abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 21 april 2020 @ 13:30:12 #161
200994 Kriegel
Ik ben overrated
pi_192732266
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 april 2020 13:19 schreef soapie het volgende:

[..]

Ik was vanmorgen om 7.00 uur bij de Jumbo, was ook geen kip. Lekker relaxed shoppen zo!
Het volgende dat gehamsterd wordt. :N
Maximaal 4 regels
Maximaal 250 tekens
(te kort? neem een abonnement)
pi_192733944
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 april 2020 13:23 schreef falling_away het volgende:

[..]

Was dat niet tijdens het ouderenuurtje? :P
Doen ze hier niet aan...
pi_192733956
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 april 2020 13:30 schreef Kriegel het volgende:

[..]

Het volgende dat gehamsterd wordt. :N
:')
pi_192733993
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 april 2020 13:19 schreef soapie het volgende:

[..]

Ik was vanmorgen om 7.00 uur bij de Jumbo, was ook geen kip. Lekker relaxed shoppen zo!
Die kip is dan ook pas in de middag nodig. Om 7 uur liggen alle afro Nederlanders nog in bed :7
You know what they call a Quarter Pounder with Cheese in Paris?
  dinsdag 21 april 2020 @ 15:42:47 #165
200994 Kriegel
Ik ben overrated
pi_192734387
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 april 2020 15:17 schreef Cheeseburgert het volgende:

[..]

Die kip is dan ook pas in de middag nodig. Om 7 uur liggen alle afro Nederlanders nog in bed :7
Maximaal 4 regels
Maximaal 250 tekens
(te kort? neem een abonnement)
  donderdag 23 april 2020 @ 10:06:49 #166
78780 deedeetee
rustig doorgaan met ademhalen
pi_192763294
https://www.rtlnieuws.nl/(...)-supermarkt-kassiere
Wat jammer dat ze deze vrouw niet te pakken hebben gekregen.
Ga fietsen jij !! ikke niet hoor..
  donderdag 23 april 2020 @ 10:10:21 #167
16266 MissHobje
Dat zou ik ook zeggen!
pi_192763344
quote:
0s.gif Op donderdag 23 april 2020 10:06 schreef deedeetee het volgende:
https://www.rtlnieuws.nl/(...)-supermarkt-kassiere
Wat jammer dat ze deze vrouw niet te pakken hebben gekregen.
Nou die pakken ze wel hoor..goede camera beelden >:)
[b]Hobbelicious is back!
[/b]
pi_192763419
quote:
15s.gif Op donderdag 23 april 2020 10:10 schreef MissHobje het volgende:

Nou die pakken ze wel hoor..goede camera beelden >:)
Is zo te lezen in maart gebeurd, ze hebben de mevrouw nog steeds niet, maar wel het kenteken van de auto. 8)7
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_192763459
Handgel is wel een makkelijkere optie want sneller bij de supermarkt dan de handen wassen met water en zeep.
pi_192763564
Bij de kruidvat (en vast meerdere winkels) moet je een mandje mee.

dat helpt dus voor geen meter en zeker geen anderhalvemeter..

Tuurlijk begrijp ik dat ze geen winkelkarren hebben maar mandjes helpen niet ze zijn een risico ipv een verlaging van het risico.
http://epicshirtsandgadgets.spreadshirt.nl/
Epic Beard Man is in My web Shop ;-]
  donderdag 23 april 2020 @ 10:40:43 #171
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_192763762
quote:
2s.gif Op donderdag 23 april 2020 10:25 schreef Circle.Of.Filth het volgende:

Tuurlijk begrijp ik dat ze geen winkelkarren hebben maar mandjes helpen niet ze zijn een risico ipv een verlaging van het risico.
Mandjes zijn volgens mij om het aantal klanten in de vestiging te tellen. Mandjes op = niemand meer extra naar binnen.
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_192763819
quote:
7s.gif Op donderdag 23 april 2020 10:40 schreef Notorious_Roy het volgende:

[..]

Mandjes zijn volgens mij om het aantal klanten in de vestiging te tellen. Mandjes op = niemand meer extra naar binnen.
Ok maar dan nog mandjes zijn vaak niet steriel dus een risico.

Beter pak je het product op en loop je daarmee naar de kassa.
pi_192764061
quote:
12s.gif Op donderdag 23 april 2020 10:45 schreef Circle.Of.Filth het volgende:

[..]

Hier wordt na elke klant het mandje schoongemaakt. Hoe schoon is te bezien, maar toch, ze doen een poging. En de kruidvat is hier niet zo groot, dus inderdaad 8-10 mandjes ofzo buiten. Mandjes op, is buiten wachten op je beurt..
  donderdag 23 april 2020 @ 11:15:27 #174
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_192764218
quote:
12s.gif Op donderdag 23 april 2020 10:45 schreef Circle.Of.Filth het volgende:

Een product is ook niet steriel.
Dus naar mijn mening maakt het allemaal weinig uit.
Gewoon vooraf en achteraf je handen wassen en niet aan je gezicht zitten in de tussentijd.
pi_192764304
quote:
6s.gif Op donderdag 23 april 2020 11:15 schreef Cue_ het volgende:

[..]

en niet aan je gezicht zitten in de tussentijd.
Dat is erg lastig omdat je dat vaak onbewust doet en al jarenlang het is een gewoonte en daarom lastig om af te leren.
  donderdag 23 april 2020 @ 11:49:21 #176
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_192764758
quote:
14s.gif Op donderdag 23 april 2020 11:19 schreef Circle.Of.Filth het volgende:

Dat is erg lastig omdat je dat vaak onbewust doet en al jarenlang het is een gewoonte en daarom lastig om af te leren.
Dat klopt zeker, maar bedoel meer of ik nu een winkelmandje en producten aanraak of enkel de producten (welke ook in andermans handen zijn geweest) , dat dat naar mijn inziens weinig uitmaakt.
Natuurlijk als ze de mandjes schoonmaken, enkel meegenomen, maar risico is er altijd.
Ook als je moet pinnen(pincode in moet voeren) en evt deuren aanraakt etc.
pi_192765085
quote:
7s.gif Op donderdag 23 april 2020 10:40 schreef Notorious_Roy het volgende:

[..]

Is het niet ook om ‘snuffelaars’ en heen en weer lopers een beetje te weren?
pi_192765265
Als ik onverhoopt de supermarkt in moet doe ik boodschappen met wegwerp handschoenen aan.
Van de week moest het helaas ff. Tot mijn verbazing
maken ze wel de stang van de boodschappenkar schoon maar met die allesreiniger doekjes die dus niet desinfecteren! Gelukkig had ik mijn handschoentjes mee.

Het is nutteloos met een nat wegwerp reinigingsdoekje een stang schoon te maken. Een natte stang trekt juist weer bacteriën en virussen aan! Door het weer nat te maken maak je het nog erger!
Kijk persoon 1 pakt een natte stang om zijn boodschappen te doen met blote handen.
Winkelbediende maakt het na persoon 1 weer nat met een doekje, de bacteriën van persoon 1 zijn niet dood.
Persoon 2 pakt het karretje zit ook met blote vieze handen aan die natte stang..
Enz. Enz.
Winkelmanager uitgelegd wat ik aantrof en ik vroeg waarom er geen desinfect was.
“Ja uhm, dat hebben we niet en uhmmmm en dit is ook goed”
“ u heeft toch uuuhmmmmm handschoenen aan?” :') |:(
8)7
  Moderator / Miss SHO donderdag 23 april 2020 @ 12:44:04 #179
22592 crew  Ole
pi_192765684
Ik hou dan doekje in mijn handen.

Hier stond trouwens pleepapier tot aan het plafond! Niemand koopt dat voorlopig :D
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
  Moderator / Miss SHO donderdag 23 april 2020 @ 12:46:34 #180
22592 crew  Ole
pi_192765708
quote:
1s.gif Op donderdag 23 april 2020 12:09 schreef vencodark het volgende:

[..]

Is het niet ook om ‘snuffelaars’ en heen en weer lopers een beetje te weren?
Vooral om eenvoudig maximum aantal klanten in de gaten te houden. Zo suf dat mensen hier moeilijk over doen! Neem gewoon dat mandje ook al koop je maar één dingetje. Kleine moeite maar fijn voor de medewerkers. Vergeet niet dat winkels enorme boetes kunnen krijgen!
pi_192766279
quote:
2s.gif Op donderdag 23 april 2020 10:25 schreef Circle.Of.Filth het volgende:

Kruidvat ben ik al heel lang niet geweest. Trouwens geen fan van kruidvat met die smalle paden tussen de rekken. Vind het sowieso rommelige winkels.
pi_192766328
quote:
1s.gif Op donderdag 23 april 2020 13:19 schreef quirina het volgende:

[..]

Kruidvat ben ik al heel lang niet geweest. Trouwens geen fan van kruidvat met die smalle paden tussen de rekken. Vind het sowieso rommelige winkels.
Ik snap ook niet dat mensen naar het Kruidvat gaan en vervolgens hier gaan klagen. Alles wat je daar haalt is toch ook online of bij de supermarkt te kopen? Alleen het graaien in de snoepbak kan elders niet, maar dat lijkt me nu ook niet zo’n goed idee.
pi_192766543
quote:
0s.gif Op donderdag 23 april 2020 13:21 schreef ZwangerPetro het volgende:

[..]

Ik snap ook niet dat mensen naar het Kruidvat gaan en vervolgens hier gaan klagen. Alles wat je daar haalt is toch ook online of bij de supermarkt te kopen? Alleen het graaien in de snoepbak kan elders niet, maar dat lijkt me nu ook niet zo’n goed idee.
Kruidvat is vaak de goedkoopste drogisterij in deze buurt dus is het een financieele keuze.
  donderdag 23 april 2020 @ 13:36:14 #184
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_192766549
Kwam gister precies op het goede moment bij de supermarkt. Net toen ik bij de kassa kwam begon het drukker te worden. Alles op voorraad, ook toiletpapier, zeep, brood, pasta, diepvriesmaaltijden.

Die 1,5 meter begint steeds meer te vervagen. Je merkt dat mensen het wel willen proberen, maar ook regelmatig zoiets hebben van 'ach, what the hell'.
pi_192766575
quote:
2s.gif Op donderdag 23 april 2020 13:35 schreef Circle.Of.Filth het volgende:

[..]

Kruidvat is vaak de goedkoopste drogisterij in deze buurt dus is het een financieele keuze.
Dan koop je het toch ergens anders voor een paar euro meer?
pi_192766603
quote:
0s.gif Op donderdag 23 april 2020 13:38 schreef ZwangerPetro het volgende:

[..]

Dan koop je het toch ergens anders voor een paar euro meer?
Echte zeeuwen gaan liever dood alsdat ze meer betalen!

Ons ben zunig ;)
  donderdag 23 april 2020 @ 13:54:16 #187
466913 Eightyone
Bejaarde millennial
pi_192766858
quote:
0s.gif Op donderdag 23 april 2020 13:21 schreef ZwangerPetro het volgende:

[..]

Ik snap ook niet dat mensen naar het Kruidvat gaan en vervolgens hier gaan klagen. Alles wat je daar haalt is toch ook online of bij de supermarkt te kopen?
Met engelengeduld. En frustraties omdat de rest van Nederland hetzelfde als jij wil hebben (en nee, het betrof geen wc-papier of zo).

Ik heb het online geprobeerd, zowel bij Kruidvat.nl, Drogist.nl als bij anderen, maar loop inmiddels toch maar weer naar de fysieke Kruidvat.
  Moderator donderdag 23 april 2020 @ 14:00:56 #188
236264 crew  capricia
pi_192766938
quote:
1s.gif Op donderdag 23 april 2020 13:54 schreef Eightyone het volgende:

[..]

Met engelengeduld. En frustraties omdat de rest van Nederland hetzelfde als jij wil hebben (en nee, het betrof geen wc-papier of zo).

Ik heb het online geprobeerd, zowel bij Kruidvat.nl, Drogist.nl als bij anderen, maar loop inmiddels toch maar weer naar de fysieke Kruidvat.
Echt? Ik bestel de Etos met de AH mee.
"People that use Fiat currency as a store of value.
There is a name for it:
We call them Poor"
pi_192767156
quote:
1s.gif Op donderdag 23 april 2020 12:46 schreef Ole het volgende:

[..]

Vooral om eenvoudig maximum aantal klanten in de gaten te houden. Zo suf dat mensen hier moeilijk over doen! Neem gewoon dat mandje ook al koop je maar één dingetje. Kleine moeite maar fijn voor de medewerkers. Vergeet niet dat winkels enorme boetes kunnen krijgen!
Oh maar ik hou mij ook gewoon aan de regels hoor. :) Alle begrip. Bent alleen wat langer bezig soms ipv ‘even snel de winkel in’. :P
  Moderator / Miss SHO donderdag 23 april 2020 @ 14:55:49 #190
22592 crew  Ole
pi_192767611
quote:
1s.gif Op donderdag 23 april 2020 14:17 schreef vencodark het volgende:

[..]

Oh maar ik hou mij ook gewoon aan de regels hoor. :) Alle begrip. Bent alleen wat langer bezig soms ipv ‘even snel de winkel in’. :P
ik zei ook niet dat jij dat doet :)
Maar maak het bijna elke keer mee. Echt heel irritant voor de medewerkers!
pi_192767902
quote:
0s.gif Op donderdag 23 april 2020 14:55 schreef Ole het volgende:

[..]

ik zei ook niet dat jij dat doet :)
Maar maak het bijna elke keer mee. Echt heel irritant voor de medewerkers!
Dat geloof ik. Dwars als pokkehout.
pi_192769050
quote:
1s.gif Op donderdag 23 april 2020 12:20 schreef quirina het volgende:
Als ik onverhoopt de supermarkt in moet doe ik boodschappen met wegwerp handschoenen aan.
Van de week moest het helaas ff. Tot mijn verbazing
maken ze wel de stang van de boodschappenkar schoon maar met die allesreiniger doekjes die dus niet desinfecteren! Gelukkig had ik mijn handschoentjes mee.

Het is nutteloos met een nat wegwerp reinigingsdoekje een stang schoon te maken. Een natte stang trekt juist weer bacteriën en virussen aan! Door het weer nat te maken maak je het nog erger!
Kijk persoon 1 pakt een natte stang om zijn boodschappen te doen met blote handen.
Winkelbediende maakt het na persoon 1 weer nat met een doekje, de bacteriën van persoon 1 zijn niet dood.
Persoon 2 pakt het karretje zit ook met blote vieze handen aan die natte stang..
Enz. Enz.
Winkelmanager uitgelegd wat ik aantrof en ik vroeg waarom er geen desinfect was.
“Ja uhm, dat hebben we niet en uhmmmm en dit is ook goed”
“ u heeft toch uuuhmmmmm handschoenen aan?” :') |:(
8)7
Helpen je handschoenen om je gezicht niet aan te raken?
En doe je ze op de goede manier uit? En wanneer doe je dat? Buiten de winkel? Als je thuis bent?
Hoe zit het met je auto/fiets/tas die je met je handschoenen hebt aangeraakt? Desinfecteer je al die oppervlakken voordat je ze met blote handen aanraakt?
Want dan ben je prima bezig, anders is het schijnveiligheid. Bij intacte huid biedt goed handen wassen en bewustzijn wat je met die handen doet veel meer bescherming.

Als jij met je gehandschoende handen aan je gezicht zit, zijn die handschoenen ‘viezer’ dan je schone handen die erin zitten.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_192769106
Verder moet ik het echt afleren om mijn handen te kijken ipv met mijn ogen. Ik kom er nu achter hoe vaak ik toch even een verpakking oppak om het daarna terug te zetten o|O

Handhygiëne zit hier wel goed, gezicht aanraken heb ik al tijden geleden afgeleerd. Voor besmetting via winkel of verpakkingen ben ik minder bang dan dat ik via verpakkingen anderen besmet. Ik loop meer kans dan gemiddeld het virus bij me te dragen (werk) dus wil het niet op andere plekken achterlaten.

Helaas kom ik er bij de tijdsloten van online bezorgen niet tussen dus toch maar één keer per week naar de supermarkt.
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  Spellchecker donderdag 23 april 2020 @ 16:47:25 #194
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_192769164
quote:
1s.gif Op donderdag 23 april 2020 16:40 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]

Helpen je handschoenen om je gezicht niet aan te raken?
En doe je ze op de goede manier uit? En wanneer doe je dat? Buiten de winkel? Als je thuis bent?
Hoe zit het met je auto/fiets/tas die je met je handschoenen hebt aangeraakt? Desinfecteer je al die oppervlakken voordat je ze met blote handen aanraakt?
Want dan ben je prima bezig, anders is het schijnveiligheid. Bij intacte huid biedt goed handen wassen en bewustzijn wat je met die handen doet veel meer bescherming.

Als jij met je gehandschoende handen aan je gezicht zit, zijn die handschoenen ‘viezer’ dan je schone handen die erin zitten.
Dat is wel een dingetje.
Je doet je handschoentjes aan als je de winkel instapt en pakt daarna je wagentje en scanner. O wacht, handschoentjes uit want je moet je bonuskaart scannen ...

Handschoentjes weer aan. Boodschappen doen. Naar de kassa. Handschoentjes uit want bonuskaart en bankpas. Handschoentjes weer aan en met karretje de winkel uit. Naar fiets/auto. Boodschappen inladen.
Handschoentjes uit.
Naar huis.
Handen wassen ...
Boodschappen uitpakken ...

Kortom het is nogal een gedoe ....

Daarom gewoon (voor mij) blote handen en goed wassen.
pi_192769208
quote:
1s.gif Op donderdag 23 april 2020 16:47 schreef maily het volgende:

[..]

Dat is wel een dingetje.
Je doet je handschoentjes aan als je de winkel instapt en pakt daarna je wagentje en scanner. O wacht, handschoentjes uit want je moet je bonuskaart scannen ...

Handschoentjes weer aan. Boodschappen doen. Naar de kassa. Handschoentjes uit want bonuskaart en bankpas. Handschoentjes weer aan en met karretje de winkel uit. Naar fiets/auto. Boodschappen inladen.
Handschoentjes uit.
Naar huis.
Handen wassen ...
Boodschappen uitpakken ...

Kortom het is nogal een gedoe ....

Daarom gewoon (voor mij) blote handen en goed wassen.
Ik zie al minimaal drie paar verbruikte handschoenen ;)

Want gebruikte handschoentjes krijg je nooit meer netjes en schoon aan.
  Spellchecker donderdag 23 april 2020 @ 16:51:41 #196
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_192769224
quote:
14s.gif Op donderdag 23 april 2020 16:50 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]

Juist.
pi_192770049
quote:
14s.gif Op donderdag 23 april 2020 16:50 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]

Als je zo uittrekt zodat ze mooi binnenstebuiten keren kun je ze nog een keer aandoen
Op dinsdag 23 april 2024 10:41 schreef Solotovski het volgende:
Jij bent het zonnetje!!!
pi_192782271
Licht off-topic;

Het is coronadruk bij de slijter!

KLB / Coronadruk bij de slijter...

Ik ben maar doorgelopen had geen zin om een half uur te wachten voordat ik naar binnen kon.
pi_192801588
Bij de Jumbo was het semidruk. Het krioelde van klanten op het versplein terwijl het in de rest van de winkel stil was. Misschien dat het personeel even had kunnen zeggen dat een deel van de klanten even andere boodschappen moest doen ofzo.

Intertoys was heel goed geregeld. Er stond een rij buiten, er mochten per keer iets van 5 mensen binnen. Echt heel weinig. Desondanks ging het best snel ^O^
  zaterdag 25 april 2020 @ 17:03:27 #200
14505 OProg
A Life in Music
pi_192801720
Dit is wel iets wat van mij zo mag blijven. Zelfs op zaterdag in 'mijn' AH maar een paar wachtenden en iedereen loopt rustig met een karretje rond zonder te dringen. 'Normaal' lijkt het op zaterdag wel eens een soort veldslag waar sommige mensen te werk gaan alsof de oorlog op uitbreken staat.

Op deze manier heeft iedereen blijkbaar ook gewoon genoeg te eten dus prima. :)
"Het is oorlog, bedankt Vannoppen, bedankt Van der Linden. Dit is het laatste dat ik voor de Belgische ploeg gedaan heb. Ze kunnen allemaal de boom in."
Improv: Rich Tapestry of Life
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')