Niet aan salmonellaschijterij?quote:Op zondag 12 april 2020 20:27 schreef CherryLips het volgende:
Gister ook lekker cakebeslag zitten kanen
Ik heb hier niks gelezen, krijg in Pokemon een cadeautje uit zijn thuis gym toegestuurd.quote:Op zondag 12 april 2020 21:29 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Jezus, dat lag er ook niet dik bovenop Ofzo
Hahaha mooi dit. Detective Debby!quote:Op zondag 12 april 2020 21:36 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ik heb hier niks gelezen, krijg in Pokemon een cadeautje uit zijn thuis gym toegestuurd.
Hoho Cali is uitgelogd. Geneukt en weer ingelogd.quote:Op zondag 12 april 2020 21:39 schreef Elvi het volgende:
"ik date geen fokkers"je kunt mannen ook echt niet vertrouwen he.
Hebben inderdaad maar een paar maanden om elkaar heen gedraaid.quote:Op zondag 12 april 2020 21:43 schreef Elvi het volgende:
[..]
Ik zou aantekeningen maken Fax, dit is best snel gegaan.
Niet nodigquote:Op zondag 12 april 2020 21:43 schreef Elvi het volgende:
[..]
Ik zou aantekeningen maken Fax, dit is best snel gegaan.
Fuck! Daar had ik niet eens over nagedachtquote:Op zondag 12 april 2020 21:36 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ik heb hier niks gelezen, krijg in Pokemon een cadeautje uit zijn thuis gym toegestuurd.
Nu kunnen jullie openlijk klef doenquote:Op zondag 12 april 2020 21:46 schreef Californium het volgende:
[..]
Fuck! Daar had ik niet eens over nagedacht
Valt me mee dat ik dat nog eerder had gedaan danquote:
Waarom heb ik jou niet in PoGo.quote:Op zondag 12 april 2020 21:46 schreef Californium het volgende:
[..]
Huh? Niet? Wel toch?quote:Op zondag 12 april 2020 22:01 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Waarom heb ik jou niet in PoGo.
Omdat je een stalker bent?quote:Op zondag 12 april 2020 22:01 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Waarom heb ik jou niet in PoGo.
Iig een goed detective. Want ik kijk er niet eens naquote:
Ik ben wel opgelucht.quote:Op zondag 12 april 2020 22:04 schreef Californium het volgende:
[..]
Iig een goed detective. Want ik kijk er niet eens na![]()
Duh!quote:Op zondag 12 april 2020 22:06 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Gaat de dubbel-date nog wel door nu?
Duh! bel date?quote:
Mag allemaalquote:
Jij aast op 2 kutjes hè?quote:Op zondag 12 april 2020 22:06 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Gaat de dubbel-date nog wel door nu?
Mooiste is dat ik het pas realiseerde nadat de afbeelding al weg wasquote:Op zondag 12 april 2020 21:46 schreef Californium het volgende:
[..]
Screenshot kopen?quote:Op zondag 12 april 2020 22:45 schreef Debsterr het volgende:
Mooiste is dat ik het pas realiseerde nadat de afbeelding al weg was
Arme CE. Doe je hard je best om Cali aan te duwen en ligt zij verveeld aan pokestops te draaien.quote:
Wel chill hoor, is een vanuit huis bereikbare gym nuquote:Op zondag 12 april 2020 22:54 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Arme CE. Doe je hard je best om Cali aan te duwen en ligt zij verveeld aan pokestops te draaien.
Ook voor jou? CE is je buurman? CE is koffiemeneer?quote:Op zondag 12 april 2020 22:55 schreef Debsterr het volgende:
Wel chill hoor, is een vanuit huis bereikbare gym nu
quote:Op zondag 12 april 2020 22:56 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ook voor jou? CE is je buurman? CE is koffiemeneer?
Nu valt Debsterr door de mand. Ze vallen wel met bosjes vandaag zeg.quote:Op zondag 12 april 2020 22:56 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ook voor jou? CE is je buurman? CE is koffiemeneer?
Eitjes zoeken met Pasen zal nooit meer hetzelfde zijn. Pas maar op dat je ze niet bevrucht.quote:Op zondag 12 april 2020 22:57 schreef Citizen.Erased het volgende:
Nu valt Debsterr door de mand. Ze vallen wel met bosjes vandaag zeg.
Noem je CE nou dik?quote:Op zondag 12 april 2020 21:29 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Jezus, dat lag er ook niet dik bovenop Ofzo
Perfecte dag om binnen te blijven!quote:Op maandag 13 april 2020 10:04 schreef Lospedrosa het volgende:
Het is kil vandaag.
Mmm maar niet op de fiets. Eerst sporten en vanmiddag filmmiddag
ik vind cali wel iemand voor bovenop eigenlijk, en nee, ik zeg niet dat zij dik isquote:
'even' naar de bouwmarkt en de stortquote:
dat zijn goeie klusjesquote:Op maandag 13 april 2020 10:57 schreef gcjoel het volgende:
Mijn klusjes zijn weer eten gerelateerd.
Wil atjar maken en ga bietjes inmaken.
Ja zo richting Domburgquote:Op maandag 13 april 2020 11:21 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik probeer het een beetje leuk te houden.
Ga je vandaag kiten?
wat probeer je leuk te houden dan, Faxie's leven?quote:Op maandag 13 april 2020 11:21 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ga je vandaag kiten?
Vast kitemeisje die terug is bij dr exquote:Op maandag 13 april 2020 11:23 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Zo je hebt er zin aan.
Maar klote van kitemeisje. Na dissen een frissen.
Natuurlijk. Beetje sociale controle hier op FOK!quote:Op maandag 13 april 2020 11:23 schreef Ruse het volgende:
[..]
wat probeer je leuk te houden dan, Faxie's leven?
Faxie heeft ook liefde nodig he.quote:Op maandag 13 april 2020 11:24 schreef Californium het volgende:
[..]
Vast kitemeisje die terug is bij dr ex
Moet ie maar eens niet voor hopeloze gevallen gaanquote:
dat zijn de enigen die overblijven toch?quote:Op maandag 13 april 2020 11:26 schreef Californium het volgende:
[..]
Moet ie maar eens niet voor hopeloze gevallen gaan
Kan ik altijd wel waarderen; mensen met torenhoge ambities.quote:Op maandag 13 april 2020 11:21 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Noem je Faxie nou een hopeloos geval?quote:Op maandag 13 april 2020 11:27 schreef Ruse het volgende:
[..]
dat zijn de enigen die overblijven toch?
de meeste mannen zijn hopeloze gevallen, ik doelde op vrouwenquote:Op maandag 13 april 2020 11:29 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Noem je Faxie nou een hopeloos geval?
Voor jou bedoel je?quote:Op maandag 13 april 2020 11:26 schreef Californium het volgende:
[..]
Moet ie maar eens niet voor hopeloze gevallen gaan
I beg to differ.quote:Op maandag 13 april 2020 11:41 schreef Faxie het volgende:
Maar geen idee hoe het met kitemeisje is. Lekker boeiend, hoor vroeg of laat vast nog wel iets.
Nu al de beste post van de dag.quote:Op maandag 13 april 2020 11:39 schreef Ruse het volgende:
[..]
de meeste mannen zijn hopeloze gevallen, ik doelde op vrouwen
ftfyquote:Op maandag 13 april 2020 11:57 schreef Californium het volgende:
Zo hopeloos ben ik nou ook weer niet.![]()
Rude.quote:Op maandag 13 april 2020 11:27 schreef Ruse het volgende:
[..]
dat zijn de enigen die overblijven toch?
Zou 'ie een typefoutje hebben gemaakt toen hij zijn account aanmaakte?quote:
quote:Op maandag 13 april 2020 12:06 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Zou 'ie een typefoutje hebben gemaakt toen hij zijn account aanmaakte?
Ik zit nu op mijn handen en probeer niet passief agressief te reageren.quote:Op maandag 13 april 2020 12:14 schreef Lospedrosa het volgende:
Waarom is het hier altijd zo passief agressief?
Selectieve waarneming van je. Het is niet altijd en het is niet alleen Faxie.quote:Op maandag 13 april 2020 12:19 schreef Lospedrosa het volgende:
Nee maar serieus?
Altijd Faxie erdoorhalen is op een gegeven moment ook niet leuk.
bij Faxie is het ook niet passief toch?quote:Op maandag 13 april 2020 12:19 schreef Lospedrosa het volgende:
Nee maar serieus?
Altijd Faxie erdoorhalen is op een gegeven moment ook niet leuk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |