En nu halen we dat alleen in Nederland al. Kap nou eens met dat onzinnige verhaal dat de griep erger zou zijn, dat haalt je hele verhaal namelijk onderuit.quote:Op dinsdag 7 april 2020 22:32 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Dagelijks overlijden 200 mensen op de wereld aan een of andere vorm van griep.
En waar kan jij zien dat deze wetenschappelijke onderzoeken waar zijn? Ben je erbij geweest?quote:Op woensdag 8 april 2020 07:10 schreef JochemSjakie het volgende:
[..]
Ik hou het liever bij wetenschappelijke onderzoeken hierover.
Waarom deze reactie? Er zijn zat wetenschappelijke publicaties te vinden waaruit blijkt dat er wel immuniteit optreedt, maar zekerheid is er nog niet.quote:Op woensdag 8 april 2020 07:52 schreef Pendule het volgende:
[..]
En waar kan jij zien dat deze wetenschappelijke onderzoeken waar zijn? Ben je erbij geweest?
Schaapje van de Nederlandse overheid zijn en alles kwakkeloos aannemen wat deze zegt
En jij schaapje neemt nu kwakkeloos aan dat een dame die betaald wordt om iets te vertellen wat wij interessant vinden, wel de waarheid verteltquote:Op woensdag 8 april 2020 07:52 schreef Pendule het volgende:
[..]
En waar kan jij zien dat deze wetenschappelijke onderzoeken waar zijn? Ben je erbij geweest?
Schaapje van de Nederlandse overheid zijn en alles kwakkeloos aannemen wat deze zegt
Klopt, in het ergste geval als je 70+ bent en het komt tot zo een besluit dan bepaalt de overheid dat je niet mag levenquote:
Mwoah.. voetbal ligt ook al stil..quote:Op dinsdag 7 april 2020 20:37 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Jij laat je dus neppen door de uiterlijke presentatie en denkt niet verder. Zoals zoveel van dom Nederland.
Panem et circences. Zo houd je het volk rustig.
https://nl.m.wikipedia.org/wiki/Panem_et_circenses
Dan zou hij ook moeten weten dat die app nooit op tijd klaar gaat zijn. Noem maar eens één overheids IT-project dat op tijd af was.quote:Op dinsdag 7 april 2020 21:41 schreef Questular het volgende:
[..]
Hij werkt zelf voor de overheid dus dit alles moet je met een korreltje zout nemen.
Omdat het daar gezellig is en wordt gelachen.quote:Op woensdag 8 april 2020 07:57 schreef JochemSjakie het volgende:
[..]
Waarom deze reactie? Er zijn zat wetenschappelijke publicaties te vinden waaruit blijkt dat er wel immuniteit optreedt, maar zekerheid is er nog niet.
En ik ben een schaapje? Wat maakt dat jou dan wel niet, jij neemt alles kwakkeloos aan wat bij M gezegd wordt, terwijl daar totaal geen medisch bewijs voor is.
Juist, Ik zou nog betalen om er naar te kijken ook.quote:Op woensdag 8 april 2020 08:07 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
En jij schaapje neemt nu kwakkeloos aan dat een dame die betaald wordt om iets te vertellen wat wij interessant vinden, wel de waarheid vertelt
Dan had hij toch ook gewoon 'nee' kunnen zeggen? Neemt een boel weerstand weg.quote:Op dinsdag 7 april 2020 23:09 schreef Intint het volgende:
[..]
En dat soort assumpties zijn waarom jij er zo vaak naast zit. Ik beloof je dat ik je een filmpje stuur waar ik een schoen (naar keuze) consumeer wanneer het hebben van deze app ooit verplicht zal worden.
Wij hebben 200 mensen per dag die aan corona overlijden? Ik heb het sterke vermoeden dat een groot deel van Nederland al geïnfecteerd is geweest, en inmiddels veilig immuun. Maar testen zouden dat aantonen, en daarom zijn er geen testen.quote:Op woensdag 8 april 2020 07:24 schreef JochemSjakie het volgende:
[..]
En nu halen we dat alleen in Nederland al. Kap nou eens met dat onzinnige verhaal dat de griep erger zou zijn, dat haalt je hele verhaal namelijk onderuit.
Er werd gisteravond anders gemeld dat ze al heel ver waren met die app.quote:Op woensdag 8 april 2020 08:36 schreef knoopie het volgende:
[..]
Dan zou hij ook moeten weten dat die app nooit op tijd klaar gaat zijn. Noem maar eens één overheids IT-project dat op tijd af was.
Misschien kunnen we het gebruiken voor de covid-23 (of iets dergelijks) uitbraak in 2032.
Denk dat Rutte na zijn zijn beloftes omtrent het terugkrijgen van geld van een zeker land waar ze veel gyros eten iets voorzichtiger is geworden met dat soort dingen.quote:Op woensdag 8 april 2020 09:18 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Dan had hij toch ook gewoon 'nee' kunnen zeggen? Neemt een boel weerstand weg.
Waarom het bij overheid en ict altijd mis gaat, dat maakt niet uit. Overheid en ict duurt altijd heel lang, dus ik denk niet dat ze dit op tijd klaar hebben om van enig praktisch nut te zijn.quote:Op woensdag 8 april 2020 09:26 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Er werd gisteravond anders gemeld dat ze al heel ver waren met die app.
Dat ICT projecten uitlopen en duurder worden is omdat leveranciers laag intekenen en weten dat de overheid toch wel bijbetaalt. En daar heeft het generieke publiek geen directe last van of wordt er niet persoonlijk door geraakt. Deze volg app dient een ander belang.
Gisteren boven de 200.quote:Op woensdag 8 april 2020 09:22 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Wij hebben 200 mensen per dag die aan corona overlijden? Ik heb het sterke vermoeden dat een groot deel van Nederland al geïnfecteerd is geweest, en inmiddels veilig immuun. Maar testen zouden dat aantonen, en daarom zijn er geen testen.
Ik werk nu 11 jaar voor de overheid en gebruik nog altijd het programma waar, toen ik er begon, van gezegd werd "wen er maar niet aan want er komt een nieuw programma aan".quote:Op woensdag 8 april 2020 08:36 schreef knoopie het volgende:
[..]
Dan zou hij ook moeten weten dat die app nooit op tijd klaar gaat zijn. Noem maar eens één overheids IT-project dat op tijd af was.
Misschien kunnen we het gebruiken voor de covid-23 (of iets dergelijks) uitbraak in 2032.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |