abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 8 april 2020 @ 09:51:23 #151
112333 vogeltjesdans
cry me a river
pi_192509909
quote:
0s.gif Op woensdag 8 april 2020 09:40 schreef knoopie het volgende:

[..]

Waarom het bij overheid en ict altijd mis gaat, dat maakt niet uit. Overheid en ict duurt altijd heel lang, dus ik denk niet dat ze dit op tijd klaar hebben om van enig praktisch nut te zijn.

Helemaal omdat de meerwaarde om te weten of je met een coronapatiënt in aanraking bent gekomen veel hoger is wanneer er nog maar weinig mensen besmet zijn. Als ik na elk bezoek aan de supermarkt 65 meldingen krijg dat er mogelijke Coronapatiënten ook in mijn supermarkt waren, dan heb ik er helemaal niks aan.

De aantasting van de privacy is zeer kwalijk, mocht het ooit zo ver komen. Dat ben ik met je eens. Maar tegelijkertijd geeft 95% van de mensen met een smartphone al deze informatie nu al vrijwillig aan Facebook en Google. Vanwege hun ontembare delingsdrang, of omdat ze overal op “toestemmen” klikken als ze een app installeren. Dus kennelijk is het voor veel mensen helemaal niet zo belangrijk.
Dit gaat over henzelf. Niet over surfgedrag, maar over hun persoonlijke integriteit. Waar je je bevindt op welk moment bijvoorbeeld. Dat is heel wat anders. En uiterst kwalijk.

Bij de meeste ICT projecten heeft de overheid zoiets van boeiend, de burger betaalt toch. Hier heeft de overheid zelf een zeker belang bij. Geloof maar gerust dat deze app allang in de maak is en over een paar weken klaar.

Als de huidige volgmogelijkheden voldoende waren, hoefde er geen app te komen.
Op vrijdag 14 mei 2021 @ 23:33 schreef Joopklepzeiker: Zonder twijfel is @vogeltjesdans de grootste smaakmaker en intelligentste persoon van heel KLB.
  woensdag 8 april 2020 @ 09:52:38 #152
112333 vogeltjesdans
cry me a river
pi_192509921
quote:
1s.gif Op woensdag 8 april 2020 09:45 schreef JochemSjakie het volgende:

[..]

Gisteren boven de 200.

En nogmaals, juist het vermoeden dat een groot deel van NL al immuun is wordt momenteel onderzocht.

Jij wil teveel te snel. Die persoonlijke immuniteitstests komen echt wel, momenteel hebben ze echter hun handen vol met het testen van coronapatiënten.
Ik heb het over 200 nieuwe corona doden per dag.
Op vrijdag 14 mei 2021 @ 23:33 schreef Joopklepzeiker: Zonder twijfel is @vogeltjesdans de grootste smaakmaker en intelligentste persoon van heel KLB.
  FOK!Fotograaf woensdag 8 april 2020 @ 09:52:45 #153
364681 over_hedge
pi_192509923
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 april 2020 19:51 schreef vogeltjesdans het volgende:
Terwijl waarschijnlijk meer dan de helft van Nederland het virus allang gehad heeft en immuun is.
Wat? :')
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.
  woensdag 8 april 2020 @ 09:53:15 #154
112333 vogeltjesdans
cry me a river
pi_192509931
quote:
0s.gif Op woensdag 8 april 2020 09:50 schreef Questular het volgende:

[..]

Ik werk nu 11 jaar voor de overheid en gebruik nog altijd het programma waar, toen ik er begon, van gezegd werd "wen er maar niet aan want er komt een nieuw programma aan".
Leuk hè, mailen met notes?

:r
  woensdag 8 april 2020 @ 09:54:02 #155
112333 vogeltjesdans
cry me a river
pi_192509943
quote:
0s.gif Op woensdag 8 april 2020 09:52 schreef over_hedge het volgende:

[..]

Wat? :')
Terwijl waarschijnlijk meer dan de helft van Nederland het virus allang gehad heeft en immuun is.

Als je het nog niet snapt, lees je het nog maar eens.
  FOK!Fotograaf woensdag 8 april 2020 @ 09:54:59 #156
364681 over_hedge
pi_192509955
quote:
0s.gif Op woensdag 8 april 2020 09:54 schreef vogeltjesdans het volgende:

[..]

Ja snap prima dat je totale onzin praat
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.
  woensdag 8 april 2020 @ 09:58:11 #157
112333 vogeltjesdans
cry me a river
pi_192510021
quote:
0s.gif Op woensdag 8 april 2020 09:54 schreef over_hedge het volgende:

[..]

Ja snap prima dat je totale onzin praat
Want?
pi_192510043
quote:
0s.gif Op woensdag 8 april 2020 09:52 schreef vogeltjesdans het volgende:

[..]

Ik heb het over 200 nieuwe corona doden per dag.
Ik ook. We zijn al een tijdje niet onder de honderd geweest, en dat is dan alleen in Nederland.
pi_192510491
quote:
0s.gif Op woensdag 8 april 2020 09:51 schreef vogeltjesdans het volgende:

[..]

Dit gaat over henzelf. Niet over surfgedrag, maar over hun persoonlijke integriteit. Waar je je bevindt op welk moment bijvoorbeeld. Dat is heel wat anders. En uiterst kwalijk.
Als je de facebook-app en whatsapp geinstalleerd hebt op je telefoon, dan heb je hun toestemming gegeven gebruik te maken van je IP-adres, gps-gegevens, jouw "check-ins", je telefoonnummer, jouw hele telefoonlijst inclusief wanneer jij wie belt, jouw fotos, je camera, je microfoon, je sms-berichten... Een "verkeerd" emailadres of telefoonnummer in je profiel zetten werkt ook niet, aangezien ze het vergelijken met het telefoonnummer en emailadres dat je opgeeft voor two factor authentification. Meer dan 85% van Nederland heeft whatsapp geinstalleerd...

Facebook en co. weten veel meer over jou dan de overheid. En bij de overheid zou je eventueel nog (naief) kunnen denken dat ze een hoger doel voor ogen hebben, maar bij Facebook, Google of Amazon weet je 100% zeker dat het alleen maar om winst gaat. Jouw zorgen over de privacy deel ik, maar ik vind het lichtelijk naief om daarbij alleen maar naar de overheid te wijzen.
quote:
Bij de meeste ICT projecten heeft de overheid zoiets van boeiend, de burger betaalt toch. Hier heeft de overheid zelf een zeker belang bij. Geloof maar gerust dat deze app allang in de maak is en over een paar weken klaar.

Als de huidige volgmogelijkheden voldoende waren, hoefde er geen app te komen.
De overheid heeft inderdaad die mogelijkheden nog niet, maar andere partijen dus wel (al lang). En over een paar weken is veel te laat om nog zinvol te zijn. Het aantal bevestigde nieuwe besmettingen is per dag ongeveer 1000. Dus in de praktijk zijn het er waarschijnlijk 10.000 per dag. Dus over vier weken hebben we er 300.000 nieuwe besmettingen bij, bovenop de al 200.000 die we nu hebben. Als een half miljoen nederlands al corona hebben (gehad) dan kan je met die app de deur niet meer uit zonder dat hij direct begint te piepen. Compleet zinloos dus, want dan gaan de mensen het negeren. Anders kunnen ze niet eens boodschappen doen...
Op donderdag 7 juli 2022 12:47 schreef LordofLeaves het volgende:
Bij deze ben jij de marimba van KLB. :P
  woensdag 8 april 2020 @ 10:38:03 #160
229532 Twiitch
Speelt met zichzelf
pi_192510630
iK hEb NiKs Te VeBeRgEn
Graag op anoniem
  woensdag 8 april 2020 @ 11:02:15 #161
373754 mossad_agent
Ha-Mossad le-Modiin ule-Tafkid
pi_192511004
Ik vind het in ieder geval geweldig dat mensen op Facebook en Twitter klagen dat het tegen hun privacy is. Domme mensen.... zodra je een smartphone hebt geef je je privacy op. Of op Facebook zit, en al helemaal de mensen die al die domme testjes doen op Facebook. Maar wel lekker klagen... want dat kunnen ze!
pi_192511011
quote:
8s.gif Op woensdag 8 april 2020 10:38 schreef Twiitch het volgende:
iK hEb NiKs Te VeBeRgEn
Aldus 85% van de nederlanders die braaf hun locatie, telefoongesprekken, fotos en camera/microfoon aan Zuckerberg hebben vrijgegeven.

Maar maak je vooral druk over de overheid, terwijl je je hele consumptie via amazon laat vastleggen, en je hele vrije tijd via facebook documenteert, al je "privé"-gesprekken via whatsapp doet, en via linked-in nog even je laatste carriërestap deelt.
pi_192512464
quote:
0s.gif Op woensdag 8 april 2020 09:22 schreef vogeltjesdans het volgende:

[..]

Wij hebben 200 mensen per dag die aan corona overlijden? Ik heb het sterke vermoeden dat een groot deel van Nederland al geïnfecteerd is geweest, en inmiddels veilig immuun. Maar testen zouden dat aantonen, en daarom zijn er geen testen.
de testcapaciteit is verviervoudigd en wordt op korte termijn nog verder vergroot.

Dat haalt heel jouw theorie dat de capaciteit expres laag werd gehouden onderuit.
pi_192512545
quote:
0s.gif Op woensdag 8 april 2020 09:54 schreef vogeltjesdans het volgende:

[..]

Omdat er een theorie is dat in IJsland 50% van de bevolking besmet is (geweest)?
  woensdag 8 april 2020 @ 12:38:37 #165
112333 vogeltjesdans
cry me a river
pi_192512637
quote:
0s.gif Op woensdag 8 april 2020 09:59 schreef JochemSjakie het volgende:

[..]

Ik ook. We zijn al een tijdje niet onder de honderd geweest, en dat is dan alleen in Nederland.
De afgelopen 24 uur zijn er in Nederland 234 meldingen gedaan van mensen die zijn overleden aan het coronavirus. Het totaal aantal overleden patiënten komt daarmee op 2101. Dat meldt het RIVM in de dagelijkse update. Volgens het RIVM liggen de aantallen op dinsdagen steevast hoog, omdat veel sterfgevallen uit het weekend pas maandag worden gerapporteerd.

Het aantal van 234 sterfgevallen is het hoogste aantal meldingen in 24 uur tot nu toe. De afgelopen dagen daalde dat getal juist: zaterdag 164, zondag 112, gisteren 101. Belangrijk om te vermelden is dat het gaat om meldingen, veel personen zijn niet de afgelopen 24 uur, maar al eerder overleden.
  woensdag 8 april 2020 @ 12:40:42 #166
112333 vogeltjesdans
cry me a river
pi_192512668
quote:
1s.gif Op woensdag 8 april 2020 12:27 schreef opgebaarde het volgende:

[..]

de testcapaciteit is verviervoudigd en wordt op korte termijn nog verder vergroot.

Dat haalt heel jouw theorie dat de capaciteit expres laag werd gehouden onderuit.
Tja, als je een kleine hoeveelheid verviervoudigd, dan blijft het klein hè? :')

Ze hadden twee maanden geleden volop moeten inzetten op het produceren van testen. Deden ze niet. Waarom niet?
  woensdag 8 april 2020 @ 12:49:39 #167
112333 vogeltjesdans
cry me a river
pi_192512806
quote:
0s.gif Op woensdag 8 april 2020 11:02 schreef knoopie het volgende:

[..]

Aldus 85% van de nederlanders die braaf hun locatie, telefoongesprekken, fotos en camera/microfoon aan Zuckerberg hebben vrijgegeven.

Maar maak je vooral druk over de overheid, terwijl je je hele consumptie via amazon laat vastleggen, en je hele vrije tijd via facebook documenteert, al je "privé"-gesprekken via whatsapp doet, en via linked-in nog even je laatste carriërestap deelt.
Van zuckerberg verwacht ik niet dat hij mij persoonlijk gaat benadelen. Van onze overheid verwacht ik niets minder.
pi_192513081
quote:
0s.gif Op woensdag 8 april 2020 12:40 schreef vogeltjesdans het volgende:

[..]

Tja, als je een kleine hoeveelheid verviervoudigd, dan blijft het klein hè? :')
Klopt :')

quote:
Ze hadden twee maanden geleden volop moeten inzetten op het produceren van testen. Deden ze niet. Waarom niet?
Ze zagen de meerwaarde niet? Ik weet het niet.

Maar nu komen we op jouw terrein. Jij hebt vast en zeker wel een theorie. Een theorie gebaseerd op je eigen aannames en verzinsels.
pi_192513215
quote:
0s.gif Op woensdag 8 april 2020 12:49 schreef vogeltjesdans het volgende:

[..]

Van zuckerberg verwacht ik niet dat hij mij persoonlijk gaat benadelen. Van onze overheid verwacht ik niets minder.
Als jij geen problemen hebt met het verkopen van jouw data aan de hoogste bieder, dan kan Zuckerberg jou inderdaad weinig aan doen.
En wat zou dan volgens jou de motivatie van onze overheid zijn om jou persoonlijk te benadelen?
  woensdag 8 april 2020 @ 13:46:01 #170
112333 vogeltjesdans
cry me a river
pi_192513724
quote:
1s.gif Op woensdag 8 april 2020 13:07 schreef opgebaarde het volgende:

[..]

Klopt :')
[..]

Ze zagen de meerwaarde niet? Ik weet het niet.

Maar nu komen we op jouw terrein. Jij hebt vast en zeker wel een theorie. Een theorie gebaseerd op je eigen aannames en verzinsels.
Nee, we blijven bij dezelfde vraag. Als er bij het RIVM zulke slimmeriken zitten, waarom was dit dan niet meegenomen in hun aanpak? Het lijkt me geen overbodige maatregel om tijdig te stellen. En als je zoiets logisch en simpels niet doet, dan doe je dat bewust. De vraag is waarom.
  woensdag 8 april 2020 @ 13:49:35 #171
112333 vogeltjesdans
cry me a river
pi_192513792
quote:
0s.gif Op woensdag 8 april 2020 13:16 schreef knoopie het volgende:

[..]

Als jij geen problemen hebt met het verkopen van jouw data aan de hoogste bieder, dan kan Zuckerberg jou inderdaad weinig aan doen.
En wat zou dan volgens jou de motivatie van onze overheid zijn om jou persoonlijk te benadelen?
Wat dacht je van een algemene loonval? Waardoor de salarissen een stuk naar beneden gaan, honderdduizenden werklozen erbij komen en een volgzame gedweeë groep sloebers ontstaat die je kan dwingen voor hun uitkering voor je te laten werken. Dat is nu al, dat noemen ze met een duur woord participatie. En het bedrijfsleven (waar het kabinet in de zak zit) is spekkoper.
pi_192513816
quote:
0s.gif Op woensdag 8 april 2020 13:46 schreef vogeltjesdans het volgende:

[..]

Nee, we blijven bij dezelfde vraag. Als er bij het RIVM zulke slimmeriken zitten, waarom was dit dan niet meegenomen in hun aanpak? Het lijkt me geen overbodige maatregel om tijdig te stellen. En als je zoiets logisch en simpels niet doet, dan doe je dat bewust. De vraag is waarom.
Omdat dit virus aangepakt wordt alsof het een veenbrand is wat gecontroleerd moet uitbranden?

Ik weet het niet. Er gaan verschillende theorieën rond.

Voor je reactie op deze posting: nee ik weet nog steeds niet waarom Nederland voor deze aanpak heeft gekozen.
  woensdag 8 april 2020 @ 14:03:49 #173
112333 vogeltjesdans
cry me a river
pi_192514080
BAM. Daar gaan we dan, beste 'de overheid kan dit niet verplicht stellen' mensen.

https://www.computable.nl(...)-bij-coronatesten.ht

Kabinet wil desnoods verplichte app bij coronatesten
Het kabinet speelt met de gedachte om mensen eventueel zelfs te verplichten tot de installatie van een contact-tracing app.
De gedachte bestaat om aan de contact-tracing app nog een tweede app te koppelen waarmee de patiënt gemakkelijk contact kan houden met een huisarts. Op die manier is je lichamelijke situatie vanuit huis te monitoren.

What... The... Fuck...
pi_192514158
quote:
0s.gif Op woensdag 8 april 2020 13:49 schreef vogeltjesdans het volgende:

[..]

Wat dacht je van een algemene loonval? Waardoor de salarissen een stuk naar beneden gaan, honderdduizenden werklozen erbij komen en een volgzame gedweeë groep sloebers ontstaat die je kan dwingen voor hun uitkering voor je te laten werken. Dat is nu al, dat noemen ze met een duur woord participatie. En het bedrijfsleven (waar het kabinet in de zak zit) is spekkoper.
Nu heb ik er zelf geen ervaring met gedwongen arbeidsparticipatie gelukkig, maar gaat er niet een heel traject van ontslag(premies) en thuiszitten met uitkering aan vooraf? En is het niet meestal nogal laaggekwalificeerd werk, zoals het welbekende schoffelen? Lijkt mij nou niet de meest logische manier om als bedrijfsleven veel geld te verdienen...
  woensdag 8 april 2020 @ 14:13:52 #175
112333 vogeltjesdans
cry me a river
pi_192514229
quote:
0s.gif Op woensdag 8 april 2020 14:08 schreef knoopie het volgende:

[..]

Nu heb ik er zelf geen ervaring met gedwongen arbeidsparticipatie gelukkig, maar gaat er niet een heel traject van ontslag(premies) en thuiszitten met uitkering aan vooraf? En is het niet meestal nogal laaggekwalificeerd werk, zoals het welbekende schoffelen? Lijkt mij nou niet de meest logische manier om als bedrijfsleven veel geld te verdienen...
Nee.

Loonkosten zijn de hoogste kostenpost van een bedrijf. Bedenk je eens wat voor een winst je maakt met iemand die vanuit de bijstand gedwongen wordt.

En is iemand met laaggeschoold werk minder dan een ander?
pi_192514360
quote:
0s.gif Op woensdag 8 april 2020 14:03 schreef vogeltjesdans het volgende:
BAM. Daar gaan we dan, beste 'de overheid kan dit niet verplicht stellen' mensen.

https://www.computable.nl(...)-bij-coronatesten.ht

Kabinet wil desnoods verplichte app bij coronatesten
Het kabinet speelt met de gedachte om mensen eventueel zelfs te verplichten tot de installatie van een contact-tracing app.
De gedachte bestaat om aan de contact-tracing app nog een tweede app te koppelen waarmee de patiënt gemakkelijk contact kan houden met een huisarts. Op die manier is je lichamelijke situatie vanuit huis te monitoren.

What... The... Fuck...
Wat snap je niet aan 'kan niet bij voorbaat uitsluiten'? Ik kan ook niet bij voorbaat uitsluiten dat ik ooit nog eens in mijn broek schijt, wil niet zeggen dat ik nu maar luiers ga kopen.
pi_192514438
Meteen even de '84 agenda er een stukje verder door drukken.

_O_
  woensdag 8 april 2020 @ 14:49:08 #178
112333 vogeltjesdans
cry me a river
pi_192514784
quote:
0s.gif Op woensdag 8 april 2020 14:21 schreef Intint het volgende:

[..]

Wat snap je niet aan 'kan niet bij voorbaat uitsluiten'? Ik kan ook niet bij voorbaat uitsluiten dat ik ooit nog eens in mijn broek schijt, wil niet zeggen dat ik nu maar luiers ga kopen.
En hoe voelt het als ze desnoods verplichten om in je broek te schijten?
pi_192514805
quote:
1s.gif Op woensdag 8 april 2020 14:13 schreef vogeltjesdans het volgende:

[..]

Nee.

Loonkosten zijn de hoogste kostenpost van een bedrijf. Bedenk je eens wat voor een winst je maakt met iemand die vanuit de bijstand gedwongen wordt.

En is iemand met laaggeschoold werk minder dan een ander?
Iemand met laaggeschoold werk is zeker niet minder dan een ander. Maar iemand met een dure opleiding werkeloos maken, vervolgens een uitkering geven en daarna dwingen om ongemotiveerd productiewerk te gaan doen, dan kán gewoon niet rendabel zijn.
En het is voor jou als kantoortijger misschien moeilijk voor te stellen, maar veel werk in productiebedrijven in NL is al sinds jaren niet meer echt laaggeschoold te noemen hoor. Daar heb je meer aan goed opgeleide en gemotiveerde werknemers dan aan goedkope gedwongen werknemers.
  woensdag 8 april 2020 @ 14:57:15 #180
112333 vogeltjesdans
cry me a river
pi_192514880
De economie staat daarbij wat Dijkhoff betreft op een tweede plek. "Tot we een vaccin hebben, zullen we in een coronacrisis zitten". Dijkhoff denkt dat veel maatregelen ook na 28 april van kracht blijven.

Dankjewel. Het kon nog wel eens anderhalf jaar duren voor er een vaccin is. Tegen die tijd is de economie compleet, maar dan ook compleet, naar de klote. Terwijl het gros van de bevolking gewoon nergens last van heeft.
pi_192514922
quote:
0s.gif Op woensdag 8 april 2020 14:26 schreef Piva het volgende:
Meteen even de '84 agenda er een stukje verder door drukken.

_O_
1984 als handboek houden :') |:(
<a href="http://i.imgur.com/iq5BYAk.gif" target="_blank" rel="nofollow"><a href="http://i.imgur.com/iq5BYAk.gif&lt" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >http://i.imgur.com/iq5BYAk.gif<</a>;/a>
  woensdag 8 april 2020 @ 15:01:29 #182
112333 vogeltjesdans
cry me a river
pi_192514924
quote:
0s.gif Op woensdag 8 april 2020 14:50 schreef knoopie het volgende:

[..]

Iemand met laaggeschoold werk is zeker niet minder dan een ander. Maar iemand met een dure opleiding werkeloos maken, vervolgens een uitkering geven en daarna dwingen om ongemotiveerd productiewerk te gaan doen, dan kán gewoon niet rendabel zijn.
En het is voor jou als kantoortijger misschien moeilijk voor te stellen, maar veel werk in productiebedrijven in NL is al sinds jaren niet meer echt laaggeschoold te noemen hoor. Daar heb je meer aan goed opgeleide en gemotiveerde werknemers dan aan goedkope gedwongen werknemers.
Leuk dat je over een opleiding van 20 jaar geleden begint, maar daar heeft de werkgever van vandaag echt geen boodschap aan. De werkgever heeft nu met deze situatie te maken en dat er ooit 6 werkgevers geleden eens geïnvesteerd is in een HBO opleiding zal hem compleet worst wezen. Het gaat hem nu om geld. Werkgevers zijn net zo sociaal als je ze kunt gooien dus zodra er gesneden moet worden is de werknemer zoals altijd de lul.
pi_192514931
quote:
0s.gif Op woensdag 8 april 2020 14:49 schreef vogeltjesdans het volgende:

[..]

En hoe voelt het als ze desnoods verplichten om in je broek te schijten?
Wanneer ZE DIT DAADWERKELIJK OFFICIEEL ZOUDEN GAAN BEKEND MAKEN zal ik daar dan gepast naar handelen op een manier die congruent is met mijn eigen principes. Wat ik ik ieder geval niet zal gaan doen is mijn onderbuik gaan voeden met wat clickbait titels die mijn anti overheid bias bevestigen.

[ Bericht 0% gewijzigd door Intint op 08-04-2020 15:06:55 ]
  woensdag 8 april 2020 @ 15:05:02 #184
112333 vogeltjesdans
cry me a river
pi_192514991
quote:
0s.gif Op woensdag 8 april 2020 14:08 schreef knoopie het volgende:

[..]

En is het niet meestal nogal laaggekwalificeerd werk, zoals het welbekende schoffelen?
quote:
0s.gif Op woensdag 8 april 2020 14:50 schreef knoopie het volgende:

[..]

En het is voor jou als kantoortijger misschien moeilijk voor te stellen, maar veel werk in productiebedrijven in NL is al sinds jaren niet meer echt laaggeschoold te noemen hoor.
Eerst heb je het over laaggeschoold personeel, dan over niet laaggeschoold personeel. Wat is het nu?
pi_192515016
quote:
0s.gif Op woensdag 8 april 2020 14:57 schreef vogeltjesdans het volgende:
De economie staat daarbij wat Dijkhoff betreft op een tweede plek. "Tot we een vaccin hebben, zullen we in een coronacrisis zitten". Dijkhoff denkt dat veel maatregelen ook na 28 april van kracht blijven.

Dankjewel. Het kon nog wel eens anderhalf jaar duren voor er een vaccin is. Tegen die tijd is de economie compleet, maar dan ook compleet, naar de klote. Terwijl het gros van de bevolking gewoon nergens last van heeft.
Wil niet gaan roepen dat wat hier gezegd wordt de absolute waarheid is, maar dit gevoel bekruipt mij inmiddels ook wel ja.
  woensdag 8 april 2020 @ 15:08:38 #186
112333 vogeltjesdans
cry me a river
pi_192515060
quote:
0s.gif Op woensdag 8 april 2020 15:01 schreef Intint het volgende:

[..]

Wanneer ZE dit DAADWERKELIJK OFFICIEEL ZOUDEN GAAN BEKEND MAKEN zal ik daar dan gepast naar handelen op een manier die congruent is met mijn eigen principes. Wat ik ik ieder geval niet zal gaan doen is mijn onderbuik gaan voeden met wat clickbait titels die mijn anti overheid bias bevestigen.
Kortom, je hebt geen antwoord, bent een standaard buklaaf en steekt het liefst de kop in het zand terwijl je hoopt dat het allemaal snel voorbij is.

Computable is daarnaast nauwelijks clickbait te noemen. Je beschuldigt anderen, maar jouw onderbuikgevoel is nog veel erger met je pro-Rutte houding. 'Als ik maar vertrouw op Rutte, dan hoef ik me tenminste niet druk te maken.'
pi_192515087
quote:
0s.gif Op woensdag 8 april 2020 14:57 schreef vogeltjesdans het volgende:

Je bent voor groepsimmuniteit :o
pi_192515304
quote:
0s.gif Op woensdag 8 april 2020 15:08 schreef vogeltjesdans het volgende:

[..]

Kortom, je hebt geen antwoord, bent een standaard buklaaf en steekt het liefst de kop in het zand terwijl je hoopt dat het allemaal snel voorbij is.

Computable is daarnaast nauwelijks clickbait te noemen. Je beschuldigt anderen, maar jouw onderbuikgevoel is nog veel erger met je pro-Rutte houding. 'Als ik maar vertrouw op Rutte, dan hoef ik me tenminste niet druk te maken.'
Nee. Ik neem pas actie wanneer de realiteit om actie vraagt en niet wanneer mijn paranoide onderbuik me dit zegt. Ik ben overigens niet pro-Rutte maar aangezien jij alleen maar in zwart-wit kan denken zal ik dat maar even buiten beschouwing laten. Ik vertrouw niet per se op Rutte maar ik vertrouw op gezond verstand en heb, allicht gedeeltelijk door mijn beroep, een redelijk goed vermogen om te bepalen voor mezelf wanneer nieuws/onderzoek betrouwbaar is en wanneer niet. Dit laatste is wat jij mist en waar je keer op keer mee te koop loopt . Ik snap niet dat je nu ook weer een discussie met me aangaat. Ben je into SM?

[ Bericht 1% gewijzigd door Intint op 08-04-2020 15:34:37 ]
pi_192515398
quote:
0s.gif Op woensdag 8 april 2020 15:05 schreef vogeltjesdans het volgende:

[..]

[..]

Eerst heb je het over laaggeschoold personeel, dan over niet laaggeschoold personeel. Wat is het nu?
Het gaat over niet-laagopgeleid personeel, dat jij heel erg inefficiënt op laagopgeleid werk wilt inzetten. Wat een verkwisting van werkervaring opleiding en motivatie is.
  woensdag 8 april 2020 @ 15:48:47 #190
313372 Linkse_Boomknuffelaar
Stop de wapenlobby. Vrede!
pi_192515617
quote:
1s.gif Op woensdag 8 april 2020 07:12 schreef JochemSjakie het volgende:
Aanstellers hier :')

Zo naïef zijn dat je er van uitgaat dat ze nu al niet je locatie kunnen achterhalen op ieder moment van de dag :') :') :')
Vandaar dat ik dus helemaal geen smartphone bezit.
Een smartphone kan je ook afluisteren wanneer de telefoon uit staat.

En onze overheid en privacy, of uberhaupt ICT is gewoon een ramp. Ik wil geen proefkonijn voor straks weer een faalproject en dan liggen er weer gegevens op straat of verliest een ambtenaar een USB-stick.

Onze overheid kan het niet ICT. Prima, kap er dan mee. Ga maar weer over op de ponskaartjes en de typemachine.

De meeste ministers zijn zelf digibeet, hoe gaan zij zelf die app installeren dan? Kunnen ze niet. Waarschijnlijk hebben ze zelf ook een Nokia.

Wist je dat Vladimir Putin ook geen smartphone bezit? De Russische geheime dienst FSB werkt met typemachines en niet met internet, omdat dit veiliger is.
  woensdag 8 april 2020 @ 15:53:20 #191
pi_192515670
quote:
0s.gif Op woensdag 8 april 2020 09:50 schreef Questular het volgende:

[..]

Ik werk nu 11 jaar voor de overheid en gebruik nog altijd het programma waar, toen ik er begon, van gezegd werd "wen er maar niet aan want er komt een nieuw programma aan".
De overheid gebruikt toch ook nog altijd Windows XP, terwijl consumenten vooral wordt opgeroepen dit niet te doen, aangezien dit nu uiterst onveilig is?
Valt nog mee dat de Nederlandse overheid geen Windows 95 gebruikt met floppydisks. Ik zie ze er wel voor aan. :')
  woensdag 8 april 2020 @ 16:20:49 #192
112333 vogeltjesdans
cry me a river
pi_192516110
quote:
14s.gif Op woensdag 8 april 2020 15:53 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:

[..]

De overheid gebruikt toch ook nog altijd Windows XP, terwijl consumenten vooral wordt opgeroepen dit niet te doen, aangezien dit nu uiterst onveilig is?
Valt nog mee dat de Nederlandse overheid geen Windows 95 gebruikt met floppydisks. Ik zie ze er wel voor aan. :')
Wij gebruiken Windows 10 hoor.

Wat ik wel tering tyfus irritant vind.
  woensdag 8 april 2020 @ 16:23:59 #193
pi_192516149
quote:
0s.gif Op woensdag 8 april 2020 16:20 schreef vogeltjesdans het volgende:

[..]

Wij gebruiken Windows 10 hoor.

Wat ik wel tering tyfus irritant vind.
Windows 10, oftewel Gatenkaas 10.0 :')

Ongeveer net zo waterdicht als de rijksgrens tussen Guatemala en Mexico. :')
  woensdag 8 april 2020 @ 16:24:08 #194
112333 vogeltjesdans
cry me a river
pi_192516156
quote:
0s.gif Op woensdag 8 april 2020 15:30 schreef knoopie het volgende:

[..]

Het gaat over niet-laagopgeleid personeel, dat jij heel erg inefficiënt op laagopgeleid werk wilt inzetten. Wat een verkwisting van werkervaring opleiding en motivatie is.
Nee, dat zei ik niet. Goed lezen. Ik heb het over een werkloosheid situatie van waaruit je verplicht zou kunnen worden om onbetaald te gaan werken. Denk je dat het de gemeente dan wat uitmaakt of jij hebt geschoffeld of programma's hebt geschreven? Je zit op precies hetzelfde niveau als die sloeber die niks kan. Cheap ass werken zul je.
  woensdag 8 april 2020 @ 16:24:59 #195
112333 vogeltjesdans
cry me a river
pi_192516167
quote:
14s.gif Op woensdag 8 april 2020 16:23 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:

[..]

Volledig mee eens. Overheid is sowieso dikke kut.
  woensdag 8 april 2020 @ 16:27:45 #196
112333 vogeltjesdans
cry me a river
pi_192516200
quote:
1s.gif Op woensdag 8 april 2020 15:09 schreef opgebaarde het volgende:

[..]

Je bent voor groepsimmuniteit :o
Ik ben ervoor om flink te testen, daar alles op in te zetten. Dan weet je wie weer aan het werk kan en zijn bloemenzaak weer open kan gooien. Niet voor anderhalf jaar achter je voordeur zitten bibberen en hopen dat het je niet treft. Terwijl ondertussen de economie flink naar de klote gaat.
pi_192516235
quote:
14s.gif Op woensdag 8 april 2020 16:23 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:

[..]

Borrelpraat.

Windows 10 is het stabielste en veiligste OS van Microsoft tot nu toe.
  woensdag 8 april 2020 @ 16:30:58 #198
pi_192516248
quote:
0s.gif Op woensdag 8 april 2020 16:24 schreef vogeltjesdans het volgende:

[..]

Volledig mee eens. Overheid is sowieso dikke kut.
Gegevens donorcodicil liggen dus ook al een maand of zo op straat, inclusief BSN-nummers. Hierdoor kan er identiteitsfraude plaatsvinden en dit kan de burger op hoge kosten jagen en kan zelfs tot gevolg hebben dat je wordt gearresteerd voor zaken die iemand anders heeft gedaan.

De bewijslast en de kosten zijn ten alle tijden voor rekening van de burger. Nooit voor de rekening van een falende ambtenaar of de overheid.

En die overheid moet ik dan nu wel gaan vertrouwen?

Echt, onze overheid denkt dat ze een stel technologisch ver-ontwikkelde Japanners zijn, maar beter is de overheid een beetje realistisch en snapt ze haar eigen tekortkomingen.

Als je niets snapt van techniek en ICT en ook weigert je kennis hieromtrent te vergroten, dan houd je het bij een typemachine en ponskaartjes. Dat is al moeilijk genoeg voor onze overheid.

Onze overheid brengt door haar geklungel levens van haar burgers in gevaar. Onze overheid is vele malen gevaarlijker dan welk virus dan ook. Stelletje klungelaars.
  woensdag 8 april 2020 @ 16:34:58 #199
112333 vogeltjesdans
cry me a river
pi_192516310
quote:
0s.gif Op woensdag 8 april 2020 15:24 schreef Intint het volgende:

[..]

Nee. Ik neem pas actie wanneer de realiteit om actie vraagt en niet wanneer mijn paranoide onderbuik me dit zegt. Ik ben overigens niet pro-Rutte maar aangezien jij alleen maar in zwart-wit kan denken zal ik dat maar even buiten beschouwing laten. Ik vertrouw niet per se op Rutte maar ik vertrouw op gezond verstand en heb, allicht gedeeltelijk door mijn beroep, een redelijk goed vermogen om te bepalen voor mezelf wanneer nieuws/onderzoek betrouwbaar is en wanneer niet. Dit laatste is wat jij mist en waar je keer op keer mee te koop loopt . Ik snap niet dat je nu ook weer een discussie met me aangaat. Ben je into SM?
Ja de overheid presenteert goed betrouwbaar nieuws ja :')

Vertrouw jij maar lekker op die aartsleugenaar die nog nooit een belofte is nagekomen.

Geen idee wat je voor werk doet maar ik kan je zeggen dat door alles wat ik in mijn leven ben tegengekomen, ik een behoorlijk kritische blik heb ontwikkeld jegens alles wat autoriteit dan wel macht heeft. En laat nou juist heel veel van wat ik binnen die kritische blik zie, precies zo zijn uitgekomen. Kwestie van veel gezien hebben, levenservaring en geleerd hebben van mensen die voor mij op hun bek gingen.

Ik kan je verzekeren dat de overheid er alleen maar zit voor zichzelf. Het volk is alleen een middel om de overheid een bestaansrecht te verschaffen. Voor de rest geven ze geen fuck om de burger. En hoe hoger je komt, hoe erger het wordt.
  woensdag 8 april 2020 @ 16:36:55 #200
112333 vogeltjesdans
cry me a river
pi_192516341
quote:
0s.gif Op woensdag 8 april 2020 16:30 schreef TheFreshPrince het volgende:

[..]

Borrelpraat.

Windows 10 is het stabielste en veiligste OS van Microsoft tot nu toe.
Vertel eens waarom want daar ben ik wel benieuwd naar.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')