abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Official ESF Kreviewer donderdag 9 april 2020 @ 10:22:07 #1
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_192529639
Over het nog ontkennen:

De meneer op 3:25 :%
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
pi_192529910
De rode leuker krea, maar deze gaan ook wel *)
pi_192529917
quote:
0s.gif Op donderdag 9 april 2020 10:34 schreef FutureFairytale het volgende:
Over het nog ontkennen:

ik vind die 2 vriendinnen ook wel mooi trouwens
goed dat je mensen aanspreekt.. want jongeren... bla bla..
maar ondertussen zelf toegeven dat het ze ook niet echt lukt om afstand te houden.
en daar dus kennelijk geen probleem in zien.
pi_192529972
Kaartje in mijn werkmail.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_192530142
quote:
0s.gif Op donderdag 9 april 2020 10:48 schreef Blues het volgende:
De rode leuker krea, maar deze gaan ook wel *)
Eens, rode zijn leuker :Y
pi_192530156
quote:
0s.gif Op donderdag 9 april 2020 10:34 schreef FutureFairytale het volgende:
Over het nog ontkennen:

Deze mensen heb ik ook aan de telefoon. Niet heel veel, maar ze zijn er. En zo vreselijk eigenwijs!
  Official ESF Kreviewer donderdag 9 april 2020 @ 11:10:24 #8
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_192530290

Pakketje van werk met een briefje erbij.
pi_192530398
quote:
0s.gif Op donderdag 9 april 2020 10:52 schreef Blues het volgende:
Kaartje in mijn werkmail.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ooh ik dacht een leuk kaartje -O-

quote:
0s.gif Op donderdag 9 april 2020 11:02 schreef Blues het volgende:

[..]

Deze mensen heb ik ook aan de telefoon. Niet heel veel, maar ze zijn er. En zo vreselijk eigenwijs!
hmmpff hopeloos -O- word je niet kwaad dan van binnen als je die mensen aan de lijn hebt?

quote:
14s.gif Op donderdag 9 april 2020 11:10 schreef Kreator het volgende:
[ afbeelding ]

Pakketje van werk met een briefje erbij.
leuk briefje! :P
wat is dat geesten gebeuren?
pi_192530457
leuk pakketje Krea

ook leuk zo'n spelletje erbij.

hier "binnenkort" iets van de PV op de mat.

maar geloof dat het van felicitaart komt... (als ik de post-app moet geloven.. )
zal wel iets van bedrukte chocolade zijn gezien het in de brievenbus past :)
pi_192530469
quote:
0s.gif Op donderdag 9 april 2020 11:16 schreef FutureFairytale het volgende:

hmmpff hopeloos -O- word je niet kwaad dan van binnen als je die mensen aan de lijn hebt?

Het ligt er aan hoe het gesprek gaat. Ben prof genoeg om het van me af te laten glijden.
Gisteren had ik wel een heel agressief persoon bijna aan de tel. Na bijna een kwartier naar mogelijke oplossingen gezocht te hebben hing ze wel op met: het is niet persoonlijk naar jou toe hoor :P
  donderdag 9 april 2020 @ 11:21:09 #12
13783 Anthraxx
When you see the robot, drink!
pi_192530482
Ik kreeg een bos bloemen afgelopen week :). Vanwege de inzet voor allerlei spoed applicaties, incidenten en wat nog meer, die geschreven moesten worden onder tijdsdruk en oplevering daarvan.
pi_192530483
Ik wil ook werk :D

Behalve dan werk van Blues met zulke eigenwijze, koppige figuren. -O-

We kregen trouwens nog een heel fijne bedankmail van de uni-boerderij-medewerkers O+
Toch leuk dat het goed is aangekomen.
pi_192530501
Over kaartjes gesproken en Leuk Krea's paasdoosch;

wij hadden voor elke dok een zakje vlinderbloemenzaad in een kleurig kaartje gestopt en wat opkikkerteksten erbij in hun postvakjes gedaan (vorige week kregen we van hun een waarderingstasje vol met leuks) kwam er eentje met tranen toe geroerd naar ons toe. Zoiets had ze nog nooit meegemaakt :D O+
Klopt zei ik, zo'n poli als dit heb ik ook nog nooit meegemaakt, die betrokkenheid en waardering voor elkaar ook al ben je wel eens ff goed pissed of komt iets rottigs je strotje uit naar elkaar door stress of gedoe *O*
pi_192530523
quote:
0s.gif Op donderdag 9 april 2020 11:21 schreef Candaasje het volgende:

We kregen trouwens nog een heel fijne bedankmail van de uni-boerderij-medewerkers O+
Ah top.

Ik hou erg van mijn werk en dit hoort erbij. Mooi toch als je dit soort dingen goed kunt afsluiten?
/ook een uitdaging en een soort sport voor mij om dat toch voor elkaar te krijgen.

Als je dan ophangt kan je altijd wel ff schreeuwen in het secretariaat hoor _O-
pi_192530526
quote:
0s.gif Op donderdag 9 april 2020 11:21 schreef Candaasje het volgende:

hmm hier als ict-er ook hoop "ondankbare" mensen aan de lijn.

soms hoort het erbij...
dan hebben ze in ieder geval weer even hun gal gespuugd denk ik altijd maar
en vooral niet persoonlijk aantrekken dus.
pi_192530541
quote:
0s.gif Op donderdag 9 april 2020 11:21 schreef Anthraxx het volgende:
Ik kreeg een bos bloemen afgelopen week :). Vanwege de inzet voor allerlei spoed applicaties, incidenten en wat nog meer, die geschreven moesten worden onder tijdsdruk en oplevering daarvan.
^O^

Zou de wereld er uiteindelijk mooier uit gaan zien?
/naieve doosch
  donderdag 9 april 2020 @ 11:25:17 #18
63722 z80
I fink you freaky
pi_192530546
Nu druk bezig te kijken hoe een paar servers de instellingen aan het doorvoeren zijn.
Altijd weer een gedoe op storage servers met veel, heel veel bestanden.
Go away or i will replace you withe a very small shell script.
Der Gesunde weiß nicht, wie reich er ist.
If you torture the data long enough, it will confess to anything.
pi_192530551
Ja ik vond de balie nooit zo leuk, qua werkplek. Ik had dan liever katten en honden die er geen bal van snapten en je ogen wilden uitkrabben of hun lip optrokken, maar dan toch na enige tijd wel weer bijdraaiden als ze doorkregen dat je toch het beste met ze voor had (met veel geduld).

Beetje zelfde idee dan toch, alleen niet via de telefoon :D
pi_192530575
quote:
0s.gif Op donderdag 9 april 2020 11:19 schreef Blues het volgende:

[..]

Het ligt er aan hoe het gesprek gaat. Ben prof genoeg om het van me af te laten glijden.
Gisteren had ik wel een heel agressief persoon bijna aan de tel. Na bijna een kwartier naar mogelijke oplossingen gezocht te hebben hing ze wel op met: het is niet persoonlijk naar jou toe hoor :P
Scheelt toch :D

Nou; ik kreeg een paasbrood vanuit de personeelvereniging (eigen geld) :') vanwege deze tijden en verder kregen de mensen op kantoor Limburgse vlaai omdat die tenminste nog op kantoor zitten.

Terwijl ik op mn eigen laptop met mn eigen stroom thuis werk, maar alleen werken op kantoor wordt beloond. Een collega had een directielid achter haar en toen reed ze met haar stoel een stukje weg. Zei hij 'ik ben niet melaats'
Zucht.
pi_192530577
quote:
0s.gif Op donderdag 9 april 2020 11:25 schreef Candaasje het volgende:
Ja ik vond de balie nooit zo leuk, qua werkplek. Ik had dan liever katten en honden die er geen bal van snapten en je ogen wilden uitkrabben of hun lip optrokken, maar dan toch na enige tijd wel weer bijdraaiden als ze doorkregen dat je toch het beste met ze voor had (met veel geduld).

Beetje zelfde idee dan toch, alleen niet via de telefoon :D
op 1 subiel verschil na...
die weten ECHT niet beter

en van mensen vind ik toch dat ze soms best wat meer mogen beseffen dat de andere kant van het gesprek ook maar gewoon zijn werk doet en het beste met ze voor heeft.

not to mention.. dat als je wil dat iemand je helpt.. het sowieso niet zo handig is degene eerst uit te maken voor oud vuil.
  donderdag 9 april 2020 @ 11:33:19 #22
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_192530675
Over veilig werken gesproken :

quote:
One astronaut and two cosmanauts have set off from the Russian-operated Baikonur Cosmodrome for the International Space Station.

Strapped into the Soyuz MS-16 spacecraft are Russian cosmonauts Anatoli Ivanishin, Ivan Vagner and Nasa astronaut Chris Cassidy.

It's a strange time to be travelling, but crew member Ivanishin said where they were going was the "safest place on earth" right now.
RLY??
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
pi_192530694
quote:
0s.gif Op donderdag 9 april 2020 11:27 schreef Uhmmpie het volgende:

[..]

op 1 subiel verschil na...
die weten ECHT niet beter

en van mensen vind ik toch dat ze soms best wat meer mogen beseffen dat de andere kant van het gesprek ook maar gewoon zijn werk doet en het beste met ze voor heeft.

not to mention.. dat als je wil dat iemand je helpt.. het sowieso niet zo handig is degene eerst uit te maken voor oud vuil.
Ja, dat is waar ja. Nouja, daarom dus; ik vond de balie niet tof. Want je had er prima gesprekken met verzorgers tussen zitten, maar ook heel veel die eerst hun frustratie op de 'assistente' wilden botvieren. Tegen de dierenarts durven veel mensen niet zo hard in te gaan.

En wat dat laatste betreft: dat hadden ook niet alle mensen door toen ik bloed kwam prikken :P . (De meesten draaiden wel snel bij hoor, ik snapte dat gemopper ook wel, want ik vond 7 uur 's ochtends ook belachelijk vroeg en ik vond het oprecht rot mensen wakker te moeten maken als ze ein-de-lijk sliepen na een slapeloze nacht. En dan ook nog voor iets 'leuks' als bloedprikken :') . )
pi_192530783
quote:
0s.gif Op donderdag 9 april 2020 11:33 schreef Barreltje het volgende:
Over veilig werken gesproken :
[..]

RLY??
Bijzondere woordkeuze wel ja :D
pi_192530790
Het ergste vond ik toen ik vorig jaar zelf patiënt was, de odeur van ziekenhuismedewerkers... wie dan ook. Van stinkend naar zweettechnische dienst/transport/ander volk met een onduidelijke taak, tot uit mond ruikende doks die lich onderzoek doen of verpleegk. met teveel parfum op :D

Fripse prikkers daarentegen om 6 uur 's ochtends, prima! ^O^ :D
  Official ESF Kreviewer donderdag 9 april 2020 @ 11:39:23 #26
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_192530833
quote:
0s.gif Op donderdag 9 april 2020 11:16 schreef FutureFairytale het volgende:

[..]

[..]

[..]

leuk briefje! :P
wat is dat geesten gebeuren?
Spelletje.
pi_192530845
quote:
0s.gif Op donderdag 9 april 2020 11:37 schreef Blues het volgende:
Het ergste vond ik toen ik vorig jaar zelf patiënt was, de odeur van ziekenhuismedewerkers... wie dan ook. Van stinkend naar zweettechnische dienst/transport/ander volk met een onduidelijke taak, tot uit mond ruikende doks die lich onderzoek doen of verpleegk. met teveel parfum op :D

Fripse prikkers daarentegen om 6 uur 's ochtends, prima! ^O^ :D
Behalve als je de pech had de patiënt op de laatste afdeling te zijn, als die prikkers zich al 33 keer hadden omgekleed op de isolatiekamers ;( :D ;(

(Ik ben wel eens tussendoor naar de wc gelopen om m'n oksels te wassen hoor. Dat je jezelf gewoon zwaar ongemakkelijk voelt, wetende dat je heel dichtbij de mensen komt. Anderzijds; er zijn weinig patiënten die 's ochtends vroeg zelf fris ruiken. Stonken we lekker samen :') )
pi_192530876
quote:
0s.gif Op donderdag 9 april 2020 11:39 schreef Candaasje het volgende:

[..]

Behalve als je de pech had de patiënt op de laatste afdeling te zijn, als die prikkers zich al 33 keer hadden omgekleed op de isolatiekamers ;( :D ;(

(Ik ben wel eens tussendoor naar de wc gelopen om m'n oksels te wassen hoor. Dat je jezelf gewoon zwaar ongemakkelijk voelt, wetende dat je heel dichtbij de mensen komt. Anderzijds; er zijn weinig patiënten die 's ochtends vroeg zelf fris ruiken. Stonken we lekker samen :') )
Oh tuurlijk, dat zeker!
Wie weet wat ze over mij zeiden als ze eenmaal op de gang waren ;) :+

Overigens heb ik jaren in een vphuis gewerkt.. dus welk een geuren je daar allemaal kado krijgt :9
  donderdag 9 april 2020 @ 11:43:08 #29
13783 Anthraxx
When you see the robot, drink!
pi_192530916
quote:
0s.gif Op donderdag 9 april 2020 11:25 schreef Blues het volgende:

[..]

^O^

Zou de wereld er uiteindelijk mooier uit gaan zien?
/naieve doosch
Geen idee :) Bij ons is dit wel heel normaal hoor. Ze doen best veel voor personeel.
  Official ESF Kreviewer donderdag 9 april 2020 @ 11:43:35 #30
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_192530925
Ik kreeg dus ook een zak koffiebonen. Ik dacht ik vraag buurman ff of hij een bonenmachine heeft.

"hey buurman. heb jij koffiebonenmachine?"
"nee."
"ok, ik kreeg een zak. vandaar."
"ah, mijn dochter heeft er wel 1."
"ok, bedankt, dan zoek ik even verder."

En toen deed hij vrij teleurgesteld de deur weer dicht. Dit was de dochter die mijn aquarium van 1500 euro kreeg en niet het fatsoen had om er 1 woord van dank aan vuil te maken, of mijn AH kratje terug te brengen.

:').

Misschien moet ik dan buurman maar niet meer iets aanbieden.
pi_192531038
Laat het misschien maar dan.
pi_192531039
Lekkere doos heb je daar, @Kreator :P
Vlotte geesten is wel een leuk spelletje, A en B hebben het ook. Niet moeilijk.

B kreeg een kaartje van zijn werk dat eruit zag als een scherm van een antivirusprogramma. Supergrappig hoor :')

Ik heb net gesprek gehad met psycholoog voor intake herdiagnose. Bijna 4 uur lang :')
Het ging wel goed. Hij had verwacht dat het een standaard autisme-diagnose-traject zou worden, maar is tijdens het gesprek al van gedachten veranderd (gelukkig maar). Ik hoor nog hoe het verder moet _O-
  donderdag 9 april 2020 @ 11:51:54 #33
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_192531092
Staat er zo'n triomfantelijke foto van een heel oude mevrouw in de krant, dat ze Corona heeft overleefd.
Zo ziet ze er niet uit...
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_192531116
Wij kregen ook een kaartje, maar daar stonden dan alle namen op van de mensen uit het bestuur. Die ken ik niet, dus dat vond ik niet zo interessant. Zo'n verplicht nummertje mag van mij ook wel in een intranet berichtje.
pi_192531198
quote:
14s.gif Op donderdag 9 april 2020 11:43 schreef Kreator het volgende:
Ik kreeg dus ook een zak koffiebonen. Ik dacht ik vraag buurman ff of hij een bonenmachine heeft.

"nee."

En toen deed hij vrij teleurgesteld de deur weer dicht. Dit was de dochter die mijn aquarium van 1500 euro kreeg en niet het fatsoen had om er 1 woord van dank aan vuil te maken, of mijn AH kratje terug te brengen.

Weet je buurman dat, dat zijn dochter je niet nog even bedankt heeft achteraf?
(Misschien gaat ie er vanuit dat ze dat wel gewoon gedaan heeft?)
pi_192531208
Fijn, Tele!

Ik kreeg een fruitdoos. Op zich super lief.

Ik realiseerde me dat ik volgende week 2 maanden voor deze werkgeven werk. Daarvan was ik er 3 op kantoor, en 5 vanuit huis. Inclusief super-mega crisis.
pi_192531242
quote:
0s.gif Op donderdag 9 april 2020 11:57 schreef Jagärtrut het volgende:
Fijn, Tele!

Ik kreeg een fruitdoos. Op zich super lief.

Ik realiseerde me dat ik volgende week 2 maanden voor deze werkgeven werk. Daarvan was ik er 3 op kantoor, en 5 vanuit huis. Inclusief super-mega crisis.
Dat vind ik een moeilijke rekensom, vast met imaginaire getallen :D
pi_192531250
Op m'n werk komen een hoop donaties binnen, bloemen, eiwitrepen, sapjes, energy drink, chocolade, gebak etc.

Van het ziekenhuis zelf krijgen we he-le-maal niks :')
pi_192531255
quote:
0s.gif Op donderdag 9 april 2020 11:49 schreef Tele6 het volgende:
Lekkere doos heb je daar, @:Kreator :P
Vlotte geesten is wel een leuk spelletje, A en B hebben het ook. Niet moeilijk.

B kreeg een kaartje van zijn werk dat eruit zag als een scherm van een antivirusprogramma. Supergrappig hoor :')

Ik heb net gesprek gehad met psycholoog voor intake herdiagnose. Bijna 4 uur lang :')
Het ging wel goed. Hij had verwacht dat het een standaard autisme-diagnose-traject zou worden, maar is tijdens het gesprek al van gedachten veranderd (gelukkig maar). Ik hoor nog hoe het verder moet _O-
Oh, dat klinkt wel als een grondige intake! Fijn! ^O^
pi_192531275
Fijn @Tele6 dat je een goed gevoel had bij het gesprek. Maar een gesprek van 4 uur, da's wel heel lang zeg!

Leuk die cadeautjes allemaal (de gekregen en de gegeven) Heb niet het idee dat dat bij ons gaat gebeuren.

@Kreator: echt daar sta ik (weer) van te kijken, zo'n cadeau en dan niet eens dank je wel zeggen.

De katten vlogen hier bijna door de hordeur, en zat een koolmees op het kleine balkon, ongeveer 20 cm van ze vandaan....so close and yet so far _O-
We have far more in common than that which devides us..
pi_192531285
quote:
0s.gif Op donderdag 9 april 2020 11:49 schreef Tele6 het volgende:

4 uur lang :o Ben je gaar nu?
pi_192531334
quote:
0s.gif Op donderdag 9 april 2020 12:01 schreef Leintjeuh het volgende:

[..]

4 uur lang :o Ben je gaar nu?
Ik ben erg gaar nu.
Het helpt niet dat ik de afgelopen 2 nachten slecht heb geslapen, grotendeels vanwege zenuwen voor dit gesprek :X
(slecht als in urenlang complete paniek totdat ik moe genoeg ben om in slaap te vallen ondanks dat)
  donderdag 9 april 2020 @ 12:04:48 #43
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_192531360
Van de leidinggevende(n) bij Caprera hebben wij (de kassa-medewerkers/vrijwilligers) nog helemaal niks gehoord sinds op 16 maart besloten werd om de boel voorlopig dicht te houden.
Dus afgezien dat wij nu niet meer onze vrijwilligersvergoeding krijgen (daar doe ik het niet voor hoor) ook geen enkel appje of een ander teken van leven.

Dan voel je je als vrijwilliger toch wel erg gewaardeerd... :{
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_192531365
quote:
13s.gif Op donderdag 9 april 2020 12:04 schreef golfer het volgende:
Van de leidinggevende(n) bij Caprera hebben wij (de kassa-medewerkers/vrijwilligers) nog helemaal niks gehoord sinds op 16 maart besloten werd om de boel voorlopig dicht te houden.
Dus afgezien dat wij nu niet meer onze vrijwilligersvergoeding krijgen (daar doe ik het niet voor hoor) ook geen enkel appje of een ander teken van leven.

Dat is lomp. :(
pi_192531420
quote:
0s.gif Op donderdag 9 april 2020 12:03 schreef Tele6 het volgende:

[..]

Ik ben erg gaar nu.
Het helpt niet dat ik de afgelopen 2 nachten slecht heb geslapen, grotendeels vanwege zenuwen voor dit gesprek :X
(slecht als in urenlang complete paniek totdat ik moe genoeg ben om in slaap te vallen ondanks dat)
Viel het gesprek mee of tegen, was het wat je verwacht had? Dat je er enorm tegenop zag is voor te stellen, was het een teams/skype call, zodat je de andere kant ook kon zien of echt alleen telefoon?
pi_192531685
quote:
14s.gif Op donderdag 9 april 2020 11:43 schreef Kreator het volgende:

"nee."

Leuke meid..
pi_192531802
quote:

Matig. :{

Wij doen een wekelijkse nieuwsbrief en deze week heb ik belrondje gedaan.
En toevallig hebben we deze week het traditionele paaskadootje verstuurd. Ook bloemzaadjes. :+

Leuke kadootjes van de overige werkgevers.
Hier een mail van de RvB met dank. Top.
Van manager nog niks gehoord, heeft deze week ook vakantie. Maar had privé nogal wat te verstouwen de afgelopen weken dus dat snap ik wel.
Ik zit thuis stroom te verbruiken, op rare tijden te werken etc. Dus vind het nu ook minder vervelend als ik langere pauzes pak :+
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_192531817
quote:
0s.gif Op donderdag 9 april 2020 12:03 schreef Tele6 het volgende:

[..]

Ik ben erg gaar nu.
Fijn dat het gesprek goed was. En hopelijk vannacht dan beter slapen O+
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  Official ESF Kreviewer donderdag 9 april 2020 @ 12:31:25 #49
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_192531842
quote:
0s.gif Op donderdag 9 april 2020 12:24 schreef FutureFairytale het volgende:

[..]

Leuke meid..
Deze meid is 50 ofzo.
pi_192531976
quote:

mja.. het leven als vrijwilliger is niet vrijblijvend
mag een organisatie daar best wat mee doen in tijden als dit.

vind ik hoor.
beetje waardering mag best.

hier van de werkgever al 2x bloemen en een mand fruit gehad.
en ik begreep dat er nog iets van de PV aankomt ook...

vond ik dan weer wat veel.. maar het is wel een stuk leuker dan helemaal niets horen.
al is het maar even mail met de gang van zaken en hoe alles er voor staat.
pi_192532012
quote:
0s.gif Op donderdag 9 april 2020 12:09 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]

Viel het gesprek mee of tegen, was het wat je verwacht had? Dat je er enorm tegenop zag is voor te stellen, was het een teams/skype call, zodat je de andere kant ook kon zien of echt alleen telefoon?
Het viel enerzijds tegen, omdat de psycholoog met wie ik praatte voorbereid was op een standaard autismediagnosetraject (dwz, twee gesprekken en een paar vragenlijsten en klaar) en mij was juist verteld dat het deze keer uitgebreider gedaan zou worden.
Maar anderzijds viel het mee dat hij niet bleef hangen in dit idee en zich wel aanpaste aan dat er a) al alle info van mijn vorige diagnosetraject is, waaronder diezelfde interviews en vragenlijsten en b) het doel toch echt niet puur "vaststellen autisme wel of niet" is. ^O^

Het ziekenhuis heeft een eigen applicatie voor videobellen, die hebben we gebruikt. Dus ik kon hem ook zien. Hij had zelfs zijn best gedaan om te zorgen dat de plant in zijn kamer in beeld was :P
pi_192532015
quote:

Das niet tof :{
Het is vaak zo'n kleine moeite, even iemand bedanken. En als het oprecht is, doet het zoveel goeds. Maar niet iedereen snapt dat geloof ik...

quote:
6s.gif Op donderdag 9 april 2020 12:31 schreef Kreator het volgende:

[..]

Deze meid is 50 ofzo.
Bijzondere 'meid' dan wel. Dat ze je geen bos bloemen zou komen brengen voor een zakje koffiebonen ala, maar dat was wel een flink aquarium, dat zou ik zelf niet eens zomaar gratis willen aannemen. :{
pi_192532021
quote:
1s.gif Op donderdag 9 april 2020 12:30 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]

Fijn dat het gesprek goed was. En hopelijk vannacht dan beter slapen O+
Als het goed is komt B vanavond, dus dat is sowieso fijn O+
pi_192532047
Degenen die ik een portugees custard dingetje gaf, krijgen vandaag nog om te reageren.
Daarna weet ik wel andere mensen, die mogelijk blijer zijn en laten blijken.
Gewoon, omdat fatsoen. 8)7
En dat is niet eens ¤ 1500 waard, alhoewel voor 4 uur staan in de keuken is het een aardig uurtarief.

Van de Bieb is er een wekelijkse nieuwsbrief om ons op de hoogte te houden van allerlei initiatieven en de online Bieb.
Het theater staat op omvallen...want géen inkomsten en wél de vaste lasten.
Gemeenteraad vergadert over de huur, want subsidiegever.

Leuke dingen lees ik hier en daar van werkgevers én werknemers.
Misschien komen hun bedankjes als het allerergste voorbij is.
In ieder geval wordt het een totaal andere wereld.
( dan hoef ik de vieze kleffe hand ( en die “zoen”) van de buurman niet meer te ontvangen met Nieuwjaar w/ )
#kleine dingetjes om opgelucht mee te zijn. B-)
pi_192532080
@golfer, hebben ook de vaste medewerkers (als die er zijn) ook niets gehoord?

Cadeau's etc zijn hier zeker niet aan de orde, alleen wat videotoespraken waarin men laat weten dat het allemaal best lastig gaat.

En het is dat ik opgenomen ben in het groepje HR dat ik nog echt contact het met een paar collega's, want van mijn directe leidinggevende heb ik 1x wat gehoord (en alleen omdat ik doorgaf dat ze iets was vergeten toen ze naar Noorwegen terug ging, wat ik ook van iemand anders hoorde)
pi_192532082
quote:
1s.gif Op donderdag 9 april 2020 12:42 schreef AnneX het volgende:
Degenen die ik een portugees custard dingetje gaf, krijgen vandaag nog om te reageren.
Daarna weet ik wel andere mensen, die mogelijk blijer zijn en laten blijken.
Gewoon, omdat fatsoen. 8)7
En dat is niet eens ¤ 1500 waard, alhoewel voor 4 uur staan in de keuken is het een aardig uurtarief.

Van de Bieb is er een wekelijkse nieuwsbrief om ons op de hoogte te houden van allerlei initiatieven en de online Bieb.
Het theater staat op omvallen...want géen inkomsten en wél de vaste lasten.
Gemeenteraad vergadert over de huur, want subsidiegever.

Leuke dingen lees ik hier en daar van werkgevers én werknemers.
Misschien komen hun bedankjes als het allerergste voorbij is.
In ieder geval wordt het en totaal andere wereld.
( dan hoef ik de vieze kleffe hand ( en die “zoen”) van de buurman niet meer te ontvangen met Nieuwjaar w/ )
Maar je hebt ze toch pas gisteren gebracht? :) Mijn buurvrouw kwam ook pas na enkele dagen, was er helemaal ontroerd en dolblij van geworden, en wilde even persoonlijk komen vertellen (op 1,5 m afstand van de deur ;) ) dat het precies op het goede moment was gekomen.
Ze had eerst nog even zitten twijfelen of ze een kaartje onder de deur zou schuiven.

(EDIT: en als ze gewoon het bakje terug had gezet, had ik het ook prima gevonden. Ik verwacht voor een stukje appeltaart geen eeuwige en uitzonderlijke dankbaarheid ;) . Hoewel ik het natuurlijk wel fijn vond om te horen dat het goed had gedaan. )
pi_192532098
quote:
0s.gif Op donderdag 9 april 2020 12:44 schreef Candaasje het volgende:

[..]

Maar je hebt ze toch pas gisteren gebracht? :) Mijn buurvrouw kwam ook pas na enkele dagen, was er helemaal ontroerd en dolblij van geworden, en wilde even persoonlijk komen vertellen (op 1,5 m afstand van de deur ;) ) dat het precies op het goede moment was gekomen.
Ze had eerst nog even zitten twijfelen of ze een kaartje onder de deur zou schuiven.
Wat had je haar uiteindelijk gegeven? Ik weet nog dat we het erover hadden, maar ik weet de conclusie niet meer :@
pi_192532116
quote:
0s.gif Op donderdag 9 april 2020 12:46 schreef Tele6 het volgende:

[..]

Wat had je haar uiteindelijk gegeven? Ik weet nog dat we het erover hadden, maar ik weet de conclusie niet meer :@
Een stuk appeltaart van de zondag-FOk!-appeltaart. Met een kaartje erbij.

Boodschappen doet haar dochter, ik heb wel nog aangeboden als er iets met de hond is, ik altijd even wil helpen (of het medicatie ophalen is of wat anders).
pi_192532117
quote:
0s.gif Op donderdag 9 april 2020 12:40 schreef Tele6 het volgende:

[..]

Als het goed is komt B vanavond, dus dat is sowieso fijn O+
Sjonge Tele...wat een ochtend heb je dan achter de rug.
Lijkt mij positief dat de intaker flexibel genoeg was om zijn insteek aan te passen.
Hopelijk ben je weer een beetje positiever en opgelucht.
Rare kwiebus toch, zoals dat gaat met die gedachtenkronkels.( en moeders opvoeding heeft er toch ook wel aan bijgedragen.)
#stay strong. :*
pi_192532135
Soms zou ik wel willen dat ik me minder snel erger. #schreeuwbuurvrouw #krijskinderen.

Kan je dat leren? :')
Sterkheidsbaas van alles.
pi_192532170
@Candaasje...wij leven hier op elkaars lip, zo ongeveer.

Oh ja, het theater heeft ruim 100 vrijwilligers: dagelijks open foyer, voorstellingen, filmcommisie met operateurs, explicateurs en gastvrouw/man.
pi_192532218
quote:
2s.gif Op donderdag 9 april 2020 12:48 schreef Lonaa het volgende:
Soms zou ik wel willen dat ik me minder snel erger. #schreeuwbuurvrouw #krijskinderen.

Het schijnt te kunnen. Ik weet ook niet hoe. Ik bedoel, mijn gedachten zijn de hele tijd een beetje zoals een tokkiebuurvrouw die een stinkhekel aan je heeft en ik heb het ook nog niet door hoe ik haar moet negeren.
Het motto schijnt te zijn 'accepteer dat het er is, en doe de dingen die je belangrijk vindt ondanks wat er is'.
pi_192532222
quote:
1s.gif Op donderdag 9 april 2020 12:47 schreef AnneX het volgende:

[..]

Sjonge Tele...wat een ochtend heb je dan achter de rug.
Lijkt mij positief dat de intaker flexibel genoeg was om zijn insteek aan te passen.
Hopelijk ben je weer een beetje positiever en opgelucht.
Rare kwiebus toch, zoals dat gaat met die gedachtenkronkels.( en moeders opvoeding heeft er toch ook wel aan bijgedragen.)
#stay strong. :*
:*
pi_192532225
quote:
0s.gif Op donderdag 9 april 2020 11:59 schreef Candaasje het volgende:

[..]

Dat vind ik een moeilijke rekensom, vast met imaginaire getallen :D
huh? Ik werk er nu bijna 8 weken. De eerste drie was ik op kantoor, de resterende vijf weken werk ik al thuis.
pi_192532239
quote:

Als het spul achter yelt, ga ik voor zitten.
En andersom.
Ben 1 x gaan vragen of het minder kon...de moeders zaten gewoon samen doorheen te kletsen en hoorden het niet eens meer. Oh ja.
Gister hoorde ik de vader zeggen tegen zijn kinderen, dat het minder kon.
Alleen...mijn buren wonen niet in Enschede.
pi_192532281
quote:
0s.gif Op donderdag 9 april 2020 12:54 schreef Jagärtrut het volgende:

[..]

huh? Ik werk er nu bijna 8 weken. De eerste drie was ik op kantoor, de resterende vijf weken werk ik al thuis.
je schreef "Ik realiseerde me dat ik volgende week 2 maanden voor deze werkgeven werk. Daarvan was ik er 3 op kantoor, en 5 vanuit huis. Inclusief super-mega crisis.'

Ik begreep uiteindelijk wel dat je weken bedoelde bij die 3 en 5, maar zo stond het er wel mooi :D
pi_192532407
quote:
0s.gif Op donderdag 9 april 2020 12:57 schreef Candaasje het volgende:

[..]

je schreef "Ik realiseerde me dat ik volgende week 2 maanden voor deze werkgeven werk. Daarvan was ik er 3 op kantoor, en 5 vanuit huis. Inclusief super-mega crisis.'

Ik begreep uiteindelijk wel dat je weken bedoelde bij die 3 en 5, maar zo stond het er wel mooi :D
ah ja. Nu snap ik waar de verwarring vandaan komt! :)
pi_192532420
quote:
1s.gif Op donderdag 9 april 2020 12:55 schreef AnneX het volgende:

[..]

Als het spul achter yelt, ga ik voor zitten.
En andersom.
Ben 1 x gaan vragen of het minder kon...de moeders zaten gewoon samen doorheen te kletsen en hoorden het niet eens meer. Oh ja.
Gister hoorde ik de vader zeggen tegen zijn kinderen, dat het minder kon.
Alleen...mijn buren wonen niet in Enschede.
Ik heb echt medelijden met onze onderburen. Het is natuurlijk niet te doen om onze kinderen de hele dag stil te houden. Ze rennen door huis, en maken ook nog wel eens luidkeels ruzie. Ik kan me echt voorstellen dat ze zich regelmatig flink ergeren.
pi_192532551
quote:

Als je iets vindt: kan ik die cursus dan met je meedoen?

Nu woon ik gelukkig heerlijk, nauwelijks herrie buiten (behalve van de vogels) maar ik kan me ontzettend snel ergeren aan triviale zaken. En dan erger ik me weer aan mijn ergernis :')

Huidige crisis: klusbus die recht tegenover mijn oprit staat zodat ik daar met de auto nauwelijks uit kan. Er staat verdeurie een kruis op en in een woonerf mag je sowieso niet op straat parkeren o|O
Maar jeuj isolatie, ik kan toch nergens naartoe ;(
pi_192532577
quote:
0s.gif Op donderdag 9 april 2020 13:06 schreef Jagärtrut het volgende:

[..]

Ik heb echt medelijden met onze onderburen. Het is natuurlijk niet te doen om onze kinderen de hele dag stil te houden. Ze rennen door huis, en maken ook nog wel eens luidkeels ruzie. Ik kan me echt voorstellen dat ze zich regelmatig flink ergeren.
Ik zou nu echt geen leuke onderbuurvrouw zijn nee :@

Niet dat ik krijsend aan je deur zou staan, want ik snap ook dat het nu niet te vermijden is maar kinderen en herrie trek ik altijd al slecht. Mijn collega zit thuis met een kleine en ALTIJD als ze me belt wil hij aaaaaandachchchchcttttt :X En die geeft ze dan ook (in de vorm van een vriendelijk verzoek om mamma even met haar werk te laten bellen, kind trekt zich daar uiteraard niks van aan :') ) en ik maar wachten. :X
pi_192532621
quote:
0s.gif Op donderdag 9 april 2020 12:40 schreef Candaasje het volgende:
Bijzondere 'meid' dan wel. Dat ze je geen bos bloemen zou komen brengen voor een zakje koffiebonen ala, maar dat was wel een flink aquarium, dat zou ik zelf niet eens zomaar gratis willen aannemen.
de vraag had ook kunnen zijn, laat dr even die bonen voor me malen ;)
pi_192532637
Ik ben aan de ene kant erg blij met mijn zeer hoog bejaarde bovenbuurvrouw die door het hele huis vloerbedekking heeft en daarnaast nauwelijks kan lopen. Aan de andere kant, ze heeft een jonge (1,5 jaar) pup |:( die, net zo min zal z'n 2 voorgangers nul opvoeding heeft gehad, dat beest zet ze iedere dag 5-8x per dag op het balkon om te poepen (heel soms komt er een uitlaatservice maar momenteel niet) en dan blaft dat beest de hele buurt bij elkaar.
Dat irriteert enorm, maar ook dat arme beest, pure dierenmishandeling is het.
pi_192532640
quote:

[..]

Als ik je onderbuurvrouw zou zijn, én ik zou mij ergeren...dan zou het een beetje helpen als de bovenbuurvrouw extra vriendelijk is en een portugees taartje zou brengen als Wiedergutmachung... w/
pi_192532691
quote:

[..]

mja ik vermoed dat we gewoon met n allen wat gefrustreerder zijn.
en tegelijkertijd ook allemaal wat verdraagzamer zullen moeten zijn

best lastig.

wat dat betreft wel blij met dat ik de enige met kind(eren) in dit portiek ben.
voorlopig red ik het doorgaans om de overlast te camoufleren met eigen muziek.
behalve vandeweek toen de bovenbuurman even compleet uit zn stekker ging
maar die ging daarna hardlopen en sinds die tijd hoor ik weer zoals gebruik.. vooral af en toe muziek.
dat we doorgaans nogal overlap hebben qua muzieksmaak... maakt dat een stuk beter te overleven :)

en mijn gup is oud genoeg en in dr eentje.. om niet structureel de boel luidkeels van overlast te voorzien :)
zal niet zeggen dat ze het nooit doet.. maar over het algemeen valt het reuzemee aldus mijn benedenbuurman. die zegt vooral erg blij te zijn met ons als buren.
(en houten vloer.. dus je hoort echt heel veel hier)
  donderdag 9 april 2020 @ 13:34:51 #75
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_192532850
Wij gingen even naar de molen in Delft

Echt hoor.. de ouderen van tegenwoordig.. alsof ze de koning en koningin zijn.. er mogen 2 klanten in de winkel en hoppa! Met zn tweeën naar binnen.. ik ging braaf buiten staan wachten.. winkel bediende die dat een aantal keer uitlegt en op een gegeven moment echt tegen 1 van de twee zegt dat hij buiten moet gaan staan (achter mij stond nog een rij) die lui hebben er dan ook 20 minuten over gedaan om 3 zakjes meel uit te zoeken.. 8)7 En vervolgens moest de man weer binnenkomen om af te rekenen want dat kon de vrouw niet }:|

Uiteindelijk dit op de kop getikt:

En nu heb ik dus genoeg gist tot sint juttemis..

Ik heb ook nog wat gist van @sigme liggen hier.. als ik daar iemand een plezier mee kan doen, wil ik het wel opsturen #liefdeintijdenvancorona

pi_192533035
quote:
1s.gif Op donderdag 9 april 2020 13:34 schreef Barreltje het volgende:
Wij gingen even naar de molen in Delft

Echt hoor.. de ouderen van tegenwoordig.. alsof ze de koning en koningin zijn.. er mogen 2 klanten in de winkel en hoppa! Met zn tweeën naar binnen.. ik ging braaf buiten staan wachten.. winkel bediende die dat een aantal keer uitlegt en op een gegeven moment echt tegen 1 van de twee zegt dat hij buiten moet gaan staan (achter mij stond nog een rij) die lui hebben er dan ook 20 minuten over gedaan om 3 zakjes meel uit te zoeken.. 8)7 En vervolgens moest de man weer binnenkomen om af te rekenen want dat kon de vrouw niet }:|

Uiteindelijk dit op de kop getikt:
[ afbeelding ]

En nu heb ik dus genoeg gist tot sint juttemis..

Ik heb ook nog wat gist van @:sigme liggen hier.. als ik daar iemand een plezier mee kan doen, wil ik het wel opsturen #liefdeintijdenvancorona

[ afbeelding ]
_O-
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
pi_192533115
We vergeten zo langzamerhand hoe het er thuis van binnen uitziet *O*
SPOILER
Verder stol met spijs gescoord en drie liter advocaat en een kluit roomboter in de vorm van een lammetje dus zeer klaar voor thuisblijfpasen. :7

Even bijlezen, tot zo! :W

[ Bericht 11% gewijzigd door minilot op 09-04-2020 14:22:55 ]
Let me see you stripped down to the bone
pi_192533165
Stomme vraag misschien @Barreltje maar ik dacht dat je geen gluten kon hebben, is die tarwebloem alleen voor baksels die K gaat eten?
pi_192533174
quote:
0s.gif Op donderdag 9 april 2020 13:52 schreef minilot het volgende:
[ afbeelding ]

Verder stol met spijs gescoord en drie liter advocaat en een kluit roomboter in de vorm van een lammetje dus zeer klaar voor thuisblijfpasen. :7

O+
  donderdag 9 april 2020 @ 13:58:53 #80
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_192533216
quote:
0s.gif Op donderdag 9 april 2020 13:56 schreef Tele6 het volgende:
Stomme vraag misschien @:Barreltje maar ik dacht dat je geen gluten kon hebben, is die tarwebloem alleen voor baksels die K gaat eten?
ik krijg er wat last van.. :Y
mijn zelfgemaakte bladerdeeg was dan ook van glutenvrij meel

en de butteries die K gaat maken daar eet ik misschien een halve van.. uit beleefdheid O-)
die kleine hoeveelheid hoop ik dan weer geen last van te hebben.. verder hier spelt en boekweit meel/bloem en daar lijk ik veel minder last van te hebben op de een of andere manier.. ^O^
pi_192533285
quote:
1s.gif Op donderdag 9 april 2020 11:59 schreef Leintjeuh het volgende:
Op m'n werk komen een hoop donaties binnen, bloemen, eiwitrepen, sapjes, energy drink, chocolade, gebak etc.

Van het ziekenhuis zelf krijgen we he-le-maal niks :')
Same :D Maar, eerlijk is eerlijk, tijdens de griepepidemie van 2017/2018 kregen we een 50 euro VVV bon om waardering te laten blijken voor alle inzet. Dus waarschijnlijk komt er nog wel iets, ook voor jullie :*

Ik deed een slapstickmomentje. Soep aan het maken. Béétje chilipoeder er bij. Valt de dop van het flesje en dus ongeveer een opscheplepel chilipoeder in de soep.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_192533338
Ik kan me ook voorstellen dat in een lopende crisis niemand tijd heeft om eens aan attentie te besteden? Dat komt later wel weer, als de kraan dicht is?
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_192533352
quote:
0s.gif Op donderdag 9 april 2020 14:03 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Same :D Maar, eerlijk is eerlijk, tijdens de griepepidemie van 2017/2018 kregen we een 50 euro VVV bon om waardering te laten blijken voor alle inzet. Dus waarschijnlijk komt er nog wel iets, ook voor jullie :*

Ik deed een slapstickmomentje. Soep aan het maken. Béétje chilipoeder er bij. Valt de dop van het flesje en dus ongeveer een opscheplepel chilipoeder in de soep.
Oeh, kon je het er nog uitscheppen? (het zout wat ik laatst in de soep deed op deze manier niet meer, soep weggegooid)
pi_192533363
quote:
7s.gif Op donderdag 9 april 2020 13:58 schreef Barreltje het volgende:

[..]

ik krijg er wat last van.. :Y
mijn zelfgemaakte bladerdeeg was dan ook van glutenvrij meel

en de butteries die K gaat maken daar eet ik misschien een halve van.. uit beleefdheid O-)
die kleine hoeveelheid hoop ik dan weer geen last van te hebben.. verder hier spelt en boekweit meel/bloem en daar lijk ik veel minder last van te hebben op de een of andere manier.. ^O^
Jammer dat de butteries dan niet met spelt of boekweit kunnen. :*
pi_192533395
quote:
0s.gif Op donderdag 9 april 2020 14:07 schreef Kaatje1 het volgende:

Oeh, kon je het er nog uitscheppen? (het zout wat ik laatst in de soep deed op deze manier niet meer, soep weggegooid)
Voor een deel. Ik ben het nu aan het eten. Een soort hot mexican soep is het nu geworden. Het is super heet, maar niet oneetbaar.

Tele6, een gesprek van 4 uur :o Vermoeiend! Maar hopelijk komt er iets goed uit :*

Barrel, je oma woont niet toevallig hier? :X https://www.nu.nl/coronav(...)deren-overleden.html

Fraaie zin:
quote:
Zij zeggen dat mondkapjes eerst niet gebruikt mochten worden, omdat het verwarring kon creëren bij bewoners, en er nu te weinig beschermingsmiddelen aanwezig zijn. Personeel dat positief getest was, maar geen symptomen toonde, moest alsnog komen werken.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_192533474
quote:
0s.gif Op donderdag 9 april 2020 13:52 schreef minilot het volgende:
[ afbeelding ]

Eens advocaat bij de bestelling van boodschappen gooien.
Nog nooit geproefd, goed moment nu :D
pi_192533534
quote:
0s.gif Op donderdag 9 april 2020 14:15 schreef Sarabi het volgende:

Eens advocaat bij de bestelling van boodschappen gooien.
Nog nooit geproefd, goed moment nu :D
Ik zou de tokkelroom doen, die is lekker zacht :9 Ik vind de heel gele advocaat (zwarte kip en zo) zo ontzettend naar sterke drank smaken. En niet op een goede manier :+
pi_192533569
Ik kan weer een week binnenblijven. *O*
pi_192533588
quote:
0s.gif Op donderdag 9 april 2020 14:20 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Ik zou de tokkelroom doen, die is lekker zacht :9 Ik vind de heel gele advocaat (zwarte kip en zo) zo ontzettend naar sterke drank smaken. En niet op een goede manier :+
pi_192533606
Volgens mij zijn de buurtkinderen uit logeren ofzo, met de herrieklusser erbij, wat een heerlijke dag met de deuren open.

Of misschien zijn alle overburen dood inmiddels. Je weet het niet in deze tijden.
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
pi_192533721
Parasol besteld, volle koelkast, blote beentjes, luierende hond. Ik vin wel prima zo.
pi_192533730
Wat een geinige gympen in de OP! En al jullie werkpresentjes! *O*
KouweBlauwe stopte hier gisteren een KouweBlauwetegoedbon van ¤50,- door de bus, maar J. is het allerblijst met de toezegging dat -ie ook post-corona meerdere dagen in de week thuis mag blijven werken ^O^
pi_192533769
Edit: ik had er ook nog wel graag een biertje bij gewild.
pi_192533781
quote:
0s.gif Op donderdag 9 april 2020 14:10 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Voor een deel. Ik ben het nu aan het eten. Een soort hot mexican soep is het nu geworden. Het is super heet, maar niet oneetbaar.

Tele6, een gesprek van 4 uur :o Vermoeiend! Maar hopelijk komt er iets goed uit :*

Barrel, je oma woont niet toevallig hier? :X https://www.nu.nl/coronav(...)deren-overleden.html

Fraaie zin:
[..]

Ik las het ;(

Lastig hoor, alles wat niet ziekenhuis was viel de eerste tijd buiten de boot wb beschermingsmaatregelen en ook ziekenhuizen moesten het wiel uitvinden.
Maar evengoed kun je als organisatie best al wat aan preventie doen. Een aantal van die overlijdens had best voorkomen kunnen worden.

Ik werd net geheadhunt :D

Lokale zorgorganisatie heeft een samenwerking met het ziekenhuis en die hebben nu de lijst van flexwerkers gedeeld. Ziekenhuis lijkt nu ook minder mensen nodig te hebben, ik ben voorlopig niet ingepland.
Morgen arbeidsvoorwaardengesprek nummer 2 in 2 weken dus _O- Het idee is me dan, onder dezelfde voorwaarden, van hen over te nemen en me bij hen in te gaan plannen. Is het duidelijkst voor iedereen.
Al besproken dat ik dan geen vermenging wil van inzet op besmette en niet besmette afdeling (heb me niet voor niks uitgepland in de thuiszorg) en alleen op besmet wil werken als er goede beschermingsmiddelen zijn.
Net CV opgestuurd en morgenvroeg gesprek, we gaan het meemaken.
pi_192533786
quote:
2s.gif Op donderdag 9 april 2020 14:33 schreef Lonaa het volgende:
Parasol besteld, volle koelkast, blote beentjes, luierende hond. Ik vin wel prima zo.
Kan ik me voorstellen! ^O^

quote:
1s.gif Op donderdag 9 april 2020 14:33 schreef minilot het volgende:
Wat een geinige gympen in de OP! En al jullie werkpresentjes! *O*
KouweBlauwe stopte hier gisteren een KouweBlauwetegoedbon van ¤50,- door de bus, maar J. is het allerblijst met de toezegging dat -ie ook post-corona meerdere dagen in de week thuis mag blijven werken ^O^
Vriend hier wil dat ook wel vragen, of ie 1-2 dagen in de week thuis mag werken. Hij vindt het i-de-aal. :Y
pi_192533790
quote:
0s.gif Op donderdag 9 april 2020 14:25 schreef DancingPhoebe het volgende:
Volgens mij zijn de buurtkinderen uit logeren ofzo, met de herrieklusser erbij, wat een heerlijke dag met de deuren open.

Of misschien zijn alle overburen dood inmiddels. Je weet het niet in deze tijden.
:D
pi_192533798
En toen pakte iemand de hoge drukspuit. }:|
pi_192533799
Ik wil ook alcohol, maar ik werk :'( En ik realiseerde me dat het me tijdens een fucking isolatie wel heel makkelijk gemaakt wordt om te controleren wat ik binnen krijg :'(

Nu is echt alles kut aan de isolatie :'(
pi_192533806
quote:
0s.gif Op donderdag 9 april 2020 14:36 schreef Candaasje het volgende:

[..]

[..]

Vriend hier wil dat ook wel vragen, of ie 1-2 dagen in de week thuis mag werken. Hij vindt het i-de-aal. :Y
quote:
0s.gif Op donderdag 9 april 2020 14:36 schreef Candaasje het volgende:

[..]

[..]

Ik denk dat er na deze crisis een verschuiving gaat plaatsvinden in waar en hoe men werkt. Zat mensen die nu de mogelijkheden en geneugten van het thuiswerken ontdekken.
pi_192533825
Kak. hippe nieuwe hor niet dicht gedaan en nu een dikke bromvlieg in huis :r

Te weinig geisoleerd had ik :'(
pi_192533847
quote:
0s.gif Op donderdag 9 april 2020 14:37 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]

[..]

Ik denk dat er na deze crisis een verschuiving gaat plaatsvinden in waar en hoe men werkt. Zat mensen die nu de mogelijkheden en geneugten van het thuiswerken ontdekken.
Ja, nu moet ik zeggen dat Chris het sowieso al niet echt fantastisch vond, dat moeten op en neer pendelen elke dag. Baggerslecht voor het milieu natuurlijk ook. Dichterbij gaan wonen is ook niet zo 1-2-3 geregeld.
Maar hij heeft ook wel werk dat (deels) prima thuis kan. En eerlijk is eerlijk; hij maakt ook echt zijn uren (meer zelfs dan normaal eigenlijk). Wat ik aan discipline mis, heeft hij wel. :)
pi_192533856
Hahaha, B vindt het thuiswerken juist vre-se-lijk.

Hij begon gisteren te zeggen dat hij het beu aan het worden was, maar hield halverwege op, want hij is het niet beu aan het worden, hij was het allang beu.

Kennelijk is standups en brainstormsessies doen via Skype heel lastig. Al kan dat ook liggen aan zijn collega's die niks inbrengen :')
pi_192533874
quote:
0s.gif Op donderdag 9 april 2020 14:38 schreef Cat-astrophe het volgende:
Kak. hippe nieuwe hor niet dicht gedaan en nu een dikke bromvlieg in huis :r

Te weinig geisoleerd had ik :'(
Hier heeft het hele gebouw last van muggen. We hebben er eergisteren een stuk of 17 naar buiten gezet. Nu zoemen er nog 2-3 rond geloof ik, en die nemen me elke avond goed te grazen.
Maar waar ze vandaan komen..... we vermoeden de ventilatieschacht. Geen stilstaand water op het balkon, en we hadden dit najaar continu wespen in de badkamer (die inpandig zit..). Zo ook meerdere buren.
pi_192533903
quote:
0s.gif Op donderdag 9 april 2020 14:41 schreef Candaasje het volgende:

[..]

Hier heeft het hele gebouw last van muggen. We hebben er eergisteren een stuk of 17 naar buiten gezet. Nu zoemen er nog 2-3 rond geloof ik, en die nemen me elke avond goed te grazen.
Maar waar ze vandaan komen..... we vermoeden de ventilatieschacht. Geen stilstaand water op het balkon, en we hadden dit najaar continu wespen in de badkamer (die inpandig zit..). Zo ook meerdere buren.
Hoe zet je muggen buiten?
Jou kennende gebeurt dat intact en niet zoals bij mij, als een vlekje op veger en blik....
pi_192533908
quote:
0s.gif Op donderdag 9 april 2020 14:41 schreef Candaasje het volgende:

[..]

Oh :{

Ik heb hier soms bijen als ik mijn raam wijd open heb staan, want de struiken onder mijn raam staan in bloei O+ O+ O+
pi_192533938
quote:
0s.gif Op donderdag 9 april 2020 14:43 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]

Jou kennende gebeurt dat intact en niet zoals bij mij, als een vlekje op veger en blik....
Ik dacht eigenlijk precies hetzelfde :D
pi_192533962
Het kleine luide vliegtuigje in de lucht heeft zo'n spandoekding dat zegt dat Mike jarig is. Gefelicteerd dan maar Mark.

Het geluid van het vliegtuigje gaat fantastisch in combinatie met de hoge drukreiniger en de blaffende keffer.

Dit is die leef jongens.
pi_192533964
quote:
9s.gif Op donderdag 9 april 2020 14:46 schreef Lonaa het volgende:
Het kleine luide vliegtuigje in de lucht heeft zo'n spandoekding dat zegt dat Mike jarig is. Gefelicteerd dan maar Mark.

Het geluid van het vliegtuigje gaat fantastisch in combinatie met de hoge drukreiniger en de blaffende keffer.

Dit is die leef jongens.
En oooook nog geen bier ;(
pi_192533965
*mental note: komende herfst niet bij Candaas onder de douche! :X
pi_192533975
quote:
0s.gif Op donderdag 9 april 2020 14:46 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]

En oooook nog geen bier ;(
Daar ga ik geloof ik nu wat aan doen, want ik ben zielig.
pi_192533977
quote:

Dit is die leef jongens.
Mensen ook hè :') :')
pi_192533983
quote:
0s.gif Op donderdag 9 april 2020 14:43 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]

Hoe zet je muggen buiten?
Bekertje, papiertje. Ze zijn makkelijker te vangen dan vliegen :P :@

Het is meer een rationeel principe ding dan dat ik echt gevoelens heb voor muggen hoor. Ik vind ze echt schijtirritant.
pi_192533985
quote:
0s.gif Op donderdag 9 april 2020 14:46 schreef minilot het volgende:
Oh jee Candaasje, daar gaan je plannen :o
pi_192533992
quote:
0s.gif Op donderdag 9 april 2020 14:47 schreef Tele6 het volgende:

[..]

Mensen ook hè :') :')
Dat iedereen maar gewoon weer mag gaan werken. Kan ik lekker rustig in de achtertuin zitten.

Hoewel, ik woon in tokkiewijk dus driekwart is net als ik werkloos. ;( :')
pi_192534000
quote:
0s.gif Op donderdag 9 april 2020 14:47 schreef Candaasje het volgende:

[..]

Het is meer een rationeel principe ding dan dat ik echt gevoelens heb voor muggen hoor. Ik vind ze echt schijtirritant.
Oh grappig, ik heb vliegen en wespen en bijen enzo altijd makkelijk gevonden om te vangen -- niet-steekbeesten in het kommetje van je hand, wel-steekbeesten naar buiten wapperen met een theedoek -- maar muggen gingen altijd plat. Volgende keer eens proberen.
  donderdag 9 april 2020 @ 14:49:10 #116
63722 z80
I fink you freaky
pi_192534011
quote:

Dit is die leef jongens.
Het is vandaag nog een werkdag. Morgen is pas goede vrijdag. Wat in Nederland ook geen vrije dag meer is. :(
Maar morgen wel vrij genomen.
pi_192534022
quote:
0s.gif Op donderdag 9 april 2020 14:46 schreef minilot het volgende:
-O-

Kom ik wel naar jou ^O^

Het was een klein soort wesp, deed niks verder. Maar het was echt een compleet slachtveld (ze konden niet naar buiten) toen we terugkwamen van een weekendje weg.

Nu geen last meer. Maar ik moet eigenlijk eens gaas maken voor de ventilatieroosters in de badkamer zelf, om te kijken of alle ellende daar niet steeds vandaan komt.
pi_192534032
quote:
0s.gif Op donderdag 9 april 2020 14:47 schreef Tele6 het volgende:

[..]

Oh jee Candaasje, daar gaan je plannen :o
Echt hè -O-
pi_192534045
Qua tuingeluid hoor ik momenteel alleen Foreingers
I Want to Know What Love Is uit de tuin van de achterburen komen, maar dat sluit wel prima aan bij de 80s-vibe van Günthers shirt en de Smurfen®bal die ik net tegen mijn hoofd kreeg oO<
pi_192534057
quote:
0s.gif Op donderdag 9 april 2020 14:49 schreef Candaasje het volgende:

[..]

Echt hè -O-
ALLEMAAL DE SCHULD VAN CORONA :(
pi_192534060
quote:
0s.gif Op donderdag 9 april 2020 14:48 schreef Tele6 het volgende:

[..]

Oh grappig, ik heb vliegen en wespen en bijen enzo altijd makkelijk gevonden om te vangen -- niet-steekbeesten in het kommetje van je hand, wel-steekbeesten naar buiten wapperen met een theedoek -- maar muggen gingen altijd plat. Volgende keer eens proberen.
Misschien hebben wij domme muggen :') . Ze zijn echt heel traag, blijven gewoon zitten.
En de vliegen zijn inmiddels slimmer dan ik zou willen. Het zijn geen dikke bromvliegen, ook geen fruitvliegjes, maar iets qua formaat ertussenin. Komen niet op eten of drinken af. Je moet ze echt heeeeeeeel traag besluipen met een bekertje.
  donderdag 9 april 2020 @ 14:51:35 #122
63722 z80
I fink you freaky
pi_192534075
quote:
0s.gif Op donderdag 9 april 2020 14:47 schreef Candaasje het volgende:

[..]

Dat doe je dan beter dan de boeddhisten in Laos. Een boeddhist dood niet. Maar voor een mosquito maakt hij een uitzondering.
pi_192534076
quote:
1s.gif Op donderdag 9 april 2020 14:50 schreef minilot het volgende:
Qua tuingeluid hoor ik momenteel alleen Foreingers
I Want to Know What Love Is uit de tuin van de achterburen komen, maar dat sluit wel prima aan bij de 80s-vibe van Günthers shirt en de Smurfen®bal die ik net tegen mijn hoofd kreeg oO<
Ik zou daar voor tekenen. O+

Hier Shawn James aanstaan, die ik soms niet kan horen wegens omgevinggeluid.
pi_192534078
Hier is iemand zomerhits van een paar jaar geleden aan het draaien. Of zo. In ieder geval precies de liedjes die ik tijdens mijn vakantiewerk ieder halfuur hoorde (dank, QMusic) en nu :r :r :r
pi_192534096
quote:
0s.gif Op donderdag 9 april 2020 14:50 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]

ALLEMAAL DE SCHULD VAN CORONA :(
Al die vliegen/muggen/ratten die denken dat ze ook in lockdown moeten ;(

Ohnee, wacht, ratten was het probleem van iedereen die hier in deze tokkiewijk zijn huisvuil en weetikhetnogmeer masaaaaaal bij de containers dumpt. En dan het gek vinden dat we ratten in de wijken krijgen 8)7
pi_192534101
quote:
0s.gif Op donderdag 9 april 2020 14:51 schreef Candaasje het volgende:

[..]

Misschien hebben wij domme muggen :') . Ze zijn echt heel traag, blijven gewoon zitten.
En de vliegen zijn inmiddels slimmer dan ik zou willen. Het zijn geen dikke bromvliegen, ook geen fruitvliegjes, maar iets qua formaat ertussenin. Komen niet op eten of drinken af. Je moet ze echt heeeeeeeel traag besluipen met een bekertje.
Die vliegen gingen bij ons altijd tegen het raam aan, en dan ving ik ze gewoon pas als ze genoeg versuft waren van het continue tegen het raam aan vliegen :')
pi_192534128
quote:
0s.gif Op donderdag 9 april 2020 14:51 schreef z80 het volgende:

[..]

Dat doe je dan beter dan de boeddhisten in Laos. Een boeddhist dood niet. Maar voor een mosquito maakt hij een uitzondering.
Ik wapper ze af en toe wel weg als ik al in bed lig hoor. Dan ben ik minder vreedzaam :P .
En eerlijk is eerlijk; het vangen scheelt ook vlekken op de muur/plafond :')
pi_192534134
Toevalstreffer qua achterburen hoor, want die zijn gewoonlijk van de Zeer Luid Afgespeelde hollandse hits. :X En om het plezier compleet te maken ook nog vaak halverwege een nummer doorspoelen naar wat anders. }:|
pi_192534147
Hier staat een tweezitsbank weg te rotten in het plantsoen. Al een paar weken. Ik dacht dat er wel wat zou gebeuren, maar hij staat er nog.
Gisteren een melding gedaan bij de gemeente, meteen bericht gekregen dat de melding doorgezet was naar het afvalbedrijf ^O^
... vandaag een mailtje: melding afgewezen. -O-

Ik probeer het over een paar weken wel weer, of zo. Misschien helpt het als ik een foto bij de melding doe.
Of ik moet bellen. :r
pi_192534152
quote:
0s.gif Op donderdag 9 april 2020 14:53 schreef minilot het volgende:
Toevalstreffer qua achterburen hoor, want die zijn gewoonlijk van de Zeer Luid Afgespeelde hollandse hits. :X En om het plezier compleet te maken ook nog vaak halverwege een nummer doorspoelen naar wat anders. }:|
Ik zou echt willen dat ik wat dat betreft meer op jou lijk hoor, dat je daar gewoon je schouders over op kunt halen.

Zelf overweeg ik de passionfruit heaven van CoolBest voor dit weekend vast op te drinken gespiked met een halve fles vodka.
pi_192534154
quote:
0s.gif Op donderdag 9 april 2020 14:54 schreef Tele6 het volgende:
Hier staat een tweezitsbank weg te rotten in het plantsoen. Al een paar weken. Ik dacht dat er wel wat zou gebeuren, maar hij staat er nog.
Gisteren een melding gedaan bij de gemeente, meteen bericht gekregen dat de melding doorgezet was naar het afvalbedrijf ^O^
... vandaag een mailtje: melding afgewezen. -O-

Ik probeer het over een paar weken wel weer, of zo. Misschien helpt het als ik een foto bij de melding doe.
Of ik moet bellen. :r
Misschien moet je er even wat kakkerlakken bij fotoshoppen. Misschien komen ze dan wel :P
pi_192534176
quote:
2s.gif Op donderdag 9 april 2020 14:55 schreef Lonaa het volgende:

[..]

Zelf overweeg ik de passionfruit heaven van CoolBest voor dit weekend vast op te drinken gespiked met een halve fles vodka.
Helpt vast bij het je schouders ophalen! ;) :*
pi_192534193
quote:
0s.gif Op donderdag 9 april 2020 14:56 schreef minilot het volgende:

[..]

Helpt vast bij het je schouders ophalen! ;) :*
Ja, dat was mijn gedachte ook :+
pi_192534209
Ik zou ook de schuur op kunnen ruimen.
  donderdag 9 april 2020 @ 14:58:46 #135
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_192534238
quote:
2s.gif Op donderdag 9 april 2020 14:57 schreef Lonaa het volgende:
Ik zou ook de schuur op kunnen ruimen.
-steekt zijn vinger op-

Hier ook een grote opruimbare schuur, er zijn geen mensen, je weet de weg tot op de laatste km. Succes en bij voorbaat dank :P
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_192534239
Ik zit al 2 uur naar mijn studieboek te staren......zonder iets te doen..... ik vind het eigenlijk best knap. :')
pi_192534254
quote:
2s.gif Op donderdag 9 april 2020 14:55 schreef Lonaa het volgende:

[..]

Ik zou echt willen dat ik wat dat betreft meer op jou lijk hoor, dat je daar gewoon je schouders over op kunt halen.

:9~ Maak me gek schatje :9~

Ik ben zelf redelijk relaxed, maar kreeg van de week wel een onredelijk mental breakdown over herrieschopperij.

Ik vind het gewoon vaak ontzettend asociaal. Tuurlijk maken kinderen herrie en je woont tussen de mensen, dus daar heb je mee te dealen, maar je kunt wel een beeeetje je best doen om jouw kinderen niet de hele buurt tot last te laten zijn, de hele fucking dag. Zeker als je weet dat mensen ook aan alle kanten thuiswerken op dit moment. Zorg iig dat ze niet uuuuuren achter elkaar in je tuin (onderdeel van binnentuin dus galmt ook lekker door allemaal) aan het gillen zijn, zodat jij er geen aandacht hoeft te besteden.

Zelfde met muziek, we wonen in de stad, je zit dicht op elkaar, je gaat dingen horen, maar als je het uur na uur keihard aan het staan met al je ramen open ben je een asociale lul. Houuuuuudt gewoon een beetje rekening met de mensen om je heen, dan is het ook veel makkelijker om tolerant te zijn. Jij een beetje minder hard dan je zou willen, ik een beetje meer geluid dan ik zou willen, eeeh prima te doen.
pi_192534319
Tikte net "Netflix+enter" op het verkeerde toetsenbord :')
pi_192534326
quote:
0s.gif Op donderdag 9 april 2020 14:58 schreef fietsie het volgende:

[..]

-steekt zijn vinger op-

Hier ook een grote opruimbare schuur, er zijn geen mensen, je weet de weg tot op de laatste km. Succes en bij voorbaat dank :P
Ja, nou, ik doe eerst wel mijn eigen dan. Oke? Oke.
pi_192534336
quote:
0s.gif Op donderdag 9 april 2020 15:02 schreef DancingPhoebe het volgende:
_O-
pi_192534340
quote:
0s.gif Op donderdag 9 april 2020 15:02 schreef DancingPhoebe het volgende:
:D O+
pi_192534357
quote:
0s.gif Op donderdag 9 april 2020 14:59 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]

Ik ben zelf redelijk relaxed, maar kreeg van de week wel een onredelijk mental breakdown over herrieschopperij.

Ik vind het gewoon vaak ontzettend asociaal. Tuurlijk maken kinderen herrie en je woont tussen de mensen, dus daar heb je mee te dealen, maar je kunt wel een beeeetje je best doen om jouw kinderen niet de hele buurt tot last te laten zijn, de hele fucking dag. Zeker als je weet dat mensen ook aan alle kanten thuiswerken op dit moment. Zorg iig dat ze niet uuuuuren achter elkaar in je tuin (onderdeel van binnentuin dus galmt ook lekker door allemaal) aan het gillen zijn, zodat jij er geen aandacht hoeft te besteden.

Zelfde met muziek, we wonen in de stad, je zit dicht op elkaar, je gaat dingen horen, maar als je het uur na uur keihard aan het staan met al je ramen open ben je een asociale lul. Houuuuuudt gewoon een beetje rekening met de mensen om je heen, dan is het ook veel makkelijker om tolerant te zijn. Jij een beetje minder hard dan je zou willen, ik een beetje meer geluid dan ik zou willen, eeeh prima te doen.
Ik snap en herken dit wel. Mijn muziek staat een heel stuk zachter dan ik zou willen. Maar ik zit buiten en de buren waarschijnlijk ook. Dus dat vind ik dan normaal.

Wat ik wel merk is dat ik snel getriggerd ben door geluid en mischien daardoor ook wel extra gevoelig, maar dat zal komen door mijn vorige woonsituatie. :X
pi_192534360
Gelukkig was het net na een: "wij kunnen niet verder" melding van een van mn collega's. :')

Toch zelfhaat :')
pi_192534372
quote:
0s.gif Op donderdag 9 april 2020 15:05 schreef DancingPhoebe het volgende:
Gelukkig was het net na een: "wij kunnen niet verder" melding van een van mn collega's. :')

Oh, dan kan het nog opgevat worden als grapje :D
pi_192534394
De buurkinderen zijn zo stil (en dat zijn ze nooit) dat ik er van uit ga dat zij gewoon op school/opvang zitten.
  donderdag 9 april 2020 @ 15:07:30 #146
63722 z80
I fink you freaky
pi_192534396
quote:
0s.gif Op donderdag 9 april 2020 14:59 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]

Aan herrie maken de kinderen stoor ik me niet. Laat maar gaan. Tegen de tijd dat ik rust wil of naar bed ga slapen de herriemakers al lang.
Erger zijn achterburen met een buitenspeaker waar voornamelijk bas uit komt. En dan dat ding rustig aan laten staan en zelf inmiddels binnen gaan zitten.
Zeg je er wat van komt de opmerking, ja maar de muziek staat zachtjes.
Dat je de bas 4 straten verder nog hoort blijkt er niet in te gaan.
pi_192534411
quote:
0s.gif Op donderdag 9 april 2020 15:05 schreef DancingPhoebe het volgende:

Jij hebt collega's die iets melden...

*jaloers*

Mijn directe collega werkt vooral in de nachten nu en duikt af en toe (met :r kint :r ) telefonisch op en de ander mailt alleen maar.
Ik dacht dat ik de kluizenaar was maar heb er nu maar een gewoonte van gemaakt eens in de paar dagen met haar te bellen. Inmiddels zelfs ge-evolueerd tot beeldbellen en volgens mij vindt ze dat maar niks _O-
pi_192534427
quote:
0s.gif Op donderdag 9 april 2020 15:07 schreef z80 het volgende:

[..]

Aan herrie maken de kinderen stoor ik me niet. Laat maar gaan. Tegen de tijd dat ik rust wil of naar bed ga slapen de herriemakers al lang.
Erger zijn achterburen met een buitenspeaker waar voornamelijk bas uit komt. En dan dat ding rustig aan laten staan en zelf inmiddels binnen gaan zitten.
Zeg je er wat van komt de opmerking, ja maar de muziek staat zachtjes.
Dat je de bas 4 straten verder nog hoort blijkt er niet in te gaan.
Daarom vond god katapults uit.
pi_192534445
quote:
0s.gif Op donderdag 9 april 2020 15:08 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]

Daarom vond god katapults uit.
Neenee, god vond de mens uit. En die vond katapults uit *O* En brandbommen :Y
pi_192534456
Oooh, ik hou van mijn noise canceling headphones O+ Gisteren buurman weer muziek aan met zo'n indringende bas waar ik heel erg nerveus van kan worden. Koptelefoon op....mooie vrouwenstem die me vertelt dat bluetooth connected is en **stilte**

O+
pi_192534460
quote:
0s.gif Op donderdag 9 april 2020 15:09 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]

Neenee, god vond de mens uit. En die vond katapults uit *O* En brandbommen :Y
En waterballonnetjes O+
pi_192534463
Overigens kan ik me voorstellen dat mijn buren ook wel eens gek worden van mijn gekweel :') dan hebben ze geluk *O*
pi_192534465
quote:
0s.gif Op donderdag 9 april 2020 15:10 schreef Isabeau het volgende:
Oooh, ik hou van mijn noise canceling headphones O+ Gisteren buurman weer muziek aan met zo'n indringende bas waar ik heel erg nerveus van kan worden. Koptelefoon op....mooie vrouwenstem die me verteld dat bluetooth connected is en **stilte**

O+
Ja werkt dat echt zo goed?
Welke heb je?
pi_192534471
quote:
0s.gif Op donderdag 9 april 2020 15:10 schreef Tele6 het volgende:

[..]

En waterballonnetjes O+
Voor na de brandbom, toch? *;
pi_192534482
quote:
0s.gif Op donderdag 9 april 2020 15:10 schreef Sarabi het volgende:

Ja werkt dat echt zo goed?
Welke heb je?
Sony WH 1000X M3 staat er op.
pi_192534501
*buik ontbloot*

*vakantie naar Indonesië erop schrijft*

Als ik onze minister-president mag geloven. Zelf heb ik er ook steeds minder fiducie in om met twee 70++ers en de rest van mijn familie in de zomer die kant uit te gaan.
  donderdag 9 april 2020 @ 15:13:05 #157
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_192534506
quote:
0s.gif Op donderdag 9 april 2020 14:58 schreef Candaasje het volgende:
Ik zit al 2 uur naar mijn studieboek te staren......zonder iets te doen..... ik vind het eigenlijk best knap. :')
Ik heb mn xls sheet in de afgelopen 2 uur 3 keer gesorteerd .
*geeft zichzelf een schouderklopje* :{
pi_192534521
Ik heb een lijstje voor weekboodschappen gemaakt *O*
pi_192534547
quote:
0s.gif Op donderdag 9 april 2020 15:11 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Niet goedkoop maar hij gaat op de verlanglijst :D
pi_192534560
quote:
0s.gif Op donderdag 9 april 2020 15:13 schreef Barreltje het volgende:

[..]

Ik heb mn xls sheet in de afgelopen 2 uur 3 keer gesorteerd .
*geeft zichzelf een schouderklopje* :{

quote:
0s.gif Op donderdag 9 april 2020 15:13 schreef Isabeau het volgende:
Ik heb een lijstje voor weekboodschappen gemaakt *O*
Ik hoef vandaag niet naar de supermarkt....

Oh wacht, ik ging pasteitjes maken!..... voor straks.....dus eigenlijk is het nog wat vroeg....hm.... (ik zoek een legitieme reden om niet meer naar dat studieboek te hoeven staren..)
pi_192534582
quote:
0s.gif Op donderdag 9 april 2020 15:15 schreef Sarabi het volgende:

Niet goedkoop maar hij gaat op de verlanglijst :D
Daarom stelde ik het maar uit en ook omdat hier werd gezegd dat het niet zou helpen bij basgeluiden.

Dus kreeg ik het op verjaardag O+ En het helpt wèl bij basgeluiden.
  donderdag 9 april 2020 @ 15:17:04 #162
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_192534591
quote:
0s.gif Op donderdag 9 april 2020 15:11 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Ik weet nog steeds niet hoe ik hem op "alleen stilte" krijg.. }:|
pi_192534606
quote:
0s.gif Op donderdag 9 april 2020 15:17 schreef Barreltje het volgende:

Ik weet nog steeds niet hoe ik hem op "alleen stilte" krijg.. }:|
Als mijn bluetooth niet connected is, dan gaat hij ook vrij snel uit. Met bluetooth connected niet.
  donderdag 9 april 2020 @ 15:18:03 #164
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_192534616
Hier staan de appeltaartjes van de appeltaart-challenge in de oven O-)
pi_192534623
quote:
0s.gif Op donderdag 9 april 2020 15:18 schreef Barreltje het volgende:
Hier staan de appeltaartjes van de appeltaart-challenge in de oven O-)
Zijn die inmiddels niet zwart?
  donderdag 9 april 2020 @ 15:18:32 #166
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_192534626
quote:
0s.gif Op donderdag 9 april 2020 15:17 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Als mijn bluetooth niet connected is, dan gaat hij ook vrij snel uit. Met bluetooth connected niet.
Ah. Ik wil liever niet Bluetooth.
#aluhoedje
  donderdag 9 april 2020 @ 15:18:53 #167
63722 z80
I fink you freaky
pi_192534631
Supermarkt al geweest om de broodvoorraad aan te vullen.

Maar wat als avond eten? Verse vis is hier niet te koop. Koken ook geen zin in.
Tasje mee nemen en naar een super lopen voor een bak lasagne? Kilobak voor weinig.
Of toch maar wat groente warm maken met een stukje vlees.
  donderdag 9 april 2020 @ 15:18:59 #168
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_192534633
quote:
0s.gif Op donderdag 9 april 2020 15:18 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Zijn die inmiddels niet zwart?
Nee hoor.. Ik heb nieuwe gemaakt vandaag.. vandaar dat het zo opschiet
pi_192534645
Ik kocht een zandbak voor Dora:

Het is gaaf want je kan er in graven, je kunt er in liggen en dat is lekker koel (het zand is vochtig) en van de zomer kunnen we er in pootje baden. *O*
pi_192534655
Ik ga zo tokofoof halen voor 2 dagen ^O^
  donderdag 9 april 2020 @ 15:20:07 #171
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_192534660
quote:
0s.gif Op donderdag 9 april 2020 15:18 schreef z80 het volgende:
Supermarkt al geweest om de broodvoorraad aan te vullen.

Maar wat als avond eten? Verse vis is hier niet te koop. Koken ook geen zin in.
Tasje mee nemen en naar een super lopen voor een bak lasagne? Kilobak voor weinig.
Of toch maar wat groente warm maken met een stukje vlees.
Hier wordt het kabel-u met aardappeltjes en groente ( witlof, prei, paprika, tomaat.. nu nog een combi bedenken)
pi_192534666
quote:
2s.gif Op donderdag 9 april 2020 15:19 schreef Lonaa het volgende:
[ afbeelding ]

Het is gaaf want je kan er in graven, je kunt er in liggen en dat is lekker koel (het zand is vochtig) en van de zomer kunnen we er in pootje baden. *O*
Goed idee :D kijk dr liggen dan O+
  donderdag 9 april 2020 @ 15:21:49 #173
63722 z80
I fink you freaky
pi_192534689
quote:
0s.gif Op donderdag 9 april 2020 15:18 schreef Barreltje het volgende:

[..]

Ah. Ik wil liever niet Bluetooth.
#aluhoedje
Je hebt er ook met snoertje. En die blijft ook aan als deze niet is aangesloten op een geluidsbron.
Op het werk er eentje liggen. Werkt goed. Geeft alleen een vreemd gevoel als er flink wat herrie is en dat gecompenseerd moet worden. Maar wel stil.
pi_192534697
quote:
1s.gif Op donderdag 9 april 2020 15:20 schreef Blues het volgende:

[..]

Goed idee :D kijk dr liggen dan O+
Ja. O+ Dex heeft er 1. En daar ging ze gisteren pontificaal uit zichzelf inliggen.

'Ok Dora, we kopen er ook wel 1 dan'. 6 euro bij de action, zak speelzand van de praxis voor 2,50 = blije hond.
pi_192534759
quote:
2s.gif Op donderdag 9 april 2020 15:22 schreef Lonaa het volgende:

[..]

Ja. O+ Dex heeft er 1. En daar ging ze gisteren pontificaal uit zichzelf inliggen.

'Ok Dora, we kopen er ook wel 1 dan'. 6 euro bij de action, zak speelzand van de praxis voor 2,50 = blije hond.
Pas maar op, dadelijk komen de buurkindjes zandkastelen bij je bouwen >:)
  donderdag 9 april 2020 @ 15:25:19 #176
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_192534761
quote:
0s.gif Op donderdag 9 april 2020 15:21 schreef z80 het volgende:

[..]

Je hebt er ook met snoertje. En die blijft ook aan als deze niet is aangesloten op een geluidsbron.
Op het werk er eentje liggen. Werkt goed. Geeft alleen een vreemd gevoel als er flink wat herrie is en dat gecompenseerd moet worden. Maar wel stil.
Ik heb dezelfde als Isa . En die gebruik ik idd normaal met een snoertje.. maar ik wil ook stilte zonder snoertje.. BT slaat natuurlijk ook nergens op als je alleen maar NC wil en verder geen geluid wil..
pi_192534764
quote:
2s.gif Op donderdag 9 april 2020 15:22 schreef Lonaa het volgende:

Ik kocht van die zakken zand voor mijn konijn _O- Kon hij enthousiast graven.
pi_192534790
quote:
0s.gif Op donderdag 9 april 2020 15:21 schreef z80 het volgende:

Ja, het geeft een soort druk op je oren? Moeilijk te omschrijven. Moet je ervaren.
pi_192534844
quote:
0s.gif Op donderdag 9 april 2020 15:26 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Ja, het geeft een soort druk op je oren? Moeilijk te omschrijven. Moet je ervaren.
Ik vind het zo verbazingwekkend dat iemand iets bedenkt om alle soorten omgevingsgeluid buiten te sluiten. Via twee doppen om je oren _O_
pi_192534894
Ach Dora, die is aan het genieten.

Net weer een koffiemomentje gehad met collega's. Volgende week gaan we borrelen. En een van onze collega's heeft een pubquiz bedrijf, die mag aan de bak voor ons.

Weet je het zeker @Cat-astrophe dat jullie de vakantie moeten cancellen? Heb eigenlijk geen idee hoe de situatie in Indonesië is momenteel.

Moet ook even wat verzinnen voor eten. AH komt tussen 20.15-21.00 maar ik verwacht vandaag ook nog een ander pakketje dus eruit gaan wil ik ook niet. Slingert thuisbezorgd aan
pi_192534907
quote:
0s.gif Op donderdag 9 april 2020 15:16 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Daarom stelde ik het maar uit en ook omdat hier werd gezegd dat het niet zou helpen bij basgeluiden.

Dus kreeg ik het op verjaardag O+ En het helpt wèl bij basgeluiden.
Ideaal O+
  donderdag 9 april 2020 @ 15:31:04 #182
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_192534919
Ik doe het nog
Huis vanuit achter tuin
SPOILER
SPOILER
En op de grote markt
SPOILER
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_192534946
Oef, haring :9
pi_192534955
En fijn dat je het nog doet, uniek! :W
pi_192534962
Ja, ik sloeg de visboer over vandaaag. Spijt van.
  donderdag 9 april 2020 @ 15:33:34 #186
63722 z80
I fink you freaky
pi_192534997
quote:
0s.gif Op donderdag 9 april 2020 15:25 schreef Barreltje het volgende:

[..]

Ik heb dezelfde als Isa . En die gebruik ik idd normaal met een snoertje.. maar ik wil ook stilte zonder snoertje.. BT slaat natuurlijk ook nergens op als je alleen maar NC wil en verder geen geluid wil..
En als je het snoertje in de koptelefoon laat zitten, en de andere kant los laat hangen.
Blijft deze dan wel aan. Zo ja snoertje oprollen en gaan.
  donderdag 9 april 2020 @ 15:34:23 #187
63722 z80
I fink you freaky
pi_192535016
quote:
0s.gif Op donderdag 9 april 2020 15:26 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Zelfde dus. 100 Euro meer uitgeven heeft dus geen nut.
pi_192535018
quote:
2s.gif Op donderdag 9 april 2020 15:19 schreef Lonaa het volgende:
[ afbeelding ]

O+
pi_192535020
Ok. Ik ben op dit moment helemaal klaar met thuiszitten, werken, babysitter en docent spelen :{ Ik heb zin om iets met een honkbalknuppel te bewerken. Ik kom nergens echt aan toe en doorwerken is ook al geen optie. Zometeen Slowaakse les waar ik ook al weinig vooruitgang bespeur omdat ik gewoon de rust niet heb om er iets aan te doen.

/einde klaagmodus (hoop ik)
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
  donderdag 9 april 2020 @ 15:35:50 #190
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_192535057
quote:
2s.gif Op donderdag 9 april 2020 15:03 schreef Lonaa het volgende:

[..]

Ja, nou, ik doe eerst wel mijn eigen dan. Oke? Oke.
-O-

Er staan ook betonnen beelden... is goede trai..... -O-
  donderdag 9 april 2020 @ 15:35:50 #191
63722 z80
I fink you freaky
pi_192535058
quote:
0s.gif Op donderdag 9 april 2020 15:28 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]

Ik vind het zo verbazingwekkend dat iemand iets bedenkt om alle soorten omgevingsgeluid buiten te sluiten. Via twee doppen om je oren _O_
De techniek is al oud. Echter pas de laatste jaren is de rekenkracht en bijbehorend energie verbruik dusdanig klein dat het draagbaar is geworden.
pi_192535065
quote:
0s.gif Op donderdag 9 april 2020 15:34 schreef PdeHoog het volgende:
Ok. Ik ben op dit moment helemaal klaar met thuiszitten, werken, babysitter en docent spelen :{ Ik heb zin om iets met een honkbalknuppel te bewerken. Ik kom nergens echt aan toe en doorwerken is ook al geen optie. Zometeen Slowaakse les waar ik ook al weinig vooruitgang bespeur omdat ik gewoon de rust niet heb om er iets aan te doen.

Fuck dat, het zijn beklagenswaardige tijden, en ondanks dat wij het met zn allen alsnog relatief makkelijk hebben, is het toch kut. En af en toe moet je even klagen, anders krijg je het aan je hart!
pi_192535077
quote:

Ik had dinsdag ook die honkbalknuppel-neiging. Ik ben op aanraden van B al het papier in de papierbak tot kleine snippertjes gaan vernielen O+
Misschien helpt dat wat. :*
pi_192535101
Over omgevingsgeluid.

Ze zijn hier met een accordeon nu het kleine café aan de haven aan het loeien. Live. Ach, het heeft ook wel wat?

Hmm, zou het vrijwilligerswerk zijn om de dementerende ouderen hier tegenover wat op te vrolijken?
pi_192535124
quote:

Het is ook niet niets.
Zeker voor ouders op dit moment.

Kan je dit weekend er even alleen op uit met camera? (Naar een rustig plekje).
  donderdag 9 april 2020 @ 15:40:38 #196
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_192535195
  donderdag 9 april 2020 @ 15:45:35 #197
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_192535367
Ach Dora O+

Dus ik woon in de enge stad van Groningen.
Liep van de Jumbo naar huis
Zie ik een oudere Surinaamse man lopen, hijgend en weer stoppen met wandelen
Denk, kan mij niet schelen.. meneer kan ik even helpen met het dragen van iets boodschappen?
Dat vond hij heel fijn, dus ik weet waar zijn huis woont >:)
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_192535369
quote:
0s.gif Op donderdag 9 april 2020 15:38 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Het is ook niet niets.
Zeker voor ouders op dit moment.

Kan je dit weekend er even alleen op uit met camera? (Naar een rustig plekje).
Het is paasweekend en lekker weer -O- Ik gok dat alles druk is -O-
pi_192535433
Ik zag ooit eens een film, waarvan ik niets heb onthouden behalve een of ander revolutionair wapen dat the evaporator heette. Een wapen met 1000 loopjes, die draaien en in no time ene miljoen kogels afvuren, waardoor je als het ware gewoon verdwijnt...

Ik denk dat we die maar eens moeten invoeren in de openbare ruimte...
pi_192535463
quote:

Het is ook zo'n 180 graden ander leven dat je een jaar geleden had. En ik denk dat we allemaal wel even tegen de muren opvliegen momenteel. Of het nou door thuiswerken is, niet eruit kunnen, of zoals @Sarabi en @Thinkk-Pinkk (en anderen trouwens ook natuurlijk) niet even naar hun ouders/kinderen/kleinkinderen kunnen.
Hier gaat het nu wel even, maar vorige week ook even zo'n dip en die die zullen nog wel een paar keer komen voordat deze ellende voorbij is.
pi_192535464
quote:
0s.gif Op donderdag 9 april 2020 15:45 schreef uniekhoorn het volgende:
Ach Dora O+

Denk, kan mij niet schelen.. meneer kan ik even helpen met het dragen van iets boodschappen?
Fijn dat je alweer zo bent opgeknapt dat je anderen een handje kunt helpen.
Wel goed je handjes gewassen daarna?
pi_192535489
quote:
0s.gif Op donderdag 9 april 2020 15:49 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]

Het is ook zo'n 180 graden ander leven dat je een jaar geleden had. En ik denk dat we allemaal wel even tegen de muren opvliegen momenteel. Of het nou door thuiswerken is, niet eruit kunnen, of zoals @:Sarabi en @:Thinkk-Pinkk (en anderen trouwens ook natuurlijk) niet even naar hun ouders/kinderen/kleinkinderen kunnen.
Hier gaat het nu wel even, maar vorige week ook even zo'n dip en die die zullen nog wel een paar keer komen voordat deze ellende voorbij is.
Dit dus.
Iedereen heeft het er op zijn eigen manier moeilijk mee. En het komt, maar het gaat ook weer.
  donderdag 9 april 2020 @ 15:51:39 #203
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_192535537
Onze achterburen hebben een abo bij een tuinman. En elke donderdagmiddag komt
die veel lawaai maken in hun tuin. Maaien, snoeien, bladblazen etc.

Er wordt, ook nu, geen donderdag overgeslagen.

Weg rust als wij in onze tuin of op ons balkon zitten. :{
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_192535544
En @uniekhoorn!!! Blij dat je er weer bent *O* Lief van je om de oude baas te helpen.

Fijn zo'n kant en klare tuin en dat je niet een hele tuin nu moet gaan omspitten en herinrichten.
pi_192535558
quote:
0s.gif Op donderdag 9 april 2020 15:49 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]

Het is ook zo'n 180 graden ander leven dat je een jaar geleden had. En ik denk dat we allemaal wel even tegen de muren opvliegen momenteel. Of het nou door thuiswerken is, niet eruit kunnen, of zoals @:Sarabi en @:Thinkk-Pinkk (en anderen trouwens ook natuurlijk) niet even naar hun ouders/kinderen/kleinkinderen kunnen.
Iedereen heeft het op zijn eigen manier moeilijk :Y ookal mag ik nu niet klagen.

Maar van P is het opeens zo'n ander leven. Dan mag je soms wel lekker mopperen en klagen hier :)
pi_192535591
quote:

Het is ook gewoon kak.

Kun je niet even een uurtje weg? Even fietsen en dan flink hard trappen ofzo. :)
I solemnly swear i'm up to no good
  donderdag 9 april 2020 @ 15:53:28 #207
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_192535592
Wij hebben ons "ok 3 weken op elkaars lip is lang genoeg" -realisatie moment hier nu voor de 20ste keer deze week.. :+

Goed om maandag weer aan de slag te gaan
pi_192535612
quote:
1s.gif Op donderdag 9 april 2020 15:51 schreef golfer het volgende:
Onze achterburen hebben een abo bij een tuinman. En elke donderdagmiddag komt
die veel lawaai maken in hun tuin. Maaien, snoeien, bladblazen etc.

Er wordt, ook nu, geen donderdag overgeslagen.

Weg rust als wij in onze tuin of op ons balkon zitten. :{
Mijn buurvrouw rookt op het balkon, want binnen is vies. Gelukkig gaan ze om 19 uur naar binnen want koud (dan is het blijkbaar niet meer vies), maar momenteel ruikt mijn huis een paar keer per dag naar sigaretten. Ook niet heel erg prettig
  donderdag 9 april 2020 @ 15:54:42 #209
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_192535632
quote:
0s.gif Op donderdag 9 april 2020 15:53 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]

Mijn buurvrouw rookt op het balkon, want binnen is vies. Gelukkig gaan ze om 19 uur naar binnen want koud (dan is het blijkbaar niet meer vies), maar momenteel ruikt mijn huis een paar keer per dag naar sigaretten. Ook niet heel erg prettig
Oh dat hebben wij hier ook met de achterburen.. die doen dat normaal op het werk maar nu... tsja..
pi_192535636
quote:
0s.gif Op donderdag 9 april 2020 15:53 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]

Ah -O- das echt heel onprettig
Ooit met haar over gepraat?
pi_192535729
quote:
0s.gif Op donderdag 9 april 2020 15:54 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Ah -O- das echt heel onprettig
Ooit met haar over gepraat?
Ja, het is al minder. Daar heb ik al bewondering voor (als exroker) dus dit moet dan maar.
pi_192535730
Vriend en ik beginnen inmiddels juist beter aan elkaars voortdurende aanwezigheid te wennen :P

Alleen dat thuis studeren vind ik echt ontzettend ruk.
En het niet even 'gewoon' met vrienden kunnen afspreken, al is het maar voor een avondje.

Maar goed, verder heb ik echt weinig te mopperen hier :)
  donderdag 9 april 2020 @ 15:58:27 #213
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_192535745
Ik heb niets te klagen over mijn buren -O-
Spoilers!
pi_192535760
quote:
0s.gif Op donderdag 9 april 2020 15:57 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]

Ja, het is al minder. Daar heb ik al bewondering voor (als exroker) dus dit moet dan maar.
Dat is tenminste iets :)
Maar vervelend blijft het wel.
pi_192535799
Mijn man is net klaar met zijn 5e week thuis werken, daar valt weinig over te mopperen O+

Klagen doe ik wel soms over de buren :D
pi_192535825
Ach, krijg net bericht. Een van de mannen die ik help en in het 2e jaar HBO economie zit moest vanmiddag een presentie geven via de site van school. Dit is dus iemand die pas 3 jaar geleden een laptop kreeg, niets begreep van alles daarom heen en dan nu een powerpoint presentatie met diverse toeters en bellen hield en een dikke voldoende verwacht.
pi_192535844
Oh klagen *O*
Vanochtend om half 9 wakker gezaagd worden door een tuin of 2 verder. Er moest weer een boom om.. dat hield een tijd aan en daarna een ander gedoe met een vrachtwagen en herrie, toen ben ik zelf gaan vegen :P
Daarna de jongens van de donderdagsetuinabbo van de overburen en nu is het wachten op de kinderen hierachter die zo wel thuis zullen komen :')

Gelukkig ook veel vogelgeluiden en af en toe ff stil O+
pi_192535940
quote:
0s.gif Op donderdag 9 april 2020 15:57 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]

Sigaretten in huis (ja ja ik rook) vind ik ook stinken, had van die buren die altijd in de tuin rookte, vreselijk, vooral als je dan met de deuren open slaapt en veel eerder naar bed gaat dan zij en er 10 man visite staat mee te roken..... (best gek om dat as roker te zeggen denk ik)
  Official ESF Kreviewer donderdag 9 april 2020 @ 16:11:59 #219
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_192536067
Ik ga zo een burger bestellen. Zin in vet eten.
pi_192536082
quote:
14s.gif Op donderdag 9 april 2020 16:11 schreef Kreator het volgende:
Ik heb een frietje met besteld, ook zin in fout eten.
pi_192536134
quote:
0s.gif Op donderdag 9 april 2020 15:53 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:

[..]

Het is ook gewoon kak.

Kun je niet even een uurtje weg? Even fietsen en dan flink hard trappen ofzo. :)
Nou, mijn fiets staat nog in Delft :') En die kan ik ook niet makkelijk verplaatsen hier naar toe zonder gebruik te maken van het OV :P

En verder moet ik nog even kijken. Morgen ga ik iig ff een paar uurtjes alleen op pad naar Delft voor de katten en de IKEA om iets af te halen.

Ik zit hier nu echt in zo'n niemandsland. Mijn spullen en katten liggen nog allemaal in Delft en ik zit in G's huis. En er gebeuren in mijn eigen flat allemaal vage dingen waardoor ik ook helemaal klaar ben met dat gebouw :{ Het takelt steeds verder af :{
pi_192536191
quote:
0s.gif Op donderdag 9 april 2020 15:58 schreef Candaasje het volgende:

En het niet even 'gewoon' met vrienden kunnen afspreken, al is het maar voor een avondje.

Dat! Dat mis ik op dit moment ook wel :{
pi_192536201
quote:
0s.gif Op donderdag 9 april 2020 16:14 schreef PdeHoog het volgende:

[..]

Nou, mijn fiets staat nog in Delft :') En die kan ik ook niet makkelijk verplaatsen hier naar toe zonder gebruik te maken van het OV :P

En verder moet ik nog even kijken. Morgen ga ik iig ff een paar uurtjes alleen op pad naar Delft voor de katten en de IKEA om iets af te halen.

Ik zit hier nu echt in zo'n niemandsland. Mijn spullen en katten liggen nog allemaal in Delft en ik zit in G's huis. En er gebeuren in mijn eigen flat allemaal vage dingen waardoor ik ook helemaal klaar ben met dat gebouw :{ Het takelt steeds verder af :{
koopflat toch? Prijzen gaan ook nog eens instorten na dit gedoe, slechte tijd dus om te verkopen ook nog
  donderdag 9 april 2020 @ 16:18:38 #224
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_192536219
Kloeg niet :D
pi_192536255
quote:
0s.gif Op donderdag 9 april 2020 16:17 schreef liedetector het volgende:

[..]

koopflat toch? Prijzen gaan ook nog eens instorten na dit gedoe, slechte tijd dus om te verkopen ook nog
Lopen de meningen redelijk over uiteen.
pi_192536270
quote:
0s.gif Op donderdag 9 april 2020 16:17 schreef liedetector het volgende:

[..]

Er zit flinke overwaarde in dus zolang ik er genoeg uithaal om de hypotheek af te betalen en wat andere schulden dan ben ik al tevreden.
pi_192536331
quote:
0s.gif Op donderdag 9 april 2020 16:20 schreef PdeHoog het volgende:

[..]

Er zit flinke overwaarde in dus zolang ik er genoeg uithaal om de hypotheek af te betalen en wat andere schulden dan ben ik al tevreden.
dat scheelt dan al! toch lijkt het me niks om dan je beesten op een andere plek te hebben, is gewoon een weekje thuis "thuis" werken dan niet een optie?
pi_192536400
Het is ook gewoon vet kut. Ik ben het vandaag ook wel even zat. Iedereen. De duutser, m'n kinderen, m'n collega's, niemand kan iets goeds doen.

/moppersmurf.
pi_192536469
De kittens MOETEN blijkbaar tegelijkertijd uit hetzelfde bakje eten, ook al staan er twee klaar. Ruzie!

Met kinderen is dat vast factor 5838375832858...
  Moderator / Redactie Sport donderdag 9 april 2020 @ 16:29:55 #230
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_192536495
Ook niks te klagen. Lekker gewandeld langs het Spaarne helemaal door t/m het ziekenhuis in Haarlem-Noord.

Daarna nog even door naar Santpoort-Noord. Even de bloemen bekijken voor Gertjan. Vanmiddag om 12u werd er ook voor hem op het Carillon in het Stadhuis gespeeld. Het blijft een dreun die nog lang gevoeld zal worden.
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_192536515
quote:
0s.gif Op donderdag 9 april 2020 16:02 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ik heb nu dus krekelburgers in huis :D

Zaten in de support your locals box :D

Heb ze maar even ingevroren.
Lekker bezig vandaag :X
pi_192536575
Buurvrouw weer thuis, mét stent. w/ in vier dagen!

Wij waren druk met onkruid hier en daar. Veel onkruid.
Terras invegen, ziet er dan uit als nieuw.
Zomertruien hangen te luchten. Meer van dat soort klusjes.
SPOILER
Nu rust en benen hoog.
Vanavond eten wij Portugese tomada ofwel shakshuka B-)
https://www.saudalicious.com/shakshuka-portugees-tomatada/
pi_192536934
quote:
0s.gif Op donderdag 9 april 2020 15:45 schreef uniekhoorn het volgende:

O+

Dat is lief van je! En volgens mij zou jij al snel in aanmerking komen voor zo'n coronavrijwaringsbewijs. Antistoffen in het bloed: kan het niet meer krijgen en niemand besmetten.

Hoe is het met je duizeligheid? Met de rollator naar de markt geweest?
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_192536976
quote:
14s.gif Op donderdag 9 april 2020 16:11 schreef Kreator het volgende:
Ik ga vanavond een burger met twister friet halen. Ben pissig.
SPOILER
pi_192536991
Blij dat het weer goed met je gaat Uniek en lief van je :)
pi_192537000
Zojuist is onze kleine huisvriend, de robotstofzuiger, gerepareerd door de koude blauwe, weer thuisgekomen. Volgens mij maakte hij een sprongetje van blijdschap.
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
  donderdag 9 april 2020 @ 16:56:55 #237
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_192537080
Voor 5 dagen is het eten geregeld:

vandaag en morgen grote ramesmaaltijd van onze toko Vonn https://www.tokovonn.nl/.
Zaterdag laten we een tapastas bezorgen van El Pincho uit Haarlem.https://elpincho.nl
en
zondag halen we bij Michelinsterrenstaurant Ratatouille https://www.ratatouillefoodandwine.nl uit Haarlem een driegangenmenu. :9
Maandag doen we mee met de pannenkoeken van CUL.
Poef.....gone! ©golfer
pi_192537110
quote:
0s.gif Op donderdag 9 april 2020 15:58 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ik heb niets te klagen over mijn buren -O-
Balken :{w
pi_192537192
quote:
0s.gif Op donderdag 9 april 2020 16:52 schreef FutureFairytale het volgende:

[..]

SPOILER
Ik zou even bij de arbodienst nagaan of dit wel mag? Evt bij een vakbond nagaan. Het is beleid thuiswerken waar mogelijk, en het is mogelijk.
pi_192537199
quote:
17s.gif Op donderdag 9 april 2020 16:58 schreef Blues het volgende:

[..]

Balken :{w

Goed menu voor de komende dagen.👍🏼

FFT...je werkgever -O-
pi_192537273
Verder hebben wij samen ook niks te klagen. Zijn gewend aan altijd samen te zijn, behalve als ik werk of weg ben en hebben een heerlijk huis.

Zou alleen t weekend wel bij t nieuwe huis van de kinderen willen kijken en ze knuffelen :{
pi_192537296
quote:

[..]

SPOILER
:(
pi_192537349
quote:

[..]

SPOILER
Hmm hoop dat dat lukt.. hier is alles dat burgers verkoopt gewoon dicht.
pi_192537396
quote:
0s.gif Op donderdag 9 april 2020 15:31 schreef uniekhoorn het volgende:
Ik doe het nog
Huis vanuit achter tuin
SPOILER
SPOILER
En op de grote markt
SPOILER
^O^

Happy?
pi_192537434
Ok, toch even klagen: mijn buren draaien zojuist 'LET IT GOOOOOO'.
Nu zit dat in mijn hoofd...

Echt met afstand het meest afschuwelijke Disney-nr. ooit gemaakt :X :r

(En ik ben een Disneyfangirl)
pi_192537495
quote:
0s.gif Op donderdag 9 april 2020 16:14 schreef PdeHoog het volgende:

[..]

Misschien dan in ieder geval de katten verplaatsen?

Die zijn hier ook de reden voor veel forenzen.

Maar nu allebei dagje alleen thuis werken.
Best lekker :)

Ondanks dat we elkaae echt niet in de weg zitten.
En ook zeer gewaardeerd door onze beider poezentuig. Die vinden het maar niks dat er regelmatig een dag niemand thuis is..
pi_192537563
quote:
0s.gif Op donderdag 9 april 2020 17:09 schreef Candaasje het volgende:

Die blijft wel lekker in je hoofd hangen ja
pi_192537721
quote:
1s.gif Op donderdag 9 april 2020 16:33 schreef AnneX het volgende:

SPOILER
Nu rust en benen hoog.
Mooi opgelost met die bladhark zo :D

Hier niets te mopperen over mijn huisgenoten (man & kat). Het is niet anders dan anders.

golfer en blues gaan lekker eten komende dagen :9

Ik heb voor de pasen niet echt iets gehaald, ik moet toch werken en op het werk is (meestal) wel wat lekkers.
  donderdag 9 april 2020 @ 17:24:27 #249
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_192537764
quote:
1s.gif Op donderdag 9 april 2020 16:33 schreef AnneX het volgende:

SPOILER
Nu rust en benen hoog.
Haha, met de hark O+
Spoilers!
pi_192537853
Wat zijn zomertruien eigenlijk?
/modenOOb
pi_192537871
Ik had voor zondag een paasbrunch besteld, lekker feestelijk.
Toen belde vriendin, of ik het leuk vond als zij langskwam met een high tea die ze dan onderweg ging oppikken.

Leukleuk, is ook de enige die hier over de vloer komt maar ja... dan moet ik brunch afzeggen.

En toen sprak ze de onsterfelijke woorden: ‘waarom zouden we moeten kiezen?’ Dus nu haalt ze een high tea voor 2 en een brunch voor 1 op _O_ :9
pi_192537886
Eens met @Candaasje inzake het wanstaltige Let It Goooooooooo niet trekken naast Disneyfangirl wezen. Krítische Disneyfangirl dan toch. :)
pi_192537939
Korianderblaadjes plukken en queso raspen en refried beans uit een blik schudden is echt wel leuker met een kitscherige mariachi-playlist aan :9
pi_192537958
De bladhark bij gebrek aan wasmolen.🤪
De hederaboog was eigenlijk bedoeld om het zicht op het lelijke asbestdak van de schuur te verstoppen. Op het nieuwe dak aan de achterkant hebben 4 buren nu volop zonnepanelen gelegd.
Plan voor volgend jaar is de schuur een buitenschil te geven met zwartgebeitste planken als de tabaksschuren rond Rhenen, op de Heuvelrug.
pi_192537986
quote:
1s.gif Op donderdag 9 april 2020 17:30 schreef Cat-astrophe het volgende:
Toen belde vriendin, of ik het leuk vond als zij langskwam met een high tea die ze dan onderweg ging oppikken.

Leukleuk, is ook de enige die hier over de vloer komt maar ja... dan moet ik brunch afzeggen.

En toen sprak ze de onsterfelijke woorden: ‘waarom zouden we moeten kiezen?’ Dus nu haalt ze een high tea voor 2 en een brunch voor 1 op _O_ :9
👍🏼Top. Keuzes.
pi_192538036
SPOILER
Druifjes hadden bezoek O+

[ Bericht 27% gewijzigd door Blues op 09-04-2020 17:52:04 ]
  donderdag 9 april 2020 @ 17:40:32 #257
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_192538117
Mooi. Ik moet nog 1 (lange) avond doorhalen en dan is de beleidsstukhorror volbracht.

Nu eerst eens even , tijdens aardappeltijd, op de fiets naar de Jumbo.

Hopelijk zit heel Sint Nicolaasga aan de piepers en heb ik de winkel voor mezelf.
pi_192538124
Mooi Blues.

En verstandige vriendin Cat met goede ideeën
pi_192538157
Je foto lijkt wel nep, blues! :D Bijzonder die druifjes zo met dat blauw erachter van de lucht. En de acrobaat tussen dat lila.

edit: wacht, is deze foto binnen genomen?
pi_192538171
quote:
14s.gif Op donderdag 9 april 2020 16:56 schreef golfer het volgende:
Voor 5 dagen is het eten geregeld:

vandaag en morgen grote ramesmaaltijd van onze toko Vonn https://www.tokovonn.nl/.
Zaterdag laten we een tapastas bezorgen van El Pincho uit Haarlem.https://elpincho.nl
en
zondag halen we bij Michelinsterrenstaurant Ratatouille https://www.ratatouillefoodandwine.nl uit Haarlem een driegangenmenu. :9
Maandag doen we mee met de pannenkoeken van CUL.
Zooo jullie eten ff lekker komende dagen :9~

quote:
0s.gif Op donderdag 9 april 2020 17:00 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]

Ik zou even bij de arbodienst nagaan of dit wel mag? Evt bij een vakbond nagaan. Het is beleid thuiswerken waar mogelijk, en het is mogelijk.
SPOILER
quote:
0s.gif Op donderdag 9 april 2020 17:06 schreef Uhmmpie het volgende:

[..]

Hmm hoop dat dat lukt.. hier is alles dat burgers verkoopt gewoon dicht.
Johnny's burger is open :)
pi_192538177
Ik vind mijn mensen nog lief, mijn huis fijn en de buren gedragen zich (op de kettingzaagfreak na), maar ik wil wel een ander hoofd. Deze staat op ontploffen en ik word er een beetje gek van ;(
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
pi_192538192
quote:
1s.gif Op donderdag 9 april 2020 17:30 schreef Cat-astrophe het volgende:

haha ze heeft gelijk :D
pi_192538204
quote:
1s.gif Op donderdag 9 april 2020 17:37 schreef Blues het volgende:
[ afbeelding ]

Druifjes hadden bezoek O+
Lente O+
pi_192538226
quote:
0s.gif Op donderdag 9 april 2020 17:42 schreef FutureFairytale het volgende:

[..]

[..]

SPOILER
[..]

Jouw werkgever :X

En vanuit de medewerkers wordt er geen stelling genomen?
Is ook lastig, maar ik denk dat je nu best wel steun kunt krijgen.
Of boeit het de meesten niet zo?
  donderdag 9 april 2020 @ 17:45:28 #265
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_192538234
quote:

SPOILER
Wat heb jij toch een k*t-werkgever als het aankomt op arbeidsomstandigheden en- voorwaarden.
Inderdaad vakbond of Arbodienst een keer inschakelen?
Poef.....gone! ©golfer
pi_192538236
quote:
0s.gif Op donderdag 9 april 2020 17:41 schreef Isabeau het volgende:
Je foto lijkt wel nep, blues! :D Bijzonder die druifjes zo met dat blauw erachter van de lucht. En de acrobaat tussen dat lila.

edit: wacht, is deze foto binnen genomen?
Uitgezoemd(...) voor perspectief :D
SPOILER
Bij de rest vd mensen is dat tussenschot bruin, vond ik zo lilluk dat ik m mediterraans blauw heb geschilderd, 2 jaar geleden of zo. Nooit spijt van gehad.

[ Bericht 14% gewijzigd door Blues op 09-04-2020 17:52:58 ]
pi_192538255
quote:
1s.gif Op donderdag 9 april 2020 17:45 schreef Blues het volgende:

[ afbeelding ]
:D duidelijk! O+
  donderdag 9 april 2020 @ 17:47:26 #268
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_192538286
Hele week niet gehoest.

Trek kleren aan om op de fiets te stappen naar de winkel.

Kriebelhoest.
pi_192538287
quote:
1s.gif Op donderdag 9 april 2020 17:45 schreef Blues het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Ah ik vond de lucht al een rare kleur hebben :D
pi_192538338
quote:
0s.gif Op donderdag 9 april 2020 17:42 schreef Clubsoda het volgende:
Ik vind mijn mensen nog lief, mijn huis fijn en de buren gedragen zich (op de kettingzaagfreak na), maar ik wil wel een ander hoofd. Deze staat op ontploffen en ik word er een beetje gek van ;(
Ha, zodra ik dit typte ging de kettingzaagfreak zijn ding doen :') :') :')

Nu ja, ik moet toch maar eens opstaan, om 18 uur moet mijn wederhelft sporten en dan kan ik zorgen dat ik daarna de asperges klaar heb :9
  Official ESF Kreviewer donderdag 9 april 2020 @ 17:54:54 #271
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_192538452
quote:

[..]

SPOILER
Het wordt wel een keer tijd dat je een beetje assertief met de regels gaat zwaaien.
pi_192538615
quote:
0s.gif Op donderdag 9 april 2020 17:45 schreef golfer het volgende:

[..]

Wat heb jij toch een k*t-werkgever als het aankomt op arbeidsomstandigheden en- voorwaarden.
Inderdaad vakbond of Arbodienst een keer inschakelen?
helemaal eens met iedereen die dit roept! ben je lid van een CNV/FNV/whatever?
  donderdag 9 april 2020 @ 18:09:34 #273
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_192538759
Ik begrijp geloof ik niet helemaal wat er bij de werkgever van FFT aan de hand is :@
SPOILER
pi_192538882
Oh ja, ik had al wel het nieuws in F&F gepost, maar er zit natuurlijk ook een CUL-aspect aan.

Nieuw lamsvlees huppelt sinds vanochtend in de wei!
pi_192538893
quote:
0s.gif Op donderdag 9 april 2020 18:09 schreef Barreltje het volgende:
Ik begrijp geloof ik niet helemaal wat er bij de werkgever van FFT aan de hand is :@
SPOILER
Kantoorpersoneel dat wel thuis kan werken. En waar de overheid heeft aangegeven, als het kan, dan thuiswerken. Het is een zeer aparte werkgever (niet alleen dit)
  donderdag 9 april 2020 @ 18:16:10 #276
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_192538911
quote:
14s.gif Op donderdag 9 april 2020 16:49 schreef sigme het volgende:

[..]

O+

Dat is lief van je! En volgens mij zou jij al snel in aanmerking komen voor zo'n coronavrijwaringsbewijs. Antistoffen in het bloed: kan het niet meer krijgen en niemand besmetten.

Hoe is het met je duizeligheid? Met de rollator naar de markt geweest?
Haha, hij: woont u hier in de buurt? Ja hier waar wij nu wandelen..
Ik heb u nooit gezien,... klopt ik woon hier net
Ow wat fijn dat hier je bent komen wonen :D

duizeligheid gaat tot 12 uur en dan wordt het een strijdje.... Of ik nou om 5 uur opsta of om 8 uur.... rondom 12, 13:00... daarna ga ik ook gewoon naar binnen, want dan is het vertrouwd ofzo
pi_192538975
quote:
0s.gif Op donderdag 9 april 2020 18:16 schreef uniekhoorn het volgende:

[..]

duizeligheid gaat tot 12 uur en dan wordt het een strijdje.... Of ik nou om 5 uur opsta of om 8 uur.... rondom 12, 13:00... daarna ga ik ook gewoon naar binnen, want dan is het vertrouwd ofzo
Heb je ook medicatie of bestaat dat er niet voor?

@sigme, huppelende lambsrack :9~
  Moderator donderdag 9 april 2020 @ 18:21:51 #278
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_192539019
Zo, klusdagje met vaders in de tuin. Naast de blokhut zit een overkapping die aan twee kanten open was.

De kant waar de wind meestal weg komt hebben we nu goed dicht gemaakt. Bijna nergens meer plexiglas te krijgen, maar de lokale dhz zaak aangekomen "Hmmm, dat verkoop ik bijna niet, maar is te bestellen. Maar misschien heb ik nog wat staan."

Tien minuten later onder een dikke laag stof achter in het magazijn kwamen ze tevoorschijn.

#kooplokaal :D
Kranplätze müssen verdichtet sein
  Moderator donderdag 9 april 2020 @ 18:22:17 #279
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_192539026
Verder niks gelezen de afgelopen twee dagen. Sorry ;)
  donderdag 9 april 2020 @ 18:26:50 #280
63722 z80
I fink you freaky
pi_192539124
quote:
0s.gif Op donderdag 9 april 2020 17:09 schreef Candaasje het volgende:

Je weet dat hier ook een metalversie van is. (8>
  donderdag 9 april 2020 @ 18:28:18 #281
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_192539143
quote:
2s.gif Op donderdag 9 april 2020 18:14 schreef sigme het volgende:
Oh ja, ik had al wel het nieuws in F&F gepost, maar er zit natuurlijk ook een CUL-aspect aan.
[ afbeelding ]
Yummie!
Wij aten gisteren ook weer voor het eerst lamskoteletten van Nederlandse lammetjes. :9
Poef.....gone! ©golfer
  donderdag 9 april 2020 @ 18:32:54 #282
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_192539216
quote:
[ afbeelding ]
dat is toch prachtig!!!!
  Moderator donderdag 9 april 2020 @ 18:34:13 #283
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_192539233
quote:
[ afbeelding ]
Lekker :9
  donderdag 9 april 2020 @ 18:36:30 #284
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_192539283
quote:
0s.gif Op donderdag 9 april 2020 18:19 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]

Heb je ook medicatie of bestaat dat er niet voor?

@:Sigme, huppelende lambsrack :9~
ja , je hebt een behandeling dat heet , epley... tot zover heeft mijn thuisbehandeling nog niks gedaan. Echte fysio waarschijnlijk wel... maar ja
  donderdag 9 april 2020 @ 18:38:05 #285
63722 z80
I fink you freaky
pi_192539303
quote:
0s.gif Op donderdag 9 april 2020 18:15 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]

Kantoorpersoneel dat wel thuis kan werken. En waar de overheid heeft aangegeven, als het kan, dan thuiswerken. Het is een zeer aparte werkgever (niet alleen dit)
Het is een advies. Geen opdracht, geen richtlijn. Hierover gaan klagen zal niets uithalen. Er is geen wettelijke grondslag om de klacht op te baseren.
pi_192539356
quote:
0s.gif Op donderdag 9 april 2020 18:26 schreef z80 het volgende:

[..]

Je weet dat hier ook een metalversie van is. (8>
waarvan niet?
pi_192539377
quote:
0s.gif Op donderdag 9 april 2020 18:38 schreef z80 het volgende:

[..]

Het is een advies. Geen opdracht, geen richtlijn. Hierover gaan klagen zal niets uithalen. Er is geen wettelijke grondslag om de klacht op te baseren.
op het moment dat de afstand niet klopt heb je alle recht! en dat schijnt op veel plekken in het bedrijf niet zo te zijn, dus is een vakbond of een arbo totaal op zn plek
  donderdag 9 april 2020 @ 18:48:14 #288
63722 z80
I fink you freaky
pi_192539538
quote:
0s.gif Op donderdag 9 april 2020 18:41 schreef liedetector het volgende:

[..]

op het moment dat de afstand niet klopt heb je alle recht! en dat schijnt op veel plekken in het bedrijf niet zo te zijn, dus is een vakbond of een arbo totaal op zn plek
Het ging over het thuiswerken.
En als er op kantoor 1.5 meter tussen de werkplekken zit heeft de vakbond ook niets.
Daarbij als de werkgever duidelijk aangeeft dat er 1.5 meter tussen de werknemers moet zitten hoeft hij/zij er niet als agent tussen te gaan staan.
pi_192539680
quote:
0s.gif Op donderdag 9 april 2020 18:48 schreef z80 het volgende:

[..]

Het ging over het thuiswerken.
En als er op kantoor 1.5 meter tussen de werkplekken zit heeft de vakbond ook niets.
Daarbij als de werkgever duidelijk aangeeft dat er 1.5 meter tussen de werknemers moet zitten hoeft hij/zij er niet als agent tussen te gaan staan.
nee het ging over de algemene zaken binnen het bedrijf waar FFt werkt en werd ook duidelijk uit haar eigen opmerking, mensen die dit al langer volgen weten ook wat daar dus niet goed gaat

SPOILER
pi_192540109
quote:

[..]

BPPD toch? Heeft de huisarts deze met je besproken? https://www.thuisarts.nl/(...)-epley-beweging-doen
pi_192540297
quote:
14s.gif Op donderdag 9 april 2020 17:54 schreef Kreator het volgende:

[..]

Het wordt wel een keer tijd dat je een beetje assertief met de regels gaat zwaaien.
SPOILER
pi_192540320
quote:

[..]

Hoe lang heb je dat al? Ben je wel eens flauwgevallen als gevolg?
pi_192540327
quote:
1s.gif Op donderdag 9 april 2020 19:17 schreef FutureFairytale het volgende:

[..]

SPOILER
Goed zo! Lekker thuis blijven werken, gezondheid en veiligheid voor alles
  Official ESF Kreviewer donderdag 9 april 2020 @ 19:22:42 #294
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_192540429
quote:
1s.gif Op donderdag 9 april 2020 19:17 schreef FutureFairytale het volgende:

[..]

SPOILER
Maar wat ik nirt snap is dat je er blijft werken. Wat ik ervan lees is het een kutwerkgever en je werkt er al lang.

Het is goed om er tegenin te gaan, maar als het elke keer hetzelfde gezeik is, is dat gewoon de verziekte cultuur.

Volgens mij kun je echt wel wat en heb je zo een leukere baan. Als ik naar mijn werkgever kijk, dan is die echt wel begaan met de werknemers (zie cadeautje vanmorgen)
pi_192541085
quote:

[..]

[..]

SPOILER
[..]

Ik bestelde spareribs.. bij de grillbar die hier al zo’n jaar of 20 zit en iedereen die ik ken... eet er graag.
Had er al eerder eens kapsalon gegeten.. dat was inderdaad echt heel goed te eten.

Maar die spareribs.. supergaar en zacht.. helemaal goed.
Maar de marinade was zo zout (ondanks zoete en spicy spareribjes dus) dat ik overmorgen nog dorst heb volgens mij.

Pfew... beetje jammer.
pi_192541141
quote:
0s.gif Op donderdag 9 april 2020 19:44 schreef Uhmmpie het volgende:

[..]

Ik bestelde spareribs.. bij de grillbar die hier al zo’n jaar of 20 zit en iedereen die ik ken... eet er graag.
Had er al eerder eens kapsalon gegeten.. dat was inderdaad echt heel goed te eten.

Maar die spareribs.. supergaar en zacht.. helemaal goed.
Maar de marinade was zo zout (ondanks zoete en spicy spareribjes dus) dat ik overmorgen nog dorst heb volgens mij.

Pfew... beetje jammer.
Zout is heerlijk maar als je vanavond, vannacht en morgen nog een droge mond hebt is dat echt niks nee.
Jammer! Die kapsalon was niet te zout?
pi_192541279
quote:
1s.gif Op donderdag 9 april 2020 19:46 schreef FutureFairytale het volgende:

[..]

Zout is heerlijk maar als je vanavond, vannacht en morgen nog een droge mond hebt is dat echt niks nee.
Jammer! Die kapsalon was niet te zout?
Nee.. kapsalon was prima.
En als je ergens makkelijk te veel zout in gooit is dat het wel dacht ik.

En ik eet graag zout...
nou eet ik het vrij weinig dus ik zal het relatief snel zout vinden..
maar nu trek in cola... dat gebeurd me anders nooit.
En de helft laten staan want was wel echt uitgegeten. Dat wordt eitjes zonder zout met de pasen. Genoeg binnen voor de rest van het jaar.

En zonde wel.. want vlees an sich was prima.
pi_192541445
quote:
1s.gif Op donderdag 9 april 2020 19:52 schreef Uhmmpie het volgende:

[..]

Nee.. kapsalon was prima.
En als je ergens makkelijk te veel zout in gooit is dat het wel dacht ik.

En ik eet graag zout...
nou eet ik het vrij weinig dus ik zal het relatief snel zout vinden..
maar nu trek in cola... dat gebeurd me anders nooit.
En de helft laten staan want was wel echt uitgegeten. Dat wordt eitjes zonder zout met de pasen. Genoeg binnen voor de rest van het jaar.

En zonde wel.. want vlees an sich was prima.
ik heb dat soms als er veel knoflookpoeder oid door zit.... was het wel echt zout?
pi_192541464
Online vergadering. Mijn eerste :o
pi_192541628
quote:
0s.gif Op donderdag 9 april 2020 19:57 schreef liedetector het volgende:

[..]

ik heb dat soms als er veel knoflookpoeder oid door zit.... was het wel echt zout?
Mja want knoflook in die mate had ik wel geproefd.
Ze hadden ook garlic marinade...
dan had ik nu echt de kraan leeg gedronken denk ik _O-
pi_192541807
quote:
0s.gif Op donderdag 9 april 2020 20:04 schreef Uhmmpie het volgende:

[..]

Mja want knoflook in die mate had ik wel geproefd.
Ze hadden ook garlic marinade...
dan had ik nu echt de kraan leeg gedronken denk ik _O-
hmm herkenbaar ja
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')