Wat jammer!quote:Op donderdag 9 april 2020 19:44 schreef Uhmmpie het volgende:
[..]
Ik bestelde spareribs.. bij de grillbar die hier al zo’n jaar of 20 zit en iedereen die ik ken... eet er graag.
Had er al eerder eens kapsalon gegeten.. dat was inderdaad echt heel goed te eten.
Maar die spareribs.. supergaar en zacht.. helemaal goed.
Maar de marinade was zo zout (ondanks zoete en spicy spareribjes dus) dat ik overmorgen nog dorst heb volgens mij.
Pfew... beetje jammer.
Ik zapte er voorbij. Live staat er in beeld. Yeah rightquote:Op donderdag 9 april 2020 20:50 schreef Cat-astrophe het volgende:
Ach, the Passion is op tv.
Ik had dit jaar live willen gaan kijken. Was er perfect weer voor geweest.
Zal ik verklappen hoe het afloopt?quote:
Volgens mij zag ik die vandeweek nog online...quote:Op donderdag 9 april 2020 21:09 schreef AnneX het volgende:
Hoe zou het met Bramito zijn? gezin en schoonfamilie.
Denk dan aan hem als ik de cijfers in Spanje lees.
Ik heb vanmiddag weer 1,5 uur doorgebracht met het ontluizen van mijn peperplantenquote:Op donderdag 9 april 2020 21:09 schreef Uhmmpie het volgende:
Verder mijn thulsi basilicums verpot... eens zien of ze deze keer niet accuut dood gaan als ze 10cm hoog zijn.
Onze verstandhouding.. is nogal matig zegmaar.
2 plantjes in een grote pot... 5 in kleinere bakjes als backup
Die is zo gaafquote:
Is heul wel livequote:Op donderdag 9 april 2020 20:54 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Ik zapte er voorbij. Live staat er in beeld. Yeah right
Oh helpquote:Op donderdag 9 april 2020 21:13 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Ik heb vanmiddag weer 1,5 uur doorgebracht met het ontluizen van mijn peperplanten
Ik heb dit jaar totaal 0 zaailingenquote:Op donderdag 9 april 2020 21:15 schreef Uhmmpie het volgende:
[..]
Oh help
Gelukkig nog geen last van.. dat zou echt een dagtaak zijn. Nu 3 in de ene vensterbank, 1 in de andere vensterbank.
En op de salontafel staan er 6 te wachten op een nieuw bed.
Vooral die 6.. zijn wel een ding.
De vensterbank is een beetje vol.
En als ze net zo goed tegen de zon kunnen als mn andere braziliaanse peper... wordt het druk op mijn tafel... want die kan helemaal niet tegen heel de dag in de zon staan.
Als ik verstandig was geweest hequote:
Liefquote:Op donderdag 9 april 2020 21:19 schreef Blues het volgende:
Ik heb vandaag een paaspakje verstuurd naar mn 74 jarige zus met wat lekkers en geurigs (zij kan er wel tegen) omdat ze nu niet kan werken (op haar leeftijd nog 3 ochtenden pw bij de tandarts) ze geen tennisles kan geven aan kinderen, het clubblad niet kan verzorgen en rondbrengen , niet de 1001 dingen kan doen met vriendinnen en niet op haar kleinkinderen kan passen. Bezige bij die t maar lastig vind in haar upje.
Wat lief, en wat een drukke damequote:Op donderdag 9 april 2020 21:19 schreef Blues het volgende:
Ik heb vandaag een paaspakje verstuurd naar mn 74 jarige zus met wat lekkers en geurigs (zij kan er wel tegen) omdat ze nu niet kan werken (op haar leeftijd nog 3 ochtenden pw bij de tandarts) ze geen tennisles kan geven aan kinderen, het clubblad niet kan verzorgen en rondbrengen , niet de 1001 dingen kan doen met vriendinnen en niet op haar kleinkinderen kan passen. Bezige bij die t maar lastig vind in haar upje.
Ik begreep dat het een soort compilatie van de afgelopen jaren is en dan aan elkaar gepraatquote:Op donderdag 9 april 2020 21:52 schreef FutureFairytale het volgende:
Bij the Passion denken ze ook niet aan afstand.
Kan niet live zijn toch? Groot publiek en acteurs ook bij elkaar. Maar er staat live op het scherm.
Dat dus.quote:Op donderdag 9 april 2020 21:56 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Ik begreep dat het een soort compilatie van de afgelopen jaren is en dan aan elkaar gepraat
Heb je even voor Mijquote:Op donderdag 9 april 2020 21:52 schreef FutureFairytale het volgende:
Wel lachen dat Frans Bauer er in zit. Ik zit te wachten tot 'heb je even voor mij' komt
Is niks hequote:Op donderdag 9 april 2020 21:54 schreef FutureFairytale het volgende:
@:Uhmmpie; geen eitjes zonder zout eten hoorMet Pasen ben je er vast weer vanaf.
Ik heb nu ook dorst. Hamburger zal wel zout zijn geweest.
Die kan wel opgenomen worden ja, in bepaalde delen van Jeruzalem gaat het dagelijks leven gewoon doorquote:Op donderdag 9 april 2020 22:15 schreef golfer het volgende:
Ik kijk naar de live opvoering van The Pesach.
krijg ineens zin om thuis te klussen, waarom kan ik niet thuiswerken! uur of 4 beginnen lijkt me een mooie tijd.....quote:Op vrijdag 10 april 2020 07:29 schreef Lonaa het volgende:
Het is mooi op tijd voor dingen met een kettingzaag. Goedemorgen.
quote:Op vrijdag 10 april 2020 07:42 schreef Clubsoda het volgende:
Oh wauw, zo bont maakt zelfs mijn buurman het niet.
Dat is lief. Zal vandaag erg blij wordenquote:Op donderdag 9 april 2020 21:19 schreef Blues het volgende:
Zou je niet thuis kunnen werken en dan ‘s avonds naar G kunnen gaan? Of dat een paar keer per week?quote:Op vrijdag 10 april 2020 09:15 schreef PdeHoog het volgende:
Ik zit nu lekker ff in mijn eigen huis. Kijken of ik wat door kan halen vandaag en dan volgende week een andere manier van werken proberen. Hopelijk biedt dat wat meer rust.
vroeg ik in vorige topic ook al...lijkt me gewoon wel logischer als ik dit zo leesquote:Op vrijdag 10 april 2020 09:22 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Zou je niet thuis kunnen werken en dan ‘s avonds naar G kunnen gaan? Of dat een paar keer per week?
Dat klinkt als een goede middenweg.quote:Op vrijdag 10 april 2020 09:45 schreef PdeHoog het volgende:
Ja. Dat ben ik dus ook van plan op woensdag en vrijdag. Maar maandag, dinsdag en donderdag werkt zij. Dan moet er dus oppas zijn. En iemand moet die kleine aan zijn schoolwerk zetten en toezicht houden.
hoe zou ze dat gedaan hebben als jij er niet was?quote:Op vrijdag 10 april 2020 09:45 schreef PdeHoog het volgende:
Ja. Dat ben ik dus ook van plan op woensdag en vrijdag. Maar maandag, dinsdag en donderdag werkt zij. Dan moet er dus oppas zijn. En iemand moet die kleine aan zijn schoolwerk zetten en toezicht houden.
Goeie vraag. Vermoedelijk die kleine ondergebracht bij een vriendin. Niet de oplossing waar ik zelf heel vrolijk van wordt gezien het feit dat ik in een van de risico-groepen val en die vriendin in de kraamzorg werkt dus veel mensen ziet.quote:Op vrijdag 10 april 2020 09:50 schreef liedetector het volgende:
[..]
hoe zou ze dat gedaan hebben als jij er niet was?
Prima oplossing lijkt mequote:Op vrijdag 10 april 2020 09:45 schreef PdeHoog het volgende:
quote:Op vrijdag 10 april 2020 09:49 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Dat klinkt als een goede middenweg.
Wat fijn, buiten ontbijtenquote:Op vrijdag 10 april 2020 08:53 schreef AnneX het volgende:
Bom dia!
Een vroeg ontbijtbuffet op het terras onder de parasol.
Mn.X gaat naar de ochtendgym door de activiteitenbegeleiding via Zoom.
En ik blader door de digitale krant.
Hier zijn geen bladblazers en boomzagers.
okay duidelijk antwoordquote:Op vrijdag 10 april 2020 09:56 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Goeie vraag. Vermoedelijk die kleine ondergebracht bij een vriendin. Niet de oplossing waar ik zelf heel vrolijk van wordt gezien het feit dat ik in een van de risico-groepen val en die vriendin in de kraamzorg werkt dus veel mensen ziet.
Verstandigquote:Op vrijdag 10 april 2020 09:57 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
En tijdens de oppas-dagen ga ik gewoon een tijdsblok niet werken maar concentreren op dat schoolwerk. Scheelt een hoop frustratie. Heb ook de Slowaakse les even een paar weken on hold gezet.
helemaal met je eens, maar lijkt me ook logisch dat je eigen werk daar niet TE veel onder moet lijdenquote:Op vrijdag 10 april 2020 10:06 schreef Tele6 het volgende:
Ik vind het ook stoer dat je nu uit het niks drie dagen in de week voor G-DNA kunt zorgen
toon die de muziek maakt, zijn 99% van honden wel gevoelig voor! Well done youquote:Op vrijdag 10 april 2020 10:09 schreef Tele6 het volgende:
Ik heb een vlakke hand voor z'n snoet gehouden en NEE. gezegd en hij deinsde zowaar terug
quote:Op vrijdag 10 april 2020 10:09 schreef Tele6 het volgende:
@:sigme leuk schaap!
@:FutureFairytale goed dat jij wel thuiswerkt, enaan je werkgever
@:Lonaa ik heb je tip vandaag meteen kunnen gebruiken. Ik was na mijn loopje wat walking lunges aan het doen (zeer belangrijk voor bij het lopen; kniestabiliteit) en er was weer een grote hond die mij Zeer Interessant vond. Ik heb een vlakke hand voor z'n snoet gehouden en NEE. gezegd en hij deinsde zowaar terug
Oh...die moet ik ook horenquote:Op vrijdag 10 april 2020 10:07 schreef Tele6 het volgende:
* Tele6 luistert metalversie van Let It Go
lijkt me niet dat die studenten het kunnen kopen...dus er op achteruit gaan kan bijna nietquote:Op vrijdag 10 april 2020 10:23 schreef Kreator het volgende:
Splitunit airco besteld. Over twee weken wordt ie geinstalleerd. Eindelijk koeling in de slaapkamer.
Verder hoorde ik dat de 4 appartementen+garagebox en het studentenhuis schuin achter me te koop staan. Direct naast mijn huis dus en schuin erachter. Ik hoop maar dat er iets moois mee gaat gebeuren..
Zelf kopen en vastgoed-bezitter worden?quote:Op vrijdag 10 april 2020 10:23 schreef Kreator het volgende:
Splitunit airco besteld. Over twee weken wordt ie geinstalleerd. Eindelijk koeling in de slaapkamer.
Verder hoorde ik dat de 4 appartementen+garagebox en het studentenhuis schuin achter me te koop staan. Direct naast mijn huis dus en schuin erachter. Ik hoop maar dat er iets moois mee gaat gebeuren..
en dan gewoon weer aan die studenten verhuren? best een goed plan......quote:Op vrijdag 10 april 2020 10:29 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Zelf kopen en vastgoed-bezitter worden?
Tenzij alles plat gaat en er een groot appartementencomplex op 1 meter van mijn huis komt (wat goed mogelijk is)quote:Op vrijdag 10 april 2020 10:29 schreef liedetector het volgende:
[..]
lijkt me niet dat die studenten het kunnen kopen...dus er op achteruit gaan kan bijna niet
De prijs viel me mee, maar alsnog te duur. Moet voor een kwart miljoen verbouwd worden. Dat duurt me te lang met verhuur om terug te verdienen.quote:Op vrijdag 10 april 2020 10:29 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Zelf kopen en vastgoed-bezitter worden?
Balenquote:Op vrijdag 10 april 2020 10:53 schreef Kreator het volgende:
[..]
De prijs viel me mee, maar alsnog te duur. Moet voor een kwart miljoen verbouwd worden. Dat duurt me te lang met verhuur om terug te verdienen.
En ik heb geen 750k.
auwquote:Op vrijdag 10 april 2020 10:53 schreef Kreator het volgende:
[..]
Tenzij alles plat gaat en er een groot appartementencomplex op 1 meter van mijn huis komt (wat goed mogelijk is)
Da’s dan wel wel mooi. Ik zag van de week ook 2 foto’s van Los Angeles onder elkaar. 1 van december en 1 van dat moment, geen gele smurrie maar details van huizen en een blauwe luchtquote:Op vrijdag 10 april 2020 10:56 schreef PdeHoog het volgende:
https://www.nu.nl/opmerke(...)ia-weer-te-zien.html
Voor het milieu is dit een feestjequote:Op vrijdag 10 april 2020 10:56 schreef PdeHoog het volgende:
https://www.nu.nl/opmerke(...)ia-weer-te-zien.html
dit, maar met als toevoeging, vergeet alsjeblieft jezelf niet anders gaat het niet goedkomenquote:Op vrijdag 10 april 2020 11:01 schreef Isabeau het volgende:
Ik heb trouwens bewondering voor hoe je al die ballen in de lucht probeert te houden en ook heel begrijpelijk dat dit een belasting is voor je en irritaties, vermoeidheid en frustraties veroorzaakt. Het is allemaal nieuw hè! Moet je de balans nog in vinden en volgens mij gaat je dat prima lukken
Thnxquote:Op vrijdag 10 april 2020 11:04 schreef liedetector het volgende:
[..]
dit, maar met als toevoeging, vergeet alsjeblieft jezelf niet anders gaat het niet goedkomen
mooi, dan mag je lekker "klagen" wat je wil!quote:Op vrijdag 10 april 2020 11:04 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
ThnxKomt goed. Ik vergeet mezelf zeker niet
quote:Op vrijdag 10 april 2020 11:01 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Voor het milieu is dit een feestjeEn ook mooi om te zien hoe snel alles beter kan worden als mensen activiteiten staken
Ik heb trouwens bewondering voor hoe je al die ballen in de lucht probeert te houden en ook heel begrijpelijk dat dit een belasting is voor je en irritaties, vermoeidheid en frustraties veroorzaakt. Het is allemaal nieuw hè! Moet je de balans nog in vinden en volgens mij gaat je dat prima lukken
Niet te vaakquote:Op vrijdag 10 april 2020 11:05 schreef liedetector het volgende:
[..]
mooi, dan mag je lekker "klagen" wat je wil!
Ja, dat hoort er absoluut bijquote:Op vrijdag 10 april 2020 11:04 schreef liedetector het volgende:
dit, maar met als toevoeging, vergeet alsjeblieft jezelf niet anders gaat het niet goedkomen
quote:Op vrijdag 10 april 2020 11:05 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Niet te vaakIk was net blij dat ik niet meer zoveel mopperde
Behalve voor alle reeën in het bos hier, die weggejaagd worden door al die stomme hondenbezitters met hun STOMME LOSLOPENDE HONDEN.quote:Op vrijdag 10 april 2020 11:01 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Voor het milieu is dit een feestjeEn ook mooi om te zien hoe snel alles beter kan worden als mensen activiteiten staken
[..]
Ohquote:Op vrijdag 10 april 2020 11:13 schreef z80 het volgende:
Afgelopen week 5 keer brand gesticht hier in mijn dorp. Brandweer en politie in grote getale aanwezig. In de nacht met toeters en bellen. Maar ja nacht. Dan slaap ik. Dus ook totaal niets meegekregen van de brand 1 straat verderop.
Dat is erger voor de konijnen dan voor de reeën.quote:Op vrijdag 10 april 2020 11:18 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Behalve voor alle reeën in het bos hier, die weggejaagd worden door al die stomme hondenbezitters met hun STOMME LOSLOPENDE HONDEN.
valt het op wat me de laatste tijd bezighoudt?
Gezien het rijtje waarschijnlijk een groepje dat uit verveling door het dorp is gelopen. En hierbij wat dingen heeft aangestoken. Onderzoek loopt nog.quote:
kortom je hebt geen alibi?quote:Op vrijdag 10 april 2020 11:13 schreef z80 het volgende:
Afgelopen week 5 keer brand gesticht hier in mijn dorp. Brandweer en politie in grote getale aanwezig. In de nacht met toeters en bellen. Maar ja nacht. Dan slaap ik. Dus ook totaal niets meegekregen van de brand 1 straat verderop.
Mag dat zomaar? Zou dat niet leiden tot waardevermindering van jouw huis? (of neemt het aantal bewoners naast je dat je tuin in kan gluren dan niet toe? Uitzicht? Etc. )quote:Op vrijdag 10 april 2020 10:53 schreef Kreator het volgende:
[..]
Tenzij alles plat gaat en er een groot appartementencomplex op 1 meter van mijn huis komt (wat goed mogelijk is)
ik hoor iemand goed bezig zijn dusquote:Op vrijdag 10 april 2020 09:57 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
En tijdens de oppas-dagen ga ik gewoon een tijdsblok niet werken maar concentreren op dat schoolwerk. Scheelt een hoop frustratie. Heb ook de Slowaakse les even een paar weken on hold gezet.
Ik heb ook de indruk dat jouw Loebes met al zijn 9,5 jaar inmiddels de kalmste hond van de wereld is.quote:Op vrijdag 10 april 2020 12:48 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Wij hebben hier twee los loop veldjes. Eentje gaan wij weleens naartoe maar die is nu echt veeeeel te druk.
De ander komt een bepaald soort volk wat hun honden totaal niet in controle heeft en die beesten springen op ons Loebes enzo. Dat kan echt niet met die opa van ons.
Moet wel bekennen dat Loebes in het bos eigenlijk altijd los loopt. Maar die heeft in die hele 9,5 jaar dat wij hem hebben nog nooit naar een konijn, ree, vos, eens of wat dan ook omgekeken. En we lopen er toch regelmatig langs.
Een van de labs van mijn schoonouders zou ik het niet mee doen. Die vertrouw ik maar zover de lijn gaat.
Ik ben met de dames Pquote:Op vrijdag 10 april 2020 11:04 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
ThnxKomt goed. Ik vergeet mezelf zeker niet
quote:Op vrijdag 10 april 2020 12:57 schreef Isabeau het volgende:
Cat, had jij het nou ergens over verkeerd gebruik van handschoenen incl dat valse gevoel dat je nu beschermd bent?
[ afbeelding ]
Ik denk ook wel dat het per hond sterk verschilt, maar ik zou denk ik toch altijd voor de zekerheid een (desnoods langere/lossere) riem gebruiken in een bos. Nu zal het met Loebes inmiddels wel meevallen, maar ik stond toch regelmatig versteld van de kracht en snelheid waar ook de senioren nog wel eens over beschikkenquote:Op vrijdag 10 april 2020 12:48 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Wij hebben hier twee los loop veldjes. Eentje gaan wij weleens naartoe maar die is nu echt veeeeel te druk.
De ander komt een bepaald soort volk wat hun honden totaal niet in controle heeft en die beesten springen op ons Loebes enzo. Dat kan echt niet met die opa van ons.
Moet wel bekennen dat Loebes in het bos eigenlijk altijd los loopt. Maar die heeft in die hele 9,5 jaar dat wij hem hebben nog nooit naar een konijn, ree, vos, eens of wat dan ook omgekeken. En we lopen er toch regelmatig langs.
Een van de labs van mijn schoonouders zou ik het niet mee doen. Die vertrouw ik maar zover de lijn gaat.
Iewquote:Op vrijdag 10 april 2020 11:36 schreef Kreator het volgende:
Goed nieuws, @:derludolf
Nike heeft nu ook klompen.
https://sneakernews.com/2(...)neaker-art-aaron-kr/
sjeetje.quote:Op vrijdag 10 april 2020 12:57 schreef Isabeau het volgende:
Cat, had jij het nou ergens over verkeerd gebruik van handschoenen incl dat valse gevoel dat je nu beschermd bent?
[ afbeelding ]
Ik ben vooral heel niet zo'n fan van mensen die niet met hun hond oefenen tot die naar ze luistert. Nou kan ik me voorstellen dat dat niet met alle honden even makkelijk is, maar er valt toch wel iets aan te trainen dat je je hond kan stoppen vóórdat hij in het kruis van een random voorbijganger hangt?quote:Op vrijdag 10 april 2020 12:58 schreef Candaasje het volgende:
[..]
Ik denk ook wel dat het per hond sterk verschilt, maar ik zou denk ik toch altijd voor de zekerheid een (desnoods langere/lossere) riem gebruiken in een bos. Nu zal het met Loebes inmiddels wel meevallen, maar ik stond toch regelmatig versteld van de kracht en snelheid waar ook de senioren nog wel eens over beschikken.
Dit gezegd hebbende; ik ben verder heel niet zo'n fan van het idee van een hond aan de lijn hoor. Dus buiten het bos, heb ik er zelden problemen mee als een hond los loopt. Maar ik heb te vaak gezien dat een hond vrolijk over de heide achter de hazen aanging.
Wafels bakken met het nieuwe wafelijzerquote:Op vrijdag 10 april 2020 13:01 schreef Blues het volgende:
En wat gaat iedereen doen met die paasweekend![]()
![]()
![]()
![]()
riep ik net hier in het drukkige secretariaat, werd ik boos aangekeken![]()
Ik zie erg weinig mensen met mondmaskers. Wat meer met handschoenen. Maar ik kom ook alleen tussen 7 en 9 's ochtends buiten ongeveer, en het merendeel ligt dan waarschijnlijk nog lekker in bed of zoquote:Op vrijdag 10 april 2020 13:01 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
sjeetje.
Ik weet niet hoe het in NL is, maar hier draagt denk ik 30% van de mensen buiten en 60% van de mensen in de supermarkt een mondmasker. Ik sta er echt verbaasd over hoe mensen dat doen. Masker alleen over mond, op de kin, met de handen elke minuut verplaatsen, etc.
Vorige week waren we aan het fietsen, en zagen mensen in hun voortuin zitten (ruim van de straat af), met een mondmasker op. Echt, alsof het virus zomaar ergens in de lucht zweeft en buiten zijn acuut ziek worden is. Ik moet er echt wel een beetje om lachen soms.
Werkenquote:Op vrijdag 10 april 2020 13:01 schreef Blues het volgende:
![]()
![]()
![]()
Pannenkoeken bakken en dat portugese gele gebakkie van AX makenquote:Op vrijdag 10 april 2020 13:01 schreef Blues het volgende:
![]()
![]()
![]()
Je ringquote:Op vrijdag 10 april 2020 13:07 schreef Barreltje het volgende:
Vanmorgen " even" heen en weer gereden naar Den Helder.. spullen opgehaald en eindelijk mn verlovingsring weer om![]()
Zo meteen even alles sorteren en opruimen.. daarna een tukkie doen.. ik ben niet zo goed in veel rijden geloof ik..
Van Alkmaar tot den helder was het wel super mooi rijden met alle bollenvelden in de bloei
We doen zondag paasbrunch via Skype met zusje +man En mn ouders morgen komen daarvoor de taartjes en boxen binnen..quote:Op vrijdag 10 april 2020 13:01 schreef Blues het volgende:
![]()
![]()
![]()
Ja. Ik heb er vannacht niet van geslapen.. wat als ie toch ineens weg zou zijn ofzo..quote:
https://www.cbs.nl/nl-nl/nieuws/2020/15/sterfte-neemt-verder-toequote:CBS: vorige week 2000 meer sterfgevallen dan normaal
De afgelopen weken lag het sterftecijfer in Nederland hoger dan gemiddeld. Dat was te verwachten, maar is nu ook berekend door het CBS, in samenwerking met het RIVM. In week 14, dat was de week van 30 maart tot en met 5 april, is het aantal overledenen geschat op ongeveer 5100 personen. Dat zijn 2000 meer sterfgevallen dan het weekgemiddelde in de eerste tien weken van het jaar.
Uit het FD
ik merk wel dat de rouwkaarten aanzienlijk meer zijn dan normaal in april, t is idd alsof het op de top van een griepgolf is qua hoeveelheidquote:Op vrijdag 10 april 2020 13:14 schreef sigme het volgende:
[..]
https://www.cbs.nl/nl-nl/nieuws/2020/15/sterfte-neemt-verder-toe
Dit schijnt dus ook in Italie, Spanje en Frankrijk heel erg aan de hand te zijn. Veel meer oversterfte (wat een woord) dan normaal en zeker twee keer zoveel als het aantal corona slachtoffers.quote:Op vrijdag 10 april 2020 13:14 schreef sigme het volgende:
[..]
Deze valt in de zelfde categorie als mondkapjes in het vliegtuig.quote:Op vrijdag 10 april 2020 12:57 schreef Isabeau het volgende:
[ afbeelding ]
Het is altijd het laatste vakje.quote:Op vrijdag 10 april 2020 13:13 schreef Barreltje het volgende:
[..]
Ja. Ik heb er vannacht niet van geslapen.. wat als ie toch ineens weg zou zijn ofzo..![]()
En natuurlijk zat ie in het laatste vakje waar ik zocht....
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Go away or i will replace you withe a very small shell script.
Der Gesunde weiß nicht, wie reich er ist.
If you torture the data long enough, it will confess to anything.
Beveiliger bij ons had ook handschoenen en mondkapje. Met zijn handschoenen zat hij aan het mondkapje te frunniken en even later zag ik hem ook onder het mondkapje aan zijn neus krabben. Eh tsja. Geen foto gemaaktquote:Op vrijdag 10 april 2020 13:19 schreef z80 het volgende:
Deze valt in de zelfde categorie als mondkapjes in het vliegtuig.
Op,af,op,af en maar frunniken aan dat ding.
Op omdat? Af om te eten en drinken. En waar laat je het mondkapje dan? Op je voorhoofd, bungelend aan 1 oor, in je nek, in/op de stoel voor je, of in je broekzak.
quote:Op vrijdag 10 april 2020 12:57 schreef Isabeau het volgende:
[ afbeelding ]
Fijnquote:Op vrijdag 10 april 2020 12:59 schreef Blues het volgende:
We zijn zo lekker bij op het werk, blijft drukjes en bezig maar we zijn bijdus blij
Zeg dit in COR please? Want daar zijn er een hoop van overtuigd dat handschoenen mondmasker dragen je automatisch beschermt tegen alle onheil en je dan overal kunt gaan en staan.quote:Op vrijdag 10 april 2020 13:01 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
sjeetje.
Ik weet niet hoe het in NL is, maar hier draagt denk ik 30% van de mensen buiten en 60% van de mensen in de supermarkt een mondmasker. Ik sta er echt verbaasd over hoe mensen dat doen. Masker alleen over mond, op de kin, met de handen elke minuut verplaatsen, etc.
Vorige week waren we aan het fietsen, en zagen mensen in hun voortuin zitten (ruim van de straat af), met een mondmasker op. Echt, alsof het virus zomaar ergens in de lucht zweeft en buiten zijn acuut ziek worden is. Ik moet er echt wel een beetje om lachen soms.
Hij kan ook echt wel een enorme druktemaker zijn hoor. Voorslaand het om tennisballen gaat. Maar we zijn altijd heel consequent met hem geweest want hij moest overal mee naartoe kunnen. Ook naar scouting waar allemaal kleine kinderen lopen.quote:Op vrijdag 10 april 2020 12:52 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Ik heb ook de indruk dat jouw Loebes met al zijn 9,5 jaar inmiddels de kalmste hond van de wereld is.
Mijn schoonouders hebben dus zo’n ongeleid projectiel.. maar eehj waarom zou je er iets van zeggen als de hond toch niet luistert :’) die mag met mij best mee naar het bos.. aan een lange lijn.quote:Op vrijdag 10 april 2020 12:58 schreef Candaasje het volgende:
[..]
Ik denk ook wel dat het per hond sterk verschilt, maar ik zou denk ik toch altijd voor de zekerheid een (desnoods langere/lossere) riem gebruiken in een bos. Nu zal het met Loebes inmiddels wel meevallen, maar ik stond toch regelmatig versteld van de kracht en snelheid waar ook de senioren nog wel eens over beschikken.
Dit gezegd hebbende; ik ben verder heel niet zo'n fan van het idee van een hond aan de lijn hoor. Dus buiten het bos, heb ik er zelden problemen mee als een hond los loopt. Maar ik heb te vaak gezien dat een hond vrolijk over de heide achter de hazen aanging.
zo redenerend is 1,5 meter ook flagrante onzin, niezen heb ik vroeg geleerd komt 7 meter verquote:Op vrijdag 10 april 2020 14:03 schreef Cat-astrophe het volgende:
Wat betreft dat fietsen... het blijkt nu dat virusdeeltjes zich dan tot 20m verder kunnen verspreiden. Dus (mits correct gedragen!) mondmaskers zijn dan niet helemaal onzin.
Oh ja, dat heb ik ook wel eens getest.quote:Op vrijdag 10 april 2020 14:13 schreef liedetector het volgende:
[..]
zo redenerend is 1,5 meter ook flagrante onzin, niezen heb ik vroeg geleerd komt 7 meter ver
dan zijn we nu toch allemaal een beetje schijnveiligheid aan het ophouden? snap wel dat mensen dat niet zo trekkenquote:Op vrijdag 10 april 2020 14:13 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Oh ja, dat heb ik ook wel eens getest.
Niezen als je een bloedneus hebt. Heel leerzaam
Ik geloof dat de hoeveelheid druppeltjes na een paar meter wel heel veel minder is dan heel dichtbij. Het verdunt, zeg maar. Met een beetje geluk krijg je ze dan toch niet binnen.quote:Op vrijdag 10 april 2020 14:15 schreef liedetector het volgende:
[..]
dan zijn we nu toch allemaal een beetje schijnveiligheid aan het ophouden? snap wel dat mensen dat niet zo trekken
Da's wel schattig, zo enthousiast kunnen worden van tennisballenquote:Op vrijdag 10 april 2020 14:12 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Hij kan ook echt wel een enorme druktemaker zijn hoor. Voorslaand het om tennisballen gaat. Maar we zijn altijd heel consequent met hem geweest want hij moest overal mee naartoe kunnen. Ook naar scouting waar allemaal kleine kinderen lopen.
Ik vind 'm leuk en ik vind jouw verhalen over hem leukquote:Als hij ergens mee naartoe gaat is hij een gast en niet hij zich gedragen![]()
En tuurlijk is hij ook weleens stout geweest. Omdat hij mee naar scouting ging en kinderen daar altijd jaaaaaa Loebes waren reageerde hij op een gegeven moment op alle kinderen van jaaaaa kindjes... ja en dat kan dus nietMaar daar hebben we aan gewerkt en nu weet hij met een druk kwispelende staart zich in te houden.
En Loebes was zeker tot zijn derde echt geen makkelijke hond. Maar als je consequent blijft kun je zo ver met die beesten komen.
[..]
Mijn schoonouders hebben dus zo’n ongeleid projectiel.. maar eehj waarom zou je er iets van zeggen als de hond toch niet luistert :’) die mag met mij best mee naar het bos.. aan een lange lijn.
Maar dat wordt sowieso een groot fiasco![]()
Loebes heeft een strontvervelende eigenschap en dat is als ik bijvoorbeeld rechts wil en hij wil links. Dan blijft hij staan en gaat liggen en dan kan ik op mijn hoofd gaan staan hij gaat niet mee hè.
Als ik er geen zin in heb klik ik hem dan los en loop weg. Dan druipt hij uiteindelijk wel af. Maar meestal geef ik hem dan zijn zin (helpt niet ik weet het) en dan is hij zooo blij
![]()
Maar ik denk dat als je merkt dat je hond reageert op beestjes onderweg dat je daar best mee kan trainen. Loebes negeert ze. Behalve toen er eens een meerkoet uit de berm sprong.. toen verschrok hij zo dat hij zo met zijn staart tussen zijn poten achter mij stond.. held op sokken
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 10 april 2020 11:36 schreef Kreator het volgende:
Goed nieuws, @:derludolf
Nike heeft nu ook klompen.
https://sneakernews.com/2(...)neaker-art-aaron-kr/
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Freaks like me drink tea
Maar dat gaat toch om die smeerlappen die spugen op de fiets of hun neus ledigen onderweg?quote:Op vrijdag 10 april 2020 14:03 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Zeg dit in COR please? Want daar zijn er een hoop van overtuigd dat handschoenen mondmasker dragen je automatisch beschermt tegen alle onheil en je dan overal kunt gaan en staan.![]()
Wat betreft dat fietsen... het blijkt nu dat virusdeeltjes zich dan tot 20m verder kunnen verspreiden. Dus (mits correct gedragen!) mondmaskers zijn dan niet helemaal onzin.
Dit viel mij ook op..quote:Op vrijdag 10 april 2020 13:01 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
sjeetje.
quote:Op vrijdag 10 april 2020 14:54 schreef drakin het volgende:
Mijn Cul tip voor vandaagHaha volgens mij... kent elke peperliefhebber dit euvel uit eigen ervaring.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op de een of andere manier... Doen we het allemaal een keertje.
Mijn eerste rondje zelfgeoogste pepers..
maakte ik pepersaus.
Gepelde pepers...
3 dagen niks warms vast kunnen houden omdat het gewoon pijn deed![]()
Dan wil ik die tafel!quote:Op vrijdag 10 april 2020 15:33 schreef Tele6 het volgende:
Iemand hier is buiten een tafel aan het schuren en ik vraag me af of hij erdoorheen moet of zo
Waarschijnlijk geen goed gereedschapquote:Op vrijdag 10 april 2020 15:33 schreef Tele6 het volgende:
Iemand hier is buiten een tafel aan het schuren en ik vraag me af of hij erdoorheen moet of zo
En het was nog wel een uur na het snijden van de pepers, zelfs al 2 keer handen gewassen!quote:Op vrijdag 10 april 2020 15:33 schreef Uhmmpie het volgende:
[..]
Haha volgens mij... kent elke peperliefhebber dit euvel uit eigen ervaring.
Op de een of andere manier... Doen we het allemaal een keertje.
Mijn eerste rondje zelfgeoogste pepers..
maakte ik pepersaus.
Gepelde pepers...
3 dagen niks warms vast kunnen houden omdat het gewoon pijn deed
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Geen idee wat ik met ze aanmoest tot ik gister een recept voor chilisaus tegenkwam, ik probeer deze saus wel suikerloos te maken.
Geen idee of het lukt en zal korter houdbaar zijn, maar moet er toch iets met die loeihete dingen.Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Freaks like me drink tea
quote:Op vrijdag 10 april 2020 15:43 schreef drakin het volgende:
[..]
En het was nog wel een uur na het snijden van de pepers, zelfs al 2 keer handen gewassen!
Vorige week had ik een mix pepertjes gekregen, en voor het eerst zo'n gele kleine madame ... nog wat, gesneden en daarna heel zachtjes tegen mijn tong gehouden.Als er genoeg zout in zit, is het ook langer houdbaar. Dat is waardoor sambal zo lang houdbaar is, dat is hartstikke zout. En je merkt er niks van, omdat je er toch niet superveel tegelijk van eetSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Geen idee wat ik met ze aanmoest tot ik gister een recept voor chilisaus tegenkwam, ik probeer deze saus wel suikerloos te maken.
Geen idee of het lukt en zal korter houdbaar zijn, maar moet er toch iets met die loeihete dingen.![]()
Hij heeft op z'n minst een machine met een merk; een Makita.quote:Op vrijdag 10 april 2020 15:42 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Waarschijnlijk geen goed gereedschap
Goede excenter met Mirko schuurgaas. In no-time schoon en zo zacht als babybilletjes.
Dan is het geen chilisaus meer, een zoet-zout smaak lijkt me niet zo lekker hierbijquote:Op vrijdag 10 april 2020 15:47 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Als er genoeg zout in zit, is het ook langer houdbaar. Dat is waardoor sambal zo lang houdbaar is, dat is hartstikke zout. En je merkt er niks van, omdat je er toch niet superveel tegelijk van eet
Oh oeps. Toont hoe vaak ik chilisaus eetquote:Op vrijdag 10 april 2020 15:50 schreef drakin het volgende:
[..]
Dan is het geen chilisaus meer, een zoet-zout smaak lijkt me niet zo lekker hierbij
Ik nooit, want suiker, en dat spul wil ik toch zoveel mogelijk vermijden.quote:Op vrijdag 10 april 2020 15:51 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Oh oeps. Toont hoe vaak ik chilisaus eet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Freaks like me drink tea
quote:Op vrijdag 10 april 2020 15:43 schreef drakin het volgende:
[..]
En het was nog wel een uur na het snijden van de pepers, zelfs al 2 keer handen gewassen!
Vorige week had ik een mix pepertjes gekregen, en voor het eerst zo'n gele kleine madame ... nog wat, gesneden en daarna heel zachtjes tegen mijn tong gehouden.In de vriezer er mee. Gaat perfect met peper.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Geen idee wat ik met ze aanmoest tot ik gister een recept voor chilisaus tegenkwam, ik probeer deze saus wel suikerloos te maken.
Geen idee of het lukt en zal korter houdbaar zijn, maar moet er toch iets met die loeihete dingen.Go away or i will replace you withe a very small shell script.
Der Gesunde weiß nicht, wie reich er ist.
If you torture the data long enough, it will confess to anything.
En als het al chilisaus is?quote:Op vrijdag 10 april 2020 16:00 schreef z80 het volgende:
[..]
In de vriezer er mee. Gaat perfect met peper.
quote:Op vrijdag 10 april 2020 15:59 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik nooit, want suiker, en dat spul wil ik toch zoveel mogelijk vermijden.Gebruik je wel honing of andere suikervormen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ook.quote:
ja dat wil ik wel zienquote:Op vrijdag 10 april 2020 13:05 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Ik zie erg weinig mensen met mondmaskers. Wat meer met handschoenen. Maar ik kom ook alleen tussen 7 en 9 's ochtends buiten ongeveer, en het merendeel ligt dan waarschijnlijk nog lekker in bed of zo
Ik vind het wel zonde als mensen die mondmaskers op die manier verspillen.
Er is trouwens wel een onderzoek waaruit blijkt dat 1,5 meter afstand niet genoeg is als mensen buiten bewegen, omdat ze dan een "slipstream" van virusdeeltjes achterlaten. Er werd 10 m afstand aangeraden voor rustig fietsen, en zorgen dat je al ruim voordat je iemand inhaalt alvast naar links gaat. Ik kan het onderzoek wel even opzoeken als iemand wil. Ze hebben de stroom waterdruppeltjes gesimuleerd.
maar dat moet je dan toch vergelijken met dezelfde week in voogaande jaren?quote:Op vrijdag 10 april 2020 13:14 schreef sigme het volgende:
[..]
neequote:Op vrijdag 10 april 2020 16:01 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Gebruik je wel honing of andere suikervormen?
Chutney is lekker, maar met deze pepers ook nog veel te heet.quote:Op vrijdag 10 april 2020 16:06 schreef Uhmmpie het volgende:
@:drakin: ik maakte er paprika-peper-chutney van...
dat is zo heet dat de vlammetjes uit de oren schieten... gebombardeerd tot sambal maar
https://medium.com/@jurge(...)h-other-a5df19c77d08quote:
dat was mijn punt... het was een stuk heter dan ik verwacht hadquote:Op vrijdag 10 april 2020 16:08 schreef drakin het volgende:
[..]
Chutney is lekker, maar met deze pepers ook nog veel te heet.
Had afgelopen week 1 in de groenteroerbak voor op de pizza, maar dat was veel te heet, dus de rest van de groente roerbak door tomaten pompoensoep, dat was ook nog loeiende loeiende hete soep.
Ik wil foto's makenquote:Op vrijdag 10 april 2020 13:07 schreef Barreltje het volgende:
Vanmorgen " even" heen en weer gereden naar Den Helder.. spullen opgehaald en eindelijk mn verlovingsring weer om![]()
Zo meteen even alles sorteren en opruimen.. daarna een tukkie doen.. ik ben niet zo goed in veel rijden geloof ik..
Van Alkmaar tot den helder was het wel super mooi rijden met alle bollenvelden in de bloei
Ik denk het straks in een aantal zakjes of kleine bakjes te verdelen en in te vriezen.quote:Op vrijdag 10 april 2020 16:09 schreef Uhmmpie het volgende:
[..]
dat was mijn punt... het was een stuk heter dan ik verwacht had
maar goed.. fijne pepers ook
heb ze nu gemalen..maar denk niet dat ze heel snel opgaan.
ijsblokbakjes... werkt heel goedquote:Op vrijdag 10 april 2020 16:11 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik denk het straks in een aantal zakjes of kleine bakjes te verdelen en in te vriezen.
Die kunnen niet afgesloten van boven, en niet handig met omstebeurten uit de vriezer halen.quote:
Hier is het een en ander te vergelijken. Helaas slechts 2 Duitse "kreis". Die ook nog achter lopen met het aanleveren van de cijfers.quote:Op vrijdag 10 april 2020 16:05 schreef Uhmmpie het volgende:
[..]
ja dat wil ik wel zien
[..]
maar dat moet je dan toch vergelijken met dezelfde week in voogaande jaren?
niet met voorgaande weken.... dat is zinloos.
Op Groepon worden ze ook aangeboden zie ik netquote:Op vrijdag 10 april 2020 16:16 schreef PdeHoog het volgende:
Ik was net even in de toko en daar verkochten ze wegwerp-mondkapjes: 1.99 EUREn flesjes handalcohol / desinfectiemeuk: 6.99
![]()
Ik zou persoonlijk die hele voorraad naar het ziekenhuis hebben gebracht, maar goed
Nee hoor. Dit gaat om iemand die hoest of niest op de fiets. In je elleboog schijnt wel wat te helpen maar sommige kloterige virusdeeltjes verspreiden zich toch snel.quote:Op vrijdag 10 april 2020 15:13 schreef Clubsoda het volgende:
[..]
Maar dat gaat toch om die smeerlappen die spugen op de fiets of hun neus ledigen onderweg?
Zo liep er net een man langs onze tuin en spuugde even een klodder in onze hegquote:Op vrijdag 10 april 2020 16:22 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Nee hoor. Dit gaat om iemand die hoest of niest op de fiets. In je elleboog schijnt wel wat te helpen maar sommige kloterige virusdeeltjes verspreiden zich toch snel.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.@Jagärtrut...een nabrander over de jongens en mogelijke overlast voor de benedenbuurvrouw: kunnen de jongens een tekening of werkje voor haar maken?
Ach. Heb je zelf misschien al bedacht.![]()
Zonnig weertje nog t/m zondag.![]()
Dat is sowieso al een smerige gewoontequote:Op vrijdag 10 april 2020 16:26 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Zo liep er net een man langs onze tuin en spuugde even een klodder in onze heg![]()
Nouja maar niet te veel over nadenken
Ja sowieso hele rare gewoonte...quote:Op vrijdag 10 april 2020 16:28 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Dat is sowieso al een smerige gewoonte
Idd niet teveel over nadenken en dat stukje heg maar even vermijden.
Zoiets is hier ook onderweg, zag ik in het verslag van het crisisberaad...quote:Op vrijdag 10 april 2020 16:36 schreef Leintjeuh het volgende:
Waar ik gister mopperde dat we helemaal niks van t zkh kregen, kreeg ik vandaag een kaartje in de bus namens de RvB: "Trots op jou, samen staan we sterk, laten we naar elkaar om blijven kijken, zorg goed voor jezelf, we vragen heel veel van jou en je naasten"
Ok. Bedankt ofzo?
Oh hier zijn de mondkapjes 4¤quote:Op vrijdag 10 april 2020 16:16 schreef PdeHoog het volgende:
Ik was net even in de toko en daar verkochten ze wegwerp-mondkapjes: 1.99 EUREn flesjes handalcohol / desinfectiemeuk: 6.99
![]()
Ik zou persoonlijk die hele voorraad naar het ziekenhuis hebben gebracht, maar goed
Jij hebt mijn baasquote:Op vrijdag 10 april 2020 16:36 schreef Leintjeuh het volgende:
Waar ik gister mopperde dat we helemaal niks van t zkh kregen, kreeg ik vandaag een kaartje in de bus namens de RvB: "Trots op jou, samen staan we sterk, laten we naar elkaar om blijven kijken, zorg goed voor jezelf, we vragen heel veel van jou en je naasten"
Ok. Bedankt ofzo?
Zie grafiek?quote:Op vrijdag 10 april 2020 16:05 schreef Uhmmpie het volgende:
maar dat moet je dan toch vergelijken met dezelfde week in voogaande jaren?
niet met voorgaande weken.... dat is zinloos.
Ach gos.quote:Op vrijdag 10 april 2020 17:20 schreef uniekhoorn het volgende:
Wij kregen van het werk 1 rode roos met een bedankkaartje...
Onze 23 jaar oude poes heeft toch een spuitje moeten krijgen. Blij dat ik haar paar week geleden nog heb gezien.
Vind het stiekem wel een beetje verdrietig.
Mijn ex vond het speciaal, want ze lag al maanden in de kattenbak (?? tja ??) te slapen en nu lag ze de hele nacht naast mijn ex, alsof ze het wist
Toko Ramee aan de Papsouwselaanquote:Op vrijdag 10 april 2020 16:48 schreef Uhmmpie het volgende:
[..]
Oh hier zijn de mondkapjes 4¤
Zag ik gister op zuidplein
Sterktequote:Op vrijdag 10 april 2020 17:20 schreef uniekhoorn het volgende:
Onze 23 jaar oude poes heeft toch een spuitje moeten krijgen. Blij dat ik haar paar week geleden nog heb gezien.
Mijn ex vond het speciaal, want ze lag al maanden in de kattenbak (?? tja ??) te slapen en nu lag ze de hele nacht naast mijn ex, alsof ze het wist
Ach poesquote:Op vrijdag 10 april 2020 17:20 schreef uniekhoorn het volgende:
Wauw 23 jaar geworden, wat een geweldig mooie leeftijd voor poesquote:Op vrijdag 10 april 2020 17:20 schreef uniekhoorn het volgende:
bandschuur is dan een optie wellichtquote:Op vrijdag 10 april 2020 15:48 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Hij heeft op z'n minst een machine met een merk; een Makita.
Het is een stokoude tafel met barsten en alles, dus als je dat vlak wilt hebben ben je wel even bezig. Ik weet niet of dit de verstandigste route is
Ah gossie, sterkte Uniek.quote:Op vrijdag 10 april 2020 17:20 schreef uniekhoorn het volgende:
vreselijk maar wel een ander huis zoquote:Op vrijdag 10 april 2020 17:38 schreef golfer het volgende:
Het huis tegenover ons (zelfde woning als die van ons, alleen wat meer opgeknapt en verbouwd) staat te koop voor slechts 570.000 kk.
https://www.funda.nl/koop(...)689-kennemergaard-4/
Koopje toch?quote:Op vrijdag 10 april 2020 18:22 schreef liedetector het volgende:
vreselijk maar wel een ander huis zo
Fijn!!!quote:Op vrijdag 10 april 2020 18:26 schreef Cat-astrophe het volgende:
Beter nieuws: ik hoorde vandaag dat het met de collega die Corona heeft en alle risicogroepen aantikte een stuk beter gaat.
Wat goed nieuwsquote:Op vrijdag 10 april 2020 18:26 schreef Cat-astrophe het volgende:
Beter nieuws: ik hoorde vandaag dat het met de collega die Corona heeft en alle risicogroepen aantikte een stuk beter gaat.
ik hoordfe vandaag dat een collega toch op de IC ligt en die tikte op 50+ na niks aan en verhaal ging door de grote baas dat ie thuis was....quote:Op vrijdag 10 april 2020 18:26 schreef Cat-astrophe het volgende:
Baas had het fout dus?quote:Op vrijdag 10 april 2020 18:31 schreef liedetector het volgende:
[..]
ik hoordfe vandaag dat een collega toch op de IC ligt en die tikte op 50+ na niks aan en verhaal ging door de grote baas dat ie thuis was....
xxx hang in there niekiequote:Op vrijdag 10 april 2020 18:37 schreef uniekhoorn het volgende:
Dat is goed nieuws Cat... Ik had het nog niet gezegd maar wat ben ik trots dat ik mensen als jullie mogen kennen.
Zo, liever wordt het niet, wachten op bezorgchinees
Dat is lief jaquote:Op vrijdag 10 april 2020 18:37 schreef uniekhoorn het volgende:
Dat is goed nieuws Cat... Ik had het nog niet gezegd maar wat ben ik trots dat ik mensen als jullie mogen kennen.
Zo, liever wordt het niet, wachten op bezorgchinees
Dat is fijn nieuws zeg, net als de oom van Isa, mensen in risicogroepen er bovenop komenquote:Op vrijdag 10 april 2020 18:26 schreef Cat-astrophe het volgende:
Mensen zijn er heel goed in om zichzelf voor de gek te houden, dat kan ook een reden zijnquote:Op vrijdag 10 april 2020 18:39 schreef liedetector het volgende:
[..]
of gelogen of er is iets heel raars gebeurd... ik gok op het eerste
Owwwwwwwquote:Op vrijdag 10 april 2020 18:45 schreef Leintjeuh het volgende:
Bohhh... Witte asperges, krieltjes, beenham, boter en perfect gekookte eitjes erbij. En lekker wijntje
De Riesling bleek beter bij t eten passen dan de Sauvignon
Gaat de sigme-meet vooralsnog nog door?
Ik durf daar niks van te zeggen. Half mei maar eens kijken hoe de zaken ervoor staan?quote:Op vrijdag 10 april 2020 18:45 schreef Leintjeuh het volgende:
Zou gek zijn als je achtertuin ineens pootjes kreegquote:Op vrijdag 10 april 2020 18:54 schreef sigme het volgende:
[..]
Ik durf daar niks van te zeggen. Half mei maar eens kijken hoe de zaken ervoor staan?
Mijn terrein is er sowieso wel.
Nouja, je weet maar nooit natuurlijk:quote:Op vrijdag 10 april 2020 18:55 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Zou gek zijn als je achtertuin ineens pootjes kreeg
doet mij denken aan een reclame van vroeger.. ging zoiets als: Wij zijn, blij zijn heerlijk gevoel... en weet bij hemel niet waar het over gingquote:Op vrijdag 10 april 2020 18:54 schreef sigme het volgende:
[..]
Ik durf daar niks van te zeggen. Half mei maar eens kijken hoe de zaken ervoor staan?
Voor de oorsprong; zie mijn foboquote:Op vrijdag 10 april 2020 18:58 schreef Candaasje het volgende:
[..]
Nouja, je weet maar nooit natuurlijk:
[ afbeelding ]
(Moorla, Never Ending Story)
Steeds grotere kans dat ik kan met al die afzeggende festivalsquote:Op vrijdag 10 april 2020 18:54 schreef sigme het volgende:
[..]
Dat was een supermooi boekquote:Op vrijdag 10 april 2020 18:58 schreef Candaasje het volgende:
[..]
Nouja, je weet maar nooit natuurlijk:
[ afbeelding ]
(Moorla, Never Ending Story)
Dat staat hier morgen op het programma, maar dan nog een asperge soep vooraf. Even kijken wat voor wijn hier op voorraad is.quote:Op vrijdag 10 april 2020 18:45 schreef Leintjeuh het volgende:
Bohhh... Witte asperges, krieltjes, beenham, boter en perfect gekookte eitjes erbij. En lekker wijntje
De Riesling bleek beter bij t eten passen dan de Sauvignon
Waar vind ik je fobo?quote:
Matigquote:Op vrijdag 10 april 2020 18:39 schreef liedetector het volgende:
[..]
of gelogen of er is iets heel raars gebeurd... ik gok op het eerste
Zondag hebben we weer aspergesquote:Op vrijdag 10 april 2020 19:01 schreef Kaatje1 het volgende:
Dat staat hier morgen op het programma, maar dan nog een asperge soep vooraf. Even kijken wat voor wijn hier op voorraad is.
Zondag komt de paasbox en ik vermoed dat ik daar wel de hele dag van kan eten (de katten krijgen de zalmquote:Op vrijdag 10 april 2020 19:17 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Zondag hebben we weer aspergesen dan maandag als lunch aspergesoep van 2 ladingen kontjes + schillen waar 2 keer asperges in gekookt hebben. Morgen pulled pork met zelfgemaakte bbq saus. Lekker om van eten maken te houden
Kaasfonduequote:Op vrijdag 10 april 2020 19:21 schreef Kaatje1 het volgende:
Zondag komt de paasbox en ik vermoed dat ik daar wel de hele dag van kan eten (de katten krijgen de zalm) maandag komt er kaasfondue op tafel
Leuk, maar nou weet ik nog niet hoe en waar je een fobo vind.quote:
Wij hebben die show in februari nog in Carré gezien. Is de moeite waard!quote:
Op het knopje klikken. Of deze link.quote:Op vrijdag 10 april 2020 20:07 schreef drakin het volgende:
[..]
Leuk, maar nou weet ik nog niet hoe en waar je een fobo vind.
Is zo ook het idee voor discworld ontstaan?
Welk knopje is het?quote:Op vrijdag 10 april 2020 20:17 schreef z80 het volgende:
[..]
Op het knopje klikken. Of deze link.
Fotoboek van User
ow vandaar dat ik het nooit vind, ik rapporteer altijd alquote:
Erg geschrokken?quote:
Met dat (perceel)oppervlakte en staat van onderhoud vind ik dat een gangbare prijs in de Randstadquote:Op vrijdag 10 april 2020 17:38 schreef golfer het volgende:
Het huis tegenover ons (zelfde woning als die van ons, alleen wat meer opgeknapt en verbouwd) staat te koop voor slechts 570.000 kk.
https://www.funda.nl/koop(...)689-kennemergaard-4/
Nee, er staan leuke pinguins bijquote:
Freaks like me drink tea
quote:Op vrijdag 10 april 2020 20:16 schreef Blues het volgende:
Betrapt! Pietverdriet leest nog mee.. zie je laatste voyeurs
quote:Op vrijdag 10 april 2020 20:16 schreef Blues het volgende:
[..]
Betrapt! Pietverdriet leest nog mee.. zie je laatste voyeurs
Mijn hoofd zit vol met dit soort, niet heel erg nuttige, feitjes en annekedotes.quote:Op vrijdag 10 april 2020 20:37 schreef Candaasje het volgende:
[..]
En tof fiets, dat wist ik niet, dat zulke 'begroeide' schildpadden dus echt bestaan.
Is dat een voor- of achternaam?quote:Op vrijdag 10 april 2020 20:44 schreef fietsie het volgende:
Mijn overbuurman heet Jarig.
Ik kan er niet aan wennen...
Voornaamquote:
Is een normale Friese naamquote:Op vrijdag 10 april 2020 20:44 schreef fietsie het volgende:
Dit ziet eruit als een dystopische science fiction filmquote:Op vrijdag 10 april 2020 20:46 schreef fietsie het volgende:
Collega maakte deze “Corona foto”.
Wilde m toch even delen...
[ afbeelding ]
Wat een mooie helicopterquote:Op vrijdag 10 april 2020 20:46 schreef fietsie het volgende:
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik vind de Nederlandse naam voor dat ding veel mooier.quote:
quote:Op vrijdag 10 april 2020 20:48 schreef AnneX het volgende:
Oei, het popup diner.![]()
Smakelijk.WauwSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Nog steeds mooiquote:Op vrijdag 10 april 2020 20:50 schreef z80 het volgende:
[..]
Ik vind de Nederlandse naam voor dat ding veel mooier.
Hefschroefvliegtuig.
Ja, dat dusquote:Op vrijdag 10 april 2020 20:47 schreef Tele6 het volgende:
Dit ziet eruit als een dystopische science fiction film
Smakelijk.Ziet er leuk uit.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
Smakelijk.Wat leukSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Inclusief picknickmand ook?Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
Hé, zo heet de hoofdpersoon uit de trilogie "Het geslacht Wiarda" van Theun de Vries ook.quote:Op vrijdag 10 april 2020 20:44 schreef fietsie het volgende:
Uitgesproken als Jarik? Gewone Friese naam toch?quote:Op vrijdag 10 april 2020 20:44 schreef fietsie het volgende:
Het was erg druk bij verschillende aspergetelers zag ik.quote:Op vrijdag 10 april 2020 20:54 schreef Lucky_Strike het volgende:
Wij hadden net ook aspergesWe zijn vanmiddag naar de aspergeboerderij geweest voor eten voor vandaag en voor dinsdag.
Och, wat ergquote:Op vrijdag 10 april 2020 21:14 schreef Cat-astrophe het volgende:
Kennis van me die ik in het ziekenhuis heb verzorgd is gisteren overleden![]()
Eigenlijk heeft ze het nog lang volgehouden. Toen ik haar vorige week zag was ze al ontzettend achteruit gegaan en als je bijna 90 bent is er weinig wat ze kunnen doen. Is ook niet naar de IC gegaan, hoorde ik.
Dank je. Ik kende haar niet heel goed maar het geeft wel weer een gezicht aan de crisis.quote:Op vrijdag 10 april 2020 21:22 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Och, wat ergJe was er al bang voor, sterkte
Wij moesten ook even in de rij inderdaad. Gelukkig was alles goed geregeld. 11 Euro per kilo was ook wel goed te doen voor het begin van het seizoen. Dit is sowieso wel een dure boer. Volgende week zullen de goedkopere boeren ook wel open zijn.quote:Op vrijdag 10 april 2020 21:21 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Het was erg druk bij verschillende aspergetelers zag ik.
Ach wat ergquote:Op vrijdag 10 april 2020 21:14 schreef Cat-astrophe het volgende:
Eigenlijk heeft ze het nog lang volgehouden. Toen ik haar vorige week zag was ze al ontzettend achteruit gegaan en als je bijna 90 bent is er weinig wat ze kunnen doen. Is ook niet naar de IC gegaan, hoorde ik.
Ach.quote:Op vrijdag 10 april 2020 21:14 schreef Cat-astrophe het volgende:
Mooie!quote:Op vrijdag 10 april 2020 20:46 schreef fietsie het volgende:
[ afbeelding ]
Smakelijk.Wat leuk zo in de mand en ziet er smakelijk uit!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 10 april 2020 21:42 schreef AnneX het volgende:
[..]
Ach.
In deze barre tijden: Erbarme dich, mein Gott.
Ja normaal Fries, met een g. Het klinkt gewoon maf.quote:Op vrijdag 10 april 2020 21:20 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Uitgesproken als Jarik? Gewone Friese naam toch?
quote:Op vrijdag 10 april 2020 20:47 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Dit ziet eruit als een dystopische science fiction film
Ik vond het knap hoe ie met het licht, de glans, de scene, alles bij elkaar een verhaal vertelde wat voor je gevoel gewoon niet kan...quote:Op vrijdag 10 april 2020 20:54 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ja, dat dusWel een mooie, surrealistische, foto.
Theun de Vriesquote:Op vrijdag 10 april 2020 21:12 schreef sigme het volgende:
[..]
Hé, zo heet de hoofdpersoon uit de trilogie "Het geslacht Wiarda" van Theun de Vries ook.
Over nutteloze feitjes in hoofden gesproken.
Why...quote:Op zaterdag 11 april 2020 07:43 schreef sigme het volgende:
Mogge.
Witte bonen in tomatensaus, gebakken ei, gehakflapjes zitten er al weer in. Beetje mascarpone met wat chocola en hazelnoot toe. Espresso wordt gezet
Hmm ik hou het wel op broodjesquote:Op zaterdag 11 april 2020 07:43 schreef sigme het volgende:
Mogge.
Witte bonen in tomatensaus, gebakken ei, gehakflapjes zitten er al weer in. Beetje mascarpone met wat chocola en hazelnoot toe. Espresso wordt gezet
niet uit eerste hand, maar waarom niet denk ik?quote:Op zaterdag 11 april 2020 08:52 schreef Uhmmpie het volgende:
Iemand hier weleens koffieprut bij zijn binnenplantjes gedaan?
Voor de tuin is het prima maar zou het binnen ook wat zijn?
Probeer ik ook... maar dan bij picnic het merendeel. (Ook doordat ik geen auto heb... en ik moeilijk 2-3 dozen kattengrit lopend mee kan nemen.. dus dan de rest er maar gewoon bij..)quote:Op zaterdag 11 april 2020 09:02 schreef liedetector het volgende:
[..]
niet uit eerste hand, maar waarom niet denk ik?
Ik ben er ook achter dat iedereen nu zijn wekelijkse boodschappen op vrijdag of zaterdag doet, winkel nog geen uur open en al tig lui met karren vol, gelukkig liet een jonge dame me voor en die vertelde idd dat ze nu probeert maar 1 x per week boodschappen te doen, toen ik vroeg of het voor pasen was (hoop luxe zut in de kar)
heel goed idee als ik het zo zie! ik zag de parkeerplaats al en voelde nattigheid, maar ja eenmaal binnen wilde ik toch broodjes en espresso minimaalquote:Op zaterdag 11 april 2020 09:09 schreef Uhmmpie het volgende:
[..]
Probeer ik ook... maar dan bij picnic het merendeel. (Ook doordat ik geen auto heb... en ik moeilijk 2-3 dozen kattengrit lopend mee kan nemen.. dus dan de rest er maar gewoon bij..)
En de rest haal ik vooral doordeweeks ergens ipv tijdens het weekend.
Geen slecht idee dus kennelijk
ik normaal ook, maar soms komt het dan zo uit, omdat afgelopen weken uitgestorven had ik deze ook even niet zien aankomenquote:Op zaterdag 11 april 2020 09:28 schreef FutureFairytale het volgende:
Goeiemorgen.
Ik ga zo'n 3x per week en niet op vrijdag of zaterdag.
Dan kan ik paar dingen pakken en er weer uit.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |