Is het al vrijdag?quote:Op maandag 13 april 2020 21:37 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Echte vi hooligans zijn iedere keer weer teleurgesteld
Naaimaar is dus een zwerver over 10 jaarquote:Op maandag 13 april 2020 21:36 schreef Zipportal het volgende:
NaaiMaar doet een Delonte West.
@:powerloungen
https://kijk.nl/programma(...)rry-mens/ScvxdvOkmWvquote:Op maandag 13 april 2020 22:45 schreef Epistaxiophobia het volgende:
Ik dacht dat die podcast met Harry Mens zou komen?
De tijd is omquote:Op maandag 13 april 2020 22:45 schreef Epistaxiophobia het volgende:
Ik dacht dat die podcast met Harry Mens zou komen?
Leuk man.quote:Op donderdag 16 april 2020 21:16 schreef Evertjan het volgende:
https://www.veronicainsid(...)-door-johans-mancave
Groeten uit Grolloo nu met Lellebel
quote:Naast de vertrouwde gezichten aan tafel Wilfred, Johan en René schuift Valentijn Driessen aan als gast. Valentijn haalde in zijn column eerder vandaag al uit naar de NOC-NSF en de KNVB. Hij vindt dat beide bonden overal achteraan lopen. Dat belooft dus hoe dan ook vuurwerk!
Daarnaast gaan de mannen facetimen met Tim Krul. Hoe komt de keeper van Norwich City de coronatijd door?
Verder startte Wilfred deze week zijn eigen online radiostation, gaf minister-president opnieuw een persconferentie over het coronavirus en werd bekend dat ook de Gay Pride niet doorgaat.
Dit en véél meer in Veronica Inside vanavond, om 20.30 uur bij Veronica!
Homo's? Hahahahaha ja ik kan ook niks zeggen. Maar die zitten wel vaak aan en in elkaar hè die viespeuken! Hahahaquote:
Ik tweet Halina Reijn vast. Dan kan ze vast klaar gaan zitten om woedend te reageren.quote:Op vrijdag 17 april 2020 18:42 schreef Nober het volgende:
[..]
Homo's? Hahahahaha ja ik kan ook niks zeggen. Maar die zitten wel vaak aan en in elkaar hè die viespeuken! Hahaha
Goed zo Harrie, ik probeer het ook maar weer eens.quote:
Ja bij gebrek aan beter he, vriend?quote:Op vrijdag 17 april 2020 20:32 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Goed zo Harrie, ik probeer het ook maar weer eens.
quote:Op vrijdag 17 april 2020 20:32 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ja bij gebrek aan beter he, vriend?
Veruit de beste zanger van Nederland.quote:
Dat mag Waylon wel. Beter dan die bejaarde zanger.quote:Op vrijdag 17 april 2020 20:34 schreef R-woud93 het volgende:
Poah, weer een dikke solo, kan niet op vanavond
quote:Op vrijdag 17 april 2020 20:34 schreef Regilio_ het volgende:
In before grapjes over "te lang", "radar love" en een woedende Johan.
Als Bibi er bij ligt snap ik het wel. Toch vind ik Bibi meer bij een voetballer passen.quote:Op vrijdag 17 april 2020 20:34 schreef luxerobots het volgende:
Waylon gaat er ook steeds meer als een zwerver uitzien. Die komt ook zijn bed niet meer uit sinds er corona is.
Eensquote:Op vrijdag 17 april 2020 20:35 schreef RipCity het volgende:
[..]
Dat mag Waylon wel. Beter dan die bejaarde zanger.
Juistquote:
Dit was puur genotquote:
Eten via de neus.quote:Op vrijdag 17 april 2020 20:36 schreef luxerobots het volgende:
Waylon zit alleen maar thuis te eten en te drinken.
Nee, dat hadden we niet verwacht.
en neukt Bibiquote:Op vrijdag 17 april 2020 20:36 schreef luxerobots het volgende:
Waylon zit alleen maar thuis te eten en te drinken.
Nee, dat hadden we niet verwacht.
Wie/wat is Sniper?quote:Op vrijdag 17 april 2020 20:39 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Door Sniper zeker of deed Sniper haar niet?
quote:Op vrijdag 17 april 2020 20:38 schreef Regilio_ het volgende:
[..]
Bibi is een leuk wijf. Heeft ie goed geregeld.
Ik herken hier eigenlijk alleen Barbie en @Calandquote:
Waarschijnlijk had zij een hoger iq dan de rest bij elkaar. En dat zegt meer over de rest.quote:
You can take the girl out of the trailer park, but you can't take the trailer park out of the girl.quote:Op vrijdag 17 april 2020 20:40 schreef Regilio_ het volgende:
[..]
Onzin, ze paste daar totaal niet tussen.
Caland Matsoe Matsoe godquote:Op vrijdag 17 april 2020 20:41 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ik herken hier eigenlijk alleen Barbie en @:Caland
quote:Op vrijdag 17 april 2020 20:41 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
calandgenotquote:Op vrijdag 17 april 2020 20:41 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
5G virusquote:Op vrijdag 17 april 2020 20:44 schreef PSVCL het volgende:
Gewoon weer leven..heb de laatste 3 weken niemand horen hoesten of wat dan ook
Fake virus
We gooien je gewoon bij die andere overleden Marokkanen in de koelcel.quote:Op vrijdag 17 april 2020 20:44 schreef PSVCL het volgende:
Gewoon weer leven..heb de laatste 3 weken niemand horen hoesten of wat dan ook
Fake virus
Jaja.quote:Op vrijdag 17 april 2020 20:41 schreef Martinello het volgende:
[..]
Waarschijnlijk had zij een hoger iq dan de rest bij elkaar. En dat zegt meer over de rest.
Referendum houden ..alles opengooien ,op eigen risicoquote:Op vrijdag 17 april 2020 20:46 schreef Nober het volgende:
[..]
We gooien je gewoon bij die andere overleden Marokkanen in de koelcel.
Dan is het echt een kutlijst.quote:
Die is al 10 jaar weg bij Graydon.quote:Op vrijdag 17 april 2020 20:51 schreef RensAjacied het volgende:
Graydonmannetje bashen elke week blijft genot
Precies, zouden we allemaal doenquote:
Welke was dat nog eens?quote:Op vrijdag 17 april 2020 20:53 schreef tompsv18 het volgende:
Die kantineheld die René belachelijk maakte was leuker.
Tibbequote:Op vrijdag 17 april 2020 20:53 schreef tompsv18 het volgende:
Die kantineheld die René belachelijk maakte was leuker.
René kijk eens dom?quote:Op vrijdag 17 april 2020 20:54 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Tibbe
bij ons in het dorp hoort er een bijnaampie bij
quote:Op vrijdag 17 april 2020 20:56 schreef R-woud93 het volgende:
Ik kan het woord lockdown niet meer aanhoren
Superbeeldenquote:Op vrijdag 17 april 2020 20:58 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Ik sta... volledig.. achter.. die Mannschaft.
quote:Op vrijdag 17 april 2020 21:15 schreef WethouderHekking het volgende:
[..]
Ze kunnen beter een oude film uitzenden.
Het commentaar bij zijn laatste wedstrijdquote:
Ja veel filmpjes met voetbal.quote:Op vrijdag 17 april 2020 21:33 schreef RamboDirk het volgende:
Hopelijk ontdekken ze niet het gehele repertoire van Remi.....
Natte kutjes.quote:Op maandag 20 april 2020 17:50 schreef Evertjan het volgende:
waar gaan ze het in vredesnaam over hebben vanavond
Een uurtje lullen ze wel vol.quote:Op maandag 20 april 2020 17:50 schreef Evertjan het volgende:
Over de foodvlogs van Braddie.quote:Op maandag 20 april 2020 17:50 schreef Evertjan het volgende:
Oude VI-clips terugkijken waarin je René van der Gijp ziet lachen om René van der Gijp die om René van der Gijp zit te lachen.quote:Op maandag 20 april 2020 17:50 schreef Evertjan het volgende:
Facetimen met Frans van MammoetGod. @Paulquote:Hans Kraay te gast bij Veronica Inside en Facetimen met Jan Boskamp
Een bomvolle uitzending vanavond met aan tafel de vaste formatie plus Hans Kraay, aan het tafeltje zit sportmarketeer Chris Woerts om het vervolg van de Eredivisie te bespreken. De mannen Facetimen met Jan Boskamp én FC Utrecht-baas Frans van Seumeren.
Vandaag kwam het droevige nieuws naar buiten dat de oude club van René SC Lokeren failliet is verklaard. René speelde twee jaar voor de Belgische club en vertelt vanavond over zijn mooie herinneringen aan de club.
Geluk voor Jan is zijn clubbie Feyenoord nog niet failliet, maar moet de club wel alle zeilen bijzetten om gezond uit deze coronacrisis te komen. Daarom hebben de Rotterdammers een oogje laten vallen op de transfervrije Bryan Linssen. De linksbuiten was bij Vitesse weer bezig aan een uitstekend seizoen, maar krijgt hij ook de goedkeuring van Jan?
Hansie Hansie heeft nu zelfs genoeg van de Dolleduikavonden en wil héél graag weer het veld op. Niet als voetballer uiteraard, maar bewapend met microfoon en scherpe vragen. Hoe komt Hansie nu eigenlijk zijn dagen door?
Ook Facetimen de mannen met FC Utrecht-baas Frans van Seumeren. Zijn club zou gisteren eigenlijk de bekerfinale gespeeld hebben tegen Feyenoord in De Kuip. Van Seumeren komt met een plan om het Eredivisie-seizoen toch nog tot een passend einde te brengen. Ook sportmarketeer Chris Woerts vertelt wat de verwachting is van de afloop van dit seizoen.
Genoeg te bespreken dus, vanavond om 20:30 uur bij Veronica!
Hansiequote:Op maandag 20 april 2020 18:58 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Facetimen met Frans van MammoetGod. @:paul
Bang dat hij tot de risicogroep behoort.quote:
Insert johan demarrage gifquote:Op maandag 20 april 2020 20:32 schreef Evertjan het volgende:
[..]
hij staat scherp. Bernal zou er jaloers op zijn
Behalve die drummer dan.quote:Op maandag 20 april 2020 20:33 schreef Evertjan het volgende:
[..]
die konden wel een potje muziek spelen
Bij gebrek aan beter.quote:
Deze man zit er niet voor zichzelfquote:Op maandag 20 april 2020 20:36 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ik vind deze vent dodelijk saai.
quote:Op maandag 20 april 2020 20:40 schreef WethouderHekking het volgende:
Wanneer gaan de snackbars weer open, dat is relevant.
Bij mij is hij vandaag nog geen keer uitgevallen!quote:
In een ander deel van FOK! zag ik dat zij gewoon bezorgenquote:Op maandag 20 april 2020 20:40 schreef WethouderHekking het volgende:
zijn toch gewoon open je kan er alleen afhalenquote:Op maandag 20 april 2020 20:40 schreef WethouderHekking het volgende:
Mijn snackbar niet, zal eens kijken of een ander dat wel doet want die airfryer zooi komt ook m,n strot uit.quote:Op maandag 20 april 2020 20:41 schreef Bluedisplay het volgende:
[..]
In een ander deel van FOK! zag ik dat zij gewoon bezorgen
gewoon lekker een Princess frituurpannetje kopenquote:Op maandag 20 april 2020 20:44 schreef WethouderHekking het volgende:
[..]
Mijn snackbar niet, zal eens kijken of een ander dat wel doet want die airfryer zooi komt ook m,n strot uit.
Behalve de moffenquote:Op maandag 20 april 2020 20:54 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Wel zielig dat ze hem zo plagen, Jan is een eerlijke gozer, naait nooit iemand
Wie?quote:
Newsflash: Hij heeft al bij Bayern gewerktquote:Op maandag 20 april 2020 20:58 schreef RensAjacied het volgende:
Alsof Ten Hag naar Bayern en Barca gaat hahaha
Bayern 2 ja het is watquote:Op maandag 20 april 2020 20:58 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Newsflash: Hij heeft al bij Bayern gewerkt
En wat als ADO omvaltquote:Op maandag 20 april 2020 21:01 schreef haags_kwartiertje het volgende:
GENOT toch man, hoe meer clubs omvallen des te beter
Exit ADOquote:Op maandag 20 april 2020 21:01 schreef haags_kwartiertje het volgende:
GENOT toch man, hoe meer clubs omvallen des te beter
De beker boeit niemand behalve Feyenoord.quote:Op maandag 20 april 2020 21:04 schreef WethouderHekking het volgende:
Maar wanneer is de beker finale ?
Ipv de Johan Cruijff schaalquote:Op maandag 20 april 2020 21:04 schreef WethouderHekking het volgende:
Maar wanneer is de beker finale ?
quote:Op maandag 20 april 2020 21:04 schreef Coco. het volgende:
[..]
De beker boeit niemand behalve Feyenoord.
Utrecht waarschijnlijk ook wel, al zijn die bij voorbaat kansloos.quote:Op maandag 20 april 2020 21:04 schreef Coco. het volgende:
[..]
De beker boeit niemand behalve Feyenoord.
Dat is damesvoetbal toch?quote:
Het zijn allemaal mietjes.quote:Op maandag 20 april 2020 21:07 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ken nog wel een mooi weiland waar supporters af kunnen spreken
quote:Op maandag 20 april 2020 21:07 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ken nog wel een mooi weiland waar supporters af kunnen spreken
Heeft er ooit iemand wat gegeven om de KKD?quote:Op maandag 20 april 2020 21:10 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
Ja, zo gaat dat Chris. Vorig jaar achtste en nu voorlaatste. Dan ga je er dus uit. Wat is dit nu voor onzin. De competitie moet gered worden, en de KKD dan? Die mogen een jaar lang tegen tweede elftallen spelen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |