Nee.quote:Op dinsdag 7 april 2020 09:51 schreef DancingPhoebe het volgende:
Is in het donker naar de plee nou zo uitzonderlijk?
Ik zat er net ook naar te kijken, zo aantrekkelijk vind ik hem niet, dus ik hou me ook in. We hebben nu sowieso al veel te veel.quote:Op dinsdag 7 april 2020 09:51 schreef Myraela het volgende:
Dudok wil hier niet bezorgen. En ze zeggen divers broodbeleg, maar ik zie ham op één van de foto's, dus dan haak ik toch af. Misschien kijken of een lokale bakker in m'n kleine dorpje wat doet. Al heb ik eigenlijk alles al in huis.
Ik vind Dudok niet per se geweldig hoor, maar wel gewoon lekker. Die taartjes bij de Albert Heijn zijn ook lekker. Zeker de red velvet.quote:Op dinsdag 7 april 2020 09:52 schreef fietsie het volgende:
Die Dudoktaartjes liggen gewoon bij AH in de koeling te verpieteren iedere dag; hoe kan dat nu nog iets bijzonders zijn dan?
Naar de plee is hier eigenlijk nooit zo lastig.. terug naar bed is lastiger omdat ik dan richting donker de kast en het bed moet ontwijken..quote:Op dinsdag 7 april 2020 09:51 schreef DancingPhoebe het volgende:
Is in het donker naar de plee nou zo uitzonderlijk?
Alles wat ik bij Dudok heb gehad was wel lekker, maar niet bijzonder of zo. Volgens mij is het vooral de naam.quote:Op dinsdag 7 april 2020 09:52 schreef fietsie het volgende:
Die Dudoktaartjes liggen gewoon bij AH in de koeling te verpieteren iedere dag; hoe kan dat nu nog iets bijzonders zijn dan?
Ja, maar ik ben echt een klunspursang, maar zelfs mij lukt dat 9/10 keer zonder stoten... Die tiende neem ik dan op de koop toe omdat het altijd nog beter is dan licht aan doenquote:Op dinsdag 7 april 2020 09:53 schreef Barreltje het volgende:
[..]
Naar de plee is hier eigenlijk nooit zo lastig.. terug naar bed is lastiger omdat ik dan richting donker de kast en het bed moet ontwijken..
Pics.quote:Op dinsdag 7 april 2020 09:58 schreef Myraela het volgende:
Zo, eerste beetje zon in de tuin en ik zit in m'n veel te korte jurkje in de tuin te werken. Nog wel een beetje kippenvel.
Ik hou hier bewust de looppaden vrij. Kan ik zonder problemen in het donker door mijn huis lopen zonder iets te raken. Enkel na het vervangen van mijn bed was het wel een paar keer raak. Begin er nu langzaamaan aan te wennen dat deze een stukje breder is.quote:Op dinsdag 7 april 2020 09:56 schreef fietsie het volgende:
Hier vooral lastig omdat ik dan de manden met gewassen en gevouwen was moet ontwijken, waarvan niemand zin heeft om de inhoud in een kast te proppen
quote:Op dinsdag 7 april 2020 10:09 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
en ik weet ook niet hoe het allemaal gebeurd eigenlijk![]()
![]()
Ledstripje met sensor?quote:Op dinsdag 7 april 2020 10:09 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Het zal niet de eerste keer zijn dat ik slaapdronken van de trap af kletter in het donker. Ben vreselijk nachtblind. Onze badkamer is de laatste deur voor de trap en ik weet ook niet hoe het allemaal gebeurd eigenlijk![]()
![]()
Wil heel graag nog zo’n lichtje onder mijn bed. Dat als ik op sta de vloer een beetje verlicht is.
dit.. ALTIJD!!quote:Op dinsdag 7 april 2020 10:12 schreef Myraela het volgende:
Ik denk in hotels ook altijd lief voor m'n vriend te zijn door het licht niet aan te doen. Totdat ik al vloekend mijn been tegen het bed stoot en ergens halverwege op de grond kletter.
Ik neem altijd mijn telefoon meequote:
Klinkt goedquote:Op dinsdag 7 april 2020 10:22 schreef Cat-astrophe het volgende:
Ik heb een reisstekker met ingebouwd dimbaar nachtlampje waar ik al mijn op te laden zut in steek.
Lichtje blijft de hele nacht aan en is een ideaal baken terug naar mijn bed.
Als ik in bed lig zie ik het niet.
En, mocht dat niet werken, dan klap ik in mijn handjes en springt mijn wekker oogverblindend aan.
Ochtendprogramma hier: speelkwartier met de kittens, daarna in bad en dan uitstapje naar de supermarkt. Ik weet niet op welk event ik me het meest verheug
die zoekopdracht gaf ik ook een keer ja.quote:Op dinsdag 7 april 2020 10:24 schreef Barreltje het volgende:
ik dacht : ik maak voor pasen alvast een suikerbrood ( of dat pasen halt is een ander verhaal) .. dus ik zoeken, staat het halve smulweb vor met recepten voor in de broodbakmachine : " doe de ingredienten volgens de aanwijzingen van de broodmachine fabricant in de machine. doe er suiker bij. klaar "
O buhquote:Op dinsdag 7 april 2020 10:24 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Klinkt goed
Ik vond naar de supermarkt gaan gisteren vooral stressvol... Er waren een paar hele families boodschappen aan het doen, netjes iedere volwassene met een karretje dus dan heb je zo'n cluster van 2 of 3 karretjes plus een bult mensen om alle gangpaden te blokkeren
quote:Op dinsdag 7 april 2020 10:24 schreef Uhmmpie het volgende:
overigens laatste hotel dat wij samen sliepen...
ik muisstillig naar het toilet gegaan...
in het donker...
trek ik door... nou ik vermoed dat het halve hotel wakker was
damned wat maakte dat ding een lawaai
Feilloos. Gordijntje ook.quote:Op dinsdag 7 april 2020 10:28 schreef Kreator het volgende:
[..]
Werkt die goedkope namaakrommel een beetje?
Oeh, zelf bakken voor Pasen is ook wel tof. Misschien ga ik krentenbolletjes maken.quote:Op dinsdag 7 april 2020 10:24 schreef Barreltje het volgende:
ik dacht : ik maak voor pasen alvast een suikerbrood ( of dat pasen halt is een ander verhaal) .. dus ik zoeken, staat het halve smulweb vor met recepten voor in de broodbakmachine : " doe de ingredienten volgens de aanwijzingen van de broodmachine fabricant in de machine. doe er suiker bij. klaar "
Zo'n gordijn lijkt me ook tof. Jammer dat G niet zo domotica-minded isquote:Op dinsdag 7 april 2020 10:29 schreef fietsie het volgende:
[..]
Feilloos. Gordijntje ook.
Alleen niet van buiten huis; het intellect wat de app geprogrammeerd heeft heeft er hardcoded ingezet dat er een Wifi connectie moet zijn; VPN's had ie waarschijnlijk nog nooit van gehoord.
Ik ken weinig vrouwen die het wel zijn. Het is toch meer een mannending lijkt het.quote:Op dinsdag 7 april 2020 10:32 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Zo'n gordijn lijkt me ook tof. Jammer dat G niet zo domotica-minded is
ik had er ook niet zo veel mee.quote:Op dinsdag 7 april 2020 10:34 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Ik ken weinig vrouwen die het wel zijn. Het is toch meer een mannending lijkt het.
Ik ben lui, dus ik vind het tof.quote:Op dinsdag 7 april 2020 10:34 schreef Anthraxx het volgende:
Ik ken weinig vrouwen die het wel zijn. Het is toch meer een mannending lijkt het.
ik vind het prima dat K. een speeltje heeftquote:
Hey google, play Tiger King on netflix.quote:Op dinsdag 7 april 2020 10:43 schreef Candaasje het volgende:
Ik kijk toch altijd wat meewarig als vriend hier tegen zijn telefoon kletst. Of een zoekopdracht spontaan wordt gestart als je het over een 'serie heb. (Nouja, als hij het zegt. Siri luister zelden naar mij)
Enige voordeel van alles automatisch is dat je het schakelmateriaal minder vaak hoeft te poetsen
Als je dat vaak aanraakt toch wel?quote:Op dinsdag 7 april 2020 10:48 schreef DancingPhoebe het volgende:
Moet je schakelmateriaal... poetsen?
Ik heb denk ik te vaak Wall-E gekeken, ik wil niet zo eindigen, als die mensen daarquote:Op dinsdag 7 april 2020 10:52 schreef Kreator het volgende:
[..]
Hey google, play Tiger King on netflix.
Hey google, pause.
Ideaal.. Ik kan niet meer zonder.
Of ze vertrouwt jou nietquote:Op dinsdag 7 april 2020 10:53 schreef Kreator het volgende:
De schoonmaakster neemt ook haar eigen melkpoeder mee (staat hier ook in de kast). Ze weigert mijn spullen te gebruiken 'omdat ze niet vindt dat ze mijn koffie mag gebruiken'.
12x zeggen dat mijn koffie ook voor haar is en dat alle eten en drinken gepakt mag worden (niet dat er veel is), helpt niet.
Gekke belgen.
Het scheelt 27 handelingen. Het is ff wennen, maar het werkt echt beter.quote:Op dinsdag 7 april 2020 10:54 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ik zie de meerwaarde niet van voice control
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |