Mij ook nietquote:Op maandag 13 april 2020 11:23 schreef Cee het volgende:
Oh dat verband om Bart’s hand was me niet eens opgevallen!
Ik vond hem er juist wel wat verhit uitzien in vergelijking met Jolienquote:Op maandag 13 april 2020 12:25 schreef GereDathan het volgende:
[..]
Mij ook niet![]()
Maar vrijwillig zo op die steentjes vallen.... daar geloof ik eigenlijk niet in. Daar kan je echt gemene verwondingen en ontstekingen aan overhouden....
Wat betreft de stemvervormer, volgens mij horen we een algemene computerstem als de Mol praat bij opdrachten. Enkel bij de dagboekfragmenten hoor je wel de Mol, maar dat is zo zwaar vervormd dat er niets uit te halen is.
Ik keek vooral naar Gilles bij de 5e kamer, als hij als Mol daar had gezeten met die cape om dan had bij enigszins verhit moeten zijn dacht ik. Maar daar bleek niets van, maar toen bedacht ik mij dat er wel 15 minuten tussen kon zitten en zegt het nog niets.
Maar, dan is het wel raar dat Gilles liegt over de bankroet. Of Jolien moet hém geïnstrueerd hebben hoe ze het wilde gaan spelen. Ik snap dat Jolien niet met zichzelf in gesprek kan, maar in dat geval had de 'mol' minder moeten sturen vind ik.quote:Op maandag 13 april 2020 13:17 schreef liesje1979 het volgende:
Ik had ook heel sterk het gevoel dat Jolien met Gilles aan het babbelen was in kamer 5
We weten natuurlijk niet hoe lang de opnames daar daadwerkelijk hebben geduurd he. Het kan wel zijn dat Jolien elke zin die Gilles heeft gezegd heeft aangegeven.quote:Op maandag 13 april 2020 13:29 schreef Japepk het volgende:
[..]
Maar, dan is het wel raar dat Gilles liegt over de bankroet. Of Jolien moet hém geïnstrueerd hebben hoe ze het wilde gaan spelen. Ik snap dat Jolien niet met zichzelf in gesprek kan, maar in dat geval had de 'mol' minder moeten sturen vind ik.
Gilles had makkelijk de waarheid over de bankroet kunnen zeggen. Jolien had dan kunnen spelen dat ze de Mol niet gelooft en daarom een andere schotel open doet.
Het lijkt me toch niet dat ze de eliminaties zo plannen. Misschien dat Selim door de mol altijd al voor deze rol aangewezen is?quote:Op zondag 12 april 2020 22:48 schreef Roberto_BOZ het volgende:
Zalig. Ik blikf bij Bart als Mol
Btw, Christaan had volgens velen vorige week eerst een rood scherm. Stel dat hij was afgevallen. Bij de opdracht met de Olympiers op de plek van Salim had dat toch opgevallen of niet dan?
Daarom, het zet tot denken.quote:Op maandag 13 april 2020 13:35 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Het lijkt me toch niet dat ze de eliminaties zo plannen. Misschien dat Selim door de mol altijd al voor deze rol aangewezen is?
Anders zullen ze voor die eerste opdracht 5 hele verschillende sets Griekse sporters klaar moeten hebben staan.
Ik zou ook verhit raken in een klein kamertje met een bloedmooie vrouwquote:Op maandag 13 april 2020 13:14 schreef lord_bono het volgende:
[..]
Ik vond hem er juist wel wat verhit uitzien in vergelijking met Jolien
Heerlijkquote:Op maandag 13 april 2020 13:52 schreef tralalala het volgende:
Drankgebruik in de Mol is ook wel echt een hoofdthema.
Dat was echt fantastischquote:Op maandag 13 april 2020 14:12 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Heerlijk![]()
Enkele jaren terug ook die museumopdracht midden in de nacht nadat ze flink hebben lopen zuipen
https://www.vier.be/video(...)zakken-op-de-zijkantquote:Op maandag 13 april 2020 14:12 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Heerlijk![]()
Enkele jaren terug ook die museumopdracht midden in de nacht nadat ze flink hebben lopen zuipen
Ik denk dat een mol dit toch wel subtieler moet kunnen verliezen dan met blote armen en benen op die scherpe steentjes te duiken hoor. Als Bart de mol is, had hij immers ook geweten dat hij tegen een op en top gemotiveerde Salim rende.quote:Op maandag 13 april 2020 18:16 schreef Jemoederniet het volgende:
Dat vallen zag er best nep uit.
[ afbeelding ]
Die ook op z'n bek ging.quote:Op maandag 13 april 2020 18:59 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ik denk dat een mol dit toch wel subtieler moet kunnen verliezen dan met blote armen en benen op die scherpe steentjes te duiken hoor. Als Bart de mol is, had hij immers ook geweten dat hij tegen een op en top gemotiveerde Salim rende.
Als Bart de Mol is had hij Alina laten rennen. Enkel verzwikt (wat waar is als Bart de Mol is) en trager dan hem. En als hij de Mol is had hij veel subtieler kunnen verliezen dan met zo’n risico in de steentjes vallen.quote:Op maandag 13 april 2020 18:59 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ik denk dat een mol dit toch wel subtieler moet kunnen verliezen dan met blote armen en benen op die scherpe steentjes te duiken hoor. Als Bart de mol is, had hij immers ook geweten dat hij tegen een op en top gemotiveerde Salim rende.
Dit denk ik ook. Zijn molacties zijn zó opvallend. Volgens mij probeert hij de anderen zo te manipuleren dat zij hem verdenken en dus nooit de juiste mol kiezen zodat hij als enige wel goed zit en wint.quote:Op maandag 13 april 2020 20:53 schreef Japepk het volgende:
Ik denk dat Bart al enkele afleveringen op één iemand de test invult en nu gewoon in volle vaart op de finale afstoomt en daarbij zoveel mogelijk geld mee probeert te nemen.
Dat was schitterend jaquote:Op maandag 13 april 2020 14:12 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Heerlijk![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |