Niet aan salmonellaschijterij?quote:Op zondag 12 april 2020 20:27 schreef CherryLips het volgende:
Gister ook lekker cakebeslag zitten kanen
Ik heb hier niks gelezen, krijg in Pokemon een cadeautje uit zijn thuis gym toegestuurd.quote:Op zondag 12 april 2020 21:29 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Jezus, dat lag er ook niet dik bovenop Ofzo
Hahaha mooi dit. Detective Debby!quote:Op zondag 12 april 2020 21:36 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ik heb hier niks gelezen, krijg in Pokemon een cadeautje uit zijn thuis gym toegestuurd.
Hoho Cali is uitgelogd. Geneukt en weer ingelogd.quote:Op zondag 12 april 2020 21:39 schreef Elvi het volgende:
"ik date geen fokkers"je kunt mannen ook echt niet vertrouwen he.
Hebben inderdaad maar een paar maanden om elkaar heen gedraaid.quote:Op zondag 12 april 2020 21:43 schreef Elvi het volgende:
[..]
Ik zou aantekeningen maken Fax, dit is best snel gegaan.
Niet nodigquote:Op zondag 12 april 2020 21:43 schreef Elvi het volgende:
[..]
Ik zou aantekeningen maken Fax, dit is best snel gegaan.
Fuck! Daar had ik niet eens over nagedachtquote:Op zondag 12 april 2020 21:36 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ik heb hier niks gelezen, krijg in Pokemon een cadeautje uit zijn thuis gym toegestuurd.
Nu kunnen jullie openlijk klef doenquote:Op zondag 12 april 2020 21:46 schreef Californium het volgende:
[..]
Fuck! Daar had ik niet eens over nagedacht
Valt me mee dat ik dat nog eerder had gedaan danquote:
Waarom heb ik jou niet in PoGo.quote:Op zondag 12 april 2020 21:46 schreef Californium het volgende:
[..]
Huh? Niet? Wel toch?quote:Op zondag 12 april 2020 22:01 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Waarom heb ik jou niet in PoGo.
Omdat je een stalker bent?quote:Op zondag 12 april 2020 22:01 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Waarom heb ik jou niet in PoGo.
Iig een goed detective. Want ik kijk er niet eens naquote:
Ik ben wel opgelucht.quote:Op zondag 12 april 2020 22:04 schreef Californium het volgende:
[..]
Iig een goed detective. Want ik kijk er niet eens na![]()
Duh!quote:Op zondag 12 april 2020 22:06 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Gaat de dubbel-date nog wel door nu?
Duh! bel date?quote:
Mag allemaalquote:
Jij aast op 2 kutjes hè?quote:Op zondag 12 april 2020 22:06 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Gaat de dubbel-date nog wel door nu?
Mooiste is dat ik het pas realiseerde nadat de afbeelding al weg wasquote:Op zondag 12 april 2020 21:46 schreef Californium het volgende:
[..]
Screenshot kopen?quote:Op zondag 12 april 2020 22:45 schreef Debsterr het volgende:
Mooiste is dat ik het pas realiseerde nadat de afbeelding al weg was
Arme CE. Doe je hard je best om Cali aan te duwen en ligt zij verveeld aan pokestops te draaien.quote:
Wel chill hoor, is een vanuit huis bereikbare gym nuquote:Op zondag 12 april 2020 22:54 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Arme CE. Doe je hard je best om Cali aan te duwen en ligt zij verveeld aan pokestops te draaien.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |