SPOILER: Frequently Asked QuestionsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Slowchat in deze topicreeks is toegestaan, maar houd tijdens shows graag wel rekening met de DJ!
Praat op deze momenten het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaak.Hoe kan ik Radio 49 beluisteren?
Dit kan tijdelijk via http://radio49.myl2mr.com/
Klik hier voor onze Facebookpagina
Vind je Radio 49 leuk?
Je kunt ons steunen door middel van een éénmalige of maandelijkse donatie. Radio 49 is namelijk niet kostenloos.
Voor meer informatie kun je via DM of PM contact opnemen met Peaceman.
DISCLAIMER
Radio 49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's.Ain't it funny how it is
You never miss it 'til it's gone away!
als het niet doorgaat kan Spijkerbroek aan Mad vragen hoe het voelt als er weer een concert niet doorgaat.quote:Op woensdag 8 april 2020 19:52 schreef Melting het volgende:
Ik wil niet te negatief doen over corona, maar.....
Yup, it's Diaanquote:Op woensdag 8 april 2020 19:52 schreef Diaan73 het volgende:
Wij luisteren mee hoor, maar zijn ondertussen met Lennon Uno aan het spelen.
Ik had deze band als bruiloftsband toen ik trouwde met de vader van Twan.quote:
Fijne avond, aRd.quote:Op woensdag 8 april 2020 19:54 schreef anotherRandomdude het volgende:
Fijne avond nog toegewenst allemaal
Ik heb voor mid juni al een concert staan, maar dat heb ik mentaal al opgegeven, alhoewel het nog niet officieel gecanceld is.quote:Op woensdag 8 april 2020 19:53 schreef just me het volgende:
[..]
als het niet doorgaat kan Spijkerbroek aan Mad vragen hoe het voelt als er weer een concert niet doorgaat.
Maandag zouden we naar 10CC in het Concertgebouw gaan...quote:Op woensdag 8 april 2020 19:53 schreef just me het volgende:
[..]
als het niet doorgaat kan Spijkerbroek aan Mad vragen hoe het voelt als er weer een concert niet doorgaat.
Fijne avondquote:Op woensdag 8 april 2020 19:54 schreef anotherRandomdude het volgende:
Fijne avond nog toegewenst allemaal
Die zouden ook in Enschede komen waar we nog over twijfelden.... Het concert van Nick Cave van 29 april a.s. is verplaatst naar 11 april volgend jaar, op de verjaardag van peaceman.quote:Op woensdag 8 april 2020 19:54 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Maandag zouden we naar 10CC in het Concertgebouw gaan...
Misschien wil ie wel Happy Birthday zingen, in geheel eigen deprimerende stijlquote:Op woensdag 8 april 2020 19:55 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Die zouden ook in Enschede komen waar we nog over twijfelden.... Het concert van Nick Cave van 29 april a.s. is verplaatst naar 11 april volgend jaar, op de verjaardag van peaceman.
quote:Op woensdag 8 april 2020 19:54 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ik had deze band als bruiloftsband toen ik trouwde met de vader van Twan.
Als ze maar wakker worden.quote:Op woensdag 8 april 2020 20:01 schreef spijkerbroek het volgende:
Jacques Dutronc - Il est 5 heures, Paris blijft binnen
Ik kan er een mailtje aan wagenquote:Op woensdag 8 april 2020 19:57 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Misschien wil ie wel Happy Birthday zingen, in geheel eigen deprimerende stijl
Dan weet ik het nietquote:
Vanwege de posters boven je bed.quote:
quote:Op woensdag 8 april 2020 20:07 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Vanwege de posters boven je bed.
quote:Op woensdag 8 april 2020 20:10 schreef spijkerbroek het volgende:
Rascals - Groovin on a Sunday afternoon
Toen waren ze nog jong. Nu zijn ze oud, daarom heb ik het weggelatenquote:
quote:
Forum Opties | |