SPOILER: Frequently Asked QuestionsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Slowchat in deze topicreeks is toegestaan, maar houd tijdens shows graag wel rekening met de DJ!
Praat op deze momenten het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaak.Hoe kan ik Radio 49 beluisteren?
Dit kan tijdelijk via http://radio49.myl2mr.com/
Klik hier voor onze Facebookpagina
Vind je Radio 49 leuk?
Je kunt ons steunen door middel van een éénmalige of maandelijkse donatie. Radio 49 is namelijk niet kostenloos.
Voor meer informatie kun je via DM of PM contact opnemen met Peaceman.
DISCLAIMER
Radio 49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's.Ain't it funny how it is
You never miss it 'til it's gone away!
als het niet doorgaat kan Spijkerbroek aan Mad vragen hoe het voelt als er weer een concert niet doorgaat.quote:Op woensdag 8 april 2020 19:52 schreef Melting het volgende:
Ik wil niet te negatief doen over corona, maar.....
Yup, it's Diaanquote:Op woensdag 8 april 2020 19:52 schreef Diaan73 het volgende:
Wij luisteren mee hoor, maar zijn ondertussen met Lennon Uno aan het spelen.
Ik had deze band als bruiloftsband toen ik trouwde met de vader van Twan.quote:
Fijne avond, aRd.quote:Op woensdag 8 april 2020 19:54 schreef anotherRandomdude het volgende:
Fijne avond nog toegewenst allemaal
Ik heb voor mid juni al een concert staan, maar dat heb ik mentaal al opgegeven, alhoewel het nog niet officieel gecanceld is.quote:Op woensdag 8 april 2020 19:53 schreef just me het volgende:
[..]
als het niet doorgaat kan Spijkerbroek aan Mad vragen hoe het voelt als er weer een concert niet doorgaat.
Maandag zouden we naar 10CC in het Concertgebouw gaan...quote:Op woensdag 8 april 2020 19:53 schreef just me het volgende:
[..]
als het niet doorgaat kan Spijkerbroek aan Mad vragen hoe het voelt als er weer een concert niet doorgaat.
Fijne avondquote:Op woensdag 8 april 2020 19:54 schreef anotherRandomdude het volgende:
Fijne avond nog toegewenst allemaal
Die zouden ook in Enschede komen waar we nog over twijfelden.... Het concert van Nick Cave van 29 april a.s. is verplaatst naar 11 april volgend jaar, op de verjaardag van peaceman.quote:Op woensdag 8 april 2020 19:54 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Maandag zouden we naar 10CC in het Concertgebouw gaan...
Misschien wil ie wel Happy Birthday zingen, in geheel eigen deprimerende stijlquote:Op woensdag 8 april 2020 19:55 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Die zouden ook in Enschede komen waar we nog over twijfelden.... Het concert van Nick Cave van 29 april a.s. is verplaatst naar 11 april volgend jaar, op de verjaardag van peaceman.
quote:Op woensdag 8 april 2020 19:54 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ik had deze band als bruiloftsband toen ik trouwde met de vader van Twan.
Als ze maar wakker worden.quote:Op woensdag 8 april 2020 20:01 schreef spijkerbroek het volgende:
Jacques Dutronc - Il est 5 heures, Paris blijft binnen
Ik kan er een mailtje aan wagenquote:Op woensdag 8 april 2020 19:57 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Misschien wil ie wel Happy Birthday zingen, in geheel eigen deprimerende stijl
Dan weet ik het nietquote:
Vanwege de posters boven je bed.quote:
quote:Op woensdag 8 april 2020 20:07 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Vanwege de posters boven je bed.
quote:Op woensdag 8 april 2020 20:10 schreef spijkerbroek het volgende:
Rascals - Groovin on a Sunday afternoon
Toen waren ze nog jong. Nu zijn ze oud, daarom heb ik het weggelatenquote:
quote:
Ik zat niet op te lettenquote:Op woensdag 8 april 2020 20:23 schreef MadMaster het volgende:
En wie hoorden we op het eind van de vorige plaat?
Manke Nelis?quote:Op woensdag 8 april 2020 20:23 schreef MadMaster het volgende:
En wie hoorden we op het eind van de vorige plaat?
quote:Op woensdag 8 april 2020 20:30 schreef MadMaster het volgende:
Ow, ik dacht An Officer & A Gentleman...
maar dan toch nog, wat heeft die mayonaise ermee te makenquote:Op woensdag 8 april 2020 20:30 schreef MadMaster het volgende:
Ow, ik dacht An Officer & A Gentleman...
Zo noemt de drill instructor de hoofdrolspeler in die film...quote:Op woensdag 8 april 2020 20:30 schreef just me het volgende:
[..]
maar dan toch nog, wat heeft die mayonaise ermee te maken
Ik heb die film dus niet gezien, dat blijkt wel weerquote:Op woensdag 8 april 2020 20:31 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Zo noemt de drill instructor de hoofdrolspeler in die film...
De naam van die persoon is Zack Mayo, vandaar...quote:Op woensdag 8 april 2020 20:32 schreef just me het volgende:
[..]
Ik heb die film dus niet gezien, dat blijkt wel weer
Herkende de stem wel maar kon het niet plaatsen.quote:Op woensdag 8 april 2020 20:35 schreef Melting het volgende:
[..]
Ik dacht dat brother deze wel zou herkennen.
[ afbeelding ]
Op radio5 hadden ze deze week Danny Froger aan de lijn, die klinkt enorm als zijn vaderquote:Op woensdag 8 april 2020 20:25 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Bijna...
Jan Froger a.k.a. Bolle Jan, de vader van...
wat voor spelletje is het dat jullie gespeeld hebben ?quote:
30 december oliebollenmeet bij Diaan.quote:
Uno Flip, erg leukquote:Op woensdag 8 april 2020 20:39 schreef just me het volgende:
[..]
wat voor spelletje is het dat jullie gespeeld hebben ?
Ik heb het even gegoogeld, ziet er leuk uitquote:
Het is ook erg leuk... was even lastig om aan te komen (overal uitverkocht) maar uiteindelijk toch gelukt. Wat ook een leuk spel is, is Klabats.quote:Op woensdag 8 april 2020 20:41 schreef just me het volgende:
[..]
Ik heb het even gegoogeld, ziet er leuk uit
quote:Op woensdag 8 april 2020 20:43 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Het is ook erg leuk... was even lastig om aan te komen (overal uitverkocht) maar uiteindelijk toch gelukt. Wat ook een leuk spel is, is Klabats.
Het is wel fijn om wat variatie te hebben, anders gaat het me snel vervelen. 30 Seconds doen we met Twan en zijn vriendin. Dat is echt hilarisch.quote:Op woensdag 8 april 2020 20:44 schreef just me het volgende:
[..]altijd leuk om met elkaar dit soort spelletjes te doen!
Wij hebben daar nog de juniorversie van... maar die vind ik niet meer leuk.quote:
quote:Op woensdag 8 april 2020 20:47 schreef MadMaster het volgende:
Greg Khin Bnand - Jeopardy (ook een spel)...
quote:Op woensdag 8 april 2020 20:49 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Volgende keer als je hier bent kun je met Symph skip bo spelen
Kip kerrie kan ik wel weer eens makenquote:
Graag gedaan...quote:Op woensdag 8 april 2020 20:51 schreef just me het volgende:
[..]
Kip kerrie kan ik wel weer eens maken
quote:Op woensdag 8 april 2020 20:51 schreef Doedezemaar het volgende:
De laatste keer dat ik een spelletje deed was een paar jaar geleden met kerst, yahtzee met mama Symph en de puber erbij. Puber ging aan de wijn en we hebben haar helemaal gek gemaakt met dobbelstenen wegtoveren enzo, hilarisch
Kipkerrie-meet bij just me.quote:Op woensdag 8 april 2020 20:51 schreef just me het volgende:
[..]
Kip kerrie kan ik wel weer eens maken
Nou willen we ook een foto zien.quote:Op woensdag 8 april 2020 20:51 schreef Diaan73 het volgende:
Mooie jaren 80 kapselsIk had in die tijd een kuif...
![]()
Ik zal eens op zoek gaan in mijn fotoboeken. Die heb ik zeker niet digitaal.quote:
quote:Op woensdag 8 april 2020 20:54 schreef Doedezemaar het volgende:
Een meisje op dansles had een enorme kuif, heel bijzonder was dat. We hadden de verdenking dat dat ding met klittenband vastzat en ‘s avonds op haar nachtkastje werd gelegd
quote:Op woensdag 8 april 2020 20:54 schreef Doedezemaar het volgende:
Een meisje op dansles had een enorme kuif, heel bijzonder was dat. We hadden de verdenking dat dat ding met klittenband vastzat en ‘s avonds op haar nachtkastje werd gelegd
We hebben van de week nog naar haar moeder geluisterdquote:Op woensdag 8 april 2020 20:55 schreef MadMaster het volgende:
[ afbeelding ]
Dit vind ik ook wel imposant, in alle opzichten...
Echt een kunstwerk... prachtige kleur.quote:Op woensdag 8 april 2020 20:55 schreef MadMaster het volgende:
[ afbeelding ]
Dit vind ik ook wel imposant, in alle opzichten...
Bij Paul Elstak als vocaliste?quote:Op woensdag 8 april 2020 20:57 schreef Symphonic het volgende:
[..]
We hebben van de week nog naar haar moeder geluisterd
Toch welquote:Op woensdag 8 april 2020 21:01 schreef MadMaster het volgende:
[..]
T Spoon?
Dat is niet haar moeder...
Deze dame is dat, die deed geen T Spoon:
[ afbeelding ]
Zie net dat ze wel iets met T Spoon heeft gedaan.quote:Op woensdag 8 april 2020 21:01 schreef MadMaster het volgende:
[..]
T Spoon?
Dat is niet haar moeder...
Deze dame is dat, die deed geen T Spoon:
[ afbeelding ]
Yup, ik wist het ook niet, maar ook hier staat het https://www.jbproductions(...)-reloaded/biografie/ en het was idd No time to waste dat gedraaid werd. Ik hoorde een soulstem en kon de link met T-Spoon niet leggen, dus ik ging zoeken wie die zangeres dan was geweestquote:Op woensdag 8 april 2020 21:04 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Zie net dat ze wel iets met T Spoon heeft gedaan.
Moet dan heel kort geweest zijn...
Hoor wie het zegt.quote:
Ik dacht ik sta vroeg op, pluk de dagquote:
Nee hoor... ik zit al volop op kantoor, hard aan het werk.quote:Op donderdag 9 april 2020 07:16 schreef just me het volgende:
[..]
Ik dacht ik sta vroeg op, pluk de dag
nee hoor, ik werd gewoon iets te vroeg wakker
jij hebt vrij vandaag ?
dat is goed voor mijn pensioen, dank jequote:Op donderdag 9 april 2020 07:17 schreef Melting het volgende:
[..]
Nee hoor... ik zit al volop op kantoor, hard aan het werk.
quote:Op donderdag 9 april 2020 07:22 schreef peaceman het volgende:
Ik had gisteravond nog er Skype gesprek over iets wat we vandaag moeten presenteren aan het MT en blijkbaar heb ik daar over gedroomd, nog een wijziging, en werd ik er om 6 uur wakker van....
quote:
quote:Op donderdag 9 april 2020 07:17 schreef just me het volgende:
[..]
dat is goed voor mijn pensioen, dank je
Dat is minder.quote:Op donderdag 9 april 2020 07:22 schreef peaceman het volgende:
Ik had gisteravond nog er Skype gesprek over iets wat we vandaag moeten presenteren aan het MT en blijkbaar heb ik daar over gedroomd, nog een wijziging, en werd ik er om 6 uur wakker van....
Goedemorgen.quote:
Heb er vertrouwen inquote:Op donderdag 9 april 2020 07:39 schreef peaceman het volgende:
Ach ja.. denk wel dat een belangrijk punt is
laten we met vandaag beginnenquote:Op donderdag 9 april 2020 10:16 schreef spijkerbroek het volgende:
Goedemorgen
Wat ga ik eten de komende dagen? Ik wil met Pasen in ieder geval iets lekkers maken.
Als ik nu niet begin met nadenken over iets dat ik normaal niet eet voor Pasen, dan komt er niks van en eet ik aardappelpuree met een gehaktbal.quote:
Filipijnse kip. Lekker meteen grote hoeveelheid maken en in porties invriezen https://www.splendidtable(...)-style-chicken-adoboquote:Op donderdag 9 april 2020 10:16 schreef spijkerbroek het volgende:
Goedemorgen
Wat ga ik eten de komende dagen? Ik wil met Pasen in ieder geval iets lekkers maken.
Ik ben nog aan het denken over vanavond, morgen cafetaria (as usual)... Pasen echt geen idee. Zaterdag is peaceman jarig en mag hij kiezen.quote:Op donderdag 9 april 2020 10:16 schreef spijkerbroek het volgende:
Goedemorgen
En wat gaat hij kiezen?quote:Op donderdag 9 april 2020 10:28 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ik ben nog aan het denken over vanavond, morgen cafetaria (as usual)... Pasen echt geen idee. Zaterdag is peaceman jarig en mag hij kiezen.
We gaan zo boodschappen doen en ik vind dat raar en zit zo niet in mijn systeem.
En heeft iedereen goed naar elkaar geluisterd ?quote:Op donderdag 9 april 2020 10:33 schreef peaceman het volgende:
Overleg met MT ging oké. Wel aardig om eens mee te maken hoe het daar er aan toe gaat.
Haha jawel, alleen zitten de MT leden niet helemaal op 1 lijn.quote:Op donderdag 9 april 2020 10:35 schreef just me het volgende:
[..]
En heeft iedereen goed naar elkaar geluisterd ?
Achteraf ongerust om niets dus. Gelukkig maar.quote:Op donderdag 9 april 2020 10:33 schreef peaceman het volgende:
Overleg met MT ging oké. Wel aardig om eens mee te maken hoe het daar er aan toe gaat.
Ik was er niet ongerust over hoor.quote:Op donderdag 9 april 2020 10:42 schreef Melting het volgende:
[..]
Achteraf ongerust om niets dus. Gelukkig maar.
Een lijk in de kastquote:Op donderdag 9 april 2020 10:59 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik had al het vermoeden dat er weer een muis in het keukenkastje zat en Symph had weer vallen gezet, maar kennelijk controleert hij niet elke ochtend het kastje. Ik deed net dat kastje open om de boiler aan te zetten en ik schrok me helemaal de tandjes.
Ze is inmiddels uit de kast gekomenquote:
#Supportyourlocals en bestel iets bij een lokale restauranthouder die nu af laat halen/bezorgd...quote:Op donderdag 9 april 2020 10:23 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Als ik nu niet begin met nadenken over iets dat ik normaal niet eet voor Pasen, dan komt er niks van en eet ik aardappelpuree met een gehaktbal.
quote:Helaas kunnen we niet gezellig met z’n allen aan tafel met Pasen, maar dat is geen reden om het met z’n tweeën of familie niet gezellig en lekker te maken.
Vandaar deze samenwerking van Boulangerie Oscar en l`Amuse!
De Paasbrunch bestaat uit:
Shashuka met Chorizo en Cheddar
Kleintje Koning- koemelk kaasje uit Zevenaar
Charcuterie
Oeufs à la mayonaise
Bietensalade met Burrata
Boterlammetje
Croissant
Mini paasstol
Heerlijk desem brood om te beleggen of te dippen
Mini Ciabatta olijf
KOSTEN : 17,50 PER PERSOON
TE BESTELLEN VANAF 2 PERSONEN
UIT TE BREIDEN MET;
Paasstol groot 8,50
200 gram truffelbrie 7,95
Fles Crémant de Loire 10,-
Fles Biologische Champagne 30,-
De bestelling kun je ophalen op:
Zaterdag tot 14 uur of zondag tot 12 uur bij Boulangerie Oscar te IJmuiden.
Zaterdag tot 17 uur bij L’Amuse, eerste paasdag is l’Amuse gesloten.
Tevens kun je het laten bezorgen op zondag indien je zo gelukkig bent te wonen in de regio Velsen.
Bij reservering graag aangeven wat je gaat doen, tevens kun je een voorkeurstijd van bezorging aangeven, wij proberen daar dan zoveel mogelijk rekening mee te houden.
Reserveren is mogelijk tot vrijdag 10 april 16 uur via bestelling@lamuse.nl.
VROLIJK PASEN!
Oh zoiets is ook wel een goed ideequote:Op donderdag 9 april 2020 12:24 schreef MadMaster het volgende:
[..]
#Supportyourlocals en bestel iets bij een lokale restauranthouder die nu af laat halen/bezorgd...
Voor as. zondag hebben we op die manier een paasbrunch besteld, een gezamenlijke actie van de kaasboer en bakker in IJmuiden, voor jou niet al te ver weg.
En die kan je ook 's avonds verorberen uiteraard...
[..]
quote:Op donderdag 9 april 2020 12:02 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ze is inmiddels uit de kast gekomen
En heengezonden naar de kliko met een klemmend advies om niet meer terug te komen
Voor 2 personen dus dan heb je voorlopig genoeg lekker eten in huisquote:Op donderdag 9 april 2020 12:42 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Oh zoiets is ook wel een goed idee
Ik ga eens even onderzoek doen. Dank!
In je uppie een paasbrunch doen is misschien ook niet helemaal gezellig...quote:Op donderdag 9 april 2020 13:02 schreef just me het volgende:
[..]
Voor 2 personen dus dan heb je voorlopig genoeg lekker eten in huis
Ik begrijp het wel maar soms is het stom dat het alleen per 2 personen te bestellen is.
Ik ga bij een italiaanse traiteur wat bestellen https://iltartufo.nl/, die hebben ook heerlijke dingen
Als het (nog) vacuüm verpakt is, dan kan je het rustig een paar dagen langer bewaren...quote:Op donderdag 9 april 2020 13:05 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik ga later vandaag proberen wat lekkere dingetjes bij de supermarkt te scoren. De gerookte zalm van het lijstje was Symph gelukt, maar die is maar tot zaterdag houdbaar. Misschien dan maar zaterdag een paaslunch doen.
Skypen met de fam en dan gaat 't wel lukkenquote:Op donderdag 9 april 2020 13:06 schreef MadMaster het volgende:
[..]
In je uppie een paasbrunch doen is misschien ook niet helemaal gezellig...
Maar gelukkig zijn er genoeg alternatieven om de paasdagen door te komen...
Ik vind het al stom dat vlees in de supermarkt bijna voor alles minimaal per 2 verpakt is.quote:Op donderdag 9 april 2020 13:02 schreef just me het volgende:
[..]dapper
[..]
Voor 2 personen dus dan heb je voorlopig genoeg lekker eten in huis
Ik begrijp het wel maar soms is het stom dat het alleen per 2 personen te bestellen is.
Ik ga bij een italiaanse traiteur wat bestellen https://iltartufo.nl/, die hebben ook heerlijke dingen
En dan verkleed als paashuisquote:
Nee, bepaald nietquote:
Nou dat is een heel groot ei met heel veel chocolade eitjes erinquote:
Ze lijkt me wel tof. Beetje grof, maar wel netjes.quote:
I'm learning. Maar die vertraging is zo stom.quote:Op donderdag 9 april 2020 16:22 schreef Doedezemaar het volgende:
Paar trucjes voor die kookplaat: pit wat eerder dan je zou denken wat lager zetten, dan pan even een minuut (of twee) naast de pit zetten en dan weer terug. Of je zet een tweede pit op halve kracht aan en schuift de pan daarheen.
Hier ontsmetten ze de karretjes voor je de echte winkel ingaat en dan rechts inleveren en links uitpakken, doen ze imho wel slim al duurde het wat langer.quote:Op donderdag 9 april 2020 17:00 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik heb de Aldi overleefd, het was gelukkig enorm rustig. Maar wat is het idee achter dat desinfectiespul binnen in de winkel voor het handvat van je karretje? Dan heb je het karretje toch al lang vastgepakt als je daar aankomt?
Jammer dat ze de broden die ze normaal in de winkel afbakken nu in een gesealde verpakking aanbieden zodat ze ze zelf thuis kunt afbakken. Ja, leuk, maar thuis heb ik geen snijmachine en sinds dat afbakgebeuren heeft de winkel veel minder voorverpakt gesneden brood, er was alleen nog een halfje rozijnenbrood te koop.
Hier krijg je ook bij alle supermarkten (Appie, Lidl, Vomar, Dirk, Deka Markt) door personeel vooraf schoongemaakte winkelwagentjes mee. Geen karretje is niet de winkel in.quote:Op donderdag 9 april 2020 17:13 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Hier ontsmetten ze de karretjes voor je de echte winkel ingaat en dan rechts inleveren en links uitpakken, doen ze imho wel slim al duurde het wat langer.
Het is 18.00 geweest.quote:Op donderdag 9 april 2020 17:19 schreef Rafeiro het volgende:
Maar verder geen luisteraars mijndunkt dus ik wacht ff tot 18:00.
Ja, was even rellen met de hont van de buren, damn daar zit een kracht in.quote:
Muziek is goed tot nu toe.quote:Op donderdag 9 april 2020 18:11 schreef Rafeiro het volgende:
Hele lieve pitbull, maar massa en kracht die beesten.
Sorry, wat zei je? Ik was nog niet wakker.quote:
Dat snap ik niet.quote:Op donderdag 9 april 2020 18:28 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Spijkerbroek zijn collectie loopt te ver uit
Ah...quote:
Ik denk dat ze ze spaart voor de kabouters, helemaal nu er een vierde komt.quote:Op donderdag 9 april 2020 18:31 schreef Melting het volgende:
[..]
Ah...
Het is de laatste anders rustig qua nieuwe hoofden.
Wat moeten kabouters nou met paardenhoofden?quote:Op donderdag 9 april 2020 18:33 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Ik denk dat ze ze spaart voor de kabouters, helemaal nu er een vierde komt.
Voor de afwisselingquote:Op donderdag 9 april 2020 18:33 schreef Melting het volgende:
[..]
Wat moeten kabouters nou met paardenhoofden?
Nee, ik denk dat je daar de knuffels voor spaart.
Precies, langzaam opbouwen. Eerst knuffels van paardenhoofden, dan ponyhoofden en daarna pas paardenhoofden.quote:Op donderdag 9 april 2020 18:33 schreef Melting het volgende:
[..]
Wat moeten kabouters nou met paardenhoofden?
Nee, ik denk dat je daar de knuffels voor spaart.
quote:Op donderdag 9 april 2020 18:35 schreef brother52 het volgende:
[..]
Precies, langzaam opbouwen. Eerst knuffels van paardenhoofden, dan ponyhoofden en daarna pas paardenhoofden.
quote:Op donderdag 9 april 2020 18:40 schreef Rafeiro het volgende:
Het zou maar zo kunnen dat ik rond 19:00 alweer stop, ik sliep gisteren toen al, en begin nu alweer behoorlijk in te kakken, en sta er ondertussen een beetje in van elk uur slaap is er 1. Ben er 's nachts wel een paar uur uit geweest, maar toch.
Ik kan het zo van je overnemen. Was net al wat bij elkaar aan het zoeken.quote:Op donderdag 9 april 2020 18:40 schreef Rafeiro het volgende:
Het zou maar zo kunnen dat ik rond 19:00 alweer stop, ik sliep gisteren toen al, en begin nu alweer behoorlijk in te kakken, en sta er ondertussen een beetje in van elk uur slaap is er 1. Ben er 's nachts wel een paar uur uit geweest, maar toch.
Mja dat is jaar ook niks dus.quote:Op donderdag 9 april 2020 18:41 schreef Melting het volgende:
[..]![]()
Je lekker uitslapen met Pasen dan.
Probeer er iets voor jezelf van te maken.quote:Op donderdag 9 april 2020 18:43 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Mja dat is jaar ook niks dus.
Bah, was de laatste jaren zo leuk.
Ik zal wel weer een serie kijken ofzo. Normaal gingen we met 3 gezinnen en ikke naar een zandverstuiving en daar eieren zoeken en verstoppen. Dat lukt mij hier thuis nietquote:Op donderdag 9 april 2020 18:44 schreef Melting het volgende:
[..]
Probeer er iets voor jezelf van te maken.
Ik zal hier in de buurt wel eieren verstoppen. Kom ze maar zoeken.quote:Op donderdag 9 april 2020 18:47 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Ik zal wel weer een serie kijken ofzo. Normaal gingen we met 3 gezinnen en ikke naar een zandverstuiving en daar eieren zoeken en verstoppen. Dat lukt mij hier thuis niet
Ik zou dat ook andersom doenquote:Op donderdag 9 april 2020 18:47 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Ik zal wel weer een serie kijken ofzo. Normaal gingen we met 3 gezinnen en ikke naar een zandverstuiving en daar eieren zoeken en verstoppen. Dat lukt mij hier thuis niet
Nooit gehoord volgens mij.quote:Op donderdag 9 april 2020 18:57 schreef Rafeiro het volgende:
Tinker, tailor, soldier, sailor was het nummer.
Je houdt het nog redelijk lang vol.quote:Op donderdag 9 april 2020 19:19 schreef Rafeiro het volgende:
Brother eet nu ineens heel rap gok ik zo
Gaat een beetje lastig, ben aan het bellen en eten tegelijkquote:Op donderdag 9 april 2020 19:19 schreef Rafeiro het volgende:
Brother eet nu ineens heel rap gok ik zo
quote:Op donderdag 9 april 2020 19:20 schreef Rafeiro het volgende:
Maar er staan nog minimaal 2 nummers klaar.
Brother gaat zo draaien.quote:Op donderdag 9 april 2020 19:23 schreef MadMaster het volgende:
Ik ga zo even wat whisky’s bezorgen en daarna wil ik eventueel wel wat muziek verzorgen...
Dan moet je Nederlandse muziek draaien. Dit valt niet onder de noemen muziek.quote:
Het kan erger hoorquote:Op donderdag 9 april 2020 19:28 schreef Melting het volgende:
[..]
Dan moet je Nederlandse muziek draaien. Dit valt niet onder de noemen muziek.![]()
En ja hoor.... Bløf.
Eten is al op, ben nog aan het bellenquote:Op donderdag 9 april 2020 19:32 schreef Melting het volgende:
[..]
Dit is van hetzelfde lage niveau.![]()
@:Brother52: schiet eens op!
Ophangen dan!quote:Op donderdag 9 april 2020 19:33 schreef brother52 het volgende:
[..]
Eten is al op, ben nog aan het bellen
Nee, is dagelijkse telefoontje met mijn ouders.quote:
Eigen schuld.... komt door de herrie die je draait.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |