Stel je voor dat je eens een keer wat bijdraagt aan de maatschappij, lamzak.quote:Op dinsdag 7 april 2020 20:26 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Ik ga sowieso met burner phones werken. Dat ze daar maar de data van tracken.
Roep het maar niet te hard. De overheid doet de laatste tijd wel meer rare bokkesprongen maken.quote:Op dinsdag 7 april 2020 21:37 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Denken dat de VVD dit zou gaan verplichten
@:plompzakker
@:wollah
@:detelevisiekijker
@:wielrennerdt
@:nismo91
@:stokj
Wijze woorden van een groots userquote:Op dinsdag 7 april 2020 21:33 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Er zijn 11 redenen samengevat:
Er is geen ‘ik’ zonder iets te verbergen
Sociale relaties zijn niet mogelijk zonder iets te verbergen
We verbergen sowieso al van alles
Je weet niet wat fout is
Het foute verandert
Niemand doet nooit niks fout
Je weet niet waar ze naar zoeken
Je weet niet wat allemaal illegaal is
De overheid is niet te vertrouwen
De overheid maakt fouten
Je kent de toekomstige machthebbers niet
Je moet het echt even lezen, maar dit dekt de lading ook wel:
IK (besta niet zonder privacy)
HEB (fouten gemaakt die anderen niet mogen weten)
NIKS (is veilig in handen van de overheid)
TE (vaak worden data voor andere doeleinden gebruikt)
VERBERGEN (is de enige manier om daaraan te ontkomen)
quote:Op dinsdag 7 april 2020 21:33 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Er zijn 11 redenen samengevat:
Er is geen ‘ik’ zonder iets te verbergen
Sociale relaties zijn niet mogelijk zonder iets te verbergen
We verbergen sowieso al van alles
Je weet niet wat fout is
Het foute verandert
Niemand doet nooit niks fout
Je weet niet waar ze naar zoeken
Je weet niet wat allemaal illegaal is
De overheid is niet te vertrouwen
De overheid maakt fouten
Je kent de toekomstige machthebbers niet
Je moet het echt even lezen, maar dit dekt de lading ook wel:
IK (besta niet zonder privacy)
HEB (fouten gemaakt die anderen niet mogen weten)
NIKS (is veilig in handen van de overheid)
TE (vaak worden data voor andere doeleinden gebruikt)
VERBERGEN (is de enige manier om daaraan te ontkomen)
Hij werkt zelf voor de overheid dus dit alles moet je met een korreltje zout nemen.quote:Op dinsdag 7 april 2020 21:39 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Stel je voor dat je eens een keer wat bijdraagt aan de maatschappij, lamzak.
Dat doe ik al jaren en blijf ik doen. Ironisch genoeg werkt dat bij de overheid niet, nu ik daar werk. Wat heeft dat trouwens met burner phones te maken?quote:Op dinsdag 7 april 2020 21:39 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Stel je voor dat je eens een keer wat bijdraagt aan de maatschappij, lamzak.
Je weet wat ik op de eerste pagina zei. Daar blijf ik bij.quote:Op dinsdag 7 april 2020 21:41 schreef Questular het volgende:
[..]
Hij werkt zelf voor de overheid dus dit alles moet je met een korreltje zout nemen.
Moldavie bestaat eigenlijk niet als land. Het bestaat uit drie delen. Moldavie-west, Gagauzie (Christelijk-Turks pro Moskou Marxistisch) en Pidnestrovija PMR (Russisch pro-Moskou Marxistisch). De laatste twee gebieden zijn bereid en voorbereid een oorlog te voeren indien zij worden ingelijfd bij de EU of Roemenie.quote:Op dinsdag 7 april 2020 20:44 schreef vogeltjesdans het volgende:
Onder het mom van een zogenaamd zeer gevaarlijke ziekte wordt het hele land de vrijheid ontnomen, moeten we straks een door de overheid geleverde GPS tracker VERPLICHT op onze mobieltjes gaan installeren enz.
Ondertussen worden Albanie en Moldavie even de EU in geloodst, krijgt Italië z'n eurobonds, waardoor de rente lekker gaat oplopen, pensioenfondsen opeens magisch weer voldoen aan de vereiste dekkingsgraden (immers: stijging rente -> stijging eigen vermogen pensioensfondsen), en kan de financiele wereld verder zonder hervormingen, immers die crisis kwam door corona. En raad eens waar onze ineens waardevaste pensioenen dan ineens naartoe gaan. Die mogen nu immers al buiten het zicht van de AFM in het buitenland worden belegd.
Maar beste mensen, blijf gerust elkaar gek maken, noem mij een asociale klootzak die ouderen dood wil, enzovoort. Vooral doen.
Dat wisten we met Oekraïne al.quote:Op dinsdag 7 april 2020 21:51 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:
[..]
Moldavie bestaat eigenlijk niet als land. Het bestaat uit drie delen. Moldavie-west, Gagauzie (Christelijk-Turks pro Moskou Marxistisch) en Pidnestrovija PMR (Russisch pro-Moskou Marxistisch). De laatste twee gebieden zijn bereid en voorbereid een oorlog te voeren indien zij worden ingelijfd bij de EU of Roemenie.
Zelfs west-Moldavie is behoorlijk Marxistisch, maar gematigd pro-EU.
Tussen west en oost-Moldavie staan Russische veiligheidstroepen paraat. Reken maar dat die van zich laten horen bij een inlijving van Pidnestrovija tot Roemenie of de EU.
Moldavie kan je als EU beter met rust laten.
Moldavie bij de EU inlijven is de Russische beer tarten en porren.
Goed geschreven artikel van de Correspondent.quote:Op dinsdag 7 april 2020 21:23 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Maar ze hoeven toch ook niet te weten waar ze geen fuck mee te maken hebben?
Ben geen fan van de correspondent, maar dit stukje slaat de spijker op zijn kop:
https://decorrespondent.n(...)gen/6428004-ab2d5fc2
Tests moeten wel betrouwbaar zijn. En het gaat niet om tests maken, het gaat om tests uitvoeren. En het moet wel heel raar lopen dat kappers na 28 april nog steeds niet zouden mogen knippen.quote:Op dinsdag 7 april 2020 21:37 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Dus waarom zetten ze twee maanden geleden niet al vol in op het ontwikkelen van testen? Ik zag laatst een foto van een medicus die 5000 testen had gemaakt in 80 uur. Ga eens na wat 100 van die lui voor elkaar kunnen krijgen.
[..]
Noem dan maar eens een kapper.
Feit is dat de economie in sneltreinvaart naar de klote gaat door dit beleid.
Je wordt niet immuun. Je kan het gewoon opnieuw krijgen maar er dan wel niet ziek van worden. Altijd kan je derden ermee aansteken.quote:Op dinsdag 7 april 2020 20:10 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Want ouderen kunnen niet immuun worden?
Bron?quote:Op dinsdag 7 april 2020 22:11 schreef Pendule het volgende:
[..]
Je wordt niet immuun. Je kan het gewoon opnieuw krijgen maar er dan wel niet ziek van worden. Altijd kan je derden ermee aansteken.
Diezelfde overheid die dus gegevens van het donorcodicil is kwijtgeraakt, waar o.m. een burgerservicenummer van iedereen te vinden is, waardoor identiteitsfraude voor criminelen vergemakkelijkt wordt?quote:Op dinsdag 7 april 2020 22:11 schreef Sapstengel het volgende:
Allemaal janken over die app maar wel lekker Facebook, Twitter en Instagram installeren. Elkaar berichten sturen via WhatsApp en alles zoeken via Google.
Ik vertrouw eerder de overheid dan een paar van die linkse kut bedrijven vol met silicon valley tuig.
El chapo productionsquote:Op dinsdag 7 april 2020 21:37 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
En derden worden ook niet immuun?quote:Op dinsdag 7 april 2020 22:11 schreef Pendule het volgende:
[..]
Je wordt niet immuun. Je kan het gewoon opnieuw krijgen maar er dan wel niet ziek van worden. Altijd kan je derden ermee aansteken.
Pardon? Waarom wordt iedereen dagelijk van nieuwe uitslagen voorzien omstreeks 14:00? Cijfertjes over het "aantal besmettingen" en het aantal "doden ten gevolge van corona". En elke dag is het aantal doden ten opzichte van het aantal besmettingen ongeveer 10%.quote:Op dinsdag 7 april 2020 20:34 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
10% mortaliteit?
Niemand rekent daarmee. Niet eens in de buurt. Zodoende gestopt met lezen, geen zin in al die onzin die uit de duim gezogen is
VVD regelt het welquote:Op dinsdag 7 april 2020 21:37 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Je geeft in de tweede alinea aan, waarom niemand rekent met 10% mortaliteit. Dus je hoeft niet te beginnen met pardon.quote:Op dinsdag 7 april 2020 22:33 schreef Daffodil31LE het volgende:
[..]
Pardon? Waarom wordt iedereen dagelijk van nieuwe uitslagen voorzien omstreeks 14:00? Cijfertjes over het "aantal besmettingen" en het aantal "doden ten gevolge van corona". En elke dag is het aantal doden ten opzichte van het aantal besmettingen ongeveer 10%.
Terwijl iedereen die een beetje kan nadenken al lang beseft dat er veel meer mensen in Nederland geïnfecteerd zijn dan er wordt verteld omdat niet iedereen die dat virus oploopt zwaar ziek wordt; de meesten merken het waarschijnlijk nog niet eens dat ze het hebben, terwijl er bosjes mensen zijn die wat meer last van klachte hebben smeken om een test maar die test niet krijgen. En als een 80+'er overlijdt wordt er maar voor het gemak van uitgegaan dat het door corona komt en niet door kanker, hersenbloeding, struikelen, verslikken in een erwtje of onder de tram lopen.
Om nog maar te zwijgen over de genezen patiënten, want daar hoor je ook niets over.
Ik ben helemaal niet van de complottheorieën, maar wat er nu van overheidswege over dit virus verteld wordt klopt voor geen ene meter.
En dat soort assumpties zijn waarom jij er zo vaak naast zit. Ik beloof je dat ik je een filmpje stuur waar ik een schoen (naar keuze) consumeer wanneer het hebben van deze app ooit verplicht zal worden.quote:Op dinsdag 7 april 2020 20:13 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Op de vraag of die app verplicht werd, gaf de jonge geen antwoord. Ga er dus maar vanuit dat dat wel zo is.
Zit wel wat in. De overheid wilt alles van je weten.quote:Op dinsdag 7 april 2020 21:37 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Daar is geen app voor nodig hoor.quote:Op dinsdag 7 april 2020 19:51 schreef vogeltjesdans het volgende:
De Jonge wil een app die je kan tracken.
Kan ook zonder appquote:Op dinsdag 7 april 2020 23:10 schreef stokj het volgende:
[..]
Zit wel wat in. De overheid wilt alles van je weten.
Men vergeet dat in sommige films een overheid besluit om een deel van de bevolking te laten sterven in bepaalde situaties. Dat kan nu realiteit worden als er scherpe regels komen over wie wel en niet mag worden behandeld. Die app versterkt dat alleen maar.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |