Obesitas, de beste vriend van Corona. Ik verwacht nog een flinke stijging.quote:Op donderdag 9 april 2020 07:08 schreef crystal_meth het volgende:
Minstens 759 doden jonger dan 50 in de VS
https://www.washingtonpos(...)-coronavirus-deaths/
Dit. In vrijwel geen enkel scenario valt de vraag compleet weg, zoals nu wel gebeurde.quote:Op donderdag 9 april 2020 00:22 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Tja. Die brouwerij heeft waarschijnlijk wel veel geld achter de hand. Dat is ook geen ZZP'er of MKB'er. En dus niet vergelijkbaar met de doorsnee ondernemer.
Ik ben het niet met je eens dat een ondernemer zover in de toekomst moet kunnen kijken. Zo werkt het over het algemeen gewoon niet.
En dan ga je ook nog eens op dit forum van Corona neuroten zitten ?quote:Op donderdag 9 april 2020 00:19 schreef Generationalpha het volgende:
Ik ben ongelofelijk Corona-moe.Die overgedramatiseerde journaals, het sentimentele geleuter, de zeurende BN-ers.
Ik verwacht dat de VS hier nog heel veel problemen mee gaat krijgen. Gigantisch overgewicht icm hoog percentage dat niet of nauwelijks verzekerd is. In deze tijden een garantie voor problemen.quote:Op donderdag 9 april 2020 07:08 schreef crystal_meth het volgende:
Minstens 759 doden jonger dan 50 in de VS
https://www.washingtonpos(...)-coronavirus-deaths/
Lijkt me toevallig. Hier waren gisteren de runderbouillonblokken en gember op. Echt why??quote:Op donderdag 9 april 2020 07:43 schreef Noek het volgende:
Ben niet Corona moe maar de supermarkt kan ik echt echt echt niet uitstaan. Iedereen loopt daar enorm bedroefd rond en iedereen loopt wat onnatuurlijk elkaar te ontwijken.
Zag gisteren een vrouw die een enorme risicogroep vormde in haar eentje de kar helemaal volladen met pakken cola en daarachter stond een rij met allemaal bedroefde mensen maar die vrouw bleef maar laden en iedereen ging steeds bozer kijken. Bloem en eieren, gewoon hartstikke uitverkocht ook. Echt why? Is iedereen opeens zelf brood aan het bakken bij kaarslicht voor de volgende ochtend?
Misschien dat het nog wel gaat wennen hoor maar het gedrag is echt heel onnatuurlijk.
Kippensoep, dat maak je als je niet fit bent en gember is goed voor de afweer. Ik denk dat in een haard zit.quote:Op donderdag 9 april 2020 07:47 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Lijkt me toevallig. Hier waren gisteren de runderbouillonblokken en gember op. Echt why??
Het zal hier ook wel komen. Werd al voorspeld door Ray Dalio.quote:Op woensdag 8 april 2020 23:43 schreef aTypisch het volgende:
[..]
de euro's en dollars zijn al jaren (bijna) gratis, alleen niet voor ons plebs
Hij had het over runderbouillonblokkenquote:Op donderdag 9 april 2020 07:51 schreef Noek het volgende:
[..]
Kippensoep, dat maak je als je niet fit bent en gember is goed voor de afweer. Ik denk dat in een haard zit.
Oh gelukkig!quote:Op donderdag 9 april 2020 08:04 schreef maily het volgende:
[..]
Hij had het over runderbouillonblokken
100% eens met deze post.quote:Op donderdag 9 april 2020 00:19 schreef Generationalpha het volgende:
Ik ben ongelofelijk Corona-moe.Die overgedramatiseerde journaals, het sentimentele geleuter, de zeurende BN-ers.
Maar het Coronalied moet je juist hoop geven!quote:Op donderdag 9 april 2020 08:14 schreef asco het volgende:
[..]
100% eens met deze post.
Was bijster interessant om dit virus te volgen maar ik ben echt grotendeels afgehaakt hier door.
Ik had begrepen dat ze die niet konden gebruiken? Andere aansluitingen etc.?quote:Op donderdag 9 april 2020 08:48 schreef quirina het volgende:
Amerika koopt beademingsapparatuur Philips.
(Of drukken ze deze achterover ?)
Soto ajamquote:Op donderdag 9 april 2020 08:50 schreef SnertMetChoco het volgende:
Ik wil toch wel een lans breken voor het eten van kippensoep als je niet ziek bent.
quote:Op donderdag 9 april 2020 08:49 schreef DustPuppy het volgende:
[..]
Ik had begrepen dat ze die niet konden gebruiken? Andere aansluitingen etc.?
Ze zijn in ieder geval een stuk magerder, en hebben daardoor minder vaak bloeddruk problemen en diabetes. Ook dragen ze allemaal een mondkapje.quote:Op donderdag 9 april 2020 05:38 schreef HarrieKeen het volgende:
[..]
Wow dat is wel heel weinig. Dan vraag ik mij af hoe onwaar de cijfers van China zijn. Niemand lijkt anders te twijfelen aan de cijfers van Japan.
Zie trouwens dat heel veel landen in Azië hele lage cijfers hebben. Kunnen die zuidoost Aziaten er gewoon beter tegen misschien?
Maar ze snacken wel graag vleermuis.quote:Op donderdag 9 april 2020 09:01 schreef polderturk het volgende:
[..]
Ze zijn in ieder geval een stuk magerder, en hebben daardoor minder vaak bloeddruk problemen en diabetes. Ook dragen ze allemaal een mondkapje.
Het kunnen ook perslucht aansluitingen en andere technische dingen zijn die metrisch uitgevoerd zijn maar voor de us markt toch andere maten moet hebben omdat ze daar als een van de laatsten in de wereld blijven vasthouden aan hun eigen achterhaalde standaarden.quote:Op donderdag 9 april 2020 09:01 schreef Zeroku het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Gewoon wereldstekkertje. Dan past het altijd.
Dat vooral. En de procedures sluiten ook niet aan.quote:Op donderdag 9 april 2020 09:08 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Het kunnen ook perslucht aansluitingen en andere technische dingen zijn die metrisch uitgevoerd zijn maar voor de us markt toch andere maten moet hebben omdat ze daar als een van de laatsten in de wereld blijven vasthouden aan hun eigen achterhaalde standaarden.
Ik verwacht eerder dat het voornamelijk te maken heeft met gebrek aan middelen of zin (om een negatief beeld te voorkomen) om te testen. Als je alleen al zulke berichten ziet dan is het aantal besmettingen in Azië waarschijnlijk een stuk hoger dan wordt gemeld:quote:Op donderdag 9 april 2020 09:01 schreef polderturk het volgende:
[..]
Ze zijn in ieder geval een stuk magerder, en hebben daardoor minder vaak bloeddruk problemen en diabetes. Ook dragen ze allemaal een mondkapje.
quote:Indonesië staat in de top-5 van landen met meeste inwoners ter wereld. Daar staat het aantal coronabesmettingen op ruim 2900 en er zijn zeker 240 mensen overleden; de helft in de hoofdstad Jakarta. Relatief lage cijfers, maar op de begraafplaatsen in Jakarta is het veel drukker dan volgens de officiële cijfers het geval zou moeten zijn, vertelt correspondent Annemarie Kas.
"De doodgravers graven gat na gat", vertelt ze vanaf een begraafplaats. "Het is nog geen 10.00 uur in de ochtend en er zijn hier al vijf mensen begraven. Christenen, moslims en hindoes; per geloof is er een apart veldje ingeruimd. Er zijn in de stad twee begraafplaatsen aangewezen voor slachtoffers van covid-19. Elke dag begraven ze hier zo'n twintig mensen, datzelfde geldt voor de andere begraafplaats."
Hoewel er dus heel veel mensen wonen, test Indonesië nauwelijks. Per 100.000 inwoners worden er vier mensen getest. De overheid probeert het aantal met de aanschaf van nieuwe apparatuur omhoog te krijgen, maar dat gaat nog moeizaam.
De gouverneur van Jakarta probeert al wekenlang striktere maatregelen te nemen. Hij heeft deze week toestemming gekregen van de landelijke overheid om dit te doen en riep in de tussentijd al zo veel mogelijk op om thuis te werken en binnen te blijven, vertelt Kas. "Vanaf morgen mag hij het afdwingen: de moskeeën gaan dicht, voor zover ze dat al niet waren, in het openbaar vervoer wordt geschrapt en er komen checkpoints."
https://nos.nl/liveblog/2(...)uwe-doden-in-vs.html
https://www.reuters.com/a(...)uction-idUSKCN21Q39Cquote:Op donderdag 9 april 2020 08:48 schreef quirina het volgende:
Amerika koopt beademingsapparatuur Philips.
(Of drukken ze deze achterover ?)
quote:Op donderdag 9 april 2020 00:07 schreef Oekelele het volgende:
Ik gefrustreerd . Van mij mag er een lock down op.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.mooie theory ja
http://epicshirtsandgadgets.spreadshirt.nl/
Epic Beard Man is in My web Shop ;-]
Dat was de levering van 100 apparaten van vorige week door Philips aan Nederland.quote:Op donderdag 9 april 2020 08:49 schreef DustPuppy het volgende:
[..]
Ik had begrepen dat ze die niet konden gebruiken? Andere aansluitingen etc.?
Spring Break !quote:Op donderdag 9 april 2020 02:23 schreef polderturk het volgende:
Hos kan de VS ineens 431.000 besmettingen hebben? Heb ik een aantal dagen overgeslagen?twitter:spectatorindex twitterde op donderdag 09-04-2020 om 01:45:01Coronavirus in the United States
Cases: 431,000
Deaths: 14,687
Recoveries: 23,496 reageer retweet
Kapjes van eigen bodemquote:Nederlandse bedrijven zetten in op productie van mondkapjes
De productie van miljoenen mondkapjes op Nederlandse bodem krijgt vorm. De komende weken worden minstens vier productielijnen voor hoogwaardige mondneusmaskers uit de grond gestampt, twee bij filterproducent Afpro in Alkmaar en twee bij beddenfabrikant Auping in Deventer. Dat bevestigt topman van Auping Jan-Joost Bosman na berichtgeving in Trouw.
De beddenfabrikant verwacht over enkele weken honderdduizenden mondkapjes per week te produceren. Directeur Bosman zegt niet te willen verdienen op de kapjes. "We maken alle kosten inzichtelijk voor de overheid. Winst is niet aan de orde", zegt hij in het NOS Radio 1 Journaal. De directeur legt uit dat zijn bedrijf ook gedeeltelijk stil is gevallen door de crisis. "Met de productie van de kapjes, kunnen we onze medewerkers aan het werk zetten en komen we door deze tijd heen."
https://nos.nl/liveblog/2(...)uwe-doden-in-vs.html
Hopen dat de mondkapjes van Auping niet té luchtdoorlatend zijn.quote:
De Chinezen geven juist de VS de schuld van het brengen van het virus naar Wuhan. !quote:Op donderdag 9 april 2020 09:20 schreef PzKpfw het volgende:
Die smerige rotchinezen ook, ik wil er nooit meer wat mee te maken hebben. Lang leve de globalisatie
Ze slapen wel lekkerquote:Op donderdag 9 april 2020 09:21 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Hopen dat de mondkapjes van Auping niet té luchtdoorlatend zijn.
Zit natuurlijk ook gewoon in levensmiddelen. Kippensoep bv helpt ook tegen verkoudheid. Google voor de levensmiddelen op mineraal zink.quote:Op donderdag 9 april 2020 00:41 schreef borealist het volgende:
[..]
Zink helpt sowieso, hadden mogelijk veel levens gerekt kunnen worden als dat bij voorbaat door de regering gepromote was, maar in tegenstelling tot dure vaccins en tests kan daar geen geld aan verdient worden.
Er zijn ook een stel andere supplementen die de kans op longontsteking kleiner maken, zelfde verhaal als met zink, als ze er niet 100x de productie prijs voor kunnen vangen is het de moeite niet waard, en de TV speelt het spelletje mee.
Gelukkig wel huisartsen die niet te beroert zijn om zink voor te schrijven.
En ze zijn juist door hun voorraad mondkapjes en andere middelen heen terwijl de piek over een paar weken nog moet komen.quote:Op donderdag 9 april 2020 07:39 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Ik verwacht dat de VS hier nog heel veel problemen mee gaat krijgen. Gigantisch overgewicht icm hoog percentage dat niet of nauwelijks verzekerd is. In deze tijden een garantie voor problemen.
En dan roepen dat je na Pasen wel weer alles open kunt gooienquote:Op donderdag 9 april 2020 09:28 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
En ze zijn juist door hun voorraad mondkapjes en andere middelen heen terwijl de piek over een paar weken nog moet komen.
COR / VS heeft een probleem #3 No Easter.
quote:Op donderdag 9 april 2020 09:19 schreef Circle.Of.Filth het volgende:
[..]
Spring Break !
Lekker feesten en dan weet terug naar je woonplaats om het virus door te geven aldaar
Hoewel die chinezen wel de maatregelen troffen om nieuw jaar in lockdown te vieren lieten de Amerikanen lekker spring break doorgaan. Zulke grappen komen de Amerikanen nog duur te staan.quote:Op donderdag 9 april 2020 09:20 schreef PzKpfw het volgende:
Die smerige rotchinezen ook, ik wil er nooit meer wat mee te maken hebben. Lang leve de globalisatie
Zitten ze daar ondertussen niet al 2 weken in lockdown?quote:Op donderdag 9 april 2020 09:28 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
En ze zijn juist door hun voorraad mondkapjes en andere middelen heen terwijl de piek over een paar weken nog moet komen.
COR / VS heeft een probleem #3 No Easter.
Amerika blinkt sowieso nog niet uit in effectieve maatregelen inderdaad.quote:Op donderdag 9 april 2020 09:36 schreef Pharkus het volgende:
[..]
[..]
Hoewel die chinezen wel de maatregelen troffen om nieuw jaar in lockdown te vieren lieten de Amerikanen lekker spring break doorgaan. Zulke grappen komen de Amerikanen nog duur te staan.
In sommige plaatsen wel. Andere weer niet.quote:Op donderdag 9 april 2020 09:36 schreef Jojoke het volgende:
[..]
Zitten ze daar ondertussen niet al 2 weken in lockdown?
Daar heb ik niets mee te maken. Al deze ellende is te danken aan die Chinezen met hun achterlijke eetgewoontes.quote:Op donderdag 9 april 2020 09:36 schreef Pharkus het volgende:
[..]
[..]
Hoewel die chinezen wel de maatregelen troffen om nieuw jaar in lockdown te vieren lieten de Amerikanen lekker spring break doorgaan. Zulke grappen komen de Amerikanen nog duur te staan.
Net als al die lokale verkiezingen die nu allemaal gewoon doorgaan, lekker met zijn allen in een rijtje voor de stembus staanquote:Op donderdag 9 april 2020 09:36 schreef Pharkus het volgende:
[..]
[..]
Dat gaat daar dan echt een rommeltje wordenquote:Op donderdag 9 april 2020 09:38 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
In sommige plaatsen wel. Andere weer niet.
Maar veel Amerikanen blijven toch werken omdat ze hun inkomen niet kunnen missen. Hangt erg af van iemands beroep en of zij een tijdje zonder inkomen kunnen.
Vleermuizensoep en vieze levende dierenmarkten. En niet de eerste keer ook dat ze een virus laten opkomen.quote:Op donderdag 9 april 2020 09:36 schreef Pharkus het volgende:
[..]
[..]
Probleem daarnaast is ook dat veel mensen in de VS verzekerd zijn via hun werkgever. Als ze worden ontslagen, worden ze dus dubbel geraakt. Nóg meer motivatie om lekker door te blijven werken..quote:Op donderdag 9 april 2020 09:40 schreef Jojoke het volgende:
[..]
Dat gaat daar dan echt een rommeltje worden
Hoezo mogen verkiezingen niet doorgaan?quote:Op donderdag 9 april 2020 09:39 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Net als al die lokale verkiezingen die nu allemaal gewoon doorgaan, lekker met zijn allen in een rijtje voor de stembus staan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |