Fake news, de stranden zijn geslotenquote:
2 personen; 1,5 meter. Dit moet kunnen.quote:Op dinsdag 7 april 2020 13:19 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Fake news, de stranden zijn gesloten
Daar bij jou misschienquote:Op dinsdag 7 april 2020 13:19 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Fake news, de stranden zijn gesloten
LEGOquote:Op dinsdag 7 april 2020 13:20 schreef Citizen.Erased het volgende:
@:Faxie heb je deze al?
[ afbeelding ]
Jaquote:
+1 herkenbaarquote:Op dinsdag 7 april 2020 13:55 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Ik aan het werk vandaag![]()
[ afbeelding ]
Ik krijg weer allemaal dingen mijn kant op gestuurd waar ik helemaal geen zin in heb, dus zit er tegenaan te hikken om van de bank op te staan en weer wat te gaan doen.quote:Op dinsdag 7 april 2020 13:55 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Ik aan het werk vandaag![]()
[ afbeelding ]
Je zit dus de hele dag al lekker op de bank?quote:Op dinsdag 7 april 2020 14:01 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Ik krijg weer allemaal dingen mijn kant op gestuurd waar ik helemaal geen zin in heb, dus zit er tegenaan te hikken om van de bank op te staan en weer wat te gaan doen.
Ten eerste ben ik geen accountntquote:Op dinsdag 7 april 2020 12:45 schreef STING het volgende:
[..]
In mijn hoofd zien feestjes van accountants er zo uit.
[ afbeelding ]
Oh, excuuuuuuse me, don't get your panties in a twistquote:Op dinsdag 7 april 2020 14:02 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ten eerste ben ik geen accountnt
Ten tweede ben ik niet de standaard Finance persoon (paars haar en gympen?)
Ten derde en heel belangrijk ben ik zo queer als de pest. Honey, we know how to party
PARTYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYHHHHH
BBBBIIEEEEEEEEEEEEEERRRRRR
SAMMZ TETTEN FBFBFBFLRLRLRLRLL!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Nee, maar mijn lunchpauze duurt wel langer dan een half uurquote:Op dinsdag 7 april 2020 14:02 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Je zit dus de hele dag al lekker op de bank?
Hahaquote:Op dinsdag 7 april 2020 14:04 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Nee, maar mijn lunchpauze duurt wel langer dan een half uur
Een uur of drie kwartier lunchpauze af en toe is toch helemaal geen zonde?quote:Op dinsdag 7 april 2020 14:04 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Nee, maar mijn lunchpauze duurt wel langer dan een half uur
Ik ben pantyloos.quote:Op dinsdag 7 april 2020 14:03 schreef STING het volgende:
[..]
Oh, excuuuuuuse me, don't get your panties in a twist
Ja, ik heb ook al maanden geen BH meer aan gehadquote:Op dinsdag 7 april 2020 14:06 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik ben pantyloos.
Working fom home, je weet zelluf!
#freeballing
Ik zit nu op een uur en een kwartier. Straks toch maar weer wat gaan doenquote:Op dinsdag 7 april 2020 14:05 schreef STING het volgende:
[..]
Een uur of drie kwartier lunchpauze af en toe is toch helemaal geen zonde?
Moet je ze dan van de grond rapen?quote:Op dinsdag 7 april 2020 14:07 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ja, ik heb ook al maanden geen BH meer aan gehadZat hiervoor 2 maanden thuis, en nu thuiswerken. Zal wel raar zijn om dan uiteindelijk weer eentje aan te moeten
Hmm GCJoel als schoonzusje lijkt me wel leuk.quote:Op dinsdag 7 april 2020 12:33 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Gezonde jongeman, eigen huis. Je zou hem zo kunnen introduceren hier in de SC. Zal best wel interesse zijn.
er werd toch geadviseerd je thuis toch gewoon aan te kleden alsof je ging werkenquote:Op dinsdag 7 april 2020 14:07 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ja, ik heb ook al maanden geen BH meer aan gehadZat hiervoor 2 maanden thuis, en nu thuiswerken. Zal wel raar zijn om dan uiteindelijk weer eentje aan te moeten
Dan heb je zeker niet veel om mee te sjouwen?quote:Op dinsdag 7 april 2020 14:07 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Nee, ik geloof dat mijn tietspieren nu juist gemotiveerd worden om de boel zelf omhoog te houdenquote:Op dinsdag 7 april 2020 14:08 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Moet je ze dan van de grond rapen?
Of is dat uitzakken zoder BH een fabel?
Ik heb er geen verstand van
Op geen bh na doe ik dat ook gewoonquote:Op dinsdag 7 april 2020 14:10 schreef gianni61 het volgende:
[..]
er werd toch geadviseerd je thuis toch gewoon aan te kleden alsof je ging werken
Ik heb geen uiers, neequote:Op dinsdag 7 april 2020 14:11 schreef Elvi het volgende:
[..]
Dan heb je zeker niet veel om mee te sjouwen?
Ik ben nu overgestapt naar bh's zonder beugel en dat vond ik al erg slonzig van mezelfmaar ik heb littekens van de beugels die in mn tetten prikten
Haha, ja dat ze anders lui wordenquote:Op dinsdag 7 april 2020 14:12 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Nee, ik geloof dat mijn tietspieren nu juist gemotiveerd worden om de boel zelf omhoog te houden
Nou, dat doe ik niet hoor.quote:Op dinsdag 7 april 2020 14:10 schreef gianni61 het volgende:
[..]
er werd toch geadviseerd je thuis toch gewoon aan te kleden alsof je ging werken
Ook iets bewaren voor morgen hequote:
Ik heb geen idee hoe het werkt hoorquote:
Ik heb alleen met Carnaval een BH aan.quote:Op dinsdag 7 april 2020 14:18 schreef Californium het volgende:
Ik heb ook alleen bh aan als ik ergens heen ga ( andere mensen) of sporten ofzo.
Maar merk idd weinig verschil
Heb ook geen uiers gelukkig
Het overhemden strijken en schoenen poetsen staan hier ook even on holdquote:Op dinsdag 7 april 2020 14:18 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nou, dat doe ik niet hoor.
Ja wacht, oke. Eerste week was t echt joggingbroek.
Nu is t wel weer spijkerbroek en zo.
Maar toch niet zoals op t werk
Moet donderdag volgende jaarrekening afronden, dus dat kost me nog wel drie/vier dagen werk.quote:
T zou zo leuk zijn dat je ze nu kan trainen en dat je dan straks zo de ene borst los van de ander kan bewegen a la bodybuilding, maar dan met je tettenquote:Op dinsdag 7 april 2020 14:19 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik heb geen idee hoe het werkt hoor
Ik probeer wel direct 's ochtends even onder de douche te stappen en kleren aan te trekken en niet eerst in badjas achter de computer te gaan zitten.quote:Op dinsdag 7 april 2020 14:18 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nou, dat doe ik niet hoor.
Ja wacht, oke. Eerste week was t echt joggingbroek.
Nu is t wel weer spijkerbroek en zo.
Maar toch niet zoals op t werk
quote:Op dinsdag 7 april 2020 14:21 schreef Ang3l het volgende:
[..]
T zou zo leuk zijn dat je ze nu kan trainen en dat je dan straks zo de ene borst los van de ander kan bewegen a la bodybuilding, maar dan met je tettenDat je zo dan iemand kan begroeten: eey hallo! WONK WONK!
[ afbeelding ]
Keep it foxy!
wil je ook een extra plexiglas spuugscherm zoals de kassameisjes dit nu hebben?quote:Op dinsdag 7 april 2020 14:21 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Godver, weer thee tegen mn scherm
Wel eens gelezen dat ze steviger worden/blijven van geen bh aan.quote:Op dinsdag 7 april 2020 14:19 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik heb geen idee hoe het werkt hoor
quote:Op dinsdag 7 april 2020 14:21 schreef Ang3l het volgende:
[..]
T zou zo leuk zijn dat je ze nu kan trainen en dat je dan straks zo de ene borst los van de ander kan bewegen a la bodybuilding, maar dan met je tettenDat je zo dan iemand kan begroeten: eey hallo! WONK WONK!
[ afbeelding ]
Keep it foxy!
quote:
Luie tettenquote:Op dinsdag 7 april 2020 14:23 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Wel eens gelezen dat ze steviger worden/blijven van geen bh aan.
Ik ben sowieso ook team geen bh
Ja sowieso. Op werk met.quote:Op dinsdag 7 april 2020 14:31 schreef Debsterr het volgende:
Oh hey daar ging het al over. Ik ben op werk toch echt wel van team bh maar de minuut dat ik thuis kom mogen ze los.
quote:Op dinsdag 7 april 2020 14:45 schreef Lospedrosa het volgende:
Tetten staan nou niet bekend om de hoeveelheid spieren (bij vrouwen dan).
Dus hoe kan BH loos voor stevigere tetten zorgen?
Omdat het niet de spieren zijn die de boel bij elkaar houden.quote:Op dinsdag 7 april 2020 14:45 schreef Lospedrosa het volgende:
Tetten staan nou niet bekend om de hoeveelheid spieren (bij vrouwen dan).
Dus hoe kan BH loos voor stevigere tetten zorgen?
quote:
T is maar goed dat we d'r knietjes niet zien!quote:
Ja, dat is wel een FOK!-dingetje, iets met puntige knieën.quote:Op dinsdag 7 april 2020 15:10 schreef Ang3l het volgende:
[..]
T is maar goed dat we d'r knietjes niet zien!
Gelukkig hebben mensen op FOK! altijd realistische eisen inderdaad.quote:Op dinsdag 7 april 2020 15:11 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ja, dat is wel een FOK!-dingetje, iets met puntige knieën.
In werkelijkheid zijn er maar 2 eisen toch? 37 graden en een hartslagquote:Op dinsdag 7 april 2020 15:15 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Gelukkig hebben mensen op FOK! altijd realistische eisen inderdaad.
Waarom niet eerst alles nakijken en dan pas in één keer doorgeven dat er zes fouten inzitten.quote:Op dinsdag 7 april 2020 15:27 schreef Ang3l het volgende:
Vandaag is echt zo'n dag dat er NIETS klopt van t werk van anderen, en je daar ze de hele tijd achter moet komen en ze moet wijzen op fouten die ze zelf hadden kunnen zien.....................
"Ja, uh... ben ikw eer. 6e fout ontdekt...."
Voel me net een politie agentje zo.
Ik krijg weer allemaal shit over de schutting gegooid omdat management zonder enige kennis van zaken de werkinstructies aanpast wegens corona. Ik ben het in een aantal gevallen totaal niet eens met de werkinstructies en heb nu werkelijk geen idee meer wat de bedoeling is op een aantal punten.quote:Op dinsdag 7 april 2020 15:27 schreef Ang3l het volgende:
Vandaag is echt zo'n dag dat er NIETS klopt van t werk van anderen, en je daar ze de hele tijd achter moet komen en ze moet wijzen op fouten die ze zelf hadden kunnen zien.....................
Andere afdelingen.quote:Op dinsdag 7 april 2020 15:31 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Waarom niet eerst alles nakijken en dan pas in één keer doorgeven dat er zes fouten inzitten.
Ik ben iets veeleisender.quote:Op dinsdag 7 april 2020 15:24 schreef DrMarten het volgende:
[..]
In werkelijkheid zijn er maar 2 eisen toch? 37 graden en een hartslag
Eisen stellenquote:
Ijsquote:Op dinsdag 7 april 2020 15:47 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Enige echte eis is dat er een klik moet zijn
Gebeurd niet zo snel héquote:Op dinsdag 7 april 2020 15:47 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Enige echte eis is dat er een klik moet zijn
Ijsquote:
Echt héquote:Op dinsdag 7 april 2020 15:56 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Zou wel heel toevallig zijn.
Omg ja ijs, zin in.
Jij bent te goed voor deze wereld.quote:Op dinsdag 7 april 2020 15:27 schreef Ang3l het volgende:
Ja, waren anderen dat ook maar.quote:Op dinsdag 7 april 2020 16:01 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Jij bent te goed voor deze wereld.
ik zou haar knieën wel doenquote:Op dinsdag 7 april 2020 15:10 schreef Ang3l het volgende:
[..]
T is maar goed dat we d'r knietjes niet zien!
Nee. Wel overwogen maar op een of andere manier doet die het niet helemaal voor me.quote:Op dinsdag 7 april 2020 13:20 schreef Citizen.Erased het volgende:
@:Faxie heb je deze al?
[ afbeelding ]
krijg je er geen stijfje van?quote:Op dinsdag 7 april 2020 16:49 schreef Faxie het volgende:
[..]
Nee. Wel overwogen maar op een of andere manier doet die het niet helemaal voor me.
Lijkt me vermoeiend.quote:Op dinsdag 7 april 2020 17:15 schreef Faxie het volgende:
[..]
Loop al de hele dag met een stijve toch
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |