quote:Op maandag 6 april 2020 15:45 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Tot nu toe alleen nog Diablo III, de rest mogen ze gaan downloaden.
Bepaal jij niet.quote:Op maandag 6 april 2020 15:50 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Verworpen. Keurige fipo.
@:atypisch check mijn fipo
Ze spelen dit al op de pc met hun moeder he, die zitten met z'n 4-en in een party monsters te slayen.quote:Op maandag 6 april 2020 15:51 schreef aTypisch het volgende:
[..]
haal je een nintendo console en dan begin je met een game met gruwelijk geweld en duivelse personages voor je kids
lekker man
Dat Ringfit Adventure, zie het overal voor 90. Als ik dat nou koop, en jij wou het kopen voor minder dan 350, deal voor 300?quote:Op maandag 6 april 2020 15:51 schreef DonRaja het volgende:
Oh, ik zat weer te kloten in een gesloten topic.
nicequote:Op maandag 6 april 2020 15:52 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ze spelen dit al op de pc met hun moeder he, die zitten met z'n 4-en in een party monsters te slayen.
Lekker is dat, zo gaat dit forum er nu aan!quote:Op maandag 6 april 2020 15:51 schreef DonRaja het volgende:
Oh, ik zat weer te kloten in een gesloten topic.
die is volgens mij overal uitverkochtquote:Op maandag 6 april 2020 15:52 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Dat Ringfit Adventure, zie het overal voor 90. Als ik dat nou koop, en jij wou het kopen voor minder dan 350, deal voor 300?
Hij is overal uitverkocht.quote:Op maandag 6 april 2020 15:52 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Dat Ringfit Adventure, zie het overal voor 90. Als ik dat nou koop, en jij wou het kopen voor minder dan 350, deal voor 300?
Oh zie het ja.quote:Op maandag 6 april 2020 15:53 schreef aTypisch het volgende:
[..]
die is volgens mij overal uitverkocht
quote:Op maandag 6 april 2020 15:52 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ze spelen dit al op de pc met hun moeder he, die zitten met z'n 4-en in een party monsters te slayen.
Geen boodschappen, want die heeft hij voorlopig genoeg!quote:Op maandag 6 april 2020 15:54 schreef Caland het volgende:
Wat zou @:kapiteintje nu aan het doen zijn?
wijn inslaan bij de Mitraquote:Op maandag 6 april 2020 15:54 schreef Caland het volgende:
In ieder geval geen boodschappen, die heeft hij pas nog voor 980 euro gehaald.quote:Op maandag 6 april 2020 15:54 schreef Caland het volgende:
quote:Op maandag 6 april 2020 15:54 schreef Caland het volgende:
Ja, leuk.quote:Op maandag 6 april 2020 15:55 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
In ieder geval geen boodschappen, die heeft hij pas nog voor 980 euro gehaald.
Ik dacht 960, maar oke.quote:Op maandag 6 april 2020 15:55 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
In ieder geval geen boodschappen, die heeft hij pas nog voor 980 euro gehaald.
O, dan valt het wel mee.quote:
Oh, dan was het zo dat @Coco. @kapiteintje zijn wijntip bij de Mitra had gevondenquote:
kinderenquote:Op maandag 6 april 2020 15:54 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]Zo wil ik mijn kids later ook opvoeden
Ook daar is hij niet op voorraad debiel. Wel blijven opletten.quote:Op maandag 6 april 2020 16:04 schreef Elan het volgende:
@:donraja bij bookspot 83 euro die ringfit.
Welke special edition heb je nu gehaald dan?
Je kan hem reserveren simpel figuur, verwacht levertijd is 17 april.quote:Op maandag 6 april 2020 16:06 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Ook daar is hij niet op voorraad debiel. Wel blijven opletten.
verwacht levertijdquote:Op maandag 6 april 2020 16:11 schreef Elan het volgende:
[..]
Je kan hem reserveren simpel figuur, verwacht levertijd is 17 april.
Terwijl Scrummie precies dezelfde fout maakte.quote:Op maandag 6 april 2020 16:11 schreef aTypisch het volgende:
elan en scrummie die elkaar een debiel en simpel figuur noemen
genot
Verwacht levertijd.quote:Op maandag 6 april 2020 16:11 schreef Elan het volgende:
[..]
jup, gelukkig heb ik hem even geholpenquote:Op maandag 6 april 2020 16:12 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Terwijl Scrummie precies dezelfde fout maakte.
Nee, ik zag daadwerkelijk "op voorraad" staanquote:Op maandag 6 april 2020 16:12 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Terwijl Scrummie precies dezelfde fout maakte.
quote:Op maandag 6 april 2020 16:13 schreef aTypisch het volgende:
[..]
jup, gelukkig heb ik hem even geholpen
GEBEKEERD
Altijd maar weer dat vervelende toontje van jouquote:Op maandag 6 april 2020 16:13 schreef aTypisch het volgende:
[..]
jup, gelukkig heb ik hem even geholpen
GEBEKEERD
Ja je keek weer eens niet verder dan je neus lang is.quote:Op maandag 6 april 2020 16:13 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Nee, ik zag daadwerkelijk "op voorraad" staan.
verderquote:Op maandag 6 april 2020 16:14 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ja je keek weer eens niet langer dan je neus lang is.
langerquote:Op maandag 6 april 2020 16:14 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
VERHEVENquote:Op maandag 6 april 2020 16:14 schreef Caland het volgende:
[..]
Altijd maar weer dat vervelende toontje van jou
Langer hahahahaquote:Op maandag 6 april 2020 16:14 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Nou enquote:Op maandag 6 april 2020 16:17 schreef Caland het volgende:
In de rij staan voor de voedselbank met je auto
MURICA
Heb eens een tijdje voor iemand die zich schaamde spul gehaald bij de voedselbank. Niet om vrolijk van te worden daar.quote:Op maandag 6 april 2020 16:17 schreef Caland het volgende:
MURICA
Nadat ze eerst nog even wapens hebben gehamsterd.quote:Op maandag 6 april 2020 16:17 schreef Caland het volgende:
MURICA
Hebben ze daar eigenlijk lekkere dingen?quote:Op maandag 6 april 2020 16:18 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Heb eens een tijdje voor iemand die zich schaamde spul gehaald bij de voedselbank. Niet om vrolijk van te worden daar.
Wisselt elke week, beetje basics en soms wat aparte dingen die ze in supermarkten niet verkocht krijgenquote:Op maandag 6 april 2020 16:20 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Hebben ze daar eigenlijk lekkere dingen?
In Amerika heeft dat weinig met trots te maken. Had je die recente werkeloosheidcijfers gezien daar? KOEKOEK.quote:Op maandag 6 april 2020 16:18 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Ja, voor mensen zonder trots werkt het zo.
ja uit 2010quote:Op maandag 6 april 2020 16:20 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Wat ik ervan gezien heb (je pakt een krat, en ik ga dan niet elk krat leeghalen om te kijken wat erin zit) is het het 'nodige' spul. Als je kinderen hebt wel wat kinder dingetjes extra.quote:Op maandag 6 april 2020 16:20 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Lekker gezond of lekker ongezond (chips etc). Vooral na kerst krijgen ze het nodige snoepgoed.quote:Op maandag 6 april 2020 16:20 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
verwacht levertijdquote:Op maandag 6 april 2020 16:11 schreef Elan het volgende:
[..]
Als je nu gaat heb je misschien geluk, ik las dat er ook restaurants waren die hun voorraad hebben gedoneerd.quote:
langerquote:Op maandag 6 april 2020 16:14 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Hahaha. Nee, dit kan niet.quote:Op maandag 6 april 2020 16:14 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ja je keek weer eens niet verder dan je neus lang is.
Wat lief van je.quote:Op maandag 6 april 2020 16:22 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Lekker gezond of lekker ongezond (chips etc). Vooral na kerst krijgen ze het nodige snoepgoed.
Bron: vrijwilligerswerk bij de voedselbank gedaan een tijd
Staan die ook in de rij?quote:Op maandag 6 april 2020 16:24 schreef Caland het volgende:
Ik doneer aan een voedselbank voor dieren
Wat ben ik toch een goed mens
Dat siert je.quote:Op maandag 6 april 2020 16:24 schreef Caland het volgende:
Ik doneer aan een voedselbank voor dieren
Wat ben ik toch een goed mens
Ja, al schijnt er inmiddels één of andere parkiet voor te dringen.quote:
Ik wilde hem niet maken, maar jij doet het gewoonquote:Op maandag 6 april 2020 16:27 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja, al schijnt er inmiddels één of andere parkiet voor te dringen.
ohquote:
Maar wat doneer je dan? Rollen beschuit? Engelse drop? Paneermeel?quote:Op maandag 6 april 2020 16:27 schreef Caland het volgende:
[..]
Leuke grapquote:Op maandag 6 april 2020 16:27 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat wordt hier (tja Friesland..) wel vrij veel gezegd ja.quote:Op maandag 6 april 2020 16:27 schreef aTypisch het volgende:
[..]
oh
dacht dat het net zoiets was als
''ik heb nog nooit biefstuk gehad''
als ze GEGETEN bedoelen ipv gehad
Geld?quote:Op maandag 6 april 2020 16:28 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Maar wat doneer je dan? Rollen beschuit? Engelse drop? Paneermeel?
Geld, wel zo praktisch.quote:Op maandag 6 april 2020 16:28 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Paracetamolletjes, daar gaan vooral eenden hard opquote:Op maandag 6 april 2020 16:28 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
volgens mij heb je geen geluk als je daar heen moet, die ene cheapskate daargelatenquote:Op maandag 6 april 2020 16:23 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Als je nu gaat heb je misschien geluk, ik las dat er ook restaurants waren die hun voorraad hebben gedoneerd.
quote:Op maandag 6 april 2020 16:27 schreef Caland het volgende:
[..]
quote:Op maandag 6 april 2020 16:30 schreef Lenny_Leonard het volgende:
@:kingroland ik kwam net deze tegen op LinkedIn:
[ afbeelding ]
Werken voor Tilburg.
Beter gewoon werken voor je ..geld toch? Wat vind jij?
quote:Op maandag 6 april 2020 16:30 schreef GGMM het volgende:
[..]
Kunnen ze zelf bepalen wat ze ermee doen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 7% gewijzigd door #ANONIEM op 06-04-2020 16:31:39 ]
Werken voor je Coronastadquote:Op maandag 6 april 2020 16:30 schreef Lenny_Leonard het volgende:
@:kingroland ik kwam net deze tegen op LinkedIn:
[ afbeelding ]
Werken voor Tilburg.
Beter gewoon werken voor je ..geld toch? Wat vind jij?
quote:Op maandag 6 april 2020 16:31 schreef aTypisch het volgende:
mijn moeder heeft een nieuwe hont
Dit gaat misSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat een lief beestjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
zou knuffelen
Ik hoop voor die teef dat het een reu is.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
die wordt na de lockdown zeker weer gedumptSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Niek vraagt zich af of Caland ook beschuit aan deze hond doneert.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit, dus.
LiefSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Stop hiermee, het gaat je ook vandaag niet meer lukken.quote:Op maandag 6 april 2020 16:32 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Niek vraagt zich af of Caland ook beschuit aan deze hond doneert.
Ik geloof dat ie wel zaadjes aan zijn moeder doneertquote:Op maandag 6 april 2020 16:32 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Niek vraagt zich af of Caland ook beschuit aan deze hond doneert.
Leuk beestjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Qua grootte zit ie ook al bijna op jouw niveau
Het komt van iemand die the sopranos na 3 afleveringen heeft afgezet Renéquote:
quote:Op maandag 6 april 2020 16:33 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ik geloof dat ie wel zaadjes aan zijn moeder doneert
quote:Op maandag 6 april 2020 16:36 schreef Caland het volgende:
[..]
Het komt van iemand die the sopranos na 3 afleveringen heeft afgezet René
Nu al klaar Haags?quote:Op maandag 6 april 2020 16:35 schreef haags_kwartiertje het volgende:
La casa de papel S4 was een genot.
Je mist wat.quote:Op maandag 6 april 2020 16:36 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik vond seizoen 1 erg leuk maar twee kom ik maar niet door.
@onlogisch is ook opeens verdwenen. Hij zal nu zijn boodschappen toch wel een keer in huis hebben.quote:
Vond er echt geen klote aan.quote:Op maandag 6 april 2020 16:35 schreef haags_kwartiertje het volgende:
La casa de papel S4 was een genot.
wowquote:Op maandag 6 april 2020 16:36 schreef Caland het volgende:
[..]
Het komt van iemand die the sopranos na 3 afleveringen heeft afgezet René
quote:Op maandag 6 april 2020 16:38 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ja, vrijdagavond begonnen en zaterdag ochtend klaar.
Je kunt in zijn account nu ook niet meer bekijken wanneer 'ie voor het laatst online was.quote:Op maandag 6 april 2020 16:37 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
@:Onlogisch is ook opeens verdwenen. Hij zal nu zijn boodschappen toch wel een keer in huis hebben.
Is seizoen 4 al uit?quote:Op maandag 6 april 2020 16:39 schreef aTypisch het volgende:
ik ben bijna klaar met The Handmaid's Tale
goede serie
daar druipt het feminisme toch zo vanaf dat je er misselijk van wordt?quote:Op maandag 6 april 2020 16:39 schreef aTypisch het volgende:
goede serie
Heb je die gekeken via Videoland?quote:Op maandag 6 april 2020 16:39 schreef aTypisch het volgende:
goede serie
quote:Op maandag 6 april 2020 16:38 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ja, vrijdagavond begonnen en zaterdag ochtend klaar.
Vis a Vis genotquote:Op maandag 6 april 2020 16:40 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Waarom niet?
Ik vond vis a vis ook goed.
quote:Op maandag 6 april 2020 16:39 schreef aTypisch het volgende:
goede serie
quote:Wat een stompzinnige vrouwenserie.
De manier waarop ze proberen te verkopen hoe de wereld in een aantal jaar in deze sekte is veranderd, omdat er een aantal vrouwen niet vruchtbaar zijn is echt totaal ongeloofwaardig. Alsof mensen dat zouden pikken. Wat een onzin zeg. Als dit een verandering was die over meerdere generaties plaatsgevonden zou hebben was het wellicht nog enigszins geloofwaardig, maar je ziet constant flashbacks van een aantal jaar terug waar er nog niets aan de hand was. Een serie mag van mij best wat ongeloofwaardig zijn, als deze zichzelf niet zo serieus neemt, maar deze serie neemt zichzelf véél te serieus.
Dat Elisabeth Moss niet kan acteren helpt ook niet mee trouwens.
Toen zat er wat meer tempo in ja.quote:Op maandag 6 april 2020 16:38 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ja dat kan. Vond vooral de laatste 2 afleveringen erg sterk.
Weet ik niet. Ik onmogelijk een aflevering uitzitten, ongeacht welke serie.quote:Op maandag 6 april 2020 16:40 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Waarom niet?
Ik vond vis a vis ook goed.
1 aflevering. Waarom vond ik dat als puber zo leukquote:Op maandag 6 april 2020 16:41 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Vis a Vis genot![]()
Costa del Sol ook gezien?
ja You is goedquote:Op maandag 6 april 2020 16:40 schreef PicoMMP het volgende:
Ik ben begonnen met de serie You.
Twee afleveringen gehad, best gaaf.
neequote:Op maandag 6 april 2020 16:40 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Heb je die gekeken via Videoland?
Haha jaquote:Op maandag 6 april 2020 16:41 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Toen zat er wat meer tempo in ja.
Maar het was allemaal zo vergezocht dit seizoen, zonde.
oh, jij bent er zo eentje die niet tegen een sterke vrouwelijk hoofdpersoon kan ofzo?quote:Op maandag 6 april 2020 16:40 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
daar druipt het feminisme toch zo vanaf dat je er misselijk van wordt?
neequote:Op maandag 6 april 2020 16:40 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Heb je die gekeken via Videoland?
leuk ja, helaas al gezienquote:Op maandag 6 april 2020 16:45 schreef Buitendam het volgende:
Ik heb het eerste seizoen van Six Feet Under erop zitten. Genotsserie.
Die seriie ken ik niet.quote:Op maandag 6 april 2020 16:42 schreef GGMM het volgende:
Ik kijk momenteel geen serie, ben net klaar met Mad Men, wat echt een geniale seriie is trouwens.
Alleen jammer dat Elisabeth Moss niet kan acteren.
Ga ik pas doen als alles op Netflix staat. Ik wil kunnen bingen.quote:Op maandag 6 april 2020 16:48 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Daar ga ik binnenkort even mee beginnen dan. Kijk je geen BCS?
Bepaal jij niet.quote:Op maandag 6 april 2020 16:49 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Dat is niet uitzonderlijk hoog voor een serie.
hangt er vanaf hoe geforceerd het isquote:Op maandag 6 april 2020 16:44 schreef aTypisch het volgende:
[..]
oh, jij bent er zo eentje die niet tegen een sterke vrouwelijk hoofdpersoon kan ofzo?
heb nog niet het gevoel gehad naar een campagne voor het feminisme (zoals Disney dat bijv doet) te kijken
Het vorige seizoen met die anti-tank wapens was wel vrij realistisch ja.quote:Op maandag 6 april 2020 16:41 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Toen zat er wat meer tempo in ja.
Maar het was allemaal zo vergezocht dit seizoen, zonde.
Dat had ik ook moeten doen ja.quote:Op maandag 6 april 2020 16:49 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ga ik pas doen als alles op Netflix staat. Ik wil kunnen bingen.
[..]
Bepaal jij niet.
Vermoeiende man ben je.quote:Op maandag 6 april 2020 16:49 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Het vorige seizoen met die anti-tank wapens was wel vrij realistisch ja.
is wel goed gedaan maar wat teveel van hetzelfde, kijk het nog welquote:Op maandag 6 april 2020 16:44 schreef aTypisch het volgende:
[..]
oh, jij bent er zo eentje die niet tegen een sterke vrouwelijk hoofdpersoon kan ofzo?
heb nog niet het gevoel gehad naar een campagne voor het feminisme (zoals Disney dat bijv doet) te kijken
ben bijna bij het einde van seizoen 2quote:Op maandag 6 april 2020 17:00 schreef Tarado het volgende:
[..]
is wel goed gedaan maar wat teveel van hetzelfde, kijk het nog wel
ik heb er 3 gezienquote:Op maandag 6 april 2020 17:05 schreef aTypisch het volgende:
[..]
ben bijna bij het einde van seizoen 2
Smakelijk makker.quote:
Diktiet.quote:Op maandag 6 april 2020 17:45 schreef PicoMMP het volgende:
Broodje shoarma besteld bij de lokale Turk
#supportyourlocals
Lekker maatquote:Op maandag 6 april 2020 17:45 schreef PicoMMP het volgende:
Broodje shoarma besteld bij de lokale Turk
#supportyourlocals
Thuisblijvers vallen monteurs op straat lastig tijdens stroomuitvalquote:Laat je apparatuur goed op
Liander roept mensen op om goed in de gaten te houden wanneer er werkzaamheden in hun buurt plaatsvinden. "Krijgt u post van Liander, lees hem goed zodat u weet wat er gaat gebeuren en wanneer het gaat gebeuren. Laat uw apparatuur goed op. Wij doen er alles aan om de stroomonderbreking zo kort mogelijk te houden, zodat u weer van stroom gebruik kunt maken zonder haperingen en weer fijn thuis kunt werken."
laatquote:Op maandag 6 april 2020 18:09 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Thuisblijvers vallen monteurs op straat lastig tijdens stroomuitval
Dit kan niet.
Gelukkig hebben ze wel allemaal een mondkapje om.quote:Op maandag 6 april 2020 18:12 schreef Elan het volgende:
http://www.telegraaf.nl/n(...)assaal-aan-hun-laars
Gelachen.
@:kapiteintje
quote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ook voor @GGMM
VBL SC influencer
Left, right, behind
quote:Op maandag 6 april 2020 18:24 schreef Caland het volgende:
[..]
[..]Eet smakelijk.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ook voor @:ggmm
[..]
[..]Dat ziet er godverdomme heerlijk uit.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ook voor @:ggmm
Eet smakelijk ouwe reus!![]()
[..]
[..]Ziet eruit alsof het door een Coronadrager is gemaaktSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ook voor @:ggmm
twitter:dsymetweets twitterde op maandag 06-04-2020 om 00:48:19Exponentials still have the capacity to shock me.
If mass wearing of masks make just 0.01 shift in the spread per day, from say 1.22x to 1.21x, there would now be ~20% fewer cases (and ~20% fewer deaths) in the UK since March 12.
I had to double check that multiple times. reageer retweet
quote:Op maandag 6 april 2020 19:05 schreef Doublepain het volgende:
[..]
En Neres spreekt geen woord Nederlands
hoe is de soundbarquote:Op maandag 6 april 2020 19:08 schreef Doublepain het volgende:
Niks is lekker wakker worden dan live muziek in je woonkamer
?quote:Op maandag 6 april 2020 19:14 schreef Doublepain het volgende:
Prima gozer die Kezman, jammer dat het een Partizan nummer is
Ja maar voorraad.quote:Op maandag 6 april 2020 18:48 schreef aTypisch het volgende:
twitter:dsymetweets twitterde op maandag 06-04-2020 om 00:48:19Exponentials still have the capacity to shock me.
If mass wearing of masks make just 0.01 shift in the spread per day, from say 1.22x to 1.21x, there would now be ~20% fewer cases (and ~20% fewer deaths) in the UK since March 12.
Wat een baas ookquote:
Ik geloof alleen in de berekeningen van Ome Jaapquote:Op maandag 6 april 2020 18:48 schreef aTypisch het volgende:
Vegans eten geen kaas.quote:Op maandag 6 april 2020 17:15 schreef Muskusboktor57 het volgende:
Zilvervliesrijst, sperziebonen, vegan kaasding.
@:Drizzt_DoUrden
quote:
Goed bezig maat, met iemand als Jaap hoef je je nergens druk om te maken en is het allemaal maar een boomergriepje.quote:Op maandag 6 april 2020 19:28 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Wat een baas ook
hoop binnenkort weer een nieuwe item bij powned
[..]
Ik geloof alleen in de berekeningen van Ome Jaap
quote:Op maandag 6 april 2020 18:16 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Gelukkig hebben ze wel allemaal een mondkapje om.
Gelukkig zorgt Jaapgod ervoor dat dit soort fratsen hier uitblijven.quote:
Ja, en dat verbaast me niks!quote:Op maandag 6 april 2020 19:53 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Er doet er een de Hitlergroet, zie je dat?
Hij is af maar PS op mijn mac werkt niet meer als ik gifs exportquote:Op maandag 6 april 2020 19:56 schreef JanCees het volgende:
Waar blijft dat jaapgod gifje @:doublepain ??
Die is ook al een poos ziek zeg.quote:Op maandag 6 april 2020 20:00 schreef AFCNiels het volgende:
Kijk Boris, dat krijg je ervan als je heb beter denkt te weten dan Jaap_O_
https://www.telegraaf.nl/(...)rlopig-in-ziekenhuis
GENOTquote:Op maandag 6 april 2020 20:26 schreef Doublepain het volgende:
[ afbeelding ]
Jaapgod met transparante achtergrond, dus je kan nu alles erachter plaatsen
@:Jancees
quote:
Boris is een klootzak. Boris is echt een geweldige paardenlul.quote:Op maandag 6 april 2020 21:44 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Tja.
https://metro.co.uk/video(...)eb.share.top.twitter
quote:Op maandag 6 april 2020 22:43 schreef KingRoland het volgende:
Finlandgoden
[ afbeelding ]
eerst dood dan weer teruggestuurd naar het leven door God
Godgod.
Ik zeg het nog een keeralleen God bepaalt of je dood gaat of niet
quote:Op maandag 6 april 2020 22:43 schreef KingRoland het volgende:
Finlandgoden
[ afbeelding ]
Godgod.
Lolquote:Op maandag 6 april 2020 22:43 schreef KingRoland het volgende:
Finlandgoden
[ afbeelding ]
Godgod.
Heb bewijs lijkt me nu wel rond, bedankt Roland.quote:
Net gewandeld met de hond.quote:
Nee, maar bedankt voor je medeleven.quote:Op dinsdag 7 april 2020 09:47 schreef Wereldgozer het volgende:
Zijn jullie videobellen ook al spuugzat?
Niet echt. Ik vind het wel relax vanuit huis.quote:Op dinsdag 7 april 2020 09:47 schreef Wereldgozer het volgende:
Zijn jullie videobellen ook al spuugzat?
Ben op weg naar kantoor. Even bijkomenquote:Op dinsdag 7 april 2020 09:55 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Niet echt. Ik vind het wel relax vanuit huis.
We kunnen niet wachten!quote:Op dinsdag 7 april 2020 10:09 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Genot
Ik heb ook weer een nieuwe gemaakt, zal zometeen uploaden
Ik ben erg benieuwd.quote:Op dinsdag 7 april 2020 10:09 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Genot
Ik heb ook weer een nieuwe gemaakt, zal zometeen uploaden
Er gaat hier vandaag een pakketje bezorgd worden. Erg spannend.quote:
Haten is beter doenquote:Op dinsdag 7 april 2020 10:26 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Erg jammer dat er rechts nog wat uitsteekt.
doe je het toch zelfquote:Op dinsdag 7 april 2020 10:26 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Erg jammer dat er rechts nog wat uitsteekt.
Erik heeft Corona overleefttwitter:erikmouthaanRTL twitterde op maandag 06-04-2020 om 20:42:35Beste mensen. Ik ben aan het opkrabbelen na een periode van ziekte. Ik had volgens twee artsen waarschijnlijk Covid19, maar dat is niet getest omdat mijn symptomen niet ernstig genoeg waren om in aanmerking te komen voor een van die schaarse tests. reageer retweet
Jammerquote:Op dinsdag 7 april 2020 10:28 schreef Doublepain het volgende:
Erik heeft Corona overleefttwitter:erikmouthaanRTL twitterde op maandag 06-04-2020 om 20:42:35Beste mensen. Ik ben aan het opkrabbelen na een periode van ziekte. Ik had volgens twee artsen waarschijnlijk Covid19, maar dat is niet getest omdat mijn symptomen niet ernstig genoeg waren om in aanmerking te komen voor een van die schaarse tests. reageer retweet
Ja er is afgelopen zaterdag een lamp verzonden, maar die komt vandaag niet binnen denk ik want de zending is aangemeld maar nog niet ontvangen door het verzendbedrijfquote:Op dinsdag 7 april 2020 10:27 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Er gaat hier vandaag een pakketje bezorgd worden. Erg spannend.
Jij nog wat besteld? Die lamp van je al binnen?
Ik vind het een waardeloos gifje waar geen enkele tijd of moeite ingestoken is.quote:Op dinsdag 7 april 2020 10:28 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Wat een onzin. Ik mag best kritiek hebben, ook al kan ik het niet beter.
@:ggmm wat vind jij?
Een lamp via de mail?quote:Op dinsdag 7 april 2020 10:28 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja er is afgelopen zaterdag een lamp verzonden, maar die komt vandaag niet binnen denk ik want de zending is aangemeld maar nog niet ontvangen door het verzendbedrijf
En wilde gisteren eindelijk mijn coolblue-bon gebruiken ( @:zipportal ) Ik had namelijk een mooie lamp gezien, maar die deed het niet meer! Ik coolblue gebeld en ze sturen me een nieuwe via de mail maar die heb ik nog steeds niet binnen.
Net je moeder die geen enkele tijd of moeite in haar kinderen gestoken heeftquote:Op dinsdag 7 april 2020 10:29 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik vind het een waardeloos gifje waar geen enkele tijd of moeite ingestoken is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |