Wat snap je niet aan 'kan niet bij voorbaat uitsluiten'? Ik kan ook niet bij voorbaat uitsluiten dat ik ooit nog eens in mijn broek schijt, wil niet zeggen dat ik nu maar luiers ga kopen.quote:Op woensdag 8 april 2020 14:03 schreef vogeltjesdans het volgende:
BAM. Daar gaan we dan, beste 'de overheid kan dit niet verplicht stellen' mensen.
https://www.computable.nl(...)-bij-coronatesten.ht
Kabinet wil desnoods verplichte app bij coronatesten
Het kabinet speelt met de gedachte om mensen eventueel zelfs te verplichten tot de installatie van een contact-tracing app.
De gedachte bestaat om aan de contact-tracing app nog een tweede app te koppelen waarmee de patiënt gemakkelijk contact kan houden met een huisarts. Op die manier is je lichamelijke situatie vanuit huis te monitoren.
What... The... Fuck...
En hoe voelt het als ze desnoods verplichten om in je broek te schijten?quote:Op woensdag 8 april 2020 14:21 schreef Intint het volgende:
[..]
Wat snap je niet aan 'kan niet bij voorbaat uitsluiten'? Ik kan ook niet bij voorbaat uitsluiten dat ik ooit nog eens in mijn broek schijt, wil niet zeggen dat ik nu maar luiers ga kopen.
Iemand met laaggeschoold werk is zeker niet minder dan een ander. Maar iemand met een dure opleiding werkeloos maken, vervolgens een uitkering geven en daarna dwingen om ongemotiveerd productiewerk te gaan doen, dan kán gewoon niet rendabel zijn.quote:Op woensdag 8 april 2020 14:13 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Nee.
Loonkosten zijn de hoogste kostenpost van een bedrijf. Bedenk je eens wat voor een winst je maakt met iemand die vanuit de bijstand gedwongen wordt.
En is iemand met laaggeschoold werk minder dan een ander?
1984 als handboek houdenquote:Op woensdag 8 april 2020 14:26 schreef Piva het volgende:
Meteen even de '84 agenda er een stukje verder door drukken.
Leuk dat je over een opleiding van 20 jaar geleden begint, maar daar heeft de werkgever van vandaag echt geen boodschap aan. De werkgever heeft nu met deze situatie te maken en dat er ooit 6 werkgevers geleden eens geïnvesteerd is in een HBO opleiding zal hem compleet worst wezen. Het gaat hem nu om geld. Werkgevers zijn net zo sociaal als je ze kunt gooien dus zodra er gesneden moet worden is de werknemer zoals altijd de lul.quote:Op woensdag 8 april 2020 14:50 schreef knoopie het volgende:
[..]
Iemand met laaggeschoold werk is zeker niet minder dan een ander. Maar iemand met een dure opleiding werkeloos maken, vervolgens een uitkering geven en daarna dwingen om ongemotiveerd productiewerk te gaan doen, dan kán gewoon niet rendabel zijn.
En het is voor jou als kantoortijger misschien moeilijk voor te stellen, maar veel werk in productiebedrijven in NL is al sinds jaren niet meer echt laaggeschoold te noemen hoor. Daar heb je meer aan goed opgeleide en gemotiveerde werknemers dan aan goedkope gedwongen werknemers.
Wanneer ZE DIT DAADWERKELIJK OFFICIEEL ZOUDEN GAAN BEKEND MAKEN zal ik daar dan gepast naar handelen op een manier die congruent is met mijn eigen principes. Wat ik ik ieder geval niet zal gaan doen is mijn onderbuik gaan voeden met wat clickbait titels die mijn anti overheid bias bevestigen.quote:Op woensdag 8 april 2020 14:49 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
En hoe voelt het als ze desnoods verplichten om in je broek te schijten?
quote:Op woensdag 8 april 2020 14:08 schreef knoopie het volgende:
[..]
En is het niet meestal nogal laaggekwalificeerd werk, zoals het welbekende schoffelen?
Eerst heb je het over laaggeschoold personeel, dan over niet laaggeschoold personeel. Wat is het nu?quote:Op woensdag 8 april 2020 14:50 schreef knoopie het volgende:
[..]
En het is voor jou als kantoortijger misschien moeilijk voor te stellen, maar veel werk in productiebedrijven in NL is al sinds jaren niet meer echt laaggeschoold te noemen hoor.
Wil niet gaan roepen dat wat hier gezegd wordt de absolute waarheid is, maar dit gevoel bekruipt mij inmiddels ook wel ja.quote:Op woensdag 8 april 2020 14:57 schreef vogeltjesdans het volgende:
De economie staat daarbij wat Dijkhoff betreft op een tweede plek. "Tot we een vaccin hebben, zullen we in een coronacrisis zitten". Dijkhoff denkt dat veel maatregelen ook na 28 april van kracht blijven.
Dankjewel. Het kon nog wel eens anderhalf jaar duren voor er een vaccin is. Tegen die tijd is de economie compleet, maar dan ook compleet, naar de klote. Terwijl het gros van de bevolking gewoon nergens last van heeft.
Kortom, je hebt geen antwoord, bent een standaard buklaaf en steekt het liefst de kop in het zand terwijl je hoopt dat het allemaal snel voorbij is.quote:Op woensdag 8 april 2020 15:01 schreef Intint het volgende:
[..]
Wanneer ZE dit DAADWERKELIJK OFFICIEEL ZOUDEN GAAN BEKEND MAKEN zal ik daar dan gepast naar handelen op een manier die congruent is met mijn eigen principes. Wat ik ik ieder geval niet zal gaan doen is mijn onderbuik gaan voeden met wat clickbait titels die mijn anti overheid bias bevestigen.
Je bent voor groepsimmuniteitquote:Op woensdag 8 april 2020 14:57 schreef vogeltjesdans het volgende:
De economie staat daarbij wat Dijkhoff betreft op een tweede plek. "Tot we een vaccin hebben, zullen we in een coronacrisis zitten". Dijkhoff denkt dat veel maatregelen ook na 28 april van kracht blijven.
Dankjewel. Het kon nog wel eens anderhalf jaar duren voor er een vaccin is. Tegen die tijd is de economie compleet, maar dan ook compleet, naar de klote. Terwijl het gros van de bevolking gewoon nergens last van heeft.
Nee. Ik neem pas actie wanneer de realiteit om actie vraagt en niet wanneer mijn paranoide onderbuik me dit zegt. Ik ben overigens niet pro-Rutte maar aangezien jij alleen maar in zwart-wit kan denken zal ik dat maar even buiten beschouwing laten. Ik vertrouw niet per se op Rutte maar ik vertrouw op gezond verstand en heb, allicht gedeeltelijk door mijn beroep, een redelijk goed vermogen om te bepalen voor mezelf wanneer nieuws/onderzoek betrouwbaar is en wanneer niet. Dit laatste is wat jij mist en waar je keer op keer mee te koop loopt . Ik snap niet dat je nu ook weer een discussie met me aangaat. Ben je into SM?quote:Op woensdag 8 april 2020 15:08 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Kortom, je hebt geen antwoord, bent een standaard buklaaf en steekt het liefst de kop in het zand terwijl je hoopt dat het allemaal snel voorbij is.
Computable is daarnaast nauwelijks clickbait te noemen. Je beschuldigt anderen, maar jouw onderbuikgevoel is nog veel erger met je pro-Rutte houding. 'Als ik maar vertrouw op Rutte, dan hoef ik me tenminste niet druk te maken.'
Het gaat over niet-laagopgeleid personeel, dat jij heel erg inefficiënt op laagopgeleid werk wilt inzetten. Wat een verkwisting van werkervaring opleiding en motivatie is.quote:Op woensdag 8 april 2020 15:05 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
[..]
Eerst heb je het over laaggeschoold personeel, dan over niet laaggeschoold personeel. Wat is het nu?
Vandaar dat ik dus helemaal geen smartphone bezit.quote:Op woensdag 8 april 2020 07:12 schreef JochemSjakie het volgende:
Aanstellers hier
Zo naïef zijn dat je er van uitgaat dat ze nu al niet je locatie kunnen achterhalen op ieder moment van de dag![]()
![]()
De overheid gebruikt toch ook nog altijd Windows XP, terwijl consumenten vooral wordt opgeroepen dit niet te doen, aangezien dit nu uiterst onveilig is?quote:Op woensdag 8 april 2020 09:50 schreef Questular het volgende:
[..]
Ik werk nu 11 jaar voor de overheid en gebruik nog altijd het programma waar, toen ik er begon, van gezegd werd "wen er maar niet aan want er komt een nieuw programma aan".
Wij gebruiken Windows 10 hoor.quote:Op woensdag 8 april 2020 15:53 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:
[..]
De overheid gebruikt toch ook nog altijd Windows XP, terwijl consumenten vooral wordt opgeroepen dit niet te doen, aangezien dit nu uiterst onveilig is?
Valt nog mee dat de Nederlandse overheid geen Windows 95 gebruikt met floppydisks. Ik zie ze er wel voor aan.
Windows 10, oftewel Gatenkaas 10.0quote:Op woensdag 8 april 2020 16:20 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Wij gebruiken Windows 10 hoor.
Wat ik wel tering tyfus irritant vind.
Nee, dat zei ik niet. Goed lezen. Ik heb het over een werkloosheid situatie van waaruit je verplicht zou kunnen worden om onbetaald te gaan werken. Denk je dat het de gemeente dan wat uitmaakt of jij hebt geschoffeld of programma's hebt geschreven? Je zit op precies hetzelfde niveau als die sloeber die niks kan. Cheap ass werken zul je.quote:Op woensdag 8 april 2020 15:30 schreef knoopie het volgende:
[..]
Het gaat over niet-laagopgeleid personeel, dat jij heel erg inefficiënt op laagopgeleid werk wilt inzetten. Wat een verkwisting van werkervaring opleiding en motivatie is.
Volledig mee eens. Overheid is sowieso dikke kut.quote:Op woensdag 8 april 2020 16:23 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:
[..]
Windows 10, oftewel Gatenkaas 10.0![]()
Ongeveer net zo waterdicht als de rijksgrens tussen Guatemala en Mexico.
Ik ben ervoor om flink te testen, daar alles op in te zetten. Dan weet je wie weer aan het werk kan en zijn bloemenzaak weer open kan gooien. Niet voor anderhalf jaar achter je voordeur zitten bibberen en hopen dat het je niet treft. Terwijl ondertussen de economie flink naar de klote gaat.quote:
Borrelpraat.quote:Op woensdag 8 april 2020 16:23 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:
[..]
Windows 10, oftewel Gatenkaas 10.0![]()
Ongeveer net zo waterdicht als de rijksgrens tussen Guatemala en Mexico.
Gegevens donorcodicil liggen dus ook al een maand of zo op straat, inclusief BSN-nummers. Hierdoor kan er identiteitsfraude plaatsvinden en dit kan de burger op hoge kosten jagen en kan zelfs tot gevolg hebben dat je wordt gearresteerd voor zaken die iemand anders heeft gedaan.quote:Op woensdag 8 april 2020 16:24 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Volledig mee eens. Overheid is sowieso dikke kut.
Ja de overheid presenteert goed betrouwbaar nieuws jaquote:Op woensdag 8 april 2020 15:24 schreef Intint het volgende:
[..]
Nee. Ik neem pas actie wanneer de realiteit om actie vraagt en niet wanneer mijn paranoide onderbuik me dit zegt. Ik ben overigens niet pro-Rutte maar aangezien jij alleen maar in zwart-wit kan denken zal ik dat maar even buiten beschouwing laten. Ik vertrouw niet per se op Rutte maar ik vertrouw op gezond verstand en heb, allicht gedeeltelijk door mijn beroep, een redelijk goed vermogen om te bepalen voor mezelf wanneer nieuws/onderzoek betrouwbaar is en wanneer niet. Dit laatste is wat jij mist en waar je keer op keer mee te koop loopt . Ik snap niet dat je nu ook weer een discussie met me aangaat. Ben je into SM?
Vertel eens waarom want daar ben ik wel benieuwd naar.quote:Op woensdag 8 april 2020 16:30 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Borrelpraat.
Windows 10 is het stabielste en veiligste OS van Microsoft tot nu toe.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |