Jeetjequote:Op dinsdag 7 april 2020 16:26 schreef GGMM het volgende:
Ik heb ooit één boek van King gelezen maar ik vond het einde zo kut dat ik nooit meer tijd en moeite in één van zijn boeken wil steken.
Wil je weten welk boek? Vraag dat maar aan @:Muskusboktor57!
22-11-1963quote:Op dinsdag 7 april 2020 16:26 schreef GGMM het volgende:
Ik heb ooit één boek van King gelezen maar ik vond het einde zo kut dat ik nooit meer tijd en moeite in één van zijn boeken wil steken.
Ik lees op dit moment Menschen im Hotel van Vicki Baum.quote:Op dinsdag 7 april 2020 16:26 schreef GGMM het volgende:
Dat ga ik inderdaad proberen.quote:Op dinsdag 7 april 2020 16:29 schreef maxi-mus het volgende:
Maar gewoon even op bol.com bestellen @:elan dan heb je hem morgen in huis.(en kunnen we gezellig met zijn allen op FOK! het pakketje volgen)
Beter lees je Oeroeg van Hella Haasse eens.quote:Op dinsdag 7 april 2020 16:28 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Ik lees op dit moment Menschen im Hotel van Vicki Baum.
Shit zakt naar de achtergrond.
Van mij hoor je geen kwaad woord over mijn ex-collega's!quote:Op dinsdag 7 april 2020 16:32 schreef Elan het volgende:
[..]
Dat ga ik inderdaad proberen.
Hopelijk zijn de postbezorgers hier niet zo zwakzinnig als bij @:GGMM in de buurt, anders kan het wel eens een hele lange zit gaan worden.
Sommige oudjes gaan volgens mij ook gewoon meerdere keren per dag. Toch een uitje hé.quote:Op dinsdag 7 april 2020 16:34 schreef 3rr0r het volgende:
Net boodschappen gedaan. Een ouwe hoestte in de rij achter meOudjes die uitslapen ipv om 07:00 hun boodschappen doen
Volgende keer maar ander later tijdstip als ik geen brood nodig heb...
Einde verslag
Liever dood.quote:Op dinsdag 7 april 2020 16:33 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Beter lees je Oeroeg van Hella Haasse eens.
In ieder geval op tijdstippen dat er ook veel andere mensen zijn. Voor de gezelligheid waarschijnlijk.quote:Op dinsdag 7 april 2020 16:40 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Sommige oudjes gaan volgens mij ook gewoon meerdere keren per dag. Toch een uitje hé.
broodquote:Op dinsdag 7 april 2020 16:34 schreef 3rr0r het volgende:
Net boodschappen gedaan. Een ouwe hoestte in de rij achter meOudjes die uitslapen ipv om 07:00 hun boodschappen doen
Volgende keer maar ander later tijdstip als ik geen brood nodig heb...
Einde verslag
als het kraanwater is dan ja lekkerquote:Op dinsdag 7 april 2020 15:38 schreef GGMM het volgende:
Net een lekker glas water op
Ben benieuwd wat @:kingroland van water vindt
Ja, dat is het!!quote:Op dinsdag 7 april 2020 17:20 schreef KingRoland het volgende:
[..]
als het kraanwater is dan ja lekker
Kijk uit las op Facebook dat daar corona in zitquote:Op dinsdag 7 april 2020 17:20 schreef KingRoland het volgende:
[..]
als het kraanwater is dan ja lekker
iedereen zou op elk koolhydraatje moeten lettenquote:Op dinsdag 7 april 2020 17:00 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Jij bent zo'n dikzak die op elk koolhydraatje moet letten? Niks mis met wat volkoren brood.
jij als wereldburger moet toch weten dat er tal van andere opties zijn zodat je brood niet per se mistquote:Op dinsdag 7 april 2020 16:58 schreef Tarado het volgende:
[..]
dat je zonder kan, smakeloos door het leven
ik zou niet zonder (goed) brood op z'n tijd kunnen en prima dat jij zonder kan maar een andere optie is geen brood, wel interesse in wat jij als opties zietquote:Op dinsdag 7 april 2020 17:44 schreef aTypisch het volgende:
[..]
jij als wereldburger moet toch weten dat er tal van andere opties zijn zodat je brood niet per se mist
saladegod, kun je ook van alles in gooienquote:Op dinsdag 7 april 2020 17:53 schreef Tarado het volgende:
[..]
ik zou niet zonder (goed) brood op z'n tijd kunnen en prima dat jij zonder kan maar een andere optie is geen brood, wel interesse in wat jij als opties ziet
eensquote:Op dinsdag 7 april 2020 17:55 schreef Muskusboktor57 het volgende:
Brood is brood.
Eet het, eet het niet.
Salade met pindakaas?quote:Op dinsdag 7 april 2020 17:54 schreef aTypisch het volgende:
[..]
saladegod, kun je ook van alles in gooien
meeste broodbeleg ook
Met Nutella.quote:
In Duitsland zijn ze alweer aan het trainenquote:Op dinsdag 7 april 2020 17:58 schreef maxi-mus het volgende:
Het plebs denkt alweer dat er gevoetbald kan worden binnenkort.
In Nederland ook hoor, maar niet met de hele groep hier.quote:Op dinsdag 7 april 2020 17:59 schreef Caland het volgende:
[..]
In Duitsland zijn ze alweer aan het trainen
Ik hoop er toch ook op, dat als de cijfers in juno goed zijn, de competitie nog afgemaakt kan worden.quote:Op dinsdag 7 april 2020 17:58 schreef maxi-mus het volgende:
Het plebs denkt alweer dat er gevoetbald kan worden binnenkort.
bedankt vriend ik zal uitkijkenquote:Op dinsdag 7 april 2020 17:30 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Kijk uit las op Facebook dat daar corona in zit
Ergens in juni weer foebelle zonder publiek zie ik ook nog wel gebeuren hoorquote:Op dinsdag 7 april 2020 17:59 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
In Nederland ook hoor, maar niet met de hele groep hier.
Precies.quote:Op dinsdag 7 april 2020 18:01 schreef Caland het volgende:
[..]
Ergens in juni weer foebelle zonder publiek zie ik ook nog wel gebeuren hoor
Met Jaap aan het roer is dat boomergriepje in juli vissenvoer
Ik zie het wat somberder in.quote:Op dinsdag 7 april 2020 18:01 schreef Caland het volgende:
[..]
Ergens in juni weer foebelle zonder publiek zie ik ook nog wel gebeuren hoor
Met Jaap aan het roer is dat boomergriepje in juli vissenvoer
dat zijn geen opties dat is dus gewoon onzinquote:Op dinsdag 7 april 2020 17:54 schreef aTypisch het volgende:
[..]
saladegod, kun je ook van alles in gooien
meeste broodbeleg ook
Zeker.quote:Op dinsdag 7 april 2020 18:05 schreef Caland het volgende:
Ik heb een briefje van 20 doormidden gescheurd
Kan je dat nog ergens inleveren tegenwoordig?
https://www.dnb.nl/betali(...)-biljetten/index.jspquote:Op dinsdag 7 april 2020 18:05 schreef Caland het volgende:
plakken en eerst proberen bij de superquote:Op dinsdag 7 april 2020 18:05 schreef Caland het volgende:
Dankquote:Op dinsdag 7 april 2020 18:06 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
https://www.dnb.nl/betali(...)-biljetten/index.jsp
Pauperquote:Op dinsdag 7 april 2020 18:05 schreef Caland het volgende:
Welke mongool gaat er nou zeggen dat je het met opzet beschadigd hebt?quote:Op dinsdag 7 april 2020 18:06 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
https://www.dnb.nl/betali(...)-biljetten/index.jsp
@Elanquote:Op dinsdag 7 april 2020 18:07 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Welke mongool gaat er nou zeggen dat je het met opzet beschadigd hebt?
Of op de markt.quote:Op dinsdag 7 april 2020 18:07 schreef Tarado het volgende:
[..]
plakken en eerst proberen bij de super
DHL?quote:Op dinsdag 7 april 2020 18:10 schreef Caland het volgende:
We staan vandaag voor de deur tussen 17.34 - 19.01 uur
Ik hou jullie wederom op de hoogte
wat krijg je binnen?quote:Op dinsdag 7 april 2020 18:10 schreef Caland het volgende:
quote:Op dinsdag 7 april 2020 18:07 schreef Caland het volgende:
[..]
Dank
Veel te veel werk, laat maar zitten
quote:Het onderzoek naar beschadigde biljetten kan drie maanden duren.
dat 20je als fooi al zal het natuurlijk geen wasmachine zijn die ze boven moeten brengenquote:Op dinsdag 7 april 2020 18:10 schreef Caland het volgende:
Nee het is een gymmatje, dus wellicht past hij ook gewoon door de brievenbus.quote:Op dinsdag 7 april 2020 18:12 schreef Tarado het volgende:
[..]
dat 20je als fooi al zal het natuurlijk geen wasmachine zijn die ze boven moeten brengen
Nee dat loopt wat vertraging op blijkbaarquote:
Waarom heb je 'ik ga' uit de quote verwijderd?quote:Op dinsdag 7 april 2020 18:15 schreef Caland het volgende:
[..]
Uiteindelijk moet je dat gewoon zelf weten.
Oh geen ideequote:Op dinsdag 7 april 2020 18:16 schreef GGMM het volgende:
[..]
Waarom heb je 'ik ga' uit de quote verwijderd?
Slaat nergens op.
Mevrouw de postbode heeft ze zelf in gebruik genomenquote:Op dinsdag 7 april 2020 18:15 schreef Caland het volgende:
[..]
Nee dat loopt wat vertraging op blijkbaar
Onbetrouwbare tyfusspleetogen
quote:Op dinsdag 7 april 2020 18:19 schreef Caland het volgende:
Overigens moesten we dus vanmiddag van iedereen raden welk nummer bij wie hoorde
Een collega dacht dat ik coldplay - clocks had
Ik heb hem meteen verwijderd van feesboek en geblokkeerd op whatsapp
kleuters en picsquote:Op dinsdag 7 april 2020 18:15 schreef GGMM het volgende:
[..]
macaroni is pasta voor kleuters
Wel pics graag
Uh, goeie.quote:Op dinsdag 7 april 2020 18:25 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
kleuters en pics
Ik heb je wel door.
Lee Towers - YNWA natuurlijkquote:Op dinsdag 7 april 2020 18:25 schreef 3rr0r het volgende:
maar welk nummer had je dan wel ingezonden?
quote:Op dinsdag 7 april 2020 18:25 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
kleuters en pics
Ik heb je wel door.
Als dit je poging is om mensen een lach op hun gezicht te toveren voeg jij dus alleen maar ellende toe aan deze wereld.quote:
Dat zal dan alleen maar positief zijn geweestquote:Op dinsdag 7 april 2020 18:01 schreef KingRoland het volgende:
[..]
bedankt vriend ik zal uitkijken
trouwens cachie heeft over je gepraat
Niet gelezen.quote:Op dinsdag 7 april 2020 18:30 schreef GGMM het volgende:
[..]
Als dit je poging is om mensen een lach op hun gezicht te toveren voeg jij dus alleen maar ellende toe aan deze wereld.
Verdorie, nu moest ik lachen.quote:Op dinsdag 7 april 2020 18:33 schreef GGMM het volgende:
[..]
jawel maar je vindt het te confronterend
@Scrummie2.1quote:Aantal patiënten op intensive care met ‘slechts’ 15 gestegen naar 1424
De toename van het aantal patiënten met het coronavirus op de intensivecareafdelingen was de afgelopen dagen al relatief laag. Het Landelijk Coördinatiecentrum Patiënten Spreiding (LCPS) meldde gisteren dat het aantal Nederlandse patiënten op de ic’s van ziekenhuizen slechts met 24 was gestegen. Vandaag is dat dus nog verder gedaald.
Maar Ernst Kuipers van het Landelijk Netwerk Acute Zorg blijft benadrukken dat een versoepeling van de maatregelen nog te vroeg zou komen. ,,Op termijn kunnen we er er aan gaan denken, maar nu nog niet.” Nooit eerder telde Nederland ruim 1400 patiënten uit eenzelfde groep op de intensive care. De situatie is uniek. ,,De situatie is blijft fragiel,” zegt Bas Leerink van het Landelijk Coördinatiecentrum Patiënten Spreiding (LCPS).
De groei van het aantal bezette IC-bedden gaat dus langzamer dan verwacht. Daarmee wordt het steeds waarschijnlijker dat er op de piek van het aantal coronapatiënten in Nederland voldoende IC-bedden beschikbaar zijn. Consequentie van een rustigere stijging is ook dat het langer duurt voordat het virus onder controle is en dat maatregelen langer van kracht moeten zijn om een nieuwe piek te voorkomen.
https://www.ad.nl/binnenl(...)-naar-1424~a3d1e3fb/
Waarom mention je mij hierbij?quote:Op dinsdag 7 april 2020 18:43 schreef Caland het volgende:
Mensen die openlijk durfden te twijfelen aan Jaap
@:scrummie2.1 @:atypisch @:kyran @:kapiteintje
Die riepen dat we naar de WHO moeten luisteren lol, het schoothondje van Chinaquote:Op dinsdag 7 april 2020 18:43 schreef Caland het volgende:
Mensen die openlijk durfden te twijfelen aan Jaap
@:scrummie2.1 @:atypisch @:kyran @:kapiteintje
watquote:Op dinsdag 7 april 2020 18:05 schreef Tarado het volgende:
[..]
dat zijn geen opties dat is dus gewoon onzin
Heeft ome Jaap eigenlijk al een fantopic in COR?quote:
Nog niet geloof ikquote:Op dinsdag 7 april 2020 18:44 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Heeft ome Jaap eigenlijk al een fantopic in COR?
Misschien kan @Caland hem even openenquote:Op dinsdag 7 april 2020 18:44 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Heeft ome Jaap eigenlijk al een fantopic in COR?
quote:Op dinsdag 7 april 2020 18:44 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Die riepen dat we naar de WHO moeten luisteren lol, het schoothondje van China![]()
JAAPGOD!!! UNITED WE STAND
twitter:realDonaldTrump twitterde op dinsdag 07-04-2020 om 17:04:16The W.H.O. really blew it. For some reason, funded largely by the United States, yet very China centric. We will be giving that a good look. Fortunately I rejected their advice on keeping our borders open to China early on. Why did they give us such a faulty recommendation? reageer retweet
Het lijkt me dat er prima gronden zijn om dit topic te openen.quote:Op dinsdag 7 april 2020 18:47 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Valt dat niet onder trollen?
Ik durf niet meer zo goed in COR the posten
quote:Op dinsdag 7 april 2020 18:48 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Het lijkt me dat er prima gronden zijn om dit topic te openen.
@RensAjaciedtwitter:op1npo twitterde op dinsdag 07-04-2020 om 18:45:00De leider van @fvdemocratie @thierrybaudet zou graag een exit-strategie willen lanceren, zodat iedereen in Nederland eind mei weer gefaseerd de draad kan oppakken. Vanavond bij #Op1 vertelt hij wat deze strategie inhoudt.
Meer info: https://t.co/bHNy9t1A4F https://t.co/TSid6eAgK5 reageer retweet
Doublepain maat open jij effe dat topic danquote:Op dinsdag 7 april 2020 18:48 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ik ga morgen weer, hoop dat er eindelijk houdbare croissantjes zijn
quote:Op dinsdag 7 april 2020 18:49 schreef Doublepain het volgende:
[..]@:RensAjaciedtwitter:op1npo twitterde op dinsdag 07-04-2020 om 18:45:00De leider van @:fvdemocratie @:thierrybaudet zou graag een exit-strategie willen lanceren, zodat iedereen in Nederland eind mei weer gefaseerd de draad kan oppakken. Vanavond bij #Op1 vertelt hij wat deze strategie inhoudt.
@:Jancees
@:Caland
@:Scrummie2.1
@:KingRoland
Vanavond rellen boys
Hij heeft nota bene zelf die gifjes gemaakt.quote:Op dinsdag 7 april 2020 18:51 schreef GGMM het volgende:
Ik ben benieuwd of @:doublepain zich door @:caland voor het karretje laat spannen.
BAUDETGODquote:Op dinsdag 7 april 2020 18:49 schreef Doublepain het volgende:
[..]@:RensAjaciedtwitter:op1npo twitterde op dinsdag 07-04-2020 om 18:45:00De leider van @:fvdemocratie @:thierrybaudet zou graag een exit-strategie willen lanceren, zodat iedereen in Nederland eind mei weer gefaseerd de draad kan oppakken. Vanavond bij #Op1 vertelt hij wat deze strategie inhoudt.
@:Jancees
@:Caland
@:Scrummie2.1
@:KingRoland
Vanavond rellen boys
Jij kan het beter gewoon houden bij hart van Nederland inderdaad.quote:Op dinsdag 7 april 2020 18:53 schreef Scrummie2.1 het volgende:
Ga niet kijken overigens. Gister voor het eerst Op1 gezien. Wat een kutprogramma.
Het is gewoon een grote schande dat dit topic er nog niet is.quote:Op dinsdag 7 april 2020 18:52 schreef Caland het volgende:
[..]
Hij heeft nota bene zelf die gifjes gemaakt.
JAAPGOD verdient een fantopic in COR
quote:Op dinsdag 7 april 2020 18:53 schreef Caland het volgende:
[..]
Jij kan het beter gewoon houden bij hart van Nederland inderdaad.
COR / Het Grote Jaap van Dissel Topic #1 Verstandig persoon, gaat ver komenquote:Op dinsdag 7 april 2020 18:51 schreef Caland het volgende:
[..]
Doublepain maat open jij effe dat topic dan
Dat heb ik nog nooit gezien eigenlijk. Is het wat?quote:Op dinsdag 7 april 2020 18:53 schreef Caland het volgende:
[..]
Jij kan het beter gewoon houden bij hart van Nederland inderdaad.
Ik hoop wel met doventolk.quote:
quote:Op dinsdag 7 april 2020 18:05 schreef Caland het volgende:
DPGODquote:Op dinsdag 7 april 2020 18:54 schreef Doublepain het volgende:
[..]
COR / Het Grote Jaap van Dissel Topic #1 Verstandig persoon, gaat ver komen
Pas op. De mods daar kunnen dit niet waarderen. Ggmm probeert je een loer te draaien!quote:Op dinsdag 7 april 2020 18:54 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Jaapgod verdient een topic en als ze daar niet tegen kunnen:quote:Op dinsdag 7 april 2020 18:55 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Pas op. De mods daar kunnen dit niet waarderen. Ggmm probeert je een loer te draaien!
quote:Op dinsdag 7 april 2020 18:54 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Zeer spijtig, maar deel 2 zal er snel komen dan moet het dan maarquote:Op dinsdag 7 april 2020 18:57 schreef GGMM het volgende:
[..]
Zoals je moeder gisteren ook al zei: dat past helaas niet.
In deel 2 passen net zoveel karakters als in deel 1.quote:Op dinsdag 7 april 2020 18:57 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Zeer spijtig, maar deel 2 zal er snel komen dan moet het dan maar
Nou, dan pas jij er in ieder geval niet in.quote:Op dinsdag 7 april 2020 18:58 schreef GGMM het volgende:
[..]
In deel 2 passen net zoveel karakters als in deel 1.
Ander subtitel, Negersex ofzoquote:Op dinsdag 7 april 2020 18:58 schreef GGMM het volgende:
[..]
In deel 2 passen net zoveel karakters als in deel 1.
Lolquote:Op dinsdag 7 april 2020 18:58 schreef Caland het volgende:
[..]
Nou, dan pas jij er in ieder geval niet in.
Ik vond het zelf een behoorlijke kutgrap maar ik ben toch blij dat je er om moet lachenquote:
mentionedquote:Op dinsdag 7 april 2020 19:00 schreef Scrummie2.1 het volgende:
@:El-Stinho mentioned @:Caland in het CORtopic. Stijn is hard voor Caland.
Kun je hier Jaap even op plakken, mijn photoshop is verdwenen.quote:Op dinsdag 7 april 2020 18:57 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Zeer spijtig, maar deel 2 zal er snel komen dan moet het dan maar
Mentioned LOLquote:Op dinsdag 7 april 2020 19:00 schreef Scrummie2.1 het volgende:
@:El-Stinho mentioned @:Caland in het CORtopic. Stijn is hard voor Caland.
Kroegen volgende week open of nietquote:Op dinsdag 7 april 2020 19:00 schreef Doublepain het volgende:
@:Drizzt_Dourden
Hoe is het met je vogel? Is ie al terug?
Zit op mijn MAC nu, mis dat @GGMM dat kan die is ook photoshop expertquote:Op dinsdag 7 april 2020 19:01 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Kun je hier Jaap even op plakken, mijn photoshop is verdwenen.
[ afbeelding ]
Zo niet rellenquote:
quote:Op dinsdag 7 april 2020 18:58 schreef Caland het volgende:
[..]
Nou, dan pas jij er in ieder geval niet in.
Geen zinquote:Op dinsdag 7 april 2020 19:01 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Zit op mijn MAC nu, mis dat @:GGMM dat kan die is ook photoshop expert
[..]
Zo niet rellen
Ik kan dit welquote:Op dinsdag 7 april 2020 19:01 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Kun je hier Jaap even op plakken, mijn photoshop is verdwenen.
[ afbeelding ]
Waarom bedank je mij nietquote:Op dinsdag 7 april 2020 19:04 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Ah oke.
Dank je wel voor de uitleg.
Jammer dat je JanCees niet bedankt.quote:Op dinsdag 7 april 2020 19:04 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Ah oke.
Hoe verrassend... Ik wist dit ook nietquote:Op dinsdag 7 april 2020 19:04 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Ah oke.
Dus je mag wel een bashtopic over het RIVM maken maar een fantopic over Jaapgod mag nietquote:Op dinsdag 7 april 2020 19:04 schreef Doublepain het volgende:
ONZ / Het Grote Jaap van Dissel Topic #1 Verstandig persoon, gaat ver komen
Ze hebben het naar ONZ gezet, waar slaat dit nou weer op
WALGELIJK
Dat is niet Donald Trump hoorquote:Op dinsdag 7 april 2020 19:06 schreef GGMM het volgende:
@:doublepain ik heb het toch gedaan
Hij is beter geluk dan ik had verwacht!
[ afbeelding ]
Ik voeg hem toe, maar wacht eerst nog op @JanCees die nog bezig wasquote:Op dinsdag 7 april 2020 19:06 schreef GGMM het volgende:
[ afbeelding ]
Jaap wordt hier gewoon keihard gedemoniseerd.quote:Op dinsdag 7 april 2020 19:04 schreef Doublepain het volgende:
WALGELIJK
Oh nu zie ik het. Misschien handig als je iets uitlegt dat je degene ook quote waar je het aan wil uitleggenquote:Op dinsdag 7 april 2020 19:05 schreef JanCees het volgende:
[..]
Ik zeg toch dat het een anglicisme is
Tering
Gelukquote:Op dinsdag 7 april 2020 19:06 schreef GGMM het volgende:
[ afbeelding ]
Nog niet begonnen maatquote:Op dinsdag 7 april 2020 19:06 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ik voeg hem toe, maar wacht eerst nog op @:Jancees die nog bezig was
Misschien gewoon lezen met je schele ogenquote:Op dinsdag 7 april 2020 19:06 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Oh nu zie ik het. Misschien handig als je iets uitlegt dat je degene ook quote waar je het aan wil uitleggen.
Maar bedankt hoor!
misplaatste arrogantiequote:Op dinsdag 7 april 2020 19:04 schreef Doublepain het volgende:
WALGELIJK
quote:Op dinsdag 7 april 2020 19:06 schreef GGMM het volgende:
[ afbeelding ]
Godverdommequote:Op dinsdag 7 april 2020 19:09 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Wat ongelofelijk slecht dat de d van god in het rode kader staat.
Ik maak er koning van okequote:Op dinsdag 7 april 2020 19:10 schreef JanCees het volgende:
[..]
President of the RIVM
lees je mijn post voor de helft ofzo pff
passenquote:Op dinsdag 7 april 2020 19:14 schreef Zipportal het volgende:
Ik mag toch wel zeggen dat het met Passen lekker koud wordt?
GODVERDOMME.
Aangepast.quote:
Ah er was dus toch wel 1, daar verder!!!!quote:Op dinsdag 7 april 2020 19:20 schreef 3rr0r het volgende:
@:Doublepain deze is wel toegestaan en is vergelijkbaar
COR / Het grote Jaap van Dissel adoratietopic!
@Drizzt_DoUrden heb ik ook niet gezien vandaag, misschien zijn ze samen die gevluchte vogel aan het zoeken.quote:
China is er niks bij met zo'n OPquote:Op dinsdag 7 april 2020 19:38 schreef Zipportal het volgende:
COR / [COR-Feedback] Covid-19 #3
Dit kan ook wel naar ONZ.
@:doublepain
Heb je nu DM ban of niet?quote:Op dinsdag 7 april 2020 19:45 schreef Caland het volgende:
Gelukkig heeft het topic dat van de CORmods wél mocht blijven staan bijzonder veel inhoud!
@:capricia @:kyran
Ze lezen hier ook constant mee.quote:Op dinsdag 7 april 2020 19:45 schreef Caland het volgende:
Gelukkig heeft het topic dat van de CORmods wél mocht blijven staan bijzonder veel inhoud!
Wil je ophouden met dat continue gemention? Dank je.quote:Op dinsdag 7 april 2020 19:45 schreef Caland het volgende:
Waar is die functie anders voor?quote:Op dinsdag 7 april 2020 19:46 schreef capricia het volgende:
[..]
Wil je ophouden met dat continue gemention? Dank je.
Toeval dat het een forum is van @trein2000 ?quote:Op dinsdag 7 april 2020 19:45 schreef Caland het volgende:
Het is gewoon een hetze tegen VBL.
@:scrummie2.1 kan dit bevestigen
@:ggmm
mimimimimimimimi
Ik zal @Danny vragen of hij de functie weghaaltquote:Op dinsdag 7 april 2020 19:46 schreef capricia het volgende:
[..]
Doe eens normaal moddenquote:Op dinsdag 7 april 2020 19:46 schreef capricia het volgende:
[..]
Sorry.quote:Op dinsdag 7 april 2020 19:46 schreef capricia het volgende:
[..]
Mentions zijn niet verbodenquote:Op dinsdag 7 april 2020 19:46 schreef capricia het volgende:
[..]
Dat is het altijd.quote:Op dinsdag 7 april 2020 19:45 schreef Caland het volgende:
Het is gewoon een hetze tegen VBL.
@:scrummie2.1 kan dit bevestigen
@:ggmm
mimimimimimimimi
Jammer dat er 2 plaatjes weg zijnquote:Op dinsdag 7 april 2020 19:48 schreef Scrummie2.1 het volgende:
Gevonden!
ONZ / Een dagje met de baas meelopen
Zo hard gelachen destijds.
quote:Op dinsdag 7 april 2020 19:48 schreef Scrummie2.1 het volgende:
Gevonden!
Jammer dat een paar pics zijn weggevallen.quote:Op dinsdag 7 april 2020 19:48 schreef Scrummie2.1 het volgende:
Gevonden!
Geklikt. Uitstekend topicquote:Op dinsdag 7 april 2020 19:48 schreef Scrummie2.1 het volgende:
Gevonden!
Hij weet wel wat vrouwen zijnquote:Op dinsdag 7 april 2020 19:57 schreef Caland het volgende:
Die @:rambodirk weet niet eens of er lucht of zand in dat boomergriepje zit
TR meegepaktquote:Op dinsdag 7 april 2020 20:01 schreef JanCees het volgende:
[ afbeelding ]
Dit is een vrouw.
@:rambodirk
Wereldsquote:Op dinsdag 7 april 2020 20:01 schreef JanCees het volgende:
[ afbeelding ]
Dit is een vrouw.
TV / Met het mes op tafel - Deel 32quote:Op dinsdag 7 april 2020 20:07 schreef Lenny_Leonard het volgende:
@:zipportal die vrouw bij Lingo nu. Britt. Zou je raken?
Jaquote:Op dinsdag 7 april 2020 20:08 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Mimimimimimimi
Doe ik het zo goed @:ggmm ?
Zie wel tetsen.quote:Op dinsdag 7 april 2020 20:07 schreef Lenny_Leonard het volgende:
@:zipportal die vrouw bij Lingo nu. Britt. Zou je raken?
quote:
Mimimimimimimiquote:Op dinsdag 7 april 2020 20:11 schreef JanCees het volgende:
Oh zal ik wel weer een ban krijgen zo
Bedankt @:lenny_leonard
Ik post niet eens in COR. (lol)quote:Op dinsdag 7 april 2020 20:08 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Mimimimimimimi
Doe ik het zo goed @:ggmm ?
Een keurige mea culpa ja.quote:Op dinsdag 7 april 2020 20:14 schreef Caland het volgende:
Terechte excuses van user @:rambodirk
Geaccepteerd
Trumpgoattwitter:missionisgreat twitterde op dinsdag 07-04-2020 om 00:42:09Who do you work for, China? https://t.co/dDeOKpHkhv reageer retweet
quarantaine squadquote:Op dinsdag 7 april 2020 20:01 schreef JanCees het volgende:
[ afbeelding ]
Dit is een vrouw.
Dang dang dang?quote:Op dinsdag 7 april 2020 20:16 schreef Doublepain het volgende:
Ik heb Jannes nu draaien op mijn Chromecast @:Jancees
Mourinho maatquote:Op dinsdag 7 april 2020 20:16 schreef JanCees het volgende:
Trumpgoattwitter:missionisgreat twitterde op dinsdag 07-04-2020 om 00:42:09Who do you work for, China? https://t.co/dDeOKpHkhv reageer retweet
@:doublepain
quote:Op dinsdag 7 april 2020 20:14 schreef Caland het volgende:
Terechte excuses van user @:rambodirk
Geaccepteerd
#SamenSterkquote:
Gewoon werken voor mijn coronageldquote:Op dinsdag 7 april 2020 20:26 schreef Doublepain het volgende:
24/25 graden morgen
Echt, kut China
HOEREN
Die mensen die er bij staan zou ik Rutte en co maken.quote:
Op naar het strand!quote:Op dinsdag 7 april 2020 20:26 schreef Doublepain het volgende:
24/25 graden morgen
Echt, kut China
HOEREN
Prachtig.quote:
en die man die ligt is Brunoquote:Op dinsdag 7 april 2020 20:31 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Die mensen die er bij staan zou ik Rutte en co maken.
Maar ik kan het niet beter dus ik bemoei niet.
Vlees, kazen, groentes, vis, fruit, weet niet wat jij precies op je brood doet maar dat moet toch ook wel lukken met een salade?quote:Op dinsdag 7 april 2020 20:33 schreef Tarado het volgende:
[..]
dat zijn eet opties geen broodopties en dan ook nog met beleg komen, grappig wel
wees voorzichtig makkerquote:Op dinsdag 7 april 2020 20:54 schreef maxi-mus het volgende:
Overigens heb ik twee dingen besteld bij bol.com en ze komen beide op een andere dag. Ik houd jullie op de hoogte! @:caland @:ggmm @:kingroland
Welke lamp heb je besteld maatquote:Op dinsdag 7 april 2020 20:54 schreef maxi-mus het volgende:
Overigens heb ik twee dingen besteld bij bol.com en ze komen beide op een andere dag. Ik houd jullie op de hoogte! @:caland @:ggmm @:kingroland
Dan duurt het wel heel lang voordat ze bezorgen.quote:Op dinsdag 7 april 2020 20:55 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik heb, heel toepasselijk, 1984 besteld.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |