Klopt. Begon destijds al met niet meer geld naar de Grieken. Paar weken later, toch weer 5 miljard gireren.quote:Op woensdag 8 april 2020 22:01 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Je ziet toch ook wat er in de regering zit? En wat ze doen? Ze stemmen al 10 jaar voor een leugenaar. Die nog nooit een belofte is nagekomen. Maar wel breed lacht en het domme volk met zijn mooie praatjes inpakt. En zich gewillig naar de slachtbank laat leiden.
Dus jij beweert iets dat compleet tegen alle logica ingaat, namelijk dat "het bedrijfsleven" er achter zit en massa-ontslagen wil, maar als ik vraag of je er ook maar één voorbeeld van kan noemen, dan probeer ik de discussie van het daadwerkelijke punt af te leiden? Dat zogenaamde bedrijfsleven dat zich verkneukelt op de massa-ontslagen is het fundament van jouw hele complottheorie! De enige reden waarom jij geen voorbeelden wil geven, is omdat je dan moet toegeven dat je complottheorie als los zand uit elkaar valt.quote:Op woensdag 8 april 2020 22:10 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Nee, en je weet zelf ook waarom, dat weet je maar al te goed. Door te vragen om man en paard probeer je de discussie - weer - af te leiden van het daadwerkelijke punt, namelijk dat lonen de werkgevers altijd al een doorn in het oog zijn geweest.
Heb ik al gedaan:quote:Oh geef eens een voorbeeld van een bedrijf wat dat doet?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En waarom wilden ze dat ook alweer? Ah ja, omdat "ze" massa-ontslagen willen. En wie zijn "ze" ook alweer en waarom? Ah ja, dat mag ik niet vragen omdat ik dan probeer af te leiden van het daadwerkelijke punt dat je probeert te maken...quote:Nee, om de economie plat te leggen.Op donderdag 7 juli 2022 12:47 schreef LordofLeaves het volgende:
Bij deze ben jij de marimba van KLB. :P
quote:Op woensdag 8 april 2020 23:09 schreef knoopie het volgende:
[..]
Dus jij beweert iets dat compleet tegen alle logica ingaat, namelijk dat "het bedrijfsleven" er achter zit en massa-ontslagen wil, maar als ik vraag of je er ook maar één voorbeeld van kan noemen, dan probeer ik de discussie van het daadwerkelijke punt af te leiden? Dat zogenaamde bedrijfsleven dat zich verkneukelt op de massa-ontslagen is het fundament van jouw hele complottheorie! De enige reden waarom jij geen voorbeelden wil geven, is omdat je dan moet toegeven dat je complottheorie als los zand uit elkaar valt.
[..]
Heb ik al gedaan:Totale controle. De wereldregering wil een chip in jouw lijf, bij jou naar binnen kunnen om jou of leden van je eventuele gezin te kunnen isoleren. Dat heeft de WHO letterlijk gezegd.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
En waarom wilden ze dat ook alweer? Ah ja, omdat "ze" massa-ontslagen willen. En wie zijn "ze" ook alweer en waarom? Ah ja, dat mag ik niet vragen omdat ik dan probeer af te leiden van het daadwerkelijke punt dat je probeert te maken...
Word wakker, sheople
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 08-04-2020 23:13:32 ]
En daarom wil het bedrijfsleven massa-ontslagen? Deze complottheorie gaat nu echt alle kanten op...quote:Op woensdag 8 april 2020 23:13 schreef Draaideurcrimineel het volgende:
[..]
Totale controle. De wereldregering wil een chip in jouw lijf, bij jou naar binnen kunnen om jou of leden van je eventuele gezin te kunnen isoleren. Dat heeft de WHO letterlijk gezegd.
Word wakker, sheople
Wat lul jij nou weer man? Dit zijn feiten.quote:Op woensdag 8 april 2020 22:19 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Oja. Dit is weer een typisch vogeltjesdans bewering die nooit feitelijk onderbouwd gaat worden, alleen met ad hominems, emoticons of memes
quote:Op woensdag 8 april 2020 23:09 schreef knoopie het volgende:
[..]
Dus jij beweert iets dat compleet tegen alle logica ingaat, namelijk dat "het bedrijfsleven" er achter zit en massa-ontslagen wil, maar als ik vraag of je er ook maar één voorbeeld van kan noemen, dan probeer ik de discussie van het daadwerkelijke punt af te leiden? Dat zogenaamde bedrijfsleven dat zich verkneukelt op de massa-ontslagen is het fundament van jouw hele complottheorie! De enige reden waarom jij geen voorbeelden wil geven, is omdat je dan moet toegeven dat je complottheorie als los zand uit elkaar valt.
[..]
Heb ik al gedaan:Je lult er mooi omheen, maar dat is ook het enige. Want tegenbewijs leveren om mijn argumenten tegen te werken doe je niet. In plaats daarvan lul je maar wat over zelf verzonnen bijzaken.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
En waarom wilden ze dat ook alweer? Ah ja, omdat "ze" massa-ontslagen willen. En wie zijn "ze" ook alweer en waarom? Ah ja, dat mag ik niet vragen omdat ik dan probeer af te leiden van het daadwerkelijke punt dat je probeert te maken...
Het valt me op dat je hier nooit constructief reageert, maar altijd 'anti' bent. Je opent nooit een topic, durft zelf geen stelling neer te zetten maar zit wel anderen te badgeren met je randargumentatie. En dan pik je er ook nog altijd enkelen uit die je niet moet. Reden genoeg om aan te nemen dat je hier helemaal niet bent om te discussiëren maar alleen anderen af te zeiken. Ik ga niet meer reageren op jou, je bent een misselijk mannetje dat de sop van de kool niet eens waard is. Wat moet je hier eigenlijk?Op vrijdag 14 mei 2021 @ 23:33 schreef Joopklepzeiker: Zonder twijfel is @vogeltjesdans de grootste smaakmaker en intelligentste persoon van heel KLB.
Eet smakelijk alvastquote:Op dinsdag 7 april 2020 23:09 schreef Intint het volgende:
[..]
En dat soort assumpties zijn waarom jij er zo vaak naast zit. Ik beloof je dat ik je een filmpje stuur waar ik een schoen (naar keuze) consumeer wanneer het hebben van deze app ooit verplicht zal worden.
Het world economic forum, geeft tussen de 20,7 en 31,4 in totaal aan. Waarbij in de groep 20-44 jaar tussen de 14 en 20% in het ziekenhuis terecht komt (IC maar 2 tot 4). Dit wijkt wel flink af van de Chinese cijfers.quote:Op donderdag 9 april 2020 09:04 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Wat lul jij nou weer man? Dit zijn feiten.
Zullen we de echte cijfers er maar eens naast houden?quote:Op donderdag 9 april 2020 13:33 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Het world economic forum, geeft tussen de 20,7 en 31,4 in totaal aan. Waarbij in de groep 20-44 jaar tussen de 14 en 20% in het ziekenhuis terecht komt (IC maar 2 tot 4). Dit wijkt wel flink af van de Chinese cijfers.
Als we de berichten in de MSM mogen geloven. Is het nog veel erger. Wat logisch is aangezien we van veel mensen niet weten dat ze toch corona hebben gehad.
Dit wijkt toch wel af van jouw 85%.
Ow nu begrijp ik hemquote:Op donderdag 9 april 2020 13:50 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Zullen we de echte cijfers er maar eens naast houden?
[ afbeelding ]
Want iedereen die bevestigd ziek is, ligt ook meteen in het ziekenhuis?quote:Op donderdag 9 april 2020 14:03 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Ow nu begrijp ik hem
Als jij het over 'ziek' hebt, bedoel je dus 'dood'.![]()
Top. Fijne middag
Precies dit.quote:Op donderdag 9 april 2020 14:11 schreef vogeltjesdans het volgende:
Jammer ook dat ze de herstelden nergens bijhouden. Kon wel eens een veel positiever beeld geven (en dat past natuurlijk niet in gewenste paniek plaatje).
Gelukkig heeft hij zich nog nooit aan een belofte gehouden, dus dit zal ook wel weer niet waar zijn.quote:Op donderdag 9 april 2020 16:01 schreef Draaideurcrimineel het volgende:
[..]
Precies dit.
De sheople moeten bang blijven.
Rutte heeft zojuist gezegd dat een normale samenleving nog ver weg is. Hij had het weer over "het nieuwe normaal"... Brrr, eng
De echte vraag is natuurlijk: wat heeft pedo TS te verbergen?quote:Op dinsdag 7 april 2020 19:51 schreef vogeltjesdans het volgende:
De Jonge wil een app die je kan tracken. Iets met corona bestrijding ofzo. Werkt via bluetooth. What could possibly go wrong? Op de vraag of die app verplicht wordt gaf hij stiekem geen antwoord, maar gaf hij wel nog aan dat het belangrijk is dat zoveel mogelijk mensen meedoen.
En tussen neus en lippen door gaf Rutte nog aan dat we echt niet moeten verwachten dat dit op korte termijn goed komt. Van opheffing van de lockdown is geen sprake. Zeg maar dag met je handje tegen de economie.
Terwijl waarschijnlijk meer dan de helft van Nederland het virus allang gehad heeft en immuun is. Maar grootschalig iedereen daarop testen ho maar. Dat is zo simpel dat zelfs de achterlijkste boer bij het RIVM dat weet. En toch doen ze het niet. In plaats daarvan zetten ze vol in op een controlerende app.
Rutte is de economie bewust een nekslag aan het geven. Dit leidt tot een hogere werkloosheid en zoveel mogelijk controle. We gaan hiermee naar een politiestaat waarin je straks bij wijze van spreken alleen nog de deur uit mag om 1 keer per week boodschappen te doen en naar je werk te gaan.
Welkom in het volgens Rutte 'nieuwe normaal'. Hij zei het eerder al, 'ik heb geen gemakkelijke boodschap voor u'.
Niet enkel dat, maar stop met cijfers als absoluut weer te geven terwijl er meer infecties zijn en minder doden door coronagriep alleen.quote:Op donderdag 9 april 2020 14:08 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Want iedereen die bevestigd ziek is, ligt ook meteen in het ziekenhuis?
Ook al heb je misschien corona bevestigd, dan nog kan je prima thuis blijven omdat het maar milde klachten zijn.
Was er niet een wijs man die ooit zei 'toeval bestaat niet'?quote:Op donderdag 9 april 2020 16:55 schreef kawotski het volgende:
Letterlijk alles - of i.i.g. 90% - kan doorgaan mits men dus de anderhalve meter aanhoudt. Maak er desnoods 3, 5 of 10 meter van en laat de kwetsbaren een paar maanden thuis - de meesten zitten gewoon al thuis. Men gaat te drastisch te werk en als ik dit nu zo een paar maanden aankijk vind ik het nogal overdreven. Dat hier nu de obvious 1984 en Orwelliaanse praktijken uit de heldere lucht komen vallen vind ik te toevallig.
We zijn nu twee maanden verder, en ik kan of niet getest worden omdat ik geen klachten heb. Waarom zijn er sinds het begin van de uitbraak, zo'n 4-5 maanden geleden, nog steeds niet genoeg testen?quote:Op woensdag 8 april 2020 12:27 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
de testcapaciteit is verviervoudigd en wordt op korte termijn nog verder vergroot.
Dat haalt heel jouw theorie dat de capaciteit expres laag werd gehouden onderuit.
Je kan je gewoon laten testen, ook zonder klachten, je zegt dat je keelklachten heb oid en dat is voldoende. De vraag is natuurlijk welk nut dat heeft.quote:Op dinsdag 9 juni 2020 13:28 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
We zijn nu twee maanden verder, en ik kan of niet getest worden omdat ik geen klachten heb. Waarom zijn er sinds het begin van de uitbraak, zo'n 4-5 maanden geleden, nog steeds niet genoeg testen?
quote:Op dinsdag 7 april 2020 20:14 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Een app is niet te verplichten.
viesmadquote:Op dinsdag 9 juni 2020 13:41 schreef JochemSjakie het volgende:
[..]
Je kan je gewoon laten testen, ook zonder klachten, je zegt dat je keelklachten heb oid en dat is voldoende. De vraag is natuurlijk welk nut dat heeft.
Hetzelfde geldt voor dat vaccin.quote:Op dinsdag 9 juni 2020 14:34 schreef very het volgende:
[..]
In de letter heb je gelijk, maar in de praktijk zou het prima kunnen. Gewoon toegang tot zo'n beetje alles uitsluiten voor mensen die deze app niet hebben. Moet jij eens zien of je je verplicht voelt die app te installeren als je zonder die app bijna nergens wordt toegelaten
Dat is wat ik zei, testen zonder klachten kan dus niet. Je moet ervoor liegen.quote:Op dinsdag 9 juni 2020 13:41 schreef JochemSjakie het volgende:
[..]
Je kan je gewoon laten testen, ook zonder klachten, je zegt dat je keelklachten heb oid en dat is voldoende. De vraag is natuurlijk welk nut dat heeft.
Wist niet dat er boeren bij het RIVM werkten. Zal dat eens opnemen met Hugo als hij op audiëntie komt.quote:Op dinsdag 7 april 2020 19:51 schreef vogeltjesdans het volgende:
De Jonge wil een app die je kan tracken. Iets met corona bestrijding ofzo. Werkt via bluetooth. What could possibly go wrong? Op de vraag of die app verplicht wordt gaf hij stiekem geen antwoord, maar gaf hij wel nog aan dat het belangrijk is dat zoveel mogelijk mensen meedoen.
En tussen neus en lippen door gaf Rutte nog aan dat we echt niet moeten verwachten dat dit op korte termijn goed komt. Van opheffing van de lockdown is geen sprake. Zeg maar dag met je handje tegen de economie.
Terwijl waarschijnlijk meer dan de helft van Nederland het virus allang gehad heeft en immuun is. Maar grootschalig iedereen daarop testen ho maar. Dat is zo simpel dat zelfs de achterlijkste boer bij het RIVM dat weet. En toch doen ze het niet. In plaats daarvan zetten ze vol in op een controlerende app.
Rutte is de economie bewust een nekslag aan het geven. Dit leidt tot een hogere werkloosheid en zoveel mogelijk controle. We gaan hiermee naar een politiestaat waarin je straks bij wijze van spreken alleen nog de deur uit mag om 1 keer per week boodschappen te doen en naar je werk te gaan.
Welkom in het volgens Rutte 'nieuwe normaal'. Hij zei het eerder al, 'ik heb geen gemakkelijke boodschap voor u'.
30.000 per dag.quote:Op dinsdag 9 juni 2020 13:28 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
We zijn nu twee maanden verder, en ik kan of niet getest worden omdat ik geen klachten heb. Waarom zijn er sinds het begin van de uitbraak, zo'n 4-5 maanden geleden, nog steeds niet genoeg testen?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |