Sommigen hier kunnen de dalende lijn nog niet accepteren.quote:Op zondag 12 april 2020 16:51 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Dat is er alleen niet, en ik zie dagelijks dit soort angstige posts terwijl het blijft dalen
Vreemd he
Hou je jas aan dan: Coronavierende jongeren kunnen eigendommen op politiebureau ophalenquote:Op zondag 12 april 2020 16:50 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
Blijf jij lekker thuis, ik zit heerlijk in het zonnetje en ga zo lekker bbqen met wat maatjes.
Ja leuk maar in crisistijd wachten op onderzoeken die nog maanden of misschien wel jaren op zich laten wachten is vragen om nog meer doden.quote:Op zondag 12 april 2020 16:43 schreef Vallon het volgende:
[..]
Ja...... en dan mag het ? Omdat e.o.a. "Mengele" het deed, is dat geen reden het dan ook maar te doen.
Een huisarts mag geen experimentele behandeling uitvoeren, voorstellen of voorschrijven. Dat hij een eigen "mening" heeft of wil opvallen, is prima en dient hij voor zich(zelf) te houden.
In wat voor wereld denk jij te leven?quote:Op zondag 12 april 2020 16:48 schreef Markesh het volgende:
[..]
Jij begrijpt iets overduidelijk niet.
Er zijn maatregelen genomen waar iedereen zich aan heeft te houden.
De oproep is binnen blijven met Pasen.
Echter de trollen reageren hier massaal dat het allemaal moet kunnen want ze houden 1.5 meter afstand.
Nee, het kan niet wat hier gebeurd.
Als het geen probleem was zouden ze ook niet ingrijpen.
quote:Op zondag 12 april 2020 16:48 schreef Arts-assistent het volgende:
[..]
Wat hij voorschrijft heeft relatief groot risico op de levensbedreige de hartritmestoor is Torsades des Points. Daarom mag het alleen in ziekenhuissetting.
En nu?quote:Op zondag 12 april 2020 16:43 schreef _I het volgende:
Het zijn de huisartsen die eerste lijn zijn. Die horen alle mensen die niet naar het ziekenhuis mogen van het GGD. Of een test krijgen.
Als het RIVM een hele bevolking ziek wil hebben, voor een groepsimmuniteit die niet bewezen is bij een onbekend virus vinden we het prachtig. Maar als een arts iets doet wat velen met hem geprobeerd hebben, dan mag het niet en is het een kwakzalver.
Selectieve verontwaardiging much. 100 x liever een huisarts die mij kent en niets zou doen om mij kwaad te doen, dan die mengele-tiepes in de regering en bij het RIVM.
Niets uit context. Je begrijpt niet wat flatten the curve betekent. Je kan mensen niets gecontroleerd laten ondergaan, dat is hetzelfde als de doden accepteren in een lang tijdsbestek.quote:Op zondag 12 april 2020 16:53 schreef Vallon het volgende:
[..]
Dat is natuurlijk het verhaal uit context en verkeerd duiden.
Het RIVM wil(de) niets en men is zich terdege van bewust - en aantoonbaar - dat het aandoening door virus, met de kennis en middelen van nu niet te genezen en noch te voorkomen is.
Het is dan zaak de besmetting zo gecontroleerd mogelijk te ondergaan.
De wijze waarop, kun je dan (ver)werpen of desgewenst framen.
a) Ride The Hill
b) Flatten The Curve
c) Waiting For Cousteau.
Die huisarts (en andere charlatans) roepen dat zij het kunnen genezen.
Ik zou graag een erkende bron zien die dat met bewijs onderbouwd.
Dat soort miesgazzers moet gelijk voor de rest van hun leven verboden worden om ook maar in de buurt van hun zorgvak te komen. Zelfs als die arts inhoudelijk gelijk heeft, is de weg van rechtvaardiging niet via patiënten maar via de beroepsgroep.
Nederland laat zien dat het een volwassen en nuchter volkje isquote:Op zondag 12 april 2020 16:55 schreef Blueheeler het volgende:
Zo'n intelligente lockdown laat wel mooi zien wie er niet intelligent is
Hier gaat niemand mee akkoord. Dit kun je niet langer doortrekken.quote:Op zondag 12 april 2020 16:54 schreef Smack10 het volgende:
[..]
https://www.telegraaf.nl/(...)ockdown-tot-eind-mei
De strengste maatregelen in Frankrijk en nog helpt het niet..
Iedereen de regering beu, geen vertrouwen meer in de aanpak en mensen vrezen voor hun economische toekomst..![]()
Dan doen wij het nog zo slecht niet hier.
Misschien zijn de regels het probleem? De WHO zei dat het gezin/thuis de grootste risicoplek is.quote:Op zondag 12 april 2020 16:54 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Iedereen de regering beu, geen vertrouwen meer in de aanpak en mensen vrezen voor hun economische toekomst..![]()
Nu niets. Als ik geen toegang krijg tot een ziekenhuis, want het GGD vindt het niet nodig en ik denk dat ik er in blijf, mag mijn huisarts alles erin stoppen wat ze wil.quote:
3 week geleden stonden er ook mega rijen bij de koffieshops, bouwmarkten propvol en supermarkten volquote:Op zondag 12 april 2020 16:54 schreef Markesh het volgende:
[..]
Daar is ook een week of 3-4 voor nodig voor we dat gaan terugzien slimmerd
Zullen wel weer gaan staken binnenkortquote:Op zondag 12 april 2020 16:54 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Dit is er eentje uit de categorie 'bedden zijn gevaarlijk, want de meeste mensen overlijden in bed'.quote:Op zondag 12 april 2020 16:56 schreef _I het volgende:
[..]
De WHO zei dat het gezin/thuis de grootste risicoplek is.
1 en 1 is 2.
Minder Baywatch kijkenquote:Op zondag 12 april 2020 16:58 schreef _I het volgende:
[..]
(die dan niet meer reanimeren, want covid).
In wat voor wereld ik denk te leven?quote:Op zondag 12 april 2020 16:55 schreef ffono het volgende:
[..]
In wat voor wereld denk jij te leven?
Denk jij nou echt dat iedereen zich netjes aan alles gaat houden?
Een klinische wereld bestaat niet
Van stof krijg je nekkramp en van nekkramp kan je doodgaanquote:Op zondag 12 april 2020 17:00 schreef DireStraits7 het volgende:
[..]
Dit is er eentje uit de categorie 'bedden zijn gevaarlijk, want de meeste mensen overlijden in bed'.
quote:Op zondag 12 april 2020 16:58 schreef _I het volgende:
[..]
Liever dat, dan wachten tot ik een hartaanval krijg en eindelijk een ambulance mag bellen (die dan niet meer reanimeren, want covid).
De WHO zijn de grootste criminelen die er zijn. Die lopen de boel enorm te vertragen.quote:Op zondag 12 april 2020 17:00 schreef DireStraits7 het volgende:
[..]
Dit is er eentje uit de categorie 'bedden zijn gevaarlijk, want de meeste mensen overlijden in bed'.
Dit.quote:Op zondag 12 april 2020 16:43 schreef _I het volgende:
Het zijn de huisartsen die eerste lijn zijn. Die horen alle mensen die niet naar het ziekenhuis mogen van het GGD. Of een test krijgen.
Als het RIVM een hele bevolking ziek wil hebben, voor een groepsimmuniteit die niet bewezen is bij een onbekend virus vinden we het prachtig. Maar als een arts iets doet wat velen met hem geprobeerd hebben, dan mag het niet en is het een kwakzalver.
Selectieve verontwaardiging much. 100 x liever een huisarts die mij kent en niets zou doen om mij kwaad te doen, dan die mengele-tiepes in de regering en bij het RIVM.
Aanscherping richtlijnen voor tijdens een reanimatiequote:
Niet zo raar praten.quote:Op zondag 12 april 2020 16:58 schreef Doublepain het volgende:
[..]
3 week geleden stonden er ook mega rijen bij de koffieshops, bouwmarkten propvol en supermarkten vol
We zien daar nu ook het effect ervan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |