Dealquote:Op woensdag 8 april 2020 13:05 schreef Caland het volgende:
Hoe spreken we het trouwens af @:ggmm en @:yvonne
2 dagen geen note = COR unban?
Huh, maar we zitten in 2020quote:Op woensdag 8 april 2020 13:07 schreef GGMM het volgende:
[..]
Deal
Dat zou voor het eerst in 2014 zijn dat je 2 dagen lang geen notes krijgt.
Zou voor een week gaan hoor.quote:Op woensdag 8 april 2020 13:07 schreef GGMM het volgende:
[..]
Deal
HAHAHAHAHAHAquote:Op woensdag 8 april 2020 13:07 schreef GGMM het volgende:
[..]
Deal
Die zijn doorgaans buiten en/of met meerdere mensen. Dat lezen word je ook wel flauw van en gamen heb ik met dit weer geen zin in.quote:
quote:Op woensdag 8 april 2020 13:19 schreef Coco. het volgende:
[..]
Idd en @:Drizzt_DoUrden ik maak me zorgen
Zijn laatste post, week geleden.quote:
Misschien is hij boos dat niemand hallo terug zeiquote:Op woensdag 8 april 2020 13:19 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
[..]
Zijn laatste post, week geleden.
@:klummie graag uitleg
En dan bij ons schaamteloos geld komen eisen.quote:Op woensdag 8 april 2020 13:18 schreef Wereldgozer het volgende:
https://nos.nl/artikel/23(...)urie-en-toscane.html
Dit is een parodie op een land.
Maar geen zorgen, hij post nog wel in ONZ.quote:
Oh, nu voel ik me wel een beetje schuldig.quote:Op woensdag 8 april 2020 13:20 schreef GGMM het volgende:
[..]
Misschien is hij boos dat niemand hallo terug zei
ONZ users neem ik niet serieus.quote:Op woensdag 8 april 2020 13:22 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Laatste post van skysheriff in VBL:
[..]
Maar geen zorgen, hij post nog wel in ONZ.
https://forum.fok.nl/user/history/450295/1
Uitstekende VBL mod.
https://www.at5.nl/artike(...)over-de-coronacrisisquote:Is een baard een potentiële besmettingsbron?
- HENK
Hipster Amsterdam loopt er al jaren mee rond: een baard. Een mooi – alhoewel dit nog al eens betwist wordt - modeverschijnsel, maar we zien allemaal de vriend voor ons met etensresten in zijn baard. Dat is op zijn zachts gezegd niet heel fris en ook een beetje onhygiënisch. Maar is een baard in combinatie met corona misschien wel een plek waar het virus goed kan overleven? Een terechte vraag Henk.
Zo is bekend dat het zorgpersoneel dat met coronapatiënten werkt volledig geschoren moet zijn in het gezicht: een baard is dus niet toegestaan. Een woordvoerder van het Amsterdam UMC zegt dat deze regel is afgesproken omdat door een baard mondkapjes niet goed aansluiten op het gezicht. Medewerkers zouden daardoor het risico lopen om besmet te raken: dat moet natuurlijk ten alle tijden voorkomen worden. Het is zeker niet voor het eerst dat beroepsgroepen vanwege hun werk de baard moeten verwijderen: zo moeten in veel landen brandweerlieden ook geschoren door het leven.
Sinds de uitbraak van het virus is er ook een hype ontstaan: mannen die hun baard laten staan tijdens de quarantaine. Acteur Jim Carrey doet er ook aan mee. Maar is dit wel een slim idee of moet de gemiddelde Amsterdam met een baard deze afscheren vanwege het coronavirus?
Het afscheren lijkt overbodig. Infectioloog Chantal Bleeker zei daarover al bij Omroep Gelderland: ‘Ik zou niet willen zeggen dat alle baarden eraf moeten. In die baard kunnen dingen blijven hangen, maar een baard zelf produceert geen druppeltjes die de lucht in geslingerd kunnen worden. Dus de kans dat deze mensen iemand anders besmetten - anders dan degenen met wie ze echt intiem zijn, zal ik maar zeggen - is er eigenlijk niet.’
En nu we dagelijks veelvuldig onze handen wassen – zeep is een effectieve manier om het virus te doden – is het ook altijd goed om de baard iets vaker dan normaal met zeep te reinigen.
Niet gelezen.quote:Op woensdag 8 april 2020 13:23 schreef 3rr0r het volgende:
@:Coco.
[..]
https://www.at5.nl/artike(...)over-de-coronacrisis
Ik wist niet eens dat het een hype was. Nu doe ik onbedoeld mee met een hypequote:Op woensdag 8 april 2020 13:23 schreef 3rr0r het volgende:
@:Coco.
[..]
https://www.at5.nl/artike(...)over-de-coronacrisis
Aldus iedere volger van een hype.quote:Op woensdag 8 april 2020 13:25 schreef Coco. het volgende:
[..]
Ik wist niet eens dat het een hype was. Nu doe ik onbedoeld mee met een hype
Bijna 2 uur. Zit je al klaar?quote:Op woensdag 8 april 2020 13:26 schreef Zipportal het volgende:
[..]
https://forum.fok.nl/user/history/366554
Niet verrassend, dat is een user die niet zijn balzak scheert.quote:Op woensdag 8 april 2020 13:26 schreef Zipportal het volgende:
[..]
https://forum.fok.nl/user/history/366554
quote:Ik ben personal trainer, mogen mijn lessen doorgaan?
- Tom Brendel
Personal trainer Tom Brendel uit IJburg vraagt zich af of hij nog wel door mag gaan met zijn werk. ‘Mag ik binnen nog één op één trainingen geven wanneer alle maatregelen gewaarborgd kunnen worden?’, stuurt hij ons.
Op 15 maart kondigde de overheid namelijk aan dat alle sport- en fitnessclubs in Nederland moesten sluiten. Die sluiting is inmiddels vorige week verlengd tot eind april. Dat betekent onder andere dat alle sportscholen in de stad gesloten zijn. Maar hoe zit het met een kleine privégym waar individuele trainingen worden gegeven?
De Rijksoverheid stelt dat een één op één les wel mag, mits de trainer en zijn klant zich aan de voorschriften houden. Dat betekent dus dat er altijd een minimale afstand van 1,5 meter moet zijn. Het is dus onder deze voorwaarden mogelijk.
Nu sportscholen gesloten zijn en groepslessen dus voorlopig niet worden gegeven, zijn er veel alternatieve mogelijkheden als paddenstoelen uit de grond geschoten om toch fit te blijven. Veel sportclubs bieden online sportlesjes aan die je gewoon vanuit huis kan volgen.
Mocht je nou personal training gaan geven de komende periode, volg dat ook de richtlijnen rondom hygiëne goed. Volgens de Rijksoverheid overleeft het virus namelijk beter op harde en gladde materialen zoals plastic, metaal en glas en minder goed op poreuze oppervlakken zoals papier en karton. Alhoewel de kans klein is dat je op deze manier besmet raakt, is het niet helemaal uit te sluiten. Maak dus bijvoorbeeld de sportattributen elke keer weer goed schoon en vergeet niet veelvuldig je handen te wassen.
Welk boek?quote:Op woensdag 8 april 2020 13:28 schreef maxi-mus het volgende:
Mijn pakketje is al binnen, er zat alleen een boek in dus deel 2 komt morgen!
@:caland @:ggmm
Dat is snel zegquote:Op woensdag 8 april 2020 13:28 schreef maxi-mus het volgende:
Mijn pakketje is al binnen, er zat alleen een boek in dus deel 2 komt morgen!
@:caland @:ggmm
Met wat jam ertussen prima te doen in deze barre tijdenquote:Op woensdag 8 april 2020 13:28 schreef Caland het volgende:
Houdbare croissantjes
Dat klinkt niet heel lekker
pruimenjam tegen de constipatie van al het binnenzitten?quote:Op woensdag 8 april 2020 13:29 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Met wat jam ertussen prima te doen in deze barre tijden
Er is maar 1 jam en dat is aardbij ( @GGMM , @onlogisch )quote:Op woensdag 8 april 2020 13:31 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
pruimenjam tegen de constipatie van al het binnenzitten?
Hebben ze geen bakker afdeling in jouw supermarkt?quote:Op woensdag 8 april 2020 13:30 schreef Doublepain het volgende:
Volgens keuringsdienst van waarde zijn de croissantjes die je 'vers' koopt ook houdbare croissantjes
Einde bericht
Ja, maar ik ga daar niet uit grabbelen, ben niet gekquote:Op woensdag 8 april 2020 13:31 schreef Coco. het volgende:
[..]
Hebben ze geen bakker afdeling in jouw supermarkt?
Lijkt me wel een heel gedoe.. Of, alle oefeningen afwerken in het squatrek. Belangrijkste niet aan je neus, mond ogen zitten tijdens trainen maar daar let ik normaal ook al wel op.quote:Op woensdag 8 april 2020 13:29 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Ja er staat heel veel 90+% alcohol daar. Dus vooraf en achteraf alles ontsmetten.
Je moet ze ook niet met je handen oppakken.quote:Op woensdag 8 april 2020 13:32 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ja, maar ik ga daar niet uit grabbelen, ben niet gek
met die gore tang inderdaadquote:Op woensdag 8 april 2020 13:33 schreef Coco. het volgende:
[..]
Je moet ze ook niet met je handen oppakken.
Ik niet, maar zijn zat boomers die dat wel ff snel doenquote:Op woensdag 8 april 2020 13:33 schreef Coco. het volgende:
[..]
Je moet ze ook niet met je handen oppakken.
Wist je dat de croissants van de bakker en supermarkt 0,0 verschillen?quote:Op woensdag 8 april 2020 13:34 schreef GGMM het volgende:
Ga gewoon naar een echte bakker.
Waardeloze nietsnut.
ja en die heeft even ervoor met z'n vinger in z'n anus lopen prikken om die harde drol wat ruimte te gevenquote:Op woensdag 8 april 2020 13:34 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ik niet, maar zijn zat boomers die dat wel ff snel doen
Behalve dat die (bij jou blijkbaar) in een bak liggen waar iedereen ze met zijn of haar gore ongewassen handen uit moet halen.quote:Op woensdag 8 april 2020 13:35 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Wist je dat de croissants van de bakker en supermarkt 0,0 verschillen?
BRON: KEURINGSDIENST VAN WAARDE @:KAPITEINTJE (RIP)
Bepaal jij niet.quote:Op woensdag 8 april 2020 13:39 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
een extra keer bewonderen is mooi meegenomen
geen tang?quote:Op woensdag 8 april 2020 13:36 schreef GGMM het volgende:
[..]
Behalve dat die (bij jou blijkbaar) in een bak liggen waar iedereen ze met zijn of haar gore ongewassen handen uit moet halen.
Wow, rustig René. Het heeft geen enkel nut om meteen zo boos te wordenquote:Op woensdag 8 april 2020 13:40 schreef GGMM het volgende:
[..]
In de app zeker
Flikker op met je hoerenapp
Nee, gister hier.quote:Op woensdag 8 april 2020 13:40 schreef GGMM het volgende:
[..]
In de app zeker
Flikker op met je hoerenapp
Mimimimimimimiquote:Op woensdag 8 april 2020 13:42 schreef Scrummie2.1 het volgende:
Het feit dat 2 personen op EXACT hetzelfde tijdstip constateren dat je wat heftig uit de hoek komt zou genoeg moeten zeggen @:GGMM
Nee, veelal niet 0,0quote:Op woensdag 8 april 2020 13:35 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Wist je dat de croissants van de bakker en supermarkt 0,0 verschillen?
BRON: KEURINGSDIENST VAN WAARDE @:KAPITEINTJE (RIP)
Weddenschap verloren?quote:Op woensdag 8 april 2020 13:47 schreef GGMM het volgende:
Ik mis @:onlogisch
Ga gewoon posten debiel, niemand vindt je interessant.
Is ie gestopt?quote:Op woensdag 8 april 2020 13:47 schreef GGMM het volgende:
Nu wordt het wel heel hypothetischquote:Op woensdag 8 april 2020 13:48 schreef Caland het volgende:
@:ggmm
positieve notes tellen niet mee toch?
Waar is die danquote:Op woensdag 8 april 2020 13:47 schreef GGMM het volgende:
Dat laatste wist ik niet.quote:Op woensdag 8 april 2020 13:53 schreef Adames het volgende:
[..]
Hopelijk met mondkapje
Hij valt in een risicogroep heb ik gelezen
quote:Op woensdag 8 april 2020 13:54 schreef Muskusboktor57 het volgende:
Godverdomme @:3rr0r
Had je die TT niet kunnen fatsoeneren, modelleren zoals de vier vorige TT's?
Ik zal niet klikken totdat mijn TR naar wens is behandeld.quote:
ik moest snel zijn, iets beter dan nietsquote:Op woensdag 8 april 2020 13:54 schreef Muskusboktor57 het volgende:
Godverdomme @:3rr0r
Had je die TT niet kunnen fatsoeneren, modelleren zoals de vier vorige TT's?
Als je kaapt moet je die shit al onder CRTL + V hebben staan.quote:Op woensdag 8 april 2020 13:57 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
ik moest snel zijn, iets beter dan niets
Oh we gaan zo doenquote:Op woensdag 8 april 2020 13:56 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Ik zal niet klikken totdat mijn TR naar wens is behandeld.
ik had de laatste post dus was geen kaping, maar kapers liggen altijd op de loerquote:Op woensdag 8 april 2020 13:57 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Als je kaapt moet je die shit al onder CRTL + V hebben staan.
Wel die kop erbij houden hè !!
@COCOquote:Op woensdag 8 april 2020 14:00 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
@:Coco en ik zouden het waarderen als je hier de term 'kribbig' voor gebruikt.
Dat viel mij ook al op jaquote:Op woensdag 8 april 2020 14:01 schreef Scrummie2.1 het volgende:
Ik ben wat kribbig vandaag volgens mij.
Gewoon verder met Duitsland en Oostenrijk.quote:Op woensdag 8 april 2020 13:21 schreef Coco. het volgende:
Al die floplanden hebben we niks aan.
Tijd voor Nexit.
Moet jij zeggen, Scrummie40.45quote:Op woensdag 8 april 2020 14:00 schreef Scrummie2.1 het volgende:
GODVERDOMME KUT COCO MET JE KUT USERNAME
Wie is COCO?quote:Op woensdag 8 april 2020 14:00 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
@:Coco en ik zouden het waarderen als je hier de term 'kribbig' voor gebruikt.
Ze worden volwassen hier en hebben minder moderatie nodig. (of ze halen alle ongein voortaan in COR uit).quote:Op woensdag 8 april 2020 14:23 schreef GGMM het volgende:
[..]
Hallo makker.
Jij bent momenteel de meest actieve VBL-mod
Nee, die anderen zijn er gewoon niet.quote:Op woensdag 8 april 2020 14:25 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ze worden volwassen hier en hebben minder moderatie nodig. (of ze halen alle ongein voortaan in COR uit).
Help ff, we hebben @onlogisch, @dieRooie en wie nog meer?quote:Op woensdag 8 april 2020 14:26 schreef Caland het volgende:
[..]
Nee, die anderen zijn er gewoon niet.
Dan heb je corona.quote:Op woensdag 8 april 2020 14:30 schreef Shadowkid053 het volgende:
Sinds Corona smaakt niks meer hetzelfde... Zelfs bier is vies.
Ja geen idee eigenlijk wie nog meerquote:Op woensdag 8 april 2020 14:27 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Help ff, we hebben @:onlogisch, @:dierooie en wie nog meer?
1.5m allenquote:Op woensdag 8 april 2020 14:29 schreef Zipportal het volgende:
De nieuwe DSI is uit.![]()
![]()
![]()
https://www.nhnieuws.nl/n(...)-door-arrestatieteam
@:wereldgozer
@:onlogisch
hoezo, heb jij soms iets te verbergen??quote:Op woensdag 8 april 2020 14:53 schreef aTypisch het volgende:
[..]
leuke
daarna effe kijken naar dat achterlijke idee voor een corona app
De appquote:Op woensdag 8 april 2020 14:53 schreef aTypisch het volgende:
[..]
leuke
daarna effe kijken naar dat achterlijke idee voor een corona app
dat is de volgende stap, dat je die app laat zien als je een taxi of kroeg instaptquote:Op woensdag 8 april 2020 14:56 schreef Caland het volgende:
Al had ik een gele ste... sleutelhanger een beter idee gevonden als je dan weer genezen bent!
Ja, misschien beter dat ik er Coco2.1 van maak.quote:Op woensdag 8 april 2020 14:00 schreef Scrummie2.1 het volgende:
GODVERDOMME KUT COCO MET JE KUT USERNAME
Alsof je hiervoor privacy had, ze kunnen je locatie zo achterhalen als ze willenquote:Op woensdag 8 april 2020 14:58 schreef aTypisch het volgende:
[..]
dat is de volgende stap, dat je die app laat zien als je een taxi of kroeg instapt
De volgende stap die alleen bestaat omdat je denkt dat men zo ver zo zal gaan.quote:Op woensdag 8 april 2020 14:58 schreef aTypisch het volgende:
[..]
dat is de volgende stap, dat je die app laat zien als je een taxi of kroeg instapt
Dat zou al helemaal mooi zijn.quote:Op woensdag 8 april 2020 14:58 schreef aTypisch het volgende:
[..]
Is in Zuid-Korea/China al zo toch?quote:Op woensdag 8 april 2020 15:02 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
De volgende stap die alleen bestaat omdat je denkt dat men zo ver zo zal gaan.
Als er ooit een credit score komt, hoeveel punten zou jij scoren?quote:Op woensdag 8 april 2020 15:02 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
De volgende stap die alleen bestaat omdat je denkt dat men zo ver zo zal gaan.
3.quote:Op woensdag 8 april 2020 15:03 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Als er ooit een credit score komt, hoeveel punten zou jij scoren?
quote:Op woensdag 8 april 2020 15:00 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Alsof je hiervoor privacy had, ze kunnen je locatie zo achterhalen als ze willen
Lekker belangrijk
Zou toch mooi zijn als boomers straks niet meer de horeca in mogen omdat ze geen app kunnen installeren.quote:Op woensdag 8 april 2020 15:04 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Ja, tuurlijk. Maar wat ze daar hebben hoeft hier niet te gebeuren.
Maar het is ook niet heel onwaarschijnlijk.quote:Op woensdag 8 april 2020 15:04 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Ja, tuurlijk. Maar wat ze daar hebben hoeft hier niet te gebeuren.
lekker maatquote:Op woensdag 8 april 2020 15:05 schreef Doublepain het volgende:
[..]
@:atypisch is bang dat hij straks niet meer spelletjes kan spelen met zijn buren
Goeie iddquote:Op woensdag 8 april 2020 15:05 schreef Caland het volgende:
[..]
Zou toch mooi zijn als boomers straks niet meer de horeca in mogen omdat ze geen app kunnen installeren.
Zolang we nog in de fase zitten waarin je dat kan voorkomen vind ik dat gedram over 'privacy!!!!!!!!' voorbarig en niet mee helpen.quote:Op woensdag 8 april 2020 15:05 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Maar het is ook niet heel onwaarschijnlijk.
Ja, want als we deze fase voorbij zijn dan is het nog ruim op tijd om dingen terug te draaien of tegen te houden.quote:Op woensdag 8 april 2020 15:07 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Zolang we nog in de fase zitten waarin je dat kan voorkomen vind ik dat gedram over 'privacy!!!!!!!!' voorbarig en niet mee helpen.
Als zo'n app er straks voor kan zorgen dat je langzaam terug kan naar 'normaal', en je van te voren nadenkt over het leven zonder die app en er dus een einddatum aan kan koppelen vind ik dat belangrijker.
ik hoop niet dat je dit meentquote:Op woensdag 8 april 2020 15:08 schreef GGMM het volgende:
Privacy is niet zo belangrijk als je niks te verbergen hebt. Dat gezeik van die aluhoedjes-debielen word ik wel eens moe van.
Ik snap hun punt wel, bedrijven/overheid en persoonlijke gegevens zijn geen goeie combinatie geweestquote:Op woensdag 8 april 2020 15:08 schreef GGMM het volgende:
Privacy is niet zo belangrijk als je niks te verbergen hebt. Dat gezeik van die aluhoedjes-debielen word ik wel eens moe van.
Open Source moet sowieso een voorwaarde zijn idd, eigenlijk met alle overheids applicatiesquote:Op woensdag 8 april 2020 15:08 schreef aTypisch het volgende:
[..]
Ja, want als we deze fase voorbij zijn dan is het nog ruim op tijd om dingen terug te draaien of tegen te houden.
Je kunt een app bouwen die privacy waarborgt. Stap 1 is simpel: maak het open-source zodat het gecheckt kan worden of hun beweringen over privacy e.d kloppen.
Voorlopig weten we niet eens op welke modellen we ons beleid baseren, die zijn niet naar buiten gebracht. Ook de mensen die het beleid achter de schermen maken zijn onbekend, want.... privacy.quote:Op woensdag 8 april 2020 15:09 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Open Source moet sowieso een voorwaarde zijn idd, eigenlijk met alle overheids applicaties
Dat laatste zou een optie zijn ja, geen idee hoe men daar over denkt. Volgens mij waren ze nu aan het kijken naar een Britse app.quote:Op woensdag 8 april 2020 15:08 schreef aTypisch het volgende:
[..]
Ja, want als we deze fase voorbij zijn dan is het nog ruim op tijd om dingen terug te draaien of tegen te houden.
Je kunt een app bouwen die privacy waarborgt. Stap 1 is simpel: maak het open-source zodat het gecheckt kan worden of hun beweringen over privacy e.d kloppen.
Of mensen die naar Van der Valk gaan voor koffie met een schaaltje bitterballen.quote:Op woensdag 8 april 2020 15:05 schreef Caland het volgende:
Sowieso op een terras gaan zitten voor koffie en gebak
Alleen het idee dat het via bluetooth gaat klinkt leuk, maar niet echt praktisch.. Moet je het altijd aan laten, en dat vreet ook batterijquote:Op woensdag 8 april 2020 15:11 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Dat laatste zou een optie zijn ja, geen idee hoe men daar over denkt. Volgens mij waren ze nu aan het kijken naar een Britse app.
Ik ben het met je eens dat privacy belangrijk is overigens, maar in 'deze tijd' () wel nadat deze crisis opgelost is. Waar je wel voor moet oppassen vind ik, want ik hoor nu zojuist alweer 'terug naar het gewone leven' in het debat, dat die app geen onderdeel gaat zijn van het 'gewone leven'. Maar dat kan nu nog toch?
Hier geloof ik niks van. Dat doen mensen alleen na gebruik te hebben gemaakt van een cardioapparaat over het algemeen, op een enkeling met smetvrees na die het van tevoren doet.quote:Op woensdag 8 april 2020 15:04 schreef Doublepain het volgende:
Ik ruim mijn gewichten altijd netjes op en maak het apparaat altijd schoon na gebruik, sowieso 10 punten waard
Dat zeg ik toch ook?quote:Op woensdag 8 april 2020 15:12 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Hier geloof ik niks van. Dat doen mensen alleen na gebruik te hebben gemaakt van een cardioapparaat over het algemeen, op een enkeling met smetvrees na die het van tevoren doet.
Ik vind dit ietwat naïef.quote:Op woensdag 8 april 2020 15:07 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Zolang we nog in de fase zitten waarin je dat kan voorkomen vind ik dat gedram over 'privacy!!!!!!!!' voorbarig en niet mee helpen.
Als zo'n app er straks voor kan zorgen dat je langzaam terug kan naar 'normaal', en je van te voren nadenkt over het leven zonder die app en er dus een einddatum aan kan koppelen vind ik dat belangrijker.
Idd liever gewoon meteen een persoonlijke tracker, kan de @AIVD ook meteen figuren als @GGMM monitoren als ze in de buurt van schoolpleinen komen.quote:Op woensdag 8 april 2020 15:12 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Alleen het idee dat het via bluetooth gaat klinkt leuk, maar niet echt praktisch.. Moet je het altijd aan laten, en dat vreet ook batterij
Oh, jij gebruikt 0 machines/apparaten voor je gewichttraining, dus als je apparaat zegt bedoel je cardioquote:
Iedereen een apple watch!!! (wat ook bluetooth gebruikt)quote:Op woensdag 8 april 2020 15:13 schreef Elan het volgende:
[..]
Idd liever gewoon meteen een persoonlijke tracker, kan de @:aivd ook meteen figuren als @:GGMM monitoren als ze in de buurt van schoolpleinen komen.
Ja, dat mag.quote:
lol apparaten voor gewichttrainingquote:Op woensdag 8 april 2020 15:14 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Oh, jij gebruikt 0 machines/apparaten voor je gewichttraining, dus als je apparaat zegt bedoel je cardio
Zo sta ik er ook niet in hoor.quote:Op woensdag 8 april 2020 15:15 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Ja, dat mag.
Maar dan kan je elke oplossing die ook maar iets met privacy doet afschieten en naïef noemen toch?
Applegodenquote:Op woensdag 8 april 2020 15:14 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Iedereen een apple watch!!! (wat ook bluetooth gebruikt)
@:Scrummie2.1
Even een TR meegenomen omdat ik het niet zo leuk vind van je dat je een FA op zo'n manier in een slecht daglicht plaatst.quote:Op woensdag 8 april 2020 15:13 schreef Elan het volgende:
[..]
Idd liever gewoon meteen een persoonlijke tracker, kan de @:aivd ook meteen figuren als @:GGMM monitoren als ze in de buurt van schoolpleinen komen.
Daarom moet je het zo bouwen dat het ook na de crisis te controleren is. Je rechten terughalen als ze zijn weggeven is bijzonder lastig.quote:Op woensdag 8 april 2020 15:11 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Dat laatste zou een optie zijn ja, geen idee hoe men daar over denkt. Volgens mij waren ze nu aan het kijken naar een Britse app.
Ik ben het met je eens dat privacy belangrijk is overigens, maar in 'deze tijd' () wel nadat deze crisis opgelost is. Waar je wel voor moet oppassen vind ik, want ik hoor nu zojuist alweer 'terug naar het gewone leven' in het debat, dat die app geen onderdeel gaat zijn van het 'gewone leven'. Maar dat kan nu nog toch?
quote:Op woensdag 8 april 2020 15:16 schreef Caland het volgende:
[..]
Even een TR meegenomen omdat ik het niet zo leuk vind van je dat je een FA op zo'n manier in een slecht daglicht plaatst.
@maxi-mus kan beter nog even wachten met het uitkiezen van een nieuw toestel.quote:Op woensdag 8 april 2020 15:18 schreef aTypisch het volgende:
ben ook wel benieuwd of ze dan iedereen een smartphone gaan geven ofzo
abootje erbij
Gaat echt een grandioos succes worden met al die bejaarden.quote:Op woensdag 8 april 2020 15:18 schreef aTypisch het volgende:
ben ook wel benieuwd of ze dan iedereen een smartphone gaan geven ofzo
abootje erbij
Survival of the fittestquote:Op woensdag 8 april 2020 15:20 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Gaat echt een grandioos succes worden met al die bejaarden.
Vreemde xbox-controllerquote:Op woensdag 8 april 2020 15:34 schreef Doublepain het volgende:
[ afbeelding ]
@:atypisch
@:scrummie2.1
Horny porny hoor
Ik vind 'm ook prachtig.quote:Op woensdag 8 april 2020 15:34 schreef Doublepain het volgende:
[ afbeelding ]
Horny porny hoor
Niet geklikt.quote:
ze hebben bij mij een prima plek in het geheelquote:Op woensdag 8 april 2020 15:15 schreef Doublepain het volgende:
[..]
lol apparaten voor gewichttraining
Je bent toch geen boomer ofwa
Beter goed gejat dan slecht bedachtquote:Op woensdag 8 april 2020 15:34 schreef Doublepain het volgende:
[ afbeelding ]
Horny porny hoor
Wat een lelijk ding zeg.quote:Op woensdag 8 april 2020 15:34 schreef Doublepain het volgende:
[ afbeelding ]
Horny porny hoor
Dit vergeet ik niet.quote:
Zou je even op je taalgebruik willen letten? Iedereen weet wat jij hiermee bedoelt.quote:Op woensdag 8 april 2020 15:42 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Zou mooi zijn, dan kan ik hem eindelijk zonder zorgen de kamer door kanjeren
Alsof jij ooit verliest met Fifa.quote:Op woensdag 8 april 2020 15:42 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Zou mooi zijn, dan kan ik hem eindelijk zonder zorgen de kamer door kanjeren
Ik heb het sinds jan ofzo niet meer gedaan en vorige week een keer tegen mijn neefje gedaan.. gelijk jantje gekregenquote:Op woensdag 8 april 2020 15:46 schreef Elan het volgende:
[..]
Alsof jij ooit verliest met Fifa.
Nog steeds divisie 7 (lol)
quote:Op woensdag 8 april 2020 15:45 schreef Caland het volgende:
[..]
Zou je even op je taalgebruik willen letten? Iedereen weet wat jij hiermee bedoelt.
quote:
2 dagen is een vrij goede deal. Ik had eigenlijk helemaal niet verwacht dat 'ie meteen zou happen.quote:Op woensdag 8 april 2020 15:47 schreef Scrummie2.1 het volgende:
Ik kan wel genieten van deze strijd tussen @:Caland en @:GGMM
quote:Op woensdag 8 april 2020 15:47 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ik heb het sinds jan ofzo niet meer gedaan en vorige week een keer tegen mijn neefje gedaan.. gelijk jantje gekregen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.blablablabla
Ja, ik begreep ook niet zo waarom @GGMM direct akkoord ging. Helaas was mijn suggestie voor 7 dagen nét te laat.quote:Op woensdag 8 april 2020 15:48 schreef Caland het volgende:
[..]
2 dagen is een vrij goede deal. Ik had eigenlijk helemaal niet verwacht dat 'ie meteen zou happen.
René zou een behoorlijk slechte autoverkoper zijn!
Nu zijn het 8 dagen.quote:Op woensdag 8 april 2020 15:48 schreef Caland het volgende:
[..]
2 dagen is een vrij goede deal. Ik had eigenlijk helemaal niet verwacht dat 'ie meteen zou happen.
René zou een behoorlijk slechte autoverkoper zijn!
Alsof het niet algemeen bekend is dat ik geen man van m'n woord ben.quote:
quote:Op zondag 15 april 2018 20:55 schreef Caland het volgende:
[..]
Als Twente degradeert post ik nooit meer op fok.
quote:Op woensdag 8 april 2020 15:49 schreef Elan het volgende:
[..]
Hoe oud is hij?16SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb mijn leven gebeterd, zou jij ook moeten doen. @yvonne is mijn getuige.quote:Op woensdag 8 april 2020 15:52 schreef GGMM het volgende:
[..]
Alsof het niet algemeen bekend is dat ik geen man van m'n woord ben.
En als jij daar over gaat klagen
[..]
Gras is groen.quote:Op woensdag 8 april 2020 15:52 schreef GGMM het volgende:
[..]
Alsof het niet algemeen bekend is dat ik geen man van m'n woord ben.
En als jij daar over gaat klagen
[..]
Waar kan ik mn notes inzien?quote:Op woensdag 8 april 2020 15:53 schreef Zipportal het volgende:
De nieuwe COR notes zijn uit. Twee stuks binnen 2 minuten.![]()
Allemaal gepakt tijdens het live debat. @:lenny_leonard
Zelfs daar slaag je niet in. (lol)quote:Op woensdag 8 april 2020 15:58 schreef Doublepain het volgende:
[ afbeelding ]
Geen rooie cent HAHA @:danny
Heb net wat TR's gepakt voor wangedrag van mods in COR. Ik ben benieuwd hoe ze hiermee omgaan.quote:Op woensdag 8 april 2020 15:53 schreef Zipportal het volgende:
De nieuwe COR notes zijn uit. Twee stuks binnen 2 minuten.![]()
Allemaal gepakt tijdens het live debat. @:lenny_leonard
Faktuur.quote:Op woensdag 8 april 2020 15:58 schreef Doublepain het volgende:
[ afbeelding ]
Geen rooie cent HAHA @:danny
Oh god ga je nou op deze tourquote:Op woensdag 8 april 2020 15:59 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Heb net wat TR's gepakt voor wangedrag van mods in COR. Ik ben benieuwd hoe ze hiermee omgaan.
Pas nou op, straks krijg je meteen weer een ban.quote:Op woensdag 8 april 2020 15:59 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Heb net wat TR's gepakt voor wangedrag van mods in COR. Ik ben benieuwd hoe ze hiermee omgaan.
Feyenoord is een kutclubquote:Op woensdag 8 april 2020 15:59 schreef Caland het volgende:
[..]
Pas nou op, straks krijg je meteen weer een ban.
mimimimimimmimimimimmiquote:Op woensdag 8 april 2020 15:59 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 8 april 2020 15:58 schreef GGMM het volgende:
[..]
Je verpest mn grap hier een beetje mee.
Klootzak!
Kan al, die staat in ONZquote:Op woensdag 8 april 2020 16:01 schreef Caland het volgende:
Ik kan vooral niet wachten om in het Jaapgod topic te posten
Met je Lex Immers hoofdquote:Op woensdag 8 april 2020 16:01 schreef Caland het volgende:
Ik kan vooral niet wachten om in het Jaapgod topic te posten
mimimimimimimiquote:Op woensdag 8 april 2020 16:02 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ik heb voor die 'grap' ooit bijna een ban gekregen.
Alles voor een beter FOK!quote:Op woensdag 8 april 2020 15:59 schreef GGMM het volgende:
[..]
Oh god ga je nou op deze tour
Je hebt het er maar druk mee he
Hoho, ik heb die tegenprestatie zelf verzonnen.quote:Op woensdag 8 april 2020 16:03 schreef maxi-mus het volgende:
Wat gek dat @:ggmm mijn COR ban wel meteen terugdraaide maar van @:caland een tegenprestatie verwacht.
Mimimimimimimimimimimiquote:Op woensdag 8 april 2020 16:02 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ik heb voor die 'grap' ooit bijna een ban gekregen.
Daar kwam Caland zelf mee.quote:Op woensdag 8 april 2020 16:03 schreef maxi-mus het volgende:
Wat gek dat @:ggmm mijn COR ban wel meteen terugdraaide maar van @:caland een tegenprestatie verwacht.
Is geen act, je bent ontzettend treurig aan het janken.quote:Op woensdag 8 april 2020 16:04 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Haha, erg leuk deze act.
@:kingroland check dit
quote:Op woensdag 8 april 2020 15:59 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 8 april 2020 16:04 schreef GGMM het volgende:
[..]
Daar kwam Caland zelf mee.
Ik had hem teruggedraaid als hij dat had gevraagd, maar hij wilde 2 dagen wachten.
En scrummie veranderde dat later naar 7 dagen.
En ik naar 8
Nou prima toch.
Mimimimimimimiquote:Op woensdag 8 april 2020 16:05 schreef GGMM het volgende:
[..]
Is geen act, je bent ontzettend treurig aan het janken.
Mooi, dan hoeft die app ook niet meer en kunnen de kroegen weer open.quote:Op woensdag 8 april 2020 16:06 schreef Scrummie2.1 het volgende:
Daling in IC patienten voor het eerst
Ik ben daar heel erg blij mee.
Kroegen dit weekend open dus???quote:Op woensdag 8 april 2020 16:06 schreef Scrummie2.1 het volgende:
Mooi.quote:Op woensdag 8 april 2020 16:06 schreef Scrummie2.1 het volgende:
quote:Op woensdag 8 april 2020 16:07 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Mooi, dan hoeft die app ook niet meer en kunnen de kroegen weer open.
Jongens, laat mij even blij zijn zonder op dit soort domme reacties te hoeven reageren.quote:
Dan ben ik blij voor jou maatquote:Op woensdag 8 april 2020 16:06 schreef Scrummie2.1 het volgende:
Oke Kapiquote:Op woensdag 8 april 2020 16:08 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
[..]
Jongens, laat mij even blij zijn zonder op dit soort domme reacties te hoeven reageren.
Hierom is @kapiteintje dus weggegaan he.quote:Op woensdag 8 april 2020 16:08 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
[..]
Jongens, laat mij even blij zijn zonder op dit soort domme reacties te hoeven reageren.
quote:
quote:Op woensdag 8 april 2020 16:09 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Hierom is @:kapiteintje dus weggegaan he.
Misschien moet je zelf dan ook een keer normale posts creeren. Dan krijg je niet dit soort reacties terug.quote:Op woensdag 8 april 2020 16:08 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
[..]
Oké.quote:Op woensdag 8 april 2020 16:10 schreef Scrummie2.1 het volgende:
Ik ga nu mijn account op anoniem gooien.
JAAAAAAAAAAAAAAquote:Op woensdag 8 april 2020 16:10 schreef Scrummie2.1 het volgende:
Donder gewoon op, mongool.quote:Op woensdag 8 april 2020 16:10 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Misschien moet je zelf dan ook een keer normale posts creeren. Dan krijg je niet dit soort reacties terug.
wtfquote:Op woensdag 8 april 2020 16:11 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
[..]
VORIGE WEEK WAS HET 1 APRIL HAHAHAHAHAHAHA
Leuk.quote:Op woensdag 8 april 2020 16:11 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
[..]
Echt totaal niet grappig dit.quote:Op woensdag 8 april 2020 16:11 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
[..]
Jammer maat.quote:Op woensdag 8 april 2020 16:10 schreef Scrummie2.1 het volgende:
quote:Op woensdag 8 april 2020 16:11 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
[..]
quote:
quote:Op woensdag 8 april 2020 16:09 schreef GGMM het volgende:
[..]
[..]
Grappig dat wanneer mensen niet precies reageren hoe iemand dat wil er gelijk aan Kapi en zijn gejank wordt gedacht.
Ohquote:Op woensdag 8 april 2020 16:11 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 8 april 2020 16:34 schreef maxi-mus het volgende:
Nog even ter verduidelijking, dit zat er in mijn pakketje.
(morgen komt de puzzel @:caland @:ggmm)Wellicht kan je na het lezen van dit boek een frequent poster in BNW worden!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
VBL SC influencer
Left, right, behind
Een subforum waar ze debielen als @Tjacka moderator maken wil ik niks mee te maken hebben.quote:Op woensdag 8 april 2020 16:34 schreef Caland het volgende:
[..]
Wellicht kan je na het lezen van dit boek een frequent poster in BNW worden!
BNW ON TOUR. @Tjackaquote:Op woensdag 8 april 2020 16:34 schreef Caland het volgende:
[..]
Wellicht kan je na het lezen van dit boek een frequent poster in BNW worden!
(morgen komt de puzzel @:caland @:ggmm)Bedankt, je zei al 2 keer dat het het boek 1984 was, maar nu ik deze foto zie valt het kwartje pas echt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
(morgen komt de puzzel @:caland @:ggmm)Wat was er zo speciaal in 1984??SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Toen slikte je moeder nog gewoon door, daar kwam later helaas verandering in getuige jouw aanwezigheid hier.quote:
10 jaar laterquote:Op woensdag 8 april 2020 16:37 schreef Caland het volgende:
[..]
Toen slikte je moeder nog gewoon door, daar kwam later helaas verandering in getuige jouw aanwezigheid hier.
quote:Op woensdag 8 april 2020 16:37 schreef Caland het volgende:
[..]
Toen slikte je moeder nog gewoon door, daar kwam later helaas verandering in getuige jouw aanwezigheid hier.
Nu kan je ook zien dat ik de keuze heb gemaakt voor een hardcover met een erg mooie voorkant!quote:Op woensdag 8 april 2020 16:36 schreef GGMM het volgende:
[..]
Bedankt, je zei al 2 keer dat het het boek 1984 was, maar nu ik deze foto zie valt het kwartje pas echt.
mondmaskers?quote:Op woensdag 8 april 2020 16:42 schreef Scrummie2.1 het volgende:
Ik krijg vanavond ook een pakketje
Tussen 18:00 en 22:00 is de bezorger er!
Wat heb je besteld?quote:Op woensdag 8 april 2020 16:42 schreef Scrummie2.1 het volgende:
Ik krijg vanavond ook een pakketje
Tussen 18:00 en 22:00 is de bezorger er!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |