Heb je aan jezelf te danken héquote:
quote:Op donderdag 9 april 2020 15:51 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ga wel wat bedenken om het weer goed te maken.
Ijsjequote:Op donderdag 9 april 2020 15:51 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ga wel wat bedenken om het weer goed te maken.
Ik zat te bedenken hoe jij ineens een zolder hebt. Tot ik bedacht dat je niet in je eigen huis zitquote:Op donderdag 9 april 2020 15:55 schreef CherryLips het volgende:
Wifi op zoldereens zien hoe lang het blijft werken
Iedereen aan het doe het zelfenquote:Op donderdag 9 april 2020 15:57 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Ik zat te bedenken hoe jij ineens een zolder hebt. Tot ik bedacht dat je niet in je eigen huis zit
Ik vind die echt te duur worden. Tenzij iemand me trakteert.quote:Op donderdag 9 april 2020 16:00 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Vorige week bij Intelligentia gehaald
Zo ben ikquote:Op donderdag 9 april 2020 16:03 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ik vind die echt te duur worden. Tenzij iemand me trakteert.
Misschien kun je regelen dat hij ijs voor jou koopt?quote:
Nee, ik ben denk ik één van de weinige dames hier in de sc die echt 0,0 interesse in hem heeftquote:Op donderdag 9 april 2020 16:16 schreef Californium het volgende:
[..]
Misschien kun je regelen dat hij ijs voor jou koopt?
Joh, gewoon faken voor ijs.quote:Op donderdag 9 april 2020 16:18 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Nee, ik ben denk ik één van de weinige dames hier in de sc die echt 0,0 interesse in hem heeft
Neejoh, dan haal ik liever gewoon zelfquote:
Ook niet voor ijs?quote:Op donderdag 9 april 2020 16:18 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Nee, ik ben denk ik één van de weinige dames hier in de sc die echt 0,0 interesse in hem heeft
Alles hier is nep hoor.quote:Op donderdag 9 april 2020 16:18 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
WAT?! Ik dacht dat alles dat op FOK! gebeurde en gezegd werd altijd 100% waar is! Mijn wereldbeeld?! Wat doe jequote:
Dit dacht ik ookquote:Op donderdag 9 april 2020 16:43 schreef Californium het volgende:
[..]
WAT?! Ik dacht dat alles dat op FOK! gebeurde en gezegd werd altijd 100% waar is! Mijn wereldbeeld?! Wat doe je
Alles wat op feestboek staat klopt sowiesoquote:Op donderdag 9 april 2020 16:46 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Dit dacht ik ookOf gold het alleen voor als het op feesboek heb gestaan?
Heb theequote:
Ook goedquote:
quote:Op donderdag 9 april 2020 17:23 schreef Kaneelstokje het volgende:
Geloof dat ik ban heb op reddit.
#justCLthings
Ik waagde het om in r/comicbooks te posten dat ik een comic had gekocht waar mensen op reageerden.quote:
Zeroquote:
Meer Cali om van tequote:Op donderdag 9 april 2020 17:34 schreef Californium het volgende:
[..]
Zero![]()
Ja ook niet gezond dat weet ik, maar anders was ik 200 kilo
Zoveel Cali om lustgevoelens op los te laten.quote:Op donderdag 9 april 2020 17:34 schreef Californium het volgende:
[..]
Zero![]()
Genoeg vet om overal je piemel tussen te duwenquote:
quote:Op donderdag 9 april 2020 17:36 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Zoveel Cali om lustgevoelens op los te laten.
quote:Op donderdag 9 april 2020 17:37 schreef Californium het volgende:
[..]
Genoeg vet om overal je piemel tussen te duwen
Dat heb ik zelfs nietquote:Op donderdag 9 april 2020 17:37 schreef Californium het volgende:
[..]
Ik vind Zero ook gewoon de lekkerste variantquote:Op donderdag 9 april 2020 17:34 schreef Californium het volgende:
[..]
Zero![]()
Meer cola drinken... dan kom je er welquote:
quote:Op donderdag 9 april 2020 17:40 schreef Californium het volgende:
[..]
Meer cola drinken... dan kom je er wel
Ik ookquote:Op donderdag 9 april 2020 17:40 schreef Chia het volgende:
[..]
Ik vind Zero ook gewoon de lekkerste variant
Last boyscout joke incomingquote:Op donderdag 9 april 2020 17:37 schreef Californium het volgende:
[..]
Pepsiquote:Op donderdag 9 april 2020 17:41 schreef Californium het volgende:
[..]
Ik ookzero >gewoon > light> Pepsi Max > Pepsi
If you can't find a hole, just pick a roll.quote:Op donderdag 9 april 2020 17:37 schreef Californium het volgende:
[..]
Iddquote:Op donderdag 9 april 2020 17:49 schreef AirwiN het volgende:
[..]
If you can't find a hole, just pick a roll.
Deze kende ik nog niet. Leuk.quote:Op donderdag 9 april 2020 17:49 schreef AirwiN het volgende:
[..]
If you can't find a hole, just pick a roll.
Pepsiquote:Op donderdag 9 april 2020 17:41 schreef Californium het volgende:
[..]
Ik ookzero >gewoon > light> Pepsi Max > Pepsi
Weekendquote:Op donderdag 9 april 2020 18:18 schreef Citizen.Erased het volgende:
Het is vandaag pas donderdag, waarom meent iedereen al dat het weekend is
Omdat het morgen Goede Vrijdag is en dan ben je vrijquote:Op donderdag 9 april 2020 18:18 schreef Citizen.Erased het volgende:
Het is vandaag pas donderdag, waarom meent iedereen al dat het weekend is
Ohquote:Op donderdag 9 april 2020 19:12 schreef Elvi het volgende:
[..]
Omdat het morgen Goede Vrijdag is en dan ben je vrij
Nee helaas nietquote:Op donderdag 9 april 2020 19:12 schreef Elvi het volgende:
[..]
Haha.quote:Op donderdag 9 april 2020 19:12 schreef Elvi het volgende:
[..]
Bejaarden wassen.quote:Op donderdag 9 april 2020 19:32 schreef Lospedrosa het volgende:
Wat gaan jullie dit warme weekend doen
Dit is het welquote:Op donderdag 9 april 2020 19:33 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Werken en van de zon genieten.
Ik blijf morgen lekker thuis. Genoeg gedaan deze week.quote:Op donderdag 9 april 2020 20:56 schreef DrMarten het volgende:
Morgen nog een paar uur werken en verder helemaal niks doen.
Water opquote:Op donderdag 9 april 2020 19:32 schreef Lospedrosa het volgende:
Wat gaan jullie dit warme weekend doen
Yeah rightquote:Op donderdag 9 april 2020 19:12 schreef Elvi het volgende:
[..]
Ik ga morgenochtend lekker fietsen, maar twijfel welke, MTB, race of cyclo.quote:Op donderdag 9 april 2020 21:12 schreef gcjoel het volgende:
Zo lekker uitslapen morgen![]()
Nu lekker relaxen, vriendje kijkt pearl jam 1992 livestream ding van tivoli.
Fietskleding besteld
Moest even shirtje met korte mouwen hebben. Even goedkoop via wiggle want ben pas net begonnen dus eerst maar zien of ik het blijf doenquote:Op donderdag 9 april 2020 21:46 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ik ga morgenochtend lekker fietsen, maar twijfel welke, MTB, race of cyclo.
Welke kleding heb je?
Gewoon gelijk ASOS halenquote:Op donderdag 9 april 2020 21:49 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Moest even shirtje met korte mouwen hebben. Even goedkoop via wiggle want ben pas net begonnen dus eerst maar zien of ik het blijf doen
Haha zo ziet het er dan toch niet uitquote:Op donderdag 9 april 2020 21:52 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Gewoon gelijk ASOS halen[ afbeelding ]
Rapha als je lekker hip wilt zijn.quote:Op donderdag 9 april 2020 21:56 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Haha zo ziet het er dan toch niet uit
Hip hoeft niet.quote:Op donderdag 9 april 2020 21:58 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Rapha als je lekker hip wilt zijn.[ afbeelding ]
Vrij weinig bedrijven die dicht zijn op goede vrijdag hoor! Ik ben ook niet vrij! Wel 8 extra vakantie uren trouwens die ik elders kan opnemenquote:Op donderdag 9 april 2020 22:10 schreef Elvi het volgende:
[..]
Wat werken jullie allemaal bij onchristelijke bedrijven zeg
Dus een soort van vrij.quote:Op donderdag 9 april 2020 22:15 schreef Californium het volgende:
[..]
Vrij weinig bedrijven die dicht zijn op goede vrijdag hoor! Ik ben ook niet vrij! Wel 8 extra vakantie uren trouwens die ik elders kan opnemen
Ja. Ik kan kiezen om het morgen op te nemen of een andere keerquote:
Ga je alweer naar je werk toe?quote:Op donderdag 9 april 2020 22:18 schreef Californium het volgende:
[..]
Ja. Ik kan kiezen om het morgen op te nemen of een andere keer
Ik mag niet naar werk.quote:
Ok. Kun je daar wat doen? Je was met labwerk bezig dacht ik toch?quote:Op donderdag 9 april 2020 22:33 schreef Californium het volgende:
[..]
Ik mag niet naar werk.
Ziekenhuis is verboden terrein voor iedereen die niet essentieel is. Ik werk van huis
Te veel om te doen thuis! Labwerk ligt stil idd... Maar er zijn zover dingen die ernaast moeten gebeuren... die er vaak bij in schieten dus nu alle tijd voor. Alleen nog maar weinig productiefquote:Op donderdag 9 april 2020 22:34 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ok. Kun je daar wat doen? Je was met labwerk bezig dacht ik toch?
Onze leverancier van filters gaat voor eind april miljoenen stofmaskers leveren
Rijksoverheid werkt ook gewoon op goede vrijdag.quote:Op donderdag 9 april 2020 22:10 schreef Elvi het volgende:
[..]
Wat werken jullie allemaal bij onchristelijke bedrijven zeg
Ik zal het even doorsturen naar de werkgever, die is dit vergetenquote:Op donderdag 9 april 2020 19:12 schreef Elvi het volgende:
[..]
Ja maar Elvi zegt het op internet dus moet het wel waar zijn.quote:Op vrijdag 10 april 2020 07:25 schreef rival het volgende:
[..]
Ik zal het even doorsturen naar de werkgever, die is dit vergeten
quote:Op vrijdag 10 april 2020 08:31 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ja maar Elvi zegt het op internet dus moet het wel waar zijn.
* werkgever knikt instemmend
Ben je weer aan het klagen?quote:Op vrijdag 10 april 2020 08:26 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Goh accountant, wat zal een MZR-bijdrage voor christelijke feestdagen zijn.
Misschien een bijdrage aan de MZR voor de viering van christelijke feestdagen. Ik doe maar een gok.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |