Dus alle ogen zijn op dit dus mocht iemand de belasting nog willen tillen op een of andere manier dan is dit een uitgelezen kans om het "ongezien" te doenquote:Op vrijdag 10 april 2020 19:31 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ja, daar kunnen we wel zeker van zijn. Dit gaat gebruikt worden.
Linkje?quote:Op vrijdag 10 april 2020 19:31 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Die beelden van dat eiland in New York zijn trouwens wel heftig. Staatsgeorganiseerde massagraven
Dat zijn volgens mij graven voor anonieme overledenen, die voorheen al bestonden. Nu worden ze alleen uitgebreid.quote:
Was blijkbaar altijd al een plek in NY waar eenzame Amerikanen zonder familie begraven werden, maar niemand had 4 weken geleden kunnen denken dat het nu masssaal gebruikt moest worden....quote:Op vrijdag 10 april 2020 19:31 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Die beelden van dat eiland in New York zijn trouwens wel heftig. Staatsgeorganiseerde massagraven
Zijn dat niet veelal overledenen wiens lichamen niet door familie zijn geclaimd?quote:Op vrijdag 10 april 2020 19:31 schreef -_Guitarist_- het volgende:
quote:Op vrijdag 10 april 2020 19:36 schreef Arts-assistent het volgende:
[..]
https://www.demorgen.be/n(...)F%2Fwww.google.nl%2F
Van 25 per week naar 25 per dag. Het is wel veel natuurlijk, maar bezien in het grote geheel vind ik het toch vooral sensatiejournalistiek.quote:Op vrijdag 10 april 2020 19:35 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Was blijkbaar altijd al een plek in NY waar eenzame Amerikanen zonder familie begraven werden, maar niemand had 4 weken geleden kunnen denken dat het nu masssaal gebruikt moest worden....
Dat is ook bekend. Omdat het snel geregeld moest worden is er weinig aan anti-fraude gedaan. Het is ook bekend dat bedrijven die hiermee frauderen later keihard worden aangepakt.quote:Op vrijdag 10 april 2020 19:27 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Niet zo gek aangezien alles automatisch wordt goedgekeurd. Lekker veilig ook.
En hoe denk je dat geld nog terug te krijgen van bedrijfjes die na een half jaar failliet gaan of zichzelf opheffen?quote:Op vrijdag 10 april 2020 19:39 schreef JochemSjakie het volgende:
[..]
Dat is ook bekend. Omdat het snel geregeld moest worden is er weinig aan anti-fraude gedaan. Het is ook bekend dat bedrijven die hiermee frauderen later keihard worden aangepakt.
Ik las gisteren dat dat over de netto toename ging, en dat dat er wel eens mee te maken zou kunnen hebben dat de ziekenhuizen zo goed als vol liggen, dus er weinig ruimte is voor een netto toename. Weet niet zeker of het klopt, waar komen deze nieuwe getallen vandaan?quote:Op vrijdag 10 april 2020 19:43 schreef banaantjeEE het volgende:
Het aantal ziekenhuisopnames is toch al fors gedaald in NY - 1.400 naar 200...
New York had 3000 IC bedden, maar gezien de cijfers van de afgelopen dagen hadden die denk ik al lang voor moeten liggen. Die 200 opnamen zijn waarschijnlijk van mensen die gestorven zijn.quote:Op vrijdag 10 april 2020 19:47 schreef Arts-assistent het volgende:
[..]
Ik las gisteren dat dat over de netto toename ging, en dat dat er wel eens mee te maken zou kunnen hebben dat de ziekenhuizen zo goed als vol liggen, dus er weinig ruimte is voor een netto toename. Weet niet zeker of het klopt, waar komen deze nieuwe getallen vandaan?
Ik begin er steeds minder van te begrijpen. Elke dag al die verschillende cijfers. Word er kierewiet van.quote:Op vrijdag 10 april 2020 19:47 schreef Arts-assistent het volgende:
[..]
Ik las gisteren dat dat over de netto toename ging, en dat dat er wel eens mee te maken zou kunnen hebben dat de ziekenhuizen zo goed als vol liggen, dus er weinig ruimte is voor een netto toename. Weet niet zeker of het klopt, waar komen deze nieuwe getallen vandaan?
quote:Op vrijdag 10 april 2020 19:57 schreef PippenScottie het volgende:
Mijn dochtertjes hebben dus een spelletje bedacht waarbij ze met een bal op de trampoline springen en als je de bal aanraakt moet je tien seconden naar het ziekenhuis (even zitten aan de rand van de trampo)
Ze noemen het Corona-bal. Ze zijn vijf en zeven. Ik ben trots.
Fijn voor die ouders en kinderen, maar is er ook verteld waarom onderwijs en kinderopvang de meeste urgentie krijgen?quote:Op vrijdag 10 april 2020 18:55 schreef bitterbal het volgende:
ad
18:45
Het kabinet werkt aan voorbereidingen om de coronamaatregelen na 28 april geleidelijk te versoepelen. Alle ministeries moeten protocollen opstellen over hoe sectoren 'geleidelijk geopend kunnen worden', staat in een verslag van het overleg van topambtenaren in handen van de politieke redactie van RTL Nieuws.
De meeste urgentie krijgen het onderwijs en de kinderopvang. ,,Er wordt gewerkt aan flexibilisering van maatregelen", valt te lezen. Die maatregelen zullen dan voor advies worden voorgelegd aan de medische experts die verenigd zijn in het Outbreak Management Team, OMT.
quote:Op vrijdag 10 april 2020 19:57 schreef PippenScottie het volgende:
Mijn dochtertjes hebben dus een spelletje bedacht waarbij ze met een bal op de trampoline springen en als je de bal aanraakt moet je tien seconden naar het ziekenhuis (even zitten aan de rand van de trampo)
Omdat dat veel druk weghaald.quote:Op vrijdag 10 april 2020 20:01 schreef highender het volgende:
[..]
Fijn voor die ouders en kinderen, maar is er ook verteld waarom onderwijs en kinderopvang de meeste urgentie krijgen?
Zodat we weer naar het werk kunnen.quote:Op vrijdag 10 april 2020 20:01 schreef highender het volgende:
[..]
Fijn voor die ouders en kinderen, maar is er ook verteld waarom onderwijs en kinderopvang de meeste urgentie krijgen?
Ach, wat leuk. Ze maken er het beste van. Kinderen zijn vindingrijk he?quote:Op vrijdag 10 april 2020 19:57 schreef PippenScottie het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |