Komt wss vooral vanuit internationale druk: https://www.nu.nl/dit-wor(...)efa-en-chantage.htmlquote:Op dinsdag 7 april 2020 18:01 schreef Arizona het volgende:
[..]
Wat een bijzondere combinatie
Pff, de KNVB wil gewoon per 19 juni de voetbalcompetitie weer hervattenLaat dit seizoen toch voor wat het is...
Ik denk dat iedereen zich er wel van bewust is dat er een enorm zwaard van Damocles hangt boven het voetbal, maar ook zaken als het ESF 2021, de wielerkalender, de F1 en zelfs de uitgestelde OS. Het is alleen de vraag wat de juiste manier is om hierop te anticiperen.quote:Op dinsdag 7 april 2020 18:33 schreef Hamlapjes het volgende:
Wat ik eigenlijk nog wel mis in de competitiediscussie en waarvan ik ook niet zo heel goed begrijp waarom het buiten beschouwing wordt gelaten:
Zoals het er nu naar uitziet, zie ik het niet gebeuren dat we deze zomer alweer duizenden mensen in een stadionnetje gaan proppen. Dus als er absoluut niet achter gesloten deuren moet worden gevoetbald, gaan we vanaf de start van de competitie alweer achterlopen. Komt dan bij dat er een gerede kans is dat het virus ergens tussen dit najaar en volgend voorjaar nog wel een keer oplaait en de competities dan stil komen te liggen.
Ik ben zelf echt van mening dat we moeten proberen dit seizoen af te maken, ook als dat pas in september zou kunnen bijvoorbeeld. Als je dit seizoen afkapt en je volgend seizoen ook niet af gaat kunnen maken, heb je als sport écht een groot probleem, hoor.
Ja, klopt, ik heb er nog wel vertrouwen in dat ze er achter de schermen mee bezig zijn, maar van mij zou het ook wel wat meer publiekelijk in de discussie mogen komen.quote:Op dinsdag 7 april 2020 18:39 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ik denk dat iedereen zich er wel van bewust is dat er een enorm zwaard van Damocles hangt boven het voetbal, maar ook zaken als het ESF 2021, de wielerkalender, de F1 en zelfs de uitgestelde OS. Het is alleen de vraag wat de juiste manier is om hierop te anticiperen.
Ik heb ook wel gedacht over het uitspelen van de voetbalcompetitie in het najaar en dan het volgende seizoen als halve competitie af te werken om weer glad te komen.
In Den Haag pleit de voetbalclub ervoor om alle gespeelde wedstrijden te schrappen en wie dan bovenaan staat kampioen te makenquote:Op dinsdag 7 april 2020 18:21 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Gewoon alle wedstrijden affluiten zodra er een gelijke stand is bereikt. Een wedstrijdelement moeten we immers niet willen.
Van de UEFA moet dit seizoen voor augustus klaar zijn.quote:Op dinsdag 7 april 2020 18:33 schreef Hamlapjes het volgende:
Wat ik eigenlijk nog wel mis in de competitiediscussie en waarvan ik ook niet zo heel goed begrijp waarom het buiten beschouwing wordt gelaten:
Zoals het er nu naar uitziet, zie ik het niet gebeuren dat we deze zomer alweer duizenden mensen in een stadionnetje gaan proppen. Dus als er absoluut niet achter gesloten deuren moet worden gevoetbald, gaan we vanaf de start van de competitie alweer achterlopen. Komt dan bij dat er een gerede kans is dat het virus ergens tussen dit najaar en volgend voorjaar nog wel een keer oplaait en de competities dan stil komen te liggen.
Ik ben zelf echt van mening dat we moeten proberen dit seizoen af te maken, ook als dat pas in september zou kunnen bijvoorbeeld. Als je dit seizoen afkapt en je volgend seizoen ook niet af gaat kunnen maken, heb je als sport écht een groot probleem, hoor.
Zeker een mooi nummer.quote:
Heel benieuwd hoe dat zou gaanquote:
Misschien wel, maar misschien beter te vaak dan te weinig in dit geval. Bovendien als het iemand is in de flat waar je woont kun je natuurlijk alsnog besmet raken als die gene aan deuren/knopjes heeft gezeten en daar is geweest.quote:Op dinsdag 7 april 2020 19:16 schreef Meke het volgende:
[..]
Heel benieuwd hoe dat zou gaan![]()
En wanneer. Als er hier over straat iemand langsloopt, zijn we wellicht volgens een app 1.5m van elkaar, maar omdat ik op de eerste verdieping zit, is de kans nihil dat ik het oploop, maar zou ik dan wel zo'n melding krijgen
En hoe gaat het met mensen als @Roger_Epiales, die geen smartphone hebbenquote:Op dinsdag 7 april 2020 19:16 schreef Meke het volgende:
[..]
En wanneer. Als er hier over straat iemand langsloopt, zijn we wellicht volgens een app 1.5m van elkaar, maar omdat ik op de eerste verdieping zit, is de kans nihil dat ik het oploop, maar zou ik dan wel zo'n melding krijgen
Je zult maar aan een heel drukke straat wonen, moet je voor eeuwig binnenblijven omdat er telkens iemand langsloopt die positief getest is.quote:Op dinsdag 7 april 2020 19:16 schreef Meke het volgende:
[..]
Ik woon in een flat, daar kan het ook wel even duren voor er niemand meer door de gang heeft gelopen die mogelijk besmet isquote:Op dinsdag 7 april 2020 19:22 schreef Arizona het volgende:
[..]
Je zult maar aan een heel drukke straat wonen, moet je voor eeuwig binnenblijven omdat er telkens iemand langsloopt die positief getest is.
quote:Op dinsdag 7 april 2020 19:22 schreef Arizona het volgende:
[..]
Je zult maar aan een heel drukke straat wonen, moet je voor eeuwig binnenblijven omdat er telkens iemand langsloopt die positief getest is.
Eeuwig verlof van werkquote:Op dinsdag 7 april 2020 19:22 schreef Arizona het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |