Thuis of in het park, mits op voldoende afstand hier. Maar jij zit in België toch? Daar zijn de regels weer anders.quote:Op maandag 6 april 2020 22:10 schreef Pinnenmutske het volgende:
Nog steeds in quarantaine maar niet gesport.
Mag dat wel?
Belgie ja. Het wordt afgeraden als je ziek bent en dat ben ik.quote:Op maandag 6 april 2020 22:13 schreef lunapuella het volgende:
[..]
Thuis of in het park, mits op voldoende afstand hier. Maar jij zit in België toch? Daar zijn de regels weer anders.
Nou, daar heb je je antwoord dus.quote:Op maandag 6 april 2020 22:20 schreef Pinnenmutske het volgende:
[..]
Belgie ja. Het wordt afgeraden als je ziek bent en dat ben ik.
https://www.vrt.be/vrtnws/nl/2020/03/30/corona-en-sporten/
Ik zag deze net pas BE. Ik zie het bij mijne ook hoor, die heeft ook opeens een mini-laagje vet op z'n ribben. En eet opeens drie maaltijden (en nog wat gezonde tussendoortjes) per dag, in plaats van de normale vijf maaltijden. Aan de andere kant komt hij erachter dat hij nu veel meer spiermassa aan kan maken dan normaal. En dat hij normaal dus eigenlijk nog steeds niet genoeg eet.quote:Op maandag 6 april 2020 22:06 schreef BE het volgende:
Ik zie zelfs bij mijn kleine bonkje spieren vetjes ontstaan. Kind rugby’t normaal 3x in de week plus de hele dag rennen en vliegen op het schoolplein, het is hem zogezegd echt aan te zien dat hij in deze situatie veel minder verbrandt en dat vind ik best naar.
Oh ja, dat klopt ja, dat heb ik ook wel meer gehad bij hem. Alleen hij is al zo groot.quote:Op dinsdag 7 april 2020 08:22 schreef Gaoxing het volgende:
[..]
Ik zag deze net pas BE. Ik zie het bij mijne ook hoor, die heeft ook opeens een mini-laagje vet op z'n ribben. En eet opeens drie maaltijden (en nog wat gezonde tussendoortjes) per dag, in plaats van de normale vijf maaltijden. Aan de andere kant komt hij erachter dat hij nu veel meer spiermassa aan kan maken dan normaal. En dat hij normaal dus eigenlijk nog steeds niet genoeg eet.
Ik zou me maar voorbereiden op een groeistuip. Die komen vaak als ze wat meer rust hebben en wat vetjes krijgen.
Er zijn ook andere redenen om voldoende te wegen natuurlijkquote:Op maandag 6 april 2020 22:09 schreef vencodark het volgende:
Ik ben zelf gewoon slank dus in die zin niet ‘nodig’ voldoende te bewegen.
Ooh zeker! Maar ik zou wellicht meer moeite doen als ik op dat gebied eigenlijk wel meer moet bewegen.quote:Op dinsdag 7 april 2020 08:51 schreef Clubsoda het volgende:
Nee, geen groeistuip, ik heb net nieuwe broeken gekochtMijn spring-in-het -veld beweegt ook duidelijk minder. Maar gelukkig vind hij burpees helemaal geweldig
Dus daarmee en met wandelen en klusjes in om huis komt hij toch wel aan zijn beweging hoop ik. Misschien moeten we ook maar een springtouw aanschaffen.
[..]
Er zijn ook andere redenen om voldoende te wegen natuurlijk
Nee valt best mee lijkt mij. Jip, heel saai gemiddeld qua gewicht en lengte, was met onze vakantie in oktober 16 maanden en pastte toen ook nog prima in de 74/80 summersuits van 4FFquote:Op dinsdag 7 april 2020 11:21 schreef Takkie88 het volgende:
Met 16.5 maand in 74-80 is toch niet zo heel klein? Of heb ik ondertussen door mijn eigen uk een erg vertekend beeld?
Zal ook wel aan de bouw van het kind liggen, mijn grote dame droeg maat 74/80 met een maand of 10quote:Op dinsdag 7 april 2020 13:35 schreef Aure het volgende:
[..]
Nee valt best mee lijkt mij. Jip, heel saai gemiddeld qua gewicht en lengte, was met onze vakantie in oktober 16 maanden en pastte toen ook nog prima in de 74/80 summersuits van 4FF
Het grappige is vooral dat die vorige zomer ook paste en ik er blind vanuit gegaan was dat het wel te klein zou zijn nu. Toen was ze 8 maanden in juli en was het allemaal wel wat losjes, maar niet te groot ofzo. Nu pastie perfect, maar ze mag geen 2 cm meer groeienquote:Op dinsdag 7 april 2020 13:35 schreef Aure het volgende:
[..]
Nee valt best mee lijkt mij. Jip, heel saai gemiddeld qua gewicht en lengte, was met onze vakantie in oktober 16 maanden en pastte toen ook nog prima in de 74/80 summersuits van 4FF
Ja hè, zit qua interface zo slecht in elkaar! Wij hebben de juf gemeld dat we het niet meer gebruiken omdat het totaal niet intuïtief is en er dan de hele tijd bij moeten zitten omdat onze kleuter er anders in vastloopt. Maar in de hogere groepen kun je dat natuurlijk wat minder makkelijk weigerenquote:Op dinsdag 7 april 2020 13:42 schreef vencodark het volgende:
Meer kinderen die met Gynzy Kids werken?
Wat een schijtprogramma.![]()
Heel irritant. Doet mij denken aan dat tekenprogramma van Windows vroeger, Paint.quote:Op dinsdag 7 april 2020 14:30 schreef Amsel het volgende:
[..]
Ja hè, zit qua interface zo slecht in elkaar! Wij hebben de juf gemeld dat we het niet meer gebruiken omdat het totaal niet intuïtief is en er dan de hele tijd bij moeten zitten omdat onze kleuter er anders in vastloopt. Maar in de hogere groepen kun je dat natuurlijk wat minder makkelijk weigeren
Heel fijn dat er ook aandacht is voor mentale health nu.quote:Op dinsdag 7 april 2020 08:46 schreef exode het volgende:
Ik kreeg net een mail vanuit onze directie dat je je aan kan melden voor mentale hulp. Gratis, voor niets en anoniem, als in je werkgever hoort hier verder niets van. Ik was al blij met mijn werkgever maar dit soort dingen zijn wel erg netjes hoor.
En we hebben binnenkort een virtuele borrel via Teams, er wordt een online pubquiz georganiseerd en nog wat dingen. Ben benieuwd hoe dat gaat aangezien we bijna 10000 medewerkers hebben![]()
Nee 4ff heeft gewoon te lange mouwen, altijd al gehad. Mijn kind zit op de +1 lijn en tot mijn irritatie zijn de mouwen te lang en de romp primaquote:Op dinsdag 7 april 2020 14:13 schreef Tink89 het volgende:
[..]
Het grappige is vooral dat die vorige zomer ook paste en ik er blind vanuit gegaan was dat het wel te klein zou zijn nu. Toen was ze 8 maanden in juli en was het allemaal wel wat losjes, maar niet te groot ofzo. Nu pastie perfect, maar ze mag geen 2 cm meer groeienDe vestjes van 4FF worden wel echt te kort nu, maar de mouwen zijn nog te lang... ik denk dat m'n kind uit verhouden is ofzo
![]()
Ik heb net gisteren de inlog gekregen.. gelukkig is het extra werk, en nog geen kans gehad om te kijken. Zal eens opletten als hij ermee aan de slag gaat.quote:Op dinsdag 7 april 2020 13:42 schreef vencodark het volgende:
Wat een beerquote:Op dinsdag 7 april 2020 14:08 schreef lunapuella het volgende:
Mijn 18-maander draagt nu zijn eerste shirts in 98 (broeken nog 92). Maat 74/80 droeg hij met 6 maanden...
quote:Op dinsdag 7 april 2020 16:21 schreef Aure het volgende:
Ik had voor 4 uur mijn eerste biertje trouwens al op Burdieje bent dus niet de enige
Z. is ook zo’n kleine. Ik was begin maart bij het cb, ze is in december 2 geworden.quote:Op dinsdag 7 april 2020 16:20 schreef Aure het volgende:
[..]
Wat een beerJip wordt begin juni 2 en past momenteel in 80 en 86
Proost 🍻quote:Op dinsdag 7 april 2020 16:11 schreef Burdie het volgende:
Geen idee vlinder, wel heel vies.
Ik zit al aan de wijn en chips, wat een rukdag vandaag. Positief puntje: morgen doet manlief de kinderen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
quote:Op dinsdag 7 april 2020 17:03 schreef Vicky het volgende:
[..]
Proost 🍻
Wij gaan vanavond om 21.00 uur collectief aan de wijn, proosten op collega.SterkteSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Werewolf
Papa 15/11/1950- 29/08/2025
Als je het in de wasmachine stopt zet hem op koud wassen. Ik heb mijn mans vrachtwagen (+/- 200 euro) kunnen weggooien omdat hij nog op 30 graden stond 🙄quote:Op dinsdag 7 april 2020 15:19 schreef Vlinder het volgende:
Oh jongens help. we hebben zo'n grote groene Ikea mand vol Lego. de mand zit nokvol met Lego en zal echt zo'n 30 kilo zijn. Nou rook ik steeds al een vreemd luchtje als ik er in de buurt opruimde (er werd al even niet meer mee gespeeld) maar gisteren lag hij dus buiten in de speeltent en J. zei dat de tent stond naar poep, Verder geen aandacht aan besteed, want we zaten buiten, maar met het opruimen zag ik dus dat er dus echt kattenstront tussen zit![]()
![]()
![]()
![]()
Hoe in de hemel krijg ik al die Lego gewassen? Ik heb wel 1 grote waszak, maar dan blijft de poep erin achter, want gisteren heb ik een lading gewassen, maar bleef het echt achter in de vergiet. Dus hoe maak ik het schoon zonder stukjes kwijt te raken, maar wel alles in 1x schoon te krijgen?
Help![]()
[..]
Proost 🍻
Wij gaan vanavond om 21.00 uur collectief aan de wijn, proosten op collega.Welke diagnose had ze dan?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Triest, sterkte.
Zie je dmquote:Op dinsdag 7 april 2020 17:42 schreef vencodark het volgende:
[..]
Welke diagnose had ze dan?
Triest, sterkte.
Ja niet normaalquote:
Nou! Distopisch gewoon.quote:Op dinsdag 7 april 2020 17:25 schreef littledrummergirl het volgende:
Voor alle mama's met een rotdag, of week. Het is nu allemaal zo bizar en surrealistisch, we doen allemaal wat we kunnen en dat is genoeg
Verveling.quote:Op dinsdag 7 april 2020 18:00 schreef Burdie het volgende:
First world problems, maar ik wil zo graag iets nieuws kopen (kleding) maar heb geen flauw idee wat, en er is zoveel keus....
quote:Op dinsdag 7 april 2020 18:00 schreef Burdie het volgende:
First world problems, maar ik wil zo graag iets nieuws kopen (kleding) maar heb geen flauw idee wat, en er is zoveel keus....
Wat staat er open?quote:Op dinsdag 7 april 2020 13:42 schreef vencodark het volgende:
[..]
Proost 🍻
Wij gaan vanavond om 21.00 uur collectief aan de wijn, proosten op collega.GecondoleerdSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ga jij vlinders Lego wassen? Aardig van jequote:Op dinsdag 7 april 2020 15:45 schreef F_r het volgende:
Ik zal het zo in de wasmachine kiepen op goed geluk.
Ik ben nu eenmaal heel aardig.quote:Op dinsdag 7 april 2020 18:53 schreef amaranta het volgende:
[..]
Ga jij vlinders Lego wassen? Aardig van je
Monki! Heb voor 200 euro aan kleding gekochtquote:Op dinsdag 7 april 2020 18:00 schreef Burdie het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.‘Jouw ouders hadden zeker liever een jongetje gehad?’
Dit ja. Verveling ken ik niet eens.quote:Op dinsdag 7 april 2020 20:48 schreef LeSage het volgende:
Oh ja, verder ben ik dus echt zo jaloers (en een beetje afgunstig) tegen mensen die roepen dat ze zich nu zó vervelen.
Ik zou er echt heel veel voor over hebben om me eens een weekje enorm te kunnen vervelen. Gewoon uit het raam staren omdat er verder niets te doen is.
En niet om de enorme stapel was te negeren, de vaat nog even uit te stellen of om twee vechtende kinderen het even zelf uit te laten zoeken![]()
quote:Op dinsdag 7 april 2020 20:41 schreef LeSage het volgende:
Sterkte Vicky![]()
Ik doe mee aan de collectieve baaldag/week/maand.Dit ook.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Man moppert bij thuiskomst ook weleens dat de kinderen zo druk zijn, gillen, zeuren etc. maar: newsflash: ik heb dat een hele dag.![]()
Niet dat ze de hele dag vervelend zijn hoor, zeker niet maar uitbarsten van peuter zijn niet alleen ‘s avonds en gillen helaas ook niet.
Haha, dat ja. En gewoon de hele dag geluid om je heen. Constant iemand die je aandacht wil, die iets nodig heeft of waar je op moet letten.quote:Op dinsdag 7 april 2020 20:53 schreef vencodark het volgende:
[..]
Dit ook.![]()
Man moppert bij thuiskomst ook weleens dat de kinderen zo druk zijn, gillen, zeuren etc. maar: newsflash: ik heb dat een hele dag.![]()
Niet dat ze de hele dag vervelend zijn hoor, zeker niet maar uitbarsten van peuter zijn niet alleen ‘s avonds en gillen helaas ook niet.
Mijn moeder is zelfs soms verbaasd waarom ik niet het hele huishouden doe wanneer kapitein thuis isquote:Op dinsdag 7 april 2020 21:18 schreef SaskiaR het volgende:
Die hielden elkaar wel bezig, en speelden veel buiten, denk ik?
Het viel me laatst op toen ik Jip en Janneke las dat die ouders vrijwel nooit meedoen met spelen, de kinderen spelen altijd samen. Ik denk dat de kinderen nu veel meer contact met hun ouders hebben dan 100 of zelfs 50 jaar geleden. Hoe veel mensen ook klagen dat ouders altijd op hun telefoon zaten... ik denk dat de ouders vroeger een stuk minder aanwezig waren.
Ik ken ook iemand met 5 kinderen die nu allemaal thuis zitten.quote:Op dinsdag 7 april 2020 21:16 schreef LeSage het volgende:
[..]
Haha, dat ja. En gewoon de hele dag geluid om je heen. Constant iemand die je aandacht wil, die iets nodig heeft of waar je op moet letten.
Ik denk in deze periode nog iets vaker aan mijn oma die 14kinderen heeft opgevoed. Echt, hoe dan?!
Dan helpen de kinderen flink mee in het huishouden. De oudsten nemen dan ook verzorging over over de jongere kinderen.quote:Op dinsdag 7 april 2020 21:16 schreef LeSage het volgende:
[..]
Haha, dat ja. En gewoon de hele dag geluid om je heen. Constant iemand die je aandacht wil, die iets nodig heeft of waar je op moet letten.
Ik denk in deze periode nog iets vaker aan mijn oma die 14kinderen heeft opgevoed. Echt, hoe dan?!
Dus dat is ‘t, ik moet méér kinderenquote:Op dinsdag 7 april 2020 21:26 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Dan helpen de kinderen flink mee in het huishouden. De oudsten nemen dan ook verzorging over over de jongere kinderen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |