abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 13 april 2020 @ 09:49:54 #251
8369 speknek
Another day another slay
pi_192592806
Trump hoopt waarschijnlijk dat zijn base massaal overstapt naar OAN zodat hij volledige controle over de boodschap heeft. Dan heeft hij Fauci niet meer nodig bij de persconferenties, maar kan hij letterlijk alle domme shit zeggen en behoudt hij zijn cult ongeacht het aantal doden dat zich opstapelt in massagraven.

De bekende users zullen hier wel voor de buhne een beetje hummen en hahen dat ze heus ook nog wel Fox News kijken voor wat fair and balanced input, maar gaan dan lekker de gifbeker leegdrinken in de echokamer.

Het is hopen dat slechts vijf procent van zijn cult het niet doet en dan thuisblijft in november. Maar goed, tegen die tijd moet iedereen thuisblijven voor de tweede golf en is de USPS failliet, whoopsiedaisy.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
  maandag 13 april 2020 @ 10:42:08 #252
458679 Ruse
Super, man
pi_192593508
welke bron gebruiken jullie om een dagelijkse update van de outbreak in de US te volgen? the comedy shows sommen het vaak goed op, maar die zijn wel wat selectief denk ik, en niet 100% serieus natuurlijk. NPR en de Times volgde ik eerder wel veel, maar zoek nu eigenlijk naar een wat minder politieke bron
got some money in my pocket, don’t remember where I got it
pi_192593530
Ik volg Trump op twitter. Als die uitbarst over een bepaald artikel ga ik dat lezen.

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 13-04-2020 10:44:04 ]
  maandag 13 april 2020 @ 10:44:49 #254
458679 Ruse
Super, man
pi_192593551
quote:
1s.gif Op maandag 13 april 2020 10:43 schreef Ulx het volgende:
Ik volg Trump op twitter. Als die uitbarst over een bepaald artikel ga ik dat lezen.
goeie :D hij geeft idd alleen af op mensen die een inhoudelijk punt maken
pi_192593591
https://edition.cnn.com/2(...)es-storms/index.html

Zware tornado's en een dodelijke ziekte teisteren evangelicals die de rondneukende oplichter Trump als messias aanbidden.
  maandag 13 april 2020 @ 11:07:51 #256
458679 Ruse
Super, man
pi_192593894
één van de beste scenario's zou trouwens echt zijn dat Trump zelf het virus oploopt en het aflegt, direct daarna kan er al kordater actie worden ondernomen

niet per se een doodsverwensing, maar als je er zakelijk naar kijkt..
pi_192594047
quote:
99s.gif Op maandag 13 april 2020 11:07 schreef Ruse het volgende:
één van de beste scenario's zou trouwens echt zijn dat Trump zelf het virus oploopt en het aflegt, direct daarna kan er al kordater actie worden ondernomen

En zou nog niemand in het witte huis een corona infectie hebben opgelopen?
Hoeveel mensen ( zwarte huishouding.) werken er en reizen naar huis. Of blijven slapen?
Op en neer reizen van staf naar andere lokaties / dependances ?
Kijk eens hoe men schouder aan schouder staat op het podium...
  maandag 13 april 2020 @ 11:22:32 #258
458679 Ruse
Super, man
pi_192594117
quote:
1s.gif Op maandag 13 april 2020 11:18 schreef AnneX het volgende:

[..]

En zou nog niemand in het witte huis een corona infectie hebben opgelopen?
Hoeveel mensen ( zwarte huishouding.) werken er en reizen naar huis. Of blijven slapen?
Op en neer reizen van staf naar andere lokaties / dependances ?
Kijk eens hoe men schouder aan schouder staat op het podium...
volgens mij valt het in Washington nog wel relatief mee qua besmettingen, en het witte huis zorgt ongetwijfeld wel goed voor zichzelf verwacht ik, testen bij de deur misschien zelfs?
pi_192594165
quote:
99s.gif Op maandag 13 april 2020 11:22 schreef Ruse het volgende:

[..]

volgens mij valt het in Washington nog wel relatief mee qua besmettingen, en het witte huis zorgt ongetwijfeld wel goed voor zichzelf verwacht ik, testen bij de deur misschien zelfs?
De pers wordt getemp’t en potus en vp vrijwel dagelijks getest, heb ik begrepen.
Eigenlijk doel ik met name de mensen in de huishouding, keuken enz.

Echt...inhoudelijk of discussie vind ik lastig, want ‘wij’ staan aan de zijlijn.
En de journalisten schrijven vaak een ‘self fulfilling prophecy ’ kloppen geruchten op.
Nu weer over dr. Fauci, die gaat vast ontslagen worden. Omdat de onzekere president
rijp en rot en groen vraagt wat men vindt van de man.
Bron: twitter.

Overigens: de levenslange brother in crime / estate mogul / vriend in New York is inmiddels overleden.
  maandag 13 april 2020 @ 11:36:16 #260
460259 kladderadatsch
MAKEaMEricAGREATaGAIN
pi_192594341
Small Chloroquine Study Halted Over Risk of Fatal Heart Complications

quote:
A small study in Brazil was halted early for safety reasons after coronavirus patients taking a higher dose of chloroquine developed irregular heart rates that increased their risk of a potentially fatal heart arrhythmia.

Chloroquine is closely related to the more widely used drug hydroxychloroquine. President Trump has enthusiastically promoted them as a potential treatment for the novel coronavirus despite little evidence that they work, and despite concerns from some of his top health officials. Last month, the Food and Drug Administration granted emergency approval to allow hospitals to use chloroquine and hydroxychloroquine from the national stockpile if clinical trials were not feasible. Companies that manufacture both drugs are ramping up production.

The Brazilian study involved 81 hospitalized patients in the city of Manaus and was sponsored by the Brazilian state of Amazonas. It was posted on Saturday at medRxiv, an online server for medical articles, before undergoing peer review by other researchers. Because Brazil's national guidelines recommend the use of chloroquine in coronavirus patients, the researchers said including a placebo in their trial -- considered the best way to evaluate a drug -- was an "impossibility."
Het zit the Donald niet echt mee.
  maandag 13 april 2020 @ 11:37:53 #261
153970 Terecht
Apodictisch.
pi_192594360
quote:
0s.gif Op maandag 13 april 2020 09:49 schreef speknek het volgende:
Trump hoopt waarschijnlijk dat zijn base massaal overstapt naar OAN zodat hij volledige controle over de boodschap heeft. Dan heeft hij Fauci niet meer nodig bij de persconferenties, maar kan hij letterlijk alle domme shit zeggen en behoudt hij zijn cult ongeacht het aantal doden dat zich opstapelt in massagraven.

De bekende users zullen hier wel voor de buhne een beetje hummen en hahen dat ze heus ook nog wel Fox News kijken voor wat fair and balanced input, maar gaan dan lekker de gifbeker leegdrinken in de echokamer.

Het is hopen dat slechts vijf procent van zijn cult het niet doet en dan thuisblijft in november. Maar goed, tegen die tijd moet iedereen thuisblijven voor de tweede golf en is de USPS failliet, whoopsiedaisy.
OAN is zowat letterlijk een imitatie van Federal Network uit Starship Troopers. Paul Verhoeven is een genie.
  maandag 13 april 2020 @ 11:41:41 #262
384435 klappernootopreis
Pleens treens en ottomobile
pi_192594414
quote:
99s.gif Op maandag 13 april 2020 11:07 schreef Ruse het volgende:

het zou pure karma zijn.
Mag ik je vandaag weer eens irriteren?
  maandag 13 april 2020 @ 11:43:17 #263
384435 klappernootopreis
pi_192594429
quote:
99s.gif Op maandag 13 april 2020 11:22 schreef Ruse het volgende:

[..]

ze krijgen de zegen van Pence en moeten de ring van Trump kussen.
  maandag 13 april 2020 @ 11:43:55 #264
131800 Tarado
capô de fusca
pi_192594444
quote:
0s.gif Op maandag 13 april 2020 11:41 schreef klappernootopreis het volgende:

[..]

het zou pure karma zijn.
ja want met Pence zal het allemaal een stuk beter gaan
pi_192594470
quote:
99s.gif Op maandag 13 april 2020 10:42 schreef Ruse het volgende:
welke bron gebruiken jullie om een dagelijkse update van de outbreak in de US te volgen? the comedy shows sommen het vaak goed op, maar die zijn wel wat selectief denk ik, en niet 100% serieus natuurlijk. NPR en de Times volgde ik eerder wel veel, maar zoek nu eigenlijk naar een wat minder politieke bron
Worldometers info

En dan moet je op de USA klikken, en dan zie je alle staten afzonderlijk.
Dan zie je ook dat het buiten de staat New York en de aanliggende staten het allemaal best meevalt in de VS.
Zelfs Louisiana met de 'Mardi Grass'- uitbreek doet niet veel onder voor Nederland..
  maandag 13 april 2020 @ 11:48:02 #266
384435 klappernootopreis
pi_192594517
quote:
10s.gif Op maandag 13 april 2020 11:37 schreef Terecht het volgende:

[..]

OAN is zowat letterlijk een imitatie van Federal Network uit Starship Troopers. Paul Verhoeven is een genie.
You have a bug problem sir?
pi_192594937
quote:
Ook niet de eerste, want in Frankrijk was er ook al een wat kleinschaligere studie stopgezet om dezelfde reden en dat was geloof ik wel met hydrochloroquine. En dit is nou waarom leken, en zeker leken met een beperkt intellect als Trump, zich niet moeten gaan bemoeien met medische kwesties. Het betreft hier niet een medicijn dat vergelijkbaar is met een paracetamolletje. Het betreft een medicijn met een vrij reëel risico op serieuze bijwerkingen waarvan de effectiviteit bij covidpatiënten ook nog maar moet worden vastgesteld in een fatsoenlijke RCT.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
  maandag 13 april 2020 @ 12:30:38 #268
458679 Ruse
Super, man
pi_192595052
quote:
0s.gif Op maandag 13 april 2020 11:45 schreef Idisrom het volgende:

[..]

Worldometers info

En dan moet je op de USA klikken, en dan zie je alle staten afzonderlijk.
Dan zie je ook dat het buiten de staat New York en de aanliggende staten het allemaal best meevalt in de VS.
Zelfs Louisiana met de 'Mardi Grass'- uitbreek doet niet veel onder voor Nederland..
thanks
  maandag 13 april 2020 @ 12:42:50 #269
384435 klappernootopreis
pi_192595243
quote:
0s.gif Op maandag 13 april 2020 12:21 schreef Monolith het volgende:

[..]

Ook niet de eerste, want in Frankrijk was er ook al een wat kleinschaligere studie stopgezet om dezelfde reden en dat was geloof ik wel met hydrochloroquine. En dit is nou waarom leken, en zeker leken met een beperkt intellect als Trump, zich niet moeten gaan bemoeien met medische kwesties. Het betreft hier niet een medicijn dat vergelijkbaar is met een paracetamolletje. Het betreft een medicijn met een vrij reëel risico op serieuze bijwerkingen waarvan de effectiviteit bij covidpatiënten ook nog maar moet worden vastgesteld in een fatsoenlijke RCT.
Wat Trump doet is gokken. Iets wat hij al decennia doet. Dit keer zijn de inzetten mensenlevens. Wanneer grijpt er nu eens iemand in daar? Waar blijft het congres?? Wat doet de republikeinse meerderheid in de senaat!? zo kan het niet langer!
  maandag 13 april 2020 @ 12:46:33 #270
8369 speknek
Another day another slay
pi_192595299
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
  maandag 13 april 2020 @ 12:48:06 #271
8369 speknek
Another day another slay
pi_192595323
quote:
0s.gif Op maandag 13 april 2020 12:42 schreef klappernootopreis het volgende:

[..]

Wat Trump doet is gokken. Iets wat hij al decennia doet. Dit keer zijn de inzetten mensenlevens. Wanneer grijpt er nu eens iemand in daar? Waar blijft het congres?? Wat doet de republikeinse meerderheid in de senaat!? zo kan het niet langer!
Je moet achter je leider staan in tijden van crisis 🙏🙏🇺🇲🇺🇲
  maandag 13 april 2020 @ 12:48:35 #272
70357 Hyperdude
#MakeLanciaGreatAgain
pi_192595331
quote:
0s.gif Op maandag 13 april 2020 12:21 schreef Monolith het volgende:

[..]

Nog ééntje. Conclusie onderaan. Zijn wel kleine aantallen steeds. Dus beter/uitgebreider onderzoek nodig. Als er nog twijfels zijn. :)

How do we turn this world-class fuck-up into a world-class learning experience?
pi_192595499
Info over verspreiding van corona virus. Wereldwijd.
https://ncov2019.live/data

Zie ook België, met strenge lockdown, langer dan Nederland.😢
  maandag 13 april 2020 @ 13:36:25 #274
458679 Ruse
Super, man
pi_192595886
quote:
1s.gif Op maandag 13 april 2020 13:05 schreef AnneX het volgende:
Info over verspreiding van corona virus. Wereldwijd.
https://ncov2019.live/data

Zie ook België, met strenge lockdown, langer dan Nederland.😢
"In tegenstelling tot Nederland registreert België ook de sterfgevallen in verpleeg- en verzorgingshuizen waarbij vaak wel een coronabesmetting wordt vermoed, maar niet met een test is vastgesteld."
pi_192596032
quote:
99s.gif Op maandag 13 april 2020 13:36 schreef Ruse het volgende:

[..]

"In tegenstelling tot Nederland registreert België ook de sterfgevallen in verpleeg- en verzorgingshuizen waarbij vaak wel een coronabesmetting wordt vermoed, maar niet met een test is vastgesteld."
Daarom, al die vergelijkingen slaan nergens op. Italië en Spanje tellen dan weer alleen ziekenhuizen, als iemand in een verzorgingshuis sterft waar corona is vastgesteld telt hij toch niet mee. New York ook.

Maar het gaat ook niet om vergelijken, er is geen wedstrijd aan de gang. Elk land heeft zijn eigen strijd en die strijd is met name om te voorkomen dat de IC afdelingen overstromen. Dat is bij elk land anders en dus slaan vergelijkingen helemaal nergens op.
Misschien is er geen gevoel dat groter geluk geeft dan dat men voor andere mensen iets kan betekenen (Dietrich Bonhoeffer )
En ze zeggen me tel je zegeningen, maar als ik dat zou doen zou ik morgen nog bezig zijn (Damascus)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')