Altijd maar zeiken en klagen over de Nederlandse regering.quote:Op maandag 6 april 2020 16:26 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Hoppa, de Nederlandse aanpak is gewoon goed
Kom op, de lijn is toch aan het afvlakken? Eerder in dit topic werd er door menigeen beweerd dat wij A) de cijfers van Italië zouden krijgen, B) dat 2020 al bij voorbaat klaar was, en C) de IC-piek pas eind mei zou komen.quote:
Klopt, en dat bewijst dat de azijnpissers die schreeuwen om nog strengere maatregelen geen gelijk hebben gekregen.quote:Op maandag 6 april 2020 16:27 schreef Noordzijde het volgende:
[..]
Altijd maar zeiken en klagen over de Nederlandse regering.
We doen het gewoon goed met deze maatregelen.
Het is een beetje een houding van; ik heb überhaupt geen vrienden/geld om op terras te zitten dus dan anderen ook niet!quote:Op maandag 6 april 2020 16:28 schreef Grishenko_ het volgende:
[..]
Kom op, de lijn is toch aan het afvlakken? Eerder in dit topic werd er door menigeen beweerd dat wij A) de cijfers van Italië zouden krijgen, B) dat 2020 al bij voorbaat klaar was, en C) de IC-piek pas eind mei zou komen.
Dan komen er eens goede cijfers, en dan is het nog steeds niet goed. De afvlakking zet zich namelijk eerder in dan verwacht.
De lijn lijkt af te vlakken inderdaad. Maar nog te vroeg om er conclusies aan te verbindenquote:Op maandag 6 april 2020 16:28 schreef Grishenko_ het volgende:
[..]
Kom op, de lijn is toch aan het afvlakken? Eerder in dit topic werd er door menigeen beweerd dat wij A) de cijfers van Italië zouden krijgen, B) dat 2020 al bij voorbaat klaar was, en C) de IC-piek pas eind mei zou komen.
Dan komen er eens goede cijfers, en dan is het nog steeds niet goed. De afvlakking zet zich namelijk eerder in dan verwacht.
A: Mwoah, een aantal.quote:Op maandag 6 april 2020 16:28 schreef Grishenko_ het volgende:
[..]
Taiwan en HK doen het nog beter dan Japan maar die worden niet genoemd omdat anders China boos wordt?quote:
Daarom hou ik mijn hart vast voor Amerika en Brazilië, alhoewel laatstgenoemde nog niet heel erge dodenaantallen laat zien. Maar in Amerika begint het los te barsten, met name in NYC. Ik hoop voor het Braziliaanse volk dat temperatuur inderdaad een belangrijke factor is tegen het virus, zodat het daar niet al te erg inslaat.quote:Op maandag 6 april 2020 16:25 schreef Drekkoning het volgende:
[..]
Australië is wat minder dichtbevolkt.
Verder is het lastig vergelijken omdat elk land zijn eigen manier van toeschrijven heeft en die wellicht ook niet altijd hetzelfde is naar mate het virus meer slachtoffers gaat eisen.
Dit. De IC-capaciteit voor COVID-19-patiënten is van oorspronkelijk 575 bedden opgeschaald naar 1900, waarvan er nu 1409 bezet zijn. En vergeet niet ten koste waarvan: hoeveel reguliere zorg afgeschaald is, hoeveel extra druk er op de IC-verpleegkundigen ligt (3 à 4 patiënten tegelijk verplegen in plaats van 1 à 2), etc.quote:Op maandag 6 april 2020 16:13 schreef Tijn het volgende:
[..]
De medische zorg in Nederland heeft ontzettend goed gewerkt om de capaciteit uit te breiden en de hele toestroom aan patiënten te managen. Dat het gelukt is om de ramp onder controle te houden wil niet zeggen dat de ramp niet gebeurd is.
Inderdaadquote:Op maandag 6 april 2020 16:28 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Klopt, en dat bewijst dat de azijnpissers die schreeuwen om nog strengere maatregelen geen gelijk hebben gekregen.
Nu aanhet werk voor een exit plan!
Het bewijst vooral het gelijk van de roepers om de huidige maatregelen wat eerder in te zetten.quote:Op maandag 6 april 2020 16:28 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Klopt, en dat bewijst dat de azijnpissers die schreeuwen om nog strengere maatregelen geen gelijk hebben gekregen.
Nu aanhet werk voor een exit plan!
Dat is waar, maar desondanks ben ik optimistisch. Mocht ik ongelijk hebben, geef ik dat ook wel toe hoor.quote:Op maandag 6 april 2020 16:29 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
De lijn lijkt af te vlakken inderdaad. Maar nog te vroeg om er conclusies aan te verbinden.
De Duitsers en Belgen hebben het al voor hem gedaan.quote:Op maandag 6 april 2020 16:30 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
En Wilders was nog wel zo dichtbij het sluiten van de grenzen
Daar gaat het - in tegenstelling tot wat een paar anderen hier in dit topic menen - natuurlijk ook niet om. Ik ben ook optimistisch, maar we moeten nog even wachten voor we écht positief kunnen zijn.quote:Op maandag 6 april 2020 16:32 schreef Grishenko_ het volgende:
[..]
Dat is waar, maar desondanks ben ik optimistisch. Mocht ik ongelijk hebben, geef ik dat ook wel toe hoor.
Dat kun je nooit bewijzen.quote:Op maandag 6 april 2020 16:32 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Het bewijst vooral het gelijk van de roepers om de huidige maatregelen wat eerder in te zetten.
Beslissingen uit Europa zijn dan weer niet de bedoelingquote:Op maandag 6 april 2020 16:32 schreef KingRadler het volgende:
[..]
De Duitsers en Belgen hebben het al voor hem gedaan.
Dus Japan/Korea (en mogelijk Australië doen) dan aan een andere doodsoorzaak methode ?quote:Op maandag 6 april 2020 16:25 schreef Drekkoning het volgende:
[..]
Australië is wat minder dichtbevolkt.
Verder is het lastig vergelijken omdat elk land zijn eigen manier van toeschrijven heeft en die wellicht ook niet altijd hetzelfde is naar mate het virus meer slachtoffers gaat eisen.
Zoveel?quote:
Waar tover je dat vandaan?quote:
Nou dat aantal was zeker hardnekkig en gingen meteen TR'en op het moment dat je dingen wilde nuanceren. Ik zou bijna zeggen dat het een kleine meerderheid was die constant postte.quote:Op maandag 6 april 2020 16:30 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
A: Mwoah, een aantal.
B: Dat is nog steeds zo (ligt er misschien wel aan wat je definitie van 'klaar' is?)
C: Bron: RIVM.
Hoewel een treurig aantal, het is minder dan gister.quote:
Dat is dan jammer voor hen. Ik neem mij wel een lekker biertje op een terrasje in combinatie met een goed gesprek!quote:Op maandag 6 april 2020 16:29 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Het is een beetje een houding van; ik heb überhaupt geen vrienden/geld om op terras te zitten dus dan anderen ook niet!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |