Niet aan salmonellaschijterij?quote:Op zondag 12 april 2020 20:27 schreef CherryLips het volgende:
Gister ook lekker cakebeslag zitten kanen
Ik heb hier niks gelezen, krijg in Pokemon een cadeautje uit zijn thuis gym toegestuurd.quote:Op zondag 12 april 2020 21:29 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Jezus, dat lag er ook niet dik bovenop Ofzo
Hahaha mooi dit. Detective Debby!quote:Op zondag 12 april 2020 21:36 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ik heb hier niks gelezen, krijg in Pokemon een cadeautje uit zijn thuis gym toegestuurd.
Hoho Cali is uitgelogd. Geneukt en weer ingelogd.quote:Op zondag 12 april 2020 21:39 schreef Elvi het volgende:
"ik date geen fokkers"je kunt mannen ook echt niet vertrouwen he.
Hebben inderdaad maar een paar maanden om elkaar heen gedraaid.quote:Op zondag 12 april 2020 21:43 schreef Elvi het volgende:
[..]
Ik zou aantekeningen maken Fax, dit is best snel gegaan.
Niet nodigquote:Op zondag 12 april 2020 21:43 schreef Elvi het volgende:
[..]
Ik zou aantekeningen maken Fax, dit is best snel gegaan.
Fuck! Daar had ik niet eens over nagedachtquote:Op zondag 12 april 2020 21:36 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ik heb hier niks gelezen, krijg in Pokemon een cadeautje uit zijn thuis gym toegestuurd.
Nu kunnen jullie openlijk klef doenquote:Op zondag 12 april 2020 21:46 schreef Californium het volgende:
[..]
Fuck! Daar had ik niet eens over nagedacht
Valt me mee dat ik dat nog eerder had gedaan danquote:
Waarom heb ik jou niet in PoGo.quote:Op zondag 12 april 2020 21:46 schreef Californium het volgende:
[..]
Huh? Niet? Wel toch?quote:Op zondag 12 april 2020 22:01 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Waarom heb ik jou niet in PoGo.
Omdat je een stalker bent?quote:Op zondag 12 april 2020 22:01 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Waarom heb ik jou niet in PoGo.
Iig een goed detective. Want ik kijk er niet eens naquote:
Ik ben wel opgelucht.quote:Op zondag 12 april 2020 22:04 schreef Californium het volgende:
[..]
Iig een goed detective. Want ik kijk er niet eens na![]()
Duh!quote:Op zondag 12 april 2020 22:06 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Gaat de dubbel-date nog wel door nu?
Duh! bel date?quote:
Mag allemaalquote:
Jij aast op 2 kutjes hè?quote:Op zondag 12 april 2020 22:06 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Gaat de dubbel-date nog wel door nu?
Mooiste is dat ik het pas realiseerde nadat de afbeelding al weg wasquote:Op zondag 12 april 2020 21:46 schreef Californium het volgende:
[..]
Screenshot kopen?quote:Op zondag 12 april 2020 22:45 schreef Debsterr het volgende:
Mooiste is dat ik het pas realiseerde nadat de afbeelding al weg was
Arme CE. Doe je hard je best om Cali aan te duwen en ligt zij verveeld aan pokestops te draaien.quote:
Wel chill hoor, is een vanuit huis bereikbare gym nuquote:Op zondag 12 april 2020 22:54 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Arme CE. Doe je hard je best om Cali aan te duwen en ligt zij verveeld aan pokestops te draaien.
Ook voor jou? CE is je buurman? CE is koffiemeneer?quote:Op zondag 12 april 2020 22:55 schreef Debsterr het volgende:
Wel chill hoor, is een vanuit huis bereikbare gym nu
quote:Op zondag 12 april 2020 22:56 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ook voor jou? CE is je buurman? CE is koffiemeneer?
Nu valt Debsterr door de mand. Ze vallen wel met bosjes vandaag zeg.quote:Op zondag 12 april 2020 22:56 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ook voor jou? CE is je buurman? CE is koffiemeneer?
Eitjes zoeken met Pasen zal nooit meer hetzelfde zijn. Pas maar op dat je ze niet bevrucht.quote:Op zondag 12 april 2020 22:57 schreef Citizen.Erased het volgende:
Nu valt Debsterr door de mand. Ze vallen wel met bosjes vandaag zeg.
Noem je CE nou dik?quote:Op zondag 12 april 2020 21:29 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Jezus, dat lag er ook niet dik bovenop Ofzo
Perfecte dag om binnen te blijven!quote:Op maandag 13 april 2020 10:04 schreef Lospedrosa het volgende:
Het is kil vandaag.
Mmm maar niet op de fiets. Eerst sporten en vanmiddag filmmiddag
ik vind cali wel iemand voor bovenop eigenlijk, en nee, ik zeg niet dat zij dik isquote:
'even' naar de bouwmarkt en de stortquote:
dat zijn goeie klusjesquote:Op maandag 13 april 2020 10:57 schreef gcjoel het volgende:
Mijn klusjes zijn weer eten gerelateerd.
Wil atjar maken en ga bietjes inmaken.
Ja zo richting Domburgquote:Op maandag 13 april 2020 11:21 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik probeer het een beetje leuk te houden.
Ga je vandaag kiten?
wat probeer je leuk te houden dan, Faxie's leven?quote:Op maandag 13 april 2020 11:21 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ga je vandaag kiten?
Vast kitemeisje die terug is bij dr exquote:Op maandag 13 april 2020 11:23 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Zo je hebt er zin aan.
Maar klote van kitemeisje. Na dissen een frissen.
Natuurlijk. Beetje sociale controle hier op FOK!quote:Op maandag 13 april 2020 11:23 schreef Ruse het volgende:
[..]
wat probeer je leuk te houden dan, Faxie's leven?
Faxie heeft ook liefde nodig he.quote:Op maandag 13 april 2020 11:24 schreef Californium het volgende:
[..]
Vast kitemeisje die terug is bij dr ex
Moet ie maar eens niet voor hopeloze gevallen gaanquote:
dat zijn de enigen die overblijven toch?quote:Op maandag 13 april 2020 11:26 schreef Californium het volgende:
[..]
Moet ie maar eens niet voor hopeloze gevallen gaan
Kan ik altijd wel waarderen; mensen met torenhoge ambities.quote:Op maandag 13 april 2020 11:21 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Noem je Faxie nou een hopeloos geval?quote:Op maandag 13 april 2020 11:27 schreef Ruse het volgende:
[..]
dat zijn de enigen die overblijven toch?
de meeste mannen zijn hopeloze gevallen, ik doelde op vrouwenquote:Op maandag 13 april 2020 11:29 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Noem je Faxie nou een hopeloos geval?
Voor jou bedoel je?quote:Op maandag 13 april 2020 11:26 schreef Californium het volgende:
[..]
Moet ie maar eens niet voor hopeloze gevallen gaan
I beg to differ.quote:Op maandag 13 april 2020 11:41 schreef Faxie het volgende:
Maar geen idee hoe het met kitemeisje is. Lekker boeiend, hoor vroeg of laat vast nog wel iets.
Nu al de beste post van de dag.quote:Op maandag 13 april 2020 11:39 schreef Ruse het volgende:
[..]
de meeste mannen zijn hopeloze gevallen, ik doelde op vrouwen
ftfyquote:Op maandag 13 april 2020 11:57 schreef Californium het volgende:
Zo hopeloos ben ik nou ook weer niet.![]()
Rude.quote:Op maandag 13 april 2020 11:27 schreef Ruse het volgende:
[..]
dat zijn de enigen die overblijven toch?
Zou 'ie een typefoutje hebben gemaakt toen hij zijn account aanmaakte?quote:
quote:Op maandag 13 april 2020 12:06 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Zou 'ie een typefoutje hebben gemaakt toen hij zijn account aanmaakte?
Ik zit nu op mijn handen en probeer niet passief agressief te reageren.quote:Op maandag 13 april 2020 12:14 schreef Lospedrosa het volgende:
Waarom is het hier altijd zo passief agressief?
Selectieve waarneming van je. Het is niet altijd en het is niet alleen Faxie.quote:Op maandag 13 april 2020 12:19 schreef Lospedrosa het volgende:
Nee maar serieus?
Altijd Faxie erdoorhalen is op een gegeven moment ook niet leuk.
bij Faxie is het ook niet passief toch?quote:Op maandag 13 april 2020 12:19 schreef Lospedrosa het volgende:
Nee maar serieus?
quote:Op maandag 13 april 2020 12:19 schreef Lospedrosa het volgende:
Nee maar serieus?
quote:Op maandag 13 april 2020 12:24 schreef AirwiN het volgende:
Selectieve waarneming van je. Het is niet altijd en het is niet alleen Faxie.
quote:
u*cough*Block*cough*Originquote:Op maandag 13 april 2020 12:40 schreef Elvi het volgende:
Krijgen jullie de afgelopen week ook absurd veel reclames op Youtube?het is echt om de 2-3 minuten nu. Superirritant.
Lekker aan het gamen de laatste weken?quote:Op maandag 13 april 2020 12:47 schreef Elvi het volgende:
[..]
Zoiets zou ik nooit gebruiken *kuch* ik wil je *kuch* niet bedanken voor deze tip *ahum*
Valt mee, na mn thuiswerkdag ben ik vaak te moequote:Op maandag 13 april 2020 12:47 schreef Kaneelstokje2 het volgende:
[..]
Lekker aan het gamen de laatste weken?
Ik probeer tussendoor wat kleine dingen te doen qua huishouden zoals de was; dan is het een kwestie van koken en hou ik toch nog wat tijd over.quote:Op maandag 13 april 2020 12:50 schreef Elvi het volgende:
[..]
Valt mee, na mn thuiswerkdag ben ik vaak te moe
Maar Parkitect is wel top. Ik ben nog aan het wennen aan Planet Coaster maar tot nu toe vind ik het wel beter dan Planet Zoo
Ik vind het lastig om juist werk te vindenquote:Op maandag 13 april 2020 13:02 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik probeer tussendoor wat kleine dingen te doen qua huishouden zoals de was; dan is het een kwestie van koken en hou ik toch nog wat tijd over.
Lastigste is juist de grens tussen het thuiswerk en gewoon relaxen.
Speel je geen ps4 meer?quote:Op maandag 13 april 2020 12:50 schreef Elvi het volgende:
[..]
Valt mee, na mn thuiswerkdag ben ik vaak te moe
Maar Parkitect is wel top. Ik ben nog aan het wennen aan Planet Coaster maar tot nu toe vind ik het wel beter dan Planet Zoo
Kaneelstokjequote:Op maandag 13 april 2020 13:12 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Wat is er met Kaneelstokje1 gebeurd?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De laatste tijd niet echt neequote:
ik moet RDR2 ook nog spelen, alleen het begin gezien. gaat zoveel tijd in zittenquote:Op maandag 13 april 2020 13:16 schreef Elvi het volgende:
[..]
De laatste tijd niet echt neewel erg, ik moet RDR2 nog uitspelen
Ben bij het laatste hoofdstuk en ik wil gewoon niet dat het stopt
quote:Op maandag 13 april 2020 13:14 schreef Kaneelstokje2 het volgende:
[..]
Kaneelstokjeberenpak2 al geprobeerd?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 13 april 2020 13:13 schreef Citizen.Erased het volgende:
Ik ga mijn PS4 weer eens aanzetten. Vrije dag
Fallout 76. Moet eigenlijk gewoon een dag wachten op de nieuwe DLC maar vandaag heb ik vrij.quote:
Lol.quote:Op maandag 13 april 2020 13:16 schreef Elvi het volgende:
[..]
De laatste tijd niet echt neewel erg, ik moet RDR2 nog uitspelen
Ben bij het laatste hoofdstuk en ik wil gewoon niet dat het stopt
Ik denk nog regelmatig met weemoed terug aan Fallout 3. Goede herinneringen aan dag spel. Had bij Fallout 4 gehoopt op hetzelfde gevoel, maar deed mij toch minder.quote:Op maandag 13 april 2020 13:25 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Fallout 76. Moet eigenlijk gewoon een dag wachten op de nieuwe DLC maar vandaag heb ik vrij.
Sinds Fallout 2 speel ik bijna niets anders meer
Je moet toch iets op je zolderkamer.quote:Op maandag 13 april 2020 13:49 schreef Lospedrosa het volgende:
Gamen
Ohnee niet passief agressief doen.
Euh ja leuk joh.![]()
Fallout New Vegas was voor mij de beste Fallout; qua mogelijkheden en verhaal gewoon het meest uitgebreid. Fallout 76 viel me op het begin ook wel tegen; maar met wat aanpassingen is het best aardig geworden.quote:Op maandag 13 april 2020 13:47 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik denk nog regelmatig met weemoed terug aan Fallout 3. Goede herinneringen aan dag spel. Had bij Fallout 4 gehoopt op hetzelfde gevoel, maar deed mij toch minder.
Fallout 76 nooit aan begonnen.
NV liep continu vast hier dus die heb ik niet lang gespeeld.quote:Op maandag 13 april 2020 13:52 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Fallout New Vegas was voor mij de beste Fallout; qua mogelijkheden en verhaal gewoon het meest uitgebreid. Fallout 76 viel me op het begin ook wel tegen; maar met wat aanpassingen is het best aardig geworden.
Besteed eigenlijk steeds minder tijd aan mijn PS4
Hoeveel was je aangekomen daar?quote:Op maandag 13 april 2020 13:54 schreef CherryLips het volgende:
Vier jaar geleden was ik net in Japan aangekomen
Volgens mij ben ik toen zelfs afgevallenquote:Op maandag 13 april 2020 13:55 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Hoeveel was je aangekomen daar?
Gamen is hetzelfde als wielrennen. Met dat verschil dat gamers hun dikke pens hebben geaccepteerd en in een trainingsbroek op zolder zitten ipv in een te strakke outfit op een dure fiets.quote:Op maandag 13 april 2020 13:49 schreef Lospedrosa het volgende:
Gamen
Ohnee niet passief agressief doen.
Euh ja leuk joh.![]()
Gamers vallen ook niemand lastig.quote:Op maandag 13 april 2020 13:56 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Gamen is hetzelfde als wielrennen. Met dat verschil dat gamers hun dikke pens hebben geaccepteerd en in een trainingsbroek op zolder zitten ipv in een te strakke outfit op een dure fiets.
Ook dat nog iddquote:Op maandag 13 april 2020 13:56 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Gamers vallen ook niemand lastig.
Ik zou nog wel in de herfst willen als alles geel en oranje en rood isquote:Op maandag 13 april 2020 13:57 schreef Citizen.Erased het volgende:
Japan staat ook nog op het lijstje hier
En ze blijven binnenquote:Op maandag 13 april 2020 13:56 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Gamers vallen ook niemand lastig.
In de Bollenstreek en bij de bouwmarkten niet als ik het nieuws mag geloven.quote:Op maandag 13 april 2020 13:59 schreef gcjoel het volgende:
[..]
En ze blijven binnen![]()
Zal vandaag toevallig ook wel ineens rustig zijn weer overal
Dat voelt niet hetzelfdequote:Op maandag 13 april 2020 13:33 schreef Kaneelstokje2 het volgende:
[..]
Lol.
Je kunt het toch ook gewoon opnieuw spelen erna?
Kijk maar eens op Google Maps bij de plaatselijke Hornbach met de verkeersdrukte laag aan.quote:Op maandag 13 april 2020 14:03 schreef AirwiN het volgende:
[..]
In de Bollenstreek en bij de bouwmarkten niet als ik het nieuws mag geloven.
De foto's van het lokale nieuws spraken al voor zich.quote:Op maandag 13 april 2020 14:08 schreef Chia het volgende:
[..]
Kijk maar eens op Google Maps bij de plaatselijke Hornbach met de verkeersdrukte laag aan.Bij die van mij was er 1,5 u geleden echt veel donkerrood, inmiddels is dat afgenomen tot alleen nog maar oranje en een beetje rood.
Dat had ik op Cuba!quote:Op maandag 13 april 2020 13:55 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Volgens mij ben ik toen zelfs afgevallen
Vandaag nog niet ?quote:Op maandag 13 april 2020 14:03 schreef AirwiN het volgende:
[..]
In de Bollenstreek en bij de bouwmarkten niet als ik het nieuws mag geloven.
Ik voel mij niet aangesproken. Ik zit thuis in bad.quote:Op maandag 13 april 2020 14:15 schreef Elvi het volgende:
Dinsdag dus weer een persconferentie waarin Rutte niet boos, maar teleurgesteld is in ons.
Ik was het niet hoor. Ben sinds donderdag niet meer de deur uit geweest.quote:Op maandag 13 april 2020 14:15 schreef Elvi het volgende:
Dinsdag dus weer een persconferentie waarin Rutte niet boos, maar teleurgesteld is in ons.
Afgelopen weken gebruikte ik na het tappen mijn sperma om mijn handen in te smeren. Hielp prima met die droge lucht.quote:Op maandag 13 april 2020 14:28 schreef Ruse het volgende:
ik ga alleen naar buiten om toiletpapier te halen voor het fappen
Coronadoder ontdekt.quote:Op maandag 13 april 2020 14:30 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Afgelopen weken gebruikte ik na het tappen mijn sperma om mijn handen in te smeren. Hielp prima met die droge lucht.
Slim! Met al dat handen wassenquote:Op maandag 13 april 2020 14:30 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Afgelopen weken gebruikte ik na het tappen mijn sperma om mijn handen in te smeren. Hielp prima met die droge lucht.
hm dat is wel wat tricky hoor, corona schijnt prima te gedijen in spermaquote:Op maandag 13 april 2020 14:30 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Wetende dat jij je zorgen maakt over Corona; ik wil je best van een beschermende laag voorzien hoor.quote:
Beter klaarkomen dus in de plooi van je elleboog ipv alles rond te sproeien?quote:Op maandag 13 april 2020 14:31 schreef Ruse het volgende:
[..]
hm dat is wel wat tricky hoor, corona schijnt prima te gedijen in sperma
Kon het niet goed zien op maps, ben naar de bouwmarkt gereden en binnen gekeken. Echt zoveel mensenquote:Op maandag 13 april 2020 14:08 schreef Chia het volgende:
[..]
Kijk maar eens op Google Maps bij de plaatselijke Hornbach met de verkeersdrukte laag aan.Bij die van mij was er 1,5 u geleden echt veel donkerrood, inmiddels is dat afgenomen tot alleen nog maar oranje en een beetje rood.
Die mensen die je zag reden ook allemaal naar de bouwmarkt om even binnen te kijken.quote:Op maandag 13 april 2020 14:49 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Kon het niet goed zien op maps, ben naar de bouwmarkt gereden en binnen gekeken. Echt zoveel mensen
Precies had toch verf nodigquote:Op maandag 13 april 2020 14:51 schreef Chia het volgende:
[..]
Die mensen die je zag reden ook allemaal naar de bouwmarkt om even binnen te kijken.En eenmaal daar kun je net zo goed gelijk wat komen, want er is toch een maximum aan het aantal mensen dat naar binnen mag.
De verf was essentieel voor vandaag?quote:Op maandag 13 april 2020 14:55 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Precies had toch verf nodig![]()
Maar hier was maar 3 man ofzo.
Is dit jouw idee van 'een beetje leuk houden'? 🤔quote:Op maandag 13 april 2020 14:55 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
De verf was essentieel voor vandaag?
Je hebt gelijk.quote:Op maandag 13 april 2020 15:09 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Is dit jouw idee van 'een beetje leuk houden'? 🤔
Kijk mij eens actief positief interveniëren.quote:Op maandag 13 april 2020 15:14 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Je hebt gelijk.
@:Lospedrosa wat was je van plan om te gaan schilderen? En welke kleur heb je gekocht?
gaat bij mij ook wat moeizaam vandaag, ben wel aan het werk gegaan maar krijg weinig gedaan en de dag is alweer bijna voorbijquote:Op maandag 13 april 2020 15:55 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Heb na dit lange weekend helemaal geen zin meer in werken.
Hoezo werk je nu?quote:Op maandag 13 april 2020 16:09 schreef Ruse het volgende:
[..]
gaat bij mij ook wat moeizaam vandaag, ben wel aan het werk gegaan maar krijg weinig gedaan en de dag is alweer bijna voorbij
hoezo niet, genoeg te doen qua werk. als het bureau gezond blijft produceren houden onze opdrachtgevers hopelijk vertrouwen en blijft er werk binnenkomenquote:
Maar het is Pasen? Morgen kun je ook weer gezond producerenquote:Op maandag 13 april 2020 16:15 schreef Ruse het volgende:
[..]
hoezo niet, genoeg te doen qua werk. als het bureau gezond blijft produceren houden onze opdrachtgevers hopelijk vertrouwen en blijft er werk binnenkomen
Hahahaha nu al.quote:Op maandag 13 april 2020 16:20 schreef Citizen.Erased het volgende:
Ik zie dat ineens een tweede creditcard heb. Eens even kijken hoe die erbij gekomen is.
Dat verklaart waarom Cali de hele dag nog niet heeft gepost. Druk met shoppen nu waarschijnlijk.quote:Op maandag 13 april 2020 16:20 schreef Citizen.Erased het volgende:
Ik zie dat ineens een tweede creditcard heb. Eens even kijken hoe die erbij gekomen is.
quote:
Had het kunnen weten.quote:Op maandag 13 april 2020 16:21 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat verklaart waarom Cali de hele dag nog niet heeft gepost. Druk met shoppen nu waarschijnlijk.
vandaag toch ook? het is gewoon maandag hoorquote:Op maandag 13 april 2020 16:17 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Maar het is Pasen? Morgen kun je ook weer gezond produceren
Het is paasmaandag. Helemaal geen gewone maandag.quote:Op maandag 13 april 2020 16:24 schreef Ruse het volgende:
[..]
vandaag toch ook? het is gewoon maandag hoor
Wat fijn dat je het vraagt.quote:Op maandag 13 april 2020 15:14 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Je hebt gelijk.
@:Lospedrosa wat was je van plan om te gaan schilderen? En welke kleur heb je gekocht?
Ah ik heb geen last van hart voor de zaak. Dat is het verschil denk ik.quote:Op maandag 13 april 2020 16:24 schreef Ruse het volgende:
[..]
vandaag toch ook? het is gewoon maandag hoor
Poah echt niet.quote:Op maandag 13 april 2020 16:25 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Ah ik heb geen last van hart voor de zaak. Dat is het verschil denk ik.
Goed bezig!quote:Op maandag 13 april 2020 16:25 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Wat fijn dat je het vraagt.
Het waren wat hardhouten latten voor een rot plekje en Sikkens EPS in de kleur RAL9010.
ik werk voor een klein zaakje, 10 manquote:Op maandag 13 april 2020 16:25 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Welquote:Op maandag 13 april 2020 12:24 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Selectieve waarneming van je. Het is niet altijd en het is niet alleen Faxie.
Ik wacht nog even met mijn ware aard laten zienquote:
Ja, maar definitief nieuws komt morgen. Maar 't klinkt allemaal niet goed...quote:Op maandag 13 april 2020 15:34 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Wat nieuws vanuit je werk gehoord?
in Portugal hebben ze zelfs nog communisten toch? is er een beetje een vangnet daar?quote:Op maandag 13 april 2020 16:48 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ja, maar definitief nieuws komt morgen. Maar 't klinkt allemaal niet goed...
Sowieso een hart hebbenquote:Op maandag 13 april 2020 16:25 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Communisten heb je zelfs in Nederland nog johquote:Op maandag 13 april 2020 16:49 schreef Ruse het volgende:
[..]
in Portugal hebben ze zelfs nog communisten toch? is er een beetje een vangnet daar?
Toch nog iemand die hard van je wordt. Oh wacht....quote:
Dat jaquote:Op maandag 13 april 2020 16:55 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Zolang mijn baas doet alsof hij mij goed betaald, doe ik alsof ik hard werk.
Zelfs jij zit slap te ouwehoerenquote:Op maandag 13 april 2020 16:54 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Toch nog iemand die hard van je wordt. Oh wacht....
Ik word idd niet hard van jou.quote:
En nog een andere.quote:
O! Ja! Dat wil ik van de week ook doen! Eens kijken!quote:Op maandag 13 april 2020 17:12 schreef Lospedrosa het volgende:
Hmm eten opgehaald van een toprestaurant hier. Pastinaaksoep, carpaccio, garnalen cocktail, brood met saus, tapas en sushi, en brownies.
Niet erg coherent menu voor een toprestaurant.quote:Op maandag 13 april 2020 17:12 schreef Lospedrosa het volgende:
Hmm eten opgehaald van een toprestaurant hier. Pastinaaksoep, carpaccio, garnalen cocktail, brood met saus, tapas en sushi, en brownies.
Klinkt niet topquote:Op maandag 13 april 2020 17:12 schreef Lospedrosa het volgende:
quote:Op maandag 13 april 2020 17:25 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Niet erg coherent menu voor een toprestaurant.
Ik bedoel: ziet er goed uit![]()
Ik ga zelf maar een 3-gangenmenu samenstellen; of anders even kijken wat ze hier in de buurt nog hebben.quote:
Wel idd wat anders dan wat ik hier bij de goede restaurants voorbij zie komenquote:
Je zorgt zo goed voor mequote:Op maandag 13 april 2020 17:46 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik ga zelf maar een 3-gangenmenu samenstellen; of anders even kijken wat ze hier in de buurt nog hebben.
Vooral de combinatie schreeuwt: wereldrestaurantquote:Op maandag 13 april 2020 17:46 schreef Californium het volgende:
[..]
Wel idd wat anders dan wat ik hier bij de goede restaurants voorbij zie komen
Tomaten soep met Italiaanse bol?quote:Op maandag 13 april 2020 17:46 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik ga zelf maar een 3-gangenmenu samenstellen; of anders even kijken wat ze hier in de buurt nog hebben.
Ik twijfel voor komend weekend.quote:Op maandag 13 april 2020 17:46 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Misschien neem ik hem wel meequote:Op maandag 13 april 2020 17:48 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Pas als hij je meeneemt naar tribeca later
Dubbel date?quote:
Ik moet er ook even over nadenken; heb nog maar 1 oven helaas dus beetje beperkt in mijn gerechtenquote:Op maandag 13 april 2020 17:48 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Tomaten soep met Italiaanse bol?
Ik bedoel, jij rammelt wel een 3 gangen menutje uit je mouw.
Na is een kaasplankje met kweekpeergelei.quote:Op maandag 13 april 2020 17:55 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik moet er ook even over nadenken; heb nog maar 1 oven helaas dus beetje beperkt in mijn gerechten
Jij bent echt een man naar mijn hart.quote:Op maandag 13 april 2020 17:55 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik moet er ook even over nadenken; heb nog maar 1 oven helaas dus beetje beperkt in mijn gerechten
Als ik wat geld “gespaard” heb dan gaat dat gebeurenquote:
Daarna heb je Nog een zoet nagerecht nodig gekkiequote:Op maandag 13 april 2020 17:58 schreef Californium het volgende:
[..]
Na is een kaasplankje met kweekpeergelei.
Dat heeft geen oven nodig
O wowquote:Op maandag 13 april 2020 17:59 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Daarna heb je Nog een zoet nagerecht nodig gekkie
Bosvruchtensorbet met aardbei; framboos; blauwe bessen; amandelcrumble; chocolade mousse.quote:Op maandag 13 april 2020 17:59 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Daarna heb je Nog een zoet nagerecht nodig gekkie
quote:Op maandag 13 april 2020 18:06 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Bosvruchtensorbet met aardbei; framboos; blauwe bessen; amandelcrumble; chocolade mousse.
Maar ik kan mijn goede ideeen hier niet meer allemaal gaan posten, dan gaat het verrassingseffect er vanaf.
OMG wat gay.quote:Op maandag 13 april 2020 18:06 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Bosvruchtensorbet met aardbei; framboos; blauwe bessen; amandelcrumble; chocolade mousse.
Maar ik kan mijn goede ideeen hier niet meer allemaal gaan posten, dan gaat het verrassingseffect er vanaf.
App me dan. Foodpornquote:Op maandag 13 april 2020 18:06 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
ftfyquote:Op maandag 13 april 2020 17:58 schreef Californium het volgende:
[..]
kaasplankje met kwee k peergelei.
CE jij weet veel van licht toch?we gaan de woonkamer vernieuwen.quote:Op maandag 13 april 2020 17:46 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
zou gewoon TL-balkje in het midden doenquote:Op maandag 13 april 2020 18:30 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
CE jij weet veel van licht toch?we gaan de woonkamer vernieuwen.
Is een vrij grote ruimte in L vorm.
Alle muren plafonds en vloeren worden vernieuwd.
Langs het plafond laten we een brede gipsen plint maken.
Maar hoe zou jij de verlichting doen?
Dexter-chique.quote:Op maandag 13 april 2020 18:31 schreef Ruse het volgende:
[..]
zou gewoon TL-balkje in het midden doen
Daarom vraag ik CE ook.quote:Op maandag 13 april 2020 18:31 schreef Ruse het volgende:
[..]
zou gewoon TL-balkje in het midden doen
ik dacht meer aan midden-oosterse bistro-chiquequote:
Dacht zelf meer aan een discobal en neon aan de muur.quote:Op maandag 13 april 2020 18:32 schreef Ruse het volgende:
[..]
ik dacht meer aan midden-oosterse bistro-chique
well there you goquote:Op maandag 13 april 2020 18:36 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Dacht zelf meer aan een discobal en neon aan de muur.
YouTube-gamer-chique.quote:
Zonder verder te weten hoe de lichtinval is en waar je verschillende woongedeeltes in je huis hebt raad ik altijd een combinatie van verschillende type lampen aan (dus niet alleen plafonnières, maar boven je eetkamer tafel een goede lamp; bij je bank een staande lamp; etc.). Denk even goed na waar je eetkamertafel komt te staan; niets lelijkers dan een strip over het plafond omdat je niet goed bedacht had waar de tafel kwam te staan.quote:Op maandag 13 april 2020 18:30 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
CE jij weet veel van licht toch?we gaan de woonkamer vernieuwen.
Is een vrij grote ruimte in L vorm.
Alle muren plafonds en vloeren worden vernieuwd.
Langs het plafond laten we een brede gipsen plint maken.
Maar hoe zou jij de verlichting doen?
Toen ik het huis kocht hing er een discobal op de WC; eigenlijk jammer dat ik die weggehaald heb.quote:Op maandag 13 april 2020 18:36 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Dacht zelf meer aan een discobal en neon aan de muur.
Dat heb ik ook weleens gezien!quote:Op maandag 13 april 2020 18:44 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Toen ik het huis kocht hing er een discobal op de WC; eigenlijk jammer dat ik die weggehaald heb.
Ban?quote:
Ah kijk, dat zijn tips.quote:Op maandag 13 april 2020 18:41 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Zonder verder te weten hoe de lichtinval is en waar je verschillende woongedeeltes in je huis hebt raad ik altijd een combinatie van verschillende type lampen aan (dus niet alleen plafonnières, maar boven je eetkamer tafel een goede lamp; bij je bank een staande lamp; etc.). Denk even goed na waar je eetkamertafel komt te staan; niets lelijkers dan een strip over het plafond omdat je niet goed bedacht had waar de tafel kwam te staan.
Hier komt de basis wel voorbij:
Als je overweegt om spotjes in het platfond te maken denk even na wat het doel van die spotjes gaat zijn en maak geen "banen" met spotjes door je hele woonkamer bij voorkeur (en zorg dat je de spots zoveel mogelijk in groepen aan/uit kan zetten). In principe kun je zonder; maar voor grotere woonkamers is het af en toe wel handig.
Grolsch of kornuit gaf eens zo'n lamp weg, die heeft wel een paar maanden op de wc gehangen hierquote:Op maandag 13 april 2020 18:44 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Toen ik het huis kocht hing er een discobal op de WC; eigenlijk jammer dat ik die weggehaald heb.
Ik ben op zich ook wel van van Hue verlichting; de spots zijn ook best wel ok. Zeker als je iets specifieks uit wil lichten (kan inderdaad ook indirect).quote:Op maandag 13 april 2020 18:45 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ah kijk, dat zijn tips.
We hebben nu voor de raamkanten langs een verborgen gordijnrail door een houtenkoof met indirecte verlichting door (Hue) spots.
Dat beviel me goed. Vnl de diverse sferen. Maar de kloof slopen we eraf.
Denk wel aan zeer platte spots in de gipsen plint langs het plafond aan de raamkanten weer door ze van houtframe en gipsplaat te maken.
Maar het plafond is beton dus we kunnen niet zo de punten bepalen.
Kaneelstokje2quote:Op maandag 13 april 2020 18:56 schreef Kaneelstokje2 het volgende:
[..]
Waarom moet je zo'n stoute boy zijn?
bad boys for life ja toch je weetquote:Op maandag 13 april 2020 18:56 schreef Kaneelstokje2 het volgende:
[..]
Daar worden de vrouwtjes nat vanquote:Op maandag 13 april 2020 18:56 schreef Kaneelstokje2 het volgende:
[..]
Zo nat als de Sahara in jouw gevalquote:
maar even serieus, je kan wel leuk zo'n algemeen Amerikaans Philips filmpje volgen over dat je uit hun collectie 4 verschillende types toe moet passenquote:Op maandag 13 april 2020 18:45 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ah kijk, dat zijn tips.
We hebben nu voor de raamkanten langs een verborgen gordijnrail door een houtenkoof met indirecte verlichting door (Hue) spots.
Dat beviel me goed. Vnl de diverse sferen. Maar de kloof slopen we eraf.
Denk wel aan zeer platte spots in de gipsen plint langs het plafond aan de raamkanten weer door ze van houtframe en gipsplaat te maken.
Maar het plafond is beton dus we kunnen niet zo de punten bepalen.
hey de sahara was vroeger zee jaquote:Op maandag 13 april 2020 19:00 schreef Californium het volgende:
[..]
Zo nat als de Sahara in jouw geval
Het legt wel de basis uit, en zorgt er hopelijk voor dat je niet alleen maar spots en/of plafonnières in huis haalt. Stijl van je interieur speelt ook wel mee, maar ik gooi thuis ook vanalles door elkaar.quote:Op maandag 13 april 2020 19:00 schreef Ruse het volgende:
[..]
maar even serieus, je kan wel leuk zo'n algemeen Amerikaans Philips filmpje volgen over dat je uit hun collectie 4 verschillende types toe moet passenmaar het hangt er behoorlijk vanaf wat voor je huis je hebt en wat voor stijl je in je interieur wil
Vroeger ja. Maar het is nog net niet de droogste plek op aarde dus het kon ergerquote:
Wist je nog een beetje hoe het moet?quote:Op maandag 13 april 2020 19:00 schreef Californium het volgende:
[..]
Zo nat als de Sahara in jouw geval
quote:
oh nee dan is het goedquote:Op maandag 13 april 2020 19:03 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Het legt wel de basis uit, en zorgt er hopelijk voor dat je niet alleen maar spots en/of plafonnières in huis haalt. Stijl van je interieur speelt ook wel mee, maar ik gooi thuis ook vanalles door elkaar.
We zouden een beetje sociaal doen hè, het nieuwe 1,5m bestaan.quote:Op maandag 13 april 2020 19:08 schreef Faxie het volgende:
[..]
Als het kwijl langs beide kanten loopt is ie waterpas he
Je kan niet voorzichtig genoeg zijn in deze tijd.quote:Op maandag 13 april 2020 19:11 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
We zouden een beetje sociaal doen hè, het nieuwe 1,5m bestaan.
Je hebt de zomer in je bolquote:Op maandag 13 april 2020 21:50 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Inderdaad. Weinig zin om te werken morgen en moet eerst nog zomerbanden erop laten leggen.
Ik zie het zonnig in inderdaadquote:
Ik laat ze liever nu wisselen; als straks iedereen weer gaat werken zal het wel superdruk zijn ineens. Dit jaar een keer er aan gedacht voor de verandering.quote:Op maandag 13 april 2020 21:54 schreef Faxie het volgende:
Zomerbanden bleh. Doe ik in de week van koningsdag, ben ik week vrij.
Mijn garage zat stampensvol.quote:Op maandag 13 april 2020 21:55 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik zie het zonnig in inderdaad
[..]
Ik laat ze liever nu wisselen; als straks iedereen weer gaat werken zal het wel superdruk zijn ineens. Dit jaar een keer er aan gedacht voor de verandering.
Bij mij normaal ook, maar vorige. week een afspraak gemaakt en kan morgen al terecht. Voor de onderhoudsbeurt was het ook echt binnen een week.quote:
Ga nu even online boeken.quote:Op maandag 13 april 2020 22:00 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Bij mij normaal ook, maar vorige. week een afspraak gemaakt en kan morgen al terecht. Voor de onderhoudsbeurt was het ook echt binnen een week.
OKquote:
Daar zijn dissertaties over vol geschreven.quote:Op maandag 13 april 2020 22:20 schreef Californium het volgende:
Ik had m niet eens door. Noemen we het nu een garage ja
Over garages?quote:Op maandag 13 april 2020 22:22 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Daar zijn dissertaties over vol geschreven.
Ik raak in de war hiervanquote:
Misschien heeft ze wel een fiets.quote:Op maandag 13 april 2020 23:22 schreef Elvi het volgende:
Gebruik je dit ook als openingszin? "Hee meisje, heb je een garage of een fietsenstalling?![]()
"
Parkeren langs de weg.quote:Op maandag 13 april 2020 23:22 schreef Elvi het volgende:
Gebruik je dit ook als openingszin? "Hee meisje, heb je een garage of een fietsenstalling?![]()
"
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |