De verplichting kon wel eens vies snel ingevoerd worden.quote:Op dinsdag 7 april 2020 20:35 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Nee precies, ik ook niet. Maar goed, overheid en ITTegen de tijd dat die app werkt is er al een vaccin.
Daar heb je gelijk in.quote:Op dinsdag 7 april 2020 20:37 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Jij laat je dus neppen door de uiterlijke presentatie en denkt niet verder. Zoals zoveel van dom Nederland.
Panem et circences. Zo houd je het volk rustig.
https://nl.m.wikipedia.org/wiki/Panem_et_circenses
Dan ben je dus eens met dat corona nog lichter is dan griep.quote:Op dinsdag 7 april 2020 20:34 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
10% mortaliteit?
Niemand rekent daarmee. Niet eens in de buurt. Zodoende gestopt met lezen, geen zin in al die onzin die uit de duim gezogen is
Jouw geforceerde en misplaatste latijn maakt dan weer geen enkele indruk.quote:Op dinsdag 7 april 2020 20:37 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Jij laat je dus neppen door de uiterlijke presentatie en denkt niet verder. Zoals zoveel van dom Nederland.
Panem et circences. Zo houd je het volk rustig.
https://nl.m.wikipedia.org/wiki/Panem_et_circenses
Jensenquote:Op dinsdag 7 april 2020 20:34 schreef van_Lamehuizen het volgende:
[..]
Precies, jensbabba heeft ons hiervoor gewaarschuwd! Luister naar het ECHTE geluid mensen!
Wat lul jij nou weer? Wat is er mis met jou?quote:Op dinsdag 7 april 2020 20:40 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Dan ben je dus eens met dat corona nog lichter is dan griep.
Precies, vanwege minder dan een griepje dat alleen ouderen en verzwakten treft heeft de chinese communistische partij vrijwel het gehele land en economie wekenlang platgelegd en daarmee de eigen greep op de bevolking niet versterkt maar zeker in hubei juist verzwakt.quote:Op dinsdag 7 april 2020 20:40 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Dan ben je dus eens met dat corona nog lichter is dan griep.
Overledenen griepepidie 2017, volgens het CBS: 1.207 personen. Het land was niet op slot, scholen waren gewoon open, het was amper nieuws, het heeft bij geen enkele krant de voorpagina gehaald. Een collega werkt in de zorg, en weet nog, dat op dat moment er zelfs patienten op de gang lagen. Iets wat nu nog niet aan de orde is. De zorg is nog niet eens in code rood, laat staan code zwart, maar code oranje.
Jouw onnozele debunkpogingen nog veel minder.quote:Op dinsdag 7 april 2020 20:43 schreef van_Lamehuizen het volgende:
[..]
Jouw geforceerde en misplaatste latijn maakt dan weer geen enkele indruk.
Gelukkig voor Robert lopen er genoeg rond die nog een flink stukje dommer zijn dan hij.quote:Op dinsdag 7 april 2020 20:44 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Jensenzijn video van vandaag was weer knijter hard
Ah zo, ik doe het voor de secundaire arbeidsvoorwaarden en de hoeveelheid vakantiedagen.quote:Op dinsdag 7 april 2020 20:34 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Ik had het idee dat ik veel mensen kon helpen. Ik dacht echt dat ik iets kon verbeteren.
Niets bleek minder waar. De overheid wil niet verbeteren, die wil zichzelf in stand houden.
Lees nou maar gewoon wat ik heb geschreven. In plaats van je standaard 'boe VD topic!' reactie je gezond verstand te laten verblinden.quote:Op dinsdag 7 april 2020 20:44 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Wat lul jij nou weer? Wat is er mis met jou?
Ik probeer helemaal niets te debunken, welke onzin jij gelooft moet je vooral lekker zelf weten. Ik kom er hier slechts even om lachen.quote:Op dinsdag 7 april 2020 20:45 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Jouw onnozele debunkpogingen nog veel minder.
Zo te horen ben jij er een van.quote:Op dinsdag 7 april 2020 20:45 schreef van_Lamehuizen het volgende:
[..]
Gelukkig voor Robert lopen er genoeg rond die nog een flink stukje dommer zijn dan hij.
Klaar met lachen? Nu oprotten en laat de volwassenen praten.quote:Op dinsdag 7 april 2020 20:47 schreef van_Lamehuizen het volgende:
[..]
Ik probeer helemaal niets te debunken, welke onzin jij gelooft moet je vooral lekker zelf weten. Ik kom er hier slechts even om lachen.
Kun je me dat niet ff in het latijn zeggen?quote:Op dinsdag 7 april 2020 20:48 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Klaar met lachen? Nu oprotten en laat de volwassenen praten.
Ik heb het niet over China. Ik heb het over de CBS cijfers over de griep epidemie en de sterftecijfers naar aanleiding daarvan uit 2017. Die waren heel wat erger dan corona, maar daar hoorde je niemand over.quote:Op dinsdag 7 april 2020 20:44 schreef van_Lamehuizen het volgende:
[..]
Precies, vanwege minder dan een griepje dat alleen ouderen en verzwakten treft heeft de chinese communistische partij vrijwel het gehele land en economie wekenlang platgelegd en daarmee de eigen greep op de bevolking niet versterkt maar zeker in hubei juist verzwakt.![]()
Schreeuw het van de daken vogeltjesdans, laat de mensen het licht zien! Gelukkig dat we hier op Fok! zo'n visionair hebben als jij!![]()
Ab uno disce omnes lijkt me toepasselijker, net als eventus stultorum magister.quote:Op dinsdag 7 april 2020 20:50 schreef van_Lamehuizen het volgende:
[..]
Kun je me dat niet ff in het latijn zeggen?
Ja want er was in china nog geen volledige contrele over zowel de bevolking als het internet, er bestond nog geen social credit score.quote:Op dinsdag 7 april 2020 20:52 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Ik heb het niet over China. Ik heb het over de CBS cijfers over de griep epidemie en de sterftecijfers naar aanleiding daarvan uit 2017. Die waren heel wat erger dan corona, maar daar hoorde je niemand over.
En als je het toch perse over China wilt hebben, zoek je maar eens op de wuxi app. Komt akelig dichtbij. Mensen die niet eens in de trein kunnen stappen als ze niet aan bepaalde voorwaarden voldoen.
Kuddevolk als jou?quote:Op dinsdag 7 april 2020 20:45 schreef van_Lamehuizen het volgende:
[..]
Gelukkig voor Robert lopen er genoeg rond die nog een flink stukje dommer zijn dan hij.
Je steekt weer eens een vuist in je smoel en je verzint dan iets wat mijn mening zou zijn.quote:Op dinsdag 7 april 2020 20:46 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Lees nou maar gewoon wat ik heb geschreven. In plaats van je standaard 'boe VD topic!' reactie je gezond verstand te laten verblinden.
Dat ben ikquote:
Ja die was er al inderdaad, zij het nog niet optimaal ontwikkeld en uitgerold. Nu kijkt de wuxi app ook naar je medische gegevens.quote:Op dinsdag 7 april 2020 20:54 schreef van_Lamehuizen het volgende:
[..]
Ja want er was in china nog geen volledige contrele over zowel de bevolking als het internet, er bestond nog geen social credit score.
Fijn zo, reageer dan ook gewoon niet meer en ga NOS kijken ofzo.quote:Op dinsdag 7 april 2020 20:54 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Je steekt weer eens een vuist in je smoel en je verzint dan iets wat mijn mening zou zijn.
Wat moet ik met dat soort onzin? Daarna heb ik echt geen enkele behoefte om te reageren op een mening met allerlei aannames en verzonnen onzin waar je toch weer op jouw typerende manier gaat reageren.
Absoluut niet, maar de stelling dat SARS-CoV-2 minder voor zou stellen dan een griepje is belachelijk.quote:Op dinsdag 7 april 2020 20:56 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Ja die was er al inderdaad, zij het nog niet optimaal ontwikkeld en uitgerold. Nu kijkt de wuxi app ook naar je medische gegevens.
Maar jij vindt het dus prima dat de overheid je zo volgt?
Zeker doe ik.quote:Op dinsdag 7 april 2020 20:57 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Fijn zo, reageer dan ook gewoon niet meer en ga NOS kijken ofzo.
Nee, dat is jouw mening. Ik leg de griep cijfers van 2017 ernaast en die laten een veel erger beeld zien.quote:Op dinsdag 7 april 2020 20:58 schreef van_Lamehuizen het volgende:
[..]
Absoluut niet, maar de stelling dat SARS-CoV-2 minder voor zou stellen dan een griepje is belachelijk.
Dat zijn ze ook al aan het doen, en dat werd ook vermeld tijdens de persconferentie. Maar goed, dat komt jouw agenda natuurlijk niet goed uit en dus heb je ervoor gekozen om juist dat puntje net even te negeren.quote:Op dinsdag 7 april 2020 19:51 schreef vogeltjesdans het volgende:
Terwijl waarschijnlijk meer dan de helft van Nederland het virus allang gehad heeft en immuun is. Maar grootschalig iedereen daarop testen ho maar. Dat is zo simpel dat zelfs de achterlijkste boer bij het RIVM dat weet. En toch doen ze het niet. In plaats daarvan zetten ze vol in op een controlerende app.
Wanneer je kijkt naar 1 variabele: mortaliteit, onder omstandigheden die volstrekt onvergelijkbaar zijn, of is om de verspreiding van de griep te remmen in 2017 ook een enorm deel van de wereldbevolking in lockdown gegaan?quote:Op dinsdag 7 april 2020 21:00 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Nee, dat is jouw mening. Ik leg de griep cijfers van 2017 ernaast en die laten een veel erger beeld zien.
Ik wel, heb niks te verbergen.quote:Op dinsdag 7 april 2020 20:56 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Ja die was er al inderdaad, zij het nog niet optimaal ontwikkeld en uitgerold. Nu kijkt de wuxi app ook naar je medische gegevens.
Maar jij vindt het dus prima dat de overheid je zo volgt?
mensen die dit zeggenquote:Op dinsdag 7 april 2020 21:06 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Ik wel, heb niks te verbergen.
Ben geen pedo.
Dat zijn corona testen. Ze moeten op immuniteit testen. Volop. Testen testen testen. Dat hadden ze al twee maanden geleden moeten doen. Mij boeit niet wie ziek is, mij boeit wie immuun is. En die kan je dan weer meteen aan het werk laten gaan. Dat redt de economie.quote:Op dinsdag 7 april 2020 21:00 schreef JochemSjakie het volgende:
[..]
Dat zijn ze ook al aan het doen, en dat werd ook vermeld tijdens de persconferentie. Maar goed, dat komt jouw agenda natuurlijk niet goed uit en dus heb je ervoor gekozen om juist dat puntje net even te negeren.
Zucht.quote:Op dinsdag 7 april 2020 21:13 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Dat zijn corona testen. Ze moeten op immuniteit testen. Volop. Testen testen testen. Dat hadden ze al twee maanden geleden moeten doen. Mij boeit niet wie ziek is, mij boeit wie immuun is. En die kan je dan weer meteen aan het werk laten gaan. Dat redt de economie.
Dat ze dit niet van het begin af aan gedaan hebben, geeft te denken. Zou eruit naar voren komen dat zeer veel mensen zonder enige of lichte symptomen ongemerkt immuun zouden zijn, en dat het virus toch geen grote reden voor paniek is? Of zouden ze dan hun privacy agenda niet erdoor kunnen duwen? Zouden ze dan geen excuus meer hebben om de economie niet te redden? Zomaar wat vragen.
Nee, en dat was ook niet nodig. Net als dat ik zeer ernstig begin te betwijfelen of deze lockdown wel nodig is.quote:Op dinsdag 7 april 2020 21:02 schreef van_Lamehuizen het volgende:
[..]
Wanneer je kijkt naar 1 variabele: mortaliteit, onder omstandigheden die volstrekt onvergelijkbaar zijn, of is om de verspreiding van de griep te remmen in 2017 ook een enorm deel van de wereldbevolking in lockdown gegaan?
Raar, want die testen zijn er nog niet. Werd vorige week nog gezegd. En nu zou al zoveel duizenden zorgpersoneel zijn getest.quote:Op dinsdag 7 april 2020 21:16 schreef JochemSjakie het volgende:
[..]
Zucht.
Ze onderzoeken al in hoeverre Nederland immuun is (oa. via de bloedbank), maar aangezien jij punten die niet goed uitkomen voor jouw standpunt gewoon negeert, weet je dat niet.
Ga maar weer Jensen kijken ofzo.
https://www.sanquin.nl/ar(...)aar-groepsimmuniteitquote:Op dinsdag 7 april 2020 21:20 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Raar, want die testen zijn er nog niet. Werd vorige week nog gezegd. En nu zou al zoveel duizenden zorgpersoneel zijn getest.
Dan nog de vraag, waarom hebben ze daar niet meteen twee maanden geleden op ingezet? En zetten ze er nu nog niet volledig op in? De capaciteit is veruit ondermaats en het trekt de crisis alleen maar langer.
Maar ze hoeven toch ook niet te weten waar ze geen fuck mee te maken hebben?quote:Op dinsdag 7 april 2020 21:06 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Ik wel, heb niks te verbergen.
Ben geen pedo.
Teveel tekst voor mij, samenvatting graagquote:Op dinsdag 7 april 2020 21:23 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Maar ze hoeven toch ook niet te weten waar ze geen fuck mee te maken hebben?
Ben geen fan van de correspondent, maar dit stukje slaat de spijker op zijn kop:
https://decorrespondent.n(...)gen/6428004-ab2d5fc2
Daar heb je dus geen kut aan omdat het over groepen gaat. Groepsimminuteit is heel wat anders. Ik heb het over mensen testen die dan meteen weer aan het werk kunnen, hun zaak open doen, weer brood kunnen verkopen, de rekken bij de Jumbo kunnen bijvullen.quote:Op dinsdag 7 april 2020 21:21 schreef JochemSjakie het volgende:
[..]
https://www.sanquin.nl/ar(...)aar-groepsimmuniteit
Omdat ze nu al amper capaciteit hebben om Covid-testen te kunnen uitvoeren. Denk je dat we duizenden laboratoriums hebben in Nederland ofzo?quote:Op dinsdag 7 april 2020 21:26 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Daar heb je dus geen kut aan omdat het over groepen gaat. Groepsimminuteit is heel wat anders. Ik heb het over mensen testen die dan meteen weer aan het werk kunnen, hun zaak open doen, weer brood kunnen verkopen, de rekken bij de Jumbo kunnen bijvullen.
Maar uiteraard heeft het RIVM het daar niet over, want die kwamen niet tot deze simpele oplossing.
Rijst weer de vraag: waarom?
Er zijn 11 redenen samengevat:quote:Op dinsdag 7 april 2020 21:25 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Teveel tekst voor mij, samenvatting graag
Eens. Maar als ze je telefoon dan verplicht stellen als je naar buiten gaat? Als ik mijn rijbewijs 'vergeet' kan ik ook een boete krijgen. En als ik mijn id 'vergeet', kan ik zelfs vastgehouden worden tot iemand het brengt.quote:Op dinsdag 7 april 2020 21:30 schreef Jantje2k het volgende:
Zeer terechte klacht.
Maar stel dat het verplicht zou worden, zou ik gewoon mn telefoon structureel vergeten
Een overheid hoort niet zoveel te weten
Dus waarom zetten ze twee maanden geleden niet al vol in op het ontwikkelen van testen? Ik zag laatst een foto van een medicus die 5000 testen had gemaakt in 80 uur. Ga eens na wat 100 van die lui voor elkaar kunnen krijgen.quote:Op dinsdag 7 april 2020 21:28 schreef JochemSjakie het volgende:
[..]
Omdat ze nu al amper capaciteit hebben om Covid-testen te kunnen uitvoeren. Denk je dat we duizenden laboratoriums hebben in Nederland ofzo?
Noem dan maar eens een kapper.quote:En hoe kom je erbij dat bakkers en vakkenvullers niet mogen werken?
Denken dat de VVD dit zou gaan verplichtenquote:Op dinsdag 7 april 2020 21:30 schreef Jantje2k het volgende:
Zeer terechte klacht.
Maar stel dat het verplicht zou worden, zou ik gewoon mn telefoon structureel vergeten
Een overheid hoort niet zoveel te weten
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |