Snap ik wel ja.quote:Op maandag 6 april 2020 16:57 schreef Solid-Snake het volgende:
[..]
Dat was in dit geval echt anders.
Ik heb ook z'n situatie gehad waarin de dame mij meer wilde dan ik haar, en ergens was dat wel leuk, maar tegelijkertijd ben je dat na een tijdje ook wel zat.
Ik heb een vriend die ook zo denkt. Die heeft zo'n ik-vraag-voor-alles-bevestiging-vriendin. Lieve meid, mooie meid, maar dat gaat daar dan zo ver (naja, weet niet of jij dat ver vindt gaan) dat als hij vraagt waar ze uit eten wil, ze 'alles goed vindt'. Dat klinkt natuurlijk makkelijk (want dat is het ook) maar na de zoveelste keer wordt je dat wel zat, denk je niet? Das dan een oprechte vraag he.quote:Op maandag 6 april 2020 16:55 schreef Generationalpha het volgende:
[..]
Ik vind dat zelf dus ergens wel aantrekkelijk omdat je het idee hebt dat je "controle" over iemand hebt. Je kunt als man dus voor een groot deel bepalen wat je wilt, want die ander wil je toch wel.
Dat is ook waarom ik als vrouw vroeger dus niet op mannen als jou viel, maar juist op onzekere mannen. Maar die zijn er veel minder dan onzekere vrouwen heb ik het idee. Oprecht onzekere mannen dan, niet diegenen die onzeker spelen omdat ze sex/aandacht willen.quote:Op maandag 6 april 2020 16:55 schreef Generationalpha het volgende:
Ik vind dat zelf dus ergens wel aantrekkelijk omdat je het idee hebt dat je "controle" over iemand hebt. Je kunt als man dus voor een groot deel bepalen wat je wilt, want die ander wil je toch wel.
Ja snap ik. Wat betreft het eten heb ik meer het idee dat het gewoon geen mening hebben is dan onzekerheid.quote:Op maandag 6 april 2020 17:02 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Ik heb een vriend die ook zo denkt. Die heeft zo'n ik-vraag-voor-alles-bevestiging-vriendin. Lieve meid, mooie meid, maar dat gaat daar dan zo ver (naja, weet niet of jij dat ver vindt gaan) dat als hij vraagt waar ze uit eten wil, ze 'alles goed vindt'. Dat klinkt natuurlijk makkelijk (want dat is het ook) maar na de zoveelste keer wordt je dat wel zat, denk je niet? Das dan een oprechte vraag he.
Dat het iemand niet interesseert waar ze uit eten gaat is inderdaad echt een goede reden om een relatie af te breken. Dan is je relatie dus al totaal niks waard en geef je helemaal niks om die persoon, en zoek je gewoon een excuus om ermee te kappen.quote:Op maandag 6 april 2020 17:02 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Ik heb een vriend die ook zo denkt. Die heeft zo'n ik-vraag-voor-alles-bevestiging-vriendin. Lieve meid, mooie meid, maar dat gaat daar dan zo ver (naja, weet niet of jij dat ver vindt gaan) dat als hij vraagt waar ze uit eten wil, ze 'alles goed vindt'. Dat klinkt natuurlijk makkelijk (want dat is het ook) maar na de zoveelste keer wordt je dat wel zat, denk je niet? Das dan een oprechte vraag he.
Oh sure, maar die vragen stelt ze ook. Echt op alles. En ik krijg natuurlijk alleen maar mee wat ik mee krijg als ik erbij ben he, maar ík zou daar dus niet mee om kunnen gaan.quote:Op maandag 6 april 2020 17:07 schreef Generationalpha het volgende:
[..]
[..]
Ja snap ik. Wat betreft het eten heb ik meer het idee dat het gewoon geen mening hebben is dan onzekerheid.![]()
Ik doel meer op de voorbeelden van vrouwen die zeggen: Vind je me nog wel leuk? Vond je m'n lingerie wel sexy? Vond je het eten dat ik gekookt heb wel echt lekker? Etc.
Maar vind je dat aantrekkelijk dan? Dat ze zulke dingen constant vraagt?quote:Op maandag 6 april 2020 17:07 schreef Generationalpha het volgende:
[..]
Ja snap ik. Wat betreft het eten heb ik meer het idee dat het gewoon geen mening hebben is dan onzekerheid.![]()
Ik doel meer op de voorbeelden van vrouwen die zeggen: Vind je me nog wel leuk? Vond je m'n lingerie wel sexy? Vond je het eten dat ik gekookt heb wel echt lekker? Etc.
Ik vind het ergens wel lief ja, kan niet helemaal uitleggen waarom. Maar het heeft als nadeel dat dat soort types vaak niet heel uitdagend in bed zullen (of durven) te zijn.quote:Op maandag 6 april 2020 17:13 schreef Solid-Snake het volgende:
[..]
Maar vind je dat aantrekkelijk dan? Dat ze zulke dingen constant vraagt?
Wat ik dan juist aantrekkelijk vind is als ze bijvoorbeeld qua lingerie iets koopt waarvan zij denkt dat ik het wel sexy zal vinden, maar niet dat ze er constant om vraagt.
Ik herken dit allemaal, behalve dat ze in bed op zich wel dingen durfde.quote:Op maandag 6 april 2020 17:13 schreef Cockwhale het volgende:
Een beetje onzeker en/of verlegen vind ik niet erg. Erg onzeker vind ik onaantrekkelijk. Vaak hebben die vrouwen moeite met naakt zijn (en daar vrij in te voelen), zich sexy te kleden en openlijk te flirten. Ook zijn ze vaker terughoudend in bed, zijn ze aanhankelijker/plakkerig, zijn ze te vaak bevestiging nodig en onzeker over loyaliteit (jaloers).
Zelfverzekerde vrouwen zijn niet per definitie dominant. En onzekere vrouwen niet per definitie lief/aardig.
Hm, interessant. Herken wel veel dingen ja. Aanhankelijk en plakkerig vind ik zelf overigens niet zo'n probleem.quote:Op maandag 6 april 2020 17:13 schreef Cockwhale het volgende:
Een beetje onzeker en/of verlegen vind ik niet erg. Erg onzeker vind ik onaantrekkelijk. Vaak hebben die vrouwen moeite met naakt zijn (en daar vrij in te voelen), zich sexy te kleden en openlijk te flirten. Ook zijn ze vaker terughoudend in bed, zijn ze aanhankelijker/plakkerig, zijn ze te vaak bevestiging nodig en onzeker over loyaliteit (jaloers).
Zelfverzekerde vrouwen zijn niet per definitie dominant. En onzekere vrouwen niet per definitie lief/aardig.
Verschrikkelijk. Sowieso als ze heel erg bezig zijn met hun lichaam en hoe dat er uit zou moeten zien.quote:Op maandag 6 april 2020 15:21 schreef Generationalpha het volgende:
Voor de mannen onder ons: Wat vinden jullie van onzekere vrouwen die hun onzekerheid uiten? Niet alleen op de apps maar vooral ook in het echte leven. Iedereen kent wel iemand die constant om bevestiging vraagt of enorme twijfels heeft over haar lichaam.
Controle over iemand willen in een relatie, klinkt niet heel gezond. Eerder een afknapper dan een aantrekkelijke eigenschap, tenzij je zelf al wat onzeker bent.quote:Op maandag 6 april 2020 16:55 schreef Generationalpha het volgende:
[..]
Vandaar ook tussen aanhalingstekens. Ik bedoel daarmee te zeggen dat het je dominantie over iemand geeft.quote:Op maandag 6 april 2020 17:26 schreef Poem_ het volgende:
[..]
Controle over iemand willen in een relatie, klinkt niet heel gezond. Eerder een afknapper dan een aantrekkelijke eigenschap, tenzij je zelf al wat onzeker bent.
Nou, whoohooquote:Op maandag 6 april 2020 17:32 schreef Generationalpha het volgende:
[..]
Vandaar ook tussen aanhalingstekens. Ik bedoel daarmee te zeggen dat het je dominantie over iemand geeft.
Dat komt toch op hetzelfde neer?quote:Op maandag 6 april 2020 17:32 schreef Generationalpha het volgende:
[..]
Vandaar ook tussen aanhalingstekens. Ik bedoel daarmee te zeggen dat het je dominantie over iemand geeft.
Daar zijn toch speciale sites voor? Ik zou zeggen ga daarop zitten en val andere vrouwen die net als ik waarschijnlijk juist van hun onzekerheid afwillen ipv dat een man het als machtsmiddel ziet er niet mee lastigquote:Op maandag 6 april 2020 17:32 schreef Generationalpha het volgende:
Je vat het veel te negatief op. Ik vind het fijn als ik in een relatie de broek aan heb en het idee heb dat ik iets voor de ander kan betekenen.quote:Op maandag 6 april 2020 18:33 schreef geeninspiratie1235 het volgende:
[..]
Daar zijn toch speciale sites voor? Ik zou zeggen ga daarop zitten en val andere vrouwen die juist van hun onzekerheid afwillen ipv dat een man het als machtsmiddel ziet er niet mee lastig
Je wilt ze dus redden?quote:Op maandag 6 april 2020 18:34 schreef Generationalpha het volgende:
Je vat het veel te negatief op. Ik vind het fijn als ik in een relatie de broek aan heb en het idee heb dat ik iets voor de ander kan betekenen.
Met een grote auto straal je macht uitquote:Op maandag 6 april 2020 15:42 schreef Sigaartje het volgende:
Verschrikkelijk als het om erotiek gaat. Ik val op vrouwen met persoonlijkheid die duidelijk achter zichzelf staan. Die krachtig zijn.
[ afbeelding ]
Het moet niet doorslaan en wat jij beschrijft valt onder doorslaan.quote:Op maandag 6 april 2020 15:21 schreef Generationalpha het volgende:
Voor de mannen onder ons: Wat vinden jullie van onzekere vrouwen die hun onzekerheid uiten? Niet alleen op de apps maar vooral ook in het echte leven. Iedereen kent wel iemand die constant om bevestiging vraagt of enorme twijfels heeft over haar lichaam.
Ik merk bij mezelf dat ik het eigenlijk wel aantrekkelijk vind, ook omdat het voor jezelf automatisch een wat dominantere positie creëert. Hoe denken jullie hierover?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |