Fake news, de stranden zijn geslotenquote:
2 personen; 1,5 meter. Dit moet kunnen.quote:Op dinsdag 7 april 2020 13:19 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Fake news, de stranden zijn gesloten
Daar bij jou misschienquote:Op dinsdag 7 april 2020 13:19 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Fake news, de stranden zijn gesloten
LEGOquote:Op dinsdag 7 april 2020 13:20 schreef Citizen.Erased het volgende:
@:Faxie heb je deze al?
[ afbeelding ]
Jaquote:
+1 herkenbaarquote:Op dinsdag 7 april 2020 13:55 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Ik aan het werk vandaag![]()
[ afbeelding ]
Ik krijg weer allemaal dingen mijn kant op gestuurd waar ik helemaal geen zin in heb, dus zit er tegenaan te hikken om van de bank op te staan en weer wat te gaan doen.quote:Op dinsdag 7 april 2020 13:55 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Ik aan het werk vandaag![]()
[ afbeelding ]
Je zit dus de hele dag al lekker op de bank?quote:Op dinsdag 7 april 2020 14:01 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Ik krijg weer allemaal dingen mijn kant op gestuurd waar ik helemaal geen zin in heb, dus zit er tegenaan te hikken om van de bank op te staan en weer wat te gaan doen.
Ten eerste ben ik geen accountntquote:Op dinsdag 7 april 2020 12:45 schreef STING het volgende:
[..]
In mijn hoofd zien feestjes van accountants er zo uit.
[ afbeelding ]
Oh, excuuuuuuse me, don't get your panties in a twistquote:Op dinsdag 7 april 2020 14:02 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ten eerste ben ik geen accountnt
Ten tweede ben ik niet de standaard Finance persoon (paars haar en gympen?)
Ten derde en heel belangrijk ben ik zo queer als de pest. Honey, we know how to party
PARTYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYHHHHH
BBBBIIEEEEEEEEEEEEEERRRRRR
SAMMZ TETTEN FBFBFBFLRLRLRLRLL!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Nee, maar mijn lunchpauze duurt wel langer dan een half uurquote:Op dinsdag 7 april 2020 14:02 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Je zit dus de hele dag al lekker op de bank?
Hahaquote:Op dinsdag 7 april 2020 14:04 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Nee, maar mijn lunchpauze duurt wel langer dan een half uur
Een uur of drie kwartier lunchpauze af en toe is toch helemaal geen zonde?quote:Op dinsdag 7 april 2020 14:04 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Nee, maar mijn lunchpauze duurt wel langer dan een half uur
Ik ben pantyloos.quote:Op dinsdag 7 april 2020 14:03 schreef STING het volgende:
[..]
Oh, excuuuuuuse me, don't get your panties in a twist
Ja, ik heb ook al maanden geen BH meer aan gehadquote:Op dinsdag 7 april 2020 14:06 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik ben pantyloos.
Working fom home, je weet zelluf!
#freeballing
Ik zit nu op een uur en een kwartier. Straks toch maar weer wat gaan doenquote:Op dinsdag 7 april 2020 14:05 schreef STING het volgende:
[..]
Een uur of drie kwartier lunchpauze af en toe is toch helemaal geen zonde?
Moet je ze dan van de grond rapen?quote:Op dinsdag 7 april 2020 14:07 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ja, ik heb ook al maanden geen BH meer aan gehadZat hiervoor 2 maanden thuis, en nu thuiswerken. Zal wel raar zijn om dan uiteindelijk weer eentje aan te moeten
Hmm GCJoel als schoonzusje lijkt me wel leuk.quote:Op dinsdag 7 april 2020 12:33 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Gezonde jongeman, eigen huis. Je zou hem zo kunnen introduceren hier in de SC. Zal best wel interesse zijn.
er werd toch geadviseerd je thuis toch gewoon aan te kleden alsof je ging werkenquote:Op dinsdag 7 april 2020 14:07 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ja, ik heb ook al maanden geen BH meer aan gehadZat hiervoor 2 maanden thuis, en nu thuiswerken. Zal wel raar zijn om dan uiteindelijk weer eentje aan te moeten
Dan heb je zeker niet veel om mee te sjouwen?quote:Op dinsdag 7 april 2020 14:07 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Nee, ik geloof dat mijn tietspieren nu juist gemotiveerd worden om de boel zelf omhoog te houdenquote:Op dinsdag 7 april 2020 14:08 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Moet je ze dan van de grond rapen?
Of is dat uitzakken zoder BH een fabel?
Ik heb er geen verstand van
Op geen bh na doe ik dat ook gewoonquote:Op dinsdag 7 april 2020 14:10 schreef gianni61 het volgende:
[..]
er werd toch geadviseerd je thuis toch gewoon aan te kleden alsof je ging werken
Ik heb geen uiers, neequote:Op dinsdag 7 april 2020 14:11 schreef Elvi het volgende:
[..]
Dan heb je zeker niet veel om mee te sjouwen?
Ik ben nu overgestapt naar bh's zonder beugel en dat vond ik al erg slonzig van mezelfmaar ik heb littekens van de beugels die in mn tetten prikten
Haha, ja dat ze anders lui wordenquote:Op dinsdag 7 april 2020 14:12 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Nee, ik geloof dat mijn tietspieren nu juist gemotiveerd worden om de boel zelf omhoog te houden
Nou, dat doe ik niet hoor.quote:Op dinsdag 7 april 2020 14:10 schreef gianni61 het volgende:
[..]
er werd toch geadviseerd je thuis toch gewoon aan te kleden alsof je ging werken
Ook iets bewaren voor morgen hequote:
Ik heb geen idee hoe het werkt hoorquote:
Ik heb alleen met Carnaval een BH aan.quote:Op dinsdag 7 april 2020 14:18 schreef Californium het volgende:
Ik heb ook alleen bh aan als ik ergens heen ga ( andere mensen) of sporten ofzo.
Maar merk idd weinig verschil
Heb ook geen uiers gelukkig
Het overhemden strijken en schoenen poetsen staan hier ook even on holdquote:Op dinsdag 7 april 2020 14:18 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nou, dat doe ik niet hoor.
Ja wacht, oke. Eerste week was t echt joggingbroek.
Nu is t wel weer spijkerbroek en zo.
Maar toch niet zoals op t werk
Moet donderdag volgende jaarrekening afronden, dus dat kost me nog wel drie/vier dagen werk.quote:
T zou zo leuk zijn dat je ze nu kan trainen en dat je dan straks zo de ene borst los van de ander kan bewegen a la bodybuilding, maar dan met je tettenquote:Op dinsdag 7 april 2020 14:19 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik heb geen idee hoe het werkt hoor
Ik probeer wel direct 's ochtends even onder de douche te stappen en kleren aan te trekken en niet eerst in badjas achter de computer te gaan zitten.quote:Op dinsdag 7 april 2020 14:18 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nou, dat doe ik niet hoor.
Ja wacht, oke. Eerste week was t echt joggingbroek.
Nu is t wel weer spijkerbroek en zo.
Maar toch niet zoals op t werk
quote:Op dinsdag 7 april 2020 14:21 schreef Ang3l het volgende:
[..]
T zou zo leuk zijn dat je ze nu kan trainen en dat je dan straks zo de ene borst los van de ander kan bewegen a la bodybuilding, maar dan met je tettenDat je zo dan iemand kan begroeten: eey hallo! WONK WONK!
[ afbeelding ]
Keep it foxy!
wil je ook een extra plexiglas spuugscherm zoals de kassameisjes dit nu hebben?quote:Op dinsdag 7 april 2020 14:21 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Godver, weer thee tegen mn scherm
Wel eens gelezen dat ze steviger worden/blijven van geen bh aan.quote:Op dinsdag 7 april 2020 14:19 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik heb geen idee hoe het werkt hoor
quote:Op dinsdag 7 april 2020 14:21 schreef Ang3l het volgende:
[..]
T zou zo leuk zijn dat je ze nu kan trainen en dat je dan straks zo de ene borst los van de ander kan bewegen a la bodybuilding, maar dan met je tettenDat je zo dan iemand kan begroeten: eey hallo! WONK WONK!
[ afbeelding ]
Keep it foxy!
quote:
Luie tettenquote:Op dinsdag 7 april 2020 14:23 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Wel eens gelezen dat ze steviger worden/blijven van geen bh aan.
Ik ben sowieso ook team geen bh
Ja sowieso. Op werk met.quote:Op dinsdag 7 april 2020 14:31 schreef Debsterr het volgende:
Oh hey daar ging het al over. Ik ben op werk toch echt wel van team bh maar de minuut dat ik thuis kom mogen ze los.
quote:Op dinsdag 7 april 2020 14:45 schreef Lospedrosa het volgende:
Tetten staan nou niet bekend om de hoeveelheid spieren (bij vrouwen dan).
Dus hoe kan BH loos voor stevigere tetten zorgen?
Omdat het niet de spieren zijn die de boel bij elkaar houden.quote:Op dinsdag 7 april 2020 14:45 schreef Lospedrosa het volgende:
Tetten staan nou niet bekend om de hoeveelheid spieren (bij vrouwen dan).
Dus hoe kan BH loos voor stevigere tetten zorgen?
quote:
T is maar goed dat we d'r knietjes niet zien!quote:
Ja, dat is wel een FOK!-dingetje, iets met puntige knieën.quote:Op dinsdag 7 april 2020 15:10 schreef Ang3l het volgende:
[..]
T is maar goed dat we d'r knietjes niet zien!
Gelukkig hebben mensen op FOK! altijd realistische eisen inderdaad.quote:Op dinsdag 7 april 2020 15:11 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ja, dat is wel een FOK!-dingetje, iets met puntige knieën.
In werkelijkheid zijn er maar 2 eisen toch? 37 graden en een hartslagquote:Op dinsdag 7 april 2020 15:15 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Gelukkig hebben mensen op FOK! altijd realistische eisen inderdaad.
Waarom niet eerst alles nakijken en dan pas in één keer doorgeven dat er zes fouten inzitten.quote:Op dinsdag 7 april 2020 15:27 schreef Ang3l het volgende:
Vandaag is echt zo'n dag dat er NIETS klopt van t werk van anderen, en je daar ze de hele tijd achter moet komen en ze moet wijzen op fouten die ze zelf hadden kunnen zien.....................
"Ja, uh... ben ikw eer. 6e fout ontdekt...."
Voel me net een politie agentje zo.
Ik krijg weer allemaal shit over de schutting gegooid omdat management zonder enige kennis van zaken de werkinstructies aanpast wegens corona. Ik ben het in een aantal gevallen totaal niet eens met de werkinstructies en heb nu werkelijk geen idee meer wat de bedoeling is op een aantal punten.quote:Op dinsdag 7 april 2020 15:27 schreef Ang3l het volgende:
Vandaag is echt zo'n dag dat er NIETS klopt van t werk van anderen, en je daar ze de hele tijd achter moet komen en ze moet wijzen op fouten die ze zelf hadden kunnen zien.....................
Andere afdelingen.quote:Op dinsdag 7 april 2020 15:31 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Waarom niet eerst alles nakijken en dan pas in één keer doorgeven dat er zes fouten inzitten.
Ik ben iets veeleisender.quote:Op dinsdag 7 april 2020 15:24 schreef DrMarten het volgende:
[..]
In werkelijkheid zijn er maar 2 eisen toch? 37 graden en een hartslag
Eisen stellenquote:
Ijsquote:Op dinsdag 7 april 2020 15:47 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Enige echte eis is dat er een klik moet zijn
Gebeurd niet zo snel héquote:Op dinsdag 7 april 2020 15:47 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Enige echte eis is dat er een klik moet zijn
Ijsquote:
Echt héquote:Op dinsdag 7 april 2020 15:56 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Zou wel heel toevallig zijn.
Omg ja ijs, zin in.
Jij bent te goed voor deze wereld.quote:Op dinsdag 7 april 2020 15:27 schreef Ang3l het volgende:
Ja, waren anderen dat ook maar.quote:Op dinsdag 7 april 2020 16:01 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Jij bent te goed voor deze wereld.
ik zou haar knieën wel doenquote:Op dinsdag 7 april 2020 15:10 schreef Ang3l het volgende:
[..]
T is maar goed dat we d'r knietjes niet zien!
Nee. Wel overwogen maar op een of andere manier doet die het niet helemaal voor me.quote:Op dinsdag 7 april 2020 13:20 schreef Citizen.Erased het volgende:
@:Faxie heb je deze al?
[ afbeelding ]
krijg je er geen stijfje van?quote:Op dinsdag 7 april 2020 16:49 schreef Faxie het volgende:
[..]
Nee. Wel overwogen maar op een of andere manier doet die het niet helemaal voor me.
Lijkt me vermoeiend.quote:Op dinsdag 7 april 2020 17:15 schreef Faxie het volgende:
[..]
Loop al de hele dag met een stijve toch
wat ben jij savage vandaagquote:Op dinsdag 7 april 2020 17:20 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Volgens mij moet je dan wel achter CL aansluiten
Yvie bewonder tijd. Ik doe mee.quote:
Nope ook niksquote:Op dinsdag 7 april 2020 18:43 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Jij nog wat te melden? Want ik heb niks
Seksquote:Op dinsdag 7 april 2020 18:41 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Hoe kom jij eik aan je portie seks, of is het handkarren only?
Asterix en de Romeinse Lusthof staat op Netflix. Leuke filmquote:
Heb die als stripquote:Op dinsdag 7 april 2020 18:47 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Asterix en de Romeinse Lusthof staat op Netflix. Leuke film
Ja, ik ook. Daarom klikte ik hem aan.quote:
ik vermoed dat dat geiler klinkt dan het isquote:Op dinsdag 7 april 2020 18:47 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Asterix en de Romeinse Lusthof staat op Netflix. Leuke film
Zal wel wat kosten ja...quote:Op dinsdag 7 april 2020 18:49 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ja, ik ook. Daarom klikte ik hem aan.
Ik zit soms te denken om mijn oude Asterixboekjes te upgraden naar mooie hardcovers, maar is ook zonde van het geld. Heb ze jaren niet gelezen.
Dat klopt.quote:Op dinsdag 7 april 2020 18:50 schreef Ruse het volgende:
[..]
ik vermoed dat dat geiler klinkt dan het is
Oh, geen idee. De prijzen in de winkel zullen hetzelfde zijn gebleven hoor. Zijn al lang blij dat je er wat komt kopenquote:Op dinsdag 7 april 2020 18:52 schreef Faxie het volgende:
[..]
Zal wel wat kosten ja...
Prijzen omhoog gegaan nu Uderzo is overleden?
Denk dat stripmeneer jou ook wel te vriend wil houdenquote:Op dinsdag 7 april 2020 18:56 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dat klopt.
[..]
Oh, geen idee. De prijzen in de winkel zullen hetzelfde zijn gebleven hoor. Zijn al lang blij dat je er wat komt kopenMisschien online en op de tweedehandsmarkt wel.
Kreeg een belletje van mijn stripmeneer vandaag dat mijn Oom Dagobert boek eindelijk aan is gekomen. Wat een service he
Tuurlijk, zoveel klanten heeft hij niet.quote:Op dinsdag 7 april 2020 18:58 schreef Faxie het volgende:
[..]
Denk dat stripmeneer jou ook wel te vriend wil houden
Oh nou ik ben daar nooit zo goed in. Hoewel dit wel lekker laagdrempelig is.quote:Op dinsdag 7 april 2020 19:12 schreef Elvi het volgende:
[..]
Het enige gebaar wat ik ken.
Naast hamsteren dan.
Absoluut. Net terug van een rondje strand. Heerlijk in het zonnetje gezeten aan de kustlijn en geen mens te zien.quote:Op dinsdag 7 april 2020 19:15 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Net lekker gewandeld. Heerlijk zonnetje.
Heerlijkquote:Op dinsdag 7 april 2020 19:22 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Absoluut. Net terug van een rondje strand. Heerlijk in het zonnetje gezeten aan de kustlijn en geen mens te zien.
Binnen blijven! Rutte zei het net.quote:Op dinsdag 7 april 2020 19:22 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Absoluut. Net terug van een rondje strand. Heerlijk in het zonnetje gezeten aan de kustlijn en geen mens te zien.
Yep.quote:Op dinsdag 7 april 2020 19:27 schreef Lokasenna het volgende:
Heb niet gekeken, zijn er nog dingen bijgekomen die we niet mogen of was het alleen een bla bla hou vol verhaal?
Nee vooral volhouden.quote:Op dinsdag 7 april 2020 19:27 schreef Lokasenna het volgende:
Heb niet gekeken, zijn er nog dingen bijgekomen die we niet mogen of was het alleen een bla bla hou vol verhaal?
Heb je boodschappen gedaan en even later krijg je twintig meldingen dat de helft van de andere winkelaars daar besmet was.quote:Op dinsdag 7 april 2020 19:28 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Yep.
En er komen apps. 1 om te babbelen met je arts en 1 om smerige besmette personen te traceren.
Ik hou het nog wel even vol, wat een rust overalquote:Op dinsdag 7 april 2020 19:30 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Nee vooral volhouden.
Omdat het nu effect begint te hebben moeten mensen niet denken dat ze nu toch wel weer naar het strand kunnen met zn allen.
Ja maar dan andersomquote:Op dinsdag 7 april 2020 19:31 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Heb je boodschappen gedaan en even later krijg je twintig meldingen dat de helft van de andere winkelaars daar besmet was.
Zit je weer 2 weken in quarantainequote:Op dinsdag 7 april 2020 19:31 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Heb je boodschappen gedaan en even later krijg je twintig meldingen dat de helft van de andere winkelaars daar besmet was.
Hoop dat ik er al klaar mee ben zegquote:
Het gaat vooral over de intelligente unlockdownquote:Op dinsdag 7 april 2020 19:27 schreef Lokasenna het volgende:
Omdat die test niet super makkelijk is misschien? Iig niet op grote schaal. Zou zomaar kunnen..quote:Op dinsdag 7 april 2020 19:38 schreef Lospedrosa het volgende:
Waarom word er niet getest op antilichamen? (wat al goed kan door Sanquin).
Want dan kun je juist de echte immune schil gaan creëeren.
Tevens zou je jonge gezonde mensen bewust kunnen gaan besmetten, 4 weken quarantaine en dan vrijgeven na test op antistoffen.
Snelste methode m.i.
Pfff. Dit dus.quote:Op dinsdag 7 april 2020 19:39 schreef Californium het volgende:
[..]
Omdat die test niet super makkelijk is misschien? Iig niet op grote schaal. Zou zomaar kunnen..
En we hebben ook gezien dat jonge gezonde mensen op de IC kunnen belanden
Stel je nou een levenslang spreekverbod voor?quote:Op dinsdag 7 april 2020 19:45 schreef Californium het volgende:
Misschien moet Los gewoon zijn mond houden over dingen waar hij geen verstand van heeft![]()
De test word in een week op 10.000 bloeddonoren uitgevoerd door Sanquin maar de betrouwbaarheid is schijnbaar te laag.quote:Op dinsdag 7 april 2020 19:39 schreef Californium het volgende:
[..]
Omdat die test niet super makkelijk is misschien? Iig niet op grote schaal. Zou zomaar kunnen..
En we hebben ook gezien dat jonge gezonde mensen op de IC kunnen belanden
Meer een gevalletje OTSquote:
Ga je mij nu vertellen hoe een antilichaam test werkt?quote:Op dinsdag 7 april 2020 19:46 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
De test word in een week op 10.000 bloeddonoren uitgevoerd door Sanquin maar de betrouwbaarheid is schijnbaar te laag.
https://www.sanquin.nl/ar(...)aar-groepsimmuniteit
Trouwens is het niet bewezen dat de jonge mensen gezond waren.
Tevens zou je mensen kunnen laten kiezen of ze de besmetting aandurven.
Er is toch 60% kans dat je het virus krijgt binnen 2 jaar ofzo.
En als je daarmee groepsimuniteit versneld een nobel streven toch?
welkom op fokquote:Op dinsdag 7 april 2020 19:51 schreef Californium het volgende:
[..]
Voor de rest hoor ik alleen geblaat.
Krijg je je handen vol aan hoor CEquote:Op dinsdag 7 april 2020 19:58 schreef Californium het volgende:
Webinar is af. Ik ga op bed liggen flikkers
Jij lijkt me wel het type dat ja zegt als een vrouw hierom vraagt.quote:
He knowsquote:Op dinsdag 7 april 2020 20:01 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Krijg je je handen vol aan hoor CE
Met een dildo wellichtquote:Op dinsdag 7 april 2020 20:01 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Jij lijkt me wel het type dat ja zegt als een vrouw hierom vraagt.
net wakker weer?quote:
Nee, vanmiddag met pap de schuur achter het huis afgemaakt. Ben nu heel erg moe maar zal nu toch echt nog even wakker moeten blijvenquote:
wat heb je met de schuur gedaan?quote:Op dinsdag 7 april 2020 20:03 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Nee, vanmiddag met pap de schuur achter het huis afgemaakt. Ben nu heel erg moe maar zal nu toch echt nog even wakker moeten blijven
Wel oppassen dat de ballen elkaar niet raken, anders is het gay.quote:Op dinsdag 7 april 2020 20:01 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Jij lijkt me wel het type dat ja zegt als een vrouw hierom vraagt.
Niks voor jou?quote:Op dinsdag 7 april 2020 20:07 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Wel oppassen dat de ballen elkaar niet raken, anders is het gay.
Ik ga een uitdaging niet uit de weg.quote:Op dinsdag 7 april 2020 20:01 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Krijg je je handen vol aan hoor CE
Jij biedt jezelf aan? Kun je m ook stiekem eff bij kaneel erin hangen en Vice versa:)quote:
quote:Op dinsdag 7 april 2020 20:11 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik ga een uitdaging niet uit de weg.
Een andere gozer die je vriendin aanduwt.quote:Op dinsdag 7 april 2020 20:18 schreef Ruse het volgende:
ik zou het echt wel tof vinden als mn vriendin dat zou willen. 3 ook nog wel, daarboven komt mijn grens wel in zicht denk ik
quote:Op dinsdag 7 april 2020 20:18 schreef Ruse het volgende:
ik zou het echt wel tof vinden als mn vriendin dat zou willen. 3 ook nog wel, daarboven komt mijn grens wel in zicht denk ik
Zo romantischquote:Op dinsdag 7 april 2020 20:19 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Een andere gozer die je vriendin aanduwt.
Zeesterrenquote:
Spinnenwebben weghalenquote:
Jij mag ook meedoen hoorquote:Op dinsdag 7 april 2020 20:12 schreef Californium het volgende:
[..]
Jij biedt jezelf aan? Kun je m ook stiekem eff bij kaneel erin hangen en Vice versa:)
quote:Op dinsdag 7 april 2020 20:13 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Meh, doe maar lekker gay zonder mij erbij.
handig.quote:Op dinsdag 7 april 2020 21:45 schreef Lokasenna het volgende:
Ik wilde vorige week een televisieabonnement afsluiten uit lockdown verveling, maar we kunnen het internetpakket niet uitbreiden omdat het op naam van kaneels ex staat en hij de geboortedatum vergeten was, dus de telfortmeneer wilde niet helpen
Beetje lullig om haar te bellen daarvoorquote:Op dinsdag 7 april 2020 21:45 schreef Lokasenna het volgende:
Ik wilde vorige week een televisieabonnement afsluiten uit lockdown verveling, maar we kunnen het internetpakket niet uitbreiden omdat het op naam van kaneels ex staat en hij de geboortedatum vergeten was, dus de telfortmeneer wilde niet helpen
Betaal je er wel voor dan of is de ex nog aan het betalen?quote:Op dinsdag 7 april 2020 21:45 schreef Lokasenna het volgende:
Ja het rekeningnummer omzetten was uiteraard geen probleem voor zequote:Op dinsdag 7 april 2020 21:59 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Betaal je er wel voor dan of is de ex nog aan het betalen?
Stond ooit op haar naam en onze bankrekening.quote:Op dinsdag 7 april 2020 21:59 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Betaal je er wel voor dan of is de ex nog aan het betalen?
gedoe.quote:Op dinsdag 7 april 2020 22:01 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Stond ooit op haar naam en onze bankrekening.
Toen het uitging, heb ik die bankrekening opgezegd en dingen overgezet naar mijn eigen betaalrekening.
Ik wilde toen ook dat het op mijn naam kwam. Daarvoor moest zij toestemming geven, had ze gedaan, digitaal. Daarna wilden ze een handtekening. Gedaan. Daarna wilden ze kopie van haar paspoort. Gedaan.
En nog steeds wilden ze niks veranderen. Toen had ik er geen zin meer in.
Ik heb ergens gewoond waar de vorige bewoner nog een abonnement had lopen en daar blijkbaar ook iedere maand nog voor betaalde. Was onmogelijk om daar iets mee te doen.quote:Op dinsdag 7 april 2020 22:01 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Stond ooit op haar naam en onze bankrekening.
Toen het uitging, heb ik die bankrekening opgezegd en dingen overgezet naar mijn eigen betaalrekening.
Ik wilde toen ook dat het op mijn naam kwam. Daarvoor moest zij toestemming geven, had ze gedaan, digitaal. Daarna wilden ze een handtekening. Gedaan. Daarna wilden ze kopie van haar paspoort. Gedaan.
En nog steeds wilden ze niks veranderen. Toen had ik er geen zin meer in.
Jij gratis kijken?quote:Op dinsdag 7 april 2020 22:02 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik heb ergens gewoond waar de vorige bewoner nog een abonnement had lopen en daar blijkbaar ook iedere maand nog voor betaalde. Was onmogelijk om daar iets mee te doen.
Gratis internet en gratis tv. Ook nog eens in de tijd dat het geen probleem was om smartcards te delen dus dat kwam wel mooi uit.quote:
Misschien was het Uitstraling.quote:Op dinsdag 7 april 2020 22:06 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Gratis internet en gratis tv. Ook nog eens in de tijd dat het geen probleem was om smartcards te delen dus dat kwam wel mooi uit.
Begrijp alleen niet waarom het die kerel niet op is gaan vallen.
De effectiviteit van vergelijkbare testen liet nog wat te wensen over, of was onvoldoende opschaalbaar. De berichten over goed nieuws over vaccins moet je ook allemaal in perspectief zien dat die ontwikkeling tijd nodig heeft. Het is vooral wensdenken, en een boel bedrijven die daar graag aan meedoen.quote:Op dinsdag 7 april 2020 22:12 schreef Lospedrosa het volgende:
Haha altijd lachen om Los. Wat is hij dom.
Maar massaal testen op immuniteit is wellicht dichterbij dan we dachten![]()
https://www.bd.nl/brabant(...)coronatest~a2b7d65d/
Heb het over aantonen van antilichamen voor covid-19.quote:Op dinsdag 7 april 2020 22:20 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
De effectiviteit van vergelijkbare testen liet nog wat te wensen over, of was onvoldoende opschaalbaar. De berichten over goed nieuws over vaccins moet je ook allemaal in perspectief zien dat die ontwikkeling tijd nodig heeft. Het is vooral wensdenken, en een boel bedrijven die daar graag aan meedoen.
Wat is deze?quote:Op dinsdag 7 april 2020 10:45 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Meestal wel te weinig. Nu alweer gortdroog in de tuin.
je zou bijna denken dat Faxie langs is geweest
*Plop*quote:
zo voelde het wel vanmorgenquote:
Het is dan ook geen 1998 meer. Dat ding is het grootste beveilingslek op aarde en daarom overal terecht geblokkeerd. Zelfs Adobe zegt dat je het niet meer moet gebruiken.quote:Op dinsdag 7 april 2020 21:38 schreef Lospedrosa het volgende:
Gisteren kregen mijn dochters Flash player niet aan de gang.
Wist niet dat je het nog kon installeren. Apple heeft dat ding al minstens 5 jaar in de ban gedaan.quote:Op woensdag 8 april 2020 08:28 schreef Q. het volgende:
[..]
Het is dan ook geen 1998 meer. Dat ding is het grootste beveilingslek op aarde en daarom overal terecht geblokkeerd. Zelfs Adobe zegt dat je het niet meer moet gebruiken.
Goed bezigquote:Op woensdag 8 april 2020 08:34 schreef Citizen.Erased het volgende:
Even een uurtje soort van gesport, nu klaar om met werken te beginnen.
ik heb al een uurtje soort van gewerktquote:
quote:Op woensdag 8 april 2020 08:36 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik heb al een uurtje soort van gewerkt
quote:
True storyquote:Op woensdag 8 april 2020 08:26 schreef gcjoel het volgende:
slapen ging weer eens goed
Schoon bed helpt altijd
heerlijkquote:
Skeelers heb ik ooit geprobeerd. maar daar vind ik het hier wat te heuvelachtig voor.quote:Op woensdag 8 april 2020 08:54 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Goed bezig allemaalIk trek vanmiddag na werk even de skeelers of rolschaatsen aan
neequote:
Maar woensdag is toch jouw sportdag?quote:Op woensdag 8 april 2020 08:55 schreef rival het volgende:
Lekker bezig jongens, ik plof na werk lekker op de bank
En, liggen de stenen al op hun plek?quote:Op woensdag 8 april 2020 08:55 schreef rival het volgende:
mijn bank ligt niet meer zo lekker. Ik wil een nieuwe als ik ga verhuizen.quote:Op woensdag 8 april 2020 08:55 schreef rival het volgende:
Niet zo onaardig.quote:Op woensdag 8 april 2020 08:55 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Skeelers heb ik ooit geprobeerd. maar daar vind ik het hier wat te heuvelachtig voor.
[..]
nee
Jamaar de sportschool is dichtquote:Op woensdag 8 april 2020 08:56 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Maar woensdag is toch jouw sportdag?
Dat nog niet, ze zijn wel meegegaan in het rondje met de hogedrukspuit en zien er goed uit, vooral de witte stenen werden weer erg mooi.quote:
Wat is dit voor iets tofs.quote:Op woensdag 8 april 2020 09:08 schreef STING het volgende:
[..]
Goed dat je het zegt, binnenkort Graveyard Keeper maar weer eens aanslingeren
[ afbeelding ]
Nice! Stuur maar eens een foto van het uiteindelijke resultaat, ben wel benieuwdquote:Op woensdag 8 april 2020 09:09 schreef rival het volgende:
[..]
Dat nog niet, ze zijn wel meegegaan in het rondje met de hogedrukspuit en zien er goed uit, vooral de witte stenen werden weer erg mooi.
https://store.steampowered.com/app/599140/Graveyard_Keeper/quote:
quote:Build and manage a medieval graveyard while facing ethical dilemmas and making questionable decisions. Welcome to Graveyard Keeper, the most inaccurate medieval cemetery sim of the year.
Zal ik zeker doen.quote:Op woensdag 8 april 2020 09:11 schreef STING het volgende:
[..]
Nice! Stuur maar eens een foto van het uiteindelijk resultaat, ben wel benieuwd
Herkenbaar.quote:Op woensdag 8 april 2020 09:15 schreef rival het volgende:
[..]
Ik heb echt alweer 3 weken helemaal niks gedaan
Dat je dat kanquote:Op woensdag 8 april 2020 09:15 schreef rival het volgende:
[..]
Ik heb echt alweer 3 weken helemaal niks gedaan
Heb hem gevondenquote:Op woensdag 8 april 2020 09:15 schreef CherryLips het volgende:
Ik zoek een documentaire maar kan hem nergens streamen of downloaden
Ja, maak er inderdaad dan gewoon 4 jaar van.quote:Op woensdag 8 april 2020 09:19 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Resterende tijd: 3j51w. Rond het dan ook maar gewoon af naar boven.
quote:Op woensdag 8 april 2020 09:25 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik ook![]()
Was nu wel even ontspannend geweest.
quote:
ik kan me niet herinneren wanneer ik voor het laatst naar een zwembad ben geweestquote:
ik ookquote:
misschien te ruig getimmerd gisteren..quote:
Da's voor mij ook echt al eeuwen geleden volgens mijquote:Op woensdag 8 april 2020 09:27 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik kan me niet herinneren wanneer ik voor het laatst naar een zwembad ben geweest
Met mijn collega’s zou dat een bijzondere lijst worden.quote:Op woensdag 8 april 2020 09:33 schreef Ang3l het volgende:
Het Management team heeft een Bedrijfs spotify playlist aangemaakt. En gevraagd er allemaal onze nr 1 in te zetten. Laat ze maar eens kennis maken maken precious things dan!! Potdorie. Hahahaa (Tori Amos dus)
(En ik luister nu en hoor de regel “so you can make me cum that doesn’t make you Jesus” .... o ja. Wacht hahahaha)
T is maar goed dat mijn nr 1 niet "Ah me so horny" of zo is!
Of iets van Celine Dion!
Ik zit echt al uren, dagen, weken, maanden in een Belgische kickstarter:quote:Op woensdag 8 april 2020 09:08 schreef STING het volgende:
[..]
Goed dat je het zegt, binnenkort Graveyard Keeper maar weer eens aanslingeren
[ afbeelding ]
Ik moest erg lachen om hoofd marketing: Linkin Park - Numbquote:Op woensdag 8 april 2020 09:35 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Met mijn collega’s zou dat een bijzondere lijst worden.
Ik in RimWorldquote:Op woensdag 8 april 2020 09:35 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik zit echt al uren, dagen, weken, maanden in een Belgische kickstarter:
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 8 april 2020 09:36 schreef Senn88 het volgende:
Deze zomer komt er een zwembad in mijn tuin
quote:Op woensdag 8 april 2020 09:46 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]![]()
Baantjes trekken zonder andere mensen in de weg
Ohquote:Op woensdag 8 april 2020 09:46 schreef Senn88 het volgende:
[..]Je moet het meer zien als een jip en janneke badje ofzo
dan moet je wel een grote tuin hebben..quote:Op woensdag 8 april 2020 09:46 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]![]()
Baantjes trekken zonder andere mensen in de weg
Nu al? Jaloers!quote:Op woensdag 8 april 2020 09:33 schreef Senn88 het volgende:
heb al bloemen in een van mijn aardbeienplanten
Dit klinkt nou als een spel voor mij.quote:
Mijn droomquote:Op woensdag 8 april 2020 09:50 schreef gianni61 het volgende:
[..]
dan moet je wel een grote tuin hebben..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |