abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_192478995
Voor de mannen onder ons: Wat vinden jullie van onzekere vrouwen die hun onzekerheid uiten? Niet alleen op de apps maar vooral ook in het echte leven. Iedereen kent wel iemand die constant om bevestiging vraagt of enorme twijfels heeft over haar lichaam.

Ik merk bij mezelf dat ik het eigenlijk wel aantrekkelijk vind, ook omdat het voor jezelf automatisch een wat dominantere positie creëert. Hoe denken jullie hierover?
pi_192479092
Ik sta er nooit bij stil. Het leeft ook eigenlijk niet voor mij. De laatste keer dat ik een vrij onzeker iemand langere tijd sprak is jaren geleden.

Ik heb wel een wedervraag aan je uit interesse. Je post heel veel over zelfverzekerd zijn, dominantie enz. Waarom doe je dat?
pi_192479244
quote:
11s.gif Op maandag 6 april 2020 15:28 schreef Wigle het volgende:
Ik sta er nooit bij stil. Het leeft ook eigenlijk niet voor mij. De laatste keer dat ik een vrij onzeker iemand langere tijd sprak is jaren geleden.

Ik heb wel een wedervraag aan je uit interesse. Je post heel veel over zelfverzekerd zijn, dominantie enz. Waarom doe je dat?
Omdat ik er veel over na denk hoe ik die balans wil zien in een relatie. Wil ik inderdaad een dominante en sterke vrouw die mij zegt waar het op staat of een onzekere vrouw waardoor je als man de dominante partij wordt?

Maar goed, deze wedervraag van jou gaat er waarschijnlijk voor zorgen dat de discussie weer om mij gaat draaien en daar heb ik niet zoveel zin in. ;)

Ben gewoon benieuwd hoe andere mannen dit ervaren.
pi_192479288
Verschrikkelijk als het om erotiek gaat. Ik val op vrouwen met persoonlijkheid die duidelijk achter zichzelf staan. Die krachtig zijn.

Dag jongens tot ziens, tot in betere tijden.
pi_192479331
quote:
1s.gif Op maandag 6 april 2020 15:42 schreef Sigaartje het volgende:
Verschrikkelijk als het om erotiek gaat. Ik val op vrouwen met persoonlijkheid die duidelijk achter zichzelf staan. Die krachtig zijn.

[ afbeelding ]
Van Marianne word jij vrolijk?
  Moderator maandag 6 april 2020 @ 15:47:26 #6
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_192479357
quote:
0s.gif Op maandag 6 april 2020 15:38 schreef Generationalpha het volgende:

[..]

Omdat ik er veel over na denk hoe ik die balans wil zien in een relatie. Wil ik inderdaad een dominante en sterke vrouw die mij zegt waar het op staat of een onzekere vrouw waardoor je als man de dominante partij wordt?

Maar goed, deze wedervraag van jou gaat er waarschijnlijk voor zorgen dat de discussie weer om mij gaat draaien en daar heb ik niet zoveel zin in. ;)

Ben gewoon benieuwd hoe andere mannen dit ervaren.
Ik denk dat als je een onzekere vrouw wil omdat je dan zelf in een dominantere positie komt automatisch, je zelf onzeker bent. Jij kunt dan het mannetje spelen omdat zij jou in die positie brengt, en dat vindt je prettig. Je is in dit geval in zijn algemeenheid.
Breitling - Instruments for Professionals
  maandag 6 april 2020 @ 15:49:34 #7
366724 inslagenreuring
"The bulletdodger"
pi_192479389
Zo worstelen met eigenbeeld/waarde geeft mij aan dat ze een beknopte denk- en belevingswereld heeft. En dus niet aantrekkelijk.
Charlie: How's it going in there?
Alan: Whatever happened to zippers? I miss zippers.
Charlie: I don't know, Alan, maybe there were too many injuries. Nobody ever got their balls caught in a buttonhole
pi_192479408
quote:
0s.gif Op maandag 6 april 2020 15:38 schreef Generationalpha het volgende:

[..]

Omdat ik er veel over na denk hoe ik die balans wil zien in een relatie. Wil ik inderdaad een dominante en sterke vrouw die mij zegt waar het op staat of een onzekere vrouw waardoor je als man de dominante partij wordt?

Het is toch niet het één of het ander? Een vrouw kan meerdere kanten hebben.
pi_192479417
quote:
0s.gif Op maandag 6 april 2020 15:50 schreef Womanly het volgende:

[..]

Het is toch niet het één of het ander? Een vrouw kan meerdere kanten hebben.
Leg uit? ;)
pi_192479427
quote:
0s.gif Op maandag 6 april 2020 15:47 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

Ik denk dat als je een onzekere vrouw wil omdat je dan zelf in een dominantere positie komt automatisch, je zelf onzeker bent. Jij kunt dan het mannetje spelen omdat zij jou in die positie brengt, en dat vindt je prettig. Je is in dit geval in zijn algemeenheid.
Dat denk ik inderdaad ook.
  maandag 6 april 2020 @ 15:52:11 #11
486266 herverwijderd
het leed is al geschied
pi_192479436
Ik vind dat ontzettend irritant. Ik bedoel, kut voor je dat je issues hebt en daarom geen zelfvertrouwen, maar tien keer op een dag bevestiging zoeken over iets gaat mij heel snel tegenstaan.
  Moderator maandag 6 april 2020 @ 15:53:45 #12
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_192479458
quote:
0s.gif Op maandag 6 april 2020 15:51 schreef Generationalpha het volgende:

[..]

Dat denk ik inderdaad ook.
Daarnaast hebben vrouwen (net als iedereen) meerdere kanten, dus definieer 'onzeker'? In welke situaties? Wanneer?
Breitling - Instruments for Professionals
pi_192479480
quote:
0s.gif Op maandag 6 april 2020 15:51 schreef Generationalpha het volgende:

[..]

Leg uit? ;)
Je hebt het over een dominante sterke vrouw of een onzekere. Een vrouw kan zelfverzekerheid zijn maar onzeker zijn over een aspect in haar leven. Ik vraag me af hoe je dit ziet
pi_192479616
In het begin prima, maar als je na maanden nog steeds onzeker bent dan voel ik me als vriend ook niet goed.
Nieuw is niet altijd beter.
  maandag 6 april 2020 @ 16:10:52 #15
478185 PiyeReloaded
Still the king of Kush
pi_192479708
Ik vind het eerder een minpunt dan een pluspunt, maar het is niet per se een afknapper. Andere eigenschappen staan voor mij hoger in de rangorde van aantrekkingskracht.

Overigens deel ik het verband dat jij legt tussen onzekerheid en onderdanigheid niet. Onzekere mensen kunnen prima de dominante rol in de relatie op zich nemen. Als een constante hang naar bevestiging de verwachting meebrengt dat een partner het gedrag daarop aanpast, dan kom je al snel in een rolpatroon waarbij de onzekere partner domineert.
pi_192479739
quote:
0s.gif Op maandag 6 april 2020 15:54 schreef Womanly het volgende:

[..]

Je hebt het over een dominante sterke vrouw of een onzekere. Een vrouw kan zelfverzekerheid zijn maar onzeker zijn over een aspect in haar leven. Ik vraag me af hoe je dit ziet
Oh ik zie dit onderscheid zelf ook wel inderdaad. Wat ik zelf merk is een scherp onderscheid tussen karakter en uiterlijk.

Wat betreft uiterlijk zijn vrouwen vrijwel altijd onzeker is mijn ervaring, wat betreft karakter soms heel zelfverzekerd en soms niet. ;)
  Moderator maandag 6 april 2020 @ 16:15:10 #17
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_192479792
quote:
0s.gif Op maandag 6 april 2020 16:10 schreef PiyeReloaded het volgende:
Ik vind het eerder een minpunt dan een pluspunt, maar het is niet per se een afknapper. Andere eigenschappen staan voor mij hoger in de rangorde van aantrekkingskracht.

Overigens deel ik het verband dat jij legt tussen onzekerheid en onderdanigheid niet. Onzekere mensen kunnen prima de dominante rol in de relatie op zich nemen. Als een constante hang naar bevestiging de verwachting meebrengt dat een partner het gedrag daarop aanpast, dan kom je al snel in een rolpatroon waarbij de onzekere partner domineert.
Ik deel dat verband ook niet. Ik weet bv dat mijn vrouw, als het op 'wat kan ik zeggen op het werk en wat niet / wanneer moet ik van me afbijten' wat onzeker is. Ze is qua uiterlijk en bv in bed / qua seks juist ontzettend zeker, maar ook onderdanig.

Daarnaast doet ze de dingen die ik aan d'r vraag (ik bedoel nu algemeen) eigenlijk altijd wel, maar als ik haar vertél dat ze iets moet doen dan zal ze me vertellen dat ik even heel gauw normaal moet doen, ze heeft absoluut geen moeite met tegengas geven naar mij (godzijdank). Op d'r werk, zoals ik al zei, is dat dan weer anders.

Het is niet zwart/wit.
Breitling - Instruments for Professionals
pi_192479862
Hetzelfde als wat ik van onzekere mannen vind. Ik vind het geen aantrekkelijke eigenschap. Erger me daar snel aan.
"Pools are perfect for holding water"
pi_192479885
quote:
0s.gif Op maandag 6 april 2020 16:15 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

Ik deel dat verband ook niet. Ik weet bv dat mijn vrouw, als het op 'wat kan ik zeggen op het werk en wat niet / wanneer moet ik van me afbijten' wat onzeker is. Ze is qua uiterlijk en bv in bed / qua seks juist ontzettend zeker, maar ook onderdanig.

Daarnaast doet ze de dingen die ik aan d'r vraag (ik bedoel nu algemeen) eigenlijk altijd wel, maar als ik haar vertél dat ze iets moet doen dan zal ze me vertellen dat ik even heel gauw normaal moet doen, ze heeft absoluut geen moeite met tegengas geven naar mij (godzijdank). Op d'r werk, zoals ik al zei, is dat dan weer anders.

Het is niet zwart/wit.
Dat is zeker waar, en dat geldt overigens niet alleen voor vrouwen maar voor elk mens. Neemt niet weg dat je echt wel onderscheid hebt in onzekerheid.
  Moderator maandag 6 april 2020 @ 16:21:55 #20
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_192479906
quote:
0s.gif Op maandag 6 april 2020 16:20 schreef Generationalpha het volgende:

[..]

Dat is zeker waar, en dat geldt overigens niet alleen voor vrouwen maar voor elk mens. Neemt niet weg dat je echt wel onderscheid hebt in onzekerheid.
quote:
0s.gif Op maandag 6 april 2020 15:53 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

Daarnaast hebben vrouwen (net als iedereen) meerdere kanten, dus definieer 'onzeker'? In welke situaties? Wanneer?
Breitling - Instruments for Professionals
pi_192479942
quote:
0s.gif Op maandag 6 april 2020 16:21 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

[..]

Pff, wordt allemaal wel weer ingewikkeld zo. Wil je een staafdiagram met categorieën (innerlijk, uiterlijk, extravert, etc.) erbij? :)

Ik zou het dan definiëren als iemand die heel onzeker is en constant om bevestiging vraagt of je dingen (uiterlijk, activiteiten, problemen waar ze mee zit) wel leuk vindt.

[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 06-04-2020 16:25:23 ]
pi_192479946
quote:
0s.gif Op maandag 6 april 2020 16:21 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

[..]

Systematisch geen of weinig vertrouwen hebben in het eigen kunnen.

Vaak 'om bevestiging vragen' kan daar een symptoom van zijn, maar dat hoeft niet altijd.

Maar ik gok zo dat besluitloosheid of twijfel ook al snel tot onzekerheid gerekend worden door de toeschouwer.
"Pools are perfect for holding water"
  Moderator maandag 6 april 2020 @ 16:28:10 #23
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_192480002
quote:
0s.gif Op maandag 6 april 2020 16:25 schreef Generationalpha het volgende:

[..]

Pff, wordt allemaal wel weer ingewikkeld zo. Wil je een staafdiagram met categorieën (innerlijk, uiterlijk, extravert, etc.) erbij? :)

Ik zou het dan definiëren als iemand die heel onzeker is en constant om bevestiging vraagt of je dingen (uiterlijk, activiteiten, problemen waar ze mee zit) wel leuk vindt.
Naja, je stelt een vraag gebaseerd op een stelling, maar dat is niet zo zwart/wit. Maar als je het zo zwart/wit wil zien:

Ben jij onzeker?
Breitling - Instruments for Professionals
pi_192480028
quote:
0s.gif Op maandag 6 april 2020 16:28 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

Naja, je stelt een vraag gebaseerd op een stelling, maar dat is niet zo zwart/wit. Maar als je het zo zwart/wit wil zien.

Ben jij onzeker?
Denk dat het wel meevalt. :) In ieder geval niet over mijn karakter en wat ik wil.
  Moderator maandag 6 april 2020 @ 16:30:55 #25
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_192480054
quote:
0s.gif Op maandag 6 april 2020 16:29 schreef Generationalpha het volgende:

[..]

Denk dat het wel meevalt. :) In ieder geval niet over mijn karakter en wat ik wil.
Je opent anders net wel een topic waarin je in je 2e post in dat topic stelt dat je niet weet wat voor type vrouw je wil?

Wat?
Breitling - Instruments for Professionals
pi_192480160
quote:
0s.gif Op maandag 6 april 2020 16:30 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

Je opent anders net wel een topic waarin je in je 2e post in dat topic stelt dat je niet weet wat voor type vrouw je wil?

Wat?
quote:
0s.gif Op maandag 6 april 2020 15:38 schreef Generationalpha het volgende:

[..]

Maar goed, deze wedervraag van jou gaat er waarschijnlijk voor zorgen dat de discussie weer om mij gaat draaien en daar heb ik niet zoveel zin in. ;)


[ Bericht 10% gewijzigd door #ANONIEM op 06-04-2020 16:37:00 ]
pi_192480201
quote:
0s.gif Op maandag 6 april 2020 16:12 schreef Generationalpha het volgende:

[..]

Oh ik zie dit onderscheid zelf ook wel inderdaad. Wat ik zelf merk is een scherp onderscheid tussen karakter en uiterlijk.

Wat betreft uiterlijk zijn vrouwen vrijwel altijd onzeker is mijn ervaring, wat betreft karakter soms heel zelfverzekerd en soms niet. ;)
Je zit wel erg in hokjes. Ik ben dan wel geen vrouw maar ik kan heel goed zeker zijn over bijvoorbeeld x wat ik moet doen omdat ik daar heel goed in ben, maar opzien tegen y omdat ik het idee heb dat daar niet mijn kracht ligt. Maakt mij dat dan zeker of juist onzeker als persoon?
  Moderator maandag 6 april 2020 @ 16:39:29 #28
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_192480206
quote:
0s.gif Op maandag 6 april 2020 16:36 schreef Generationalpha het volgende:

[..]

[..]

Nee nee, die stroman gaat niet op. JIJ opent een topic, JIJ stelt iets over jezelf in je eigen topic, en daarna zeg je iets wat daar totaal tegenstrijdig aan is, over jezelf. Dan lijkt het me volledig logisch dat dat benoemd wordt. Als je dan A zegt moet je ook B zeggen.

Nu niet komen met 'dan gaat het topic over mij en dat wil ik niet' want dat is gelul want je hele topic is geschreven vanuit wat jij denkt. Kom nou.
Breitling - Instruments for Professionals
  Moderator maandag 6 april 2020 @ 16:42:08 #29
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_192480263
quote:
0s.gif Op maandag 6 april 2020 16:39 schreef Tja..1986 het volgende:

[..]

Je zit wel erg in hokjes. Ik ben dan wel geen vrouw maar ik kan heel goed zeker zijn over bijvoorbeeld x wat ik moet doen omdat ik daar heel goed in ben, maar opzien tegen y omdat ik het idee heb dat daar niet mijn kracht ligt. Maakt mij dat dan zeker of juist onzeker als persoon?
Dat is dus exact waarom het niet zo zwart/wit is en de stelling in dit topic geponeerd door TS dus ook niet op gaat.

Dat is ook de reden dat ik vroeg 'wanneer / welke situaties' maar dan 'wordt het ingewikkeld'. Ja, dan schiet het niet zo op natuurlijk.
Breitling - Instruments for Professionals
pi_192480264
Ik vind het irritant en een afknapper.
N A P O L I
C A M P A N I A
pi_192480302
quote:
0s.gif Op maandag 6 april 2020 16:42 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

Dat is dus exact waarom het niet zo zwart/wit is en de stelling in dit topic geponeerd door TS dus ook niet op gaat.
Ja, dat was een beetje mijn punt. Maar ik laat TS graag zelf die conclusie trekken. Post 6 (van jou) zie ik ook wel wat in.
pi_192480318
quote:
0s.gif Op maandag 6 april 2020 16:39 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

Nee nee, die stroman gaat niet op. JIJ opent een topic, JIJ stelt iets over jezelf in je eigen topic, en daarna zeg je iets wat daar totaal tegenstrijdig aan is, over jezelf. Dan lijkt het me volledig logisch dat dat benoemd wordt. Als je dan A zegt moet je ook B zeggen.

Nu niet komen met 'dan gaat het topic over mij en dat wil ik niet' want dat is gelul want je hele topic is geschreven vanuit wat jij denkt. Kom nou.
Jij bent echt een slechte mod. Ik geef het notabene nog aan in mijn tweede post. Ik kan me goed voorstellen dat andere users dit ook vreemd vinden want dit doe je veel vaker.

Lekker zuigen en op de man spelen en het topic vergallen.

[ Bericht 8% gewijzigd door #ANONIEM op 07-04-2020 13:39:35 ]
pi_192480346
quote:
0s.gif Op maandag 6 april 2020 16:39 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

Nee nee, die stroman gaat niet op. JIJ opent een topic, JIJ stelt iets over jezelf in je eigen topic, en daarna zeg je iets wat daar totaal tegenstrijdig aan is, over jezelf. Dan lijkt het me volledig logisch dat dat benoemd wordt. Als je dan A zegt moet je ook B zeggen.

Nu niet komen met 'dan gaat het topic over mij en dat wil ik niet' want dat is gelul want je hele topic is geschreven vanuit wat jij denkt. Kom nou.
Hij heeft wel gelijk.
Hij opent een topic voor in het algemeen en zet er zijn kijk ook op bij.
Maar het topic gaat over hoe mannen erover denken. Jij als mod zou er juist op moeten toezien dat het niet persoonlijk wordt. In plaats daarvan maak jij het zijn persoonlijke topic.

Je bent de hele tijd bezig hem aan te vallen op zijn kijk in het onderwerp.

[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 06-04-2020 16:48:02 ]
pi_192480369
quote:
0s.gif Op maandag 6 april 2020 16:47 schreef Amee het volgende:

[..]

Hij heeft wel gelijk.
Hij opent een topic voor in het algemeen en zet er zijn kijk ook op bij.
Maar het topic gaat over hoe mannen erover denken. Jij als mod zou er juist op moeten toezien dat het niet persoonlijk wordt. In plaats daarvan maak jij het zijn persoonlijke topic.

Je bent de hele tijd bezig hem aan te vallen op zijn kijk in het onderwerp.
Dankje. :) Dat idee had ik zelf dus ook.
  Moderator maandag 6 april 2020 @ 16:48:28 #35
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_192480370
quote:
0s.gif Op maandag 6 april 2020 16:47 schreef Amee het volgende:

[..]

Hij heeft wel gelijk.
Hij opent een topic voor in het algemeen en zet er zijn kijk ook op bij.
Maar het topic gaat over hoe mannen erover denken. Jij als mod zou er juist op moeten toezien dat het niet persoonlijk wordt. In plaats daarvan maak jij het zijn persoonlijke topic.
Nee, hij heeft geen gelijk, want in zijn 2e post betrekt hij het op zichzelf. Prima. Niks mis mee. Verderop stelt hij iets wat daar haaks op staat. Is ook prima, maar daar een vraag over stellen is net zo prima.

Dat neemt niet weg dat echt iedereen hier z'n plasje kan komen doen.
Breitling - Instruments for Professionals
pi_192480394
quote:
0s.gif Op maandag 6 april 2020 16:48 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

Nee, hij heeft geen gelijk, want in zijn 2e post betrekt hij het op zichzelf. Prima. Niks mis mee. Verderop stelt hij iets wat daar haaks op staat. Is ook prima, maar daar een vraag over stellen is net zo prima.

Dat neemt niet weg dat echt iedereen hier z'n plasje kan komen doen.
Zorg jij er maar gewoon voor als mod dat het niet persoonlijk wordt. Dat is de taak in dit topic.
pi_192480400
quote:
0s.gif Op maandag 6 april 2020 16:48 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

Nee, hij heeft geen gelijk, want in zijn 2e post betrekt hij het op zichzelf. Prima. Niks mis mee. Verderop stelt hij iets wat daar haaks op staat. Is ook prima, maar daar een vraag over stellen is net zo prima.

Dat neemt niet weg dat echt iedereen hier z'n plasje kan komen doen.
Het was volgens mij vanaf begin af aan duidelijk dat ik niet zoveel zin had om weer allerlei vragen over mezelf te gaan beantwoorden. Dat jij hier dan toch weer nogal geforceerd naar op zoek gaat is jouw verantwoordelijkheid.

Kijk ook even kritisch naar jezelf.

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 06-04-2020 16:50:05 ]
  Moderator maandag 6 april 2020 @ 16:49:56 #38
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_192480406
quote:
0s.gif Op maandag 6 april 2020 16:49 schreef Amee het volgende:

[..]

Zorg jij er maar gewoon voor als mod dat het niet persoonlijk wordt. Dat is de taak in dit topic.
Jij hoeft voor mij niet te bepalen wat ik moet doen. Als jij commentaar wil leveren dan stel ik voor dat je daar het FB topic voor opzoekt.
Breitling - Instruments for Professionals
pi_192480414
Ik heb 1 keer een dame gedate die erg onzeker was in het algemeen, en dat hoeft van mij echt nooit meer.

Geef mij maar gewoon een dame die weet wat ze wilt en niet constant om bevestiging vraagt.
pi_192480425
- daar is dus het FB topic voor -

[ Bericht 91% gewijzigd door CoolGuy op 06-04-2020 16:51:20 ]
pi_192480426
quote:
0s.gif Op maandag 6 april 2020 16:50 schreef Solid-Snake het volgende:
Ik heb 1 keer een dame gedate die erg onzeker was in het algemeen, en dat hoeft van mij echt nooit meer.

Geef mij maar gewoon een dame die weet wat ze wilt en niet constant om bevestiging vraagt.
Jij hebt graag iemand die dominantie uitstraalt in wat ze doet?
  maandag 6 april 2020 @ 16:52:55 #42
377024 Quotidien
fetchez la vache
pi_192480451
- ga even ergens anders offtopic lopen trollen. Feedback op moderatie hoort in het FB topic. Lees de regels -

[ Bericht 84% gewijzigd door CoolGuy op 06-04-2020 16:54:10 ]
Ik ben nie hier voor de pingpong te schpelen
  Moderator maandag 6 april 2020 @ 16:53:19 #43
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_192480454
quote:
0s.gif Op maandag 6 april 2020 16:50 schreef Solid-Snake het volgende:
Ik heb 1 keer een dame gedate die erg onzeker was in het algemeen, en dat hoeft van mij echt nooit meer.

Geef mij maar gewoon een dame die weet wat ze wilt en niet constant om bevestiging vraagt.
Op alle gebieden bedoel je? Naja, 'in het algemeen' zeg maar? Hm, weet niet, ik heb die ervaring nog niet, maar mij zou dat onprettig lijken.

Hoe uitte zich dat? Was dat echt overal (woordelijk) om bevestiging vragen? Want als dat de hele dag zo doorgaat kan ik me voorstellen dat je dat zat wordt.
Breitling - Instruments for Professionals
pi_192480467
quote:
0s.gif Op maandag 6 april 2020 16:51 schreef Generationalpha het volgende:

[..]

Jij hebt graag iemand die dominantie uitstraalt in wat ze doet?
Ik heb geen zin in een dame die constant vraagt of ik haar wel echt zo leuk vind. Dus gewoon een dame die zeker is van zichzelf.
pi_192480490
quote:
0s.gif Op maandag 6 april 2020 16:53 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

Op alle gebieden bedoel je? Naja, 'in het algemeen' zeg maar? Hm, weet niet, ik heb die ervaring nog niet, maar mij zou dat onprettig lijken.

Hoe uitte zich dat? Was dat echt overal (woordelijk) om bevestiging vragen? Want als dat de hele dag zo doorgaat kan ik me voorstellen dat je dat zat wordt.
Ze was iemand die veel aandacht nodig had, vooral vanwege een lastige jeugd. Verder had ze veel de neiging te zeggen dat ik niet veel om haar gaf als ik dan even een tijdje haar geen bericht had gestuurd.
pi_192480491
quote:
0s.gif Op maandag 6 april 2020 16:54 schreef Solid-Snake het volgende:

[..]

Ik heb geen zin in een dame die constant vraagt of ik haar wel echt zo leuk vind. Dus gewoon een dame die zeker is van zichzelf.
Ik vind dat zelf dus ergens wel aantrekkelijk omdat je het idee hebt dat je "controle" over iemand hebt. Je kunt als man dus voor een groot deel bepalen wat je wilt, want die ander wil je toch wel.
  Moderator maandag 6 april 2020 @ 16:57:03 #47
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_192480505
quote:
0s.gif Op maandag 6 april 2020 16:55 schreef Solid-Snake het volgende:

[..]

Ze was iemand die veel aandacht nodig had, vooral vanwege een lastige jeugd. Verder had ze veel de neiging te zeggen dat ik niet veel om haar gaf als ik dan even een tijdje haar geen bericht had gestuurd.
Oh, dat soort dingen! Ja, daar heb ik dan weer wél ervaring mee. Dat is een soort van emotionele chantage (die voortkomt uit onzekerheid), daar had ik ook geen trek in.

Dat is een beetje van als jij niet doet wat ik wil wanneer ik wil hoe ik het wil dan ga ik proberen te forceren door het op gevoel te gooien. No thx.
Breitling - Instruments for Professionals
pi_192480512
quote:
0s.gif Op maandag 6 april 2020 16:55 schreef Generationalpha het volgende:

[..]

Ik vind dat zelf dus ergens wel aantrekkelijk omdat je het idee hebt dat je "controle" over iemand hebt. Je kunt als man dus voor een groot deel bepalen wat je wilt, want die ander wil je toch wel.
Dat was in dit geval echt anders.

Ik heb ook z'n situatie gehad waarin de dame mij meer wilde dan ik haar, en ergens was dat wel leuk, maar tegelijkertijd ben je dat na een tijdje ook wel zat.
pi_192480534
quote:
0s.gif Op maandag 6 april 2020 16:57 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

Oh, dat soort dingen! Ja, daar heb ik dan weer wél ervaring mee. Dat is een soort van emotionele chantage (die voortkomt uit onzekerheid), daar had ik ook geen trek in.

Dat is een beetje van als jij niet doet wat ik wil wanneer ik wil hoe ik het wil dan ga ik proberen te forceren door het op gevoel te gooien. No thx.
Ik heb het in die zin best lang volgehouden omdat ik juist veel om haar gaf, maar het was mentaal wel erg vermoeiend, en ik ben eigenlijk momenteel ook wel blij dat het voorbij is.
  Moderator maandag 6 april 2020 @ 16:59:30 #50
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_192480548
quote:
0s.gif Op maandag 6 april 2020 16:58 schreef Solid-Snake het volgende:

[..]

Ik heb het in die zin best lang volgehouden omdat ik juist veel om haar gaf, maar het was mentaal wel erg vermoeiend, en ik ben eigenlijk momenteel ook wel blij dat het voorbij is.
True, ik herken het helemaal.
Breitling - Instruments for Professionals
pi_192480555
quote:
0s.gif Op maandag 6 april 2020 16:57 schreef Solid-Snake het volgende:

[..]

Dat was in dit geval echt anders.

Ik heb ook z'n situatie gehad waarin de dame mij meer wilde dan ik haar, en ergens was dat wel leuk, maar tegelijkertijd ben je dat na een tijdje ook wel zat.
Snap ik wel ja.
  Moderator maandag 6 april 2020 @ 17:02:14 #52
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_192480578
quote:
0s.gif Op maandag 6 april 2020 16:55 schreef Generationalpha het volgende:

[..]

Ik vind dat zelf dus ergens wel aantrekkelijk omdat je het idee hebt dat je "controle" over iemand hebt. Je kunt als man dus voor een groot deel bepalen wat je wilt, want die ander wil je toch wel.
Ik heb een vriend die ook zo denkt. Die heeft zo'n ik-vraag-voor-alles-bevestiging-vriendin. Lieve meid, mooie meid, maar dat gaat daar dan zo ver (naja, weet niet of jij dat ver vindt gaan) dat als hij vraagt waar ze uit eten wil, ze 'alles goed vindt'. Dat klinkt natuurlijk makkelijk (want dat is het ook) maar na de zoveelste keer wordt je dat wel zat, denk je niet? Das dan een oprechte vraag he.
Breitling - Instruments for Professionals
pi_192480643
quote:
0s.gif Op maandag 6 april 2020 16:55 schreef Generationalpha het volgende:
Ik vind dat zelf dus ergens wel aantrekkelijk omdat je het idee hebt dat je "controle" over iemand hebt. Je kunt als man dus voor een groot deel bepalen wat je wilt, want die ander wil je toch wel.
Dat is ook waarom ik als vrouw vroeger dus niet op mannen als jou viel, maar juist op onzekere mannen. Maar die zijn er veel minder dan onzekere vrouwen heb ik het idee. Oprecht onzekere mannen dan, niet diegenen die onzeker spelen omdat ze sex/aandacht willen.
Maar ik denk niet dat dit echt gezond is, maar een uiting van een eigen psychologische stoornis.
Vandaar dat ik ook vind dat ik beter niet kan daten, omdat een gelijkwaardige relatie het beste is. Tenzij die ander het wel best vindt om onzeker te zijn en daar verder geen last van heeft, maar dat kan ik me niet voorstellen.
Maar goed, ik ben zelf ook onzeker. Dus in die zin zou het de relatie juist gelijkwaardig maken. Maar ik wil daar juist vanaf, ik wil niet onzeker blijven. jij komt niet onzeker over waardoor het overkomt alsof je een ander wilt domineren. Prima, maar kom dan wel gewoon gelijk uit voor je geaardheid als BDSM meester of zo zodat de onzekere vrouwen aan wie jij aandacht schenkt ook weten dat wanneer ze zelfverzekerder zullen worden jouw interesse in hen zal verminderen en dat ze dus wel hetzij een onzekere persoonlijkheid, hetzij een act daarvan moeten behouden.

[ Bericht 2% gewijzigd door geeninspiratie1235 op 06-04-2020 17:29:09 ]
❣ °º¤,¸🖤 ♡º💕♡💚,ø¤°º¤💛♡`°º¤,¸❣ https://bit.ly/3oMY5yM ; https://bit.ly/39EZXor ; https://bit.ly/309QhN5 ; https://bit.ly/3fUlDyP
pi_192480649
quote:
0s.gif Op maandag 6 april 2020 17:02 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

Ik heb een vriend die ook zo denkt. Die heeft zo'n ik-vraag-voor-alles-bevestiging-vriendin. Lieve meid, mooie meid, maar dat gaat daar dan zo ver (naja, weet niet of jij dat ver vindt gaan) dat als hij vraagt waar ze uit eten wil, ze 'alles goed vindt'. Dat klinkt natuurlijk makkelijk (want dat is het ook) maar na de zoveelste keer wordt je dat wel zat, denk je niet? Das dan een oprechte vraag he.
Ja snap ik. Wat betreft het eten heb ik meer het idee dat het gewoon geen mening hebben is dan onzekerheid. ;)

Ik doel meer op de voorbeelden van vrouwen die zeggen: Vind je me nog wel leuk? Vond je m'n lingerie wel sexy? Vond je het eten dat ik gekookt heb wel echt lekker? Etc.

[ Bericht 25% gewijzigd door #ANONIEM op 06-04-2020 17:07:51 ]
  maandag 6 april 2020 @ 17:08:55 #55
377024 Quotidien
fetchez la vache
pi_192480666
quote:
0s.gif Op maandag 6 april 2020 17:02 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

Ik heb een vriend die ook zo denkt. Die heeft zo'n ik-vraag-voor-alles-bevestiging-vriendin. Lieve meid, mooie meid, maar dat gaat daar dan zo ver (naja, weet niet of jij dat ver vindt gaan) dat als hij vraagt waar ze uit eten wil, ze 'alles goed vindt'. Dat klinkt natuurlijk makkelijk (want dat is het ook) maar na de zoveelste keer wordt je dat wel zat, denk je niet? Das dan een oprechte vraag he.
Dat het iemand niet interesseert waar ze uit eten gaat is inderdaad echt een goede reden om een relatie af te breken. Dan is je relatie dus al totaal niks waard en geef je helemaal niks om die persoon, en zoek je gewoon een excuus om ermee te kappen.
Ik ben nie hier voor de pingpong te schpelen
  Moderator maandag 6 april 2020 @ 17:09:03 #56
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_192480670
quote:
0s.gif Op maandag 6 april 2020 17:07 schreef Generationalpha het volgende:

[..]

[..]

Ja snap ik. Wat betreft het eten heb ik meer het idee dat het gewoon geen mening hebben is dan onzekerheid. ;)

Ik doel meer op de voorbeelden van vrouwen die zeggen: Vind je me nog wel leuk? Vond je m'n lingerie wel sexy? Vond je het eten dat ik gekookt heb wel echt lekker? Etc.
Oh sure, maar die vragen stelt ze ook. Echt op alles. En ik krijg natuurlijk alleen maar mee wat ik mee krijg als ik erbij ben he, maar ík zou daar dus niet mee om kunnen gaan.
Breitling - Instruments for Professionals
pi_192480738
Een beetje onzeker en/of verlegen vind ik niet erg. Erg onzeker vind ik onaantrekkelijk. Vaak hebben die vrouwen moeite met naakt zijn (en daar vrij in te voelen), zich sexy te kleden en openlijk te flirten. Ook zijn ze vaker terughoudend in bed, zijn ze aanhankelijker/plakkerig, zijn ze te vaak bevestiging nodig en onzeker over loyaliteit (jaloers).

Zelfverzekerde vrouwen zijn niet per definitie dominant. En onzekere vrouwen niet per definitie lief/aardig.
pi_192480743
quote:
0s.gif Op maandag 6 april 2020 17:07 schreef Generationalpha het volgende:

[..]

Ja snap ik. Wat betreft het eten heb ik meer het idee dat het gewoon geen mening hebben is dan onzekerheid. ;)

Ik doel meer op de voorbeelden van vrouwen die zeggen: Vind je me nog wel leuk? Vond je m'n lingerie wel sexy? Vond je het eten dat ik gekookt heb wel echt lekker? Etc.
Maar vind je dat aantrekkelijk dan? Dat ze zulke dingen constant vraagt?

Wat ik dan juist aantrekkelijk vind is als ze bijvoorbeeld qua lingerie iets koopt waarvan zij denkt dat ik het wel sexy zal vinden, maar niet dat ze er constant om vraagt.
pi_192480772
quote:
0s.gif Op maandag 6 april 2020 17:13 schreef Solid-Snake het volgende:

[..]

Maar vind je dat aantrekkelijk dan? Dat ze zulke dingen constant vraagt?

Wat ik dan juist aantrekkelijk vind is als ze bijvoorbeeld qua lingerie iets koopt waarvan zij denkt dat ik het wel sexy zal vinden, maar niet dat ze er constant om vraagt.
Ik vind het ergens wel lief ja, kan niet helemaal uitleggen waarom. Maar het heeft als nadeel dat dat soort types vaak niet heel uitdagend in bed zullen (of durven) te zijn.
pi_192480773
quote:
1s.gif Op maandag 6 april 2020 17:13 schreef Cockwhale het volgende:
Een beetje onzeker en/of verlegen vind ik niet erg. Erg onzeker vind ik onaantrekkelijk. Vaak hebben die vrouwen moeite met naakt zijn (en daar vrij in te voelen), zich sexy te kleden en openlijk te flirten. Ook zijn ze vaker terughoudend in bed, zijn ze aanhankelijker/plakkerig, zijn ze te vaak bevestiging nodig en onzeker over loyaliteit (jaloers).

Zelfverzekerde vrouwen zijn niet per definitie dominant. En onzekere vrouwen niet per definitie lief/aardig.
Ik herken dit allemaal, behalve dat ze in bed op zich wel dingen durfde.
pi_192480811
quote:
1s.gif Op maandag 6 april 2020 17:13 schreef Cockwhale het volgende:
Een beetje onzeker en/of verlegen vind ik niet erg. Erg onzeker vind ik onaantrekkelijk. Vaak hebben die vrouwen moeite met naakt zijn (en daar vrij in te voelen), zich sexy te kleden en openlijk te flirten. Ook zijn ze vaker terughoudend in bed, zijn ze aanhankelijker/plakkerig, zijn ze te vaak bevestiging nodig en onzeker over loyaliteit (jaloers).

Zelfverzekerde vrouwen zijn niet per definitie dominant. En onzekere vrouwen niet per definitie lief/aardig.
Hm, interessant. Herken wel veel dingen ja. Aanhankelijk en plakkerig vind ik zelf overigens niet zo'n probleem.
pi_192480881
quote:
0s.gif Op maandag 6 april 2020 15:21 schreef Generationalpha het volgende:
Voor de mannen onder ons: Wat vinden jullie van onzekere vrouwen die hun onzekerheid uiten? Niet alleen op de apps maar vooral ook in het echte leven. Iedereen kent wel iemand die constant om bevestiging vraagt of enorme twijfels heeft over haar lichaam.

Verschrikkelijk. Sowieso als ze heel erg bezig zijn met hun lichaam en hoe dat er uit zou moeten zien. :X
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_192480933
Ik hou van avontuurlijk, uitdagend en speels met een zekere intelligentie (minimaal HBO denkniveau) en diepgang (qua interesses). Die eerste twee dingen gaan vaak niet samen met een heel erg onzeker persoon.

De rest is niet meer dan eventueel leuk voor een avondje(s).
  maandag 6 april 2020 @ 17:26:29 #64
489794 Poem_
Brightness of Loss
pi_192480955
quote:
0s.gif Op maandag 6 april 2020 16:55 schreef Generationalpha het volgende:

[..]

Ik vind dat zelf dus ergens wel aantrekkelijk omdat je het idee hebt dat je "controle" over iemand hebt. Je kunt als man dus voor een groot deel bepalen wat je wilt, want die ander wil je toch wel.
Controle over iemand willen in een relatie, klinkt niet heel gezond. Eerder een afknapper dan een aantrekkelijke eigenschap, tenzij je zelf al wat onzeker bent.
pi_192481063
quote:
0s.gif Op maandag 6 april 2020 17:26 schreef Poem_ het volgende:

[..]

Controle over iemand willen in een relatie, klinkt niet heel gezond. Eerder een afknapper dan een aantrekkelijke eigenschap, tenzij je zelf al wat onzeker bent.
Vandaar ook tussen aanhalingstekens. Ik bedoel daarmee te zeggen dat het je dominantie over iemand geeft.
pi_192481256
quote:
0s.gif Op maandag 6 april 2020 17:32 schreef Generationalpha het volgende:

[..]

Vandaar ook tussen aanhalingstekens. Ik bedoel daarmee te zeggen dat het je dominantie over iemand geeft.
Nou, whoohoo :')

Ik hou van onderdanigheid, vooral op seks gebied, maar ik heb geen behoefte aan een vrouw die altijd een kwetsbaar, mak lammetje is.
  maandag 6 april 2020 @ 18:19:41 #67
489794 Poem_
Brightness of Loss
pi_192481935
quote:
0s.gif Op maandag 6 april 2020 17:32 schreef Generationalpha het volgende:

[..]

Vandaar ook tussen aanhalingstekens. Ik bedoel daarmee te zeggen dat het je dominantie over iemand geeft.
Dat komt toch op hetzelfde neer? :D
pi_192482237
quote:
0s.gif Op maandag 6 april 2020 17:32 schreef Generationalpha het volgende:
Vandaar ook tussen aanhalingstekens. Ik bedoel daarmee te zeggen dat het je dominantie over iemand geeft.
Daar zijn toch speciale sites voor? Ik zou zeggen ga daarop zitten en val andere vrouwen die net als ik waarschijnlijk juist van hun onzekerheid afwillen ipv dat een man het als machtsmiddel ziet er niet mee lastig
❣ °º¤,¸🖤 ♡º💕♡💚,ø¤°º¤💛♡`°º¤,¸❣ https://bit.ly/3oMY5yM ; https://bit.ly/39EZXor ; https://bit.ly/309QhN5 ; https://bit.ly/3fUlDyP
pi_192482274
quote:
0s.gif Op maandag 6 april 2020 18:33 schreef geeninspiratie1235 het volgende:

[..]

Daar zijn toch speciale sites voor? Ik zou zeggen ga daarop zitten en val andere vrouwen die juist van hun onzekerheid afwillen ipv dat een man het als machtsmiddel ziet er niet mee lastig
Je vat het veel te negatief op. Ik vind het fijn als ik in een relatie de broek aan heb en het idee heb dat ik iets voor de ander kan betekenen.
pi_192482307
quote:
0s.gif Op maandag 6 april 2020 18:34 schreef Generationalpha het volgende:
Je vat het veel te negatief op. Ik vind het fijn als ik in een relatie de broek aan heb en het idee heb dat ik iets voor de ander kan betekenen.
Je wilt ze dus redden?
Want als je onophoudelijk iets voor zo'n vrouw moet blijven betekenen maak je haar afhankelijk. Lijkt me ook niet erg gezond.
❣ °º¤,¸🖤 ♡º💕♡💚,ø¤°º¤💛♡`°º¤,¸❣ https://bit.ly/3oMY5yM ; https://bit.ly/39EZXor ; https://bit.ly/309QhN5 ; https://bit.ly/3fUlDyP
  maandag 6 april 2020 @ 19:20:53 #71
393893 Hyaenidae
Haaien-idee
pi_192483075
quote:
1s.gif Op maandag 6 april 2020 15:42 schreef Sigaartje het volgende:
Verschrikkelijk als het om erotiek gaat. Ik val op vrouwen met persoonlijkheid die duidelijk achter zichzelf staan. Die krachtig zijn.

[ afbeelding ]
Met een grote auto straal je macht uit :')
Waarom koopt ze dan geen Mercedes Vito of Sprinter?
pindazakje
pi_192483323
Echt onzeker vind ik wel een enorme afknapper want dat gaat vaak samen met claimgedrag en wantrouwen.
pi_192483377
De onzekerheid die ik heb meegemaakt was gewoon zuigend, nee, vond dat niks.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_192483587
quote:
0s.gif Op maandag 6 april 2020 15:21 schreef Generationalpha het volgende:
Voor de mannen onder ons: Wat vinden jullie van onzekere vrouwen die hun onzekerheid uiten? Niet alleen op de apps maar vooral ook in het echte leven. Iedereen kent wel iemand die constant om bevestiging vraagt of enorme twijfels heeft over haar lichaam.

Ik merk bij mezelf dat ik het eigenlijk wel aantrekkelijk vind, ook omdat het voor jezelf automatisch een wat dominantere positie creëert. Hoe denken jullie hierover?
Het moet niet doorslaan en wat jij beschrijft valt onder doorslaan.

In beperkte mate onzeker is natuurlijk geen enkel probleem. Dat heeft vrijwel iedereen wel, zeker als je wat jonger bent. En jongere vrouwen, daar is niets mis mee. ;)
  maandag 6 april 2020 @ 19:50:46 #75
277627 Seven.
We are Borg.
pi_192483643
Ik heb een ex gehad die ook zo dacht als TS. Ik heb zijn gezeik een jaar of 3 genegeerd omdat ik afhankelijk was van zijn auto, en toen kreeg ik promotie (ondanks actieve tegenwerking in mijn carrière door mijn ex). Een maand nadat ik een auto van de zaak kreeg, ben ik weer op mezelf gaan wonen.

Nahh. Beter ga je een relatie aan met mensen die een gezond zelfbeeld hebben, die kunnen namelijk hun partners ook in hun waarde laten zonder alles op zichzelf te betrekken.

[ Bericht 8% gewijzigd door CoolGuy op 07-04-2020 09:16:46 (Aangepast.) ]
Resistance is futile.
pi_192484275
quote:
0s.gif Op maandag 6 april 2020 16:55 schreef Generationalpha het volgende:

[..]

Ik vind dat zelf dus ergens wel aantrekkelijk omdat je het idee hebt dat je "controle" over iemand hebt. Je kunt als man dus voor een groot deel bepalen wat je wilt, want die ander wil je toch wel.
Dan ben je ofwel wanhopig of je ziet echt niet in dat het niks met jou te maken heeft. Het is háár onzekerheid. Dat ze die dan richting jou uit zegt helemaal niets over jou, maar alles over haar.
Dat geeft je geen macht, integendeel. Jij bent degene die moet bevestigen, die moet bepalen, die moet blijven appen. Dat geeft haar juist macht over jou.

Just my two cents.

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 06-04-2020 20:16:53 ]
pi_192484495
quote:
0s.gif Op maandag 6 april 2020 20:16 schreef Granqvist het volgende:

[..]

Dan ben je ofwel wanhopig of je ziet echt niet in dat het niks met jou te maken heeft. Het is háár onzekerheid. Dat ze die dan richting jou uit zegt helemaal niets over jou, maar alles over haar.
Dat geeft je geen macht, integendeel. Jij bent degene die moet bevestigen, die moet bepalen, die moet blijven appen. Dat geeft haar juist macht over jou.

Just my two cents.
Als ik die persoon zelf interessant vind en wil dan maakt dat toch niets uit?
pi_192484738
quote:
10s.gif Op maandag 6 april 2020 19:50 schreef Seven. het volgende:
Ik heb een ex gehad die ook zo dacht als TS. Wat een ziekelijk jaloers en controlerend figuur bleek dat te zijn toen we gingen samenwonen. Ik heb zijn gezeik een jaar of 3 genegeerd omdat ik afhankelijk was van zijn auto, en toen kreeg ik promotie (ondanks actieve tegenwerking in mijn carrière door mijn ex). Een maand nadat ik een auto van de zaak kreeg, ben ik weer op mezelf gaan wonen.

Nahh. Beter ga je een relatie aan met mensen die een gezond zelfbeeld hebben, die kunnen namelijk hun partners ook in hun waarde laten zonder alles op zichzelf te betrekken.
En dan blijf je er 3 jaar bij voor een auto? :')

Voor 1500 euro heb je al een auto waar je een tijdje mee vooruit kan.
  maandag 6 april 2020 @ 21:02:11 #79
377024 Quotidien
fetchez la vache
pi_192485039
quote:
10s.gif Op maandag 6 april 2020 19:50 schreef Seven. het volgende:
Ik heb een ex gehad die ook zo dacht als TS. Wat een ziekelijk jaloers en controlerend figuur bleek dat te zijn toen we gingen samenwonen. Ik heb zijn gezeik een jaar of 3 genegeerd omdat ik afhankelijk was van zijn auto, en toen kreeg ik promotie (ondanks actieve tegenwerking in mijn carrière door mijn ex).
Maar materieel van iemand profiteren is wel prima? :')
Ik ben nie hier voor de pingpong te schpelen
  maandag 6 april 2020 @ 21:03:16 #80
377024 Quotidien
fetchez la vache
pi_192485056
quote:
0s.gif Op maandag 6 april 2020 20:16 schreef Granqvist het volgende:

[..]

Dan ben je ofwel wanhopig of je ziet echt niet in dat het niks met jou te maken heeft. Het is háár onzekerheid. Dat ze die dan richting jou uit zegt helemaal niets over jou, maar alles over haar.
Dat geeft je geen macht, integendeel. Jij bent degene die moet bevestigen, die moet bepalen, die moet blijven appen. Dat geeft haar juist macht over jou.

Just my two cents.
Wat een nonsens weer van de fok! psychologen zeg. Niet te doen.
Ik ben nie hier voor de pingpong te schpelen
  maandag 6 april 2020 @ 22:39:07 #81
277627 Seven.
We are Borg.
pi_192486772
quote:
0s.gif Op maandag 6 april 2020 20:46 schreef Cockwhale het volgende:

[..]

En dan blijf je er 3 jaar bij voor een auto? :')

Voor 1500 euro heb je al een auto waar je een tijdje mee vooruit kan.
Ik wilde wel een auto kopen maar dat mocht niet.. en ik ben daar lang in meegegaan omdat ik hem niet voor z'n kop wilde stoten.

quote:
1s.gif Op maandag 6 april 2020 21:02 schreef Quotidien het volgende:

[..]

Maar materieel van iemand profiteren is wel prima? :')
Hij is financieel bepaald niet slechter geworden van mij, laat ik het daar maar op houden.

Vroeger.. toen ik zelf nog ten prooi viel aan mensen zoals mijn ex, die emotionele manipulatie nodig hebben om mensen aan zich te binden. Eerlijk is eerlijk, we hebben ook wel leuke momenten gehad hoor, maar na een paar jaar zetten de leuke momenten gewoon niet meer genoeg zoden aan de dijk om alle negativiteit op te vangen. En dan doet zich een mooie kans voor op het werk en laat je je niet meer tegenhouden. In mijn geval betekende het ook nóg meer uren draaien, waar ik al veel gezeik over had met hem. Nahhh, een keer houdt het op met jezelf opofferen.

Ik voel me er geen moment schuldig over, ik heb hem prima behandeld en ik ben eerlijk geweest. Ik had hooguit 6 maanden eerder moeten vertrekken maar ook in die 6 maanden heb ik nog van alles geprobeerd.

[ Bericht 0% gewijzigd door CoolGuy op 07-04-2020 09:17:23 (aangepast) ]
Resistance is futile.
pi_192487116
quote:
7s.gif Op maandag 6 april 2020 22:39 schreef Seven. het volgende:

[..]

Ik wilde wel een auto kopen maar dat mocht niet.. en ik ben daar lang in meegegaan omdat ik hem niet voor z'n kop wilde stoten.
[..]

Hij is financieel bepaald niet slechter geworden van mij, laat ik het daar maar op houden.

Vroeger.. toen ik zelf nog ten prooi viel aan mensen zoals de TS, die emotionele manipulatie nodig hebben om mensen aan zich te binden. Eerlijk is eerlijk, we hebben ook wel leuke momenten gehad hoor, maar na een paar jaar zetten de leuke momenten gewoon niet meer genoeg zoden aan de dijk om alle negativiteit op te vangen. En dan doet zich een mooie kans voor op het werk en laat je je niet meer tegenhouden. In mijn geval betekende het ook nóg meer uren draaien, waar ik al veel gezeik over had met hem. Nahhh, een keer houdt het op met jezelf opofferen.

Ik voel me er geen moment schuldig over, ik heb hem prima behandeld en ik ben eerlijk geweest. Ik had hooguit 6 maanden eerder moeten vertrekken maar ook in die 6 maanden heb ik nog van alles geprobeerd.
Dit klinkt typisch als zo'n verhaal waarbij hij waarschijnlijk totaal het tegenovergestelde zal beweren dan jouw versie als men er naar zou vragen. :')

Je klinkt nogal gefrustreerd.
  maandag 6 april 2020 @ 22:59:45 #83
277627 Seven.
We are Borg.
pi_192487201
quote:
0s.gif Op maandag 6 april 2020 22:50 schreef Generationalpha het volgende:

[..]

Houd eens op met je persoonlijke aanvallen. Niet nodig.
Ik snap niet dat je dit zo persoonlijk opvat.

quote:
0s.gif Op maandag 6 april 2020 22:56 schreef Generationalpha het volgende:

[..]

Dit klinkt typisch als zo'n verhaal waarbij hij waarschijnlijk totaal het tegenovergestelde zal beweren dan jouw versie als men er naar zou vragen. :')

Je klinkt nogal gefrustreerd.
Om er vervolgens zelf met gestrekt been in te vliegen. ^O^
Resistance is futile.
  maandag 6 april 2020 @ 23:03:20 #84
277627 Seven.
We are Borg.
pi_192487278
Doe wat aan je zelfbeeld, TS. Je zelfbeeld kleurt je wereldbeeld dusdanig dat je blijkbaar denkt dat alleen onderdanige vrouwtjes bij je willen blijven. Met zulke issues zul je nooit een veilige gezonde relatie aan kunnen gaan.
Resistance is futile.
pi_192487525
quote:
10s.gif Op maandag 6 april 2020 22:59 schreef Seven. het volgende:

[..]

Ik snap niet dat je dit zo persoonlijk opvat.

Jij bent echt raar. Lees je eigen quotes eens terug:

quote:
Ik heb een ex gehad die ook zo dacht als TS.
quote:
Vroeger.. toen ik zelf nog ten prooi viel aan mensen zoals de TS, die emotionele manipulatie nodig hebben om mensen aan zich te binden.
Ik laat de mods het wel even opschonen hier want dit gaat nergens over.

[ Bericht 8% gewijzigd door #ANONIEM op 06-04-2020 23:16:44 ]
  maandag 6 april 2020 @ 23:22:10 #86
277627 Seven.
We are Borg.
pi_192487630
quote:
0s.gif Op maandag 6 april 2020 23:16 schreef Generationalpha het volgende:

[..]

Jij bent echt raar. Lees je eigen quotes eens terug:
[..]


[..]

Ik laat de mods het wel even opschonen hier want dit gaat nergens over.
Niveau basisschool is weer bereikt. 'Ik ga het de juf vertellen!!'

Ben je in het echte leven ook zo overgevoelig?

En btw: voor hetzelfde geld is mijn ex een fantastische kerel en mag je allang blij zijn dat je ook op die manier denkt. Maar blijkbaar doet mijn negatieve beeld over mijn ex iets met jou, omdat ik her en der een gelijkenis zie. Maar als ik toch zo raar ben, wat boeit het dan hoe ik over mijn ex denk?
Resistance is futile.
pi_192487643
quote:
7s.gif Op maandag 6 april 2020 23:22 schreef Seven. het volgende:

[..]

Niveau basisschool is weer bereikt. 'Ik ga het de juf vertellen!!'

Ben je in het echte leven ook zo overgevoelig?
Je doet maar normaal.
  maandag 6 april 2020 @ 23:27:11 #88
277627 Seven.
We are Borg.
pi_192487686
quote:
0s.gif Op maandag 6 april 2020 23:23 schreef Generationalpha het volgende:

[..]

Je doet maar normaal.
Je opent een topic en ik deel mijn eigen ervaringen. Dat jij dat als beledigend opvat, is jouw eigen probleem. Niet het mijne.
Resistance is futile.
pi_192487746
quote:
2s.gif Op maandag 6 april 2020 23:27 schreef Seven. het volgende:

[..]

Je opent een topic en ik deel mijn eigen ervaringen. Dat jij dat als beledigend opvat, is jouw eigen probleem. Niet het mijne.
Lees je eigen posts eens terug.
  dinsdag 7 april 2020 @ 00:16:52 #90
489794 Poem_
Brightness of Loss
pi_192488124
quote:
1s.gif Op maandag 6 april 2020 21:03 schreef Quotidien het volgende:

[..]

Wat een nonsens weer van de fok! psychologen zeg. Niet te doen.
Mwah, het klopt wel aardig. Je kunt wel denken dat je controle over haar hebt door bevestiging te geven, maar de vraag wordt door iemand anders geïnitieerd. Maar goed, als je je gram denkt te kunnen halen door controle over iemand te hebben en zo het idee hebt dat je 'lekker dominant bent' moeten er nog wel meer rode lampjes gaan branden over de houdbaarheid en legitimiteit van de relatie.
  dinsdag 7 april 2020 @ 00:54:02 #91
277627 Seven.
We are Borg.
pi_192488345
quote:
0s.gif Op maandag 6 april 2020 23:33 schreef Generationalpha het volgende:

[..]

Lees je eigen posts eens terug.
Done. Wil je dat ik m'n excuses aanbied of zo?

Je gaar trouwens volledig voorbij aan de enige post die er echt toe doet:

quote:
7s.gif Op maandag 6 april 2020 23:03 schreef Seven. het volgende:
Doe wat aan je zelfbeeld, TS. Je zelfbeeld kleurt je wereldbeeld dusdanig dat je blijkbaar denkt dat alleen onderdanige vrouwtjes bij je willen blijven. Met zulke issues zul je nooit een veilige gezonde relatie aan kunnen gaan.
Resistance is futile.
pi_192488571
Onzekere mensen zijn onaantrekkelijk, man of vrouw maakt niet uit
pi_192488587
quote:
10s.gif Op maandag 6 april 2020 19:50 schreef Seven. het volgende:
Ik heb een ex gehad die ook zo dacht als TS. Wat een ziekelijk jaloers en controlerend figuur bleek dat te zijn toen we gingen samenwonen. Ik heb zijn gezeik een jaar of 3 genegeerd omdat ik afhankelijk was van zijn auto, en toen kreeg ik promotie (ondanks actieve tegenwerking in mijn carrière door mijn ex). Een maand nadat ik een auto van de zaak kreeg, ben ik weer op mezelf gaan wonen.

Nahh. Beter ga je een relatie aan met mensen die een gezond zelfbeeld hebben, die kunnen namelijk hun partners ook in hun waarde laten zonder alles op zichzelf te betrekken.
Zo. Diepe issues.
Maar je bent dus drie jaar bij je ex gebleven zodat je zijn auto kon blijven gebruiken? :')
pi_192488594
quote:
7s.gif Op maandag 6 april 2020 23:03 schreef Seven. het volgende:
Doe wat aan je zelfbeeld, TS. Je zelfbeeld kleurt je wereldbeeld dusdanig dat je blijkbaar denkt dat alleen onderdanige vrouwtjes bij je willen blijven. Met zulke issues zul je nooit een veilige gezonde relatie aan kunnen gaan.
Praat je nu tegen je ex of TS? #dtv
  dinsdag 7 april 2020 @ 01:58:18 #95
434029 KillemWieft
Freedom is scary, deal with it
pi_192488597
Ik vind onzekere vrouwen onaantrekkelijk. Puur vriendschappelijk omgaan is ook onmogelijk. Heb sowieso een hekel aan onzekere mensen, dus ook mannen.
Proud member of the IDGAF+FU2 community
pi_192488601
Leuk om te zien hoe zo'n "Ik had ook zo'n ex maar nu boeit het me geen fuck meer"-act in het water valt met nog duidelijk diepe issues die je tussen de regeltjes door leest.
pi_192488602
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 april 2020 01:58 schreef KillemWieft het volgende:
Ik vind onzekere vrouwen onaantrekkelijk. Puur vriendschappelijk omgaan is ook onmogelijk. Heb sowieso een hekel aan onzekere mensen, dus ook mannen.
Onzekere mensen zijn kut inderdaad. En onzekerheid is aanstekelijk, geen onzekere mensen in mijn omgeving
  dinsdag 7 april 2020 @ 02:02:03 #98
277627 Seven.
We are Borg.
pi_192488604
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 april 2020 01:57 schreef Harlekien het volgende:

[..]

Praat je nu tegen je ex of TS? #dtv
Ik was vroeger degene die in dit soort onveilige relaties terecht kwam omdat ik een laag zelfbeeld had, klopt.
Resistance is futile.
pi_192488610
quote:
7s.gif Op dinsdag 7 april 2020 02:02 schreef Seven. het volgende:

[..]

Ik was vroeger degene die in dit soort onveilige relaties terecht kwam omdat ik een laag zelfbeeld had, klopt.
Wordt tijd om die shit te verwerken meid.
  dinsdag 7 april 2020 @ 02:08:02 #100
277627 Seven.
We are Borg.
pi_192488622
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 april 2020 01:55 schreef Harlekien het volgende:

[..]

Zo. Diepe issues.
Maar je bent dus drie jaar bij je ex gebleven zodat je zijn auto kon blijven gebruiken? :')
Ik ben uiteindelijk een half jaar te lang gebleven, en in die tijd heb ik er nog serieuze moeite voor gedaan terwijl ik eigenlijk wel wist dat het niet beter zou worden.
Resistance is futile.
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')