Ik heb mezelf gister geknipt, voor het eerst en is heel goed gelukt. Ik heb het heel leuk in laagjes zitten nu.quote:Op maandag 13 april 2020 23:26 schreef Blues het volgende:
Ik zou iedereen in deze sc wel kunnen scheren/knippen.
Niet dat jullie daar wat aan hebben
g heeft geen problemen... maar mezelf knippen zou ik niet zo gauw doen denk ik.
Pics !!!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op maandag 13 april 2020 23:30 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik heb mezelf gister geknipt, voor het eerst en is heel goed gelukt. Ik heb het heel leuk in laagjes zitten nu.
staat op feestboek, kijk maarquote:
van die en diequote:Op maandag 13 april 2020 23:33 schreef Blues het volgende:
[..]
Kweenie wie je bent. Van wie ben je vrienden? Dan snuffel ik daar ffies
Knap dat je dat durftquote:Op maandag 13 april 2020 23:30 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik heb mezelf gister geknipt, voor het eerst en is heel goed gelukt. Ik heb het heel leuk in laagjes zitten nu.
Ik deed mijn pony al, en als het niet lukt deed ik het nog een keer, of gewoon expres een hele korte pony zodat ik niet snel nog een keer hoefde.quote:
pics van A's haarquote:Op maandag 13 april 2020 23:42 schreef Tele6 het volgende:
Ik heb twee weken geleden A's haar geknipt/geschoren (zijkanten opgeschoren, bovenkant geknipt). Vorige week heeft hij bij mij de zijkanten geschoren. De bovenkant mag hij niet doen van me, dat wordt ooit desnoods maar een hipsterknotje
Dit weekend heb ik zijn haar gebleekt en daarna paars gemaakt. Daar ben je ook algauw een halve dag mee bezig![]()
Het is wel mooi geworden. Bij de wortels een donkerdere paarstint dan de uiteindes, dat staat echt leuk. Jammer alleen dat de lichtere paars op ging, waardoor de uiteindes erg pastel werden. Volgende week nog wat eroverheen als de nieuwe bestelling er is.
Er zijn instructiefilmpjes te vinden voor het doen van korte kapsels. De standaard opscheer is prima te doen als je een tondeuse, een kam en wat geduld hebt
quote:Op maandag 13 april 2020 23:48 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Ik kijk morgen even of B de foto's door kan sturen
Hardlopen is heel goed te doen, er lopen mensen buiten maar aantal valt mee en je bent zomaar even weg van anderen of aan de overkant.quote:Op maandag 13 april 2020 23:47 schreef Tele6 het volgende:
Oh en van wat ik terug las:aan meneer @:AnneX; naar dat hij zijn favo werk niet kan doen zo. Wat een puinzooi allemaal.
Ik baal ook. Mijn neiging is al om me te verontschuldigen voor dat ik besta, maar nu met de social distancing heb ik al helemaal het gevoel dat ik er niet mag zijn tenzij ik in huis ben. Ik durf geen boodschappen te doen en het kost me veel moeite om te gaan hardlopen terwijl dat echt goed voor me is.Ik ben nu al paniekerig over het lopen morgen en dat schiet natuurlijk totaal niet op.
T helpt je natuurlijk geen moer als wij (in ieder geval ik) zeggen dat je er wel mag zijn, blij zijn dat je bestaat.quote:Op maandag 13 april 2020 23:47 schreef Tele6 het volgende:
Oh en van wat ik terug las:aan meneer @:AnneX; naar dat hij zijn favo werk niet kan doen zo. Wat een puinzooi allemaal.
Ik baal ook. Mijn neiging is al om me te verontschuldigen voor dat ik besta, maar nu met de social distancing heb ik al helemaal het gevoel dat ik er niet mag zijn tenzij ik in huis ben. Ik durf geen boodschappen te doen en het kost me veel moeite om te gaan hardlopen terwijl dat echt goed voor me is.Ik ben nu al paniekerig over het lopen morgen en dat schiet natuurlijk totaal niet op.
duidelijk met zijn beste beentje uit bed gestapt....quote:Op dinsdag 14 april 2020 07:45 schreef sigme het volgende:
Mogge!
Ik ging vanochtend hardlopen in het ochtendgloren (van 6 tot 7). Dan kom ik ook weinig tegen.
Toevallig kwam ik 1 vroege wandelaar tegen, een tegenligger, op een zandweg. Ruimte zat, alleen troffen we elkaar net na een bocht dus hadden we elkaar niet van verre zien aankomen, maar wel op tijd.
Ik groette met een opgewekt 'mogge!'. Hij greep naar z'n strot en deed snel z'n mondkapje op.
Tsja.
same... eigenlijk alleen gisteren gevoel gehad dat het even anders dan anders was.quote:Op dinsdag 14 april 2020 07:53 schreef PdeHoog het volgende:
MogguhWeer een nieuwe werkweek
Ik heb steeds meer het gevoel dat week en weekend in elkaar overlopenEn dat alle dagen er hetzelfde uitzien eigenlijk
Ach het is vast sneu, iemand die zo paranoïa geraakt is.quote:Op dinsdag 14 april 2020 08:14 schreef Uhmmpie het volgende:
[..]
duidelijk met zijn beste beentje uit bed gestapt....
of een heel bijzonder gevoel voor humor..
Dank je voor deze bemoedigende woorden in deze moeilijke tijd. Toen ik gisteren thuis kwam uit mijn werk schrok ik gewoon van het hoofd op het kussen in bedquote:Op dinsdag 14 april 2020 07:34 schreef minilot het volgende:
@:Isabeau Mijn lief heeft alle lengtes gehad van tot aan zijn billen tot helemaal afgeschoren maar ik moest bij dat laatste (was toen -ie voor een feestje verkleed was als Natalie Portman in V for Vendetta) ook wel even slikken en vond het een week lang haast vervelend om naar 'm te kijken.Ik snap je.
Hou moed, het groeit wel weer aan!
Awwwquote:Op dinsdag 14 april 2020 09:28 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Dank je voor deze bemoedigende woorden in deze moeilijke tijd. Toen ik gisteren thuis kwam uit mijn werk schrok ik gewoon van het hoofd op het kussen in bed(nee, serieus, ik schrok even
)
Dat is beter dan denken dat het je minnaar is en die naam roepenquote:Op dinsdag 14 april 2020 09:32 schreef fietsie het volgende:
“Buurman, wat doet u hi.... Oow jij bent ‘t, toch..”
Ik probeer zo vroeg mogelijk te gaan, maar ik slaap de laatste tijd vaak slecht en dan krijg ik het niet voor elkaar om héél vroeg te gaan zoals jij. Om een fatsoenlijk slaap-waakritme te houden sta ik nooit na 8 uur 's ochtends op, dus ik ben altijd voor half 9 in het bos. Vorige week had ik mijn opstaantijd naar half 8 weten te verschuiven, maar nu was het weer 8 uur. Ik probeer iedere dag een kwartier eerder op te staan. Als er weer eens een nacht tussen zit waar ik tot 2-3 uur 's nachts aan het panikeren ben, gaat de wekker maar weer naar 8.quote:Op dinsdag 14 april 2020 07:32 schreef minilot het volgende:
@:Tele6 Is een wat eenzamer tijdstip kiezen voor jou eigenlijk een optie?
Bij gebrek aan zwemmogelijkheden heb ik vanmorgen tussen 05:00 en 06:45 maar gelopen en er was serieus niemand op straat, behalve een paar buitenkatten. En de zon kwam op.Ik had er donkere techno bij op en dat maakte het wat minder idyllisch, maar niettemin!
@:AnneX Een knuffel voor je meneer, wat sneu zeg!
Goed bezig zoquote:Op dinsdag 14 april 2020 10:42 schreef Tele6 het volgende:
Hardlopen is gelukt. Ik heb er zelfs 10 km van weten te maken. Ik ben nog best een hoop andere lopers, hondenuitlaters en gewone wandelaars tegengekomen, maar gelukkig allemaal op brede stukken waar ik makkelijk met een boog om iedereen heen kon.
Vandaag op de planning:
• Skypen met begeleider
• Groenbak legen
• Stofzuigen
• Bureau en laptop poetsen
• Boodschappenlijst maken
• Planten voeden
• Vragenlijsten invullen voor de herdiagnose
• Vragenlijsten voor mijn ouders op de post
minder goed...quote:Op dinsdag 14 april 2020 11:13 schreef fietsie het volgende:
Ik ging sportief boodschappen doen op de fiets
En sta nu 8km van huis met een kapot trapaslager
met of zonder boodschappen?quote:Op dinsdag 14 april 2020 11:13 schreef fietsie het volgende:
Ik ging sportief boodschappen doen op de fiets
En sta nu 8km van huis met een kapot trapaslager
Pony's zijn er voor om erbij te laten groeienquote:Op dinsdag 14 april 2020 10:06 schreef minilot het volgende:
Ik doe nu al een paar jaar ern poging om m'n pony weer eens bij te laten groeien, maar steeds denk ik halverwege meh, lastig! en laat ik 'm weer bijknippen. Nu dan toch echt eens!
Denk je dat die naar waarheidsgetrouw worden ingevuld? Is het voor de herdiagnose?quote:Op dinsdag 14 april 2020 10:42 schreef Tele6 het volgende:
Hardlopen is gelukt. Ik heb er zelfs 10 km van weten te maken. Ik ben nog best een hoop andere lopers, hondenuitlaters en gewone wandelaars tegengekomen, maar gelukkig allemaal op brede stukken waar ik makkelijk met een boog om iedereen heen kon.
Vandaag op de planning:
• Skypen met begeleider
• Groenbak legen
• Stofzuigen
• Bureau en laptop poetsen
• Boodschappenlijst maken
• Planten voeden
• Vragenlijsten invullen voor de herdiagnose
[*] Vragenlijsten voor mijn ouders op de post
Lekker ff een dagje home alone. Lekker! Je 'hoeft' nietsquote:Op dinsdag 14 april 2020 10:33 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ik heb vandaag vrij genomen. Er moet helemaal niets. J is de deur uit. Ik vind het heerlijk. Misschien doe ik iets. Misschien ook niet.
Ik denk dat ze ingevuld worden naar wat mijn ouders als waarheid zien. Niet duidelijk hoe dat overeenkomt met de realiteit.quote:Op dinsdag 14 april 2020 11:32 schreef Blues het volgende:
[..]
Denk je dat die naar waarheidsgetrouw worden ingevuld? Is het voor de herdiagnose?
Durf/kan je er nog even achteraan bellen naar je vader? Dat hij het echt zelf 'moet' doen?quote:Op dinsdag 14 april 2020 11:34 schreef Tele6 het volgende:
Ik denk dat ze ingevuld worden naar wat mijn ouders als waarheid zien. Niet duidelijk hoe dat overeenkomt met de realiteit.
De langste lijst is bedoeld voor mijn vader en ik hoop dat die er wat mee kan en het niet alsnog door mijn moeder laat doen.
Het is voor de herdiagnose. Het zijn lijsten over mijn ontwikkeling, om te kijken of ik kenmerken van autisme had als kind.
dat is een andere state of mind...quote:Op dinsdag 14 april 2020 11:32 schreef Blues het volgende:
Mijn 4e dag vrij.
Dan wordt ik altijd wat 'onrustig' en wil eigenlijk wel ff een kijkje nemen op het werkIdioot is dat toch met mij, dat wordt nooit wat met pensionering over een paar jaar
Het is niet zo dat ik me thuis verveel of zo... meer gewoon ff naar het werk en dan is het goed of zoquote:Op dinsdag 14 april 2020 11:37 schreef Uhmmpie het volgende:
dat is een andere state of mind...
kom je ook niet terug in een rommeltje enzo... dus lijkt memakkelijker loslaten
hou je wel onwijs veel tijd over....
Juh; ik heb het deel wat niet met de auto te doen is (2km schelpenpaadje) gewandeld en ben daar opgepikt... fiets hing 1/2 uit kofferdeksel, maar was iig wel mee thuis te komen zoquote:Op dinsdag 14 april 2020 11:28 schreef Uhmmpie het volgende:
[..]
minder goed...
wel goed voor je lichaamsbeweging
quote:
Gá je een keer lekker fietsenquote:Op dinsdag 14 april 2020 11:44 schreef fietsie het volgende:
[..]
Juh; ik heb het deel wat niet met de auto te doen is (2km schelpenpaadje) gewandeld en ben daar opgepikt... fiets hing 1/2 uit kofferdeksel, maar was iig wel mee thuis te komen zo
Met twee volle fietstassen, een volle bagagedrager en een tas op mn rugquote:
Gekkerdquote:Op dinsdag 14 april 2020 11:32 schreef Blues het volgende:
Mijn 4e dag vrij.
Dan wordt ik altijd wat 'onrustig' en wil eigenlijk wel ff een kijkje nemen op het werkIdioot is dat toch met mij, dat wordt nooit wat met pensionering over een paar jaar
Oh dear. Maar nu wel met alles in huis. Ook fijn toch?quote:Op dinsdag 14 april 2020 11:48 schreef fietsie het volgende:
[..]
Met twee volle fietstassen, een volle bagagedrager en een tas op mn rug
Hoe?quote:
Misschien gaat dat wel hip worden de komende tijdquote:Op dinsdag 14 april 2020 11:49 schreef Clubsoda het volgende:
Ik ga trouwens vandaag of morgen maar eens proberen het haar van kind bij te knippen, hij krijgt een matje
Dan jullie ook!quote:Op dinsdag 14 april 2020 11:49 schreef Clubsoda het volgende:
Ik ga trouwens vandaag of morgen maar eens proberen het haar van kind bij te knippen, hij krijgt een matje
Ik had zoveel overuren afgelopen weken dat ik dat mocht van mezelf vanmorgen; was super stil op de fietspaden, super stil in de winkelquote:
Ja, had ik mijn kind maar Lavezzi genoemdquote:
Tondeuze aan en gewoon stoppen als je bij t voorhoofd bent. En dat herhalen tot er niets meer af komt.quote:Op dinsdag 14 april 2020 11:54 schreef Clubsoda het volgende:
[..]
Ja, had ik mijn kind maar Lavezzi genoemdZoveel gemiste kansen.
Ik bedoel dus dat er een matje in zijn nek aan het groeien is en dat ik ga proberen dat te verwijderen, grapjassen
Ik wel. Dat weet ik omdat dochterlief m in de kast vond toen ze 5 was. Een oplaadbare.quote:
maar dat is wel goed te doen hoorquote:Op dinsdag 14 april 2020 11:54 schreef Clubsoda het volgende:
[..]
Ja, had ik mijn kind maar Lavezzi genoemdZoveel gemiste kansen.
Ik bedoel dus dat er een matje in zijn nek aan het groeien is en dat ik ga proberen dat te verwijderen, grapjassen
quote:Op dinsdag 14 april 2020 11:58 schreef fietsie het volgende:
[..]
Ik wel. Dat weet ik omdat dochterlief m in de kast vond toen ze 5 was. Een oplaadbare.
En toen een tijd lang een hip asymmetrisch kapsel had.
Oh dearquote:Op dinsdag 14 april 2020 11:58 schreef fietsie het volgende:
[..]
Ik wel. Dat weet ik omdat dochterlief m in de kast vond toen ze 5 was. Een oplaadbare.
En toen een tijd lang een hip asymmetrisch kapsel had.
Argh!quote:Op dinsdag 14 april 2020 11:48 schreef fietsie het volgende:
[..]
Met twee volle fietstassen, een volle bagagedrager en een tas op mn rug
Wat een leuk koppie die laatstequote:Op dinsdag 14 april 2020 12:34 schreef minilot het volgende:
Schaarincident reprazent!![]()
Ik als mijn keischattige zesjarige ik:
[ afbeelding ]
Ik een week later als Macaulay Culkin anno Home Alone post-kappertjespelen met buurjongen:
[ afbeelding ]
Ga ik wel proberen idd.quote:Op dinsdag 14 april 2020 11:35 schreef Blues het volgende:
[..]
Durf/kan je er nog even achteraan bellen naar je vader? Dat hij het echt zelf 'moet' doen?
Ik hoop dat het goedkomt!
Hahahaquote:Op dinsdag 14 april 2020 12:34 schreef minilot het volgende:
[ afbeelding ]
Ik een week later als Macaulay Culkin anno Home Alone post-kappertjespelen met buurjongen:
[ afbeelding ]
Ik heb nooit kappertje gespeeldquote:Op dinsdag 14 april 2020 12:19 schreef Isabeau het volgende:
De vraag is eerder, wie van de vrouwen heeft nog nooit zelf kappertje gespeeld?
Ik samen met mijn nichtje. We zagen er niet uit.
Ik als kind ook niet.quote:Op dinsdag 14 april 2020 12:19 schreef Isabeau het volgende:
De vraag is eerder, wie van de vrouwen heeft nog nooit zelf kappertje gespeeld?
Ik samen met mijn nichtje. We zagen er niet uit.
Kloteziektequote:Op dinsdag 14 april 2020 13:01 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ik zit een aflevering van Van God Los te kijken over iemand met frontotemporale dementie. Shit zeg, dit komt toch wel te dichtbij.
Ik vind het kapsel van je vader (?) indrukwekkender dan jouw knipactiequote:Op dinsdag 14 april 2020 12:34 schreef minilot het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Hoe is het met J’s vriend dan? in het Zorgcentrum..quote:Op dinsdag 14 april 2020 13:01 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ik zit een aflevering van Van God Los te kijken over iemand met frontotemporale dementie. Shit zeg, dit komt toch wel te dichtbij.
Slecht.quote:Op dinsdag 14 april 2020 13:15 schreef AnneX het volgende:
[..]
Hoe is het met J’s vriend dan? in het Zorgcentrum..
Nog steeds heb ik schrik en herkenning als beelden van ouwe mensen voorbijkomen op t.v. of zo.
Iets té vaak in Zorgcentra en op ‘beveiligde’ afdelingen geweest, vermoed ik.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Spoilers!
quote:Op dinsdag 14 april 2020 13:19 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Slecht.Jasses.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.wat zwaar voor haar en J. en de vrienden eromheen.
Ik heb laatst een filmpje van hem gezien. Echt verschrikkelijk. Die kerel is ook een jaar of 13 een van mijn beste vrienden geweest. Wat een hel is dit.quote:Op dinsdag 14 april 2020 13:21 schreef AnneX het volgende:
[..]
Jasses.wat zwaar voor haar en J. en de vrienden eromheen.
Ja, het gaat wel goed met haar op zich. Ze is blij dat hij het huis uit is en blij dat hij niet lijkt te lijden. Ze krijgt haar leven weer een beetje terug voor zover ik begrijp.quote:Op dinsdag 14 april 2020 13:23 schreef Kaatje1 het volgende:
Wat afschuwelijk L-S. Trekt zij het nog wel? Misschien heb ik het niet onthouden, hebben zij ook kinderen?
quote:Op dinsdag 14 april 2020 13:19 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Slecht.Wat heftig zeg, wat een lijdensweg. Ik vindt het ook fascinerend hoe goed gezonde hersenen erin slagen om ons gedrag redelijk onder controle te houden en ervoor te zorgen dat we dit soort impulsen normaal gesproken niet naleven. Het is zo'n ingewikkelde machinerie en des te schrijnender is het om te zien wat daarin je allemaal kunt verliezen op zo'n jonge leeftijd.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
Moeder!quote:Op dinsdag 14 april 2020 13:12 schreef Clubsoda het volgende:
[..]
Ik vind het kapsel van je vader (?) indrukwekkender dan jouw knipactie
Pfff, wat een heftigheid zeg..quote:Op dinsdag 14 april 2020 13:25 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Ja, het gaat wel goed met haar op zich. Ze is blij dat hij het huis uit is en blij dat hij niet lijkt te lijden. Ze krijgt haar leven weer een beetje terug voor zover ik begrijp.
Hij heeft hele bizarre dingen tegen mij gezegd ja. Ik was erg aangeslagen omdat het echt uit het niets kwam. Omdat zijn vrouw tegelijkertijd ook maf ging doen en eigenlijk nog ergere dingen zei, is het contact verbroken. Alleen J heeft nog contact met hen en die vriendengroep.quote:Op dinsdag 14 april 2020 13:29 schreef Clubsoda het volgende:
Jij had toch ook een hoogoplopend conflict met hem Lucky? Helpt het je, om achteraf te weten dat hij toen waarschijnlijk al niet meer zichzelf was?
Oh ja, zo was het. Bizar dat zij zich ook zo heeft laten gaan. Ik kan me voorstellen dat haar man al zo veranderd was dat ze op dat moment niet anders kon dan maar 'met hem mee gaan', maar je zou dan verwachten dat ze daar na de diagnose nog eens op teruggekomen was en haar excuses had aangeboden. Ik begrijp wel dat je daar niet overheen kan stappen.quote:Op dinsdag 14 april 2020 13:35 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Hij heeft hele bizarre dingen tegen mij gezegd ja. Ik was erg aangeslagen omdat het echt uit het niets kwam. Omdat zijn vrouw tegelijkertijd ook maf ging doen en eigenlijk nog ergere dingen zei, is het contact verbroken. Alleen J heeft nog contact met hen en die vriendengroep.
Het werd 1,5 jaar na het conflict met hem duidelijk dat er iets aan de hand was met hem. Ik snap nu zeker waarom hij zo gek deed. En als zijn vrouw niet nog gekker dan hij had gedaan, had ik zeker het contact weer opgepakt en hen geholpen. Maar ja, ik zou mezelf nu weg moeten cijferen om haar te vergeven en dat lukt me niet. Ik heb het geprobeerd. Gelukkig heeft ze veel vrienden die haar helpen.
wow heftigquote:Op dinsdag 14 april 2020 13:35 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Hij heeft hele bizarre dingen tegen mij gezegd ja. Ik was erg aangeslagen omdat het echt uit het niets kwam. Omdat zijn vrouw tegelijkertijd ook maf ging doen en eigenlijk nog ergere dingen zei, is het contact verbroken. Alleen J heeft nog contact met hen en die vriendengroep.
Het werd 1,5 jaar na het conflict met hem duidelijk dat er iets aan de hand was met hem. Ik snap nu zeker waarom hij zo gek deed. En als zijn vrouw niet nog gekker dan hij had gedaan, had ik zeker het contact weer opgepakt en hen geholpen. Maar ja, ik zou mezelf nu weg moeten cijferen om haar te vergeven en dat lukt me niet. Ik heb het geprobeerd. Gelukkig heeft ze veel vrienden die haar helpen.
Wat moet het verdrietig en bizar zijn om iemand die je zo goed kende nu zo te zienquote:Op dinsdag 14 april 2020 13:23 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ik heb laatst een filmpje van hem gezien. Echt verschrikkelijk. Die kerel is ook een jaar of 13 een van mijn beste vrienden geweest. Wat een hel is dit.
Het ligt wat complexer dan dit. Zij had haar eigen issues en reageerde dat af door zich te focussen op fouten van anderen en enorm over hen te roddelen. Eigenlijk waren het twee verschillende conflicten, een met haar en een met hen.quote:Op dinsdag 14 april 2020 13:40 schreef Clubsoda het volgende:
[..]
Oh ja, zo was het. Bizar dat zij zich ook zo heeft laten gaan. Ik kan me voorstellen dat haar man al zo veranderd was dat ze op dat moment niet anders kon dan maar 'met hem mee gaan', maar je zou dan verwachten dat ze daar na de diagnose nog eens op teruggekomen was en haar excuses had aangeboden. Ik begrijp wel dat je daar niet overheen kan stappen.
Is ook nogal wat als je partner zo is.quote:Op dinsdag 14 april 2020 13:25 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Ja, het gaat wel goed met haar op zich. Ze is blij dat hij het huis uit is en blij dat hij niet lijkt te lijden. Ze krijgt haar leven weer een beetje terug voor zover ik begrijp.
Sorry voor het oprakelenquote:Op dinsdag 14 april 2020 13:58 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Het ligt wat complexer dan dit. Zij had haar eigen issues en reageerde dat af door zich te focussen op fouten van anderen en enorm over hen te roddelen. Eigenlijk waren het twee verschillende conflicten, een met haar en een met hen.
Ik heb met haar nog mailcontact gehad. Ze heeft toegegeven dat haar gedrag niet ok was, excuses aangeboden voor het geroddel. Maar ze bleef bij haar mening, namelijk dat ik mijn ziekte heb verzonnen. Daar kan ik niet overheen stappen. Als mensen me wantrouwen, is dat een enorme trigger voor me. Dat kan ik niet vergeven. Ik ben mijn hele leven gewantrouwd door mijn ouders. Van mijn vrienden verwacht ik meer.
Ik vond (en vind nog soms) het heel heftig. Ik heb werkelijk nooit conflicten met iemand anders dan mijn moeder en soms met J. En als het nou een echte ruzie was, is het ook anders. Maar dit was echt eenzijdig en ik moest het er maar mee doen.
Anyway, nou zit er weer van alles in mijn hoofd wat ik er niet wil hebbenIk ga lekker douchen en een film kijken mensen. Carry on.
Nee joh, dat deed jij niet. Ik had gewoon heel dat programma niet moeten kijken. Het hele verhaal is zo verwoven met elkaar. Voor ik het weet is het er weer. Het gaat steeds sneller weer weg ook gelukkigquote:
Nou zeg, dit klinkt ook niet heel leukquote:Op dinsdag 14 april 2020 13:08 schreef Tele6 het volgende:
Ga ik wel proberen idd.
In zijn mail vorige week schreef hij dat hij niet wilde dat ik hem doordeweeks belde, maar nu moet het maar
quote:Op dinsdag 14 april 2020 14:51 schreef Candaasje het volgende:
Dikke virtuele knuffel L_S
Ik ben net even uitgevallen (nog best beleefd hoor) tegen iemand die het nodig vond zich in haar haast tussen mij en een auto door te wurmen, zeg maar op zo'n 20cm afstand. Een mannelijke partner van dr was haar al voor, maar die was al weg voordat ik doorhad wat er gebeurde.
Op mijn 'Die 1,5 meter geldt niet voor u?!' op luide toon draaide ze zich gepikeerd om en riep iets in een taal die ik niet kon verstaan. Ondertussen keek geloof ik het halve parkeerterrein mee.
Er waren nog wel meer ... niet zo slimme mensen.... in de winkel. Zo ook een vrouw die er bij de kassa achterkwam dat ze nog toiletpapier en wat halve liters melk nodig had. Ik stond gelukkig nog niet naast de band van de kassa, en had daardoor nog ruimte om weg te stappen, maar ze wurmde zich zo (2x, want heen, en terug) langs de klant voor mij. Ik dacht eerst even dat het haar vriend was, maar dat bleek niet zo te zijn.![]()
Nouja, en mensen die gewoon niet even kunnen wachten, terwijl ik ook gewoon op degene voor mij wacht om daarna ,met afstand te kunnen passeren. (x200) Maar dat is ook niks nieuws.
Ach ja. Wel fijn wandelingetje. Kat opgerold in een bloempot gespoten een andere kat die me luid miauwend kwam begroeten (ook geen notie van 1,5m
) die snel tussen mijn benen (enkels en kuiten..) dook toen aan de overkant twee honden langskwamen
.
Per ongeluk een meter of iets minder kan echt gebeuren, dat is ook niet het puntquote:Op dinsdag 14 april 2020 15:27 schreef Uhmmpie het volgende:
mja aan de andere kant stond ik vandeweek per ongeluk op een meter afstand ipv anderhalf..
(en geen hele krappe meter)
dan mag je best gewoon NORMAAL wat zeggen... ipv meteen me de huid vol te schelden omdat ik het kennelijk niet serieus neem...
Waren ze lekker?quote:Op dinsdag 14 april 2020 15:16 schreef Blues het volgende:
Ik heb die pasteis de nata gemaakt
Vond het wel erg bewerkelijk en maakte een paar foutjes..en ze waren de 1e keer niet helemaal gaar dus terug in de oven geschoven.
Picje:
[ afbeelding ]
Ik heb ze goedgekeurd en ze zijn voor herhaling vatbaar.quote:
Volgens mij is dat haar moeder.quote:Op dinsdag 14 april 2020 13:12 schreef Clubsoda het volgende:
Ik vind het kapsel van je vader (?) indrukwekkender dan jouw knipactie
Hij heeft het te druk met zijn werk, zei hij.quote:Op dinsdag 14 april 2020 15:19 schreef Blues het volgende:
[..]
Nou zeg, dit klinkt ook niet heel leuk
Zijn ze ook.quote:Op dinsdag 14 april 2020 16:23 schreef Tele6 het volgende:
Pasteis de nata, dat was mijn ontbijt toen ik in 2017 een dag of vier in Porto zat
Je kakt wel gigantisch in als je met alleen gebakjes ontbijt
Ze zien er lekker uit @:Blues
Mmm. Hopelijk komt deze boodschap over.quote:Op dinsdag 14 april 2020 16:20 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Hij heeft het te druk met zijn werk, zei hij.
De goede boodschap was dat ik het in het weekend wel mocht proberen
Inmiddels heeft mijn moeder gebeld (doet ze altijd aan het begin van de week). Ik heb haar verteld dat als zij de vragenlijst zou invullen namens hem het onderzoek helemaal mis zou lopen en de dokter erg kwaad zou zijn.
Een soort hoofdquote:Op dinsdag 14 april 2020 16:06 schreef minilot het volgende:
Nja, ik heb nu eenmaal wel het soort hoofd dat je niet pas halverwege je puberteit krijgt.![]()
Hier nog geen issues gehad met scheldende mensen als ik per abuis te dichtbij kwam (ik doe echt m'n best, maar bochten na gangpaden in de supermarkt zijn onvoorspelbaar) en als er andersom iemand vlak langs mij schurkt vind ik dat zelf geen probleem. Tot dusver gaat het er in mijn Lidl vrij gemoedelijk aan toe. Of ik heb gewoon geluk gehad met de momenten waarop ik er toevallig was
Mijn lijstje strandde bij...punt twee geloof ikquote:Op dinsdag 14 april 2020 16:25 schreef Tele6 het volgende:
Ik heb zowaar mijn waslijst aan klusjes af. Huis schoon, plantjes blij.
@:Kaatje1 de luchtplantjes die je me had gestuurd doen het erg goed; een van de twee is zo gegroeid dat hij eigenlijk niet meer in het houdertje past
Nu alleen nog naar de brievenbus. En misschien de boodschappen die ik voor morgen gepland had staan ook meteen even doen, ben ik daar ook klaar mee.
Say whut?quote:Op dinsdag 14 april 2020 17:16 schreef AnneX het volgende:
@:Blues : de pasteís de nata zien er prima uit.
Gaan jullie ze allemaal zelf opeten?
De buren hadden van mij gekregen en alsnog kwamen de complimenten. Altijd leuk.
Verder een strijk gedaan, jurkje en linnen broek gekocht, een nieuwe ipad cover en wat geapp’t en gemaild.
Ook al antwoord van het marketingteam van Maggi Bouillontabletten. 🤪
Oa. omdat ik mij wild erger aan de hermetische buitenverpakking, nauwelijks onderscheid tussen de verschillende smaken als het blokje buiten de verpakking is gevallen.
Mét foto’s.😂
Die had ik als brunch hihi.quote:Op dinsdag 14 april 2020 16:37 schreef Sarabi het volgende:
Wij eten restjes van de sushi van gisterenlekker makkelijk
Bijna iedereen heeft een betere camera in zn mobiel, maar misschien Fokkers helpen Fokkers een idee?quote:Op dinsdag 14 april 2020 17:53 schreef sigme het volgende:
Ik heb nog een digitaal compactcamera’tje. Heeft iemand er toevallig belang bij? Anders gaat ‘ie morgen naar de stort. Is in geen jaren aangeraakt, zit nog bijna nieuw in doos. Ik weet niet echt of ie het nog doet, als niemand belang heeft ga ik dat ook niet uitzoeken.
Ja, dat is ook de reden dat ik 'm niet meer gebruik. Maar het kan ook als kinderspeelgoed oid, denk ik? Ik zal even kijken of FHF een aanbiedtopic heeft en of de sfeer me wat aanstaat, wanneer hier niemand interesse heeft.quote:Op dinsdag 14 april 2020 17:55 schreef drakin het volgende:
[..]
Bijna iedereen heeft een betere camera in zn mobiel, maar misschien Fokkers helpen Fokkers een idee?
Kleine kans idd, maar je hebt er ook het kerstpakketentopic waar de kans is dat er nog mensen mensen zonder of met slechte mobiel kennen?quote:Op dinsdag 14 april 2020 17:58 schreef sigme het volgende:
[..]
Ja, dat is ook de reden dat ik 'm niet meer gebruik. Maar het kan ook als kinderspeelgoed oid, denk ik? Ik zal even kijken of FHF een aanbiedtopic heeft en of de sfeer me wat aanstaat, wanneer hier niemand interesse heeft.
Ze zien er alsnog lekker uit.quote:Op dinsdag 14 april 2020 15:16 schreef Blues het volgende:
Ik heb die pasteis de nata gemaakt
Vond het wel erg bewerkelijk en maakte een paar foutjes..en ze waren de 1e keer niet helemaal gaar dus terug in de oven geschoven.
Picje:
[ afbeelding ]
Wat heb je gedaan met de groenten en woksaus die je al had gemaakt?quote:Op dinsdag 14 april 2020 18:23 schreef Myraela het volgende:
Baaldag op werk en waar een lekker bordje eten me normaal weer blij maakt. At ik nu een smerige zak Bonduelle linzencurry nadat ik erachter kwam dat er oesterextract in de woksaus zat die ik al m'n eigenlijke groenten had gedaan. Nu door de kasten aan het graven om toch nog iets te snacken om me blij te maken.
Mijn vriend heeft het opgegeten. Weggooien zou ik ook niet kunnen hoor, daar schiet ook niemand iets mee op.quote:Op dinsdag 14 april 2020 18:25 schreef Tele6 het volgende:
Wat heb je gedaan met de groenten en woksaus die je al had gemaakt?
Ik eet "vergissingen" meestal maar gewoon op
quote:Op dinsdag 14 april 2020 18:16 schreef Sarabi het volgende:
Net Pandemic Legacy gespeeld, goed moment er voor
Te weinig voor op t werk. Dus een deel zelf opeten, vandaag en morgen en een batch invriezen.quote:Op dinsdag 14 april 2020 17:16 schreef AnneX het volgende:
Verder een strijk gedaan, jurkje en linnen broek gekocht, een nieuwe ipad cover en wat geapp’t en gemaild.
Oa. omdat ik mij wild erger aan de hermetische buitenverpakking, nauwelijks onderscheid tussen de verschillende smaken als het blokje buiten de verpakking is gevallen.
Mét foto’s.😂
Die kende ik nog nietquote:Op dinsdag 14 april 2020 18:34 schreef Isabeau het volgende:
[..]je kan ook Plague Inc spelen
Nu ook heel populair.
Blues, je Portugese taartjesZiet er prima uit hoor.
gisteren zag ik op tv (een engelse zender) Nadia (die de GBBO heeft gewonnen een paar jaar geleden), een hele makkelijke tarte tatin maken. Moest meteen aan jou denken als onze tarte tatin talent.quote:Op dinsdag 14 april 2020 18:37 schreef Blues het volgende:
[..]
Te weinig voor op t werk. Dus een deel zelf opeten, vandaag en morgen en een batch invriezen.
Benieuwd naar maggies antwoord.
Had ik ook altijd. Nu heb ik (ergens) vloeibare bouillon staan.quote:Op dinsdag 14 april 2020 17:16 schreef AnneX het volgende:
Mét foto’s.😂
quote:Op dinsdag 14 april 2020 18:45 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
gisteren zag ik op tv (een engelse zender) Nadia (die de GBBO heeft gewonnen een paar jaar geleden), een hele makkelijke tarte tatin maken. Moest meteen aan jou denken als onze tarte tatin talent.
Nadiaquote:Op dinsdag 14 april 2020 18:45 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
gisteren zag ik op tv (een engelse zender) Nadia (die de GBBO heeft gewonnen een paar jaar geleden), een hele makkelijke tarte tatin maken. Moest meteen aan jou denken als onze tarte tatin talent.
quote:Op dinsdag 14 april 2020 18:45 schreef borisz het volgende:
Lekker dagje zeer productief op kantoor geweest.![]()
In het verleden ook wel eens mezelf geknipt. Maar de schade viel altijd wel mee.
Bloes doe je ook aan bezorgen?
Er stond een flinke bos bloemen voor de deur. Verlaat Paascadeautje van werk.
Dit is 'm (met banaan en in een koekepan met metalen handvat) https://www.bbc.co.uk/food/recipes/banana_tarte_tatin_05392quote:Op dinsdag 14 april 2020 18:47 schreef Blues het volgende:
[..]![]()
Dit talent moet altijd 3 of 4x iets maken voor ik het perfect heb getweaked. Maar dan heb je ook wat
wat let je? (waar woon je???quote:Op dinsdag 14 april 2020 18:52 schreef drakin het volgende:
Nou wil ii weer appeltaart tatin maken zoals laatst, heb dat filodeeg zelfs nog liggen
Ver weg van jouquote:
quote:
Model? type?quote:Op dinsdag 14 april 2020 17:53 schreef sigme het volgende:
Ik heb nog een digitaal compactcamera’tje. Heeft iemand er toevallig belang bij? Anders gaat ‘ie morgen naar de stort. Is in geen jaren aangeraakt, zit nog bijna nieuw in doos. Ik weet niet echt of ie het nog doet, als niemand belang heeft ga ik dat ook niet uitzoeken.
Aan de katten geven een stukje, als die hun neus ervoor ophalen zou ik het niet doen.quote:Op dinsdag 14 april 2020 19:06 schreef Lonaa het volgende:
Ik vergat dat ik gerookte zalm had en die is nu over de datum. een week. Denk dat ik het toch gewon ga proberen zo. RIP.
Ik neem altijd kat als proefkonijn ja.quote:Op dinsdag 14 april 2020 19:08 schreef drakin het volgende:
[..]
Aan de katten geven een stukje, als die hun neus ervoor ophalen zou ik het niet doen.
Bij gebrek aan katten even een buurtkat zoeken
quote:Op dinsdag 14 april 2020 19:08 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ik neem altijd kat als proefkonijn ja.
quote:Op dinsdag 14 april 2020 19:20 schreef Lonaa het volgende:
Ik word nu achtervolgd door een kat en aangestaard tijdens het eten van een wrap gerookte zalm.
De hond weet nog niet dat zij er bij moet zijn als de kat zo aandachtig jou handen volgt?quote:Op dinsdag 14 april 2020 19:20 schreef Lonaa het volgende:
Ik word nu achtervolgd door een kat en aangestaard tijdens het eten van een wrap gerookte zalm.
De hond zit inmiddels kwispelend naast me op de bank ja.quote:Op dinsdag 14 april 2020 19:24 schreef z80 het volgende:
[..]
De hond weet nog niet dat zij er bij moet zijn als de kat zo aandachtig jou handen volgt?
Snel in je bakkes proppen en hopen dat poes niet iets stuk maakt omdat ze boos is. Dat is het enige dat je kan doen.quote:Op dinsdag 14 april 2020 19:46 schreef Tele6 het volgende:
dat is het nadeel van de kat een beetje zalm geven ja... hoe leg je uit dat de rest van jou is.
Ik maak morgen even een foto’tje van de doos.quote:
Goede zalm dusquote:Op dinsdag 14 april 2020 19:20 schreef Lonaa het volgende:
Filmpjequote:Op dinsdag 14 april 2020 19:47 schreef Tele6 het volgende:
Er zijn hier in de binnentuin een drietal mensen een soort zumba aan het doen, of dat is iig wat ik denk dat het is. Een hoop heupwiegend squatten en ingewikkelde pasjes en armgezwaai.
quote:Op dinsdag 14 april 2020 19:56 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Goede zalm dus![]()
Hier was het net geroffel van pootjes onder de bank en door de kamer, kitten wat ervan overtuigd is dat de bank een prima pisplek is (dacht het niet, floep naar de bak) en nu liggen ze in coma op schoot.
Inmiddels zijn ze helaas al overgegaan op rondhangen en naar dezelfde luide muziek herrie luisterenquote:Op dinsdag 14 april 2020 19:57 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Filmpje![]()
Misschien is het wel biodanza
Ik wacht even af.quote:Op dinsdag 14 april 2020 19:56 schreef sigme het volgende:
[..]
Ik maak morgen even een foto’tje van de doos.
Bij ook maar hálve interesse stel ik wegdoen wel even uit, maar ik heb m pas morgen in handen.
Voor de volgende keer: eerst filmen, dan hier meldenquote:Op dinsdag 14 april 2020 19:58 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Inmiddels zijn ze helaas al overgegaan op rondhangen en naar dezelfde luide muziek herrie luisteren
Ze zijn echt te cute voor woordenquote:
Opgeslagen!quote:Op dinsdag 14 april 2020 18:49 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Dit is 'm (met banaan en in een koekepan met metalen handvat) https://www.bbc.co.uk/food/recipes/banana_tarte_tatin_05392
Die jij toen had meegenomen was wel heel lekker. Vaak zijn ze mierzoet en dan proef je alleen maar zoet. Ik proef liever het fruit
Cute.quote:
Ik zat me vandaag af te vragen of jij nou ook katten had, maar ja dus.quote:Op dinsdag 14 april 2020 20:21 schreef Myraela het volgende:
[..]
Cute.Ik had vandaag bijna het plan om een kitten te zoeken omdat we nu toch zo belachelijk veel thuis zijn en ik wat eenzaam begin te worden.
Maar toch maar verstandig zijn en het bij twee katten houden.
Ik heb met huisdierfoto's een beetje hetzelfde als met foto's van kinderen. Leuk voor jezelf, maar anderen vinden jouw mormels echt niet interessant.quote:Op dinsdag 14 april 2020 20:24 schreef Tele6 het volgende:
Ik zat me vandaag af te vragen of jij nou ook katten had, maar ja dus.
Je deelt niet vaak anekdotes of foto's hè?
Wil je wat vertellen over je katten?![]()
Ow god biodanza....quote:Op dinsdag 14 april 2020 19:57 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Filmpje![]()
Misschien is het wel biodanza
Wat gaafquote:Op dinsdag 14 april 2020 21:38 schreef PdeHoog het volgende:
[ afbeelding ]
“Niet aan je gezicht zitten? Waar hebben jullie het nou over?”
Wowquote:Op dinsdag 14 april 2020 21:38 schreef PdeHoog het volgende:
[ afbeelding ]
Goeie plaat!quote:Op dinsdag 14 april 2020 21:38 schreef PdeHoog het volgende:
[ afbeelding ]
Gaaf!!quote:Op dinsdag 14 april 2020 21:38 schreef PdeHoog het volgende:
[ afbeelding ]
Ik mag van vriend zonder riem naar buiten. De schatquote:Op dinsdag 14 april 2020 23:00 schreef Kreator het volgende:
[..]
Hou je dan je eigen riem vast?
Efficiënt.
Groetjes en tot morgen,
De Krea.
Merken jullie verschil in de giften (van o.a. de filantropen) nu?quote:Op woensdag 15 april 2020 07:34 schreef borisz het volgende:
Mogge
Tot 14u zelf werken daarna een webinar.Geven in Nederland. Het tweejaarlijkse onderzoek over de staat van de sector filantropie in Nederland komt weer uit. En naast het presentatie van het onderzoek ook een stuk over filantropie en de coronacrisis.
Normaal had ik op de VU geweest en was het groot feest. Een dag met workshops, een scriptieprijs, discussies enz.. Nu alleen een webinar.
Maak het jezelf wat makkelijker met eerder opstaan.quote:Op woensdag 15 april 2020 07:54 schreef Tele6 het volgende:
Goedemorgen
Dit keer wel fatsoenlijk geslapen. Wekker op kwart voor 8 ipv 8 uur. Morgen half 8
Waarom doe je dat, telkens kwartiertje eerder?quote:Op woensdag 15 april 2020 07:54 schreef Tele6 het volgende:
Goedemorgen
Dit keer wel fatsoenlijk geslapen. Wekker op kwart voor 8 ipv 8 uur. Morgen half 8
Moet te doen zijn toch. Zou ik fijn vinden om licht administratief werk niet meer te hoeven doenquote:Op woensdag 15 april 2020 07:53 schreef Blues het volgende:
Maar weer eens op het werk kijken
Onze hulp die niet voldeed, is doorgeschoven naar een andere poli.. benieuwd hoe ze het daar doet.
Omdat ze teveel uren werkt voor wat ze daar kan werken, komt ze bij ons nog een halve dag of zo de post doen en dingen in dossiers scannen.. pfff zó geen zin in om dat te bewaren voor haar.
Vaak is dat soort werk even een afleiding. Of even bij de telefoon weg. Een stukje lopen terwijl je toch aan het werk bent.quote:Op woensdag 15 april 2020 08:01 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Moet te doen zijn toch. Zou ik fijn vinden om licht administratief werk niet meer te hoeven doen
Jep, ik haal bv thee, ga naar t toilet of praat met collega van andere afdeling.quote:Op woensdag 15 april 2020 08:03 schreef z80 het volgende:
[..]
Vaak is dat soort werk even een afleiding. Of even bij de telefoon weg. Een stukje lopen terwijl je toch aan het werk bent.
Belgen kunnen niet rekenenquote:Op woensdag 15 april 2020 08:05 schreef z80 het volgende:
Elke keer als je denkt het kan niet gekker verzit de gele clown weer wat nieuws.
Je naam op tegoedbonnen laten printen dit keer. Terwijl het idee van deze bonnen niet eens van hem afkomt.
https://www.hln.be/nieuws(...)amerikanen~af930c35/
Jeetje, de dollar is wel enorm gekelderd zegquote:Op woensdag 15 april 2020 08:08 schreef FutureFairytale het volgende:
Belgen kunnen niet rekenen![]()
"De stimulus-cheques zijn een onderdeel van een steunpakket ter waarde van 2.000 miljard dollar (omgerekend 1.822 euro)"
Heeft hij vast ook zijn naam op laten drukkenquote:Op woensdag 15 april 2020 08:11 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Jeetje, de dollar is wel enorm gekelderd zeg
Ik krijg het volgens mij ook deze maand. Dacht ik. Wij kunnen zelf aangeven wanneer we het willen ontvangen en ik wilde het voor de vakantie, maarja, maakt nu toch niets meer uit.quote:Op woensdag 15 april 2020 08:04 schreef FutureFairytale het volgende:
Tevens blij dat ik gisteren al salaris met vakantiegeld heb ontvangen (altijd bij ons in april, als enige bedrijf geloof ik als ik zo om me heen hoor).
Mocht het mis gaan met het bedrijf, of met mij erin, heb ik dit in ieder geval binnen
Ik ga meteen mijn bed uit en sporten, dus het is niet dat ik niets moet in dat kwartier.quote:Op woensdag 15 april 2020 08:00 schreef z80 het volgende:
[..]
Maak het jezelf wat makkelijker met eerder opstaan.
Zet de wekker 1 uur eerder. Dat is een stuk makkelijker voor zowel je lichaam als je hoofd. Een kwartier verschuiven is lastig, zeker als je niets moet in dat kwartier.
Het op tijd naar bed gaan volgt dan vanzelf. Niet forceren, werkt toch niet.
Ik wil uiteindelijk om 7 uur of eerder dan dat opstaan, zodat ik eerder in het bos ben om hard te lopen. Als ik om 8 uur opsta, ben ik rond half 9 in het bos en dan lopen er een hoop mensen met honden. Ik hoop dat er om half 8 een stuk minder zijn. En dan kan ik in alle rust en vrede mijn rondje hardlopenquote:Op woensdag 15 april 2020 08:01 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Waarom doe je dat, telkens kwartiertje eerder?
Kan op meerdere manieren beantwoorden deze vraag. Ja het wordt minder. Collecten en evenementen gaan niet door. Ook donaties van bedrijven worden minder.quote:Op woensdag 15 april 2020 07:51 schreef Blues het volgende:
[..]
Merken jullie verschil in de giften (van o.a. de filantropen) nu?
Soms heeft het chocoladesmaak. Meestal alleen gewoon heel erg zoet, geloof ik.quote:Op woensdag 15 april 2020 08:49 schreef Tally het volgende:
Goedemorgen!
Ik heb een coke vraagje.
Ik wil een taart bakken voor de jongste vandaag. Nu heb ik 2 verschillende beslagmixen gekocht. Ene is de gewone taartbeslag. En de andere is red velvet beslag. Is dat red velvet echt iets aparts qua smaak? Of is dat gewoon taartbeslag met een kleurtje?
Ja als ik ze naast elkaar leg dan zie ik nu idd dat er cacao en kleurstof in zitten. Misschien maar gewoon proberenquote:Op woensdag 15 april 2020 08:52 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Soms heeft het chocoladesmaak. Meestal alleen gewoon heel erg zoet, geloof ik.
Staat het niet op de ingrediëntenlijst van de mix?
Gemotiveerdquote:Op woensdag 15 april 2020 08:44 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Ik wil uiteindelijk om 7 uur of eerder dan dat opstaan, zodat ik eerder in het bos ben om hard te lopen. Als ik om 8 uur opsta, ben ik rond half 9 in het bos en dan lopen er een hoop mensen met honden. Ik hoop dat er om half 8 een stuk minder zijn. En dan kan ik in alle rust en vrede mijn rondje hardlopen
Mijn wekker ineens een uur eerder zetten zie ik niet zitten. Ik functioneer nog slechter als ik moe ben (moe --> piekeren, alles drama, niets lukt) dus ik wil mijn opstaantijd verschuiven zonder dat er een nacht van 6 uur van komt. Een kwartiertje per keer is wel haalbaar
Ik heb op dit moment best wel een hoop slaap nodig. Ik denk dat dat wel minder wordt als het minder druk is in mijn hoofd.quote:Op woensdag 15 april 2020 08:55 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Gemotiveerd
Goh, ik zou blij zijn met een nacht 6 uur
Heb ik gedaan! En normaal gebruik ik ook geen bakmixen maar ik dacht dat het makkelijker zou zijnquote:Op woensdag 15 april 2020 08:56 schreef minilot het volgende:
Yo! *geeuw*
Me nooit in red velvet verdiept en nog nooit in mijn leven een bakmix gebruikt, geen idee dus!Althans, ik kan best even Googlen, maar dat kan @:Tally vast ook zelf
Doe eens even niet zo productief...quote:Op woensdag 15 april 2020 09:16 schreef minilot het volgende:
Hier om 04:00 wakker, nog wat gesluimerd/geinternet tot 05:00, eruit, ontbeten, gedouched, tussen 06:00 en 08:00 gewandeld en direct aansluitend boodschappen in een nog lege supermarkt en toen weer terug naar huis
Was ongepland hoor, dat om 04:00 wakker worden, maar er had iemand dorst.quote:Op woensdag 15 april 2020 09:25 schreef Candaasje het volgende:
[..]
Doe eens even niet zo productief...
Misschien moet ik toch eens aan een kind beginnen danquote:Op woensdag 15 april 2020 09:26 schreef minilot het volgende:
[..]
Was ongepland hoor, dat om 04:00 wakker worden, maar er had iemand dorst.![]()
Ik ga dan wat drinken, en slaap weer verderquote:Op woensdag 15 april 2020 09:26 schreef minilot het volgende:
[..]
Ga je dan nie meer slapen?quote:Op woensdag 15 april 2020 09:26 schreef minilot het volgende:
[..]
Inderdaad. Gaaf zeg.quote:Op woensdag 15 april 2020 09:46 schreef Candaasje het volgende:
Dit is toch best een gave ervaring, lijkt me:
https://nos.nl/artikel/23(...)dxersMqQdNI4sA-WlQ1k
Netjesquote:Op woensdag 15 april 2020 09:48 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
Ga je dan nie meer slapen?
Of ben je weer zwanger? Vorige zwangerschap was je ook steeds zo vroeg wakker, toch?
Wij sliepen vanmorgen uit tot 10 over 7!
Lieve help, ik hoop het niet want spiraaltje!quote:Op woensdag 15 april 2020 09:48 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
Of ben je weer zwanger? Vorige zwangerschap was je ook steeds zo vroeg wakker, toch?
Woah! Beter dan in de schoolbanken!quote:Op woensdag 15 april 2020 09:46 schreef Candaasje het volgende:
Jawel! *poetst hazelnootpasta uit haar* Het is awesomequote:Op woensdag 15 april 2020 09:27 schreef Candaasje het volgende:
[..]
Misschien moet ik toch eens aan een kind beginnen dan![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
ja, echt super gaaf!quote:Op woensdag 15 april 2020 10:00 schreef minilot het volgende:
[..]
Woah! Beter dan in de schoolbanken!
Dat vroeg ik me laatst af maar vergat het steeds te vragen, slaapt de jongste nu wat langer? Deze tijd lijkt er wel op, maar als jijquote:Op woensdag 15 april 2020 09:48 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
Wij sliepen vanmorgen uit tot 10 over 7!
Verschrikkelijk.quote:Op woensdag 15 april 2020 09:46 schreef Candaasje het volgende:
Dat dacht ik ook. Leuk voor hen, maar dit is zo ongeveer mijn ergste nachtmerriequote:Op woensdag 15 april 2020 10:09 schreef Myraela het volgende:
[..]
Verschrikkelijk.Kan weinig kutters verzinnen dan zo lang op een boot zitten.
+1quote:Op woensdag 15 april 2020 10:10 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Dat dacht ik ook. Leuk voor hen, maar dit is zo ongeveer mijn ergste nachtmerrie
Maar dat was met uitstapjes naar land, langs eilanden enzo. Midden op de oceaan, aan alle kant alleen maar water brrrrquote:Op woensdag 15 april 2020 10:13 schreef Candaasje het volgende:
Ja maar jongens, ze gingen eigenlijk al 6 weken varen hè. Dus ik neem aan dat ze varen wel leuk vonden dan
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Specs fototoestelik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
quote:Op woensdag 15 april 2020 10:19 schreef sigme het volgende:
[..]Die heb ik volgens mij nog gehadSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Specs fototoestel![]()
[..]Ziet er niet verkeerd uit. Even wat revieuws lezen. of deze beter is dan wat ik nu heb.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Specs fototoestelGo away or i will replace you withe a very small shell script.
Der Gesunde weiß nicht, wie reich er ist.
If you torture the data long enough, it will confess to anything.
[..]Sorry ik pas.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Specs fototoestel
Deze heeft het zelfde manco als mijn huidige camera. Traaaaaaag na het indrukten van de sluiterknop.
* z80 Zoekt nog even verder voor een andere camera.Go away or i will replace you withe a very small shell script.
Der Gesunde weiß nicht, wie reich er ist.
If you torture the data long enough, it will confess to anything.
De samsung S6 die ik had maakte betere foto's dan het toestel dat ik nu heb. Ondanks het nog geen 2 jaar oud zijn.quote:Op woensdag 15 april 2020 10:44 schreef Myraela het volgende:
Ik ben echt blij dat de camera van mijn telefoon tegenwoordig zo goed is dat ik geen losse camera meer nodig heb. Mijn spiegelreflex is nog wel iets beter, maar denk dat ik voor het gemak toch voortaan gewoon m'n telefoon gebruik.
[..]Sigme, wat wil je ervoor hebben?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Specs fototoestel"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
Leukquote:Op woensdag 15 april 2020 11:05 schreef fietsie het volgende:
Mijn uk bleek fotograferen met mn D80 leuker te vinden dan met haar telefoon, dus die mag tegenwoordig af en toe er op "los"
Op vakantie met de canon is voor mij niet echt een optie. Afgelopen vakantie door het oerwoud lopen met een gemiddelde snelheid van 2KMh. En klimmen\dalen met 46.6%\43.3% max. Gemiddeld 13% op/neer per dag. En alles mee moeten nemen. Er is daar in het bos niet veel meer dan een vlonder op palen en een revier.quote:Op woensdag 15 april 2020 11:04 schreef PdeHoog het volgende:
De camera op de iPhone is ook top, maar toch ben ik blij met mijn spiegelreflex met objectievenOndanks het gewicht
Hoewel ik gister toch 1,5 uur heb lopen zeulen met 2,5-3 kg. Wel met een schouderstrap dus tijdens het wandelen hangt hij op mijn rug
Wat is er stuk? En welk merk+model.quote:Op woensdag 15 april 2020 11:10 schreef Sarabi het volgende:
Ik mis wel mijn spiegelreflexcamera, maar hem laten maken zal een duur grapje zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |