Obesitas, de beste vriend van Corona. Ik verwacht nog een flinke stijging.quote:Op donderdag 9 april 2020 07:08 schreef crystal_meth het volgende:
Minstens 759 doden jonger dan 50 in de VS
https://www.washingtonpos(...)-coronavirus-deaths/
Dit. In vrijwel geen enkel scenario valt de vraag compleet weg, zoals nu wel gebeurde.quote:Op donderdag 9 april 2020 00:22 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Tja. Die brouwerij heeft waarschijnlijk wel veel geld achter de hand. Dat is ook geen ZZP'er of MKB'er. En dus niet vergelijkbaar met de doorsnee ondernemer.
Ik ben het niet met je eens dat een ondernemer zover in de toekomst moet kunnen kijken. Zo werkt het over het algemeen gewoon niet.
En dan ga je ook nog eens op dit forum van Corona neuroten zitten ?quote:Op donderdag 9 april 2020 00:19 schreef Generationalpha het volgende:
Ik ben ongelofelijk Corona-moe.Die overgedramatiseerde journaals, het sentimentele geleuter, de zeurende BN-ers.
Ik verwacht dat de VS hier nog heel veel problemen mee gaat krijgen. Gigantisch overgewicht icm hoog percentage dat niet of nauwelijks verzekerd is. In deze tijden een garantie voor problemen.quote:Op donderdag 9 april 2020 07:08 schreef crystal_meth het volgende:
Minstens 759 doden jonger dan 50 in de VS
https://www.washingtonpos(...)-coronavirus-deaths/
Lijkt me toevallig. Hier waren gisteren de runderbouillonblokken en gember op. Echt why??quote:Op donderdag 9 april 2020 07:43 schreef Noek het volgende:
Ben niet Corona moe maar de supermarkt kan ik echt echt echt niet uitstaan. Iedereen loopt daar enorm bedroefd rond en iedereen loopt wat onnatuurlijk elkaar te ontwijken.
Zag gisteren een vrouw die een enorme risicogroep vormde in haar eentje de kar helemaal volladen met pakken cola en daarachter stond een rij met allemaal bedroefde mensen maar die vrouw bleef maar laden en iedereen ging steeds bozer kijken. Bloem en eieren, gewoon hartstikke uitverkocht ook. Echt why? Is iedereen opeens zelf brood aan het bakken bij kaarslicht voor de volgende ochtend?
Misschien dat het nog wel gaat wennen hoor maar het gedrag is echt heel onnatuurlijk.
Kippensoep, dat maak je als je niet fit bent en gember is goed voor de afweer. Ik denk dat in een haard zit.quote:Op donderdag 9 april 2020 07:47 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Lijkt me toevallig. Hier waren gisteren de runderbouillonblokken en gember op. Echt why??
Het zal hier ook wel komen. Werd al voorspeld door Ray Dalio.quote:Op woensdag 8 april 2020 23:43 schreef aTypisch het volgende:
[..]
de euro's en dollars zijn al jaren (bijna) gratis, alleen niet voor ons plebs
Hij had het over runderbouillonblokkenquote:Op donderdag 9 april 2020 07:51 schreef Noek het volgende:
[..]
Kippensoep, dat maak je als je niet fit bent en gember is goed voor de afweer. Ik denk dat in een haard zit.
Oh gelukkig!quote:Op donderdag 9 april 2020 08:04 schreef maily het volgende:
[..]
Hij had het over runderbouillonblokken
100% eens met deze post.quote:Op donderdag 9 april 2020 00:19 schreef Generationalpha het volgende:
Ik ben ongelofelijk Corona-moe.Die overgedramatiseerde journaals, het sentimentele geleuter, de zeurende BN-ers.
Maar het Coronalied moet je juist hoop geven!quote:Op donderdag 9 april 2020 08:14 schreef asco het volgende:
[..]
100% eens met deze post.
Was bijster interessant om dit virus te volgen maar ik ben echt grotendeels afgehaakt hier door.
Ik had begrepen dat ze die niet konden gebruiken? Andere aansluitingen etc.?quote:Op donderdag 9 april 2020 08:48 schreef quirina het volgende:
Amerika koopt beademingsapparatuur Philips.
(Of drukken ze deze achterover ?)
Soto ajamquote:Op donderdag 9 april 2020 08:50 schreef SnertMetChoco het volgende:
Ik wil toch wel een lans breken voor het eten van kippensoep als je niet ziek bent.
quote:Op donderdag 9 april 2020 08:49 schreef DustPuppy het volgende:
[..]
Ik had begrepen dat ze die niet konden gebruiken? Andere aansluitingen etc.?
Ze zijn in ieder geval een stuk magerder, en hebben daardoor minder vaak bloeddruk problemen en diabetes. Ook dragen ze allemaal een mondkapje.quote:Op donderdag 9 april 2020 05:38 schreef HarrieKeen het volgende:
[..]
Wow dat is wel heel weinig. Dan vraag ik mij af hoe onwaar de cijfers van China zijn. Niemand lijkt anders te twijfelen aan de cijfers van Japan.
Zie trouwens dat heel veel landen in Azië hele lage cijfers hebben. Kunnen die zuidoost Aziaten er gewoon beter tegen misschien?
Maar ze snacken wel graag vleermuis.quote:Op donderdag 9 april 2020 09:01 schreef polderturk het volgende:
[..]
Ze zijn in ieder geval een stuk magerder, en hebben daardoor minder vaak bloeddruk problemen en diabetes. Ook dragen ze allemaal een mondkapje.
Het kunnen ook perslucht aansluitingen en andere technische dingen zijn die metrisch uitgevoerd zijn maar voor de us markt toch andere maten moet hebben omdat ze daar als een van de laatsten in de wereld blijven vasthouden aan hun eigen achterhaalde standaarden.quote:Op donderdag 9 april 2020 09:01 schreef Zeroku het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Gewoon wereldstekkertje. Dan past het altijd.
Dat vooral. En de procedures sluiten ook niet aan.quote:Op donderdag 9 april 2020 09:08 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Het kunnen ook perslucht aansluitingen en andere technische dingen zijn die metrisch uitgevoerd zijn maar voor de us markt toch andere maten moet hebben omdat ze daar als een van de laatsten in de wereld blijven vasthouden aan hun eigen achterhaalde standaarden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |