SPOILER: Frequently Asked QuestionsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Slowchat in deze topicreeks is toegestaan, maar houd tijdens shows graag wel rekening met de DJ!
Praat op deze momenten het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaak.Hoe kan ik Radio 49 beluisteren?
Dit kan tijdelijk via http://radio49.myl2mr.com/
Klik hier voor onze Facebookpagina
Vind je Radio 49 leuk?
Je kunt ons steunen door middel van een éénmalige of maandelijkse donatie. Radio 49 is namelijk niet kostenloos.
Voor meer informatie kun je via DM of PM contact opnemen met Peaceman.
DISCLAIMER
Radio 49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's.You sound reasonable...Time to up my medication.
Jij wel.quote:Op zaterdag 11 april 2020 21:16 schreef livelink het volgende:
Vrije vertaling van Acda en de Munnik. Als je bij me weggaat, mag ik dan met je mee?
Ah, dank je. Maar waar kunnen we heen?quote:
Gewoon zorgen dat ze in een urn zit.quote:Op zaterdag 11 april 2020 21:17 schreef spijkerbroek het volgende:
Je zal een one night stand hebben.. wil hij nog met je mee ook.
Daar ga ik nog even over nadenken.quote:Op zaterdag 11 april 2020 21:17 schreef livelink het volgende:
[..]
Ah, dank je. Maar waar kunnen we heen?
quote:Op zaterdag 11 april 2020 21:18 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Gewoon zorgen dat ze in een urn zit.
quote:Op zaterdag 11 april 2020 21:18 schreef spijkerbroek het volgende:
Bryan Adams, Rod Stewart en Sting - All for love
<insert lyrics van België van het Goede Doel>quote:Op zaterdag 11 april 2020 21:17 schreef livelink het volgende:
[..]
Ah, dank je. Maar waar kunnen we heen?
quote:Op zaterdag 11 april 2020 21:19 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
<insert lyrics van België van het Goede Doel>
En de rest ook niet.quote:Op zaterdag 11 april 2020 21:19 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
<insert lyrics van België van het Goede Doel>
Edit: alleen kan België nu even niet..
The three musketeers... wie van de 6?quote:
We gaan naar de maanquote:
Daar kun je best anderhalve meter afstand houden.quote:
Klopt. Maar in de raket er naartoe, wordt het wat lastiger als we met veel gaan.quote:Op zaterdag 11 april 2020 21:22 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Daar kun je best anderhalve meter afstand houden.
Gewoon 1 voor 1 en dan heen en weer pendelen.quote:Op zaterdag 11 april 2020 21:22 schreef Melting het volgende:
[..]
Klopt. Maar in de raket er naartoe, wordt het wat lastiger als we met veel gaan.
En vanaf Mars kan ik vast wel via Teams werken.quote:Op zaterdag 11 april 2020 21:23 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Gewoon 1 voor 1 en dan heen en weer pendelen.
De wifi is daar niet zo best.quote:Op zaterdag 11 april 2020 21:25 schreef livelink het volgende:
[..]
En vanaf Mars kan ik vast wel via Teams werken.
We hebben nu 5Gquote:Op zaterdag 11 april 2020 21:25 schreef Melting het volgende:
[..]
De wifi is daar niet zo best.
Teveel caramel aanwezig.
Die staat in de hens.quote:
Proost!quote:Op zaterdag 11 april 2020 21:27 schreef MadMaster het volgende:
Ik luister mee tijdens het whisky proeven...
Dat moet wel lukken met dit nummer, toch?quote:
Neem nog maar een flinke slok, want Celinequote:Op zaterdag 11 april 2020 21:27 schreef MadMaster het volgende:
Ik luister mee tijdens het whisky proeven...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |