 2020 08:48 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Ja begrijpelijk, ik begin er ook steeds meer moeite mee te krijgen en wij mogen nog relatief veel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |