Nee.quote:Op dinsdag 7 april 2020 09:51 schreef DancingPhoebe het volgende:
Is in het donker naar de plee nou zo uitzonderlijk?
Ik zat er net ook naar te kijken, zo aantrekkelijk vind ik hem niet, dus ik hou me ook in. We hebben nu sowieso al veel te veel.quote:Op dinsdag 7 april 2020 09:51 schreef Myraela het volgende:
Dudok wil hier niet bezorgen. En ze zeggen divers broodbeleg, maar ik zie ham op één van de foto's, dus dan haak ik toch af. Misschien kijken of een lokale bakker in m'n kleine dorpje wat doet. Al heb ik eigenlijk alles al in huis.
Ik vind Dudok niet per se geweldig hoor, maar wel gewoon lekker. Die taartjes bij de Albert Heijn zijn ook lekker. Zeker de red velvet.quote:Op dinsdag 7 april 2020 09:52 schreef fietsie het volgende:
Die Dudoktaartjes liggen gewoon bij AH in de koeling te verpieteren iedere dag; hoe kan dat nu nog iets bijzonders zijn dan?
Naar de plee is hier eigenlijk nooit zo lastig.. terug naar bed is lastiger omdat ik dan richting donker de kast en het bed moet ontwijken..quote:Op dinsdag 7 april 2020 09:51 schreef DancingPhoebe het volgende:
Is in het donker naar de plee nou zo uitzonderlijk?
Alles wat ik bij Dudok heb gehad was wel lekker, maar niet bijzonder of zo. Volgens mij is het vooral de naam.quote:Op dinsdag 7 april 2020 09:52 schreef fietsie het volgende:
Die Dudoktaartjes liggen gewoon bij AH in de koeling te verpieteren iedere dag; hoe kan dat nu nog iets bijzonders zijn dan?
Ja, maar ik ben echt een klunspursang, maar zelfs mij lukt dat 9/10 keer zonder stoten... Die tiende neem ik dan op de koop toe omdat het altijd nog beter is dan licht aan doenquote:Op dinsdag 7 april 2020 09:53 schreef Barreltje het volgende:
[..]
Naar de plee is hier eigenlijk nooit zo lastig.. terug naar bed is lastiger omdat ik dan richting donker de kast en het bed moet ontwijken..
Pics.quote:Op dinsdag 7 april 2020 09:58 schreef Myraela het volgende:
Zo, eerste beetje zon in de tuin en ik zit in m'n veel te korte jurkje in de tuin te werken. Nog wel een beetje kippenvel.
Ik hou hier bewust de looppaden vrij. Kan ik zonder problemen in het donker door mijn huis lopen zonder iets te raken. Enkel na het vervangen van mijn bed was het wel een paar keer raak. Begin er nu langzaamaan aan te wennen dat deze een stukje breder is.quote:Op dinsdag 7 april 2020 09:56 schreef fietsie het volgende:
Hier vooral lastig omdat ik dan de manden met gewassen en gevouwen was moet ontwijken, waarvan niemand zin heeft om de inhoud in een kast te proppen
quote:Op dinsdag 7 april 2020 10:09 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
en ik weet ook niet hoe het allemaal gebeurd eigenlijk![]()
![]()
Ledstripje met sensor?quote:Op dinsdag 7 april 2020 10:09 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Het zal niet de eerste keer zijn dat ik slaapdronken van de trap af kletter in het donker. Ben vreselijk nachtblind. Onze badkamer is de laatste deur voor de trap en ik weet ook niet hoe het allemaal gebeurd eigenlijk![]()
![]()
Wil heel graag nog zo’n lichtje onder mijn bed. Dat als ik op sta de vloer een beetje verlicht is.
dit.. ALTIJD!!quote:Op dinsdag 7 april 2020 10:12 schreef Myraela het volgende:
Ik denk in hotels ook altijd lief voor m'n vriend te zijn door het licht niet aan te doen. Totdat ik al vloekend mijn been tegen het bed stoot en ergens halverwege op de grond kletter.
Ik neem altijd mijn telefoon meequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |