abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_192605928
Oh ja, dit is wel leuk voor Jross.

pi_192605974
Ik zou iedereen in deze sc wel kunnen scheren/knippen.
Niet dat jullie daar wat aan hebben :{
g heeft geen problemen... maar mezelf knippen zou ik niet zo gauw doen denk ik.
  maandag 13 april 2020 @ 23:30:37 #3
370431 drakin
vurig typje
pi_192606015
quote:
0s.gif Op maandag 13 april 2020 23:26 schreef Blues het volgende:
Ik zou iedereen in deze sc wel kunnen scheren/knippen.
Niet dat jullie daar wat aan hebben :{
g heeft geen problemen... maar mezelf knippen zou ik niet zo gauw doen denk ik.
Ik heb mezelf gister geknipt, voor het eerst en is heel goed gelukt. Ik heb het heel leuk in laagjes zitten nu.
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Freaks like me drink tea
pi_192606039
Nu we spijt dat ik geen lang haar meer heb, dat was nu wel makkelijker geweest
We have far more in common than that which devides us..
pi_192606041
quote:
0s.gif Op maandag 13 april 2020 23:30 schreef drakin het volgende:

[..]

Ik heb mezelf gister geknipt, voor het eerst en is heel goed gelukt. Ik heb het heel leuk in laagjes zitten nu.
Pics !!!!!!!!!!!!!!!!!!!
  maandag 13 april 2020 @ 23:33:01 #6
370431 drakin
vurig typje
pi_192606045
quote:
0s.gif Op maandag 13 april 2020 23:32 schreef Blues het volgende:

[..]

Pics !!!!!!!!!!!!!!!!!!!
staat op feestboek, kijk maar
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Freaks like me drink tea
pi_192606053
quote:
0s.gif Op maandag 13 april 2020 23:33 schreef drakin het volgende:

staat op feestboek, kijk maar
Kweenie wie je bent. Van wie ben je vrienden? Dan snuffel ik daar ffies ;)
  maandag 13 april 2020 @ 23:34:23 #8
370431 drakin
vurig typje
pi_192606065
quote:
0s.gif Op maandag 13 april 2020 23:33 schreef Blues het volgende:

[..]

Kweenie wie je bent. Van wie ben je vrienden? Dan snuffel ik daar ffies ;)
van die en die
Freaks like me drink tea
pi_192606077
:6
  maandag 13 april 2020 @ 23:35:28 #10
370431 drakin
vurig typje
pi_192606081
trekt dm in
Freaks like me drink tea
pi_192606086
quote:
0s.gif Op maandag 13 april 2020 23:30 schreef drakin het volgende:

[..]

Knap dat je dat durft
pi_192606092
Ik heb heel lang haar en dat laat ik twee keer per jaar knippen. Altijd voor kerst en in mei/juni vlak voor de vakantie. Begin nu te merken dat het daar wel weer tijd voor wordt omdat het minder makkelijk door borstelt. Maar kan voorlopig nog niet vrees ik.

Mijn man moet ook eigenlijk echt weer geknipt worden maarja.
I solemnly swear i'm up to no good
  maandag 13 april 2020 @ 23:37:15 #13
370431 drakin
vurig typje
pi_192606108
quote:
0s.gif Op maandag 13 april 2020 23:35 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]

Knap dat je dat durft
Ik deed mijn pony al, en als het niet lukt deed ik het nog een keer, of gewoon expres een hele korte pony zodat ik niet snel nog een keer hoefde.

Dit was een hele simpele techniek en een techniek die ik ook bij mijn pony deed.

Is wel 20 cm afgegaan :X
Freaks like me drink tea
  maandag 13 april 2020 @ 23:37:59 #14
370431 drakin
vurig typje
pi_192606118
Ik zou ook mijn zoon wel willen knippen, maar dat is toch echt andere koek
Freaks like me drink tea
pi_192606157
Ik heb twee weken geleden A's haar geknipt/geschoren (zijkanten opgeschoren, bovenkant geknipt). Vorige week heeft hij bij mij de zijkanten geschoren. De bovenkant mag hij niet doen van me, dat wordt ooit desnoods maar een hipsterknotje :+
Dit weekend heb ik zijn haar gebleekt en daarna paars gemaakt. Daar ben je ook algauw een halve dag mee bezig :o
Het is wel mooi geworden. Bij de wortels een donkerdere paarstint dan de uiteindes, dat staat echt leuk. Jammer alleen dat de lichtere paars op ging, waardoor de uiteindes erg pastel werden. Volgende week nog wat eroverheen als de nieuwe bestelling er is.

Er zijn instructiefilmpjes te vinden voor het doen van korte kapsels. De standaard opscheer is prima te doen als je een tondeuse, een kam en wat geduld hebt :Y
  maandag 13 april 2020 @ 23:44:50 #16
370431 drakin
vurig typje
pi_192606175
quote:
0s.gif Op maandag 13 april 2020 23:42 schreef Tele6 het volgende:
Ik heb twee weken geleden A's haar geknipt/geschoren (zijkanten opgeschoren, bovenkant geknipt). Vorige week heeft hij bij mij de zijkanten geschoren. De bovenkant mag hij niet doen van me, dat wordt ooit desnoods maar een hipsterknotje :+
Dit weekend heb ik zijn haar gebleekt en daarna paars gemaakt. Daar ben je ook algauw een halve dag mee bezig :o
Het is wel mooi geworden. Bij de wortels een donkerdere paarstint dan de uiteindes, dat staat echt leuk. Jammer alleen dat de lichtere paars op ging, waardoor de uiteindes erg pastel werden. Volgende week nog wat eroverheen als de nieuwe bestelling er is.

Er zijn instructiefilmpjes te vinden voor het doen van korte kapsels. De standaard opscheer is prima te doen als je een tondeuse, een kam en wat geduld hebt :Y
pics van A's haar
Freaks like me drink tea
pi_192606200
Oh en van wat ik terug las:
:* aan meneer @AnneX; naar dat hij zijn favo werk niet kan doen zo. Wat een puinzooi allemaal.

Ik baal ook. Mijn neiging is al om me te verontschuldigen voor dat ik besta, maar nu met de social distancing heb ik al helemaal het gevoel dat ik er niet mag zijn tenzij ik in huis ben. Ik durf geen boodschappen te doen en het kost me veel moeite om te gaan hardlopen terwijl dat echt goed voor me is. :{ Ik ben nu al paniekerig over het lopen morgen en dat schiet natuurlijk totaal niet op. :')
pi_192606204
quote:
0s.gif Op maandag 13 april 2020 23:44 schreef drakin het volgende:

[..]

pics van A's haar
Ik kijk morgen even of B de foto's door kan sturen :Y
  maandag 13 april 2020 @ 23:49:06 #19
370431 drakin
vurig typje
pi_192606212
quote:
0s.gif Op maandag 13 april 2020 23:48 schreef Tele6 het volgende:

[..]

Ik kijk morgen even of B de foto's door kan sturen :Y
^O^
Freaks like me drink tea
pi_192606216
Mijn man verft en knipt altijd al mijn haar dus dat blijft hetzelfde :D

Wordt wel weer tijd trouwens.
  maandag 13 april 2020 @ 23:50:46 #21
370431 drakin
vurig typje
pi_192606225
quote:
0s.gif Op maandag 13 april 2020 23:47 schreef Tele6 het volgende:
:* aan meneer @:AnneX; naar dat hij zijn favo werk niet kan doen zo. Wat een puinzooi allemaal.

Ik baal ook. Mijn neiging is al om me te verontschuldigen voor dat ik besta, maar nu met de social distancing heb ik al helemaal het gevoel dat ik er niet mag zijn tenzij ik in huis ben. Ik durf geen boodschappen te doen en het kost me veel moeite om te gaan hardlopen terwijl dat echt goed voor me is. :{ Ik ben nu al paniekerig over het lopen morgen en dat schiet natuurlijk totaal niet op. :')
Hardlopen is heel goed te doen, er lopen mensen buiten maar aantal valt mee en je bent zomaar even weg van anderen of aan de overkant.

Ik wandel graag en vanmiddag een eind gelopen,net ietsjes hoger tempo dan gewoon lopen zodat het nuttige beweging is :Y
Freaks like me drink tea
pi_192606252
quote:
0s.gif Op maandag 13 april 2020 23:47 schreef Tele6 het volgende:
:* aan meneer @:AnneX; naar dat hij zijn favo werk niet kan doen zo. Wat een puinzooi allemaal.

T helpt je natuurlijk geen moer als wij (in ieder geval ik) zeggen dat je er wel mag zijn, blij zijn dat je bestaat.
En ik vind het enorm knap, al die km’s hardlopen dat jij (en ook anderen) doet.
  dinsdag 14 april 2020 @ 00:04:01 #23
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_192606346
Ik sluit me bij Kaatje aan @Tele6
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_192607602
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 april 2020 00:04 schreef fietsie het volgende:
Ik sluit me bij Kaatje aan @:Tele6
Me too.

Goedemorgen ook.
pi_192607706
@Tele6 Is een wat eenzamer tijdstip kiezen voor jou eigenlijk een optie? :*
Bij gebrek aan zwemmogelijkheden heb ik vanmorgen tussen 05:00 en 06:45 maar gelopen en er was serieus niemand op straat, behalve een paar buitenkatten. En de zon kwam op. O+ Ik had er donkere techno bij op en dat maakte het wat minder idyllisch, maar niettemin! :9

@AnneX Een knuffel voor je meneer, wat sneu zeg!

[ Bericht 3% gewijzigd door minilot op 14-04-2020 08:08:56 ]
Let me see you stripped down to the bone
pi_192607720
@Isabeau Mijn lief heeft alle lengtes gehad van tot aan zijn billen tot helemaal afgeschoren maar ik moest bij dat laatste (was toen -ie voor een feestje verkleed was als Natalie Portman in V for Vendetta) ook wel even slikken en vond het een week lang haast vervelend om naar 'm te kijken. :') Ik snap je. :* Hou moed, het groeit wel weer aan!
pi_192607770
Mogge!

Ik ging vanochtend hardlopen in het ochtendgloren (van 6 tot 7). Dan kom ik ook weinig tegen.
Toevallig kwam ik 1 vroege wandelaar tegen, een tegenligger, op een zandweg. Ruimte zat, alleen troffen we elkaar net na een bocht dus hadden we elkaar niet van verre zien aankomen, maar wel op tijd.

Ik groette met een opgewekt 'mogge!'. Hij greep naar z'n strot en deed snel z'n mondkapje op.

Tsja.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_192607816
Mogguh :O Weer een nieuwe werkweek :P

Ik heb steeds meer het gevoel dat week en weekend in elkaar overlopen :{ En dat alle dagen er hetzelfde uitzien eigenlijk :')
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
pi_192607920
quote:
7s.gif Op dinsdag 14 april 2020 07:45 schreef sigme het volgende:
Mogge!

Ik ging vanochtend hardlopen in het ochtendgloren (van 6 tot 7). Dan kom ik ook weinig tegen.
Toevallig kwam ik 1 vroege wandelaar tegen, een tegenligger, op een zandweg. Ruimte zat, alleen troffen we elkaar net na een bocht dus hadden we elkaar niet van verre zien aankomen, maar wel op tijd.

Ik groette met een opgewekt 'mogge!'. Hij greep naar z'n strot en deed snel z'n mondkapje op.

Tsja.
duidelijk met zijn beste beentje uit bed gestapt....
of een heel bijzonder gevoel voor humor.. :N
pi_192607923
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 april 2020 07:53 schreef PdeHoog het volgende:
Mogguh :O Weer een nieuwe werkweek :P

Ik heb steeds meer het gevoel dat week en weekend in elkaar overlopen :{ En dat alle dagen er hetzelfde uitzien eigenlijk :')
same... eigenlijk alleen gisteren gevoel gehad dat het even anders dan anders was.

en toen kon ik dus voor bedtijd gauw nog even aan de slag voor een defecte ups bij de klant -O-
precies jammer
pi_192607946
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 april 2020 08:14 schreef Uhmmpie het volgende:

[..]

duidelijk met zijn beste beentje uit bed gestapt....
of een heel bijzonder gevoel voor humor.. :N
Ach het is vast sneu, iemand die zo paranoïa geraakt is.
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_192607982
Helaas, slager heeft m'n poten nog niet klaar. Dus dan denk ik dat ik morgen toch maar niet naar Duitsland ga (slager ligt halverwege). Volgende week misschien..
pi_192608059
Mogge!

Dagen die in elkaar overlopen herken ik wel, niet echt het “ jeuh het is bijna weekend” gevoel.
Nu wel het “maandagochtend gevoel”..de pc wil niet opstarten
pi_192608303
Ik hou vrij strak m'n werkritme aan.
Op kantoordagen ga ik eerst een uur hardlopen, op vrije dagen niet.
Kantoordagen zijn ma-do-do-vr. Dus woensdag is een vrije dag, en zaterdag/zondag ook.
Zaterdag werkt liefste, dus die dag is ook 'normaal' en goed herkenbaar, zondag werkt hij vaak maar niet altijd.
Hierdoor blijven mijn weken redelijk goed herkenbaar, dat is wel mazzel, want dat doorelkaarlopen herken ik (feestdagen/roosterwisselingen/liefste met andere werkdagen) en maakt mijn hoofd warrig.
pi_192608689
Goedemorgen :W

Mijn man was vrijdag en maandag vrij dus voelde afgelopen weekend wel echt anders O+ het weer hielp ook wel mee.
pi_192608708
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 april 2020 07:34 schreef minilot het volgende:
@:Isabeau Mijn lief heeft alle lengtes gehad van tot aan zijn billen tot helemaal afgeschoren maar ik moest bij dat laatste (was toen -ie voor een feestje verkleed was als Natalie Portman in V for Vendetta) ook wel even slikken en vond het een week lang haast vervelend om naar 'm te kijken. :') Ik snap je. :* Hou moed, het groeit wel weer aan!
Dank je voor deze bemoedigende woorden in deze moeilijke tijd. Toen ik gisteren thuis kwam uit mijn werk schrok ik gewoon van het hoofd op het kussen in bed :{ (nee, serieus, ik schrok even _O- )
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  dinsdag 14 april 2020 @ 09:32:37 #37
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_192608756
“Buurman, wat doet u hi.... Oow jij bent ‘t, toch..”
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_192609039
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 april 2020 09:28 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Dank je voor deze bemoedigende woorden in deze moeilijke tijd. Toen ik gisteren thuis kwam uit mijn werk schrok ik gewoon van het hoofd op het kussen in bed :{ (nee, serieus, ik schrok even _O- )
Awww :D

Zag net een foto van de man van mijn schoonzus, herkende hem gewoon niet. Nouja groeit allemaal wel weer aan.
pi_192609057
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 april 2020 09:32 schreef fietsie het volgende:
“Buurman, wat doet u hi.... Oow jij bent ‘t, toch..”
Dat is beter dan denken dat het je minnaar is en die naam roepen :P

Goedemorgen trouwens.

Mijn haar begint ook weer wat lang te worden, maar ik wacht wel tot juni (of weet ik wanneer...) als het even kan. Misschien dat ik er hier en daar een stukje afknip als het echt te lang wordt, maar ik draag het dan maar gewoon veel vast totdat mijn fantastische kapper de boel weer in model kan knippen. Lijkt me verstandiger :+
pi_192609205
Ik doe nu al een paar jaar ern poging om m'n pony weer eens bij te laten groeien, maar steeds denk ik halverwege meh, lastig! en laat ik 'm weer bijknippen. Nu dan toch echt eens! :)
pi_192609289
Stom. Ik vind dat ik omwille van de gegeven omstandigheden best wat minder nauwkeurig zou kunnen strijken maar muscle memory zorgt er niettemin voor dat alles nog steeds loeistrak van de plank komt. :') #thuisblijfstruggles
  Official ESF Kreviewer dinsdag 14 april 2020 @ 10:31:12 #42
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_192609578
Werkdipje hier. Microsoft heeft ellende door Corona (geen resources) en nu heb ik geen project. Ook echt geen zin vandaag.
pi_192609625
Ik heb vandaag vrij genomen. Er moet helemaal niets. J is de deur uit. Ik vind het heerlijk. Misschien doe ik iets. Misschien ook niet.
Spoilers!
pi_192609651
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 april 2020 07:32 schreef minilot het volgende:
@:Tele6 Is een wat eenzamer tijdstip kiezen voor jou eigenlijk een optie? :*
Bij gebrek aan zwemmogelijkheden heb ik vanmorgen tussen 05:00 en 06:45 maar gelopen en er was serieus niemand op straat, behalve een paar buitenkatten. En de zon kwam op. O+ Ik had er donkere techno bij op en dat maakte het wat minder idyllisch, maar niettemin! :9

@:AnneX Een knuffel voor je meneer, wat sneu zeg!
Ik probeer zo vroeg mogelijk te gaan, maar ik slaap de laatste tijd vaak slecht en dan krijg ik het niet voor elkaar om héél vroeg te gaan zoals jij. Om een fatsoenlijk slaap-waakritme te houden sta ik nooit na 8 uur 's ochtends op, dus ik ben altijd voor half 9 in het bos. Vorige week had ik mijn opstaantijd naar half 8 weten te verschuiven, maar nu was het weer 8 uur. Ik probeer iedere dag een kwartier eerder op te staan. Als er weer eens een nacht tussen zit waar ik tot 2-3 uur 's nachts aan het panikeren ben, gaat de wekker maar weer naar 8. :s)
pi_192609656
quote:
0s.gif Op maandag 13 april 2020 23:44 schreef drakin het volgende:

[..]

pics van A's haar
Je hebt dm! :*
pi_192609765
Hardlopen is gelukt. Ik heb er zelfs 10 km van weten te maken. Ik ben nog best een hoop andere lopers, hondenuitlaters en gewone wandelaars tegengekomen, maar gelukkig allemaal op brede stukken waar ik makkelijk met een boog om iedereen heen kon.

Vandaag op de planning:

• Skypen met begeleider
• Groenbak legen
• Stofzuigen
• Bureau en laptop poetsen
• Boodschappenlijst maken
• Planten voeden
• Vragenlijsten invullen voor de herdiagnose
• Vragenlijsten voor mijn ouders op de post
pi_192610196
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 april 2020 10:42 schreef Tele6 het volgende:
Hardlopen is gelukt. Ik heb er zelfs 10 km van weten te maken. Ik ben nog best een hoop andere lopers, hondenuitlaters en gewone wandelaars tegengekomen, maar gelukkig allemaal op brede stukken waar ik makkelijk met een boog om iedereen heen kon.

Vandaag op de planning:

• Skypen met begeleider
• Groenbak legen
• Stofzuigen
• Bureau en laptop poetsen
• Boodschappenlijst maken
• Planten voeden
• Vragenlijsten invullen voor de herdiagnose
• Vragenlijsten voor mijn ouders op de post
Goed bezig zo :Y
  dinsdag 14 april 2020 @ 11:13:28 #48
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_192610219
Ik ging sportief boodschappen doen op de fiets
En sta nu 8km van huis met een kapot trapaslager
pi_192610476
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 april 2020 11:13 schreef fietsie het volgende:
minder goed...

wel goed voor je lichaamsbeweging :X
pi_192610507
quote:
11s.gif Op maandag 13 april 2020 23:35 schreef drakin het volgende:
trekt dm in
Geen dm gezien :+
pi_192610513
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 april 2020 11:13 schreef fietsie het volgende:
met of zonder boodschappen?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')