Ja...... en dan mag het ? Omdat e.o.a. "Mengele" het deed, is dat geen reden het dan ook maar te doen.quote:Op zondag 12 april 2020 16:36 schreef Gehrman het volgende:
[..]
Die kuur heeft hij niet zelf verzonnen he. Zijn ook diverse artsen in andere landen die er succes mee hebben.
Een arts mag medicatie voorschrijven, er is helemaal nog niks officieels voor covid-19. Dat is nog allemaal in onderzoek.quote:Op zondag 12 april 2020 16:43 schreef Vallon het volgende:
[..]
Ja...... en dan mag het ? Omdat e.o.a. "Mengele" het deed, is dat geen reden het dan ook maar te doen.
Een huisarts mag geen experimentele behandeling uitvoeren, voorstellen of voorschrijven. Dat hij een eigen "mening" heeft of wil opvallen, is prima en dient hij voor zich(zelf) te houden.
Hear hear.quote:Op zondag 12 april 2020 16:45 schreef _I het volgende:
Net als dat ik heel blij ben dat er ziekenhuizen en huisartsen waren die toch zijn gaan testen. Die 2e vrouw was nooit gevonden als het aan het RIVM lag.
Leve echte artsen met kennis en lef!
Advies is blijf thuis!quote:Op zondag 12 april 2020 16:39 schreef Doublepain het volgende:
[..]![]()
Iedereen houdt zich aan de maatregelen
Jij begrijpt iets overduidelijk niet.quote:Op zondag 12 april 2020 16:40 schreef Goudenkomkommer het volgende:
[..]
Mensen die niet meteen hysterisch reageren zijn trollen
Wat hij voorschrijft heeft relatief groot risico op de levensbedreige de hartritmestoor is Torsades des Points. Daarom mag het alleen in ziekenhuissetting.quote:Op zondag 12 april 2020 16:24 schreef THEFXR het volgende:
[..]
ik wou dat ik zo'n huisarts had, doet tenminste zijn best.
Exact, advies.quote:
Blijf jij lekker thuis, ik zit heerlijk in het zonnetje en ga zo lekker bbqen met wat maatjes.quote:
Maak mij nergens druk hoor hem. Moeten ze zelf weten, maar advies is ga alleen de deur uit als het moet, anders thuis blijven.quote:Op zondag 12 april 2020 16:48 schreef _I het volgende:
[..]
Exact, advies.
Blijf thuis, en als je het niet doet zijn er regels.
Ontspan. Mensen leven. Probeer het ook ipv je druk te maken om anderen.
Nee, maar wel huilen als er weer een grote toestroom komt in de ziekenhuizen en op de IC's over 2-3 weken.quote:Op zondag 12 april 2020 16:35 schreef michiel_merk het volgende:
[..]
Doet mij denken aan de conference van youp van hek van afgelopen vrijdag;
“We gaan door, we gaan door, we gaan door, ik weet niet waarom, ik niet waarvoor, we gaan door, we gaan door”.
De nederlander laat zich dus gewoon niet tegenhouden.
Ik blijf me erom verbazen, want als je naar de cijfers kijkt doet Nederland het gewoon goedquote:Op zondag 12 april 2020 16:48 schreef _I het volgende:
[..]
Exact, advies.
Blijf thuis, en als je het niet doet zijn er regels.
Ontspan. Mensen leven. Probeer het ook ipv je druk te maken om anderen.
Nou en! Zorg voor je naasten en jezelf, das druk zat.quote:Op zondag 12 april 2020 16:50 schreef StephanL het volgende:
[..]
Maak mij nergens druk hoor hem. Moeten ze zelf weten, maar advies is ga alleen de deur uit als het moet, anders thuis blijven.
Tuurlijk moet je bewegen, maar doe dat niet massaal op zondag
Dat is er alleen niet, en ik zie dagelijks dit soort angstige posts terwijl het blijft dalenquote:Op zondag 12 april 2020 16:50 schreef Markesh het volgende:
[..]
Nee, maar wel huilen als er weer een grote toestroom komt in de ziekenhuizen en op de IC's.
Dan is het "goh zeg, hoekandatnouwtog
Ja maar zijn die nou overleden of wat?quote:
We doen het fantastisch. En het weer speelt ook mee denk ik.quote:Op zondag 12 april 2020 16:51 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ik blijf me erom verbazen, want als je naar de cijfers kijkt doet Nederland het gewoon goed
Stoer hoorquote:Op zondag 12 april 2020 16:50 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
Blijf jij lekker thuis, ik zit heerlijk in het zonnetje en ga zo lekker bbqen met wat maatjes.
Dat is natuurlijk het verhaal uit context en verkeerd duiden.quote:Op zondag 12 april 2020 16:43 schreef _I het volgende:
Het zijn de huisartsen die eerste lijn zijn. Die horen alle mensen die niet naar het ziekenhuis mogen van het GGD. Of een test krijgen.
Als het RIVM een hele bevolking ziek wil hebben, voor een groepsimmuniteit die niet bewezen is bij een onbekend virus vinden we het prachtig. Maar als een arts iets doet wat velen met hem geprobeerd hebben, dan mag het niet en is het een kwakzalver.
Selectieve verontwaardiging much. 100 x liever een huisarts die mij kent en niets zou doen om mij kwaad te doen, dan die mengele-tiepes in de regering en bij het RIVM.
Je hebt altijd wel zeikerds zie je maar weerquote:Op zondag 12 april 2020 16:52 schreef _I het volgende:
[..]
We doen het fantastisch. En het weer speelt ook mee denk ik.
Misschien is buiten zijn wel veel beter dan allemaal binnen zitten. Gaat het straks 2 weken regenen, loopt de IC alsnog vol. Heb je lekker 3 weken binnen gezeten en foto's gezocht van mensen die leven.
Daar is ook een week of 3-4 voor nodig voor we dat gaan terugzien slimmerdquote:Op zondag 12 april 2020 16:51 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Dat is er alleen niet, en ik zie dagelijks dit soort angstige posts terwijl het blijft dalen
Vreemd he
https://www.telegraaf.nl/(...)ockdown-tot-eind-meiquote:’Macron wil nog strengere maatregelen, mogelijk lockdown tot eind mei’
PARIJS - De Franse president Emmanuel Macron wil volgens Franse media maandag de bevolking nog strengere maatregelen opleggen voor de bestrijding van het nieuwe coronavirus. Hij gaat dit volgens de Journal du Dimanche vertellen aan de Fransen die steeds minder vertrouwen in de aanpak van de regering hebben en die voor hun economisch bestaan vrezen. Volgens een opiniepeiling van deze krant heeft nog geen 40 procent van de ondervraagden vertrouwen in het beleid van Macron en zijn premier Philippe. Minder dan de helft (45 procent) gelooft nog dat de economische steunmaatregelen van de regering doeltreffend zullen blijken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |