SPOILER: Frequently Asked QuestionsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Slowchat in deze topicreeks is toegestaan, maar houd tijdens shows graag wel rekening met de DJ!
Praat op deze momenten het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaak.Hoe kan ik Radio 49 beluisteren?
Dit kan tijdelijk via http://radio49.myl2mr.com/
Klik hier voor onze Facebookpagina
Vind je Radio 49 leuk?
Je kunt ons steunen door middel van een éénmalige of maandelijkse donatie. Radio 49 is namelijk niet kostenloos.
Voor meer informatie kun je via DM of PM contact opnemen met Peaceman.
DISCLAIMER
Radio 49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's.You sound reasonable...Time to up my medication.
Jij wel.quote:Op zaterdag 11 april 2020 21:16 schreef livelink het volgende:
Vrije vertaling van Acda en de Munnik. Als je bij me weggaat, mag ik dan met je mee?
Ah, dank je. Maar waar kunnen we heen?quote:
Gewoon zorgen dat ze in een urn zit.quote:Op zaterdag 11 april 2020 21:17 schreef spijkerbroek het volgende:
Je zal een one night stand hebben.. wil hij nog met je mee ook.
Daar ga ik nog even over nadenken.quote:Op zaterdag 11 april 2020 21:17 schreef livelink het volgende:
[..]
Ah, dank je. Maar waar kunnen we heen?
quote:Op zaterdag 11 april 2020 21:18 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Gewoon zorgen dat ze in een urn zit.
quote:Op zaterdag 11 april 2020 21:18 schreef spijkerbroek het volgende:
Bryan Adams, Rod Stewart en Sting - All for love
<insert lyrics van België van het Goede Doel>quote:Op zaterdag 11 april 2020 21:17 schreef livelink het volgende:
[..]
Ah, dank je. Maar waar kunnen we heen?
quote:Op zaterdag 11 april 2020 21:19 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
<insert lyrics van België van het Goede Doel>
En de rest ook niet.quote:Op zaterdag 11 april 2020 21:19 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
<insert lyrics van België van het Goede Doel>
Edit: alleen kan België nu even niet..
The three musketeers... wie van de 6?quote:
We gaan naar de maanquote:
Daar kun je best anderhalve meter afstand houden.quote:
Klopt. Maar in de raket er naartoe, wordt het wat lastiger als we met veel gaan.quote:Op zaterdag 11 april 2020 21:22 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Daar kun je best anderhalve meter afstand houden.
Gewoon 1 voor 1 en dan heen en weer pendelen.quote:Op zaterdag 11 april 2020 21:22 schreef Melting het volgende:
[..]
Klopt. Maar in de raket er naartoe, wordt het wat lastiger als we met veel gaan.
En vanaf Mars kan ik vast wel via Teams werken.quote:Op zaterdag 11 april 2020 21:23 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Gewoon 1 voor 1 en dan heen en weer pendelen.
De wifi is daar niet zo best.quote:Op zaterdag 11 april 2020 21:25 schreef livelink het volgende:
[..]
En vanaf Mars kan ik vast wel via Teams werken.
We hebben nu 5Gquote:Op zaterdag 11 april 2020 21:25 schreef Melting het volgende:
[..]
De wifi is daar niet zo best.
Teveel caramel aanwezig.
Die staat in de hens.quote:
Proost!quote:Op zaterdag 11 april 2020 21:27 schreef MadMaster het volgende:
Ik luister mee tijdens het whisky proeven...
Dat moet wel lukken met dit nummer, toch?quote:
Neem nog maar een flinke slok, want Celinequote:Op zaterdag 11 april 2020 21:27 schreef MadMaster het volgende:
Ik luister mee tijdens het whisky proeven...
Te toevallig.quote:Op zaterdag 11 april 2020 21:29 schreef DJ11 het volgende:
Sorry, ik was even weg. Een vriend van me belde. Tijdje niet gesproken (uiteraard).
Ik hoorde het smurfenlied...quote:Op zaterdag 11 april 2020 21:28 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Neem nog maar een flinke slok, want Celine
Belde iemand mij maar zodra Celine ingestart werd..quote:Op zaterdag 11 april 2020 21:29 schreef DJ11 het volgende:
Sorry, ik was even weg. Een vriend van me belde. Tijdje niet gesproken (uiteraard).
Pinda.quote:Op zaterdag 11 april 2020 21:29 schreef Symphonic het volgende:
Wat zingt ie nou?
Niet te verstaan die man...
Ola
Wel het leukste nummer van hen, samen met Verjaardagsfeest.quote:Op zaterdag 11 april 2020 21:29 schreef Symphonic het volgende:
Wat zingt ie nou?
Niet te verstaan die man...
Ola
quote:Op zaterdag 11 april 2020 21:30 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Belde iemand mij maar zodra Celine ingestart werd..
Geef je nummer dan.....quote:Op zaterdag 11 april 2020 21:30 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Is dat inside information dat Celine nóg een keer gedraaid wordt?quote:
Vandaag niet.... maar just in case het volgende keer weer voorbij komt?quote:Op zaterdag 11 april 2020 21:32 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Is dat inside information dat Celine nóg een keer gedraaid wordt?
"just in case" wordt een ad voor coolblue?quote:Op zaterdag 11 april 2020 21:32 schreef Melting het volgende:
[..]
Vandaag niet.... maar just in case het volgende keer weer voorbij komt?
Wat wel toevallig was: de ringtone van mijn telefoon paste precies in het nummer dat je draaide. Dus ik dacht eerst: wat hoor ik toch?quote:
quote:Op zaterdag 11 april 2020 21:33 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
"just in case" wordt een ad voor coolblue?
Was tijdens Snap!quote:Op zaterdag 11 april 2020 21:30 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Gelukkig nieuwjaar!quote:Op zaterdag 11 april 2020 21:34 schreef Doedezemaar het volgende:
Er wordt hier ergens vuurwerk afgestoken
Zeg Symph even dat hij daarmee moet stoppen dan.quote:Op zaterdag 11 april 2020 21:34 schreef Doedezemaar het volgende:
Er wordt hier ergens vuurwerk afgestoken
quote:Op zaterdag 11 april 2020 21:35 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Zeg Symph even dat hij daarmee moet stoppen dan.
De docu of Sinatra?quote:Op zaterdag 11 april 2020 21:35 schreef Symphonic het volgende:
Van de week was er een docu over Sinatra en dat was niet best zeg maar
Het ging over zijn vriendschap met JFK..quote:
Heb ik ook wel eens gehoord idd, dat hij niet echt een fijne man was met nog minder fijne vriendjes.quote:Op zaterdag 11 april 2020 21:37 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Het ging over zijn vriendschap met JFK..
Hij werd niet echt neergezet als de sympathieke zanger zeg maar...
Ik (her)ken de artiestennaam niet, maar ken dit liedje dan weer wel.quote:Op zaterdag 11 april 2020 21:38 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik ken toch best veel van deze man, maar dit heb ik nog nooit gehoord
Redelijke hit geweest. Eén van z'n twee hits in Nederland.quote:Op zaterdag 11 april 2020 21:38 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik ken toch best veel van deze man, maar dit heb ik nog nooit gehoord
Zoek a te maar eens opquote:Op zaterdag 11 april 2020 21:39 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Ik (her)ken de artiestennaam niet, maar ken dit liedje dan weer wel.
*staat genoteerd voor na de show*quote:
Patrick Hernandezquote:
Nou vooruit dan... als je het wachtwoord weet.quote:
Serenata rap zou je ook nog kunnen kennen. En de Nederlandse versie van A Te door Guus Meeuwisquote:Op zaterdag 11 april 2020 21:40 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
*staat genoteerd voor na de show*
Zal het nummer vast kennen, maar dan nog (her)ken ik de artiestennaam niet
bij de kabouters is dat daddy's dikke billenquote:Op zaterdag 11 april 2020 21:45 schreef Melting het volgende:
[..]
Nou vooruit dan... als je het wachtwoord weet.
quote:
dank jequote:
quote:Op zaterdag 11 april 2020 21:46 schreef just me het volgende:
[..]
bij de kabouters is dat daddy's dikke billen
en daddy is zo mager als een latquote:
Je moet op de bar staan. Da's de enige plek die nog over is nu iedereen anderhalve meter afstand houdt.quote:
CSIquote:Op zaterdag 11 april 2020 21:48 schreef Rafeiro het volgende:
Nu zit ik meer te denken welke serie dit ook alweer was.
quote:Op zaterdag 11 april 2020 21:48 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Je moet op de bar staan. Da's de enige plek die nog over is nu iedereen anderhalve meter afstand houdt.
Door toedoen van corona is er minder luchtvervuiling. Mensen die eerst nauwelijks uitzicht hadden, kunnen nu ineens het Himalaya-gebergte zien.quote:
Ik ken alleen Who are you van de reguliere CSI, maar ik zie dat elke versie een eigen nummer van The Who heeft. Ben niet zo’n CSI-fanquote:
Ja, hoorde ik vanmorgen ookquote:Op zaterdag 11 april 2020 21:52 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Door toedoen van corona is er minder luchtvervuiling. Mensen die eerst nauwelijks uitzicht hadden, kunnen nu ineens het Himalaya-gebergte zien.
Ik dacht al: wat is dat voor berg?quote:Op zaterdag 11 april 2020 21:52 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Door toedoen van corona is er minder luchtvervuiling. Mensen die eerst nauwelijks uitzicht hadden, kunnen nu ineens het Himalaya-gebergte zien.
Ja, als ik op de zolder uit het raam kijk zie ik de Mount Everestquote:Op zaterdag 11 april 2020 21:52 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Is dat vanaf Mars?quote:Op zaterdag 11 april 2020 21:53 schreef livelink het volgende:
[..]
Ja, als ik op de zolder uit het raam kijk zie ik de Mount Everest
Ik ook niet, maar ik weet ook dat elke rip-off van de originele CSI weer een andere The Who-lied als titelsong heeft. En toevallig wist ik dat deze voor een CSI (welke weet ik niet) gebruikt wordt.quote:Op zaterdag 11 april 2020 21:52 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Ik ken alleen Who are you van de reguliere CSI, maar ik zie dat elke versie een eigen nummer van The Who heeft. Ben niet zo’n CSI-fan
Je hebt wel wat met buurvrouwen.quote:Op zaterdag 11 april 2020 21:53 schreef Rafeiro het volgende:
Ik ben nog zo verliefd geweest op een Marianne![]()
Was een overbuurmeisje, haha.
Liever een goede buurvrouw dan een verre livelink, zal hij wel denken.quote:
Kom niet van die zolder af. Maar woon nu in een flatquote:
ik heb maar korte armpjesquote:
quote:Op zaterdag 11 april 2020 21:59 schreef MadMaster het volgende:
Cindy & Bert - Immer Wieder Sontag...
Tsja, als je met de was van de buren rekening moet houden...quote:Op zaterdag 11 april 2020 21:59 schreef Doedezemaar het volgende:
Ergens in de straat hebben ze een vuurkorf aan. Zullen de buren waar de was buiten hangt vast heel blij mee zijn
Moet je dan met iedereen rekening houden ?quote:Op zaterdag 11 april 2020 21:59 schreef Doedezemaar het volgende:
Ergens in de straat hebben ze een vuurkorf aan. Zullen de buren waar de was buiten hangt vast heel blij mee zijn
De rook hangt zelfs hier in de woonkamer en we hebben geen raam openquote:Op zaterdag 11 april 2020 22:00 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Tsja, als je met de was van de buren rekening moet houden...
quote:Op zaterdag 11 april 2020 21:53 schreef livelink het volgende:
[..]
Ja, als ik op de zolder uit het raam kijk zie ik de Mount Everest
Dan stoken ze wel als amateurs.quote:Op zaterdag 11 april 2020 22:01 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
De rook hangt zelfs hier in de woonkamer en we hebben geen raam open
Ik zou de boel eens gaan isoleren dan...quote:Op zaterdag 11 april 2020 22:01 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Dat is wel vervelend!quote:Op zaterdag 11 april 2020 22:01 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
"De PMD container is te ver lopen, dus dan dat plastic maar in de vuurkorf. De wind staat tóch van ons huis af."quote:
Daar heb ik personeel voorquote:Op zaterdag 11 april 2020 22:03 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ja, je kan een drankje gaan inschenken...
Die staat nu bij zijn vuurkorf, denk ik.quote:
ik zie nu Symph rondlopen, schortje om, met een kopje thee in zijn handquote:
quote:Op zaterdag 11 april 2020 22:06 schreef livelink het volgende:
[..]
Die staat nu bij zijn vuurkorf, denk ik.
quote:Op zaterdag 11 april 2020 22:07 schreef just me het volgende:
[..]
ik zie nu Symph rondlopen, schortje om, met een kopje thee in zijn hand
Nee hoor.quote:Op zaterdag 11 april 2020 22:08 schreef livelink het volgende:
Als dit nummer is afgelopen is het 23.00
De reguliere versie swingt, dit was vreselijkquote:Op zaterdag 11 april 2020 22:08 schreef livelink het volgende:
Als dit nummer is afgelopen is het 23.00
Tom Jones? Nee, ook niet...quote:Op zaterdag 11 april 2020 22:09 schreef spijkerbroek het volgende:
River Deep, Mountain High, maar niet van Tina.
Als ze gewoon anderhalve meter afstand houden, kan dat niet. Maar je hebt wel een enorm podium nodig.quote:Op zaterdag 11 april 2020 22:13 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Allemaal een dansje doen, hup, je duwt er zo eentje van het podium af
quote:Op zaterdag 11 april 2020 22:14 schreef Symphonic het volgende:
We reden Italie in, ddm zette een cd op en dit was het eerste liedje op die cd
quote:Op zaterdag 11 april 2020 22:14 schreef livelink het volgende:
Vanaf nu mogen bands uit maximaal 3 personen bestaan.
Ja, achter computerschermen via Teams.quote:Op zaterdag 11 april 2020 22:15 schreef Melting het volgende:
[..]![]()
Mag de rest niet achter de schermen mee doen?
in combinatie met pussycatquote:
quote:Op zaterdag 11 april 2020 22:17 schreef livelink het volgende:
[..]
Ja, achter computerschermen via Teams.
Dat werkt wel erg prettig moet ik zeggenquote:Op zaterdag 11 april 2020 22:17 schreef livelink het volgende:
[..]
Die cover van Bohemian Rhapsody van Og3ne was best goed eigenlijk.quote:Op zaterdag 11 april 2020 22:17 schreef livelink het volgende:
[..]
Wel iets meer aantrekken dan alleen een schortje hoor.quote:Op zaterdag 11 april 2020 22:17 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Dat werkt wel erg prettig moet ik zeggen
Ik heb geen camera dus voor mij maakt het niets uitquote:Op zaterdag 11 april 2020 22:19 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Wel iets meer aantrekken dan alleen een schortje hoor.
Dan begrijp ik dat Teams wel lekker werkt voor je...quote:Op zaterdag 11 april 2020 22:20 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ik heb geen camera dus voor mij maakt het niets uit
Daar sta je dan, buiten de bar. Memo gemist dat de horeca dicht is, Neil?quote:
quote:Op zaterdag 11 april 2020 22:26 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Daar sta je dan, buiten de bar. Memo gemist dat de horeca dicht is, Neil?
quote:Op zaterdag 11 april 2020 22:26 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Daar sta je dan, buiten de bar. Memo gemist dat de horeca dicht is, Neil?
Oui, je le veut.quote:
Gewoon doen waar jij zin in hebtquote:
Doe ik ookquote:Op zaterdag 11 april 2020 22:33 schreef just me het volgende:
[..]
Gewoon doen waar jij zin in hebt
doe ik ook
Oh! just me heeft dus de heilige graal in huis?quote:
Alleen het water wil nog niet in wijn veranderenquote:
Ik weet niet wie ze in huis heeft...quote:Op zaterdag 11 april 2020 22:34 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Oh! just me heeft dus de heilige graal in huis?
Dan heb je de verkeerde fles gepakt.quote:Op zaterdag 11 april 2020 22:35 schreef just me het volgende:
[..]
Alleen het water wil nog niet in wijn veranderen
quote:Op zaterdag 11 april 2020 22:35 schreef just me het volgende:
[..]
Alleen het water wil nog niet in wijn veranderen
Nou ik weet wel wat ik gisterenavond in huis had... ik zag iets lopen en het was een hele dikke spin. Heel dapper veger en blik gepakt en hij/zij leeft nu verder in de tuinquote:Op zaterdag 11 april 2020 22:35 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik weet niet wie ze in huis heeft...
Je bedoelt die spin die nu op je schouder zit?quote:Op zaterdag 11 april 2020 22:36 schreef just me het volgende:
[..]
Nou ik weet wel wat ik gisterenavond in huis had... ik zag iets lopen en het was een hele dikke spin. Heel dapper veger en blik gepakt en hij/zij leeft nu verder in de tuin
Dat is roosquote:Op zaterdag 11 april 2020 22:37 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Je bedoelt die spin die nu op je schouder zit?
quote:
quote:Op zaterdag 11 april 2020 22:38 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]![]()
Nog een gelukje dat Linda en Jessica er niet bij zitten.
quote:Op zaterdag 11 april 2020 22:38 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]![]()
Nog een gelukje dat Linda en Jessica er niet bij zitten.
Sade-ist.quote:
quote:Op zaterdag 11 april 2020 22:41 schreef Symphonic het volgende:
[..]![]()
Mijn kaakchirurg zie ik niet meer
Ze trok het niet meer
Nou ja, zeg. Jij loopt echt een halve minuut voor.quote:
Dan loop ik dus 26 seconden voor?quote:Op zaterdag 11 april 2020 22:42 schreef livelink het volgende:
[..]
Nou ja, zeg. Jij loopt echt een halve minuut voor.
Voordeel is wel dat je precies weet wanneer je moet muten.quote:Op zaterdag 11 april 2020 22:42 schreef livelink het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 11 april 2020 22:42 schreef Melting het volgende:
[..]
Voordeel is wel dat je precies weet wanneer je moet muten.
Jij typt DJ11 gewoon na.quote:Op zaterdag 11 april 2020 22:42 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Dan loop ik dus 26 seconden voor?
Moet je brother hebben, da’s nog erger, bij hem is het nummer zowat afgelopen voordat ik het hier via de tv hoorquote:Op zaterdag 11 april 2020 22:42 schreef livelink het volgende:
[..]
quote:
Dit hoesje moeten ze als 2500-stukjes-legpuzzel uitbrengen. Lekker veel dezelfde kleuren. Ben je lekker lang mee bezig.quote:
Ze zit er niet zo lekker bij, moet ik zeggen. Wel een schouder-sixpack.quote:
Het is een poemaquote:
Corona doet rare dingen met de katachtigen.quote:
#doeesliefquote:Op zaterdag 11 april 2020 22:53 schreef spijkerbroek het volgende:
Wok the dinosaur op de vuurkorf bij DDM in de straat.
Is toch lief? Kan de hele straat een maand van eten.quote:
Zegt degene die paardenhoofden verstuurd.quote:
Daar heeft DDM geen last vanquote:Op zaterdag 11 april 2020 22:54 schreef Melting het volgende:
[..]
Zegt degene die paardenhoofden verstuurd.
quote:Op zaterdag 11 april 2020 22:55 schreef livelink het volgende:
Hij heeft wel een ritmisch loopje
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 11 april 2020 22:55 schreef livelink het volgende:
[ afbeelding ]
Zielige armpjes, hij zal z'n veters moeten strikken...quote:Op zaterdag 11 april 2020 22:55 schreef livelink het volgende:
[ afbeelding ]
Klinkt als een man met een bar slechte kopstemquote:
hoe klink jij als je teveel gedronken hebt ?quote:Op zaterdag 11 april 2020 22:58 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Klinkt als een man met een bar slechte kopstem
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |