ik vind die 2 vriendinnen ook wel mooi trouwensquote:Op donderdag 9 april 2020 10:34 schreef FutureFairytale het volgende:
Over het nog ontkennen:
De meneer op 3:25
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Eens, rode zijn leukerquote:Op donderdag 9 april 2020 10:48 schreef Blues het volgende:
De rode leuker krea, maar deze gaan ook wel
Deze mensen heb ik ook aan de telefoon. Niet heel veel, maar ze zijn er. En zo vreselijk eigenwijs!quote:Op donderdag 9 april 2020 10:34 schreef FutureFairytale het volgende:
Over het nog ontkennen:
De meneer op 3:25
quote:Op donderdag 9 april 2020 10:52 schreef Blues het volgende:
Kaartje in mijn werkmail.Ooh ik dacht een leuk kaartjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.hmmpff hopeloosquote:Op donderdag 9 april 2020 11:02 schreef Blues het volgende:
[..]
Deze mensen heb ik ook aan de telefoon. Niet heel veel, maar ze zijn er. En zo vreselijk eigenwijs!word je niet kwaad dan van binnen als je die mensen aan de lijn hebt?
leuk briefje!quote:Op donderdag 9 april 2020 11:10 schreef Kreator het volgende:
[ afbeelding ]
Pakketje van werk met een briefje erbij.
wat is dat geesten gebeuren?Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
Het ligt er aan hoe het gesprek gaat. Ben prof genoeg om het van me af te laten glijden.quote:Op donderdag 9 april 2020 11:16 schreef FutureFairytale het volgende:
Ooh ik dacht een leuk kaartje
hmmpff hopeloosword je niet kwaad dan van binnen als je die mensen aan de lijn hebt?
Ah top.quote:Op donderdag 9 april 2020 11:21 schreef Candaasje het volgende:
Ik wil ook werk![]()
Behalve dan werk van Blues met zulke eigenwijze, koppige figuren.![]()
We kregen trouwens nog een heel fijne bedankmail van de uni-boerderij-medewerkers![]()
Toch leuk dat het goed is aangekomen.
hmm hier als ict-er ook hoop "ondankbare" mensen aan de lijn.quote:Op donderdag 9 april 2020 11:21 schreef Candaasje het volgende:
Ik wil ook werk![]()
Behalve dan werk van Blues met zulke eigenwijze, koppige figuren.![]()
We kregen trouwens nog een heel fijne bedankmail van de uni-boerderij-medewerkers![]()
Toch leuk dat het goed is aangekomen.
quote:Op donderdag 9 april 2020 11:21 schreef Anthraxx het volgende:
Ik kreeg een bos bloemen afgelopen week. Vanwege de inzet voor allerlei spoed applicaties, incidenten en wat nog meer, die geschreven moesten worden onder tijdsdruk en oplevering daarvan.
Scheelt tochquote:Op donderdag 9 april 2020 11:19 schreef Blues het volgende:
[..]
Het ligt er aan hoe het gesprek gaat. Ben prof genoeg om het van me af te laten glijden.
Gisteren had ik wel een heel agressief persoon bijna aan de tel. Na bijna een kwartier naar mogelijke oplossingen gezocht te hebben hing ze wel op met: het is niet persoonlijk naar jou toe hoor
op 1 subiel verschil na...quote:Op donderdag 9 april 2020 11:25 schreef Candaasje het volgende:
Ja ik vond de balie nooit zo leuk, qua werkplek. Ik had dan liever katten en honden die er geen bal van snapten en je ogen wilden uitkrabben of hun lip optrokken, maar dan toch na enige tijd wel weer bijdraaiden als ze doorkregen dat je toch het beste met ze voor had (met veel geduld).
Beetje zelfde idee dan toch, alleen niet via de telefoon
RLY??quote:One astronaut and two cosmanauts have set off from the Russian-operated Baikonur Cosmodrome for the International Space Station.
Strapped into the Soyuz MS-16 spacecraft are Russian cosmonauts Anatoli Ivanishin, Ivan Vagner and Nasa astronaut Chris Cassidy.
It's a strange time to be travelling, but crew member Ivanishin said where they were going was the "safest place on earth" right now.
Ja, dat is waar ja. Nouja, daarom dus; ik vond de balie niet tof. Want je had er prima gesprekken met verzorgers tussen zitten, maar ook heel veel die eerst hun frustratie op de 'assistente' wilden botvieren. Tegen de dierenarts durven veel mensen niet zo hard in te gaan.quote:Op donderdag 9 april 2020 11:27 schreef Uhmmpie het volgende:
[..]
op 1 subiel verschil na...
die weten ECHT niet beter
en van mensen vind ik toch dat ze soms best wat meer mogen beseffen dat de andere kant van het gesprek ook maar gewoon zijn werk doet en het beste met ze voor heeft.
not to mention.. dat als je wil dat iemand je helpt.. het sowieso niet zo handig is degene eerst uit te maken voor oud vuil.
Bijzondere woordkeuze wel jaquote:Op donderdag 9 april 2020 11:33 schreef Barreltje het volgende:
Over veilig werken gesproken :
[..]
RLY??
Spelletje.quote:Op donderdag 9 april 2020 11:16 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Ooh ik dacht een leuk kaartje
[..]
hmmpff hopeloosword je niet kwaad dan van binnen als je die mensen aan de lijn hebt?
[..]
leuk briefje!
wat is dat geesten gebeuren?
Behalve als je de pech had de patiënt op de laatste afdeling te zijn, als die prikkers zich al 33 keer hadden omgekleed op de isolatiekamersquote:Op donderdag 9 april 2020 11:37 schreef Blues het volgende:
Het ergste vond ik toen ik vorig jaar zelf patiënt was, de odeur van ziekenhuismedewerkers... wie dan ook. Van stinkend naar zweettechnische dienst/transport/ander volk met een onduidelijke taak, tot uit mond ruikende doks die lich onderzoek doen of verpleegk. met teveel parfum op
Fripse prikkers daarentegen om 6 uur 's ochtends, prima!![]()
Oh tuurlijk, dat zeker!quote:Op donderdag 9 april 2020 11:39 schreef Candaasje het volgende:
[..]
Behalve als je de pech had de patiënt op de laatste afdeling te zijn, als die prikkers zich al 33 keer hadden omgekleed op de isolatiekamers![]()
![]()
![]()
(Ik ben wel eens tussendoor naar de wc gelopen om m'n oksels te wassen hoor. Dat je jezelf gewoon zwaar ongemakkelijk voelt, wetende dat je heel dichtbij de mensen komt. Anderzijds; er zijn weinig patiënten die 's ochtends vroeg zelf fris ruiken. Stonken we lekker samen)
Geen ideequote:Op donderdag 9 april 2020 11:25 schreef Blues het volgende:
[..]
Zou de wereld er uiteindelijk mooier uit gaan zien?
/naieve doosch
Weet je buurman dat, dat zijn dochter je niet nog even bedankt heeft achteraf?quote:Op donderdag 9 april 2020 11:43 schreef Kreator het volgende:
Ik kreeg dus ook een zak koffiebonen. Ik dacht ik vraag buurman ff of hij een bonenmachine heeft.
"hey buurman. heb jij koffiebonenmachine?"
"nee."
"ok, ik kreeg een zak. vandaar."
"ah, mijn dochter heeft er wel 1."
"ok, bedankt, dan zoek ik even verder."
En toen deed hij vrij teleurgesteld de deur weer dicht. Dit was de dochter die mijn aquarium van 1500 euro kreeg en niet het fatsoen had om er 1 woord van dank aan vuil te maken, of mijn AH kratje terug te brengen..
Misschien moet ik dan buurman maar niet meer iets aanbieden.
Dat vind ik een moeilijke rekensom, vast met imaginaire getallenquote:Op donderdag 9 april 2020 11:57 schreef Jagärtrut het volgende:
Fijn, Tele!
Ik kreeg een fruitdoos. Op zich super lief.
Ik realiseerde me dat ik volgende week 2 maanden voor deze werkgeven werk. Daarvan was ik er 3 op kantoor, en 5 vanuit huis. Inclusief super-mega crisis.
Oh, dat klinkt wel als een grondige intake! Fijn!quote:Op donderdag 9 april 2020 11:49 schreef Tele6 het volgende:
Lekkere doos heb je daar, @:Kreator
Vlotte geesten is wel een leuk spelletje, A en B hebben het ook. Niet moeilijk.
B kreeg een kaartje van zijn werk dat eruit zag als een scherm van een antivirusprogramma. Supergrappig hoor
Ik heb net gesprek gehad met psycholoog voor intake herdiagnose. Bijna 4 uur lang![]()
Het ging wel goed. Hij had verwacht dat het een standaard autisme-diagnose-traject zou worden, maar is tijdens het gesprek al van gedachten veranderd (gelukkig maar). Ik hoor nog hoe het verder moet
4 uur langquote:Op donderdag 9 april 2020 11:49 schreef Tele6 het volgende:
Ik heb net gesprek gehad met psycholoog voor intake herdiagnose. Bijna 4 uur lang![]()
Het ging wel goed. Hij had verwacht dat het een standaard autisme-diagnose-traject zou worden, maar is tijdens het gesprek al van gedachten veranderd (gelukkig maar). Ik hoor nog hoe het verder moet
Ik ben erg gaar nu.quote:
Dat is lomp.quote:Op donderdag 9 april 2020 12:04 schreef golfer het volgende:
Van de leidinggevende(n) bij Caprera hebben wij (de kassa-medewerkers/vrijwilligers) nog helemaal niks gehoord sinds op 16 maart besloten werd om de boel voorlopig dicht te houden.
Dus afgezien dat wij nu niet meer onze vrijwilligersvergoeding krijgen (daar doe ik het niet voor hoor) ook geen enkel appje of een ander teken van leven.
Dan voel je je als vrijwilliger toch wel erg gewaardeerd...
Viel het gesprek mee of tegen, was het wat je verwacht had? Dat je er enorm tegenop zag is voor te stellen, was het een teams/skype call, zodat je de andere kant ook kon zien of echt alleen telefoon?quote:Op donderdag 9 april 2020 12:03 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Ik ben erg gaar nu.
Het helpt niet dat ik de afgelopen 2 nachten slecht heb geslapen, grotendeels vanwege zenuwen voor dit gesprek
(slecht als in urenlang complete paniek totdat ik moe genoeg ben om in slaap te vallen ondanks dat)
Leuke meid..quote:Op donderdag 9 april 2020 11:43 schreef Kreator het volgende:
Ik kreeg dus ook een zak koffiebonen. Ik dacht ik vraag buurman ff of hij een bonenmachine heeft.
"hey buurman. heb jij koffiebonenmachine?"
"nee."
"ok, ik kreeg een zak. vandaar."
"ah, mijn dochter heeft er wel 1."
"ok, bedankt, dan zoek ik even verder."
En toen deed hij vrij teleurgesteld de deur weer dicht. Dit was de dochter die mijn aquarium van 1500 euro kreeg en niet het fatsoen had om er 1 woord van dank aan vuil te maken, of mijn AH kratje terug te brengen..
Misschien moet ik dan buurman maar niet meer iets aanbieden.
Matig.quote:Op donderdag 9 april 2020 12:04 schreef golfer het volgende:
Van de leidinggevende(n) bij Caprera hebben wij (de kassa-medewerkers/vrijwilligers) nog helemaal niks gehoord sinds op 16 maart besloten werd om de boel voorlopig dicht te houden.
Dus afgezien dat wij nu niet meer onze vrijwilligersvergoeding krijgen (daar doe ik het niet voor hoor) ook geen enkel appje of een ander teken van leven.
Fijn dat het gesprek goed was. En hopelijk vannacht dan beter slapenquote:Op donderdag 9 april 2020 12:03 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Ik ben erg gaar nu.
Het helpt niet dat ik de afgelopen 2 nachten slecht heb geslapen, grotendeels vanwege zenuwen voor dit gesprek
(slecht als in urenlang complete paniek totdat ik moe genoeg ben om in slaap te vallen ondanks dat)
mja.. het leven als vrijwilliger is niet vrijblijvendquote:Op donderdag 9 april 2020 12:04 schreef golfer het volgende:
Het viel enerzijds tegen, omdat de psycholoog met wie ik praatte voorbereid was op een standaard autismediagnosetraject (dwz, twee gesprekken en een paar vragenlijsten en klaar) en mij was juist verteld dat het deze keer uitgebreider gedaan zou worden.quote:Op donderdag 9 april 2020 12:09 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Viel het gesprek mee of tegen, was het wat je verwacht had? Dat je er enorm tegenop zag is voor te stellen, was het een teams/skype call, zodat je de andere kant ook kon zien of echt alleen telefoon?
Das niet tofquote:Op donderdag 9 april 2020 12:04 schreef golfer het volgende:
Bijzondere 'meid' dan wel. Dat ze je geen bos bloemen zou komen brengen voor een zakje koffiebonen ala, maar dat was wel een flink aquarium, dat zou ik zelf niet eens zomaar gratis willen aannemen.quote:
Als het goed is komt B vanavond, dus dat is sowieso fijnquote:Op donderdag 9 april 2020 12:30 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Fijn dat het gesprek goed was. En hopelijk vannacht dan beter slapen
Maar je hebt ze toch pas gisteren gebracht?quote:Op donderdag 9 april 2020 12:42 schreef AnneX het volgende:
Degenen die ik een portugees custard dingetje gaf, krijgen vandaag nog om te reageren.
Daarna weet ik wel andere mensen, die mogelijk blijer zijn en laten blijken.
Gewoon, omdat fatsoen.![]()
En dat is niet eens ¤ 1500 waard, alhoewel voor 4 uur staan in de keuken is het een aardig uurtarief.
Van de Bieb is er een wekelijkse nieuwsbrief om ons op de hoogte te houden van allerlei initiatieven en de online Bieb.
Het theater staat op omvallen...want géen inkomsten en wél de vaste lasten.
Gemeenteraad vergadert over de huur, want subsidiegever.
Leuke dingen lees ik hier en daar van werkgevers én werknemers.
Misschien komen hun bedankjes als het allerergste voorbij is.
In ieder geval wordt het en totaal andere wereld.
( dan hoef ik de vieze kleffe hand ( en die “zoen”) van de buurman niet meer te ontvangen met Nieuwjaar)
Wat had je haar uiteindelijk gegeven? Ik weet nog dat we het erover hadden, maar ik weet de conclusie niet meerquote:Op donderdag 9 april 2020 12:44 schreef Candaasje het volgende:
[..]
Maar je hebt ze toch pas gisteren gebracht?Mijn buurvrouw kwam ook pas na enkele dagen, was er helemaal ontroerd en dolblij van geworden, en wilde even persoonlijk komen vertellen (op 1,5 m afstand van de deur
) dat het precies op het goede moment was gekomen.
Ze had eerst nog even zitten twijfelen of ze een kaartje onder de deur zou schuiven.
Een stuk appeltaart van de zondag-FOk!-appeltaart. Met een kaartje erbij.quote:Op donderdag 9 april 2020 12:46 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Wat had je haar uiteindelijk gegeven? Ik weet nog dat we het erover hadden, maar ik weet de conclusie niet meer
Sjonge Tele...wat een ochtend heb je dan achter de rug.quote:Op donderdag 9 april 2020 12:40 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Als het goed is komt B vanavond, dus dat is sowieso fijn
Het schijnt te kunnen. Ik weet ook niet hoe. Ik bedoel, mijn gedachten zijn de hele tijd een beetje zoals een tokkiebuurvrouw die een stinkhekel aan je heeft en ik heb het ook nog niet door hoe ik haar moet negeren.quote:Op donderdag 9 april 2020 12:48 schreef Lonaa het volgende:
Soms zou ik wel willen dat ik me minder snel erger. #schreeuwbuurvrouw #krijskinderen.
Kan je dat leren?
quote:Op donderdag 9 april 2020 12:47 schreef AnneX het volgende:
[..]
Sjonge Tele...wat een ochtend heb je dan achter de rug.
Lijkt mij positief dat de intaker flexibel genoeg was om zijn insteek aan te passen.
Hopelijk ben je weer een beetje positiever en opgelucht.
Rare kwiebus toch, zoals dat gaat met die gedachtenkronkels.( en moeders opvoeding heeft er toch ook wel aan bijgedragen.)
#stay strong.
huh? Ik werk er nu bijna 8 weken. De eerste drie was ik op kantoor, de resterende vijf weken werk ik al thuis.quote:Op donderdag 9 april 2020 11:59 schreef Candaasje het volgende:
[..]
Dat vind ik een moeilijke rekensom, vast met imaginaire getallen
Als het spul achter yelt, ga ik voor zitten.quote:Op donderdag 9 april 2020 12:48 schreef Lonaa het volgende:
Soms zou ik wel willen dat ik me minder snel erger. #schreeuwbuurvrouw #krijskinderen.
Kan je dat leren?
je schreef "Ik realiseerde me dat ik volgende week 2 maanden voor deze werkgeven werk. Daarvan was ik er 3 op kantoor, en 5 vanuit huis. Inclusief super-mega crisis.'quote:Op donderdag 9 april 2020 12:54 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
huh? Ik werk er nu bijna 8 weken. De eerste drie was ik op kantoor, de resterende vijf weken werk ik al thuis.
ah ja. Nu snap ik waar de verwarring vandaan komt!quote:Op donderdag 9 april 2020 12:57 schreef Candaasje het volgende:
[..]
je schreef "Ik realiseerde me dat ik volgende week 2 maanden voor deze werkgeven werk. Daarvan was ik er 3 op kantoor, en 5 vanuit huis. Inclusief super-mega crisis.'
Ik begreep uiteindelijk wel dat je weken bedoelde bij die 3 en 5, maar zo stond het er wel mooi
Ik heb echt medelijden met onze onderburen. Het is natuurlijk niet te doen om onze kinderen de hele dag stil te houden. Ze rennen door huis, en maken ook nog wel eens luidkeels ruzie. Ik kan me echt voorstellen dat ze zich regelmatig flink ergeren.quote:Op donderdag 9 april 2020 12:55 schreef AnneX het volgende:
[..]
Als het spul achter yelt, ga ik voor zitten.
En andersom.
Ben 1 x gaan vragen of het minder kon...de moeders zaten gewoon samen doorheen te kletsen en hoorden het niet eens meer. Oh ja.
Gister hoorde ik de vader zeggen tegen zijn kinderen, dat het minder kon.
Alleen...mijn buren wonen niet in Enschede.
Als je iets vindt: kan ik die cursus dan met je meedoen?quote:Op donderdag 9 april 2020 12:48 schreef Lonaa het volgende:
Kan je dat leren?
Ik zou nu echt geen leuke onderbuurvrouw zijn neequote:Op donderdag 9 april 2020 13:06 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
Ik heb echt medelijden met onze onderburen. Het is natuurlijk niet te doen om onze kinderen de hele dag stil te houden. Ze rennen door huis, en maken ook nog wel eens luidkeels ruzie. Ik kan me echt voorstellen dat ze zich regelmatig flink ergeren.
de vraag had ook kunnen zijn, laat dr even die bonen voor me malenquote:Op donderdag 9 april 2020 12:40 schreef Candaasje het volgende:
Bijzondere 'meid' dan wel. Dat ze je geen bos bloemen zou komen brengen voor een zakje koffiebonen ala, maar dat was wel een flink aquarium, dat zou ik zelf niet eens zomaar gratis willen aannemen.
Als ik je onderbuurvrouw zou zijn, én ik zou mij ergeren...dan zou het een beetje helpen als de bovenbuurvrouw extra vriendelijk is en een portugees taartje zou brengen als Wiedergutmachung...quote:Op donderdag 9 april 2020 13:06 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
Ik heb echt medelijden met onze onderburen. Het is natuurlijk niet te doen om onze kinderen de hele dag stil te houden. Ze rennen door huis, en maken ook nog wel eens luidkeels ruzie. Ik kan me echt voorstellen dat ze zich regelmatig flink ergeren.
mja ik vermoed dat we gewoon met n allen wat gefrustreerder zijn.quote:Op donderdag 9 april 2020 13:06 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 9 april 2020 13:34 schreef Barreltje het volgende:
Wij gingen even naar de molen in Delft
Echt hoor.. de ouderen van tegenwoordig.. alsof ze de koning en koningin zijn.. er mogen 2 klanten in de winkel en hoppa! Met zn tweeën naar binnen.. ik ging braaf buiten staan wachten.. winkel bediende die dat een aantal keer uitlegt en op een gegeven moment echt tegen 1 van de twee zegt dat hij buiten moet gaan staan (achter mij stond nog een rij) die lui hebben er dan ook 20 minuten over gedaan om 3 zakjes meel uit te zoeken..En vervolgens moest de man weer binnenkomen om af te rekenen want dat kon de vrouw niet
![]()
Uiteindelijk dit op de kop getikt:
[ afbeelding ]
En nu heb ik dus genoeg gist tot sint juttemis..
Ik heb ook nog wat gist van @:sigme liggen hier.. als ik daar iemand een plezier mee kan doen, wil ik het wel opsturen #liefdeintijdenvancorona
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Verder stol met spijs gescoord en drie liter advocaat en een kluit roomboter in de vorm van een lammetje dus zeer klaar voor thuisblijfpasen.
Even bijlezen, tot zo!
[ Bericht 11% gewijzigd door minilot op 09-04-2020 14:22:55 ]Let me see you stripped down to the bone
quote:Op donderdag 9 april 2020 13:52 schreef minilot het volgende:
We vergeten zo langzamerhand hoe het er thuis van binnen uitziet
[ afbeelding ]
Verder stol met spijs gescoord en drie liter advocaat en een kluit roomboter in de vorm van een lammetje dus zeer klaar voor thuisblijfpasen.
Even bijlezen, tot zo!
ik krijg er wat last van..quote:Op donderdag 9 april 2020 13:56 schreef Tele6 het volgende:
Stomme vraag misschien @:Barreltje maar ik dacht dat je geen gluten kon hebben, is die tarwebloem alleen voor baksels die K gaat eten?
Samequote:Op donderdag 9 april 2020 11:59 schreef Leintjeuh het volgende:
Op m'n werk komen een hoop donaties binnen, bloemen, eiwitrepen, sapjes, energy drink, chocolade, gebak etc.
Van het ziekenhuis zelf krijgen we he-le-maal niks
Oeh, kon je het er nog uitscheppen? (het zout wat ik laatst in de soep deed op deze manier niet meer, soep weggegooid)quote:Op donderdag 9 april 2020 14:03 schreef Isabeau het volgende:
[..]
SameMaar, eerlijk is eerlijk, tijdens de griepepidemie van 2017/2018 kregen we een 50 euro VVV bon om waardering te laten blijken voor alle inzet. Dus waarschijnlijk komt er nog wel iets, ook voor jullie
Ik deed een slapstickmomentje. Soep aan het maken. Béétje chilipoeder er bij. Valt de dop van het flesje en dus ongeveer een opscheplepel chilipoeder in de soep.
Jammer dat de butteries dan niet met spelt of boekweit kunnen.quote:Op donderdag 9 april 2020 13:58 schreef Barreltje het volgende:
[..]
ik krijg er wat last van..
mijn zelfgemaakte bladerdeeg was dan ook van glutenvrij meel
en de butteries die K gaat maken daar eet ik misschien een halve van.. uit beleefdheid![]()
die kleine hoeveelheid hoop ik dan weer geen last van te hebben.. verder hier spelt en boekweit meel/bloem en daar lijk ik veel minder last van te hebben op de een of andere manier..
Voor een deel. Ik ben het nu aan het eten. Een soort hot mexican soep is het nu geworden. Het is super heet, maar niet oneetbaar.quote:Op donderdag 9 april 2020 14:07 schreef Kaatje1 het volgende:
Oeh, kon je het er nog uitscheppen? (het zout wat ik laatst in de soep deed op deze manier niet meer, soep weggegooid)
quote:Zij zeggen dat mondkapjes eerst niet gebruikt mochten worden, omdat het verwarring kon creëren bij bewoners, en er nu te weinig beschermingsmiddelen aanwezig zijn. Personeel dat positief getest was, maar geen symptomen toonde, moest alsnog komen werken.
Eens advocaat bij de bestelling van boodschappen gooien.quote:Op donderdag 9 april 2020 13:52 schreef minilot het volgende:
We vergeten zo langzamerhand hoe het er thuis van binnen uitziet
[ afbeelding ]
Verder stol met spijs gescoord en drie liter advocaat en een kluit roomboter in de vorm van een lammetje dus zeer klaar voor thuisblijfpasen.
Even bijlezen, tot zo!
Ik zou de tokkelroom doen, die is lekker zachtquote:Op donderdag 9 april 2020 14:15 schreef Sarabi het volgende:
Eens advocaat bij de bestelling van boodschappen gooien.
Nog nooit geproefd, goed moment nu
Thanksquote:Op donderdag 9 april 2020 14:20 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik zou de tokkelroom doen, die is lekker zachtIk vind de heel gele advocaat (zwarte kip en zo) zo ontzettend naar sterke drank smaken. En niet op een goede manier
Ik las hetquote:Op donderdag 9 april 2020 14:10 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Voor een deel. Ik ben het nu aan het eten. Een soort hot mexican soep is het nu geworden. Het is super heet, maar niet oneetbaar.
Tele6, een gesprek van 4 uurVermoeiend! Maar hopelijk komt er iets goed uit
Barrel, je oma woont niet toevallig hier?https://www.nu.nl/coronav(...)deren-overleden.html
Fraaie zin:
[..]
Kan ik me voorstellen!quote:Op donderdag 9 april 2020 14:33 schreef Lonaa het volgende:
Parasol besteld, volle koelkast, blote beentjes, luierende hond. Ik vin wel prima zo.
Vriend hier wil dat ook wel vragen, of ie 1-2 dagen in de week thuis mag werken. Hij vindt het i-de-aal.quote:Op donderdag 9 april 2020 14:33 schreef minilot het volgende:
Wat een geinige gympen in de OP! En al jullie werkpresentjes!
KouweBlauwe stopte hier gisteren een KouweBlauwetegoedbon van ¤50,- door de bus, maar J. is het allerblijst met de toezegging dat -ie ook post-corona meerdere dagen in de week thuis mag blijven werken![]()
quote:Op donderdag 9 april 2020 14:25 schreef DancingPhoebe het volgende:
Volgens mij zijn de buurtkinderen uit logeren ofzo, met de herrieklusser erbij, wat een heerlijke dag met de deuren open.
Of misschien zijn alle overburen dood inmiddels. Je weet het niet in deze tijden.
quote:Op donderdag 9 april 2020 14:36 schreef Candaasje het volgende:
[..]
Kan ik me voorstellen!
[..]
Vriend hier wil dat ook wel vragen, of ie 1-2 dagen in de week thuis mag werken. Hij vindt het i-de-aal.
Ik denk dat er na deze crisis een verschuiving gaat plaatsvinden in waar en hoe men werkt. Zat mensen die nu de mogelijkheden en geneugten van het thuiswerken ontdekken.quote:Op donderdag 9 april 2020 14:36 schreef Candaasje het volgende:
[..]
Kan ik me voorstellen!
[..]
Vriend hier wil dat ook wel vragen, of ie 1-2 dagen in de week thuis mag werken. Hij vindt het i-de-aal.
Ja, nu moet ik zeggen dat Chris het sowieso al niet echt fantastisch vond, dat moeten op en neer pendelen elke dag. Baggerslecht voor het milieu natuurlijk ook. Dichterbij gaan wonen is ook niet zo 1-2-3 geregeld.quote:Op donderdag 9 april 2020 14:37 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
[..]
Ik denk dat er na deze crisis een verschuiving gaat plaatsvinden in waar en hoe men werkt. Zat mensen die nu de mogelijkheden en geneugten van het thuiswerken ontdekken.
Hier heeft het hele gebouw last van muggen. We hebben er eergisteren een stuk of 17 naar buiten gezet. Nu zoemen er nog 2-3 rond geloof ik, en die nemen me elke avond goed te grazen.quote:Op donderdag 9 april 2020 14:38 schreef Cat-astrophe het volgende:
Kak. hippe nieuwe hor niet dicht gedaan en nu een dikke bromvlieg in huis![]()
Te weinig geisoleerd had ik
Hoe zet je muggen buiten?quote:Op donderdag 9 april 2020 14:41 schreef Candaasje het volgende:
[..]
Hier heeft het hele gebouw last van muggen. We hebben er eergisteren een stuk of 17 naar buiten gezet. Nu zoemen er nog 2-3 rond geloof ik, en die nemen me elke avond goed te grazen.
Maar waar ze vandaan komen..... we vermoeden de ventilatieschacht. Geen stilstaand water op het balkon, en we hadden dit najaar continu wespen in de badkamer (die inpandig zit..). Zo ook meerdere buren.
Ohquote:Op donderdag 9 april 2020 14:41 schreef Candaasje het volgende:
[..]
Hier heeft het hele gebouw last van muggen. We hebben er eergisteren een stuk of 17 naar buiten gezet. Nu zoemen er nog 2-3 rond geloof ik, en die nemen me elke avond goed te grazen.
Maar waar ze vandaan komen..... we vermoeden de ventilatieschacht. Geen stilstaand water op het balkon, en we hadden dit najaar continu wespen in de badkamer (die inpandig zit..). Zo ook meerdere buren.
Ik dacht eigenlijk precies hetzelfdequote:Op donderdag 9 april 2020 14:43 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Jou kennende gebeurt dat intact en niet zoals bij mij, als een vlekje op veger en blik....
En oooook nog geen bierquote:Op donderdag 9 april 2020 14:46 schreef Lonaa het volgende:
Het kleine luide vliegtuigje in de lucht heeft zo'n spandoekding dat zegt dat Mike jarig is. Gefelicteerd dan maar Mark.
Het geluid van het vliegtuigje gaat fantastisch in combinatie met de hoge drukreiniger en de blaffende keffer.
Dit is die leef jongens.
Mensen ook hèquote:Op donderdag 9 april 2020 14:46 schreef Lonaa het volgende:
Het kleine luide vliegtuigje in de lucht heeft zo'n spandoekding dat zegt dat Mike jarig is. Gefelicteerd dan maar Mark.
Het geluid van het vliegtuigje gaat fantastisch in combinatie met de hoge drukreiniger en de blaffende keffer.
Dit is die leef jongens.
Bekertje, papiertje. Ze zijn makkelijker te vangen dan vliegenquote:Op donderdag 9 april 2020 14:43 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Hoe zet je muggen buiten?
Jou kennende gebeurt dat intact en niet zoals bij mij, als een vlekje op veger en blik....
Oh jee Candaasje, daar gaan je plannenquote:Op donderdag 9 april 2020 14:46 schreef minilot het volgende:
*mental note: komende herfst niet bij Candaas onder de douche!
Dat iedereen maar gewoon weer mag gaan werken. Kan ik lekker rustig in de achtertuin zitten.quote:
Oh grappig, ik heb vliegen en wespen en bijen enzo altijd makkelijk gevonden om te vangen -- niet-steekbeesten in het kommetje van je hand, wel-steekbeesten naar buiten wapperen met een theedoek -- maar muggen gingen altijd plat. Volgende keer eens proberen.quote:Op donderdag 9 april 2020 14:47 schreef Candaasje het volgende:
[..]
Bekertje, papiertje. Ze zijn makkelijker te vangen dan vliegen![]()
![]()
Het is meer een rationeel principe ding dan dat ik echt gevoelens heb voor muggen hoor. Ik vind ze echt schijtirritant.
Het is vandaag nog een werkdag. Morgen is pas goede vrijdag. Wat in Nederland ook geen vrije dag meer is.quote:Op donderdag 9 april 2020 14:46 schreef Lonaa het volgende:
Dit is die leef jongens.
quote:Op donderdag 9 april 2020 14:46 schreef minilot het volgende:
*mental note: komende herfst niet bij Candaas onder de douche!
Echt hèquote:Op donderdag 9 april 2020 14:47 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Oh jee Candaasje, daar gaan je plannen
ALLEMAAL DE SCHULD VAN CORONAquote:
Misschien hebben wij domme muggenquote:Op donderdag 9 april 2020 14:48 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Oh grappig, ik heb vliegen en wespen en bijen enzo altijd makkelijk gevonden om te vangen -- niet-steekbeesten in het kommetje van je hand, wel-steekbeesten naar buiten wapperen met een theedoek -- maar muggen gingen altijd plat. Volgende keer eens proberen.
Dat doe je dan beter dan de boeddhisten in Laos. Een boeddhist dood niet. Maar voor een mosquito maakt hij een uitzondering.quote:Op donderdag 9 april 2020 14:47 schreef Candaasje het volgende:
[..]
Bekertje, papiertje. Ze zijn makkelijker te vangen dan vliegen![]()
![]()
Het is meer een rationeel principe ding dan dat ik echt gevoelens heb voor muggen hoor. Ik vind ze echt schijtirritant.
Ik zou daar voor tekenen.quote:Op donderdag 9 april 2020 14:50 schreef minilot het volgende:
Qua tuingeluid hoor ik momenteel alleen Foreingers
I Want to Know What Love Is uit de tuin van de achterburen komen, maar dat sluit wel prima aan bij de 80s-vibe van Günthers shirt en de Smurfen®bal die ik net tegen mijn hoofd kreeg![]()
Al die vliegen/muggen/ratten die denken dat ze ook in lockdown moetenquote:
Die vliegen gingen bij ons altijd tegen het raam aan, en dan ving ik ze gewoon pas als ze genoeg versuft waren van het continue tegen het raam aan vliegenquote:Op donderdag 9 april 2020 14:51 schreef Candaasje het volgende:
[..]
Misschien hebben wij domme muggen. Ze zijn echt heel traag, blijven gewoon zitten.
En de vliegen zijn inmiddels slimmer dan ik zou willen. Het zijn geen dikke bromvliegen, ook geen fruitvliegjes, maar iets qua formaat ertussenin. Komen niet op eten of drinken af. Je moet ze echt heeeeeeeel traag besluipen met een bekertje.
Ik wapper ze af en toe wel weg als ik al in bed lig hoor. Dan ben ik minder vreedzaamquote:Op donderdag 9 april 2020 14:51 schreef z80 het volgende:
[..]
Dat doe je dan beter dan de boeddhisten in Laos. Een boeddhist dood niet. Maar voor een mosquito maakt hij een uitzondering.
Ik zou echt willen dat ik wat dat betreft meer op jou lijk hoor, dat je daar gewoon je schouders over op kunt halen.quote:Op donderdag 9 april 2020 14:53 schreef minilot het volgende:
Toevalstreffer qua achterburen hoor, want die zijn gewoonlijk van de Zeer Luid Afgespeelde hollandse hits.En om het plezier compleet te maken ook nog vaak halverwege een nummer doorspoelen naar wat anders.
Misschien moet je er even wat kakkerlakken bij fotoshoppen. Misschien komen ze dan welquote:Op donderdag 9 april 2020 14:54 schreef Tele6 het volgende:
Hier staat een tweezitsbank weg te rotten in het plantsoen. Al een paar weken. Ik dacht dat er wel wat zou gebeuren, maar hij staat er nog.
Gisteren een melding gedaan bij de gemeente, meteen bericht gekregen dat de melding doorgezet was naar het afvalbedrijf
... vandaag een mailtje: melding afgewezen.![]()
Ik probeer het over een paar weken wel weer, of zo. Misschien helpt het als ik een foto bij de melding doe.
Of ik moet bellen.
Helpt vast bij het je schouders ophalen!quote:Op donderdag 9 april 2020 14:55 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Zelf overweeg ik de passionfruit heaven van CoolBest voor dit weekend vast op te drinken gespiked met een halve fles vodka.
Ja, dat was mijn gedachte ookquote:Op donderdag 9 april 2020 14:56 schreef minilot het volgende:
[..]
Helpt vast bij het je schouders ophalen!![]()
-steekt zijn vinger op-quote:
quote:Op donderdag 9 april 2020 14:55 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ik zou echt willen dat ik wat dat betreft meer op jou lijk hoor, dat je daar gewoon je schouders over op kunt halen.
Zelf overweeg ik de passionfruit heaven van CoolBest voor dit weekend vast op te drinken gespiked met een halve fles vodka.
Ja, nou, ik doe eerst wel mijn eigen dan. Oke? Oke.quote:Op donderdag 9 april 2020 14:58 schreef fietsie het volgende:
[..]
-steekt zijn vinger op-
Hier ook een grote opruimbare schuur, er zijn geen mensen, je weet de weg tot op de laatste km. Succes en bij voorbaat dank
quote:Op donderdag 9 april 2020 15:02 schreef DancingPhoebe het volgende:
Tikte net "Netflix+enter" op het verkeerde toetsenbord
quote:Op donderdag 9 april 2020 15:02 schreef DancingPhoebe het volgende:
Tikte net "Netflix+enter" op het verkeerde toetsenbord
Ik snap en herken dit wel. Mijn muziek staat een heel stuk zachter dan ik zou willen. Maar ik zit buiten en de buren waarschijnlijk ook. Dus dat vind ik dan normaal.quote:Op donderdag 9 april 2020 14:59 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]Maak me gek schatje
Ik ben zelf redelijk relaxed, maar kreeg van de week wel een onredelijk mental breakdown over herrieschopperij.
Ik vind het gewoon vaak ontzettend asociaal. Tuurlijk maken kinderen herrie en je woont tussen de mensen, dus daar heb je mee te dealen, maar je kunt wel een beeeetje je best doen om jouw kinderen niet de hele buurt tot last te laten zijn, de hele fucking dag. Zeker als je weet dat mensen ook aan alle kanten thuiswerken op dit moment. Zorg iig dat ze niet uuuuuren achter elkaar in je tuin (onderdeel van binnentuin dus galmt ook lekker door allemaal) aan het gillen zijn, zodat jij er geen aandacht hoeft te besteden.
Zelfde met muziek, we wonen in de stad, je zit dicht op elkaar, je gaat dingen horen, maar als je het uur na uur keihard aan het staan met al je ramen open ben je een asociale lul. Houuuuuudt gewoon een beetje rekening met de mensen om je heen, dan is het ook veel makkelijker om tolerant te zijn. Jij een beetje minder hard dan je zou willen, ik een beetje meer geluid dan ik zou willen, eeeh prima te doen.
Oh, dan kan het nog opgevat worden als grapjequote:Op donderdag 9 april 2020 15:05 schreef DancingPhoebe het volgende:
Gelukkig was het net na een: "wij kunnen niet verder" melding van een van mn collega's.
Toch zelfhaat
Aan herrie maken de kinderen stoor ik me niet. Laat maar gaan. Tegen de tijd dat ik rust wil of naar bed ga slapen de herriemakers al lang.quote:Op donderdag 9 april 2020 14:59 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]Maak me gek schatje
Ik ben zelf redelijk relaxed, maar kreeg van de week wel een onredelijk mental breakdown over herrieschopperij.
Ik vind het gewoon vaak ontzettend asociaal. Tuurlijk maken kinderen herrie en je woont tussen de mensen, dus daar heb je mee te dealen, maar je kunt wel een beeeetje je best doen om jouw kinderen niet de hele buurt tot last te laten zijn, de hele fucking dag. Zeker als je weet dat mensen ook aan alle kanten thuiswerken op dit moment. Zorg iig dat ze niet uuuuuren achter elkaar in je tuin (onderdeel van binnentuin dus galmt ook lekker door allemaal) aan het gillen zijn, zodat jij er geen aandacht hoeft te besteden.
Zelfde met muziek, we wonen in de stad, je zit dicht op elkaar, je gaat dingen horen, maar als je het uur na uur keihard aan het staan met al je ramen open ben je een asociale lul. Houuuuuudt gewoon een beetje rekening met de mensen om je heen, dan is het ook veel makkelijker om tolerant te zijn. Jij een beetje minder hard dan je zou willen, ik een beetje meer geluid dan ik zou willen, eeeh prima te doen.
Jij hebt collega's die iets melden...quote:Op donderdag 9 april 2020 15:05 schreef DancingPhoebe het volgende:
Gelukkig was het net na een: "wij kunnen niet verder" melding van een van mn collega's.
Toch zelfhaat
Daarom vond god katapults uit.quote:Op donderdag 9 april 2020 15:07 schreef z80 het volgende:
[..]
Aan herrie maken de kinderen stoor ik me niet. Laat maar gaan. Tegen de tijd dat ik rust wil of naar bed ga slapen de herriemakers al lang.
Erger zijn achterburen met een buitenspeaker waar voornamelijk bas uit komt. En dan dat ding rustig aan laten staan en zelf inmiddels binnen gaan zitten.
Zeg je er wat van komt de opmerking, ja maar de muziek staat zachtjes.
Dat je de bas 4 straten verder nog hoort blijkt er niet in te gaan.
Neenee, god vond de mens uit. En die vond katapults uitquote:Op donderdag 9 april 2020 15:08 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Daarom vond god katapults uit.
En waterballonnetjesquote:Op donderdag 9 april 2020 15:09 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Neenee, god vond de mens uit. En die vond katapults uitEn brandbommen
Ja werkt dat echt zo goed?quote:Op donderdag 9 april 2020 15:10 schreef Isabeau het volgende:
Oooh, ik hou van mijn noise canceling headphonesGisteren buurman weer muziek aan met zo'n indringende bas waar ik heel erg nerveus van kan worden. Koptelefoon op....mooie vrouwenstem die me verteld dat bluetooth connected is en **stilte**
Voor na de brandbom, toch?quote:
Sony WH 1000X M3 staat er op.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |