abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 13 april 2020 @ 11:13:17 #1
81329 MadMaster
Schots en scheef...
pi_192593972

Tien onbekende Vlamingen, Gilles De Coster en met hen ook een klein miljoen mollenvangers, maken zich op voor De Mol Griekenland!
Onderweg moeten de kandidaten slagen in zoveel mogelijk opdrachten, want alleen zo kunnen ze geld verdienen. Maar ze moeten elkaar vooral nauwkeurig in de gaten houden, want in hun midden huist een sluwe saboteur. De mol. En die doet niets liever dan de groep tegenwerken.

[info]Afleveringen van het 8e seizoen De Mol zijn vanaf 8 maart 2020 elke zondagavond na 21:30 terug te vinden op de website van Vier.
Volg ook Café de Mol, gepresenteerd door Gilles van Bouwel en Elodie Ouedraogo. Samen met hun wekelijkse praatgasten en enthousiaste molloten pluizen ze, aansluitend aan de aflevering, allerhande theorieën uit.

Check hier meer info: https://www.wieisdemol.be(...)aten-van-de-mol-2020 [/info]

De Mol Vlaanderen is de oervader van alle buitenlandse versies van het programma. De eerste 3 seizoenen werden uitgezonden tussen 1998 en 2003 op de Vlaamse zender TV1, en werden gepresenteerd door Michiel Devlieger.
Na het doorlopende succes van WIDM in Nederland, hebben de Vlamingen in 2015 besloten (met tegenzin van de originele bedenkers) toch een doorstart te maken met het programma. Sindsdien wordt het uitgezonden op de Vlaamse zender Vier met Gilles de Coster als presentator.

[warning]Het nieuwe seizoen is vanaf 8 maart hier te zien: (gratis account aanmaken en adblocker uitzetten)

Afleveringen van De Mol 2020: https://www.vier.be/de-mol
Afleveringen van Café De Mol: https://www.vier.be/cafedemol

Bonustip 1: Met GemistDownloader kun je afleveringen downloaden via de site van Vier zonder te hoeven registreren.
Bonustip 2: Als de stream moeilijk doet kun je de aflevering ook van deze SurfDrive downloaden.
[/warning]

Voorspel in onze prono elke week de Mol/winnaar/verliezer/afvaller, en win het Vlaamse Mol-bordspel! [WIN!] FOK! De Mol prono 2020

> [M.b.t. 'spoilers' in deze reeks] <
  ESF Reporter maandag 13 april 2020 @ 11:23:47 #2
87554 Cee
Welluk?
pi_192594138
Oh dat verband om Bart’s hand was me niet eens opgevallen!
pi_192594988
quote:
1s.gif Op maandag 13 april 2020 11:23 schreef Cee het volgende:
Oh dat verband om Bart’s hand was me niet eens opgevallen!
Mij ook niet :@

Maar vrijwillig zo op die steentjes vallen.... daar geloof ik eigenlijk niet in. Daar kan je echt gemene verwondingen en ontstekingen aan overhouden....

Wat betreft de stemvervormer, volgens mij horen we een algemene computerstem als de Mol praat bij opdrachten. Enkel bij de dagboekfragmenten hoor je wel de Mol, maar dat is zo zwaar vervormd dat er niets uit te halen is.

Ik keek vooral naar Gilles bij de 5e kamer, als hij als Mol daar had gezeten met die cape om dan had bij enigszins verhit moeten zijn dacht ik. Maar daar bleek niets van, maar toen bedacht ik mij dat er wel 15 minuten tussen kon zitten en zegt het nog niets.
pi_192595608
quote:
0s.gif Op maandag 13 april 2020 12:25 schreef GereDathan het volgende:

[..]

Mij ook niet :@

Maar vrijwillig zo op die steentjes vallen.... daar geloof ik eigenlijk niet in. Daar kan je echt gemene verwondingen en ontstekingen aan overhouden....

Wat betreft de stemvervormer, volgens mij horen we een algemene computerstem als de Mol praat bij opdrachten. Enkel bij de dagboekfragmenten hoor je wel de Mol, maar dat is zo zwaar vervormd dat er niets uit te halen is.

Ik keek vooral naar Gilles bij de 5e kamer, als hij als Mol daar had gezeten met die cape om dan had bij enigszins verhit moeten zijn dacht ik. Maar daar bleek niets van, maar toen bedacht ik mij dat er wel 15 minuten tussen kon zitten en zegt het nog niets.
Ik vond hem er juist wel wat verhit uitzien in vergelijking met Jolien :9
  One tough cookie maandag 13 april 2020 @ 13:17:13 #5
169210 liesje1979
pi_192595648
Ik had ook heel sterk het gevoel dat Jolien met Gilles aan het babbelen was in kamer 5
pi_192595785
quote:
14s.gif Op maandag 13 april 2020 13:17 schreef liesje1979 het volgende:
Ik had ook heel sterk het gevoel dat Jolien met Gilles aan het babbelen was in kamer 5
Maar, dan is het wel raar dat Gilles liegt over de bankroet. Of Jolien moet hém geïnstrueerd hebben hoe ze het wilde gaan spelen. Ik snap dat Jolien niet met zichzelf in gesprek kan, maar in dat geval had de 'mol' minder moeten sturen vind ik.

Gilles had makkelijk de waarheid over de bankroet kunnen zeggen. Jolien had dan kunnen spelen dat ze de Mol niet gelooft en daarom een andere schotel open doet.
't Echte en 't ware!
pi_192595836
quote:
0s.gif Op maandag 13 april 2020 13:29 schreef Japepk het volgende:

[..]

Maar, dan is het wel raar dat Gilles liegt over de bankroet. Of Jolien moet hém geïnstrueerd hebben hoe ze het wilde gaan spelen. Ik snap dat Jolien niet met zichzelf in gesprek kan, maar in dat geval had de 'mol' minder moeten sturen vind ik.

Gilles had makkelijk de waarheid over de bankroet kunnen zeggen. Jolien had dan kunnen spelen dat ze de Mol niet gelooft en daarom een andere schotel open doet.
We weten natuurlijk niet hoe lang de opnames daar daadwerkelijk hebben geduurd he. Het kan wel zijn dat Jolien elke zin die Gilles heeft gezegd heeft aangegeven.
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
pi_192595869
Het is inmiddels toch zo dat elke kandidaat acties heeft die vóór maar ook ontzettend tégen hem of haar pleiten als Mol. Het wordt bij welke uitslag dan ook interessant om te weten waarom ze als Mol bepaalde dingen wél hebben laten slagen.
't Echte en 't ware!
pi_192595870
quote:
0s.gif Op zondag 12 april 2020 22:48 schreef Roberto_BOZ het volgende:
Zalig. Ik blikf bij Bart als Mol

Btw, Christaan had volgens velen vorige week eerst een rood scherm. Stel dat hij was afgevallen. Bij de opdracht met de Olympiers op de plek van Salim had dat toch opgevallen of niet dan?
Het lijkt me toch niet dat ze de eliminaties zo plannen. Misschien dat Selim door de mol altijd al voor deze rol aangewezen is?
Anders zullen ze voor die eerste opdracht 5 hele verschillende sets Griekse sporters klaar moeten hebben staan.
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
  Public Relations / Redactie Film maandag 13 april 2020 @ 13:35:47 #10
216132 crew  Roberto_BOZ
pi_192595878
quote:
0s.gif Op maandag 13 april 2020 13:35 schreef Bartjebart het volgende:

[..]

Het lijkt me toch niet dat ze de eliminaties zo plannen. Misschien dat Selim door de mol altijd al voor deze rol aangewezen is?
Anders zullen ze voor die eerste opdracht 5 hele verschillende sets Griekse sporters klaar moeten hebben staan.
Daarom, het zet tot denken.
pi_192595941
Als Christian de afvaller was, dan waren de sporters simpelweg niet zo in beeld gebracht op die rand. Dan was er telkens 1 over de rand heen gekomen en naar beneden gelopen bij het begin van elk onderdeel.

Dat lijkt mij echt het minste probleem van een productieteam :)
pi_192595957
quote:
0s.gif Op maandag 13 april 2020 13:14 schreef lord_bono het volgende:

[..]

Ik vond hem er juist wel wat verhit uitzien in vergelijking met Jolien :9
Ik zou ook verhit raken in een klein kamertje met een bloedmooie vrouw ~O>
pi_192596118
Drankgebruik in de Mol is ook wel echt een hoofdthema. _O-
pi_192596524
quote:
10s.gif Op maandag 13 april 2020 13:52 schreef tralalala het volgende:
Drankgebruik in de Mol is ook wel echt een hoofdthema. _O-
Heerlijk :D

Enkele jaren terug ook die museumopdracht midden in de nacht nadat ze flink hebben lopen zuipen _O-
  Moderator maandag 13 april 2020 @ 14:27:07 #15
403253 crew  Meke
Fuck the EBU!
pi_192596716
quote:
0s.gif Op maandag 13 april 2020 14:12 schreef PicoMMP het volgende:

[..]

Enkele jaren terug ook die museumopdracht midden in de nacht nadat ze flink hebben lopen zuipen _O-
Dat was echt fantastisch _O- _O-
Op woensdag 9 september 2020 20:31 en op maandag 13 januari 2025 21:00 schreef Fred_B het volgende:
Meke is de Hans Wiegel van FOK.
De beste mod (die we nooit hebben gehad.)
pi_192596741
quote:

[..]

https://www.vier.be/video(...)zakken-op-de-zijkant

Never forget _O-
mag het weten
pi_192596791
:D
pi_192600294
Dat vallen zag er best nep uit.

pi_192601112
quote:
0s.gif Op maandag 13 april 2020 18:16 schreef Jemoederniet het volgende:
Dat vallen zag er best nep uit.

[ afbeelding ]
Ik denk dat een mol dit toch wel subtieler moet kunnen verliezen dan met blote armen en benen op die scherpe steentjes te duiken hoor. Als Bart de mol is, had hij immers ook geweten dat hij tegen een op en top gemotiveerde Salim rende.
De Sahara is zonder meer erg droog.
  maandag 13 april 2020 @ 19:23:41 #20
81329 MadMaster
Schots en scheef...
pi_192601490
quote:
0s.gif Op maandag 13 april 2020 18:59 schreef Fred_B het volgende:

[..]

Ik denk dat een mol dit toch wel subtieler moet kunnen verliezen dan met blote armen en benen op die scherpe steentjes te duiken hoor. Als Bart de mol is, had hij immers ook geweten dat hij tegen een op en top gemotiveerde Salim rende.
Die ook op z'n bek ging.
Iets wat je niet wilt als je in 12 seconden 1500 euro kan binnenharken...
pi_192601799
quote:
0s.gif Op maandag 13 april 2020 18:59 schreef Fred_B het volgende:

[..]

Als Bart de Mol is had hij Alina laten rennen. Enkel verzwikt (wat waar is als Bart de Mol is) en trager dan hem. En als hij de Mol is had hij veel subtieler kunnen verliezen dan met zo’n risico in de steentjes vallen.
pi_192603162
Ik denk dat Bart al enkele afleveringen op één iemand de test invult en nu gewoon in volle vaart op de finale afstoomt en daarbij zoveel mogelijk geld mee probeert te nemen.
't Echte en 't ware!
pi_192606739
Zal Mol Bart Salim hebben gevraagd ook te vallen zodat zijn val minder opviel?
  dinsdag 14 april 2020 @ 08:07:24 #24
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_192607875
quote:
0s.gif Op maandag 13 april 2020 20:53 schreef Japepk het volgende:
Ik denk dat Bart al enkele afleveringen op één iemand de test invult en nu gewoon in volle vaart op de finale afstoomt en daarbij zoveel mogelijk geld mee probeert te nemen.
Dit denk ik ook. Zijn molacties zijn zó opvallend. Volgens mij probeert hij de anderen zo te manipuleren dat zij hem verdenken en dus nooit de juiste mol kiezen zodat hij als enige wel goed zit en wint.
  dinsdag 14 april 2020 @ 08:45:44 #25
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_192608188
quote:

[..]

Dat was schitterend ja _O_ Hun blikken toen ze hoorden dat ze nu moesten gaan spelen. En maar roepen ja jij hebt te veel gedronken
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')