quote:Met de nieuwe dagelijkse talkshow Op1 begint de NPO 2020 met een frisse blik. Duiding van actualiteit en reflectie op de waan van de dag blijven een belangrijke plaats innemen op NPO 1. Wisselende duo’s ontvangen vanaf maandag 6 januari elke werkdag live rond 22.30 uur gasten die het gesprek van de dag beheersen, van kunst tot politiek, van sport tot entertainment.
Op1 is een gezamenlijke productie van verschillende omroepen. De presentatie is in handen van onder anderen Willemijn Veenhoven en Erik Dijkstra, Carrie ten Napel en Charles Groenhuijsen en Sophie Hilbrand en Hugo Logtenberg.
Met roulerende duo’s van verschillende afzenders onderstreept Op1 de veelzijdigheid van de NPO. Een herkenbaar programma met elke dag dezelfde vorm, en een wisselende signatuur. Dit nieuwe concept is een etalage van de vakkundigheid die de publieke omroep in huis heeft. Op1 wordt gepresenteerd door zeer ervaren krachten en aanstormend talent.
Op1 is een samenwerking tussen programmamakers van de deelnemende omroepen en de redactie van PAUW. Jeroen Pauw is zelf nauw betrokken bij het opzetten van de nieuwe talkshow en zal in een latere fase ook het programma gaan presenteren. Daarnaast wil hij ook andere programma’s voor de NPO gaan maken.
De duo's:
• Maandag: Willemijn Veenhoven en Erik Dijkstra (BNNVARA)
• Dinsdag: Giovanca Ostiana & Tijs van den Brink (EO)
• Woensdag: Carrie ten Napel en Charles Groenhuijsen (Omroep MAX)
• Donderdag: Welmoed Sijtsma & Sander Schimmelpenninck (WNL)
• Vrijdag: Sophie Hilbrand en Hugo Logtenberg (BNNVARA)
https://op1npo.nl/
https://twitter.com/op1npo
Woowquote:
Een echte VOCer zou er nu met zijn 4 boeken aan tafel zitten, claimen die shitquote:Op zondag 12 april 2020 23:17 schreef superniger het volgende:
GorGOD is lekker aan het cashen.![]()
VOC mentaliteit.
Dit is nog erger dan Ab.quote:
Eensquote:Op zondag 12 april 2020 23:18 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Hopelijk schuift ons Jaap binnenkort ook 's aan tafel.
quote:
quote:Op zondag 12 april 2020 23:20 schreef Oostblokkert het volgende:
De kans dat deze trien Corona heeft, is goed aanwezig.
Jammer genoeg is die boot niet gezonkenquote:
Dit kan echt niet.quote:Op zondag 12 april 2020 23:22 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Jammer genoeg is die boot niet gezonken
Kunnen ook gehandicapt zijn!quote:
Onderweg een nieuwe en betere geënterd.quote:Op zondag 12 april 2020 23:22 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
quote:Op zondag 12 april 2020 23:22 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
quote:
[..]
Die is zo erg, dat het grappig wordt!quote:Op zondag 12 april 2020 23:22 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
[..]
[..]
Ze is al vet oud, over de 40quote:
Borderline.quote:Op zondag 12 april 2020 23:24 schreef Doublepain het volgende:
Hoe weten jullie nou dat ze top in bed is
Stukje vuurwerkramp.quote:Op zondag 12 april 2020 23:24 schreef Doublepain het volgende:
Hoe weten jullie nou dat ze top in bed is
Hij bevestigt wel heel goed het stereotype.quote:
Jaquote:Op zondag 12 april 2020 23:28 schreef RensAjacied het volgende:
Zijn jullie ook seksueel gefrustreerd?
Ja, nog even en ik zou Ellie Lust doenquote:Op zondag 12 april 2020 23:28 schreef RensAjacied het volgende:
Deze vraag geef ik door aan @Tjackaquote:Op zondag 12 april 2020 23:28 schreef RensAjacied het volgende:
quote:Op zondag 12 april 2020 23:28 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ja, nog even en ik zou Ellie Lust doen
quote:
Ik heb Tinder bewust niet geopend sinds de crisisquote:Op zondag 12 april 2020 23:28 schreef Doublepain het volgende:
[..]
quote:
Ellie is dichtgenaaid met ijzerdraad.quote:Op zondag 12 april 2020 23:28 schreef Doublepain het volgende:
[..]
neeeequote:Op zondag 12 april 2020 23:28 schreef Doublepain het volgende:
[..]
quote:Op zondag 12 april 2020 23:28 schreef RensAjacied het volgende:
Die draagt een kuisheidsgordel..quote:Op zondag 12 april 2020 23:28 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Goeie ik start hem opquote:Op zondag 12 april 2020 23:29 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Ik heb Tinder bewust niet geopend sinds de crisis
in je appartement? alsof neukpoppen zichzelf op tinder zettenquote:Op zondag 12 april 2020 23:31 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Goeie ik start hem op
Moet zat materiaal in mijn appartement zitten
quote:Op zondag 12 april 2020 23:32 schreef RensAjacied het volgende:
Wat een kattengejank
Iemand die meme van youp?
quote:
Die woordkeus van jou past totaal niet op die man!quote:
quote:
Beetje cultuur man. Allochtoonquote:Op zondag 12 april 2020 23:39 schreef Doublepain het volgende:
[..]
oke, straks word je nog boos als ik de beste saxofoonspeler van Nederland niet ken
Naja, ik ken 'm niet, dus als jij zegt dat 't geen kneus is, dan geloof ik je.quote:Op zondag 12 april 2020 23:39 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Die woordkeus van jou past totaal niet op die man!
dirty thoughtsquote:Op zondag 12 april 2020 23:40 schreef monkyyy het volgende:
Een fontein die blijft spuiten, zo beschrijft men pauw ook.
Bij jou ook toch?quote:Op zondag 12 april 2020 23:40 schreef monkyyy het volgende:
Een fontein die blijft spuiten, zo beschrijft men pauw ook.
quote:Op zondag 12 april 2020 23:41 schreef RensAjacied het volgende:
Die kleine Wibi kan ook lekker pingelen
Ja rustig maarquote:Op zondag 12 april 2020 23:45 schreef RensAjacied het volgende:
Wat een klasse. Zo vingervlug op zo'n leeftijd.
dat zei Ilse laatst ook tegen mequote:Op zondag 12 april 2020 23:45 schreef RensAjacied het volgende:
Wat een klasse. Zo vingervlug op zo'n leeftijd.
Laat mij met rust.quote:Op zondag 12 april 2020 23:41 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Bij jou ook toch?
@:muskusboktor57
Wat raar van jullie dat je Louis van Dijk niet kent. Trouwens welke collega van Gerdie Verbeet is overleden?! dat had ze over.quote:
Zo.quote:Op maandag 13 april 2020 13:14 schreef Zipportal het volgende:
[ afbeelding ]
@:wereldgozer
@:coco.
@:caland
@:maxi-mus
@:el-stinho
MARCEL JAAAAAAAAAAAAAAAAAAquote:Op maandag 13 april 2020 13:14 schreef Zipportal het volgende:
[ afbeelding ]
Topshowquote:Op maandag 13 april 2020 17:05 schreef monkyyy het volgende:
Ab ook present, voor de wijn van de week.
Hoera.quote:Op maandag 13 april 2020 13:14 schreef Zipportal het volgende:
[ afbeelding ]
Waarom tag je mij nietquote:Op maandag 13 april 2020 13:14 schreef Zipportal het volgende:
[ afbeelding ]
Heb je Woeste Meuk met Marcel geluisterd?quote:
Nog niet. Moeite waard?quote:Op maandag 13 april 2020 19:52 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Heb je Woeste Meuk met Marcel geluisterd?
Marcel wordt in zijn eigen Arnhem neergezet en heeft verhalen voor tien. Zo opgebloeid heb ik hem nog nooit gehoord. Viskraampjes analyseren, genieten van een oud café, over de boekhandel en een optocht mogelijk gemaakt door josti's. Prachtig.quote:
quote:Op maandag 13 april 2020 17:05 schreef monkyyy het volgende:
Ab ook present, voor de wijn van de week.
Ga ik binnenkort luisteren in de tuinquote:Op maandag 13 april 2020 20:15 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Marcel wordt in zijn eigen Arnhem neergezet en heeft verhalen voor tien. Zo opgebloeid heb ik hem nog nooit gehoord. Viskraampjes analyseren, genieten van een oud café, over de boekhandel en een optocht mogelijk gemaakt door josti's. Prachtig.
Nico en Tim doen dit ook wel leuk.
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂quote:Op maandag 13 april 2020 22:14 schreef ikweethetookniet het volgende:
Het is nog erger![]()
Jort komt zijn eigen falen goedpraten![]()
En verschuilt zich achter Rutte
Ik kijk, maar speel ook FM!!!quote:
Als Marcel spreekt, ben ik een en al oor.quote:
Vreselijke vermoeiende gast die Ab.quote:Op maandag 13 april 2020 22:21 schreef tompsv18 het volgende:
Je gooit er een muntje in en Ab blijft maar lullen
Ach, met een beetje mazzel hebben die wel gewoon een paar duizend politieke gevangenen gevaccineerd en besmet om te kijken wat het effect is.quote:
Ik vind Willemijn helemaal kut. Zo'n strenge lerares met een vreselijke stem.quote:Op maandag 13 april 2020 22:18 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Als Marcel spreekt, ben ik een en al oor.
Monkyyy met de duiding.quote:Op maandag 13 april 2020 22:24 schreef monkyyy het volgende:
Lekker vermoeiend geen antwoord geven op de vraag. Ab Osterhausiaans antwoord.
Ik heb ook medelijden met Erik Dijkstra. #BringBackJakhalsErikquote:Op maandag 13 april 2020 22:24 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Ik vind Willemijn helemaal kut. Zo'n strenge lerares met een vreselijke stem.
quote:Op maandag 13 april 2020 22:24 schreef monkyyy het volgende:
Lekker vermoeiend geen antwoord geven op de vraag. Ab Osterhausiaans antwoord.
Ab is toch wel een realist gebleken, ook al wilden we graag iets anders horen.quote:Op maandag 13 april 2020 22:20 schreef El-Stinho het volgende:
Hopelijk geeft Marcel nog tegengas.
[ afbeelding ]
Heeft paar keer 100.000 doden in de mond genomen. Dus neem hem niet geheel serieus.quote:Op maandag 13 april 2020 22:26 schreef svann het volgende:
[..]
Ab is toch wel een realist gebleken, ook al wilden we graag iets anders horen.
Jort komt gratis maar daar komt dan ook een hoop onzin uitquote:Op maandag 13 april 2020 22:21 schreef tompsv18 het volgende:
Je gooit er een muntje in en Ab blijft maar lullen
Dat was nog voor de lock down, waar weinigen iets voor voelden.quote:Op maandag 13 april 2020 22:26 schreef Newone82 het volgende:
Heeft paar keer 100.000 doden in de mond genomen. Dus neem hem niet geheel serieus.
Amen!!!quote:Op maandag 13 april 2020 22:26 schreef OProg het volgende:
Ik begin vooral moe te worden van figuren als Ab en artsen die zich nu de koningen van de wereld wanen die denken de gaan bepalen hoe de maatschappij er de komende jaren uit gaat zien.
Nadat de angst voorbij is, is dit gewoon een maatschappelijke en daaruit voorvloeiend een politieke discussie. Mocht eventueel het besluit zijn om het risico te nemen dat er een bepaald aantal mensen dood gaan dat is dat een voortvloeisel tussen dit en wat de maatschappelijke en economische gevolgen zijn. Als 'we' op termijn besluiten dat we IC's voor langere periode opschalen waarbij dat echt werkt en we accepteren dat er ook mensen dood gaan dan hebben virologen en artsen gewoon een uitvoerende taak. Waarbij ze uiteraard ook input kunnen leveren. Maar het is nogal een slecht idee dat ze gaan bepalen wat we gaan doen.
Jaap doet alles om Nederland te redden, Ab wil ordinair meer poen vangen.quote:
Zonder maatregelen gewoon realistischquote:Op maandag 13 april 2020 22:26 schreef Newone82 het volgende:
[..]
Heeft paar keer 100.000 doden in de mond genomen. Dus neem hem niet geheel serieus.
Dan zat hij er nog steeds helemaal naast en van het padje af. Komt door al die wijn wat hij drinkt.quote:Op maandag 13 april 2020 22:27 schreef svann het volgende:
[..]
Dat was nog voor de lock down, waar weinigen iets voor voelden.
Hou toch op. Als je dit nog serieus kunt menen.quote:Op maandag 13 april 2020 22:28 schreef JanCees het volgende:
[..]
Zonder maatregelen gewoon realistisch
Dat hangt ervan af!quote:Op maandag 13 april 2020 22:27 schreef Zipportal het volgende:
[ afbeelding ]
HOE LANG GAAT DAT DUREN?!!!~~~~!!!!~~~~~~~~
Uhm okequote:Op maandag 13 april 2020 22:28 schreef Newone82 het volgende:
[..]
Hou toch op. Als je dit nog serieus kunt menen.
Ik heb nog wel wat FOK notes om in te wisselen.quote:Op maandag 13 april 2020 22:28 schreef monkyyy het volgende:
Zouden jullie Corona willen krijgen zodat je immuun bent? of dood
je moet je alsnog aan alle regels houden, dus wat schiet je opquote:Op maandag 13 april 2020 22:28 schreef monkyyy het volgende:
quote:Op maandag 13 april 2020 22:28 schreef JanCees het volgende:
[..]
Daar hoef je dan ook geen Ab voor te heten. Ik kan die sommetjes ook maken.quote:Op maandag 13 april 2020 22:28 schreef JanCees het volgende:
[..]
Klopt. Walgelijk mannetje is het.quote:Op maandag 13 april 2020 22:27 schreef Vallon het volgende:
Ab de ondernemer: Ab Osterhaus blijkt een vertegenwoordiger van de vaccin industrie.
https://sevenxseven.wordpress.com/2009/08/14/panic-sells/
Het ligt eraan door wie ik besmet zou moeten worden.quote:Op maandag 13 april 2020 22:28 schreef monkyyy het volgende:
Om me heen is nu al iedereen er klaar mee.quote:Op maandag 13 april 2020 22:29 schreef matthijst het volgende:
Pfff, nog een jaar dit gelul.
Geef 't nog een maand, dan is NL er klaar mee.
Ab exposedquote:Op maandag 13 april 2020 22:27 schreef Vallon het volgende:
Ab de ondernemer: Ab Osterhaus blijkt een vertegenwoordiger van de vaccin industrie.
https://sevenxseven.wordpress.com/2009/08/14/panic-sells/
Het hele probleem is een beetje dat "IC's opschalen" leuk klinkt, maar dat betekent dat je eerst eens even voldoende personeel moet gaan opleiden en dat gaat niet van de ene op de andere dag. Ik denk dat je sneller een vaccin hebt dan structureel voldoende IC-capaciteit.quote:Op maandag 13 april 2020 22:26 schreef OProg het volgende:
Ik begin vooral moe te worden van figuren als Ab en artsen die zich nu de koningen van de wereld wanen endenken te gaan bepalen hoe de maatschappij er de komende jaren uit gaat zien.
Nadat de angst voorbij is, is dit gewoon een maatschappelijke en daaruit voorvloeiend een politieke discussie. Mocht eventueel het besluit zijn om het risico te nemen dat er een bepaald aantal mensen dood gaan dat is dat een voortvloeisel tussen dit en wat de maatschappelijke en economische gevolgen zijn. Als 'we' op termijn besluiten dat we IC's voor langere periode opschalen waarbij dat echt werkt en we accepteren dat er ook mensen dood gaan dan hebben virologen en artsen gewoon een uitvoerende taak. Waarbij ze uiteraard ook input kunnen leveren. Maar het is nogal een slecht idee dat ze gaan bepalen wat we gaan doen.
En dan wat?quote:Op maandag 13 april 2020 22:29 schreef matthijst het volgende:
Pfff, nog een jaar dit gelul.
Geef 't nog een maand, dan is NL er klaar mee.
Gewoon celstraffen uitdelen. GRAAF DIE KLOOF.quote:
Ik verheug me op de livestreams.quote:
Geen BBQ hoorquote:Op maandag 13 april 2020 22:31 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Jij had dit weekend toch een BBQ met andere mensen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |