Als ik het goed begreep is dat gebaseerd op andere data. Eerste infectie vs eerste infectie bij ziekenhuisbezoek?quote:
Hoezo? Het gaat gewoon om het verraden van mensen aan de staat die zich niet houden aan opgelegde onvrijheden die de staat zo maar even bepaald heeft.quote:Op woensdag 8 april 2020 10:40 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Wat een manke vergelijking. Blaartrekkend dom. Als je het verschil tussen het melden van overtreden van regels en het aangeven van mensen die onwillekeurig behoren tot een bepaalde bevolkingsgroep niet snapt dan ben je af hoor.
Ja. Geen verrassing toch?quote:Op woensdag 8 april 2020 10:45 schreef Vallon het volgende:
Briefing Jaap van Dissel: Immuniteit voor Covid19 is hooguit voor enkele jaren te verwachten en niet levenslang zoals bij mazelen.
//--//
Kortom: het hele immuniteitsgedoe wordt op termijn een heilloze weg en we "zullen" moeten accepteren dat we jaarlijks te maken zullen hebben met mensen die een luchtweg infectie oplopen en dan het loodje leggen. Tenzij we een manier vinden om die groep preventief te vaccineren.
Hier is Jaap op ingegaan tijdens de technische briefing. De modellen zijn in ontwikkeling en worden constant nog aangepast op basis van nieuwe inzichten en data.quote:
Mooie opening om de maatschappij een grote openbare gevangenis te laten worden.quote:Op woensdag 8 april 2020 10:45 schreef Vallon het volgende:
Briefing Jaap van Dissel: Immuniteit voor Covid19 is hooguit voor enkele jaren te verwachten en niet levenslang zoals bij mazelen.
//--//
Kortom: het hele immuniteitsgedoe wordt op termijn een heilloze weg en we "zullen" moeten accepteren dat we jaarlijks te maken zullen hebben met mensen die een luchtweg infectie oplopen en dan het loodje leggen. Tenzij we een manier vinden om die groep preventief te vaccineren.
twitter:DigitalTrends twitterde op woensdag 08-04-2020 om 03:00:00Drones that can detect fevers and coughing will soon take to the sky. https://t.co/eVUOdC5N2M reageer retweet
Dat dit überhaupt toegelicht moeten worden...quote:Op woensdag 8 april 2020 10:51 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Hier is Jaap op ingegaan tijdens de technische briefing. De modellen zijn in ontwikkeling en worden constant nog aangepast op basis van nieuwe inzichten en data.
Ja, natuurlijk. Want vorige week werd er gemeld dat alles prima ging. En nu krijgen we de complimenten op ons gedrag, maar is de R0 ineens 1. Waarmee een app ineens nodig is.quote:Op woensdag 8 april 2020 10:52 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Dat dit überhaupt toegelicht moeten worden...
Het is geen vergelijking. De plaatjes tonen aan dat de data verschuift op basis van nieuwe inzichten.quote:Op woensdag 8 april 2020 10:52 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik snap heel deze vergelijking niet
Nee, ik heb werkelijk geen idee waar ik naar zit te kijkenquote:Op woensdag 8 april 2020 10:53 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Het is geen vergelijking. De plaatjes tonen aan dat de data verschuift op basis van nieuwe inzichten.
Inhoudelijke toelichting is zeker prima. Maar het is verder niet meer dan logisch dat naarmate de tijd vordert er nieuw inzichten komen en dat die leiden tot nieuwe modellen.quote:Op woensdag 8 april 2020 10:53 schreef _I het volgende:
[..]
Ja, natuurlijk. Want vorige week werd er gemeld dat alles prima ging. En nu krijgen we de complimenten op ons gedrag, maar is de R0 ineens 1. Waarmee een app ineens nodig is.
Vorige week leek alles nog zo goed te gaan. Daling dit dat.
De verrassing zit 'm dan dat hij daarmee zegt dat immuniteit geen oplossing zal gaan bieden.quote:
Jezus mensen kap eens met die vergelijkingen naar de Tweede Wereldoorlog..quote:Op woensdag 8 april 2020 10:49 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Dat de joden verwijderd zouden worden uit de maatschappij was volgende de bezetter ook 'in het belang van ons allemaal'.
Dat is een vanzelfsprekendheid. Maar adviezen geven en je data historisch aanpassen, en dan de maatregelen eenzijdig voorstellen is niet hoe het werkt.quote:Op woensdag 8 april 2020 10:54 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Inhoudelijke toelichting is zeker prima. Maar het is verder niet meer dan logisch dat naarmate de tijd vordert er nieuw inzichten komen en dat die leiden tot nieuwe modellen.
In het bovenste plaatje zie je dat de R0 op 16 maart gedaald is tot 1. In het onderste plaatje zie je dat de R0 pas op 24 maart gedaald is tot 1. Dus dat maatregelen pas een week later effect hadden. Die grafieken zijn achteraf aangepast.quote:Op woensdag 8 april 2020 10:54 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Nee, ik heb werkelijk geen idee waar ik naar zit te kijken
'uch uch'. BIEPBIEPBIEPALAAAARM u dient zich nu naar huis te begeven en daar 2 weken te blijven.quote:Op woensdag 8 april 2020 10:52 schreef kladderadatsch het volgende:
Is deze al gepost? Zal wel, maar goed:twitter:DigitalTrends twitterde op woensdag 08-04-2020 om 03:00:00Drones that can detect fevers and coughing will soon take to the sky. https://t.co/eVUOdC5N2M reageer retweet
Nou, tot nu toe zie ik die vergelijking wel als mensen anderen gaan verraden.quote:Op woensdag 8 april 2020 10:55 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Jezus mensen kap eens met die vergelijkingen naar de Tweede Wereldoorlog..
Het heeft dan ook weinig zin om naar die plaatjes te kijken zonder de mondelinge toelichting erbij. Als je nu niet zit te kijken kun je de technische briefing later terugkijken op YouTube.quote:Op woensdag 8 april 2020 10:54 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Nee, ik heb werkelijk geen idee waar ik naar zit te kijken
WAT ZEI HIJ DANquote:
Meldingsplicht is heel wat anders dan NSB praktijken en de Endlösung vergelijken met wat er nu gaande is, gewoon mee kappen aub.quote:Op woensdag 8 april 2020 10:57 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Nou, tot nu toe zie ik die vergelijking wel als mensen anderen gaan verraden.
quote:Op woensdag 8 april 2020 10:56 schreef Red_85 het volgende:
[..]
'uch uch'. BIEPBIEPBIEPALAAAARM u dient zich nu naar huis te begeven en daar 2 weken te blijven.
Wat een wereld...
Hou eens op me trollenquote:Op woensdag 8 april 2020 10:57 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Nou, tot nu toe zie ik die vergelijking wel als mensen anderen gaan verraden.
Heeft hij gezegd dat dit een nieuw inzicht is vanuit dezelfde data? Ik meen dat het gebaseerd is op iets andere gegevens?!quote:Op woensdag 8 april 2020 10:56 schreef Zeroku het volgende:
[..]
In het bovenste plaatje zie je dat de R0 op 16 maart gedaald is tot 1. In het onderste plaatje zie je dat de R0 pas op 24 maart gedaald is tot 1. Dus dat maatregelen pas een week later effect hadden. Die grafieken zijn achteraf aangepast.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |