Ik heb mezelf gister geknipt, voor het eerst en is heel goed gelukt. Ik heb het heel leuk in laagjes zitten nu.quote:Op maandag 13 april 2020 23:26 schreef Blues het volgende:
Ik zou iedereen in deze sc wel kunnen scheren/knippen.
Niet dat jullie daar wat aan hebben
g heeft geen problemen... maar mezelf knippen zou ik niet zo gauw doen denk ik.
Pics !!!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op maandag 13 april 2020 23:30 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik heb mezelf gister geknipt, voor het eerst en is heel goed gelukt. Ik heb het heel leuk in laagjes zitten nu.
staat op feestboek, kijk maarquote:
van die en diequote:Op maandag 13 april 2020 23:33 schreef Blues het volgende:
[..]
Kweenie wie je bent. Van wie ben je vrienden? Dan snuffel ik daar ffies
Knap dat je dat durftquote:Op maandag 13 april 2020 23:30 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik heb mezelf gister geknipt, voor het eerst en is heel goed gelukt. Ik heb het heel leuk in laagjes zitten nu.
Ik deed mijn pony al, en als het niet lukt deed ik het nog een keer, of gewoon expres een hele korte pony zodat ik niet snel nog een keer hoefde.quote:
pics van A's haarquote:Op maandag 13 april 2020 23:42 schreef Tele6 het volgende:
Ik heb twee weken geleden A's haar geknipt/geschoren (zijkanten opgeschoren, bovenkant geknipt). Vorige week heeft hij bij mij de zijkanten geschoren. De bovenkant mag hij niet doen van me, dat wordt ooit desnoods maar een hipsterknotje
Dit weekend heb ik zijn haar gebleekt en daarna paars gemaakt. Daar ben je ook algauw een halve dag mee bezig![]()
Het is wel mooi geworden. Bij de wortels een donkerdere paarstint dan de uiteindes, dat staat echt leuk. Jammer alleen dat de lichtere paars op ging, waardoor de uiteindes erg pastel werden. Volgende week nog wat eroverheen als de nieuwe bestelling er is.
Er zijn instructiefilmpjes te vinden voor het doen van korte kapsels. De standaard opscheer is prima te doen als je een tondeuse, een kam en wat geduld hebt
quote:Op maandag 13 april 2020 23:48 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Ik kijk morgen even of B de foto's door kan sturen
Hardlopen is heel goed te doen, er lopen mensen buiten maar aantal valt mee en je bent zomaar even weg van anderen of aan de overkant.quote:Op maandag 13 april 2020 23:47 schreef Tele6 het volgende:
Oh en van wat ik terug las:aan meneer @:AnneX; naar dat hij zijn favo werk niet kan doen zo. Wat een puinzooi allemaal.
Ik baal ook. Mijn neiging is al om me te verontschuldigen voor dat ik besta, maar nu met de social distancing heb ik al helemaal het gevoel dat ik er niet mag zijn tenzij ik in huis ben. Ik durf geen boodschappen te doen en het kost me veel moeite om te gaan hardlopen terwijl dat echt goed voor me is.Ik ben nu al paniekerig over het lopen morgen en dat schiet natuurlijk totaal niet op.
T helpt je natuurlijk geen moer als wij (in ieder geval ik) zeggen dat je er wel mag zijn, blij zijn dat je bestaat.quote:Op maandag 13 april 2020 23:47 schreef Tele6 het volgende:
Oh en van wat ik terug las:aan meneer @:AnneX; naar dat hij zijn favo werk niet kan doen zo. Wat een puinzooi allemaal.
Ik baal ook. Mijn neiging is al om me te verontschuldigen voor dat ik besta, maar nu met de social distancing heb ik al helemaal het gevoel dat ik er niet mag zijn tenzij ik in huis ben. Ik durf geen boodschappen te doen en het kost me veel moeite om te gaan hardlopen terwijl dat echt goed voor me is.Ik ben nu al paniekerig over het lopen morgen en dat schiet natuurlijk totaal niet op.
duidelijk met zijn beste beentje uit bed gestapt....quote:Op dinsdag 14 april 2020 07:45 schreef sigme het volgende:
Mogge!
Ik ging vanochtend hardlopen in het ochtendgloren (van 6 tot 7). Dan kom ik ook weinig tegen.
Toevallig kwam ik 1 vroege wandelaar tegen, een tegenligger, op een zandweg. Ruimte zat, alleen troffen we elkaar net na een bocht dus hadden we elkaar niet van verre zien aankomen, maar wel op tijd.
Ik groette met een opgewekt 'mogge!'. Hij greep naar z'n strot en deed snel z'n mondkapje op.
Tsja.
same... eigenlijk alleen gisteren gevoel gehad dat het even anders dan anders was.quote:Op dinsdag 14 april 2020 07:53 schreef PdeHoog het volgende:
MogguhWeer een nieuwe werkweek
Ik heb steeds meer het gevoel dat week en weekend in elkaar overlopenEn dat alle dagen er hetzelfde uitzien eigenlijk
Ach het is vast sneu, iemand die zo paranoïa geraakt is.quote:Op dinsdag 14 april 2020 08:14 schreef Uhmmpie het volgende:
[..]
duidelijk met zijn beste beentje uit bed gestapt....
of een heel bijzonder gevoel voor humor..
Dank je voor deze bemoedigende woorden in deze moeilijke tijd. Toen ik gisteren thuis kwam uit mijn werk schrok ik gewoon van het hoofd op het kussen in bedquote:Op dinsdag 14 april 2020 07:34 schreef minilot het volgende:
@:Isabeau Mijn lief heeft alle lengtes gehad van tot aan zijn billen tot helemaal afgeschoren maar ik moest bij dat laatste (was toen -ie voor een feestje verkleed was als Natalie Portman in V for Vendetta) ook wel even slikken en vond het een week lang haast vervelend om naar 'm te kijken.Ik snap je.
Hou moed, het groeit wel weer aan!
Awwwquote:Op dinsdag 14 april 2020 09:28 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Dank je voor deze bemoedigende woorden in deze moeilijke tijd. Toen ik gisteren thuis kwam uit mijn werk schrok ik gewoon van het hoofd op het kussen in bed(nee, serieus, ik schrok even
)
Dat is beter dan denken dat het je minnaar is en die naam roepenquote:Op dinsdag 14 april 2020 09:32 schreef fietsie het volgende:
“Buurman, wat doet u hi.... Oow jij bent ‘t, toch..”
Ik probeer zo vroeg mogelijk te gaan, maar ik slaap de laatste tijd vaak slecht en dan krijg ik het niet voor elkaar om héél vroeg te gaan zoals jij. Om een fatsoenlijk slaap-waakritme te houden sta ik nooit na 8 uur 's ochtends op, dus ik ben altijd voor half 9 in het bos. Vorige week had ik mijn opstaantijd naar half 8 weten te verschuiven, maar nu was het weer 8 uur. Ik probeer iedere dag een kwartier eerder op te staan. Als er weer eens een nacht tussen zit waar ik tot 2-3 uur 's nachts aan het panikeren ben, gaat de wekker maar weer naar 8.quote:Op dinsdag 14 april 2020 07:32 schreef minilot het volgende:
@:Tele6 Is een wat eenzamer tijdstip kiezen voor jou eigenlijk een optie?
Bij gebrek aan zwemmogelijkheden heb ik vanmorgen tussen 05:00 en 06:45 maar gelopen en er was serieus niemand op straat, behalve een paar buitenkatten. En de zon kwam op.Ik had er donkere techno bij op en dat maakte het wat minder idyllisch, maar niettemin!
@:AnneX Een knuffel voor je meneer, wat sneu zeg!
Goed bezig zoquote:Op dinsdag 14 april 2020 10:42 schreef Tele6 het volgende:
Hardlopen is gelukt. Ik heb er zelfs 10 km van weten te maken. Ik ben nog best een hoop andere lopers, hondenuitlaters en gewone wandelaars tegengekomen, maar gelukkig allemaal op brede stukken waar ik makkelijk met een boog om iedereen heen kon.
Vandaag op de planning:
• Skypen met begeleider
• Groenbak legen
• Stofzuigen
• Bureau en laptop poetsen
• Boodschappenlijst maken
• Planten voeden
• Vragenlijsten invullen voor de herdiagnose
• Vragenlijsten voor mijn ouders op de post
minder goed...quote:Op dinsdag 14 april 2020 11:13 schreef fietsie het volgende:
Ik ging sportief boodschappen doen op de fiets
En sta nu 8km van huis met een kapot trapaslager
met of zonder boodschappen?quote:Op dinsdag 14 april 2020 11:13 schreef fietsie het volgende:
Ik ging sportief boodschappen doen op de fiets
En sta nu 8km van huis met een kapot trapaslager
Pony's zijn er voor om erbij te laten groeienquote:Op dinsdag 14 april 2020 10:06 schreef minilot het volgende:
Ik doe nu al een paar jaar ern poging om m'n pony weer eens bij te laten groeien, maar steeds denk ik halverwege meh, lastig! en laat ik 'm weer bijknippen. Nu dan toch echt eens!
Denk je dat die naar waarheidsgetrouw worden ingevuld? Is het voor de herdiagnose?quote:Op dinsdag 14 april 2020 10:42 schreef Tele6 het volgende:
Hardlopen is gelukt. Ik heb er zelfs 10 km van weten te maken. Ik ben nog best een hoop andere lopers, hondenuitlaters en gewone wandelaars tegengekomen, maar gelukkig allemaal op brede stukken waar ik makkelijk met een boog om iedereen heen kon.
Vandaag op de planning:
• Skypen met begeleider
• Groenbak legen
• Stofzuigen
• Bureau en laptop poetsen
• Boodschappenlijst maken
• Planten voeden
• Vragenlijsten invullen voor de herdiagnose
[*] Vragenlijsten voor mijn ouders op de post
Lekker ff een dagje home alone. Lekker! Je 'hoeft' nietsquote:Op dinsdag 14 april 2020 10:33 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ik heb vandaag vrij genomen. Er moet helemaal niets. J is de deur uit. Ik vind het heerlijk. Misschien doe ik iets. Misschien ook niet.
Ik denk dat ze ingevuld worden naar wat mijn ouders als waarheid zien. Niet duidelijk hoe dat overeenkomt met de realiteit.quote:Op dinsdag 14 april 2020 11:32 schreef Blues het volgende:
[..]
Denk je dat die naar waarheidsgetrouw worden ingevuld? Is het voor de herdiagnose?
Durf/kan je er nog even achteraan bellen naar je vader? Dat hij het echt zelf 'moet' doen?quote:Op dinsdag 14 april 2020 11:34 schreef Tele6 het volgende:
Ik denk dat ze ingevuld worden naar wat mijn ouders als waarheid zien. Niet duidelijk hoe dat overeenkomt met de realiteit.
De langste lijst is bedoeld voor mijn vader en ik hoop dat die er wat mee kan en het niet alsnog door mijn moeder laat doen.
Het is voor de herdiagnose. Het zijn lijsten over mijn ontwikkeling, om te kijken of ik kenmerken van autisme had als kind.
dat is een andere state of mind...quote:Op dinsdag 14 april 2020 11:32 schreef Blues het volgende:
Mijn 4e dag vrij.
Dan wordt ik altijd wat 'onrustig' en wil eigenlijk wel ff een kijkje nemen op het werkIdioot is dat toch met mij, dat wordt nooit wat met pensionering over een paar jaar
Het is niet zo dat ik me thuis verveel of zo... meer gewoon ff naar het werk en dan is het goed of zoquote:Op dinsdag 14 april 2020 11:37 schreef Uhmmpie het volgende:
dat is een andere state of mind...
kom je ook niet terug in een rommeltje enzo... dus lijkt memakkelijker loslaten
hou je wel onwijs veel tijd over....
Juh; ik heb het deel wat niet met de auto te doen is (2km schelpenpaadje) gewandeld en ben daar opgepikt... fiets hing 1/2 uit kofferdeksel, maar was iig wel mee thuis te komen zoquote:Op dinsdag 14 april 2020 11:28 schreef Uhmmpie het volgende:
[..]
minder goed...
wel goed voor je lichaamsbeweging
quote:
Gá je een keer lekker fietsenquote:Op dinsdag 14 april 2020 11:44 schreef fietsie het volgende:
[..]
Juh; ik heb het deel wat niet met de auto te doen is (2km schelpenpaadje) gewandeld en ben daar opgepikt... fiets hing 1/2 uit kofferdeksel, maar was iig wel mee thuis te komen zo
Met twee volle fietstassen, een volle bagagedrager en een tas op mn rugquote:
Gekkerdquote:Op dinsdag 14 april 2020 11:32 schreef Blues het volgende:
Mijn 4e dag vrij.
Dan wordt ik altijd wat 'onrustig' en wil eigenlijk wel ff een kijkje nemen op het werkIdioot is dat toch met mij, dat wordt nooit wat met pensionering over een paar jaar
Oh dear. Maar nu wel met alles in huis. Ook fijn toch?quote:Op dinsdag 14 april 2020 11:48 schreef fietsie het volgende:
[..]
Met twee volle fietstassen, een volle bagagedrager en een tas op mn rug
Hoe?quote:
Misschien gaat dat wel hip worden de komende tijdquote:Op dinsdag 14 april 2020 11:49 schreef Clubsoda het volgende:
Ik ga trouwens vandaag of morgen maar eens proberen het haar van kind bij te knippen, hij krijgt een matje
Dan jullie ook!quote:Op dinsdag 14 april 2020 11:49 schreef Clubsoda het volgende:
Ik ga trouwens vandaag of morgen maar eens proberen het haar van kind bij te knippen, hij krijgt een matje
Ik had zoveel overuren afgelopen weken dat ik dat mocht van mezelf vanmorgen; was super stil op de fietspaden, super stil in de winkelquote:
Ja, had ik mijn kind maar Lavezzi genoemdquote:
Tondeuze aan en gewoon stoppen als je bij t voorhoofd bent. En dat herhalen tot er niets meer af komt.quote:Op dinsdag 14 april 2020 11:54 schreef Clubsoda het volgende:
[..]
Ja, had ik mijn kind maar Lavezzi genoemdZoveel gemiste kansen.
Ik bedoel dus dat er een matje in zijn nek aan het groeien is en dat ik ga proberen dat te verwijderen, grapjassen
Ik wel. Dat weet ik omdat dochterlief m in de kast vond toen ze 5 was. Een oplaadbare.quote:
maar dat is wel goed te doen hoorquote:Op dinsdag 14 april 2020 11:54 schreef Clubsoda het volgende:
[..]
Ja, had ik mijn kind maar Lavezzi genoemdZoveel gemiste kansen.
Ik bedoel dus dat er een matje in zijn nek aan het groeien is en dat ik ga proberen dat te verwijderen, grapjassen
quote:Op dinsdag 14 april 2020 11:58 schreef fietsie het volgende:
[..]
Ik wel. Dat weet ik omdat dochterlief m in de kast vond toen ze 5 was. Een oplaadbare.
En toen een tijd lang een hip asymmetrisch kapsel had.
Oh dearquote:Op dinsdag 14 april 2020 11:58 schreef fietsie het volgende:
[..]
Ik wel. Dat weet ik omdat dochterlief m in de kast vond toen ze 5 was. Een oplaadbare.
En toen een tijd lang een hip asymmetrisch kapsel had.
Argh!quote:Op dinsdag 14 april 2020 11:48 schreef fietsie het volgende:
[..]
Met twee volle fietstassen, een volle bagagedrager en een tas op mn rug
Wat een leuk koppie die laatstequote:Op dinsdag 14 april 2020 12:34 schreef minilot het volgende:
Schaarincident reprazent!![]()
Ik als mijn keischattige zesjarige ik:
[ afbeelding ]
Ik een week later als Macaulay Culkin anno Home Alone post-kappertjespelen met buurjongen:
[ afbeelding ]
Ga ik wel proberen idd.quote:Op dinsdag 14 april 2020 11:35 schreef Blues het volgende:
[..]
Durf/kan je er nog even achteraan bellen naar je vader? Dat hij het echt zelf 'moet' doen?
Ik hoop dat het goedkomt!
Hahahaquote:Op dinsdag 14 april 2020 12:34 schreef minilot het volgende:
[ afbeelding ]
Ik een week later als Macaulay Culkin anno Home Alone post-kappertjespelen met buurjongen:
[ afbeelding ]
Ik heb nooit kappertje gespeeldquote:Op dinsdag 14 april 2020 12:19 schreef Isabeau het volgende:
De vraag is eerder, wie van de vrouwen heeft nog nooit zelf kappertje gespeeld?
Ik samen met mijn nichtje. We zagen er niet uit.
Ik als kind ook niet.quote:Op dinsdag 14 april 2020 12:19 schreef Isabeau het volgende:
De vraag is eerder, wie van de vrouwen heeft nog nooit zelf kappertje gespeeld?
Ik samen met mijn nichtje. We zagen er niet uit.
Kloteziektequote:Op dinsdag 14 april 2020 13:01 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ik zit een aflevering van Van God Los te kijken over iemand met frontotemporale dementie. Shit zeg, dit komt toch wel te dichtbij.
Ik vind het kapsel van je vader (?) indrukwekkender dan jouw knipactiequote:Op dinsdag 14 april 2020 12:34 schreef minilot het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Hoe is het met J’s vriend dan? in het Zorgcentrum..quote:Op dinsdag 14 april 2020 13:01 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ik zit een aflevering van Van God Los te kijken over iemand met frontotemporale dementie. Shit zeg, dit komt toch wel te dichtbij.
Slecht.quote:Op dinsdag 14 april 2020 13:15 schreef AnneX het volgende:
[..]
Hoe is het met J’s vriend dan? in het Zorgcentrum..
Nog steeds heb ik schrik en herkenning als beelden van ouwe mensen voorbijkomen op t.v. of zo.
Iets té vaak in Zorgcentra en op ‘beveiligde’ afdelingen geweest, vermoed ik.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Spoilers!
quote:Op dinsdag 14 april 2020 13:19 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Slecht.Jasses.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.wat zwaar voor haar en J. en de vrienden eromheen.
Ik heb laatst een filmpje van hem gezien. Echt verschrikkelijk. Die kerel is ook een jaar of 13 een van mijn beste vrienden geweest. Wat een hel is dit.quote:Op dinsdag 14 april 2020 13:21 schreef AnneX het volgende:
[..]
Jasses.wat zwaar voor haar en J. en de vrienden eromheen.
Ja, het gaat wel goed met haar op zich. Ze is blij dat hij het huis uit is en blij dat hij niet lijkt te lijden. Ze krijgt haar leven weer een beetje terug voor zover ik begrijp.quote:Op dinsdag 14 april 2020 13:23 schreef Kaatje1 het volgende:
Wat afschuwelijk L-S. Trekt zij het nog wel? Misschien heb ik het niet onthouden, hebben zij ook kinderen?
quote:Op dinsdag 14 april 2020 13:19 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Slecht.Wat heftig zeg, wat een lijdensweg. Ik vindt het ook fascinerend hoe goed gezonde hersenen erin slagen om ons gedrag redelijk onder controle te houden en ervoor te zorgen dat we dit soort impulsen normaal gesproken niet naleven. Het is zo'n ingewikkelde machinerie en des te schrijnender is het om te zien wat daarin je allemaal kunt verliezen op zo'n jonge leeftijd.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |