abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_192491157

[ Bericht 16% gewijzigd door Uhmmpie op 07-04-2020 09:50:46 ]
pi_192491173
Philips hue O+
I solemnly swear i'm up to no good
pi_192491220
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 april 2020 09:45 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Philips hue O+
Dit. O+
  dinsdag 7 april 2020 @ 09:50:02 #4
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_192491235
Ikea Tradfri O+
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
  dinsdag 7 april 2020 @ 09:50:35 #5
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_192491239
Wij hebben geloof ik geen hue. Wij doen het met klikaanklikuit. Kan je niet tegen praten (of ja.. dan gebeurt er niks) maar gewoon via een app op je telefoon. Voor nachtelijke toilet bezoeken gebruik ik het licht van mn e-reader :+

Wij bestelden 1 paasbox en 2 paastaartjes (af te leveren bij pa en ma en zusje en hubbie) bij sprinkles bakery O+

En als dat goed gaat mogen ze voor ons de bruidstaart maken ^)
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
pi_192491249
Dudok wil hier niet bezorgen. En ze zeggen divers broodbeleg, maar ik zie ham op één van de foto's, dus dan haak ik toch af. Misschien kijken of een lokale bakker in m'n kleine dorpje wat doet. Al heb ik eigenlijk alles al in huis.
pi_192491253
Is in het donker naar de plee nou zo uitzonderlijk?
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
  dinsdag 7 april 2020 @ 09:51:34 #8
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_192491260
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 april 2020 09:51 schreef DancingPhoebe het volgende:
Nee.
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_192491261
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 april 2020 09:51 schreef Myraela het volgende:
Dudok wil hier niet bezorgen. En ze zeggen divers broodbeleg, maar ik zie ham op één van de foto's, dus dan haak ik toch af. Misschien kijken of een lokale bakker in m'n kleine dorpje wat doet. Al heb ik eigenlijk alles al in huis.
Ik zat er net ook naar te kijken, zo aantrekkelijk vind ik hem niet, dus ik hou me ook in. We hebben nu sowieso al veel te veel.
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
  dinsdag 7 april 2020 @ 09:52:35 #10
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_192491272
Die Dudoktaartjes liggen gewoon bij AH in de koeling te verpieteren iedere dag; hoe kan dat nu nog iets bijzonders zijn dan?
pi_192491282
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 april 2020 09:52 schreef fietsie het volgende:
Die Dudoktaartjes liggen gewoon bij AH in de koeling te verpieteren iedere dag; hoe kan dat nu nog iets bijzonders zijn dan?
Ik vind Dudok niet per se geweldig hoor, maar wel gewoon lekker. Die taartjes bij de Albert Heijn zijn ook lekker. Zeker de red velvet. :9
  dinsdag 7 april 2020 @ 09:53:37 #12
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_192491285
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 april 2020 09:51 schreef DancingPhoebe het volgende:
Naar de plee is hier eigenlijk nooit zo lastig.. terug naar bed is lastiger omdat ik dan richting donker de kast en het bed moet ontwijken..
pi_192491323
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 april 2020 09:52 schreef fietsie het volgende:
Alles wat ik bij Dudok heb gehad was wel lekker, maar niet bijzonder of zo. Volgens mij is het vooral de naam.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  dinsdag 7 april 2020 @ 09:56:30 #14
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_192491332
Hier vooral lastig omdat ik dan de manden met gewassen en gevouwen was moet ontwijken, waarvan niemand zin heeft om de inhoud in een kast te proppen :D
pi_192491351
Zo, eerste beetje zon in de tuin en ik zit in m'n veel te korte jurkje in de tuin te werken. Nog wel een beetje kippenvel. :')
pi_192491353
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 april 2020 09:53 schreef Barreltje het volgende:

[..]

Naar de plee is hier eigenlijk nooit zo lastig.. terug naar bed is lastiger omdat ik dan richting donker de kast en het bed moet ontwijken..
Ja, maar ik ben echt een klunspursang, maar zelfs mij lukt dat 9/10 keer zonder stoten... Die tiende neem ik dan op de koop toe omdat het altijd nog beter is dan licht aan doen :D

Wat wel fijn is, naast onze badkamer boven is een soort woonkamer en die mensen gaan volgens mij om 5 uur naar hun werk, dus vaak schijnt er wel wat licht naar binnen.
pi_192491360
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 april 2020 09:58 schreef Myraela het volgende:
Zo, eerste beetje zon in de tuin en ik zit in m'n veel te korte jurkje in de tuin te werken. Nog wel een beetje kippenvel. :')
Pics.
  dinsdag 7 april 2020 @ 10:05:11 #18
63722 z80
I fink you freaky
pi_192491436
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 april 2020 09:56 schreef fietsie het volgende:
Hier vooral lastig omdat ik dan de manden met gewassen en gevouwen was moet ontwijken, waarvan niemand zin heeft om de inhoud in een kast te proppen :D
Ik hou hier bewust de looppaden vrij. Kan ik zonder problemen in het donker door mijn huis lopen zonder iets te raken. Enkel na het vervangen van mijn bed was het wel een paar keer raak. Begin er nu langzaamaan aan te wennen dat deze een stukje breder is.
Go away or i will replace you withe a very small shell script.
Der Gesunde weiß nicht, wie reich er ist.
If you torture the data long enough, it will confess to anything.
pi_192491484
Het zal niet de eerste keer zijn dat ik slaapdronken van de trap af kletter in het donker. Ben vreselijk nachtblind. Onze badkamer is de laatste deur voor de trap en ik weet ook niet hoe het allemaal gebeurd eigenlijk -O- :+

Wil heel graag nog zo’n lichtje onder mijn bed. Dat als ik op sta de vloer een beetje verlicht is.
I solemnly swear i'm up to no good
pi_192491519
Ik denk in hotels ook altijd lief voor m'n vriend te zijn door het licht niet aan te doen. Totdat ik al vloekend mijn been tegen het bed stoot en ergens halverwege op de grond kletter.
pi_192491552
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 april 2020 10:09 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
en ik weet ook niet hoe het allemaal gebeurd eigenlijk -O- :+

:D

Ook wel weer herkenbaar :D
pi_192491639
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 april 2020 10:09 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Het zal niet de eerste keer zijn dat ik slaapdronken van de trap af kletter in het donker. Ben vreselijk nachtblind. Onze badkamer is de laatste deur voor de trap en ik weet ook niet hoe het allemaal gebeurd eigenlijk -O- :+

Wil heel graag nog zo’n lichtje onder mijn bed. Dat als ik op sta de vloer een beetje verlicht is.
Ledstripje met sensor?

Bij mij gaat het meestal ook goed..
maar bij mijn lief thuis moet ik de badkamer door met spullen.. en het is er echt stikdonker
En dus nogal desoriënterend als ik nog grotendeels slaap.

Komt wel goed altijd.. maar dit is wel echt vele malen relaxter.
pi_192491668
Ik heb een reisstekker met ingebouwd dimbaar nachtlampje waar ik al mijn op te laden zut in steek.
Lichtje blijft de hele nacht aan en is een ideaal baken terug naar mijn bed.
Als ik in bed lig zie ik het niet.

En, mocht dat niet werken, dan klap ik in mijn handjes en springt mijn wekker oogverblindend aan.

Ochtendprogramma hier: speelkwartier met de kittens, daarna in bad en dan uitstapje naar de supermarkt. Ik weet niet op welk event ik me het meest verheug :D
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  dinsdag 7 april 2020 @ 10:22:54 #24
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_192491673
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 april 2020 10:12 schreef Myraela het volgende:
Ik denk in hotels ook altijd lief voor m'n vriend te zijn door het licht niet aan te doen. Totdat ik al vloekend mijn been tegen het bed stoot en ergens halverwege op de grond kletter.
dit.. ALTIJD!!
pi_192491684
quote:
7s.gif Op dinsdag 7 april 2020 10:22 schreef Barreltje het volgende:

[..]

dit.. ALTIJD!!
Ik neem altijd mijn telefoon mee :D
Die ligt toch naast het bed.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')