Ja, daar hoor je inderdaad helemaal niks meer over.quote:Op maandag 6 april 2020 21:37 schreef Citizen.Erased het volgende:
Zou wel weer een pijnlijke wending in de Brexit kunnen worden zo; hoewel dat nu ook helemaal stil ligt en de volgende vertraging vast weer gaat komen.
Poeh zo laat nog.quote:Op maandag 6 april 2020 21:56 schreef Citizen.Erased het volgende:
Nog even uurtje muziek luisteren en dan mijn bed maar eens opzoeken.
22:00 is voor deze SC inderdaad best wel laat, maar aangezien ik tegenwoordig geen reistijd meer heb naar mijn werk kan ik wat langer blijven liggen morgen.quote:
Benieuwd waar die zich deze keer weer verstopt heeft?quote:Op maandag 6 april 2020 21:56 schreef Citizen.Erased het volgende:
Nog even uurtje muziek luisteren en dan mijn bed maar eens opzoeken.
Uitslapenquote:Op maandag 6 april 2020 22:00 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
22:00 is voor deze SC inderdaad best wel laat, maar aangezien ik tegenwoordig geen reistijd meer heb naar mijn werk kan ik wat langer blijven liggen morgen.
Welke muziek doet het voor jou tegenwoordig?quote:Op maandag 6 april 2020 22:00 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
22:00 is voor deze SC inderdaad best wel laat, maar aangezien ik tegenwoordig geen reistijd meer heb naar mijn werk kan ik wat langer blijven liggen morgen.
Lijkt me echt een bijna onmogelijk trade-off om te maken.quote:Op maandag 6 april 2020 21:57 schreef gcjoel het volgende:
Ik las allemaal blij nieuws van landen die versoepelen.
Maar dan zulke dingen is ook weer niks.
Jij bent zo tegengesteldquote:Op maandag 6 april 2020 22:02 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Uitslapen![]()
Ik begin nu gewoon vroeger. Dan mooi tijd voor een flinke wandeling na werk.
Ik zit om 8:00 wel achter mijn laptop. Vandaag was het rond 16:30 ook wel mooi geweest en lekker met de hond gaan lopenquote:Op maandag 6 april 2020 22:02 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Uitslapen![]()
Ik begin nu gewoon vroeger. Dan mooi tijd voor een flinke wandeling na werk.
Vanalles. Heb nog een lijstje van albums die ik wil luisteren; en wil iedere dag een "oud" album terug luisteren. Maar kan ook gewoon een Spotify playlist opzetten zoals ik nu heb.quote:Op maandag 6 april 2020 22:02 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Welke muziek doet het voor jou tegenwoordig?
Haha jij hebt altijd van alles wat jeje bedenkt dat je "moet" doen en dan doe je het niet en dan voel je je daar weer schuldig om.quote:Op maandag 6 april 2020 22:04 schreef Citizen.Erased het volgende:
Vanalles. Heb nog een lijstje van albums die ik wil luisteren; en wil iedere dag een "oud" album terug luisteren. Maar kan ook gewoon een Spotify playlist opzetten zoals ik nu heb.
Voel me niet snel ergens schuldig over. En deze dingen doe ik - net zoals andere dingen - gewoon zoals ik er zin in heb. Weinig te klagen op dit moment.quote:Op maandag 6 april 2020 22:06 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Haha jij hebt altijd van alles wat jeje bedenkt dat je "moet" doen en dan doe je het niet en dan voel je je daar weer schuldig om.
Eerst ff kijken hoe het bij hun gaatquote:Op maandag 6 april 2020 22:03 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Lijkt me echt een bijna onmogelijk trade-off om te maken.
Met de huidige maatregelen is er een effect (hoewel er ook veel "verborgen" doden zijn). Zodra je de maatregelen loslaat heb je 2-3 weken waarin je gaat zien hoe ziekenhuisopnames zich ontwikkelen. Zodra daar weer een stijging te zien is en je weer terug wil naar beperkingen heb je weer 2-3 weken vertraging.
Je kan het eigenlijk nooit helemaal goed doen dus.
Oh mooi.quote:Op maandag 6 april 2020 22:08 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Voel me niet snel ergens schuldig over. En deze dingen doe ik - net zoals andere dingen - gewoon zoals ik er zin in heb. Weinig te klagen op dit moment.
Ik moet 9 uur dus doe wel half 8 tot 5. Zeer matigquote:Op maandag 6 april 2020 22:04 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik zit om 8:00 wel achter mijn laptop. Vandaag was het rond 16:30 ook wel mooi geweest en lekker met de hond gaan lopen
Het is onmogelijk om 8 uur achter elkaar productief te zijn. Vanmorgen ging het heel goed; daarna moest ik op wat zaken wachten en schoot het niet zo op. Morgen weer een dag dus.quote:Op maandag 6 april 2020 22:13 schreef Lokasenna het volgende:
Ik zou dat echt niet kunnen, thuis werken.
Het was niet voor niets dat mijn afstuderen 2 jaar duurde
Mja de tijd die ik productief ben is wel veel efficiënter met thuiswerk.quote:Op maandag 6 april 2020 22:14 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Het is onmogelijk om 8 uur achter elkaar productief te zijn. Vanmorgen ging het heel goed; daarna moest ik op wat zaken wachten en schoot het niet zo op. Morgen weer een dag dus.
8 uur productief zijn kan best, als het niet productief achter een scherm hoeft te zijnquote:Op maandag 6 april 2020 22:14 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Het is onmogelijk om 8 uur achter elkaar productief te zijn. Vanmorgen ging het heel goed; daarna moest ik op wat zaken wachten en schoot het niet zo op. Morgen weer een dag dus.
Heb ook wel een paar keer echt 10 uur ofzo effectief gewerkt als iets echt af moest maar dat sloopt volledig.quote:Op maandag 6 april 2020 22:14 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Millenial gespotquote:Op maandag 6 april 2020 22:14 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Wie zit er nou steeds te gapen hier.quote:Op dinsdag 7 april 2020 03:19 schreef Faxie het volgende:
Moe zijn van een paar uur op je reet achter de pc zitten
Misschien is hij wel levensmoequote:Op dinsdag 7 april 2020 07:37 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Wie zit er nou steeds te gapen hier.
quote:Op dinsdag 7 april 2020 03:19 schreef Faxie het volgende:
Moe zijn van een paar uur op je reet achter de pc zitten
Of een subtiele manier om aan te geven dat hij moe maar voldaan is na een flinke portie seks.quote:Op dinsdag 7 april 2020 07:38 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Misschien is hij wel levensmoe
3 seconden reistijd van de bank naar de eettafel.quote:Op dinsdag 7 april 2020 07:45 schreef Lospedrosa het volgende:
Fuck zit nog steeds op de bank. Wou op tijd op kantoor zijn.
Gaat dit over seks of werk? Ben nog niet helemaal wakker.quote:Op dinsdag 7 april 2020 07:46 schreef AirwiN het volgende:
[..]
3 seconden reistijd van de bank naar de eettafel.
Hoe heb ik dat al die tijd over het hoofd kunnen zien!quote:Op dinsdag 7 april 2020 07:43 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Of een subtiele manier om aan te geven dat hij moe maar voldaan is na een flinke portie seks.
Misschien wel allebeiquote:Op dinsdag 7 april 2020 07:47 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Gaat dit over seks of werk? Ben nog niet helemaal wakker.
dat heb ik altijdquote:Op dinsdag 7 april 2020 08:12 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Zin om weer naar bed te gaan? Ja
Ik heb het meestal alleen 's ochtends, 's avonds meestal niet, pas op het moment dat ik echt moe begin te worden.quote:
Ik heb twee taken die ik vandaag af wil hebben.quote:
Oh ik wil altijd naar bed, 's ochtends, 's middags, 's avondsquote:Op dinsdag 7 april 2020 08:16 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik heb het meestal alleen 's ochtends, 's avonds meestal niet, pas op het moment dat ik echt moe begin te worden.
Ik heb meestal dat ik niet uit bed wil.quote:Op dinsdag 7 april 2020 08:18 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Oh ik wil altijd naar bed, 's ochtends, 's middags, 's avonds
Ja, ook dat.quote:Op dinsdag 7 april 2020 08:19 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik heb meestal dat ik niet uit bed wil.![]()
toen ik mijn mail opende zag ik 2 nieuwe taken.quote:Op dinsdag 7 april 2020 08:16 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik heb twee taken die ik vandaag af wil hebben.
Eerste taak moet voor tien uur bij een collega liggen, dus daar mee begonnen en die andere taak wil ik vandaag af hebben, die deadline heb ik mezelf gegeven. Afhankelijk van hoe laat het dan is, stop ik er mee of ga door met het volgende dat donderdag af moet zijn.quote:Op dinsdag 7 april 2020 08:20 schreef gianni61 het volgende:
[..]
toen ik mijn mail opende zag ik 2 nieuwe taken.
bij beide wordt wel geinsinueerd dat ik deze vandaag moet doen, maar het wordt niet duidelijk gevraagd. Dus ik laat ze allebei liggen tot iemand er naar vraagt.
Slapen.quote:Op dinsdag 7 april 2020 08:18 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Oh ik wil altijd naar bed, 's ochtends, 's middags, 's avonds
En dan die scheur in het plafond opmerken die er al jaren zit.quote:
Plafonddienstquote:
quote:Op dinsdag 7 april 2020 08:36 schreef CherryLips het volgende:
Kort en rusteloos geslapen. Enorm liggen woelen. Wakker geworden omdat ik een kussen over het nachtkastje had gegooid. Buikpijn. Alles.
Kort en rusteloos geslapen. Enorm liggen woelen. Wakker geworden omdat ik een kussen over het nachtkastje had gegooid. Buikpijn. Alles.
Heb gedroomd dat ik samenwerkte met Rutte.quote:Op dinsdag 7 april 2020 08:36 schreef CherryLips het volgende:
En besproken tot wanneer de maatregelen van kracht blijven?quote:Op dinsdag 7 april 2020 08:52 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Heb gedroomd dat ik samenwerkte met Rutte.
quote:Op dinsdag 7 april 2020 09:05 schreef CherryLips het volgende:
Denk dat ik vandaag vooral de route bed - wc ga afleggen.
Nee we werkten buiten op een soort zonnepark. Hij moest panelen aansluiten maar deed het steeds verkeerd. Maar tijdens de koffiepauze maar grappen makenquote:Op dinsdag 7 april 2020 08:58 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
En besproken tot wanneer de maatregelen van kracht blijven?
Wel realistische droomquote:Op dinsdag 7 april 2020 09:13 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Nee we werkten buiten op een soort zonnepark. Hij moest panelen aansluiten maar deed het steeds verkeerd. Maar tijdens de koffiepauze maar grappen maken
Ja denk dat dat komt omdat ik gisteren met mijn broertje weer heb gewerkt bij mijn pa. Maar die jongen heeft echt problemen met zijn temperament.quote:
quote:Op dinsdag 7 april 2020 09:13 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Nee we werkten buiten op een soort zonnepark. Hij moest panelen aansluiten maar deed het steeds verkeerd. Maar tijdens de koffiepauze maar grappen maken
Hier ook klote geslapen!quote:Op dinsdag 7 april 2020 08:36 schreef CherryLips het volgende:
Who needs sleep?quote:Op dinsdag 7 april 2020 09:28 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Samen in quarantaine is natuurlijk even wennen
Hey, lang niet gezienquote:
Ik was er wel, had alleen weinig te meldenquote:Op dinsdag 7 april 2020 09:42 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Hey, lang niet gezien
Was benieuwd hoe het uiteindelijk nog met je sollicitatie afgelopen is. Had je toch intern gedaan?
Balen, dacht dat je nog wel voor de crisis was. Nja wel goed dat je niet bent gaan wachten en nog verder aan het rondkijken bent.quote:Op dinsdag 7 april 2020 09:44 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Ik was er wel, had alleen weinig te melden
Ja heb ik gedaan. Ook gesprek gehad, maar alles ligt nu stil.
Toevallig gisteren ergens anders gesprek gehad. Even afwachten of ik nog voor een 2e keer op gesprek mag komen.
Hoe is het met jou?
Tuin kan vanmiddag ook nog toch?quote:Op dinsdag 7 april 2020 09:46 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Balen, dacht dat je nog wel voor de crisis was. Nja wel goed dat je niet bent gaan wachten en nog verder aan het rondkijken bent.
Hier alles oké hoor. Moed aan het verzamelen om zo weer verder te gaan met de tuin. Ga liever terug naar bed. Ben moe.
Nee, gisteren en morgen weer. Vandaag vrij.quote:Op dinsdag 7 april 2020 09:51 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Tuin kan vanmiddag ook nog toch?
Je hoeft niet te werken ofzo?
Van uitstel komt afstelquote:Op dinsdag 7 april 2020 09:51 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Tuin kan vanmiddag ook nog toch?
Je hoeft niet te werken ofzo?
Heb je/jullie een grote tuin?quote:Op dinsdag 7 april 2020 09:52 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Nee, gisteren en morgen weer. Vandaag vrij.
En ja kan vanmiddag ook nog inderdaad, maar ben beetje van het uitstellen dus bang dat er dan helemaal niets meer gebeurd. Nja ik kijk straks wel. Eerst nog een kopje thee
Ow is het dat?! Ik wist dat ik iets fout deed.quote:
Zou pas de tuin ingaan als er ook zon in staat. Dus als dat nu is moet je nuquote:Op dinsdag 7 april 2020 09:52 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Nee, gisteren en morgen weer. Vandaag vrij.
En ja kan vanmiddag ook nog inderdaad, maar ben beetje van het uitstellen dus bang dat er dan helemaal niets meer gebeurd. Nja ik kijk straks wel. Eerst nog een kopje thee
Niet iedereen zit opgesloten met de liefde van zijn levenquote:Op dinsdag 7 april 2020 09:55 schreef STING het volgende:
[..]
Hij zit er kennelijk erg mee omhoog, laat hem joh.
ik zit niet opgesloten en heb geen liefde in mn leven. #Fuckmylifequote:Op dinsdag 7 april 2020 09:56 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Niet iedereen zit opgesloten met de liefde van zijn leven
Ik werk part-time. Werkdagen zijn laatste tijd wat random. Dat waren we net aan het aanpassen voordat iedereen thuis moest werken dus nu is er een tijdelijk rooster met wat persoonlijke voorkeuren erin ook zodat de mensen die kinderen hebben nog wat konden regelen qua oppas. Want een telefooncentrale + kinderen is geen goede combinatie volgens mijn collega.quote:Op dinsdag 7 april 2020 09:54 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Heb je/jullie een grote tuin?
Thee is altijd goed
Heb je altijd dinsdag vrij? Of nu vanwege al het gedoe?
[..]
Ow is het dat?! Ik wist dat ik iets fout deed.
Ach ja, ook niet zo erg nu je zelf toch niet echt dingen kunt doen zeker?quote:Op dinsdag 7 april 2020 09:57 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ik werk part-time. Werkdagen zijn laatste tijd wat random. Dat waren we net aan het aanpassen voordat iedereen thuis moest werken dus nu is er een tijdelijk rooster met wat persoonlijke voorkeuren erin ook zodat de mensen die kinderen hebben nog wat konden regelen qua oppas. Want een telefooncentrale + kinderen is geen goede combinatie volgens mijn collega.![]()
Jij extra druk nu of ook minder te doen?
Ja shit.quote:Op dinsdag 7 april 2020 09:56 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Niet iedereen zit opgesloten met de liefde van zijn leven
Chocoladequote:
Heb je nog wel je vrije dagen kunnen intrekken of moet je die alsnog verplicht opnemen?quote:Op dinsdag 7 april 2020 10:00 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Ach ja, ook niet zo erg nu je zelf toch niet echt dingen kunt doen zeker?
Ik ben nog steeds iedere vrijdag vrij. Voelt wel nutteloos zo'n lang weekend nu.
quote:Op dinsdag 7 april 2020 09:57 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ik werk part-time. Werkdagen zijn laatste tijd wat random. Dat waren we net aan het aanpassen voordat iedereen thuis moest werken dus nu is er een tijdelijk rooster met wat persoonlijke voorkeuren erin ook zodat de mensen die kinderen hebben nog wat konden regelen qua oppas. Want een telefooncentrale + kinderen is geen goede combinatie volgens mijn collega.![]()
Jij extra druk nu of ook minder te doen?
Heb ik nog niet gevraagd, zijn voor de laatste week van mei, de vluchten zijn ook nog niet geannuleerd. Pas als ik dat zeker weet ga ik er wat mee doen.quote:Op dinsdag 7 april 2020 10:02 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Chocolade
[..]
Heb je nog wel je vrije dagen kunnen intrekken of moet je die alsnog verplicht opnemen?
Echt sommige mensen denken dat kinderen per definitie de hele dag jengelenquote:Op dinsdag 7 april 2020 10:04 schreef TaMieke het volgende:
[..]kan ik me voorstellen. Jengelende kinderen zijn sowieso geen goed idee
niet echt extra druk, maar vooral chaotisch. Niets is duidelijk. Supervisor werkt vanuit thuis, halve communicatie via skype en de mail.....
Dat schiet gewoon niet op.
Doen ze ook. Of om de 5 minuten in en uit lopen omdat ze niets zelf kunnen.quote:Op dinsdag 7 april 2020 10:06 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Echt sommige mensen denken dat kinderen per definitie de hele dag jengelen
nee, ze slapen ook somsquote:Op dinsdag 7 april 2020 10:06 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Vaak zijn de ouders al het voorbeeld.quote:Op dinsdag 7 april 2020 10:06 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ik waarschijnlijk ook niet hoor. Gelukkig geen extra dagen op te nemen.quote:Op dinsdag 7 april 2020 10:06 schreef TaMieke het volgende:
Ik kan mn vakantiedagen niet annuleren. En we moeten waarschijnlijk ook 4 ADV dagen gaan inplannen voor 1 juli.
Misschien mag je straks ook even in je pauzequote:Op dinsdag 7 april 2020 10:09 schreef gianni61 het volgende:
de buren hebben het springkussen weer opgezet.
Genieten..
quote:
ik ben nu gewoon op het werk..quote:Op dinsdag 7 april 2020 10:13 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Misschien mag je straks ook even in je pauze
Does this count as annoying?quote:
hehe!quote:Op dinsdag 7 april 2020 10:13 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Misschien mag je straks ook even in je pauze
quote:Op dinsdag 7 april 2020 10:24 schreef DrMarten het volgende:
Net bericht dat een collega positief if s getest op Corona en in het ziekenhuis ligt. 60+, veel te dik.... hoop voor hem dat het meevalt
Heb jij nu eigenlijk nog wel werk? Werk je thuis?quote:Op dinsdag 7 april 2020 10:25 schreef Senn88 het volgende:
Awwwh ik werd gebeld door een stagiaire van mijn vorige baanZe wilde advies
Voel me speciaal nu
Focus is zooo 2019.quote:Op dinsdag 7 april 2020 10:26 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Hocus pocus, *poof* weg is mijn focus
Ik ben er uitgegooidquote:Op dinsdag 7 april 2020 10:27 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Heb jij nu eigenlijk nog wel werk? Werk je thuis?
Helemaal niet kut, ben heel blij. Nee ik had een andere visie op de omgang met personeel en cliënten dan dat zij hebben. Wanneer er dagelijks van 15 man personeel er 2 aan het janken zijn is er iets niet goed. Dit heb ik bespreekbaar gemaakt. Werd niet erg gewaardeerd. Mijn 2 andere collega's zijn zelf opgestapt en ik had laatste periode van mijn overeenkomst dus ik heb nog 4 weken met kiezen op elkaar doorgewerkt zodat ik ww kon aanvragen.quote:
oh dan inderdaad niet zo kut. hopelijk heb je wel wat maanden ww opgebouwd om de corona door te komenquote:Op dinsdag 7 april 2020 10:32 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Helemaal niet kut, ben heel blij. Nee ik had een andere visie op de omgang met personeel en cliënten dan dat zij hebben. Wanneer er dagelijks van 15 man personeel er 2 aan het janken zijn is er iets niet goed. Dit heb ik bespreekbaar gemaakt. Werd niet erg gewaardeerd. Mijn 2 andere collega's zijn zelf opgestapt en ik had laatste periode van mijn overeenkomst dus ik heb nog 4 weken met kiezen op elkaar doorgewerkt zodat ik ww kon aanvragen.
Komt goedquote:Op dinsdag 7 april 2020 10:35 schreef gcjoel het volgende:
[..]
oh dan inderdaad niet zo kut. hopelijk heb je wel wat maanden ww opgebouwd om de corona door te komen
Fijn dat je daar nu zelf rust in hebt gevonden dan. Weer op naar de volgende baan, hopelijk daar meer gelukquote:
Hond? Ik heb ook een moesttuin!quote:Op dinsdag 7 april 2020 10:38 schreef gcjoel het volgende:
Omg een moestuin is zo leuk!
Heb al bloesem in de pruim en kers, appel zit eraan te komen
Eerste spinazie komt eraan, sla in de kas gaat hard![]()
iedere dag kijken hoe alles groeit.
Oh en ik kijk iedere dag of mn tuinorchidee al opkomt.
De hond wil steeds de knolletjes uitgraven daarvan
Ik ook nietquote:Op dinsdag 7 april 2020 10:38 schreef TaMieke het volgende:
Ik kan niet eens een plant in mn woonkamer in leven houden
quote:Op dinsdag 7 april 2020 10:39 schreef TaMieke het volgende:
Mssn dat maar aan mn wensenlijstje toevoegen. "iemand met groene vingers"
Ik ga zo even de eetkamerstoel in de voortuin zetten, proost!quote:Op dinsdag 7 april 2020 10:39 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Lekker Schultenbrau klappen in de tuin
Ahh, nu val ik af.quote:Op dinsdag 7 april 2020 10:39 schreef TaMieke het volgende:
Mssn dat maar aan mn wensenlijstje toevoegen. "iemand met groene vingers"
Neem een cactus!quote:Op dinsdag 7 april 2020 10:38 schreef TaMieke het volgende:
buiten is dat wel makkelijker. daar komt af en toe van zelf water bijquote:Op dinsdag 7 april 2020 10:38 schreef TaMieke het volgende:
Gaat dat automagisch?quote:Op dinsdag 7 april 2020 10:42 schreef gianni61 het volgende:
[..]
buiten is dat wel makkelijker. daar komt af en toe van zelf water bij
Ik heb gisteren 1 plant weggegooid die al bijna 10 jaar bij mij was. Het was een emotioneel momentquote:Op dinsdag 7 april 2020 10:40 schreef Californium het volgende:
[..]
Ik ook niet
[..]![]()
Ik heb gewoon geen plantjes, werkt ook goed
Ja, maar nog even wachten tot we uit quarantaine mogen.quote:Op dinsdag 7 april 2020 10:42 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Dacht dat jij in Australië zou gaan wonen
Beter een cactus dan je vriendin, ha!quote:Op dinsdag 7 april 2020 10:43 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Ook die kun je makkelijk slopen weet ik uit ervaring
Overleefd het ook nietquote:
quote:Op dinsdag 7 april 2020 10:43 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ik heb gisteren 1 plant weggegooid die al bijna 10 jaar bij mij was. Het was een emotioneel moment
Meestal wel te weinig. Nu alweer gortdroog in de tuin.quote:Op dinsdag 7 april 2020 10:42 schreef gianni61 het volgende:
[..]
buiten is dat wel makkelijker. daar komt af en toe van zelf water bij
jij was team poes, vertel meer!quote:
Thee op mn scherm, dankjequote:Op dinsdag 7 april 2020 10:45 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Meestal wel te weinig. Nu alweer gortdroog in de tuin.
je zou bijna denken dat Faxie langs is geweest
Ik heb intussen meer panda punten dan Faxquote:Op dinsdag 7 april 2020 10:45 schreef gcjoel het volgende:
[..]
* proestquote:Op dinsdag 7 april 2020 10:45 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Poes is er ook nog.quote:Op dinsdag 7 april 2020 10:45 schreef Senn88 het volgende:
[..]
jij was team poes, vertel meer!
Ik heb broccoli, sla, bloemkool, tomaten, paprika, peper en aardbeien
ja, de winter was veel te nat en sinds de ophokplicht heeft het nauwelijks geregend.quote:Op dinsdag 7 april 2020 10:45 schreef gcjoel het volgende:
[..]
trots op je. Maar dan is haast onmogelijk.quote:Op dinsdag 7 april 2020 10:46 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Ik heb intussen meer panda punten dan Fax
Vast een leuke kerel hier die je daar vanaf kan helpenquote:Op dinsdag 7 april 2020 10:46 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Ik heb intussen meer panda punten dan Fax
regenton is inmiddels leeg.quote:Op dinsdag 7 april 2020 10:46 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ja, de winter was veel te nat en sinds de ophokplicht heeft het nauwelijks geregend.
gelukkig heb ik een regenton
Afentoe speel ik sims om even te kijken hoe het ook alweer moetquote:Op dinsdag 7 april 2020 10:46 schreef gcjoel het volgende:
[..]
trots op je. Maar dan is haast onmogelijk.
Nah bevalt ergens wel eigenlijkquote:Op dinsdag 7 april 2020 10:47 schreef Californium het volgende:
[..]
Vast een leuke kerel hier die je daar vanaf kan helpen
Simsquote:Op dinsdag 7 april 2020 10:48 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Afentoe speel ik sims om even te kijken hoe het ook alweer moet
als ik straks ga verhuizen heb ik geen regenton meer, maar wel een stuk meer tuinquote:Op dinsdag 7 april 2020 10:47 schreef gcjoel het volgende:
[..]
regenton is inmiddels leeg.
Wel een nieuwe erbij besteld zodat we straks dubbel regen kunnen vangen
regenton meenemenquote:Op dinsdag 7 april 2020 10:49 schreef gianni61 het volgende:
[..]
als ik straks ga verhuizen heb ik geen regenton meer, maar wel een stuk meer tuin
die blijft fijn staan. Is toch aan vervanging toe.quote:
Daar ben ik ook achtergekomen jaquote:Op dinsdag 7 april 2020 10:38 schreef gcjoel het volgende:
Omg een moestuin is zo leuk!
Heb al bloesem in de pruim en kers, appel zit eraan te komen
Eerste spinazie komt eraan, sla in de kas gaat hard![]()
iedere dag kijken hoe alles groeit.
Oh en ik kijk iedere dag of mn tuinorchidee al opkomt.
De hond wil steeds de knolletjes uitgraven daarvan
na het knuffelen gewoon weer opdonderen.quote:Op dinsdag 7 april 2020 10:51 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Geen moeilijke vragen stellen! Ik wil wel iemand om mee te knuffelen, maar ik wil ook rust.
Ow. Kinkt als mijquote:Op dinsdag 7 april 2020 10:51 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Geen moeilijke vragen stellen! Ik wil wel iemand om mee te knuffelen, maar ik wil ook rust.
tijdens.quote:Op dinsdag 7 april 2020 10:52 schreef gianni61 het volgende:
[..]
na het knuffelen gewoon weer opdonderen.
Dan wel in mijn huis. Want daar waar jij woont kan ik de mensen niet verstaanquote:Op dinsdag 7 april 2020 10:52 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Ow. Kinkt als mij![]()
![]()
Zullen wij gewoon gaan samenwonen?
oei, nu word je wel veeleisendquote:
Die dingen zijn duur. Echt niet leuk.quote:Op dinsdag 7 april 2020 10:51 schreef gianni61 het volgende:
[..]
die blijft fijn staan. Is toch aan vervanging toe.
misschien wel even kijken of ik ergens een nieuwe kan neer zetten.
je hoeft toch ook niet met mensen te praten..quote:Op dinsdag 7 april 2020 10:53 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Dan wel in mijn huis. Want daar waar jij woont kan ik de mensen niet verstaan
Ik bij jou toch ook niet?!quote:Op dinsdag 7 april 2020 10:53 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Dan wel in mijn huis. Want daar waar jij woont kan ik de mensen niet verstaan
hier is af en toe een actie via de gemeente dat je er 1 kan komen voor weinig geld, maar die zijn dan altijd binnen 10 minuten uitverkocht.quote:Op dinsdag 7 april 2020 10:53 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Die dingen zijn duur. Echt niet leuk.
Kon er een via marktplaats scoren voor 10 euro. Die dame wist duidelijk niet dat ze zo duur zijn
Jawel hier kan ik de mensen prima verstaan.quote:Op dinsdag 7 april 2020 10:54 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Ik bij jou toch ook niet?!
En ik hoef geen boer.
Ow wacht.... die hebben we dan niet nodig.
Gecondoleerd.quote:Op dinsdag 7 april 2020 10:43 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ik heb gisteren 1 plant weggegooid die al bijna 10 jaar bij mij was. Het was een emotioneel moment
owwwwwwwwwquote:Op dinsdag 7 april 2020 10:55 schreef rival het volgende:
[..]
Ja bij zij die niet genoemd mag worden toch!
Nja zo'n laag kasje, plattebak noemt mijn pap dat altijd. Geen idee of het zo heet.quote:Op dinsdag 7 april 2020 10:54 schreef Senn88 het volgende:
[..]
?
MoestuinclubjeMaar jij hebt echt een kas?
Jij hebt toch een tuintje in je hartquote:Op dinsdag 7 april 2020 10:56 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Zit ik hier weer een beetje jaloers te wezen
Ohhhh dat is waar.quote:Op dinsdag 7 april 2020 10:55 schreef rival het volgende:
[..]
Ja bij zij die niet genoemd mag worden toch!
Ik heb kweekbakken van de action op poten! Super fijnquote:Op dinsdag 7 april 2020 10:56 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Nja zo'n laag kasje, plattebak noemt mijn pap dat altijd. Geen idee of het zo heet.
Dus kunnen paar kroppen sla in groeien en ben daarin zaden aan het voorkweken voordat ik ze buiten uitzet.
Dan ga ik maar gelijk mn boeltje oppakken en buiten zitten werkenquote:
Ja zoiets wilde ik ook nog maar kon geen mooie en betaalbare vindenquote:Op dinsdag 7 april 2020 10:57 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Ik heb kweekbakken van de action op poten! Super fijn
Heb je wel iets in het vooruitzicht qua werk?quote:Op dinsdag 7 april 2020 10:58 schreef Senn88 het volgende:
Ik twijfel of ik vast in de zon ga zitten of dat ik nog even ga gamen, moeilijke keuzes.
Ik heb wel sollicitaties lopen maar alles in onhold gezetquote:Op dinsdag 7 april 2020 11:00 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Heb je wel iets in het vooruitzicht qua werk?
Zie je hier niet vaak, dus weet niet 100% zeker waar je in werkt. Maar is er zat werk te vinden?quote:Op dinsdag 7 april 2020 11:01 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Ik heb wel sollicitaties lopen maar alles in onhold gezet
Sociaal juridische dienstverlening, Het probleem is nu vooral het corona gebeuren. Heb bij 3 grote organisaties gesolliciteerd. Ze sluiten allemaal prima aan alleen inwerken is nu dus al geen optie. Wanneer iedereen straks weer kan gaan en staan is er ineens werk in overvloedquote:Op dinsdag 7 april 2020 11:07 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Zie je hier niet vaak, dus weet niet 100% zeker waar je in werkt. Maar is er zat werk te vinden?
Burgerlul.quote:Op dinsdag 7 april 2020 10:59 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Oh en sinds kort hebben we ook een compost vat
Nee ik ga deze lente beginnen met de tuin beplanten maar er komt geen moestuintje.quote:Op dinsdag 7 april 2020 10:57 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Ohhhh dat is waar.
Maar zelf nu niks meer dus?
Ja als er al werk genoeg is dan zit je nog met inwerken. Het is allemaal niet echt handig nu.quote:Op dinsdag 7 april 2020 11:10 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Sociaal juridische dienstverlening, Het probleem is nu vooral het corona gebeuren. Heb bij 3 grote organisaties gesolliciteerd. Ze sluiten allemaal prima aan alleen inwerken is nu dus al geen optie. Wanneer iedereen straks weer kan gaan en staan is er ineens werk in overvloed
Plantjesquote:Op dinsdag 7 april 2020 11:17 schreef rival het volgende:
[..]
Nee ik ga deze lente beginnen met de tuin beplanten maar er komt geen moestuintje.
Ik heb op basis van LinkedIn het idee dat er per 1 april best veel mensen bij een nieuwe baan zijn begonnen.quote:Op dinsdag 7 april 2020 11:19 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Ja als er al werk genoeg is dan zit je nog met inwerken. Het is allemaal niet echt handig nu.
Heb je plaatjes?quote:Op dinsdag 7 april 2020 11:20 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Plantjes![]()
Wij hebben de ene helft moes en andere helft sier. Dus ook veel mooie plantjes
Ik zie alleen maar mensen die bloemen of chocolade kregen van de werkgever ivm de rare tijden enzo.quote:Op dinsdag 7 april 2020 11:24 schreef Chia het volgende:
[..]
Ik heb op basis van LinkedIn het idee dat er per 1 april best veel mensen bij een nieuwe baan zijn begonnen.
Nu is bijna alles nog in winterstand.quote:Op dinsdag 7 april 2020 11:24 schreef rival het volgende:
[..]
Heb je plaatjes?
Ik ben er alleen over uit wat voor boompjes ik wil en voor de rest heb ik toch echt hulp nodig straks
Ik kreeg op mijn eerste werkdag ook bloemen thuis, want rare situatiequote:Op dinsdag 7 april 2020 11:27 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Ik zie alleen maar mensen die bloemen of chocolade kregen van de werkgever ivm de rare tijden enzo.
* jaloers *
Krijg nog wel steeds regelmatig recruiters in mn inbox. Die denken dat ik nu ga overstappenje bent gek zeker. Mijn werk heeft echt duidelijk last van de crisis, nu is niet te tijd mensen.
Zoiets staat hier ook in de tuin.quote:Op dinsdag 7 april 2020 10:56 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Nja zo'n laag kasje, plattebak noemt mijn pap dat altijd. Geen idee of het zo heet.
Dus kunnen paar kroppen sla in groeien en ben daarin zaden aan het voorkweken voordat ik ze buiten uitzet.
Beide is geen optie?quote:Op dinsdag 7 april 2020 10:58 schreef Senn88 het volgende:
Ik twijfel of ik vast in de zon ga zitten of dat ik nog even ga gamen, moeilijke keuzes.
dit klinkt eigenlijk meer als speed ofzoquote:Op dinsdag 7 april 2020 09:20 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ja denk dat dat komt omdat ik gisteren met mijn broertje weer heb gewerkt bij mijn pa. Maar die jongen heeft echt problemen met zijn temperament.
Volgens mij blowt hij elke avond, kun je daar agressief door worden?
Sinds relatie van zijn broertje uit is gaat het wel bergafwaarts. Het leek een goede catch.quote:Op dinsdag 7 april 2020 11:36 schreef Ruse het volgende:
[..]
dit klinkt eigenlijk meer als speed ofzo
je ziet toch geen fuck op een beeldscherm in de zonquote:
Dat hangt helemaal van je beeldscherm af. Nog een beeldscherm uit de jaren 90 hebben.quote:Op dinsdag 7 april 2020 11:39 schreef Ruse het volgende:
[..]
je ziet toch geen fuck op een beeldscherm in de zon
een persoonlijke slogan?quote:Op dinsdag 7 april 2020 11:40 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Zit je dan, een persoonlijke slogan te bedenken. Wat een drama
The Girl Next Door.quote:Op dinsdag 7 april 2020 11:40 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Zit je dan, een persoonlijke slogan te bedenken. Wat een drama
Dat wil het detacheringsbureau hebben, zodat dat boven mn CV kan ofzoquote:
Ja, nee. Dat gaat zakelijk niet werkenquote:
Geen onzin, gewoon werken.quote:Op dinsdag 7 april 2020 11:45 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ja, nee. Dat gaat zakelijk niet werken
Ligt eraan wat voor business het is natuurlijk.quote:Op dinsdag 7 april 2020 11:45 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ja, nee. Dat gaat zakelijk niet werken
oh godquote:Op dinsdag 7 april 2020 11:45 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Dat wil het detacheringsbureau hebben, zodat dat boven mn CV kan ofzo
Wellicht gewoon een paar van je sterke punten?quote:Op dinsdag 7 april 2020 11:45 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik ben veiligheidskundige en werk voor de overheidquote:Op dinsdag 7 april 2020 11:46 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ligt eraan wat voor business het is natuurlijk.
Ja, datquote:
Vooral die laatstequote:Op dinsdag 7 april 2020 11:47 schreef STING het volgende:
[..]
Wellicht gewoon een paar van je sterke punten?
Flexibel * Teamplayer * Doortastend * blabla
"Slecht in het bedenken van nutteloze slogans"quote:Op dinsdag 7 april 2020 11:47 schreef STING het volgende:
[..]
"Veiligheid is mijn passie"quote:Op dinsdag 7 april 2020 11:47 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik ben veiligheidskundige en werk voor de overheid
Ga ik meenemen in de ideeën, thanksquote:Op dinsdag 7 april 2020 11:47 schreef STING het volgende:
[..]
Buurmeisje, At your service!quote:Op dinsdag 7 april 2020 11:47 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik ben veiligheidskundige en werk voor de overheid
[..]
Ja, dat
Dan denken ze dat ik een Fortuyn aanhanger benquote:
Dit iddquote:Op dinsdag 7 april 2020 11:39 schreef Ruse het volgende:
[..]
je ziet toch geen fuck op een beeldscherm in de zon
Beleid, leuker kan ik het niet maken. Wel makkelijkerquote:Op dinsdag 7 april 2020 11:45 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 7 april 2020 11:53 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Beleid, leuker kan ik het niet maken. Wel veiliger
uurtje factuurtjequote:Op dinsdag 7 april 2020 11:58 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Thanks voor het meedenken allemaal![]()
Lot, die van jou ga ik even op verder borduren, die is nice! Thanks!
Ik zie je factuur wel in mn DM verschijnenquote:
shit, 12 uur geleden ook alquote:
Ja klopt, sinds die tijd is hij ahum humeurig.quote:Op dinsdag 7 april 2020 11:38 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Sinds relatie van zijn broertje uit is gaat het wel bergafwaarts. Het leek een goede catch.
Ja, tijd gaat te snel. Of werk kost te veel tijd.quote:
Ff een factuur opmaken nog voor mijn scriptiehulp.quote:
-1.quote:Op dinsdag 7 april 2020 12:19 schreef Barbusse het volgende:
Alsof corona niet genoeg is. De zombie apocalypse begint in Finland
[ afbeelding ]
All rise!!!!quote:Op dinsdag 7 april 2020 12:19 schreef Barbusse het volgende:
[ afbeelding ]
Gezonde jongeman, eigen huis. Je zou hem zo kunnen introduceren hier in de SC. Zal best wel interesse zijn.quote:Op dinsdag 7 april 2020 12:08 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ja klopt, sinds die tijd is hij ahum humeurig.
Maar wat bedoel je met catch?
iemand een 'foutje' gemaakt denk ik, you only had one jobquote:Op dinsdag 7 april 2020 12:19 schreef Barbusse het volgende:
[ afbeelding ]
Ik las Hitlerquote:Op dinsdag 7 april 2020 11:53 schreef STING het volgende:
Ik ben die target hitter met gevoel voor pragmatische downselling.
Is gewoon een correctie van voorgaande periodequote:Op dinsdag 7 april 2020 12:33 schreef Ruse het volgende:
[..]
iemand een 'foutje' gemaakt denk ik, you only had one job
You must be fun at parties.quote:Op dinsdag 7 april 2020 12:34 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Is gewoon een correctie van voorgaande periode![]()
Hebben jullie nooit cijfers geanalyseerd of zo?
Een vervanger voor als jij van de markt af bent?quote:Op dinsdag 7 april 2020 12:33 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Gezonde jongeman, eigen huis. Je zou hem zo kunnen introduceren hier in de SC. Zal best wel interesse zijn.
Als of wanneer?quote:Op dinsdag 7 april 2020 12:43 schreef Californium het volgende:
[..]
Een vervanger voor als jij van de markt af bent?
Zijn de mannen hier zo makkelijk inwisselbaar?quote:Op dinsdag 7 april 2020 12:43 schreef Californium het volgende:
[..]
Een vervanger voor als jij van de markt af bent?
Dat is eerder ICT.quote:Op dinsdag 7 april 2020 12:45 schreef STING het volgende:
[..]
In mijn hoofd zien feestjes van accountants er zo uit.
[ afbeelding ]
Op een hoger abstractieniveau zijn de meesten sociaal-gehandicapte knuppels. Dus prima uitwisselbaar.quote:Op dinsdag 7 april 2020 12:49 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Zijn de mannen hier zo makkelijk inwisselbaar?
quote:Op dinsdag 7 april 2020 12:19 schreef Barbusse het volgende:
[ afbeelding ]
Jij nietquote:Op dinsdag 7 april 2020 12:49 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Zijn de mannen hier zo makkelijk inwisselbaar?
Vouchers zijn in tegenwoordig heb ik begrepen.quote:Op dinsdag 7 april 2020 12:52 schreef Californium het volgende:
[..]
Jij niet. Maar het is zo jammer voor de rest van de vrouwen dat ik jou inpik en ze er niets voor terug krijgen
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |