Oranjebitter natuurlijkquote:
Zeker !quote:Op vrijdag 24 april 2020 14:38 schreef Naardenaar het volgende:
Drank voor maandag inslaan omdat holle bolle Gijs dan jarig is
Een excuus nodig hebben om drank in te slaanquote:Op vrijdag 24 april 2020 14:38 schreef Naardenaar het volgende:
Drank voor maandag inslaan omdat holle bolle Gijs dan jarig is
quote:Op vrijdag 24 april 2020 14:13 schreef Pharkus het volgende:
Ik heb al met krijt in mijn woonkamer een stuk geclaimd voor mijn kleedje met waardeloze troep.
Die optie hou ik nog openquote:Op vrijdag 24 april 2020 14:17 schreef Cheeseburgert het volgende:
Niet gewoon je ontsmettingsmiddel in shotjes atten
Ik heb al met krijt in mijn woonkamer een stuk geclaimd voor mijn kleedje met waardeloze troep.
Te hopen valt dat er Koningsnach niet iemand na 25 bier je vak onderkotst.quote:Op vrijdag 24 april 2020 14:13 schreef Pharkus het volgende:
Die kans zit er in. De koelkast is goed gevuld.quote:Op zaterdag 25 april 2020 13:41 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Te hopen valt dat er Koningnach niet iemand na 25 bier je vak onderkotst.
Is goed bezorg 'm maar op;quote:Op vrijdag 24 april 2020 14:07 schreef HSG-BOMBER het volgende:
Heb nog wel een mooie fles wijn voor je.
Bij de supers hier kun je geen sterk kopen dus moet ik wel naar de slijter gaanquote:Op zaterdag 25 april 2020 14:05 schreef ZarB het volgende:
Hier is de supermarkt gewoon open op woningsdag
Niet weten dat de koning in Soest woontquote:Op zaterdag 25 april 2020 15:58 schreef Graf..Coudenhove..Kalergi het volgende:
[..]
Is goed bezorg 'm maar op;
Koninklijk Park 16,
Amersfoortseweg 7313 AA, Apeldoorn, NL
Alvast bedankt![]()
![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |