goeiequote:Op maandag 13 april 2020 10:43 schreef Ulx het volgende:
Ik volg Trump op twitter. Als die uitbarst over een bepaald artikel ga ik dat lezen.
En zou nog niemand in het witte huis een corona infectie hebben opgelopen?quote:Op maandag 13 april 2020 11:07 schreef Ruse het volgende:
één van de beste scenario's zou trouwens echt zijn dat Trump zelf het virus oploopt en het aflegt, direct daarna kan er al kordater actie worden ondernomen
niet per se een doodsverwensing, maar als je er zakelijk naar kijkt..
volgens mij valt het in Washington nog wel relatief mee qua besmettingen, en het witte huis zorgt ongetwijfeld wel goed voor zichzelf verwacht ik, testen bij de deur misschien zelfs?quote:Op maandag 13 april 2020 11:18 schreef AnneX het volgende:
[..]
En zou nog niemand in het witte huis een corona infectie hebben opgelopen?
Hoeveel mensen ( zwarte huishouding.) werken er en reizen naar huis. Of blijven slapen?
Op en neer reizen van staf naar andere lokaties / dependances ?
Kijk eens hoe men schouder aan schouder staat op het podium...
De pers wordt getemp’t en potus en vp vrijwel dagelijks getest, heb ik begrepen.quote:Op maandag 13 april 2020 11:22 schreef Ruse het volgende:
[..]
volgens mij valt het in Washington nog wel relatief mee qua besmettingen, en het witte huis zorgt ongetwijfeld wel goed voor zichzelf verwacht ik, testen bij de deur misschien zelfs?
Het zit the Donald niet echt mee.quote:A small study in Brazil was halted early for safety reasons after coronavirus patients taking a higher dose of chloroquine developed irregular heart rates that increased their risk of a potentially fatal heart arrhythmia.
Chloroquine is closely related to the more widely used drug hydroxychloroquine. President Trump has enthusiastically promoted them as a potential treatment for the novel coronavirus despite little evidence that they work, and despite concerns from some of his top health officials. Last month, the Food and Drug Administration granted emergency approval to allow hospitals to use chloroquine and hydroxychloroquine from the national stockpile if clinical trials were not feasible. Companies that manufacture both drugs are ramping up production.
The Brazilian study involved 81 hospitalized patients in the city of Manaus and was sponsored by the Brazilian state of Amazonas. It was posted on Saturday at medRxiv, an online server for medical articles, before undergoing peer review by other researchers. Because Brazil's national guidelines recommend the use of chloroquine in coronavirus patients, the researchers said including a placebo in their trial -- considered the best way to evaluate a drug -- was an "impossibility."
OAN is zowat letterlijk een imitatie van Federal Network uit Starship Troopers. Paul Verhoeven is een genie.quote:Op maandag 13 april 2020 09:49 schreef speknek het volgende:
Trump hoopt waarschijnlijk dat zijn base massaal overstapt naar OAN zodat hij volledige controle over de boodschap heeft. Dan heeft hij Fauci niet meer nodig bij de persconferenties, maar kan hij letterlijk alle domme shit zeggen en behoudt hij zijn cult ongeacht het aantal doden dat zich opstapelt in massagraven.
De bekende users zullen hier wel voor de buhne een beetje hummen en hahen dat ze heus ook nog wel Fox News kijken voor wat fair and balanced input, maar gaan dan lekker de gifbeker leegdrinken in de echokamer.
Het is hopen dat slechts vijf procent van zijn cult het niet doet en dan thuisblijft in november. Maar goed, tegen die tijd moet iedereen thuisblijven voor de tweede golf en is de USPS failliet, whoopsiedaisy.
het zou pure karma zijn.quote:Op maandag 13 april 2020 11:07 schreef Ruse het volgende:
één van de beste scenario's zou trouwens echt zijn dat Trump zelf het virus oploopt en het aflegt, direct daarna kan er al kordater actie worden ondernomen
niet per se een doodsverwensing, maar als je er zakelijk naar kijkt..
ze krijgen de zegen van Pence en moeten de ring van Trump kussen.quote:Op maandag 13 april 2020 11:22 schreef Ruse het volgende:
[..]
volgens mij valt het in Washington nog wel relatief mee qua besmettingen, en het witte huis zorgt ongetwijfeld wel goed voor zichzelf verwacht ik, testen bij de deur misschien zelfs?
Worldometers infoquote:Op maandag 13 april 2020 10:42 schreef Ruse het volgende:
welke bron gebruiken jullie om een dagelijkse update van de outbreak in de US te volgen? the comedy shows sommen het vaak goed op, maar die zijn wel wat selectief denk ik, en niet 100% serieus natuurlijk. NPR en de Times volgde ik eerder wel veel, maar zoek nu eigenlijk naar een wat minder politieke bron
quote:Op maandag 13 april 2020 11:37 schreef Terecht het volgende:
[..]
OAN is zowat letterlijk een imitatie van Federal Network uit Starship Troopers. Paul Verhoeven is een genie.
Ook niet de eerste, want in Frankrijk was er ook al een wat kleinschaligere studie stopgezet om dezelfde reden en dat was geloof ik wel met hydrochloroquine. En dit is nou waarom leken, en zeker leken met een beperkt intellect als Trump, zich niet moeten gaan bemoeien met medische kwesties. Het betreft hier niet een medicijn dat vergelijkbaar is met een paracetamolletje. Het betreft een medicijn met een vrij reëel risico op serieuze bijwerkingen waarvan de effectiviteit bij covidpatiënten ook nog maar moet worden vastgesteld in een fatsoenlijke RCT.quote:Op maandag 13 april 2020 11:36 schreef kladderadatsch het volgende:
Small Chloroquine Study Halted Over Risk of Fatal Heart Complications
[..]
Het zit the Donald niet echt mee.
thanksquote:Op maandag 13 april 2020 11:45 schreef Idisrom het volgende:
[..]
Worldometers info
En dan moet je op de USA klikken, en dan zie je alle staten afzonderlijk.
Dan zie je ook dat het buiten de staat New York en de aanliggende staten het allemaal best meevalt in de VS.
Zelfs Louisiana met de 'Mardi Grass'- uitbreek doet niet veel onder voor Nederland..
Wat Trump doet is gokken. Iets wat hij al decennia doet. Dit keer zijn de inzetten mensenlevens. Wanneer grijpt er nu eens iemand in daar? Waar blijft het congres?? Wat doet de republikeinse meerderheid in de senaat!? zo kan het niet langer!quote:Op maandag 13 april 2020 12:21 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ook niet de eerste, want in Frankrijk was er ook al een wat kleinschaligere studie stopgezet om dezelfde reden en dat was geloof ik wel met hydrochloroquine. En dit is nou waarom leken, en zeker leken met een beperkt intellect als Trump, zich niet moeten gaan bemoeien met medische kwesties. Het betreft hier niet een medicijn dat vergelijkbaar is met een paracetamolletje. Het betreft een medicijn met een vrij reëel risico op serieuze bijwerkingen waarvan de effectiviteit bij covidpatiënten ook nog maar moet worden vastgesteld in een fatsoenlijke RCT.
Je moet achter je leider staan in tijden van crisis 🙏🙏🇺🇲🇺🇲quote:Op maandag 13 april 2020 12:42 schreef klappernootopreis het volgende:
[..]
Wat Trump doet is gokken. Iets wat hij al decennia doet. Dit keer zijn de inzetten mensenlevens. Wanneer grijpt er nu eens iemand in daar? Waar blijft het congres?? Wat doet de republikeinse meerderheid in de senaat!? zo kan het niet langer!
Nog ééntje. Conclusie onderaan. Zijn wel kleine aantallen steeds. Dus beter/uitgebreider onderzoek nodig. Als er nog twijfels zijn.quote:Op maandag 13 april 2020 12:21 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ook niet de eerste, want in Frankrijk was er ook al een wat kleinschaligere studie stopgezet om dezelfde reden en dat was geloof ik wel met hydrochloroquine. En dit is nou waarom leken, en zeker leken met een beperkt intellect als Trump, zich niet moeten gaan bemoeien met medische kwesties. Het betreft hier niet een medicijn dat vergelijkbaar is met een paracetamolletje. Het betreft een medicijn met een vrij reëel risico op serieuze bijwerkingen waarvan de effectiviteit bij covidpatiënten ook nog maar moet worden vastgesteld in een fatsoenlijke RCT.
"In tegenstelling tot Nederland registreert België ook de sterfgevallen in verpleeg- en verzorgingshuizen waarbij vaak wel een coronabesmetting wordt vermoed, maar niet met een test is vastgesteld."quote:Op maandag 13 april 2020 13:05 schreef AnneX het volgende:
Info over verspreiding van corona virus. Wereldwijd.
https://ncov2019.live/data
Zie ook België, met strenge lockdown, langer dan Nederland.😢
Daarom, al die vergelijkingen slaan nergens op. Italië en Spanje tellen dan weer alleen ziekenhuizen, als iemand in een verzorgingshuis sterft waar corona is vastgesteld telt hij toch niet mee. New York ook.quote:Op maandag 13 april 2020 13:36 schreef Ruse het volgende:
[..]
"In tegenstelling tot Nederland registreert België ook de sterfgevallen in verpleeg- en verzorgingshuizen waarbij vaak wel een coronabesmetting wordt vermoed, maar niet met een test is vastgesteld."
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |