Mwahquote:
Hm ja. Vroeger Tjacka maar die is serieus gewordenquote:
Kan je toch trouwens wachtwoord laten mailen?quote:
Ik kan mijn account niet in en geen idee welk email adres gebruikt is. Maar niet degene die ik nu gebruik.quote:Op maandag 13 april 2020 14:12 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Kan je toch trouwens wachtwoord laten mailen?
Oh ik heb volgens mij echt sinds mijn 16de hetzelfde email-adresquote:Op maandag 13 april 2020 14:13 schreef Kaneelstokje2 het volgende:
[..]
Ik kan mijn account niet in en geen idee welk email adres gebruikt is. Maar niet degene die ik nu gebruik.
Ik al sinds de basisschoolquote:Op maandag 13 april 2020 14:19 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Oh ik heb volgens mij echt sinds mijn 16de hetzelfde email-adres
Pussydestroyer@msn.com?quote:
Neequote:Op maandag 13 april 2020 14:46 schreef Fok-it het volgende:
Gaan jullie vanavond ook allemaal mee doen aan de Slimste mens pubquiz online?
Nee geef anderen graag ook een kansquote:Op maandag 13 april 2020 14:46 schreef Fok-it het volgende:
Nee te easyquote:Op maandag 13 april 2020 14:46 schreef Fok-it het volgende:
ga meedoen aan camsessie van je moeder vnvquote:Op maandag 13 april 2020 14:46 schreef Fok-it het volgende:
quote:Op maandag 13 april 2020 15:02 schreef CharlesKinbote het volgende:
[..]
ga meedoen aan camsessie van je moeder vnv
quote:
Vertel me meer.quote:Op maandag 13 april 2020 14:46 schreef Fok-it het volgende:
Hmm, misschien.quote:Op maandag 13 april 2020 17:34 schreef Fok-it het volgende:
[..]
https://www.kro-ncrv.nl/nieuws/de-slimste-mens-online-pubquiz
Nu al? Doe je goedquote:Op maandag 13 april 2020 17:41 schreef Kaneelstokje2 het volgende:
[..]
Hmm, misschien.
Ben enigszins onder de invloed.
Oei. Gaat alles wel goed?quote:
Sterkte Kaneel!quote:Op maandag 13 april 2020 17:56 schreef Kaneelstokje2 het volgende:
[..]
Niet denderend. Maar we komen er wel weer doorheen.
Hoevaak slik je die troep?quote:
Wist niet dat die homo was.quote:
Merk je daar veel bijwerkingen van?quote:Op maandag 13 april 2020 19:18 schreef Kaneelstokje2 het volgende:
[..]
Als ik denk dat het nodig is.
Soms een paar dagen achter elkaar. Soms weken niet.
Heb je het wel eens gesnoven?quote:Op maandag 13 april 2020 19:26 schreef Kaneelstokje2 het volgende:
[..]
Erg moe en slaperig word ik er van.
Nou ja zolang de voordelen opwegen tegen de nadelenquote:Op maandag 13 april 2020 19:26 schreef Kaneelstokje2 het volgende:
[..]
Erg moe en slaperig word ik er van.
Mooie serie. Laat wel zien dat onorthodoxe joden ook iets te ver doorslaan in hun geloofquote:Op maandag 13 april 2020 19:51 schreef Amarantha het volgende:
@:fok-it ik ben begonnen aan unorthodox
Het liefste slik ik helemaal niks.quote:Op maandag 13 april 2020 19:50 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nou ja zolang de voordelen opwegen tegen de nadelen
Hoi god hierquote:Op maandag 13 april 2020 19:57 schreef scrupuleus het volgende:
Je slaat al behoorlijk door als je een god verheerlijkt
Geldt dit ook voor RutteGOD?quote:Op maandag 13 april 2020 19:57 schreef scrupuleus het volgende:
Je slaat al behoorlijk door als je een god verheerlijkt
Doet net als rutte ook gewoon maar zijn werk.quote:
Wat een mooie gedachtequote:Op maandag 13 april 2020 20:22 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Doet net als rutte ook gewoon maar zijn werk.
We doen het goed ja maar daar verdienen we allemaal een compliment voor.
weet ik eigenlijk nietquote:
Even in mijn agenda kijkenquote:
Dat denk ik ook wel ja. Niet te vrij laten maar ook niet te kort houdenquote:Op maandag 13 april 2020 20:33 schreef wietparkiet het volgende:
heb wel erg veel geduld misschien dat dat zou helpen
Huh dit geldt ook voor mijquote:Op maandag 13 april 2020 20:38 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat denk ik ook wel ja. Niet te vrij laten maar ook niet te kort houden
Denk het wel. Al is grenzen stellen ook wel een noodzaak.quote:Op maandag 13 april 2020 20:33 schreef wietparkiet het volgende:
heb wel erg veel geduld misschien dat dat zou helpen
En ben jij goed terecht gekomen denk je?quote:
goed dat ik dat weetquote:
denk wel dat ik dat zou kunnen hoorquote:Op maandag 13 april 2020 20:40 schreef Kaneelstokje2 het volgende:
[..]
Denk het wel. Al is grenzen stellen ook wel een noodzaak.
Als er iets is wat ik de afgelopen 5 jaar heb geleerd, is het dat kinderen grenzen nodig hebben.
ach ja het verleden kun je niet meer veranderenquote:Op maandag 13 april 2020 20:42 schreef Kaneelstokje2 het volgende:
Zit op oude harde schijf te bladeren, kom ik foto van mijn ex tegen.
Ooit wist ik zeker dat we samen kinderen zouden krijgen, 1 meisje, 1 jongen. O o o o wat heb ik dat toen verneukt.
Oh ben niet eens meer aan het volgen eigenlijkquote:
Liep je FvD filmpjes te kijken?quote:Op maandag 13 april 2020 20:52 schreef wietparkiet het volgende:
mijn moeder noemt me een fascist
wat
Terecht.quote:Op maandag 13 april 2020 20:52 schreef wietparkiet het volgende:
wat
Oh dacht je was pacifistquote:Op maandag 13 april 2020 20:52 schreef wietparkiet het volgende:
wat
Had ze die ene opmerking over joden gelezen op FOK!?quote:Op maandag 13 april 2020 20:52 schreef wietparkiet het volgende:
wat
Je moet ook eerst een beetje inschatten wat je familie stemt voor je daar zelf mee aankomt hequote:Op maandag 13 april 2020 20:56 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
heb trouwens een partij gezeik gekregen van haar toen ik vertelde dat ik FvD had gestemd
had het ook wel beetje aan kunnen zien komenquote:Op maandag 13 april 2020 20:57 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Je moet ook eerst een beetje inschatten wat je familie stemt voor je daar zelf mee aankomt he
meer blowenquote:Op maandag 13 april 2020 20:58 schreef Amarantha het volgende:
Ik lig in bed maar ben eigenlijk helemaal nog niet moe.
Nou nou nou.quote:Op maandag 13 april 2020 20:58 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
had het ook wel beetje aan kunnen zien komen
groenlinks hippie dat ze is
Xoxoquote:Op maandag 13 april 2020 20:58 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
had het ook wel beetje aan kunnen zien komen
groenlinks hippie dat ze is
Geen vieze dingen doen hequote:Op maandag 13 april 2020 20:58 schreef Amarantha het volgende:
Ik lig in bed maar ben eigenlijk helemaal nog niet moe.
moeders was witheetquote:Op maandag 13 april 2020 21:03 schreef Kaneelstokje2 het volgende:
Mijn familie zou trots zijn als ik FvD zou stemmen.
Mijn schoonfamilie zou me haten.
Ik heb vroeger echt felle discussies gehad maar ik doe het niet meer. Liever een goede band met ouders en broertje behouden dan beetje zitten vitten wie wat stemt.quote:Op maandag 13 april 2020 21:05 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
moeders was witheet
mijn vader had er weinig over te zeggen
laatste verkiezing heb ik haar ook gezegd dat ik het niet meer ga vertellen en dat ik ook niet hoef te weten wat zij heeft gestemd. we denken er allebei toch wel anders over dus geheid dat er gezeik van komtquote:Op maandag 13 april 2020 21:07 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik heb vroeger echt felle discussies gehad maar ik doe het niet meer. Liever een goede band met ouders en broertje behouden dan beetje zitten vitten wie wat stemt.
Snap nooit zo waarom me boos wordt om een andere mening.quote:Op maandag 13 april 2020 21:05 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
moeders was witheet
mijn vader had er weinig over te zeggen
Ik mag hier stemmen wat ik blief, zal voorlopig toch niet hetzelfde als die ouwe lui stemmen.quote:Op maandag 13 april 2020 21:03 schreef Kaneelstokje2 het volgende:
Kaneel kan je dat recept van die pindasaus een keer posten van je nasi?quote:Op maandag 13 april 2020 21:10 schreef Kaneelstokje2 het volgende:
[..]
Snap nooit zo waarom me boos wordt om een andere mening.
Nu denk ik sowieso niet dat ik ga stemmen volgende verkiezingen maargoedquote:Op maandag 13 april 2020 21:08 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
laatste verkiezing heb ik haar ook gezegd dat ik het niet meer ga vertellen en dat ik ook niet hoef te weten wat zij heeft gestemd. we denken er allebei toch wel anders over dus geheid dat er gezeik van komt
daar had ze dan wel begrip voor
Je mag mij wel hippie noemenquote:Op maandag 13 april 2020 21:00 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
sry zal haar geen hippie meer noemen
SPquote:Op maandag 13 april 2020 21:12 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nu denk ik sowieso niet dat ik ga stemmen volgende verkiezingen maargoed
in mijn moeders geval was het meer omdat "ze mij zo niet had opgevoed"quote:Op maandag 13 april 2020 21:10 schreef Kaneelstokje2 het volgende:
[..]
Snap nooit zo waarom me boos wordt om een andere mening.
zullen we samen naar woodstock danquote:Op maandag 13 april 2020 21:12 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:
[..]
Je mag mij wel hippie noemen
Tuurlijk maat. Gewoon hier?quote:Op maandag 13 april 2020 21:12 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Kaneel kan je dat recept van die pindasaus een keer posten van je nasi?
Ja of cul of waar je wil zag er goed uitquote:
Gewoon doen dusquote:Op maandag 13 april 2020 21:03 schreef Kaneelstokje2 het volgende:
ik wel. ik vind stemrecht belangrijk en het is imo je democratische plicht om te stemmenquote:Op maandag 13 april 2020 21:12 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nu denk ik sowieso niet dat ik ga stemmen volgende verkiezingen maargoed
Daar ben ik het ook mee eens. Maar ik heb wel zo weinig feeling met welke partij dan ook op dit momentquote:Op maandag 13 april 2020 21:16 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
ik wel. ik vind stemrecht belangrijk en het is imo je democratische plicht om te stemmen
Moet er wel iets te kiezen zijnquote:Op maandag 13 april 2020 21:16 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
ik wel. ik vind stemrecht belangrijk en het is imo je democratische plicht om te stemmen
Geloof dat ik dat ooit al eens heb gedaan jaren geleden in het nasi a la Johannes topic.quote:Op maandag 13 april 2020 21:14 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Ja of cul of waar je wil zag er goed uit![]()
Dat denk ik bij jou ook altijd tijgerquote:
zal vast wel een partij zijn die een aantal standpunten heeft die je aanstaanquote:Op maandag 13 april 2020 21:17 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Daar ben ik het ook mee eens. Maar ik heb wel zo weinig feeling met welke partij dan ook op dit moment
keuze zat hoorquote:
Sorry ik val op meisjesquote:Op maandag 13 april 2020 21:18 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Dat denk ik bij jou ook altijd tijger
Cool lekker gamenquote:Op maandag 13 april 2020 21:17 schreef Kaneelstokje2 het volgende:
[..]
Geloof dat ik dat ooit al eens heb gedaan jaren geleden in het nasi a la Johannes topic.
Maar zal straks als ik klaar ben met gamen eens kijken voor je.
Is weinig bijzonders aan hoor, gewoon standaard nep indo saus.
Voel je niks vanquote:
Welke?quote:Op maandag 13 april 2020 21:19 schreef Kaneelstokje2 het volgende:
[..]
Ik probeer nummer 12 te worden ter wereld met deze trofee.
Oh even gegoogled ziet er cool uitquote:Op maandag 13 april 2020 21:21 schreef Kaneelstokje2 het volgende:
[..]
Neverwinter Nights Enhanced Edition.
Jaquote:
Was vroeger op pc mijn favoriete spel. Dus nu maar gekocht op ps4.quote:Op maandag 13 april 2020 21:24 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Oh even gegoogled ziet er cool uit
hoezo typisch voor mij? ik heb het zelden over dragon ball volgens mijquote:Op maandag 13 april 2020 21:28 schreef Kaneelstokje2 het volgende:
[..]
Niet gespeeld, geen idee.
Maar het is natuurlijk typisch een spel voor jou.
Beetje mandrake gevenquote:Op maandag 13 april 2020 21:30 schreef Kaneelstokje2 het volgende:
[..]
Was vroeger op pc mijn favoriete spel. Dus nu maar gekocht op ps4.
Zit alleen vast nu. Een van mijn henchmen is versteend en ik weet niet goed wat ik nu kan doen.
Ja couplegoalsquote:Op maandag 13 april 2020 21:13 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
in mijn moeders geval was het meer omdat "ze mij zo niet had opgevoed"
[..]
zullen we samen naar woodstock dan
Bedank vetinariquote:Op maandag 13 april 2020 21:40 schreef Mortaxx het volgende:
M'n post in nws is gewoon verwijderd. Misschien moet ik daar wegblijven
Was t het topic van die homohatersquote:Op maandag 13 april 2020 21:40 schreef Mortaxx het volgende:
Nee van de Marokkanen die boa's in elkaar hebben geslagenquote:Op maandag 13 april 2020 21:50 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:
[..]
Was t het topic van die homohaters
Was familie van elkaarquote:Op maandag 13 april 2020 21:51 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Nee van de Marokkanen die boa's in elkaar hebben geslagen
De antifa mod?quote:Op maandag 13 april 2020 21:54 schreef Mortaxx het volgende:
Ondertussen doet een mod daar wel aan victimblaming
Haha ja de boa’s zijn het probleem niet de bontkragenquote:Op maandag 13 april 2020 21:54 schreef Mortaxx het volgende:
Ondertussen doet een mod daar wel aan victimblaming
Leer je toch eens gedragen als een echte heer vriend. Kijk gewoon goed naar mijquote:Op maandag 13 april 2020 21:40 schreef Mortaxx het volgende:
Is die van de antifa?quote:
Lol.quote:Op maandag 13 april 2020 22:08 schreef FlippingCoin het volgende:
In een topic een hele discussie als notes gekregen gelijk een stuk of 6 en die was niet eens buitensporig
Ja maar jij bent toch ook wel een fascistje eerste klas he!quote:Op maandag 13 april 2020 22:07 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Is die van de antifa?
Ik krijg wel antifa achtige notes
Beter tering dan corona zeg ik altijd maar HAHAHAHAquote:
Ja nou ja ze kijken maarquote:Op maandag 13 april 2020 22:17 schreef Kaneelstokje2 het volgende:
[..]
Lol.
Ach, zal wel weer ideologisch zijn.
Hey je bent designerquote:Op maandag 13 april 2020 22:20 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja maar jij bent toch ook wel een fascistje eerste klas he!
Bradderiequote:
We mogen niet vreemdgaanquote:Op maandag 13 april 2020 22:33 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ik denk dat wij elkaar wel kunnen vermaken![]()
quote:Op maandag 13 april 2020 22:32 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Beter tering dan corona zeg ik altijd maar HAHAHAHA
Zit jij ook aan de vent dan?quote:
Toe maarquote:Op maandag 13 april 2020 22:57 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ja en het is ook nog eens een arts![]()
![]()
Die gaan er wel altijd met de co-assistenten vandoor hequote:Op maandag 13 april 2020 22:58 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
genoeg arts hertjes trouwens. Fixze.
Je bent wel echt on a roll, Tering.quote:
quote:Op maandag 13 april 2020 23:17 schreef JR-Style-93 het volgende:
Beste van die film waren de heupen van de hoofdrolspeelster.
Gisteren geen film gekeken!quote:
Heh wat Netflix seriequote:Op maandag 13 april 2020 23:23 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Gisteren geen film gekeken!
Wel een docu over Hitler. En die Netflix-serie over dat lesbische meisje.
Ja.quote:Op maandag 13 april 2020 23:26 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Heh wat Netflix serie
Oh, I am not okay with this
Ja, ze ziet er in het echt ook heel boyish uit. Is van IT hequote:Op maandag 13 april 2020 23:27 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja.
Wel cute meisje hoor, jammer van dat kapsel alleen.
Ja klopt, daar zag ze er beter uit met dat lange haar.quote:Op maandag 13 april 2020 23:28 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja, ze ziet er in het echt ook heel boyish uit. Is van IT he
Die jongen trouwens ook heel toevallig van IT.quote:Op maandag 13 april 2020 23:29 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja klopt, daar zag ze er beter uit met dat lange haar.
Zie die lammetjes bijvoorbeeld, of het IK-traploopraceplaatje, of dat corona-mokkel in d'r blootje in het water!quote:
Die vriend van haar? Of dat broertje?quote:Op maandag 13 april 2020 23:31 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Die jongen trouwens ook heel toevallig van IT.
Ja die lammetjes wist ik dat ze van jou waren nice hoor.quote:Op maandag 13 april 2020 23:32 schreef ToT het volgende:
[..]
Zie die lammetjes bijvoorbeeld, of het IK-traploopraceplaatje, of dat corona-mokkel in d'r blootje in het water!
Nee vriend. Dat is die Stanley.quote:Op maandag 13 april 2020 23:33 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Die vriend van haar? Of dat broertje?
quote:Op maandag 13 april 2020 23:33 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Ja die lammetjes wist ik dat ze van jou waren nice hoor.
Low budget ook wel natuurlijk he. Vond hem wel lachen. Maar hoef geen seizoen 2 ervan te zien denk ik.quote:Op maandag 13 april 2020 23:35 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Oh hem herkende ik niet.
Luie casting dan wel.
Scheelt wel dat die afleveringen zo kort zijn dat je het makkelijk tussendoor kan kijken.quote:Op maandag 13 april 2020 23:37 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Low budget ook wel natuurlijk he. Vond hem wel lachen. Maar hoef geen seizoen 2 ervan te zien denk ik.
Nu Unorthodox. Die kan je ook zo tussendoor kijken. 4 eps van uurtjequote:Op maandag 13 april 2020 23:38 schreef JR-Style-93 het volgende:
Maar het was verder vrij cliché allemaal ja.
Nah ik heb weer een rits films in mijn lijst gezet dus ik ga dat weer kijken. En af en toe chillen bij Night On Earth. DierenGoden.quote:Op maandag 13 april 2020 23:40 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nu Unorthodox. Die kan je ook zo tussendoor kijken. 4 eps van uurtje
Ach je kijkt hem toch wel wanneer genoeg mensen hem hebben aangeraden.quote:Op maandag 13 april 2020 23:40 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nah ik heb weer een rits films in mijn lijst gezet dus ik ga dat weer kijken. En af en toe chillen bij Night On Earth. DierenGoden.
quote:Op maandag 13 april 2020 23:36 schreef ToT het volgende:
[..]Hehe, thx!
Verder:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
enz.
Ja maar ik heb er nog verder niemand over gehoord.quote:Op maandag 13 april 2020 23:42 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ach je kijkt hem toch wel wanneer genoeg mensen hem hebben aangeraden.
Wat is dat?
Oh dat klinkt wel tof ja. Even toevoegenquote:Op maandag 13 april 2020 23:47 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja maar ik heb er nog verder niemand over gehoord.
Docu over dieren in de nacht met speciale technologie gefilmd. Eerste aflevering was best geinig.
Nou zegquote:Op dinsdag 14 april 2020 00:29 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:
Hoe lang gaat die kneuzenact nog door
oh shit ja...quote:Op dinsdag 14 april 2020 00:28 schreef Fok-it het volgende:
Zeg @:EttovanBelgie waar blijft mijn taart? Die is nu inmiddels al helemaal bedorven
Namen en rugnummers danquote:
Vind nu eigenlijk wel datje een echte taart online moet bestellen voor mequote:
hmm... kan dat ook al?quote:Op dinsdag 14 april 2020 00:33 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Vind nu eigenlijk wel datje een echte taart online moet bestellen voor me![]()
quote:Op dinsdag 14 april 2020 00:34 schreef Fok-it het volgende:
[..]
https://besteltaart.nl/ta(...)GNNWMxkaAo1eEALw_wcB
Nu kan je er niet meer onderuit. Mijn slagroomtaartje is maar 15 euro.quote:
jajajaja... zal er morgen even naar kijken, want nou wil ama ook natuurlijk...quote:Op dinsdag 14 april 2020 00:37 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nu kan je er niet meer onderuit. Mijn slagroomtaartje is maar 15 euro.
Als Ama dat hoort schrapt ze meteen al haar meetings uit dr agendaquote:Op dinsdag 14 april 2020 00:37 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
jajajaja... zal er morgen even naar kijken, want nou wil ama ook natuurlijk...
Irriteren.quote:Op dinsdag 14 april 2020 00:54 schreef Fok-it het volgende:
Wat doe je allemaal tussen de gekkies in BNW Etto
Goedemorgen!quote:
over welk forum heb je het?quote:Op dinsdag 14 april 2020 04:30 schreef CharlesKinbote het volgende:
Hele nare smaak overgehouden aan dit forum.
Constant zonder opgaaf van reden verbannen worden. Vraag je uitleg via de mail, krijg je geen antwoord. Zeker voor zo´n grote site onbegrijpelijk. De beheerders zijn dan ook totaal niet voor rede vatbaar.
Heb ook het idee dat de crew (forum admins en in mindere mate moderators) de users als vijanden zien.
Doe jezelf een plezier en blijf ver weg van dit forum.
Bokt misschien? @Chiaquote:
Lekker eieren gezocht?quote:
Lekker manquote:
Jouw probleemquote:Op maandag 13 april 2020 23:06 schreef Tjacka het volgende:
[..]
je bent aan het schelden
dat is echt stoer
Als dit echt waar zou zijn: HULDE!quote:Op dinsdag 14 april 2020 11:00 schreef spectrumanalyser het volgende:
of 't echt waar is weet je nooit met Facebook, maar.....
Sportschool Nautilus stuurde een e-mail naar alle klanten met de mededeling dat ze gesloten is wegens corona. Een klant reageerde daarop en begon over Zwarte piet![]()
De sportschool stuurde deze reactie:
[ afbeelding ]
Wat, een eigenaar die daadwerkelijk ballen heeft?quote:Op dinsdag 14 april 2020 11:00 schreef spectrumanalyser het volgende:
Sportschool Nautilus stuurde een e-mail naar alle klanten met de mededeling dat ze gesloten is wegens corona. Een klant reageerde daarop en begon over Zwarte piet![]()
[ afbeelding ]
het komt van de pagina 'zwarte piet is racisme'. de titel van die pagina klopt dus al niet.quote:Op dinsdag 14 april 2020 11:46 schreef Kaneelstokje2 het volgende:
[..]
Wat, een eigenaar die daadwerkelijk ballen heeft?
Hier geloof ik niks van.
Mooi ook dat ze haar mail ondertekend met MSci achter haar naamquote:Op dinsdag 14 april 2020 11:48 schreef spectrumanalyser het volgende:
[..]
het komt van de pagina 'zwarte piet is racisme'. de titel van die pagina klopt dus al niet.
https://www.facebook.com/(...)sts/3278351508859461
prachtig hè. eerst nog beginnen over geld en daarna zwarte pietquote:Op dinsdag 14 april 2020 11:56 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Mooi ook dat ze haar mail ondertekend met MSci achter haar naam
moeten die mensen onder de indruk zijn dat ze een studie heeft af gemaakt?
prima beslissing om zo iemand direct er uit te gooien.quote:Op dinsdag 14 april 2020 11:59 schreef spectrumanalyser het volgende:
[..]
prachtig hè. eerst nog beginnen over geld en daarna zwarte piet
Welke studie heb je afgemaakt met msci lolquote:Op dinsdag 14 april 2020 11:56 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Mooi ook dat ze haar mail ondertekend met MSci achter haar naam
moeten die mensen onder de indruk zijn dat ze een studie heeft af gemaakt?
volgens haar facebook is het Psychologiequote:Op dinsdag 14 april 2020 12:31 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Welke studie heb je afgemaakt met msci lol
Lol, fopstudie.quote:Op dinsdag 14 april 2020 12:33 schreef gianni61 het volgende:
[..]
volgens haar facebook is het Psychologie
43 inch dacht ik.quote:
De term “royeren” gebruiken in de context van een sportschoolquote:Op dinsdag 14 april 2020 11:00 schreef spectrumanalyser het volgende:
[ afbeelding ]
43 inch.quote:
hoe groot is te groot?quote:
Weet niet precies maar mijn tv is wel beetje lomp (hij is ook wel oud).quote:
Ja toch te klein? Twijfel tussen 43 en 49quote:Op dinsdag 14 april 2020 12:39 schreef gianni61 het volgende:
[..]
43 inch dacht ik.
te klein in ieder geval
Neem dan 46 precies ertussenquote:Op dinsdag 14 april 2020 13:18 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Ja toch te klein? Twijfel tussen 43 en 49
nou ja, te klein is die eigenlijk niet.quote:Op dinsdag 14 april 2020 13:18 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Ja toch te klein? Twijfel tussen 43 en 49
Hier ben ik dus ook bang voorquote:Op dinsdag 14 april 2020 13:21 schreef gianni61 het volgende:
[..]
nou ja, te klein is die eigenlijk niet.
toen ik hem kocht ging ik van 32 naar 43, dus toen leek die heel groot. Toen ik er eenmaal aan gewend was had ik toch een beetje spijt dat ik niet de 49 had gekocht.
kan wel.quote:Op dinsdag 14 april 2020 13:50 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Kan er niks aan doen dat jullie kleiner hebben
maar het kan dus wel..quote:
55inch zou toch niet passen op mn kastje.quote:
Je bent aan het transformeren naar Maya de Bij.quote:Op dinsdag 14 april 2020 14:25 schreef Amarantha het volgende:
Mijn onderarm is geel en ziet er vreemd uit.
quote:Op dinsdag 14 april 2020 14:26 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Je bent aan het transformeren naar Maya de Bij mam
dat wordt amputerenquote:Op dinsdag 14 april 2020 14:25 schreef Amarantha het volgende:
Sooow die lengte zie je normaal alleen in Artisquote:Op dinsdag 14 april 2020 14:32 schreef FlippingCoin het volgende:
Volgens mij 58 inch hier beneden
Zo'n ding met ambilight
Meer blowenquote:Op dinsdag 14 april 2020 14:25 schreef Amarantha het volgende:
zal ik 'm hoekenquote:Op dinsdag 14 april 2020 14:25 schreef Amarantha het volgende:
je armquote:Op dinsdag 14 april 2020 15:18 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Vrees het ook.
[..]
[..]
Wie eigenlijk?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |