Aanhangers van voltooid leven?quote:Op maandag 20 april 2020 17:22 schreef Circle.Of.Filth het volgende:
[ afbeelding ]
Altijd weer die bejaarden![]()
Wat is het probleem? Die zitten in het bejaardenhuis ook gewoon bij elkaar...quote:Op maandag 20 april 2020 17:22 schreef Circle.Of.Filth het volgende:
[ afbeelding ]
Altijd weer die bejaarden![]()
Ik was vanmorgen om 7.00 uur bij de Jumbo, was ook geen kip. Lekker relaxed shoppen zo!quote:Op maandag 20 april 2020 20:29 schreef falling_away het volgende:
Ik was net om 19:30 in de AH XL hier in de buurt en ik was met nog een persoon de enige in de winkel (en het personeel dan). Dat was wel weer eens lekker winkelen voor het eerst sinds de uitbraak!
Was dat niet tijdens het ouderenuurtje?quote:Op dinsdag 21 april 2020 13:19 schreef soapie het volgende:
[..]
Ik was vanmorgen om 7.00 uur bij de Jumbo, was ook geen kip. Lekker relaxed shoppen zo!
Het volgende dat gehamsterd wordt.quote:Op dinsdag 21 april 2020 13:19 schreef soapie het volgende:
[..]
Ik was vanmorgen om 7.00 uur bij de Jumbo, was ook geen kip. Lekker relaxed shoppen zo!
Doen ze hier niet aan...quote:Op dinsdag 21 april 2020 13:23 schreef falling_away het volgende:
[..]
Was dat niet tijdens het ouderenuurtje?
Die kip is dan ook pas in de middag nodig. Om 7 uur liggen alle afro Nederlanders nog in bedquote:Op dinsdag 21 april 2020 13:19 schreef soapie het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 21 april 2020 15:17 schreef Cheeseburgert het volgende:
[..]
Die kip is dan ook pas in de middag nodig. Om 7 uur liggen alle afro Nederlanders nog in bed
Nou die pakken ze wel hoor..goede camera beeldenquote:Op donderdag 23 april 2020 10:06 schreef deedeetee het volgende:
https://www.rtlnieuws.nl/(...)-supermarkt-kassiere
Wat jammer dat ze deze vrouw niet te pakken hebben gekregen.
Is zo te lezen in maart gebeurd, ze hebben de mevrouw nog steeds niet, maar wel het kenteken van de auto.quote:Op donderdag 23 april 2020 10:10 schreef MissHobje het volgende:
Nou die pakken ze wel hoor..goede camera beelden
Mandjes zijn volgens mij om het aantal klanten in de vestiging te tellen. Mandjes op = niemand meer extra naar binnen.quote:Op donderdag 23 april 2020 10:25 schreef Circle.Of.Filth het volgende:
Bij de kruidvat (en vast meerdere winkels) moet je een mandje mee.
dat helpt dus voor geen meter en zeker geen anderhalvemeter..
Tuurlijk begrijp ik dat ze geen winkelkarren hebben maar mandjes helpen niet ze zijn een risico ipv een verlaging van het risico.
Ok maar dan nog mandjes zijn vaak niet steriel dus een risico.quote:Op donderdag 23 april 2020 10:40 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Mandjes zijn volgens mij om het aantal klanten in de vestiging te tellen. Mandjes op = niemand meer extra naar binnen.
Hier wordt na elke klant het mandje schoongemaakt. Hoe schoon is te bezien, maar toch, ze doen een poging. En de kruidvat is hier niet zo groot, dus inderdaad 8-10 mandjes ofzo buiten. Mandjes op, is buiten wachten op je beurt..quote:Op donderdag 23 april 2020 10:45 schreef Circle.Of.Filth het volgende:
[..]
Ok maar dan nog mandjes zijn vaak niet steriel dus een risico.
Beter pak je het product op en loop je daarmee naar de kassa.
Een product is ook niet steriel.quote:Op donderdag 23 april 2020 10:45 schreef Circle.Of.Filth het volgende:
Ok maar dan nog mandjes zijn vaak niet steriel dus een risico.
Beter pak je het product op en loop je daarmee naar de kassa.
Dat is erg lastig omdat je dat vaak onbewust doet en al jarenlang het is een gewoonte en daarom lastig om af te leren.quote:Op donderdag 23 april 2020 11:15 schreef Cue_ het volgende:
[..]
en niet aan je gezicht zitten in de tussentijd.
Dat klopt zeker, maar bedoel meer of ik nu een winkelmandje en producten aanraak of enkel de producten (welke ook in andermans handen zijn geweest) , dat dat naar mijn inziens weinig uitmaakt.quote:Op donderdag 23 april 2020 11:19 schreef Circle.Of.Filth het volgende:
Dat is erg lastig omdat je dat vaak onbewust doet en al jarenlang het is een gewoonte en daarom lastig om af te leren.
Is het niet ook om ‘snuffelaars’ en heen en weer lopers een beetje te weren?quote:Op donderdag 23 april 2020 10:40 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Mandjes zijn volgens mij om het aantal klanten in de vestiging te tellen. Mandjes op = niemand meer extra naar binnen.
Vooral om eenvoudig maximum aantal klanten in de gaten te houden. Zo suf dat mensen hier moeilijk over doen! Neem gewoon dat mandje ook al koop je maar één dingetje. Kleine moeite maar fijn voor de medewerkers. Vergeet niet dat winkels enorme boetes kunnen krijgen!quote:Op donderdag 23 april 2020 12:09 schreef vencodark het volgende:
[..]
Is het niet ook om ‘snuffelaars’ en heen en weer lopers een beetje te weren?
Kruidvat ben ik al heel lang niet geweest. Trouwens geen fan van kruidvat met die smalle paden tussen de rekken. Vind het sowieso rommelige winkels.quote:Op donderdag 23 april 2020 10:25 schreef Circle.Of.Filth het volgende:
Bij de kruidvat (en vast meerdere winkels) moet je een mandje mee.
dat helpt dus voor geen meter en zeker geen anderhalvemeter..
Tuurlijk begrijp ik dat ze geen winkelkarren hebben maar mandjes helpen niet ze zijn een risico ipv een verlaging van het risico.
Ik snap ook niet dat mensen naar het Kruidvat gaan en vervolgens hier gaan klagen. Alles wat je daar haalt is toch ook online of bij de supermarkt te kopen? Alleen het graaien in de snoepbak kan elders niet, maar dat lijkt me nu ook niet zo’n goed idee.quote:Op donderdag 23 april 2020 13:19 schreef quirina het volgende:
[..]
Kruidvat ben ik al heel lang niet geweest. Trouwens geen fan van kruidvat met die smalle paden tussen de rekken. Vind het sowieso rommelige winkels.
Kruidvat is vaak de goedkoopste drogisterij in deze buurt dus is het een financieele keuze.quote:Op donderdag 23 april 2020 13:21 schreef ZwangerPetro het volgende:
[..]
Ik snap ook niet dat mensen naar het Kruidvat gaan en vervolgens hier gaan klagen. Alles wat je daar haalt is toch ook online of bij de supermarkt te kopen? Alleen het graaien in de snoepbak kan elders niet, maar dat lijkt me nu ook niet zo’n goed idee.
Dan koop je het toch ergens anders voor een paar euro meer?quote:Op donderdag 23 april 2020 13:35 schreef Circle.Of.Filth het volgende:
[..]
Kruidvat is vaak de goedkoopste drogisterij in deze buurt dus is het een financieele keuze.
Echte zeeuwen gaan liever dood alsdat ze meer betalen!quote:Op donderdag 23 april 2020 13:38 schreef ZwangerPetro het volgende:
[..]
Dan koop je het toch ergens anders voor een paar euro meer?
Met engelengeduld. En frustraties omdat de rest van Nederland hetzelfde als jij wil hebben (en nee, het betrof geen wc-papier of zo).quote:Op donderdag 23 april 2020 13:21 schreef ZwangerPetro het volgende:
[..]
Ik snap ook niet dat mensen naar het Kruidvat gaan en vervolgens hier gaan klagen. Alles wat je daar haalt is toch ook online of bij de supermarkt te kopen?
Echt? Ik bestel de Etos met de AH mee.quote:Op donderdag 23 april 2020 13:54 schreef Eightyone het volgende:
[..]
Met engelengeduld. En frustraties omdat de rest van Nederland hetzelfde als jij wil hebben (en nee, het betrof geen wc-papier of zo).
Ik heb het online geprobeerd, zowel bij Kruidvat.nl, Drogist.nl als bij anderen, maar loop inmiddels toch maar weer naar de fysieke Kruidvat.
Oh maar ik hou mij ook gewoon aan de regels hoor.quote:Op donderdag 23 april 2020 12:46 schreef Ole het volgende:
[..]
Vooral om eenvoudig maximum aantal klanten in de gaten te houden. Zo suf dat mensen hier moeilijk over doen! Neem gewoon dat mandje ook al koop je maar één dingetje. Kleine moeite maar fijn voor de medewerkers. Vergeet niet dat winkels enorme boetes kunnen krijgen!
ik zei ook niet dat jij dat doetquote:Op donderdag 23 april 2020 14:17 schreef vencodark het volgende:
[..]
Oh maar ik hou mij ook gewoon aan de regels hoor.Alle begrip. Bent alleen wat langer bezig soms ipv ‘even snel de winkel in’.
Dat geloof ik. Dwars als pokkehout.quote:Op donderdag 23 april 2020 14:55 schreef Ole het volgende:
[..]
ik zei ook niet dat jij dat doet
Maar maak het bijna elke keer mee. Echt heel irritant voor de medewerkers!
Helpen je handschoenen om je gezicht niet aan te raken?quote:Op donderdag 23 april 2020 12:20 schreef quirina het volgende:
Als ik onverhoopt de supermarkt in moet doe ik boodschappen met wegwerp handschoenen aan.
Van de week moest het helaas ff. Tot mijn verbazing
maken ze wel de stang van de boodschappenkar schoon maar met die allesreiniger doekjes die dus niet desinfecteren! Gelukkig had ik mijn handschoentjes mee.
Het is nutteloos met een nat wegwerp reinigingsdoekje een stang schoon te maken. Een natte stang trekt juist weer bacteriėn en virussen aan! Door het weer nat te maken maak je het nog erger!
Kijk persoon 1 pakt een natte stang om zijn boodschappen te doen met blote handen.
Winkelbediende maakt het na persoon 1 weer nat met een doekje, de bacteriėn van persoon 1 zijn niet dood.
Persoon 2 pakt het karretje zit ook met blote vieze handen aan die natte stang..
Enz. Enz.
Winkelmanager uitgelegd wat ik aantrof en ik vroeg waarom er geen desinfect was.
“Ja uhm, dat hebben we niet en uhmmmm en dit is ook goed”
“ u heeft toch uuuhmmmmm handschoenen aan?”![]()
![]()
Dat is wel een dingetje.quote:Op donderdag 23 april 2020 16:40 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Helpen je handschoenen om je gezicht niet aan te raken?
En doe je ze op de goede manier uit? En wanneer doe je dat? Buiten de winkel? Als je thuis bent?
Hoe zit het met je auto/fiets/tas die je met je handschoenen hebt aangeraakt? Desinfecteer je al die oppervlakken voordat je ze met blote handen aanraakt?
Want dan ben je prima bezig, anders is het schijnveiligheid. Bij intacte huid biedt goed handen wassen en bewustzijn wat je met die handen doet veel meer bescherming.
Als jij met je gehandschoende handen aan je gezicht zit, zijn die handschoenen ‘viezer’ dan je schone handen die erin zitten.
Ik zie al minimaal drie paar verbruikte handschoenenquote:Op donderdag 23 april 2020 16:47 schreef maily het volgende:
[..]
Dat is wel een dingetje.
Je doet je handschoentjes aan als je de winkel instapt en pakt daarna je wagentje en scanner. O wacht, handschoentjes uit want je moet je bonuskaart scannen ...
Handschoentjes weer aan. Boodschappen doen. Naar de kassa. Handschoentjes uit want bonuskaart en bankpas. Handschoentjes weer aan en met karretje de winkel uit. Naar fiets/auto. Boodschappen inladen.
Handschoentjes uit.
Naar huis.
Handen wassen ...
Boodschappen uitpakken ...
Kortom het is nogal een gedoe ....
Daarom gewoon (voor mij) blote handen en goed wassen.
Juist.quote:Op donderdag 23 april 2020 16:50 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Ik zie al minimaal drie paar verbruikte handschoenen![]()
Want gebruikte handschoentjes krijg je nooit meer netjes en schoon aan.
Als je zo uittrekt zodat ze mooi binnenstebuiten keren kun je ze nog een keer aandoenquote:Op donderdag 23 april 2020 16:50 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Ik zie al minimaal drie paar verbruikte handschoenen![]()
Want gebruikte handschoentjes krijg je nooit meer netjes en schoon aan.
Voedselbank een optie?quote:Op maandag 27 april 2020 10:47 schreef slashdotter3 het volgende:
Dit bericht geldt nog sterker voor NL, wij zitten met een nog grotere berg aardappels die nu weggegooid wordt of als veevoer wordt verkocht.
==================
https://www.telegraph.co.(...)-coronavirus-potato/
https://www.reddit.com/r/(...)tes_twice_a_week_to/
Belgians urged to eat frites twice a week to deplete coronavirus potato mountain
Unless Belgians have the appetite to tackle the problem, the chips are down for 750,000 tonnes of spuds
Belgium's farmers have exhorted their countrymen to step up to the plate and eat frites twice a week to demolish a 750,000 tonne potato surplus that has built up because of coronavirus.
Frites, a kind of chip that is fried twice, are a national dish in Belgium, where they are regularly paired with mayonnaise and mussels. But potato farmers are hard hit by the country's lockdown measures, which were imposed in mid-March and closed restaurants.
"Let us all eat French fries twice instead of once a week," Romain Cools, secretary general of Belgapom, the trade association for potato growers, said.
Even though the country's iconic frites shacks were given special dispensation to stay open, many shut because of the pandemic. Those that stayed open have seen customer levels drop....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |